(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Kaya Çağlar, Altınkurt Yahya, 2018. Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout. TED EĞİTİM VE BİLİM
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2017. Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy. Journal of Education and Learning
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2017. Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal of Academic and Social Science)
2-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2015. Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research,
3-) Kaya Sinem, Kaya Çağlar, 2014. Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination. Journal of Teacher Education and Educators
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Deliveli Kısmet, Hoşgörür Vural, 2016. Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Türkkaş Anasız Burcu, Kaya Çağlar, Duman Ahmet, 2018. Eğitimin Değerlendirme Boyutunda Küreselleşmenin İzleri. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Kaya Çağlar, 2017. Öğretmenlerin Duygusal Emek Düzeylerinin İncelenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi
3-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2017. Antecedents of Educational Supervision in Turkey. 5th International Symposium, New Issues on Teacher Education
4-) Yılmaz Tahir, Kaya Çağlar, 2017. A Critical Approach to Educational Supervision and Supervisory Role of Education. 5th International Symposium, New Issues on Teacher Education
5-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Duman Ahmet, 2017. Türkiye’de Karşılaştırmalı Eğitim Yanılsamasının Dayanılmaz Hafifliği. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi
6-) Kaya Çağlar, Altun Burcu, 2015. Maarif Müfettişlerinin Farklılıklara Saygı Durumlarının İncelenmesi. 7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi
7-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2015. The Relationship between Prospective Teachers Educational Beliefs and their Views about Critical Pedagogy. 3rd International Symposium, New Issues on Teacher Education - ISNITE 2015
8-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2015. Eğitimin Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri. VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
9-) Yılmaz Tahir, Kaya Çağlar, 2015. Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim. VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
10-) Kaya Çağlar, 2015. Küreselleşmenin Eğitim Yönetimine Yansımaları. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Kaya Sinem, Kaya Çağlar, 2014. The Analysis of the Relationship amongst the Pre-service Teachers Academic Procrastination Academic Motivation and Coping Strategies. II International Symposium, New Issues on Teacher Education
12-) Kaya Çağlar, Acar Sinem, 2013. Öğretmen Adaylarının Fonksiyonel Olmayan Tutumları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Kaya Çağlar, Demir Ümit, 2012. Kurum Denetimi Bazında Eğitim Denetmenlerinin Okul Müdürlerine İlişkin Metaforik Algıları (Muğla İli Örneği). IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi
2-) Bilir Aynur, Kaya Çağlar, 2012. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongrelerinin Değerlendirilmesi. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Kaya Çağlar, 2015. Eğitim Yönetiminde Biçimsel Modeller. 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
2-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Deliveli Kısmet, Hoşgörür Vural, 2015. Eğitim Denetiminde Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi 1990 2015. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
(Ç-1) Alanında kitap çevirisi
1-) Sarpkaya Ruhi, Yengin Sarpkaya Pınar, Çavuş Barış, Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, Altun Burcu, Akyol Bertan, Durdu İlknur, Dumlu Polatkan Nahide Nur, Kıral Erkan, 2018. Eğitim Liderliği ve Yönetimi Kuramları/Biçimsel Modeller. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: RUHİ SARPKAYA
(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2018. Talks on Education, Art, and Philosophy.
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2017. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Bildiriler Kitabı.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2013. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi Bildiri Kitabı.
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 6. Uluslararası Öğretmen Eğitiminde Yeni Konular Sempozyumu - ISNITE 2018 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2018
2-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu (Sempozyum Düzenleme Kurulu Üyesi). TÜRKİYE. . 2018
3-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2017
4-) The 5th International Symposium on New Issues in Teacher Education - ISNITE 2017 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). POLONYA. . 2017
5-) The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education - ISNITE 2016 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). FİNLANDİYA. . 2016
6-) ISNITE 2015 - 3rd International Symposium (Sempozyum Sekretarya Üyesi). YUNANİSTAN. Yunanistan. 2015
7-) II International Symposium, New Issues on Teacher Education - ISNITE'2014 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). İTALYA. İtalya. 2014
8-) Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu - ISNITE'2013 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. Türkiye. 2013
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2015
2-) IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi (Kongre Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. Türkiye. 2012