Personnel

Profesör Doktor CAFER TOPALOĞLU
Profesör Doktor
Cafer Topaloğlu
@ E-mail
ctopaloglu@mu.edu.tr
Phone
0252 211 1864

Staff of

Place of Duty

Turizm Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Abd

Regular Staff

Turizm Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Abd

Education

Bachelor's Degree

Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Turizm Eğitimi Bölümü 24.06.1996

Master's Degree

Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Eğitimi 09.06.2000

Doctorate

Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği 08.07.2004

Academic Publishing

(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Novacka Ludmila, Topaloğlu Cafer, 2019. Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry. International Journal of Contemporary Hospitality Management
2-) M Ali Köseoğlu, C Topaloğlu, John A Parnell, D L Lester, 2013. Linkages Among Business Strategy Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry Evidence from an Emerging Economy. International Journal of Hospitality Management
3-) Köseoğlu, M.A., Topaloğlu, C., Parnell, J.A., Lester, D.L., 2013. Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy. International Journal of Hospitality Management

(A-3)

1-) Altınay Özdemir Meltem, Topaloğlu Cafer, 2023. Visitors' Experiences Towards Sustainability Challenges in Archaeological -Heritage Sites: A Netnographic Study on Ancient City of Knidos, Turkey.. Enlightening Tourism. A Pathmaking Journal
2-) M Ali Köseoğlu, John A Parnell, C Topaloğlu, 2013. Assessing the Strategic Relevance of Organizational Capabilities Evidence from Turkish Hotels. International Journal of Management and Decision Making

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Çetin Ahmet, Topaloğlu Cafer, 2018. Otel İşletmelerinde Cameron-Quinn Örgüt Kültürü Tiplerinin Yenilikçiliğe Etkisi (The Effect of Cameron-Quinn Organizational Culture Types on Innovation in Hotel Enterprises). Journal of Tourism and Gastronomy Studies
2-) Gümüş Dönmez Filiz, Topaloğlu Cafer, 2018. Swot Analysis of Plateau Tourism Potential of Karabaglar Plateau with Its Authentic Enviranment. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Özgürel Gizem, Topaloğlu Cafer, 2018. Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü Aktiviteleri Üzerine Bir Araştırma. Journal of Recreation and Tourism Research
4-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, 2018. Otel Çalışanlarının Mesleki ve Gelecek Beklentilerine Yönelik Bir Araştırma: Antalya Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
5-) Yılmaz Emine, Topaloğlu Cafer, 2018. Otantik Liderlik Bireysel Kariyer Planlaması Üzerinde Etkili Midir?. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
6-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
7-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies). Journal of Tourism and Gastronomy Studies
8-) Kulakoğlu Dilek Nur, Topaloğlu Cafer, 2017. Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zekânın Etkinliği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
9-) Topaloğlu Cafer, Jale Kahvecioğlu, 2017. The Place and Importance of Cultural Values in the scope of Rural Tourism: Muğla Yuruk Turkmen Festival. Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi
10-) Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2016. Senses in Hospitality: How Do Hotels Appeal to Them?. Journal of Tourism and Hospitality Management
11-) C Topaloğlu, M Ali Köseoğlu, J Ondracek, 2013. Crises Readiness Strategic Orientation and Performance Evidence from Turkey. International Journal of Management and Enterprise Development
12-) Topaloğlu, C., Köseoğlu, M.A., Ondracek, J., 2013. Crises Readiness, Strategic Orientation and Performance: Evidence from Turkey . International Journal of Management and Enterprise Development
13-) Köseoğlu, M.A., Parnell, J.A., Topaloglu, C., 2013. Assessing the Strategic Relevance of Organizational Capabilities: Evidence from Turkish Hotels. International Journal of Management and Decision Making

(A-7)

