Personel

Prof.Dr. ATILGAN ERÖZKAN
Prof.Dr.
Atılgan Erözkan
@ E-posta
atilgan@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1832

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

İNÖNÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

Yüksek Lisans

İNÖNÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

Doktora

KTÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Erözkan, A., 2015. The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity. The Anthropologist
2-) Erözkan, A., 2014. Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers. Educational Sciences: Theory & Practice
3-) Erözkan, A., 2013. The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy. Educational Sciences: Theory & Practice
4-) Erözkan, A., 2012. Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents. Educational Sciences: Theory & Practice
5-) Erözkan, A., Karakaş, Y., Ata, S., Ayberk, A., 2011. The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students. Social Behavior and Personality: an international journal
6-) Erözkan, A., 2009. Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students. Social Behavior and Personality: an international journal
7-) Erözkan, A., 2009. The Relationship Between Attachment Styles and Social Anxiety: An Investigation with Turkish University Students. Social Behavior and Personality

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Erözkan, A., 2017. Determining the Anxiety Sensitivity Bases of Anxiety: A Study with Undergraduate Students. Universal Journal of Educational Research
2-) Erözkan, A., 2016. The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma . Universal Journal of Educational Research
3-) Erözkan, A., 2016. Understanding the Role of Dimensions of Perfectionism on Anxiety Sensitivity. Universal Journal of Educational Research
4-) Erözkan, A., Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program. Journal of Education and Training Studies

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Acar Sinem, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, Erözkan Atılgan, 2021. Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Olarak Geliştirilen Belirsizliğe Tahammülsüzlükle Başetme Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük Düzeyleri Üzerindeki Etkililiğinin Sınanması. Pamukkale University Journal of Education
2-) Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2017. Sources of Test Anxiety: A Qualitative Approach. Journal of Education and Practice
3-) Erözkan, A., 2013. Exploring the Relationship between Perceived Emotional Intelligence and Coping Skills of Undergraduate Students. International Journal of Human Sciences
4-) Erözkan, A., 2013. Assessment of Social Problem Solving with Respect to Emotional Intelligence. The Online Journal of Counselling and Education
5-) Erözkan, A., Deniz, S., 2012. The Influence of Social Self-Efficacy and Learned Resourcefulness on Loneliness. The Online Journal of Counselling and Education
6-) Sarıçam Hakan, Gençdoğan Başaran, Erözkan Atılgan, 2012. The Examination of the Relationship between the University Students' Rejection Sensivities, Self esteem, and Loneliness Levels. Procedia-Social and Behavioral Sciences,
7-) Erözkan, A., 2011. Sosyal Kaygının Kaygı Duyarlığı, Benlik Saygısı ve Kişilerarası Duyarlık Açısından İncelenmesi. İlköğretim Online
8-) Erözkan, A., 2011. Üniversite Son Sınıf Öğrencilerinin Kaygı Düzeyini Yordayan Faktörlerin İncelenmesi. International Online Journal of Educational Sciences
9-) Erözkan, A., 2011. Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
10-) Erözkan, A., 2011. The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression. International Journal of Psychology and Counselling
11-) Erözkan, A., 2011. The Predictive Role of Anxiety Sensitivity and Social Anxiety on Depression. e-Journal of New World Sciences Academy
12-) Erözkan, A., 2009. Üniversite Öğrencilerinin Mükemmeliyetçilik Eğilimleri ve Depresyon Düzeyleri. Cypriot Journal of Educational Sciences
13-) Erözkan, A., 2009. İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları. lköğretim Online
14-) Erözkan, A., 2009. The Relationship between Humour Styles, and Shyness: an Investigation with Turkish University Students. Cypriot Journal of Educational Sciences
15-) Erözkan, A., 2009. Ergenlerde Yalnızlığın Yordayıcıları. İlköğretim Online
16-) Erözkan, A., 2009. Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
17-) Erözkan, A., 2007. Üniversite Öğrencilerinin Reddedilme Duyarlıkları ile Sosyal Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-5-Eski) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Erözkan Atılgan, 2008. Üniversite Öğrencilerinin Mükemmeliyetçilik Eğilimleri ve Depresyon Düzeyleri. Cypriot Journal of Educational Sciences
2-) Erözkan Atılgan, 2005. Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Büyüköksüz Engin, Erözkan Atılgan, 2019. Avoidance and Fusion Questionnaire–Youth 8 (AFQ-Y8): Factor structure and reliability studies in Turkish culture.. Journal of Cognitive Behavioral Psychotherapy and Research

