Personnel

Doçent Doktor TANER SIĞINDI
Doçent Doktor
Taner Sığındı
@ E-mail
tanersigindi@mu.edu.tr
Phone
0252 211 5589

Staff of

Place of Duty

İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi / Uluslararası Ticaret Ve Finansman Bölümü / Uluslararası İşletmecilik Anabilim Dalı

Regular Staff

İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi / Uluslararası Ticaret Ve Finansman Bölümü / Uluslararası İşletmecilik Anabilim Dalı

Education

Bachelor's Degree

İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi İnşaat Mühendisliği

Master's Degree

Hacettepe Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme

Doctorate

Hacettepe Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme
University of Texas at Dallas, Post Doctoral Researcher. Naveen Jindal School of Management, Marketing area

Academic Publishing

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Sığındı Taner, 2017. THE LINK BETWEEN ATTRIBUTES AND CITY BRAND MEANINGS: AN ANALYSIS FOR MULTIPLE STAKEHOLDERS. Research Journal of Business and Management
2-) Sığındı Taner, 2017. Satisfaction and dimensions of loyalty in B2B markets: A study among the users of electronic security services. International Business and Global Economy
3-) Sığındı Taner, 2013. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARINAİLİŞKİN TÜKETİCİ ALGILARININ HARİTALANDIRMAYÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies

(A-7)

1-) Sığındı Taner, 2022. Yaratıcı Sınıfın Yaşanacak Yer Seçimini Etkileyen Kent Markası Faydaları. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Sığındı Taner, Sayın Halil Cem, 2021. Kriz Döneminde Otel İşletmeciliği Alanında Pazarlama, Finansman ve Maliyet Odaklı Eylemler. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
3-) Saltık Serdar, Sığındı Taner, 2020. Ayakta ve Yatarak Tedavi Gören Hastaların Hizmet Kalitesi Algılarının Farklı Hastane Türleri İçin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi
4-) Sığındı Taner, 2018. What Factors Matter To Brand Relevance In Category? An Empirical Study In Turkey. Business and Management Studies: An International Journal
5-) Sığındı Taner, Kavak Bahtışen, 2015. Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi. Anadolu ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
6-) Kavak Bahtışen, Sığındı Taner, 2012. Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi. H.Ü. ktisadi ve dari Bilimler Fakültesi Dergisi
7-) Altınöz Mehmet, Çöp Serdar, Sığındı Taner, 2011. ALGILANAN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE ÖRGÜTSEL SİNİZMİLİŞKİSİ: ANKARA’DAKİ DÖRT VE BEŞ YILDIZLI KONAKLAMAİŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi
8-) Ergeneli Hatice Azize, Sığındı Taner, 2002. Satış elemanı müşteri arasında etik yargı farklılığı ve birbirlerinin yargılarına ilişkin beklentileri. H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Sığındı Taner, Sayın Halil Cem, 2018. A Study on Marketing and Cost Oriented Strategies During the Crisis in the Accommodation Industry. International Symposium on Business and Economics

(B-2)

1-) Sığındı Taner, Sayın Halil Cem, 2017. The Effect of Brand Equity, Brand Experience and Brand Trust On Common Stock Preferences of Individual Investors.. 1st International Congress on Social Sciences, USOS 2017
2-) Sığındı Taner, 2017. Marka Bağıntısı kültürel boyutlardan nasıl etkilenir?. 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
3-) Sığındı Taner, 2017. Marka İmajı, Kurumsal İtibar, Kalite Algısı ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Sağlık Sektöründe Bir İnceleme. USOS-2017 ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Sığındı Taner, 2022. Güncel İşletme Yönetimi Çalışmaları-II/Akıllı Kentlerdeki Paydaş Katılımında Sosyal Medya Araçlarının Rolü. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: Serkan Yılmaz Kandır; İlksun Didem Ülbeği
2-) Sığındı Taner, 2021. Dijital Dönüşümü İşletme Biliminin Gözlükleriyle Anlamak/ Müşteri İlişkileri Yönetiminde Dijital Teknoloji Kullanımı: KOBİ'lere Yönelik Keşifsel Bir Araştırma. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Eryılmaz, Mehmet
3-) Sığındı Taner, 2021. İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI/İş Pazarındaki Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sosyal Medya Araçlarının Kullanımı. Yayın Evi: Gazi kitabevi Editör Adı: Karabulut, Şahin
4-) Sığındı Taner, 2018. Managerial Strategies for Business Sustainability During Turbulent Times/Consumers, Businesses,and Governments Duringan Economic Crisis:A Marketing Perspective. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Ramona-Diana Leon