1-) Gündüz Cemil, Topaloğlu Cafer, 2021. HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Gümüş Dönmez Filiz, Topaloğlu Cafer, 2020. Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi. İş ve İnsan Dergisi
3-) Topaloğlu Cafer, Dalgın Taner, 2013. Algılanan Liderlik Tarzı ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi Marmaris te Yer Alan Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerinde Bir Uygulama. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
4-) Topaloğlu, C., 2010. Örgütiçi Çatışmaların Yönetim Süreci: Otel İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme. Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
5-) Topaloğlu Cafer, 2005. Otel İşletmelerinde Örgütiçi Çatışmaların Oluşum Süreci ve Örgütsel Performans İlişkisi. Akademik Fener: Balıkesir Üniversitesi Bandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Jale Kahvecioğlu, Topaloğlu Cafer, 2018. Su Parkı ve Su Kaydırakları Üreticilerinin Otel İşletmeleri İçin Çocuklara YönelikÜrettiği Ürünler: Polgün Örneği. Sivas Interdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
2-) Topaloğlu Cafer, Gündüz Cemil, 2016. Alternatif Turizm Faaliyetleri Kapsamında Gelişmekte Olan Yayla Turizm Merkezi: Niksar Çamiçi Yaylası. The Journal of Turk-Islam World Social Studies
3-) Topaloğlu Cafer, Gümüş Dönmez Filiz, 2016. Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya Örneği. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
4-) Topaloğlu Cafer, 2011. Yönetim Kuramları ve Örgütiçi Çatışmalar. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
5-) Topaloğlu, C., 2011. Yönetim Kuramları ve Örgütiçi Çatışmalar. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
6-) Topaloğlu, C., Kılıç, B., 2010. Turistik Ürün Çeşitlendirme ve Ekoturizm Kapsamında Ekoparklar: Köyceğiz Palmiye Merkezi Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
7-) Topaloğlu Cafer, 2010. Örgütiçi Çatışmaların Yönetim Süreci Otel İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme. Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
8-) C Topaloğlu, B Kılıç, 2010. Turistik Ürün Çeşitlendirme ve Ekoturizm Kapsamında Ekoparklar Köyceğiz Palmiye Merkezi Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
9-) U Avcı, C Topaloğlu, 2009. Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
10-) Avcı, U., Topaloğlu, C., 2009. Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları: Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
11-) Topaloğlu, C., Kaya, U., 2008. Benchmarking (Kıyaslama): Turizm İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme. Abant İzzet Baysal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
12-) Gavcar, E., Topaloğlu, C., 2008. Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu (Öğretmenevi Müdürleri Örneği). Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim Bilimleri Dergisi
13-) Topaloğlu, C., Avcı, U., 2008. Çatışma, Nedenleri ve Yönetimi: Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