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Uzakgiden Aysun Müge, Erözkan Atılgan, 2019. Sosyal Ağlarda Sosyal Destek Beklentisi: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi
2-) Adıgüzel, A., Erözkan, A., Doğan, U., 2016. Ergenler için Takıntılı Mesajlaşma Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying
3-) Erözkan, A., 2009. Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası İlişki Tarzları ve Mizah Tarzları. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Erözkan, A., 2007. Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
5-) Erözkan, A., 2005. Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
6-) Erözkan Atılgan, 2004. Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Reddedilme Duyarlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Erözkan Atılgan, 2004. Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. Muğla Üniversitesi SBE Dergisi
8-) Erözkan Atılgan, 2004. Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları. Muğla Üniversitesi SBE Dergisi
9-) Erözkan, A., 2004. Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Doğan, U., Erözkan, A., 2015. Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Doyumlarının Yordayıcısı Olarak Akran Desteği. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28-31 Mayıs Muğla, (2015).
2-) Doğan, U., Erözkan, A., 2015. Yetkinliğin Yordayıcısı Olarak Akran Desteği ve Karar Verme Stratejileri” . VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28-31 Mayıs Muğla, (2015).
3-) Erözkan, A., Ayberk, A., Ata, S., 2009. Intimate Relationships: The Importance of Attachment and Attachment Styles. The 5th International Balkan Education and Science Congress
4-) Erözkan, A., Ağılönü, A., 2006. Perfectionism Levels and Coping Styles of University Students. The 9th International Sports Sciences Congress
5-) Erözkan, A., Ağılönü, A., 2006. An Investigation of Perfectionism and Loneliness Levels of University Students. The 9th International Sports Sciences Congress

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Uzakgiden Aysun Müge, Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, 2017. Duygusal Emeğin Empatik Eğilim ve Olumsuz Değerlendirilme Korkusu Değişkenleri Açısından İncelenmesi. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
2-) Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2017. Öznel Zindelik ve Depresyon Arasındaki İlişkide Kendindeliğin(Mindfulness) Aracı Rolü. 2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi
3-) Adıyaman Cafer, Adıgüzel Arca, Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, 2017. Yaşantısal Kaçınma Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Eurasian Conference on Language Social Sciences
4-) Doğan, U., Erözkan, A., Adıgüzel, A., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Rehberlik Hizmetleri. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
5-) Erözkan, A., Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Ergenler için Takıntılı Mesajlaşma Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi
6-) Erözkan, A., Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Lise ve Ortaokul Öğrencilerindeki Sınav Kaygısının Kaynakları. 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
7-) Erözkan, A., Hamarta, E., Deniz, M., Özyeşil, Z., Ata, S., 2009. Parenting Styles Bases of Rejection Sensitivity and Self-Compassion: An Investigation into Turkish University Students. The First International Congress of Educational Research
8-) Erözkan, A., Kömür, Ş., 2006. Rejection Sensitivities and Attachment Styles of University Students. 1st International Congress on Interpersonal Acceptance and Rejection

