Personnel

 LALE YILDIZ ÇAKIR
Lale Yıldız Çakır
@ E-mail
laleyildiz@mu.edu.tr
Phone
0252 211 1657

Staff of

Place of Duty

Spor Bilimleri Fakültesi / Antrenörlük Eğitimi Bölümü / Hareket Ve Antrenman Bilimleri Anabilim Dalı

Regular Staff

Spor Bilimleri Fakültesi / Antrenörlük Eğitimi Bölümü / Hareket Ve Antrenman Bilimleri Anabilim Dalı

Education

Bachelor's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Antrenörlük Eğitimi Bölümü 12.06.2009

Doctorate

Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Sporda Psiko-sosyal Alanlar 22.01.2018

Academic Publishing

(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Kiremitci Olcay, Boz Berkcan, Yıldız Çakır Lale, 2023. Job demands-resources model and burnout in physical education teaching: A mixed-method sequential explanatory study. WORK

(A-3)

1-) Uludağ Uyanıker Saadet Sevil, Yıldız Çakır Lale, Yıldız Mevlüt, 2022. The role of locus of control and motivation in determining the achievement goal model in Turkish National Sailing Athletes: Preliminary study. Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
2-) Kiremitci Olcay, Yıldız Çakır Lale, Boz Berkcan, Engür Mustafa, Vurgun Hikmet, 2022. Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutum ve Yeterlik Algılarının, Mizaç Tiplerine Göre Değerlendirilmesi: Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Üzerine Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Lale, Canpolat Ayşe Meliha, Yüzbaşıoğlu Yasin, Vurgun Nilgün, 2018. A Comparison of the Tactical Game Approach and the Direct Teaching Models in the Teaching of Handball: Cognitive – Psychomotor Field and Game Performance. World Journal of Education
4-) Dorak Remzi Ferudun, Canpolat Ayşe Meliha, Yıldız Lale, 2014. The Effect of Study Process Approaches and Learning Modalities on the Achievement Goal Structures in Physical Education Teacher Candidates. International Online Journal of Educational Sciences