14-) C Topaloğlu, U Avcı, 2008. Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
15-) E Gavcar, C Topaloğlu, 2008. Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim Bilimleri Dergisi
16-) C Topaloğlu, U Kaya, 2008. Benchmarking Kıyaslama Turizm İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme. Abant İzzet Baysal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
17-) C Topaloğlu, Y Boylu, 2006. Örgütiçi Çatışmaların Türleri Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
18-) Topaloğlu, C., Boylu, Y., 2006. Örgütiçi Çatışmaların Türleri: Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
19-) Topaloğlu, C., 2005. Otel İşletmelerinde Örgütiçi Çatışmaların Oluşum Süreci ve Örgütsel Performans İlişkisi. Akademik Fener: Balıkesir Üniversitesi Bandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
20-) Dinçoğlu, M., Topaloğlu, C., 2004. Kıyı Konaklama İşletmeleri İçin Alternatif Bir Örgütlenme Modeli: Mer Hotels Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
21-) Okumuş, F., Topaloğlu, C., 2004. Turistik Destinasyonlarda Ürün Çeşitlendirme ve Dalyan Örneği. Seyahat ve Turizm Araştırmaları Dergisi
22-) F Okumuş, C Topaloğlu, 2004. Turistik Destinasyonlarda Ürün Çeşitlendirme ve Dalyan Örneği. Seyahat ve Turizm Araştırmaları Dergisi (Elektronik Dergi)
23-) M Dinçoğlu, C Topaloğlu, 2004. Kıyı Konaklama İşletmeleri İçin Alternatif Bir Örgütlenme Modeli Mer Hotels Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
24-) E Örücü, C Topaloğlu, E Emektar, 2002. Konaklama İşletmelerinde Önbüro Bölümü Görevlilerinin Karşılaştıkları Şikayetler ve Bu Şikayetleri Çözümleme Yolları Muğla İli Dalyan Bölgesi Örneği. Gazi Üniversitesi Vakfı Uluslararası Turizm İşletmeciliği Programları Turizm Akademi Dergisi
25-) E Örücü, C Topaloğlu, B Öngören, 2002. Otel İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitim ve Yöneticilerin Hizmetiçi Eğitime Bakış Açıları Marmaris Örneği. Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi
26-) Örücü, E., Topaloğlu, C., Öngören, B., 2002. Otel İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitim ve Yöneticilerin Hizmetiçi Eğitime Bakış Açıları (Marmaris Örneği). Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi
27-) Örücü, E., Topaloğlu, C., Emektar, E., 2002. Konaklama İşletmelerinde Önbüro Bölümü Görevlilerinin Karşılaştıkları Şikayetler ve Bu Şikayetleri Çözümleme Yolları (Muğla İli Dalyan Bölgesi Örneği). Gazi Üniversitesi Vakfı Uluslararası Turizm İşletmeciliği Programları Turizm Akademi Dergisi
28-) Topaloğlu Cafer, 2001. Konaklama İşletmelerinde Verimliliği Arttırmak II. Standart Dergisi
29-) Topaloğlu Cafer, 2001. Konaklama İşletmelerinde Verimliliği Arttırmak I. Standart Dergisi
30-) Topaloğlu Cafer, 2000. Çekirdek Ürün ve Destek Hizmetlerin Konaklama İşletmelerinde Genel Görünümü. Standart Dergisi
31-) Topaloğlu, C., 2000. Çekirdek Ürün ve Destek Hizmetlerin Konaklama İşletmelerinde Genel Görünümü. Standart Dergisi