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Erözkan, A., 2008. Üniversite Öğrencilerinin Red Duyarlığını Etkileyen Faktörler. 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
2-) Erözkan, A., 2008. Lise Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları. 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Acar Sinem, Erözkan Atılgan, 2021. Beden İmgesi Esnekliği Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Yılmaz, B., Erözkan, A., 2011. Üniversite Öğrencilerinde Sosyal Yetkinlik ve Benlik Saygısının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. XI. Ulusal PDR Kongresi
3-) Erözkan, A., Yılmaz, B., 2011. Psikolojik Danışma Kuramlarına Yeni Bir Boyut: Duygu Odaklı Danışma Yaklaşımı. XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi,
4-) Erözkan, A., 2009. Üniversite Öğrencilerinde Kaygı Duyarlığının Yordayıcıları. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
5-) Erözkan, A., Ata, S., Ayberk, A., 2009. Üniversite Öğrencilerinde Kaygı Duyarlığı ve Depresyon. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
6-) Erözkan, A., Karakaş, Y., Oran, Ç., 2008. Lise Öğrencilerinin Mükemmeliyetçilik Düzeyleri ile Sosyal Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki. 13. Ergen Günleri
7-) Erözkan, A., Yılmaz, B., Ata, S., 2008. Ergenlikte Bağlanma ve Bağlanma Stillerinin Önemi. 13. Ergen Günleri
8-) Erözkan, A., Oran, Ç., Karakaş, Y., 2008. Lise Öğrencilerinin Mükemmeliyetçilik Düzeyleri ile Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişki. 13. Ergen Günleri
9-) Erözkan, A., 2007. Üniversite Son Sınıf Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları. IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
10-) Erözkan, A., Yılmaz, B., 2007. Kişilerarası İlişkilerde Önemli Bir Alt Yapı: Bağlanma Stilleri. Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu
11-) Erözkan, A., Yılmaz, B., 2006. Üniversite Öğrencilerinin Mizah Tarzları ve Bağlanma Stilleri. 15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
12-) Erözkan, A., Yılmaz, B., 2006. Üniversite Öğrencilerinde Yalnızlığın Yordayıcıları. 15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
13-) Erözkan, A., Yılmaz, B., 2006. Muğla Üniversitesi Muğla Sağlık Yüksekokulu Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler. I. Ulusal Sağlığı Geliştirme ve Sağlık Eğitimi Kongresi
14-) Erözkan, A., 2004. Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Reddedilme Duyarlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
15-) Erözkan, A., 2004. Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
16-) Erözkan, A., 2003. Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi . VII. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
17-) Erözkan, A., 2003. Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları. VII. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Yavuzer Yasemin, Karahan Tevfik Fikret, Sardoğan Mehmet Emin, Yılmaz Mehmet Taki, Durmuş Emine, Deniz Mehmet Engin, Gençdoğan Başaran, Hamarta Erdal, Akbağ Müge, Erözkan Atılgan, Gülaçtı Fikret, Bozgeyikli Hasan, 2018. Psikolojik Danışma ve Rehberlik/PSİKOLOJİK DANIŞMA SÜRECİ. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: DENİZ MEHMET ENGİN, ERÖZKAN ATILGAN
2-) Balcı Çelik Seher, Avşaroğlu Selahattin, Akbağ Müge, Çeçen Eroğul Ayşe Rezan, Eldeleklioğlu Jale, Aypay Ayşe, İkiz Fatma Ebru, Erözkan Atılgan, Çelik Metehan, Akkaya Yılmaz, Deniz Mehmet Engin, 2017. Eğitim Psikolojisi/Davranışçı Yaklaşımda Öğrenme. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mehmet Engin Deniz
3-) Yavuzer, Y., Karahan, T.F., Sardoğan, M., Yılmaz, M.T., Durmuş, E., Deniz, M.E., Gençdoğan, B., Hamarta, E., Akbağ, M., Erözkan, A., Gülaçtı, F., Bozgeyikli, H., 2017. Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Psikolojik Danışma Süreci. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mehmet Engin Deniz, Atılgan Erözkan
4-) Deniz Mehmet Engin, Erözkan Atılgan, Ümmet Durmuş, Yavuzer Yasemin, Akbağ Müge, Durmuş Emine, Yılmaz Mehmet Taki, Bozgeyikli Hasan, Gülaçtı Fikret, Hamarta Erdal, Gençdoğan Başaran, 2008. Psikolojik Danışma ve Rehberlik/. Yayın Evi: Maya Akademi Editör Adı: Mehmet Engin DENİZ, Atılgan ERÖZKAN

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Deniz Mehmet Engin, Akbağ Müge, Balcı Çelik Seher, Çeçen Eroğul Ayşe Rezan, Eldeleklioğlu Jale, Aypay Ayşe, İkiz Fatma Ebru, Erözkan Atılgan, Çelik Metehan, Çelik Metehan, Uslu Mustafa, Avşaroğlu Selahattin, Alkaya Yılmaz, 2017. Eğitim Psikolojisi/Davranışçı yaklaşımda öğrenme. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Deniz, Mehmet Engin
2-) Erözkan, A., D, B., F, A., G, C., K, B., R, E., Y, T., H, B., C, H., A, R., L, F., A, G., D, A., 2017. PSİKOLOJİYE GİRİŞ/ZEKÂ VE ZEKÂ ÖLÇÜMÜ. Yayın Evi: LİSANS Editör Adı: HAMİT COŞKUN
3-) Erözkan, A., 2014. PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE TEST DIŞI TEKNİKLER. Yayın Evi: Mentis Editör Adı: Atılgan Erözkan

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Yavuzer Yasemin, Karahan Tevfik Fikret, Sardoğan Mehmet Emin, Yılmaz Mehmet Taki, Durmuş Emine, Deniz Mehmet Engin, Gençdoğan Başaran, Hamarta Erdal, Akbağ Müge, Erözkan Atılgan, Gülaçtı Fikret, Bozgeyikli Hasan, 2019. Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Psikolojik Danışma Süreci. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: M.Engin DENİZ,Atılgan ERÖZKAN
2-) Deniz Mehmet Engin, Akbağ Müge, Balcı Çelik Seher, Çeçen Eroğul Ayşe Rezan, Eldeleklioğlu Jale, Aypay Ayşe, İkiz Fatma Ebru, Erözkan Atılgan, Çelik Metehan, Uslu Mustafa, Avşaroğlu Selahattin, Alkaya Yılmaz, 2018. Eğitim Psikolojisi/Davranışçı yaklaşımda öğrenme. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Mehmet Engin Deniz