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Yıldız Çakır Lale, Uludağ Uyanıker Saadet Sevil, 2021. INVESTIGATION OF SOME PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF ATHLETES DEALING WITH WATER SPORTS. EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES
2-) Göksel Ali Gürel, Yıldız Çakır Lale, 2021. Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi: Spor Bilimleri Fakültesi Örneği. Social Sciences Studies Journal
3-) Göksel Ali Gürel, Yıldız Çakır Lale, 2021. Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları: Spor Bilimleri Fakültesi Örneği*. International SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL
4-) Yıldız Lale, Kiremitci Olcay, Canpolat Ayşe Meliha, 2018. The Effects of Orientation to Physical education on Metacognitive Awareness Levels towards Physical Activity: Example of High School Students . Celal Bayar Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
5-) Canpolat Ayşe Meliha, Yıldız Lale, Dorak Remzi Ferudun, 2016. Relationship Between Healthy Lifestyle Behaviors, Self-Esteem and Perceived Social Support in Individuals Who Engage in Physical Activity. Pamukkale Journal of Sport Sciences
6-) Kiremitci Olcay, Canpolat Ayşe Meliha, Yıldız Lale, 2014. Çoklu Zekâ Alanları ile Problem Çözme Becerilerinin Değerlendirilmesi Beden Eğitimi Öğretmen Adayları Üzerine İnceleme. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching)
7-) Canpolat Ayşe Meliha, Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Lale, 2013. The mediating role of academic locus of control in the relationship between study process and self esteem in school of physical education and sport. International Journal of Academic Research
8-) Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Lale, Sortullu Civan, 2013. The effects of 8 weeks sporting activites on academic self confidence academic success attention and some physical fitness parameters in children 9 10 years of age. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (Mediterranean Journal of Educational Research )
9-) Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Lale, Sortullu Civan, 2012. The effects of eight weeks of sports activities on self sufficiency social skills and some physical fitness parameters in children 9 10 years of age. Procedia - Social and Behavioral Sciences
10-) Dorak Remzi Ferudun, Vurgun Nilgün, Uludağ Saadet Sevil, Yıldız Lale, 2012. Evaluation of trait anxiety and emotional intelligence levels of physical education and sport school special ability test participants according to different variables. IIB International refereed academic social sciences journal
11-) Yıldız Lale, Zırhlıoğlu Gürol, Yalçınkaya Münevver, Güven Şenol, 2011. Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerileri. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
12-) Özşaker Murat, Canpolat Ayşe Meliha, Yıldız Lale, 2011. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Uludağ Uyanıker Saadet Sevil, Yıldız Çakır Lale, 2022. Futbolcularda Sportmenlik Yöneliminin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi. The 15th International Scientific Research Congress -Social and Educational Sciences
2-) Yıldız Çakır Lale, Yıldırım Melisa, 2022. Öğretmenlere Yönelik “Mizaç Temelli Eğitim” Seminerinin Etkinliğinin Sınanması: Beden Eğitimi ve Spor Örneği . 10.ULUSLARARASI YÖNETİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
3-) Yıldız Çakır Lale, Uludağ Uyanıker Saadet Sevil, 2022. Sporcularda Problem Çözme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi: Hentbol Örneği. The 15th International Scientific Research Congress -Social and Educational Sciences
4-) Yıldız Çakır Lale, Uludağ Uyanıker Saadet Sevil, Cin Merve, 2021. THE RELATIONSHIP OF PSYCHOLOGICAL SKILLS, MAXIMAL STRENGTH AND PERFORMANCE IN TURKISH NATIONAL SAILING ATHLETES: A PILOT STUDY. INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SCIENTIFIC RESEARCH SYMPOSIUM - VI
5-) Göksel Ali Gürel, Yıldız Lale, 2019. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik Algılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi. 2. Uluslararası Herkes İçin Spor ve Wellness Kongresi
6-) Göksel Ali Gürel, Yıldız Lale, 2019. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. 2. Uluslararası Herkes İçin Spor ve Wellness Kongresi
7-) Kiremitci Olcay, Boz Berkcan, Yıldız Lale, 2018. Öğretmenlik Mesleği Ve Alan Seçimi Motivasyonları: Beden Eğitimi Öğretmen Adayları Üzerine Bir İnceleme. 5. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
8-) Yıldız Lale, Keçecioğlu Tamer, 2011. Spor Yöneticiliği Bölümü Öğrencilerinin İletişimi ve Johari Modeli. Uluslararası Spor Ekonomisi ve Yönetimi Kongresi
9-) Yıldız Çakır Lale, Şentürk Halil Evren, 2010. Çocukları İlköğretim 1. ve 2. Sınıfa Giden Ailelerin Çocuklarını Spora Yönlendirmelerindeki Beklentilerinin Belirlenmesi. I. International Congress on Children and Sports

(B-2)