(A-9) Technical Notes, Letters to the Editor, Discussions and Abstracts published in Refereed National Journals

1-) Topaloğlu, C., 2015. Turizm Eğitiminde Uzun Vadeli Bakış Açısı. TUROB Hotel
2-) Topaloğlu Cafer, 2015. Turizm Eğitiminde Uzun Vadeli Bakış Açısı. TUROB Hotel
3-) Topaloğlu, C., 2008. I. Ulusal Türkiye Turizmi Kongresi’nin Ardından. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
4-) Topaloğlu Cafer, 2008. I Ulusal Türkiye Turizmi Kongresi nin Ardından. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
5-) Topaloğlu Cafer, 2007. Turizm Sektöründe Eğitim ve İstihdam Sorunları. Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Dergisi
6-) Topaloğlu, C., 2007. Turizm Sektöründe Eğitim ve İstihdam Sorunları. Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Dergisi
7-) Topaloğlu Cafer, 2006. Turizmde Yeni Alternatifler ile Sürdürülebilir Turizm Fırsatları Toplantıları ve Marmaris. Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
8-) Topaloğlu, C., 2006. Turizmde Yeni Alternatifler ile Sürdürülebilir Turizm Fırsatları Toplantıları ve Marmaris. Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
9-) Topaloğlu, C., 2001. Konaklama İşletmelerinde Verimliliği Arttırmak-I. Standart Dergisi
10-) Topaloğlu, C., 2001. Konaklama İşletmelerinde Verimliliği Arttırmak-II. Standart Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Gümüş Dönmez Filiz, Topaloğlu Cafer, 2020. THE RELATIONSHIP AMONG WORKPLACE LONELINESS, PERCEIVED ORGANIZATIONAL SUPPORT AND JOB SATISFACTION. Conference on Managing Tourism Across Continents
2-) Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2018. Turizm Sektöründe Yıkıcı Liderlik. IV. INES Internatıonal Academic Research Congress (INES - 2018)
3-) Kılıç Burhan, Sayman Ezgi, Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2018. Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışlarının Yiyecek İçecek İşletmesi Tercihlerine Etkisi. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi
4-) Kılıç Burhan, Ezgi Sayman, Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2018. Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışlarının Yiyecek İçecek İşletmesi Tercihlerine Etkisi. International Gastronomy Tourism Studies Congress
5-) Özgürel Gizem, Topaloğlu Cafer, 2018. Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü Aktiviteleri Üzerine Bir Araştırma. I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
6-) Jale Kahvecioğlu, Topaloğlu Cafer, 2018. Su Parkı ve Su Kaydırakları Üreticilerinin Otel İşletmeleri İçin Çocuklara Yönelik Ürettiği Ürünler: Polgün Örneği. I.ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ
7-) Çetin Ahmet, Topaloğlu Cafer, 2017. Otel İşletmelerinde Örgüt Kültürü ve Yenilik İlişkisi. 18. Ulusal Turizm Kongresi
8-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, 2017. Konaklama İşletmelerinde İstihdam Edilen Personelin Mesleğe Yönelik Tutumları Demografik Değişkenlere Göre Farklılık Gösteriyor Mu?. 3.ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
9-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, Topaloğlu Cafer, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları. II. Gastronomi Turizmi Kongresi
10-) Topaloğlu Cafer, Kahvecioğlu Jale, 2017. Kültürel Değerlerin Kırsal Turizm Kapsamındaki Yeri ve Önemi: Muğla Yörük Türkmen Şenliği. INTERNATIONALRURAL TOURISM and DEVELOPMENT CONGRESS
11-) Gündüz Cemil, Topaloğlu Cafer, 2017. Helal Temalı Otellerin Sertifikasyonu: Türk Standartları Enstitüsü Örneği. 1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi
12-) Topaloğlu, C., Gümüş Dönmez, F., 2015. E-Relationship Marketing at Hotels: The Case of Resort Hotels in Turkey. ITC’15–VIII International Tourism Congress
13-) Topaloğlu, C., Yozukmaz, N., 2014. The Evaluation of 2023 Tourism Strategy of Turkey. International Conference on “Tourism and Development: Growth and Diversity”
14-) Iankova, K., Topaloğlu, C., Gümüş, F., 2012. Solar Energy Use in Hospitality Sector of Coastal Resorts: Case Study of Sozopol, Bulgaria and Mugla, Turkey. International Conference on “Tourism, Climate Change and Sustainability”
15-) Akbulut, O., Topaloğlu, C., 2012. European Customer Satisfaction Index Scale Compatibility; Application In Five Star Hotels of Antalya. 2nd Advances in Hospitality and Tourısm Marketing and Management Conference
16-) Avcı, U., Topaloğlu, C., Tozlu, E., 2011. Otel Çalışanlarında Güçlendirme Algısı ve İş Tatmini İlişkisi: Psikolojik Boyutta Bir İnceleme. The 9th Internaitonal Congress on Knowledge, Economy and Management
17-) Topaloğlu, C., Gönden, Y., 2011. Does the Perception of Glass Ceiling Change According to Gender?. 1st Advances in Hospitality and Tourısm Marketing and Management Conference
18-) Marangoz, M., Topaloğlu, C., Çelikkan, H., 2010. Market Orientation at Universities: A Research at Vocational Colleges of Canakkale Onsekiz Mart University. World Universities Congress
19-) Topaloğlu, C., Bingöl, Z., Dalgın, T., 2010. Yerel Halkın Turizmin Etkileri Konusundaki Düşüncelerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Muğla Örneği. International Eastern Black Sea Tourism Symposium
20-) Bertan, S., Türkay, O., Topaloğlu, C., 2010. An Application on Recreation Facilities in Pamukkale And Karahayıt Destinations. The 2nd International Geography Symposium (GEOMED)
21-) Topaloğlu, C., Marangoz, M., Biber, L., 2006. Kültürel Değerlerin Pazarlanması Kapsamında Kültür Turizmi ve Troia Örneği. 1. Uluslararası Troas Bölgesi Değerleri Sempozyumu.