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Erözkan, A., 2015. EĞİTİM PSİKOLOJİSİ. Yayın Evi: MAYA AKADEMİ Editör Adı: M.ENGİN DENİZ
2-) Erözkan, A., 2014. PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI. Yayın Evi: LİSANS Editör Adı: AHMET AKIN - RUKİYE ŞAHİN
3-) Deniz Mehmet Engin, Erözkan Atılgan, Ümmet Durmuş, Yavuzer Yasemin, Akbağ Müge, Durmuş Emine, Yılmaz Mehmet Taki, Bozgeyikli Hasan, Gülaçtı Fikret, Hamarta Erdal, Gençdoğan Başaran, 2013. Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Psikolojik Danışma Süreci. Yayın Evi: Maya Akademi Editör Adı: DENİZ MEHMET ENGİN, ERÖZKAN ATILGAN
4-) Deniz Mehmet Engin, Akbağ Müge, Balcı Çelik Seher, Çeçen Eroğul Ayşe Rezan, Eldeleklioğlu Jale, Aypay Ayşe, İkiz Fatma Ebru, Erözkan Atılgan, Çelik Metehan, Uslu Mustafa, Avşaroğlu Selahattin, 2012. Eğitim Psikolojisi/Davranışçı Yaklaşımda Öğrenme. Yayın Evi: MAYA AKADEMİ Editör Adı: DENİZ MEHMET ENGİN
5-) Deniz Mehmet Engin, Akbağ Müge, Balcı Çelik Seher, Çeçen Eroğul Ayşe Rezan, Eldeleklioğlu Jale, Aypay Ayşe, İkiz Fatma Ebru, Erözkan Atılgan, Çelik Metehan, Uslu Mustafa, Avşaroğlu Selahattin, 2007. Eğitim Psikolojisi/Davranışçı Yaklaşımda Öğrenme. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Deniz Mehmet Engin

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB). 2016. Hakemlik Sayısı: 2
2-) PSYCHOLOGICAL REPORTS. 2015. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB). 2015. Hakemlik Sayısı: 3

(D-10-Eski) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) PAMUKKALE EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ. 2015. Hakemlik Sayısı: 2
2-) ADDICTA. 2015. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) EĞİTİM KURAM VE UYGULAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ. 2018. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
3-) NWSA. 2016. Hakemlik Sayısı: 2
4-) Journal of Education Training Studies. 2016. Hakemlik Sayısı: 2
5-) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ. 2015. Hakemlik Sayısı: 3
6-) NWSA. 2015. Hakemlik Sayısı: 3

(D-3) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli dergilerde baş editörlük

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. International Journal of Psychology and Counselling.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Academic Research Journal of Psychology and Counselling.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Philosophical Papers and Reviews.

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. International Journal of Psychology and Counselling.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Philosophical Papers and Review.

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. Okulda Ruh Sağlığı.