1-) Yıldız Çakır Lale, Uyanıker Uludağ Sevil, 2021. INVESTIGATION OF SOME PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF ATHLETES DEALING WITH WATER SPORTS. INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SCIENTIFIC RESEARCH SYMPOSIUM - VI
2-) Tütüncü Onur, Dorak Remzi Ferudun, Üngür Gamze, Beyazıt Onur, Yıldız Lale, 2018. Sporcularda Mizaç Tiplerinin Stres Altında Sergilenen Dart Atış Performansı ve Elektrofizyolojik Yanıtlar İle İlişkisi. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi / 16th International Sport Sciences Congress
3-) Yıldız Lale, Dorak Remzi Ferudun, Canpolat Ayşe Meliha, 2018. Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarında Bilişsel Duygu Düzenleme ve Mizaç Tipleri Arasındaki İlişki. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi / 16th International Sport Sciences Congress
4-) Yıldız Çakır Lale, Kiremitci Olcay, Canpolat Ayşe Meliha, 2017. Beden Eğitimi Derslerine Yönelimin Fiziksel Aktiviteye Yönelik Üstbilişsel Farkındalık Düzeylerine Etkisi: Okul Türü ve Cinsiyet Değişkeninin Yarattığı Farklılıklar. Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi
5-) Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Lale, Canpolat Ayşe Meliha, 2017. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Bölümler Arası Bilişsel Yetenek Düzeylerinin İncelenmesi. Uluslararası 9. Beden eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi
6-) Ateş Ercan, Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Lale, Canpolat Ayşe Meliha, 2017. Sporcuların Narsisizm Düzeyleri ile Tutkunluk Boyutları Arasındaki İlişkiler. 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
7-) Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Çakır Lale, Canpolat Ayşe Meliha, 2016. Determination of Stress Tolerance and Perception Ability Levels of Individuals Dealing with Individual Sports. AGP Humanities and Social Sciences Conference
8-) Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Lale, Canpolat Ayşe Meliha, Yüzbaşıoğlu Yasin, Vurgun Nilgün, 2015. A Comparison Of The Tactical Game Approach And The Direct Teaching Models In The Teaching Of Handball Cognitive Psychmotor Field And Game Performance. The 9th International Conference In The Physical Education, Sport And Physical Therapy.
9-) Canpolat Ayşe Meliha, Kiremitci Olcay, Yıldız Lale, 2014. Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 13.Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
10-) Kiremitci Olcay, Canpolat Ayşe Meliha, Yıldız Lale, 2014. Çoklu Zekâ Alanları ile Problem Çözme Becerilerinin Değerlendirilmesi: Beden Eğitimi Öğretmen Adayları Üzerine İnceleme. 5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications
11-) Canpolat Ayşe Meliha, Yıldız Lale, Dorak Remzi Ferudun, 2013. Examining the relationship between the healthy life style behaviors self esteem and the percieved social support of inidividuals exercising. International Balkan Symposium in Sport Sciences
12-) Yıldız Lale, Canpolat Ayşe Meliha, 2013. Boccia Sporuna Katılımın Yaşam Kalitesi Üzerine Etkileri. Uluslararası Katılımlı Engellilerin Kentsel Sorunları ve Çözümleri Kongresi
13-) Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Lale, Civan Sortullu, 2012. 9 10 yaş grubu çocuklarda 8 haftalık sportif etkinliklerin akademik özgüven akademik başarı dikkat ve bazı fiziksel uygunluk parametrelerine etkisi. Cyprus International Conference On Educational Research,

(B-3)

1-) Canpolat Ayşe Meliha, Dorak Remzi Ferudun, Yıldız Lale, 2012. The Mediating Role of Academic Locus of Control in the Relationship Between Study Process And Self-Esteem in School of Physical Education and Sport. 12th International Sports Sciences Congress
2-) Dorak Remzi Ferudun, Vurgun Nilgün, Uludağ Uyanıker Saadet Sevil, Yıldız Çakır Lale, 2012. Beden Eğitimi Ve Spor Yüksekokulu Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Sürekli Kaygı Düzeyleri İle Duygusal Zeka Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi.. II. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi

(B-5)

1-) Dorak Remzi Ferudun, Canpolat Ayşe Meliha, Yıldız Lale, 2013. Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının ve Öğrenme Biçemlerinin Başarı Hedef Yapıları Üzerine Etkisi. 8.Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi
2-) Yıldız Lale, Zırhlıoğlu Gürol, Yalçınkaya Münevver, Güven Şenol, 2011. Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerileri. 7. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi

(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Aratemür Merve, Yıldız Çakır Lale, 2023. SPORA KATILIMIN 5-6 YAŞ ÇOCUKLARDA ÖZ DÜZENLEME VE OYUN BECERİLERİNE ETKİSİ/. Yayın Evi: GAZİ KİTABEVİ Editör Adı: Babayiğit İrez, Gönül
2-) Yıldız Çakır Lale, 2019. Spor Eğitmenlerinde Mizaç-Duygu-Stres İlişkisi/. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi Editör Adı: Ferudun DORAK

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Yıldız Çakır Lale, 2022. Her Yönüyle Spor Araştırmaları III/Sporcuyu Tanımada Psikolojik Bir DNA: Mizaç ve Dokuz Tip Mizaç Modeli. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: İzzet UÇAN Öztürk AĞIRBAŞ Bülent TATLISU
2-) Yıldız Çakır Lale, 2022. Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi / Alana Özgü Konular & Temel Kavramlar / Özel Gereksinimli Bireylerin Beden Eğitimi ve Spora Katılımına Rehber Yaklaşım. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kürşad Han DÖNMEZ, Olcay KİREMİTCİ, Murat KANGALGİL

(E-1)

1-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) A Comparison of the Tactical Game Approach and the Direct Teaching Models in the Teaching of Handball: Cognitive – Psychomotor Field and Game Performance - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1

(E-3)

1-) A Comparison of the Tactical Game Approach and the Direct Teaching Models in the Teaching of Handball: Cognitive – Psychomotor Field and Game Performance - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The role of locus of control and motivation in determining the achievement goal model in Turkish National Sailing Athletes: Preliminary study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları: Spor Bilimleri Fakültesi Örneği* - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Spor Eğitmenlerinde Mizaç-Duygu-Stres İlişkisi/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları: Spor Bilimleri Fakültesi Örneği* - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) A Comparison of the Tactical Game Approach and the Direct Teaching Models in the Teaching of Handball: Cognitive – Psychomotor Field and Game Performance - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Relationship Between Healthy Lifestyle Behaviors, Self-Esteem and Perceived Social Support in Individuals Who Engage in Physical Activity - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) The effects of eight weeks of sports activities on self sufficiency social skills and some physical fitness parameters in children 9 10 years of age - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Çoklu Zekâ Alanları ile Problem Çözme Becerilerinin Değerlendirilmesi Beden Eğitimi Öğretmen Adayları Üzerine İnceleme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Relationship Between Healthy Lifestyle Behaviors, Self-Esteem and Perceived Social Support in Individuals Who Engage in Physical Activity - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları: Spor Bilimleri Fakültesi Örneği* - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmenlik Mesleği Ve Alan Seçimi Motivasyonları: Beden Eğitimi Öğretmen Adayları Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The role of locus of control and motivation in determining the achievement goal model in Turkish National Sailing Athletes: Preliminary study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) A Comparison of the Tactical Game Approach and the Direct Teaching Models in the Teaching of Handball: Cognitive – Psychomotor Field and Game Performance - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Spor Eğitmenlerinde Mizaç-Duygu-Stres İlişkisi/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Her Yönüyle Spor Araştırmaları III/Sporcuyu Tanımada Psikolojik Bir DNA: Mizaç ve Dokuz Tip Mizaç Modeli - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi / Alana Özgü Konular & Temel Kavramlar / Özel Gereksinimli Bireylerin Beden Eğitimi ve Spora Katılımına Rehber Yaklaşım - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Relationship Between Healthy Lifestyle Behaviors, Self-Esteem and Perceived Social Support in Individuals Who Engage in Physical Activity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) The role of locus of control and motivation in determining the achievement goal model in Turkish National Sailing Athletes: Preliminary study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Her Yönüyle Spor Araştırmaları III/Sporcuyu Tanımada Psikolojik Bir DNA: Mizaç ve Dokuz Tip Mizaç Modeli - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) The Effects of Orientation to Physical education on Metacognitive Awareness Levels towards Physical Activity: Example of High School Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Evaluation of trait anxiety and emotional intelligence levels of physical education and sport school special ability test participants according to different variables - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) The effects of 8 weeks sporting activites on academic self confidence academic success attention and some physical fitness parameters in children 9 10 years of age - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Relationship Between Healthy Lifestyle Behaviors, Self-Esteem and Perceived Social Support in Individuals Who Engage in Physical Activity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) The effects of eight weeks of sports activities on self sufficiency social skills and some physical fitness parameters in children 9 10 years of age - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) INVESTIGATION OF SOME PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF ATHLETES DEALING WITH WATER SPORTS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık ve Problem Çözme Becerileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(G-4)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Nitelikli Beden Eğitimi ve Spor. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Covid-19 Sürecinde Nitelikli Beden Eğitimi Öğretimi İçin Mizaç Bir (Anti)-Virüs Mü?. 2021--1

(G-8)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Spor Pedagojisi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Katılan Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutum ve Yeterlik Algılarının Mizaç Tiplerine Göre Değerlendirilmesi. 2019-2020
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Spor Psikolojisi- Eğitim Psikolojisi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilişsel Yetenek, Algısal Yetenek ve Motor Yetenek Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi. 2013-2015

(I-14)

1-) Azami süre dışında verilen ders. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2022
2-) Azami süre dışında verilen ders. Türkiye. . 2021
3-) Azami süre dışında verilen ders. Türkiye. . 2020
4-) Azami süre dışında verilen ders. Türkiye. . 2019

(I-4)

1-) Türkiye Triatlon Federasyonu Muğla İl Temsilciliği. Türkiye. . 2022
2-) Türkiye Modern Pentatlon Federasyonu Bilim ve Yayın Kurulu. Türkiye. . 2022
3-) Türkiye Triatlon Federasyonu Muğla İl Temsilciliği. Türkiye. . 2021
4-) Türkiye Modern Pentatlon Federasyonu Bilim ve Yayın Kurulu. Türkiye. . 2021
5-) Türkiye Modern Pentatlon Federasyonu Bilim ve Yayın Kurulu. Türkiye. . 2020
6-) Türkiye Triatlon Federasyonu Muğla İl Temsilciliği. Türkiye. . 2020
7-) Türkiye Modern Pentatlon Federasyonu Bilim ve Yayın Kurulu. Türkiye. . 2019
8-) Türkiye Triatlon Federasyonu Muğla İl Temsilciliği. Türkiye. . 2019

(I-6)

1-) MW Challenge Triatlon/ Duatlon Yarışları. Türkiye. . 2022
2-) Yüzme Yarışmaları. Türkiye. . 2020
3-) Yüzme Yarışmaları. Türkiye. . 2020
4-) Yüzme Yarışmaları. Türkiye. . 2020
5-) Yüzme Yarışmaları. Türkiye. . 2020
6-) Üniversitelerarası Türkiye Şampiyonası Yüzme Yarışları. Samsun / Türkiye. . 2019
7-) Türkiye Yelken Federasyonu Milli Takım Kampı Sporda Psikolojik Danışman. Türkiye. . 2019
8-) Türkiye Yelken Federasyonu Milli Takım Kampı Sporda Psikolojik Danışman. Türkiye. . 2019
9-) Türkiye Yelken Federasyonu Milli Takım Kampı Sporda Psikolojik Danışman. Türkiye. . 2019
10-) Engel Tanımayan Spor - Boccia. İzmir. . 2017
11-) Özel Olimpiyatlar Türkiye. İzmir. . 2016

(I-8)

1-) Türkiye Yelken Federasyonu Eğitmen Vize Gelişim Semineri. Türkiye. . 2022
2-) Türkiye Yelken Federasyonu Eğitmen Vize Gelişim Semineri. Türkiye. . 2022
3-) Türkiye Yelken Federasyonu Eğitmen Vize Gelişim Semineri. Türkiye. . 2022
4-) Türkiye Yelken Federasyonu Eğitmen Vize Gelişim Semineri. Türkiye. . 2022
5-) Türkiye Yelken Federasyonu Eğitmen Vize Gelişim Semineri. Türkiye. . 2022
6-) Yeni Kuşakla Beden Eğitimi. Türkiye. . 2021

(I-9)