(B-2)

1-) Özgürel Gizem, Topaloğlu Cafer, 2018. Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü AktiviteleriÜzerine Bir Araştırma. I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
2-) Topaloğlu Cafer, Polat Üzümcü Tülay, 2018. An Evaluation of Impacts of Tourism Sector on Social Environment. International Symposium on Human and Social Sciences
3-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, 2018. Practices for Children in Accomodation Companies: Tha Case of AntalyaKonaklama İşletmelerinde Çocuklara Yönelik Uygulamalar: Antalya Örneği. I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
4-) Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2017. Kilin Turizm Sektöründe Turistik Ürün Olarak Kullanımı. 17. ULUSAL KİL SEMPOZYUMU
5-) Arsezen Otamış Pelin, Topaloğlu Cafer, 2017. Turizm Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme: Biçimsel Eğitim, Biçimsel Olmayan Eğitim ve Okul Dışı Eğitim Üzerine Değerlendirme. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
6-) Yılmaz Emine, Topaloğlu Cafer, 2017. Otantik Liderliğin Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Kariyer Planlaması Üzerine Etkisi. 1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu
7-) Çetin Ahmet, Topaloğlu Cafer, 2017. Effects of organizational culture on innovativeness in resort hotel enterprises. 1st International Congress onTourism, Economic and Business Sciences

(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Topaloğlu Cafer, Gündüz Cemil, 2016. Alternatif Turizm Faaliyetleri Kapsamında Gelişmekte Olan Yayla Turizm Merkezlerine Bir Örnek Niksar Çamiçi Yaylası. Ulusal Alternatif Turizm Kongresi
2-) Topaloğlu, C., Gümüş, F., 2013. Somut Olmayan Kültürel Mirasın Kültür Turizmi Kapsamında Değerlendirilmesi: Muğla Türküleri Örneği. Muğla Değerleri Sempozyumu
3-) Topaloğlu, C., Gümüş, F., 2012. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Konaklama İşletmelerinde Kullanımı: Muğla İli’ndeki 4 ve 5 Yıldızlı Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma. XIII. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Akbulut, O., Topaloğlu, C., 2011. Avrupa Müşteri Memnuniyet İndeksi Ölçek Uyumluluğu Çalışması; Sarıgerme’deki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Uygulaması. XII. Ulusal Turizm Kongresi
5-) Dalgın, T., Topaloğlu, C., 2010. Liderlik Davranışları ve Çalışanların İş Tatmini Arasındaki İlişki: Marmaris’te Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerinde Bir Uygulama. XI. Ulusal Turizm Kongresi
6-) Topaloğlu, C., Avcı, U., 2009. Transformasyonel Liderlik Algısı: Orta ve Alt Kademe Otel Yöneticileri Üzerine Bir Uygulama. X. Ulusal Turizm Kongresi
7-) Dalgın, T., Topaloğlu, C., Avcı, U., 2008. Liderlik Davranışlarının İşgörenler Tarafından Algılanması: Marmaris Yöresindeki Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. III. Ulusal Turizm Sempozyumu
8-) Okumuş, F., Topaloğlu, C., 2002. Turistik Destinasyonlarda Ürün Çeşitlendirme ve Dalyan Örneği. III. Ulusal Türkiye Turizmi Sempozyumu

(B-5)

1-) Topaloğlu Cafer, 2017. Kış Turizm Gelişimi. Kış Turizmi Çalıştayı

(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Novacka Ludmila, Topaloğlu Cafer, 2015. Environmental Management Practices in Hotels/. Yayın Evi: Vydavatelstvo Ekonóm Editör Adı: Ludmila NOVACKA

(C-2) Books published by publishing houses nationally renowned in the relevant field

1-) Ö Özmen, N Timurcanday, C Topaloğlu, 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar/. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: Ömür N. T. ÖZMEN, Cafer TOPALOĞLU
2-) Timurcanday Özmen, Ö.N., Topaloğlu, C., 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: -

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Topaloğlu Cafer, 2021. PANDEMİDE TURİZM VE EKONOMİ/. Yayın Evi: EKİN YAYINEVİ Editör Adı: KESBİÇ CÜNEYT YENAL, ÖZDİL TUNCER, ÖZÇALIK MELİH
2-) Topaloğlu, C., 2014. Searching For the Scientific Identity of Tourism Research. Yayın Evi: Mazowieckie Centrum Poligrafi Editör Adı: Leszek Butowski
3-) Bertan, S., Türkay, O., Topaloğlu, C., 2011. Natural Environment and Culture in the Mediterranean Region II. Yayın Evi: Cambridge Scholars Publishing Editör Adı: Recep EFE, Münir ÖZTÜRK ve İbrahim ATALAY