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2019. Psikolojik Danışma ve Rehberlik.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2018. Psikolojik Danışma ve Rehberlik.
3-) Editörlük Türü: Kitap. 2017. PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK.
4-) Editörlük Türü: Kitap (Çeviri). 2017. EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE METODOLOJİLERİ.
5-) Editörlük Türü: Kitap. 2015. PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Üniversite Öğrencilerinin Reddedilme Duyarlıkları ile Sosyal Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
5-) The Relationship Between Attachment Styles and Social Anxiety: An Investigation with Turkish University Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) The Relationship between Humour Styles, and Shyness: an Investigation with Turkish University Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) The Examination of the Relationship between the University Students' Rejection Sensivities, Self esteem, and Loneliness Levels - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) The Influence of Social Self-Efficacy and Learned Resourcefulness on Loneliness - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
10-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
11-) Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
13-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
14-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
15-) The Relationship Between Attachment Styles and Social Anxiety: An Investigation with Turkish University Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) The Relationship between Humour Styles, and Shyness: an Investigation with Turkish University Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
21-) The Examination of the Relationship between the University Students' Rejection Sensivities, Self esteem, and Loneliness Levels - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
23-) Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
24-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
25-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
27-) The Relationship Between Attachment Styles and Social Anxiety: An Investigation with Turkish University Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
28-) The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
29-) The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
30-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
31-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
32-) The Influence of Social Self-Efficacy and Learned Resourcefulness on Loneliness - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
33-) Exploring the Relationship between Perceived Emotional Intelligence and Coping Skills of Undergraduate Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
34-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
35-) Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
36-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
37-) Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
38-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
39-) Understanding the Role of Dimensions of Perfectionism on Anxiety Sensitivity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
40-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
41-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
42-) Ergenlerde Yalnızlığın Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
43-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
44-) Understanding the Role of Dimensions of Perfectionism on Anxiety Sensitivity - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
45-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
46-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
47-) The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
48-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
49-) The Examination of the Relationship between the University Students' Rejection Sensivities, Self esteem, and Loneliness Levels - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
50-) The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
51-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
52-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
53-) The Examination of the Relationship between the University Students' Rejection Sensivities, Self esteem, and Loneliness Levels - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
54-) Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
55-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
56-) Exploring the Relationship between Perceived Emotional Intelligence and Coping Skills of Undergraduate Students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
57-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
58-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
59-) Exploring the Relationship between Perceived Emotional Intelligence and Coping Skills of Undergraduate Students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
60-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
61-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
62-) Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
63-) The Influence of Social Self-Efficacy and Learned Resourcefulness on Loneliness - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
64-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
65-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
66-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
67-) Ergenlerde Yalnızlığın Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
68-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
69-) Exploring the Relationship between Perceived Emotional Intelligence and Coping Skills of Undergraduate Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
70-) The Influence of Social Self-Efficacy and Learned Resourcefulness on Loneliness - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
71-) The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
72-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
73-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
74-) Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
75-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Üniversite Öğrencilerinin Reddedilme Duyarlıkları ile Sosyal Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Üniversite Öğrencilerinin Mükemmeliyetçilik Eğilimleri ve Depresyon Düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) The Influence of Social Self-Efficacy and Learned Resourcefulness on Loneliness - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
10-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Reddedilme Duyarlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 8
14-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Reddedilme Duyarlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Sosyal Kaygının Kaygı Duyarlığı, Benlik Saygısı ve Kişilerarası Duyarlık Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Üniversite Öğrencilerinin Reddedilme Duyarlıkları ile Sosyal Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Exploring the Relationship between Perceived Emotional Intelligence and Coping Skills of Undergraduate Students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) The Influence of Social Self-Efficacy and Learned Resourcefulness on Loneliness - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
28-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Reddedilme Duyarlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
29-) Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Understanding the Role of Dimensions of Perfectionism on Anxiety Sensitivity - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
31-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
32-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
33-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
34-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
35-) Ergenlerde Yalnızlığın Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
36-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
37-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
38-) The Relationship Between Attachment Styles and Social Anxiety: An Investigation with Turkish University Students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
39-) Üniversite Son Sınıf Öğrencilerinin Kaygı Düzeyini Yordayan Faktörlerin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
40-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
41-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
42-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 6
43-) Ergenlerde Yalnızlığın Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
44-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
45-) The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
46-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
47-) The Relationship between Humour Styles, and Shyness: an Investigation with Turkish University Students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
48-) Üniversite Öğrencilerinin Mükemmeliyetçilik Eğilimleri ve Depresyon Düzeyleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
49-) Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
50-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
51-) Exploring the Relationship between Perceived Emotional Intelligence and Coping Skills of Undergraduate Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
52-) The Predictive Role of Anxiety Sensitivity and Social Anxiety on Depression - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
53-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
54-) The Predictive Role of Anxiety Sensitivity and Social Anxiety on Depression - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
55-) Sosyal Kaygının Kaygı Duyarlığı, Benlik Saygısı ve Kişilerarası Duyarlık Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
2-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
3-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
4-) İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
5-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
6-) The Relationship between Humour Styles, and Shyness: an Investigation with Turkish University Students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
7-) Exploring the Relationship between Perceived Emotional Intelligence and Coping Skills of Undergraduate Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
8-) The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
9-) The Predictive Role of Anxiety Sensitivity and Social Anxiety on Depression - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
10-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
11-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
12-) Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
13-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
14-) Sosyal Kaygının Kaygı Duyarlığı, Benlik Saygısı ve Kişilerarası Duyarlık Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
15-) Determining the Anxiety Sensitivity Bases of Anxiety: A Study with Undergraduate Students - Atıf Yılı: 2004 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) The Influence of Social Self-Efficacy and Learned Resourcefulness on Loneliness - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
6-) The Childhood Trauma and Late Adolescent Rejection Sensitivity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Sources of Test Anxiety: A Qualitative Approach - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 7
12-) Analysis of Social Problem Solving and Social Self-Efficacy in Prospective Teachers - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
13-) Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
14-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
15-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
16-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) EĞİTİM PSİKOLOJİSİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
18-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
19-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
20-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
21-) Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Psikolojik Danışma Süreci - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
14-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası İlişki Tarzları ve Mizah Tarzları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
23-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Üniversite Son Sınıf Öğrencilerinin Kaygı Düzeyini Yordayan Faktörlerin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
27-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
28-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
29-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Reddedilme Duyarlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
30-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası İlişki Tarzları ve Mizah Tarzları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
31-) Ergenlerde Yalnızlığın Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
32-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
33-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Reddedilme Duyarlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
34-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
35-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
36-) Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
37-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
39-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
40-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
41-) Üniversite Son Sınıf Öğrencilerinin Kaygı Düzeyini Yordayan Faktörlerin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
42-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
43-) Ergenlerde Yalnızlığın Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
44-) Üniversite Öğrencilerinin Reddedilme Duyarlıkları ile Sosyal Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
45-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
46-) Sosyal Kaygının Kaygı Duyarlığı, Benlik Saygısı ve Kişilerarası Duyarlık Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
47-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Reddedilme Duyarlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
48-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
49-) Üniversite Son Sınıf Öğrencilerinin Kaygı Düzeyini Yordayan Faktörlerin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
50-) The Examination of the Relationship between the University Students' Rejection Sensivities, Self esteem, and Loneliness Levels - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
51-) Ergenlerde Yalnızlığın Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
52-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
53-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası İlişki Tarzları ve Mizah Tarzları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
54-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
55-) The Relationship between Humour Styles, and Shyness: an Investigation with Turkish University Students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
56-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
57-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
58-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
59-) The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Eğitim Psikolojisi/Davranışçı Yaklaşımda Öğrenme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Etkileyen Faktörler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE TEST DIŞI TEKNİKLER - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
9-) Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Psikolojik Danışma Süreci - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Eğitim Psikolojisi/Davranışçı Yaklaşımda Öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE TEST DIŞI TEKNİKLER - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) Eğitim Psikolojisi/Davranışçı Yaklaşımda Öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Psikolojik Danışma Süreci - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Lise öğrencilerinin bağlanma stilleri ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Rejection Sensitivity Levels with Respect to Attachment Styles, Gender, and Parenting Styles: A Study with Turkish Students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Karşılaştırma ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE TEST DIŞI TEKNİKLER - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
24-) İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Lise Öğrencilerinde Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Eğitim Psikolojisi/Davranışçı Yaklaşımda Öğrenme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Psikolojik Danışma ve Rehberlik/PSİKOLOJİK DANIŞMA SÜRECİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Psikolojik Danışma ve Rehberlik/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Eğitim Psikolojisi/Davranışçı yaklaşımda öğrenme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
31-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
32-) The Effect of Communication Skills and Interpersonal Problem Solving Skills on Social Self-Efficacy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
33-) PSİKOLOJİYE GİRİŞ/ZEKÂ VE ZEKÂ ÖLÇÜMÜ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
34-) Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısı ve Başaçıkma Davranışları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılıkları ile Reddedilme Duyarlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
36-) PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE TEST DIŞI TEKNİKLER - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
37-) Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Psikolojik Danışma Süreci - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) The Link between Types of Attachment and Childhood Trauma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
39-) Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
40-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası İlişki Tarzları ve Mizah Tarzları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
41-) Examination of Relationship Between Anxiety Sensitivity and Parenting Styles in Adolescents - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
42-) PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE TEST DIŞI TEKNİKLER - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
43-) İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Depresyonun Yordayıcıları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
44-) Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ve Karar Stratejileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
45-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
46-) Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duyarlılık ve Depresyon Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
47-) The Attachment Styles Bases of Loneliness and Depression - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.