1-) Bölüm Tanıtım Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2022
2-) Mezun Bilgi Sistemi Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2022
3-) Engelsiz Kampüs Birimi Fakülte Birim Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2022
4-) Öğrenci İşleri Komisyonu. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2022
5-) Altyapı ve Güvenlik Komisyonu. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2022
6-) Paydaşlar, Danışma, Halkla İlişkiler ve Etkinlikler Komisyonu. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2022
7-) Azami Öğrenim Süresi Tespit ve Uygulama Komisyonu. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2022
8-) Paydaşlar, Danışma, Halkla İlişkiler ve Etkinlikler Komisyonu. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2021
9-) Azami Öğrenim Süresi Tespit ve Uygulama Komisyonu. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2021
10-) Öğrenci İşleri Komisyonu. MSKÜ Beden Eğitimi ve Spor Bölümü. . 2021
11-) Altyapı ve Güvenlik Komisyonu. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2021
12-) Engelsiz Kampüs Birimi Fakülte Birim Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2021
13-) Mezun Bilgi Sistemi Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2021
14-) Bölüm Tanıtım Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2021
15-) Mezun Bilgi Sistemi Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2020
16-) Engelsiz Kampüs Birimi Fakülte Birim Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2020
17-) Öğrenci İşleri Komisyonu. MSKÜ Beden Eğitimi ve Spor Bölümü. . 2020
18-) Altyapı ve Güvenlik Komisyonu. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2020
19-) Paydaşlar, Danışma, Halkla İlişkiler ve Etkinlikler Komisyonu. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2020
20-) Bölüm Tanıtım Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2020
21-) Bölüm Tanıtım Temsilciliği. Türkiye. . 2019
22-) Engelsiz Kampüs Birimi Fakülte Birim Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2019
23-) Mezun Bilgi Sistemi Temsilciliği. MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi. . 2019

Courses

ANE5502 2023-2024 Bahar

Hareket ve Antrenman Bilimlerinde Güncel Konular ve Gelişmeler

BSA1008 2023-2024 Bahar

Spor Masajı (Kadın)

BSA2010 2023-2024 Bahar

Yüzme B (Erkek)

BSA2010 2023-2024 Bahar

Yüzme A (Kadın)

BSA3522 2023-2024 Bahar

Yüzme Uzmanlık Dalı ve Teorisi II

BSA4004 2023-2024 Bahar

Antrenörlük Eğitiminde Araştırma ve Proje II

EBB2906 2023-2024 Bahar

Eğitim Psikolojisi

ANE5513 2023-2024 Güz

Antrenörlük Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar

BSA1001 2023-2024 Güz

Spor Bilimine Giriş

BSA2805 2023-2024 Güz

Spor Psikolojisi

BSA3001 2023-2024 Güz

Spor Psikolojisi

BSA3521 2023-2024 Güz

Yüzme Uzmanlık Dalı ve Teorisi I

BSA4003 2023-2024 Güz

Antrenörlük Eğitiminde Araştırma ve Proje I

ANE5502 2022-2023 Bahar

Hareket ve Antrenman Bilimlerinde Güncel Konular ve Gelişmeler

BES4002 2022-2023 Bahar

ARASTIRMA PROJE

BSA1806 2022-2023 Bahar

Yüzme

BSA2010 2022-2023 Bahar

Yüzme

BSA4004 2022-2023 Bahar

Antrenörlük Eğitiminde Araştırma ve Proje II

BSA4524 2022-2023 Bahar

Yüzme Uzmanlık Dalı ve Teorisi IV

PFD 4024 2022-2023 Bahar

Eğitim Psikolojisi

ANE5513 2022-2023 Güz

Antrenörlük Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar

BSA1001 2022-2023 Güz

Spor Bilimine Giriş

BSA2805 2022-2023 Güz

Spor Psikolojisi

BSA4003 2022-2023 Güz

Antrenörlük Eğitiminde Araştırma ve Proje I

BSA4009 2022-2023 Güz

Uzmanlık Dalı Antrenörlük Uygulamaları I

BSA4523 2022-2023 Güz

Yüzme Uzmanlık Dalı ve Teorisi III