(D-11) Referee in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI-Expanded, SSCI and AHCI

1-) Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) GSI JOURNALS Serie B: Advancements in Business and Economics. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) İzmir İktisat Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) international journal of economics and management. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1

(E-2)

1-) What Factors Matter To Brand Relevance In Category? An Empirical Study In Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) ALGILANAN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE ÖRGÜTSEL SİNİZMİLİŞKİSİ: ANKARA’DAKİ DÖRT VE BEŞ YILDIZLI KONAKLAMAİŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Managerial Strategies for Business Sustainability During Turbulent Times/Consumers, Businesses,and Governments Duringan Economic Crisis:A Marketing Perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) ALGILANAN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE ÖRGÜTSEL SİNİZMİLİŞKİSİ: ANKARA’DAKİ DÖRT VE BEŞ YILDIZLI KONAKLAMAİŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 8
4-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Kriz Döneminde Otel İşletmeciliği Alanında Pazarlama, Finansman ve Maliyet Odaklı Eylemler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) ALGILANAN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE ÖRGÜTSEL SİNİZMİLİŞKİSİ: ANKARA’DAKİ DÖRT VE BEŞ YILDIZLI KONAKLAMAİŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6

(E-6)

1-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Ayakta ve Yatarak Tedavi Gören Hastaların Hizmet Kalitesi Algılarının Farklı Hastane Türleri İçin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARINAİLİŞKİN TÜKETİCİ ALGILARININ HARİTALANDIRMAYÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) ALGILANAN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE ÖRGÜTSEL SİNİZMİLİŞKİSİ: ANKARA’DAKİ DÖRT VE BEŞ YILDIZLI KONAKLAMAİŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
6-) KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARINAİLİŞKİN TÜKETİCİ ALGILARININ HARİTALANDIRMAYÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Administered graduate dissertations

1-) Tez Adı: Yatarak ve Ayakta Tedavi Gören Hastaların Kalite Algılarının Hastane Türleri Üzerine Araştırılması . Konu: Hizmet pazarlaması. Serdar-Saltık. 2019

Courses

UTF 5511 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama Kuramı

UTF 5512 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Uluslararası Hizmet Pazarlaması

UTF2003 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama İlkeleri

UTF2010 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama Yönetimi

İŞL3934 2023-2024 Bahar

Services Marketing

UTF 5512 2023-2024 Bahar

Uluslararası Hizmet Pazarlaması

UTF 6516 2023-2024 Bahar

Hizmet Pazarlaması

UTF2010 2023-2024 Bahar

Pazarlama Yönetimi

UTF2003 2023-2024 Güz

Pazarlama İlkeleri

UTF4005 2023-2024 Güz

Global Marketing

İŞL3934 2022-2023 Bahar

Services Marketing

UTF 5512 2022-2023 Bahar

Uluslararası Hizmet Pazarlaması

UTF 6518 2022-2023 Bahar

Endüstri 4.0 ve Pazarlama

UTF2010 2022-2023 Bahar

Pazarlama Yönetimi

UTF2003 2022-2023 Güz

Pazarlama İlkeleri

UTF4005 2022-2023 Güz

Global Marketing