1-) Tez Adı: KABUL VE KARARLILIK YAKLAŞIMI TEMELLİ GRUP PSİKOEĞİTİMİ İLE ERGENLERİN BENLİK SAYGISI PUANLARINI YORDAMADA ÖZ-ŞEFKAT VE YAŞANTISAL KAÇINMA PUANLARININ ARACILIK ROLÜ. Konu: KABUL VE KARARLILIK YAKLAŞIMI TEMELLİ GRUP PSİKOEĞİTİMİ İLE ERGENLERİN BENLİK SAYGISI PUANLARINI YORDAMADA ÖZ-ŞEFKAT VE YAŞANTISAL KAÇINMA PUANLARININ ARACILIK ROLÜ. Engin -BÜYÜKÖKSÜZ. 2021
2-) Tez Adı: ERGENLERDE EBEVEYN KABUL-RED ALGISI İLE RED DUYARLILIĞI, SOSYAL KAYGI, YALNIZLIK, DUYGU DÜZENLEME GÜÇLÜĞÜ VE PROBLEMLİ İNTERNET KULLANIMI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: KARMA DESENLİ BİR ÇALIŞMA. Konu: ERGENLERDE EBEVEYN KABUL-RED ALGISI İLE RED DUYARLILIĞI, SOSYAL KAYGI, YALNIZLIK, DUYGU DÜZENLEME GÜÇLÜĞÜ VE PROBLEMLİ İNTERNET KULLANIMI . SAADET-ELEVLİ. 2020
3-) Tez Adı: KABUL VE KARARLILIK YAKLAŞIMI TEMELLİ GRUP PSİKOEĞİTİMİNİN BEDEN İMGESİ ESNEKLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BEDEN İMGESİ ESNEKLİĞİNİN BİR MODELLE AÇIKLANMASI. Konu: KABUL VE KARARLILIK YAKLAŞIMI TEMELLİ GRUP PSİKOEĞİTİMİNİN BEDEN İMGESİ ESNEKLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BEDEN İMGESİ ESNEKLİĞİNİN BİR MODELLE AÇIKLANMASI. SİNEM-KAYA. 2019

