Personel

Araş.Gör.Dr. ÇAĞLAR KAYA
Araş.Gör.Dr.
Çağlar Kaya
@ E-posta
caglarkaya@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü - İngilizce Öğretmenliği ABD 2010
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyoloji Lisans Programı 24.07.2017

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri ABD - Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Bilim Dalı 04.02.2014

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Bilim Dalı 10.06.2022

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Kaya Çağlar, Altınkurt Yahya, 2018. Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout. TED EĞİTİM VE BİLİM

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2017. Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy. Journal of Education and Learning

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2017. Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal of Academic and Social Science)
2-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2015. Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research,
3-) Kaya Sinem, Kaya Çağlar, 2014. Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination. Journal of Teacher Education and Educators

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Deliveli Kısmet, Hoşgörür Vural, 2016. Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Türkkaş Anasız Burcu, Kaya Çağlar, Duman Ahmet, 2018. Eğitimin Değerlendirme Boyutunda Küreselleşmenin İzleri. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Kaya Çağlar, 2017. Öğretmenlerin Duygusal Emek Düzeylerinin İncelenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi
3-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2017. Antecedents of Educational Supervision in Turkey. 5th International Symposium, New Issues on Teacher Education
4-) Yılmaz Tahir, Kaya Çağlar, 2017. A Critical Approach to Educational Supervision and Supervisory Role of Education. 5th International Symposium, New Issues on Teacher Education
5-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Duman Ahmet, 2017. Türkiye’de Karşılaştırmalı Eğitim Yanılsamasının Dayanılmaz Hafifliği. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi
6-) Kaya Çağlar, Altun Burcu, 2015. Maarif Müfettişlerinin Farklılıklara Saygı Durumlarının İncelenmesi. 7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi
7-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2015. The Relationship between Prospective Teachers Educational Beliefs and their Views about Critical Pedagogy. 3rd International Symposium, New Issues on Teacher Education - ISNITE 2015
8-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2015. Eğitimin Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri. VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
9-) Yılmaz Tahir, Kaya Çağlar, 2015. Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim. VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
10-) Kaya Çağlar, 2015. Küreselleşmenin Eğitim Yönetimine Yansımaları. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Kaya Sinem, Kaya Çağlar, 2014. The Analysis of the Relationship amongst the Pre-service Teachers Academic Procrastination Academic Motivation and Coping Strategies. II International Symposium, New Issues on Teacher Education
12-) Kaya Çağlar, Acar Sinem, 2013. Öğretmen Adaylarının Fonksiyonel Olmayan Tutumları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Kaya Çağlar, Demir Ümit, 2012. Kurum Denetimi Bazında Eğitim Denetmenlerinin Okul Müdürlerine İlişkin Metaforik Algıları (Muğla İli Örneği). IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi
2-) Bilir Aynur, Kaya Çağlar, 2012. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongrelerinin Değerlendirilmesi. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kaya Çağlar, 2015. Eğitim Yönetiminde Biçimsel Modeller. 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
2-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Deliveli Kısmet, Hoşgörür Vural, 2015. Eğitim Denetiminde Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi 1990 2015. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu

(Ç-1) Alanında kitap çevirisi

1-) Sarpkaya Ruhi, Yengin Sarpkaya Pınar, Çavuş Barış, Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, Altun Burcu, Akyol Bertan, Durdu İlknur, Dumlu Polatkan Nahide Nur, Kıral Erkan, 2018. Eğitim Liderliği ve Yönetimi Kuramları/Biçimsel Modeller. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: RUHİ SARPKAYA

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2018. Talks on Education, Art, and Philosophy.

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2017. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Bildiriler Kitabı.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2013. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi Bildiri Kitabı.

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) 6. Uluslararası Öğretmen Eğitiminde Yeni Konular Sempozyumu - ISNITE 2018 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2018
2-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu (Sempozyum Düzenleme Kurulu Üyesi). TÜRKİYE. . 2018
3-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2017
4-) The 5th International Symposium on New Issues in Teacher Education - ISNITE 2017 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). POLONYA. . 2017
5-) The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education - ISNITE 2016 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). FİNLANDİYA. . 2016
6-) ISNITE 2015 - 3rd International Symposium (Sempozyum Sekretarya Üyesi). YUNANİSTAN. Yunanistan. 2015
7-) II International Symposium, New Issues on Teacher Education - ISNITE'2014 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). İTALYA. İtalya. 2014
8-) Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu - ISNITE'2013 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. Türkiye. 2013

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2015
2-) IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi (Kongre Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. Türkiye. 2012

Verdiği Dersler

EBB00030 2023-2024 Bahar

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

EBB10001 2023-2024 Güz

EĞİTİME GİRİŞ

EBB1801 2023-2024 Güz

Eğitim Bilimlerine Giriş

EBB10001 2022-2023 Güz

EĞİTİME GİRİŞ

PFD 4021 2022-2023 Güz

Eğitime Giriş

PFD 4029 2022-2023 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I