(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field

1-) Topaloğlu Cafer, Ergan Senem, 2014. Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi/Turizm İşletmelerinde Korku Kültürü ve Yönetimi. Yayın Evi: DeTay Yayınevi Editör Adı: Şule Aydın TÜKELTÜRK, Nilüfer ŞAHİN PERÇİN ve Berrin GÜZEL
2-) Topaloğlu, C., Ergan, S., 2014. Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Şule Aydın Tükeltürk, Nilüfer Şahin Perçin ve Berrin Güzel
3-) Topaloğlu, C., Aydın Tükeltürk, Ş., 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: Ömür N. Timurcanday Özmen ve Cafer Topaloğlu
4-) Topaloğlu, C., Aydın Tükeltürk, Ş., 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: Ömür N. Timurcanday Özmen ve Cafer Topaloğlu
5-) Topaloğlu Cafer, Özmen Ömür Neczan, 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar/Bireysel Çatışma. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: ÖMÜR TİMURCANDAY ÖZMEN, CAFER TOPALOĞLU
6-) Topaloğlu Cafer, 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar/Bireylerin Karşılaşabilecekleri Stres Faktörleri ve Stresle Mücadele Yöntemleri. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: ÖZMEN TIİMURCANDAY VE TOPALOĞLU CAFER
7-) Topaloğlu Cafer, Avcı Umut, 2009. Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış/Örgütiçi Çatışmalar ve Yönetimi. Yayın Evi: Marmara Kitap Merkezi Yayın ve Dağıtım Editör Adı: SABUNCUOĞLU ZEYYAT
8-) Topaloğlu, C., Avcı, U., 2009. Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış. Yayın Evi: Marmara Kitap Merkezi Yayın ve Dağıtım Editör Adı: Zeyyat Sabuncuoğlu
9-) Avcı, U., Topaloğlu, C., 2008. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri . Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Fevzi Okumuş ve Umut Avcı
10-) Avcı Umut, Topaloğlu Cafer, 2008. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri/Turizm İşletmelerinde PerformansÖlçümü. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Fevzi OKUMUŞ, Umut AVCI
11-) Topaloğlu Cafer, 2007. Hizmet Kalitesi/Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesini Arttırmanın Bir Yolu Olarak Çalışanların Motivasyonu. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Şevkinaz GÜMÜŞOĞLU, İge PIRNAR, Perran AKAN, Atilla AKBABA
12-) Topaloğlu, C., 2007. Hizmet Kalitesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Şevkinaz Gümüşoğlu, İge Pırnar, Perran Akan, Atilla Akbaba

(D-10-Eski) Referee in other refereed science, art and vocational journals

1-) I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi. 2015. Hakemlik Sayısı: 3
2-) 4. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
5-) EYAD- Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Mugla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Turizm ve Gastronomi Çalışmaları Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
8-) KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 2

(D-11) Referee in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI-Expanded, SSCI and AHCI

1-) Service Management. 2015. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Journal of Recreation and Tourism Research. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
3-) China-USA Business Review. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
4-) China Business Review. 2015. Hakemlik Sayısı: 2

(E-1)

1-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
2-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
3-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
5-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
6-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 8

(E-2)

1-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zekânın Etkinliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Assessing the Strategic Relevance of Organizational Capabilities Evidence from Turkish Hotels - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
5-) Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zekânın Etkinliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
7-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Assessing the Strategic Relevance of Organizational Capabilities Evidence from Turkish Hotels - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2

(E-3)