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN YAŞAM DOYUMLARININ YORDAYICILARI OLARAK KARİYER UYUMU VE BİLİŞSEL ESNEKLİK . Konu: ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN YAŞAM DOYUMLARININ YORDAYICILARI OLARAK KARİYER UYUMU VE BİLİŞSEL ESNEKLİK . ilksen -KÜÇÜKTEN. 2023
2-) Tez Adı: Ergenlerde Mutluluğun Yordayıcıları Olarak Öğrenilmiş Güçlülük ve Algılanan Anne-Baba Tutumları (Fethiye İlçesi Örneği). Konu: Ergenlerde Mutluluğun Yordayıcıları Olarak Öğrenilmiş Güçlülük ve Algılanan Anne-Baba Tutumları (Fethiye İlçesi Örneği). Esra-Arslan. 2019
3-) Tez Adı: Ergenlerde Çocukluk Dönemi Örselenme Yaşantıları İle Kişilerarası Duyarlık ve Sosyal Onay İhtiyacı Arasındaki İlişki. Konu: Ergenlerde Çocukluk Dönemi Örselenme Yaşantıları İle Kişilerarası Duyarlık ve Sosyal Onay İhtiyacı Arasındaki İlişki. Özlem-ERGÜL. 2019
4-) Tez Adı: Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terki Riskinin, Okul Tükenmişliği ve Algılanan Sosyal Destek Açısından İncelenmesi. Konu: Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terki Riskinin, Okul Tükenmişliği ve Algılanan Sosyal Destek Açısından İncelenmesi. Meryem-Tırpancıoğlu. 2019
5-) Tez Adı: Lise Öğrencilerinde Öznel İyi Oluşun Yordayıcıları Olarak Mükemmeliyetçilik ve Kendindelik. Konu: Lise Öğrencilerinde Öznel İyi Oluşun Yordayıcıları Olarak Mükemmeliyetçilik ve Kendindelik. Cafer-Adıyaman. 2019
6-) Tez Adı: Öğretmenlerin Öznel İyi Oluşlarının Öz-Yeterlik İnançları Ve Psikolojik İhtiyaçların Doyumunda Denge Değişkenleri Açısından İncelenmesi (Şanlıurfa İli Örneği). Konu: Öğretmenlerin Öznel İyi Oluşlarının Öz-Yeterlik İnançları Ve Psikolojik İhtiyaçların Doyumunda Denge Değişkenleri Açısından İncelenmesi (Şanlıurfa İli Örneği). Aysun Müge -UZAKGİDEN. 2019
7-) Tez Adı: Üniversite Öğrencilerinde Gündemi Kaçırma Korkusu, Problemli Akıllı Telefon Kullanımı, Problemli İnternet Kullanımı ve Yaşantısal Kaçınmanın Cep Telefonu Bağlantısını Kaybetme Korkusuna Yönelik Modelin Sınanması Muğla İli Örneği. Konu: Üniversite Öğrencilerinde Gündemi Kaçırma Korkusu, Problemli Akıllı Telefon Kullanımı, Problemli İnternet Kullanımı . ARCA-ADIGÜZEL. 2018
8-) Tez Adı: Ögretmenlerin duygusal zeka düzeyleri ile kişisel yönelimleri arasındaki ilişki.. Konu: Ögretmenlerin duygusal zeka düzeyleri ile kişisel yönelimleri arasındaki ilişki.. Işıl -Ören . 2011
9-) Tez Adı: Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stilleri ile Sosyal Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki. Konu: Bağlanma Stilleri ile Sosyal Kaygı . Aniş-Ayberk. 2011
10-) Tez Adı: Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası İlişki Tarzları İle Kendini Açma Düzeyleri. Konu: Kişilerarası İlişki Tarzları İle Kendini Açma . MAKBULE-YILMAZ . 2010
11-) Tez Adı: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bağlanma Stilleri, Duygusal Zekâ Düzeyleri ve Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Bağlanma Stilleri, Duygusal Zekâ ve Empatik Eğilim. SEDA-ATA. 2010
12-) Tez Adı: Lise Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Düzeyleri ile Problem Çözme. Konu: .. Uğur-Doğan . 2009
13-) Tez Adı: Lise Öğrencilerinin Mükemmeliyetçilik Düzeyleri ile Sosyal Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki. Konu: Mükemmeliyetçilik ile Sosyal Kaygı . YAHYA-KARAKAŞ. 2008
14-) Tez Adı: Lise Öğrencilerinin Mükemmeliyetçilik Düzeyleri ile Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişki. Konu: Mükemmeliyetçilik ile Anne Baba Tutumları. ÇAĞRI-ORAN PAMİR. 2008
15-) Tez Adı: Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası İletişim Becerileri ile Bağlanma Stilleri Arasındaki İlişki, Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, (2007).. Konu: .. B.-Yılmaz. 2007

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Bilişsel Davranışçı Terapiler Özelinde Sanal Gerçeklik Uygulamasının Kullanımı: Sınav Kaygısı. Proje Türü: -Tübitak 1001. Bilişsel Davranışçı Terapiler Özelinde Sanal Gerçeklik Uygulamasının Kullanımı: Sınav Kaygısı. 2020-2023

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Olarak Geliştirilen Belirsizliğe Tahammülsüzlükle Başetme Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük Düzeyleri Üzerindeki Etkililiğinin Sınanması. 2017-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Beden İmgesi Esnekliğinin Bir Modelle Açıklanması ve Kabul ve Kararlılık Yaklaşımı Temelli Grup Psikoeğitiminin Beden İmgesi Esnekliği Üzerindeki Etkisi. 2017-2022

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. İngilizce Konuşma Kaygısı Etkileyen Değişkenlerin Modellenmesi ve Buna Yönelik Psiko-Eğitim Programının İşlevselliği. 2017-2019

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . AKADEMİK YAYIN TEŞVİK. 2015
2-) Kurum Adı: . AKADEMİK YAYIN TEŞVİK. 2014
3-) Kurum Adı: . AKADEMİK YAYIN TEŞVİK. 2013
4-) Kurum Adı: . AKADEMİK TEŞVİK ÖDÜLÜ. 2012
5-) Kurum Adı: . AKADEMİK YAYIN TEŞVİK. 2011
6-) Kurum Adı: . AKADEMİK YAYIN TEŞVİK. 2009
7-) Kurum Adı: . AKADEMİK YAYIN TEŞVİK. 2009

Verdiği Dersler

PDR10006 2023-2024 Bahar

OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA

PDR20008 2023-2024 Bahar

TEST DIŞI TEKNİKLER

PDR40010 2023-2024 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

RPD 5504 2023-2024 Bahar

ÇÖZÜM ODAKLI PSİKOLOJİK DANIŞMA

PDR00310 2023-2024 Güz

OKULDA RUH SAĞLIĞI

PDR40009 2023-2024 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

RPD 5099 2023-2024 Güz

BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ

RPD 6099 2023-2024 Güz

Psikolojik Danışma ve Rehberlikte İleri Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

PDR10006 2022-2023 Bahar

OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA

PDR20008 2022-2023 Bahar

TEST DIŞI TEKNİKLER

PDR40010 2022-2023 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

RPD 5504 2022-2023 Bahar

ÇÖZÜM ODAKLI PSİKOLOJİK DANIŞMA

RPD 6538 2022-2023 Bahar

İleri Çözüm Odaklı Psikolojik Danışma

PDR00310 2022-2023 Güz

OKULDA RUH SAĞLIĞI

PDR40009 2022-2023 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

RPD 5099 2022-2023 Güz

BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ

RPD 6099 2022-2023 Güz

Psikolojik Danışma ve Rehberlikte İleri Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

RPD4005 2022-2023 Güz

Öğrenme Güçlükleri