1-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
3-) Crises Readiness, Strategic Orientation and Performance: Evidence from Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Crises Readiness, Strategic Orientation and Performance: Evidence from Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Yönetim Kuramları ve Örgütiçi Çatışmalar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Örgütiçi Çatışmaların Türleri: Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Örgütiçi Çatışmaların Türleri Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Otel İşletmelerinde Örgütiçi Çatışmaların Oluşum Süreci ve Örgütsel Performans İlişkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Otantik Liderlik Bireysel Kariyer Planlaması Üzerinde Etkili Midir? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Otel İşletmelerinde Cameron-Quinn Örgüt Kültürü Tiplerinin Yenilikçiliğe Etkisi (The Effect of Cameron-Quinn Organizational Culture Types on Innovation in Hotel Enterprises) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Örgütiçi Çatışmaların Yönetim Süreci Otel İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Otantik Liderlik Bireysel Kariyer Planlaması Üzerinde Etkili Midir? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Örgütiçi Çatışmaların Türleri Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zekânın Etkinliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Swot Analysis of Plateau Tourism Potential of Karabaglar Plateau with Its Authentic Enviranment - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Otantik Liderlik Bireysel Kariyer Planlaması Üzerinde Etkili Midir? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
9-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Benchmarking (Kıyaslama): Turizm İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
15-) Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü Aktiviteleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Algılanan Liderlik Tarzı ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi Marmaris te Yer Alan Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerinde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış/Örgütiçi Çatışmalar ve Yönetimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Benchmarking Kıyaslama Turizm İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü Aktiviteleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Otel İşletmelerinde Cameron-Quinn Örgüt Kültürü Tiplerinin Yenilikçiliğe Etkisi (The Effect of Cameron-Quinn Organizational Culture Types on Innovation in Hotel Enterprises) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Administered graduate dissertations

1-) Tez Adı: Sensory Marketing Applications in 5 Star Hotels: The Case of Bodrum. Konu: Duyusal Pazarlama. Nisan. 2016
2-) Tez Adı: Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya İli’ndeki 4 ve 5 Yıldızlı Otellerde Bir Uygulama. Konu: Elektronik İlişkisel Pazarlama. Filiz. 2014
3-) Tez Adı: Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zeka’nın Etkinliği: A Grubu Seyahat Acentaları Yöneticileri Üzerine Bir Alan Araştırması. Konu: Kültürel Zeka. Nur. 2013
4-) Tez Adı: Konaklama İşletmelerinde Çalışan Kadın Yöneticilerin Karşılaştıkları Cam Tavan Engelleri ve Muğla Örneği. Konu: Cam Tavan Sendromu. Yasin. 2011
5-) Tez Adı: Liderlik Davranışlarının İşgörenler Tarafından Algılanması ve İşgörenlerin İş Tatmini ve Örgütsel Bağlılığı Üzerine Etkileri: Marmaris Yöresindeki Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. Konu: Liderlik. Taner . 2008

(G-4-Eski) Being part of a project supported by TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Ministries and other similar public or private institutions (researcher, trainer, advisor, etc.) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB,)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Diğer (Ulusal). Turizmde Yenileşim (İnovasyon) Esaslı İş Geliştirme Projesi Pazar Araştırması. 2011-2011
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Danışmanı. Konu: . Proje Türü: Diğer (Ulusal). Muğla İli Turizm Sektörünün Uluslararası Rekabetçilik Analizi. 2010-2010
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Danışmanı. Konu: . Proje Türü: Diğer (Ulusal). Muğla İli Turizm Sektörünün Kümeleme Analizi ve Makro Düzey Stratejik Planı. 2010-2010

Courses

TUİ 5099 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

TUİ 5504 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizmde Güncel Yönetim Teknikleri

TUİ1020 2023-2024 Bahar

Türkiye Turizm Coğrafyası

TUİ3010 2023-2024 Bahar

Araştırma Yöntemleri

YİŞ2510 2023-2024 Bahar

Protokol ve Görgü Kuralları

İŞL1803 2023-2024 Güz

İşletme Bilimine Giriş

İŞL1825 2023-2024 Güz

İşletme Bilimine Giriş

STİ 5099 2023-2024 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

SYH2905 2023-2024 Güz

Türkiye Turizm Coğrafyası

TUİ 5099 2023-2024 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

KON2008 2022-2023 Bahar

Meslek Stajı

KON3004 2022-2023 Bahar

Turizmde Araştırma Yöntemleri

KON3010 2022-2023 Bahar

Meslek Stajı

TUİ 5099 2022-2023 Bahar

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

TUİ1020 2022-2023 Bahar

Türkiye Turizm Coğrafyası

İŞL1805 2022-2023 Güz

İşletme Bilimine Giriş

İŞL1839 2022-2023 Güz

İşletme Bilimine Giriş

STİ 5099 2022-2023 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

TUİ 5099 2022-2023 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği