Personel

Doç.Dr. ÇİĞDEM ALDAN KARADEMİR
Doç.Dr.
Çiğdem Aldan Karademir
@ E-posta
cakarademir@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5519

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 20.06.2003

Yüksek Lisans

Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 27.07.2007

Doktora

Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim 30.07.2013

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Deveci Özge, Aldan Karademir Çiğdem, 2019. Investigation of the 5th Grade Students’ Engagements in MathematicsCourse towards Student Opinions. European Journal of Educational Research
2-) Aldan Karademir Çiğdem, Görgöz Seda, 2019. English Teachers’ Problems Encountered in Teaching Four Basic Language Skills. International Education Studies (IES)
3-) Aldan Karademir Çiğdem, Akgül Aysun, 2019. Students’ social studies-oriented academic risk-taking behaviours and autonomous learning skills. Cypriot Journal of Educational Sciences
4-) Aldan Karademir Çiğdem, 2019. Pre-Service Teachers’ Problem Solving Skills and Curiosity Levels. International Journal of Educational Methodology (IJEM

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Özkan Muhammed Ali, Kil Güngör, Aldan Karademir Çiğdem, 2022. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
2-) Aldan Karademir Çiğdem, Deveci Özge, 2019. SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ (11-14 YEARS)EFFECTIVE INPUT CHARACTERISTICS FOR MATHEMATICS,SELF-REGULATION SKILLS AND SELF-ESTEEM. European Journal of Education Studies
3-) Aldan Karademir Çiğdem, Yalçın Betül, 2019. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Kaynaklarının İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies (JASS)
4-) Deveci Özge, Aldan Karademir Çiğdem, 2018. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz-bildirimleri İle Görsel Matematik Okuryazarlığı Öz-yeterlik Algıları. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
5-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aldan Karademir Çiğdem, 2017. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramındakiÖğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri veYaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri. journal of educational sciences research
6-) Saracaloğlu Asuman Seda, Aldan Karademir Çiğdem, Dinçer Beste, Dedebali Nurhak Cem, 2017. ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETME STİLLERİ ÖZYETERLİK VE İŞDOYUMLARININ BELİRLENMESİ. NWSA EDUCATIONAL SCIENCES
7-) Karademir Yusuf, Barlas Murat, Aldan Karademir Çiğdem, 2013. Biology Department And Science Education Students Environmental Sensitivity Attitude And Behaviours. International Journal on New Trends in Education and Their Implications
8-) Aldan Karademir Çiğdem, Saracaloğlu Asuman Seda, 2013. Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Asian Journal of Instruction
9-) Taşkın Ekici, F., Aldan Karademir, Ç., Uçak, E., Ekici, E., 2011. Primary School Teachers’ Opinions and Application Levels Related To Constructivist Approach To The Subjects of “Voice and Light”. . Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education. 3(2): 112-126.
10-) Uçak, E., Köse, S., Aldan Karademir, Ç., 2009. “Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Portfolyo Uygulamasına İlişkin Görüşleri”. . e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences, 1C0069, 4, (3), 908-922.
11-) Aldan Karademir, Ç., Özsoy, N., 2009. Düzey Dersliklerinin İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine İlişkin Akademik Başarıları ve Benlik Saygısı Üzerine Etkisi”. . e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences, 1C0082, 4, (3), 1089-1109.
12-) Aldan Karademir, Ç., Uçak, E., 2009. The Effect of Between Class Ability Grouping on 7th Grade Students’ Academic Achievement on the Unit “If there were no pressure?” In Science and Technology Education”. . Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education. 1(1): 32-44.

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Aldan Karademir Çiğdem, Deveci Özge, 2021. Matematik Öğretim Programı “Matematiksel Yetkinlik” Alanının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi . Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Kocayiğit Ali, Aldan Karademir Çiğdem, 2020. Türkçe Dersi Öğretim Programı “Öğrenmeyi Öğrenme” Yetkinlik Alanının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Aldan Karademir Çiğdem, Görgün Sena, 2019. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Öz-düzenleme Becerilerinin İncelenmesi. Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
4-) Sağlık Mehmet Aydın, Aldan Karademir Çiğdem, 2019. Teknoloji ve Tasarım Dersi 2018 Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
5-) Aldan Karademir Çiğdem, Akgül Aysun, 2019. ÖĞRETMENLERİN “ETKİLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENİ”ALGISI: NİTEL BİR ARAŞTIRMA. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
6-) Aldan Karademir Çiğdem, Deveci Özge, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Matematik DiliKullanımları ve Matematik Okuryazarlığı Öz yeterlik Algıları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Aldan Karademir Çiğdem, Çaylı Burcu, Deveci Özge, 2019. Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Meraklılık Düzeylerinin İncelenmesi. İlköğretim online
8-) Aldan Karademir Çiğdem, Deveci Özge, 2018. İlkokul Öğrencilerinin Başarı Duyguları ve Benlik Saygılarının İncelenmesi. MANAS Journal of Social Studies
9-) Aldan Karademir Çiğdem, Saracaloğlu Asuman Seda, 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA ve ELEŞTİRELDÜŞÜNME BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİKDÜZEYİNE ETKİSİ. Turkish Studies Educational Sciences
10-) Göçen Kabaran Güler, Aldan Karademir Çiğdem, 2017. DIGITAL STORYTELLING EXPERIENCES OF PRE-SERVICETEACHERS: AN ACTION RESEARCH. Turkish Studies
11-) Saracaloğlu Asuman Seda, Aldan Karademir Çiğdem, Dursun Fevzi, Altın Mehmet, Üstündağ Nurtaç, 2017. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ-DÜZENLEYİCİ ÖĞRENME BECERİLERİNİN, AKADEMİK ÖZ-YETERLİK, AKADEMİK KONTROL ODAĞI VE AKADEMİK BAŞARILARI İLE İLİŞKİSİ. turkish Studies
12-) Saracaloğlu Asuman Seda, Aldan Karademir Çiğdem, Uçak Esra, 2013. Investigation of Sixth Seventh Eighth Grade Students Problem Solving Skills In Terms of Different Variables. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi-Mediterranean Journal of Educational Studies
13-) Aldan Karademir Çiğdem, 2012. Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Şenses Sevda, Aldan Karademir Çiğdem, 2022. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimi Yeterliklerinin ve Etkinlik Hazırlama Deneyimlerinin İncelenmesi. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi
2-) Aldan Karademir Çiğdem, Deveci Özge, Çaylı Burcu, 2018. Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeleri ve Akademik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi. e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Aldan Karademir Çiğdem, Deveci Özge, 2018. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin Bağlılık Düzeyleri ve Özbildirimlerinin İncelenmesi. Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
2-) Say Fuat Serkan, Uçak Esra, Aldan Karademir Çiğdem, Çekbaş Yüksel, 2015. A Computer Game Implementation Individually Or In A Group. International Conference on New Horizons in Education
3-) Saracaloğlu Asuman Seda, Yılmaz Serap, Çengel Meltem, Çöğmen Suna, Aldan Karademir Çiğdem, Kanmaz Ahmet, 2010. Elementary teachers’ views about their roles in curriculum development and evaluation process:The case of Denizli. 2nd World Conference onEducational Sciences,WCES 2010
4-) Uçak, E., Aldan Karademir, Ç., Bağ, H., 2010. What is Turkish Teachers’ Attitudes and Opinions About Constructivist Approach? “In the West of Turkey”.. 6th International Conference on Education
5-) Aldan Karademir, Ç., Özsoy, N., 2009. Düzey Dersliklerine İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri. . I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kocayiğit Ali, Aldan Karademir Çiğdem, 2022. Öğretim Programlarında Yer Alan "İnisiyatif Alma ve Girişimcilik" Yetkinliğinin Öğretmen Görüşleri Kapsamında İncelenmesi. 13th International Congress on New Trends in Education
2-) Aldan Karademir Çiğdem, Deveci Özge, 2022. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının İncelenmesi. 13th International Congress on New Trends in Education
3-) Anbarlı Derya, Aldan Karademir Çiğdem, 2022. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlikleri İle Matematik Dersi Bağlılıklarının İncelenmesi. IInd International Congress on Excellence in Education
4-) Şahin Hasan Hüseyin, Aldan Karademir Çiğdem, 2021. Adults’ Views With Specific Learning Disabilities on Their School Experiences. The Ninth Internatiponal Congress on Curriculum and Instruction
5-) Taşkın İçim, Aldan Karademir Çiğdem, 2021. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ve Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi. Sixth International Contemporary Educational Research Congress
6-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aldan Karademir Çiğdem, Atik Selçuk, 2017. Sınıf Öğretmenlerinin Çözüm Odaklı Düşünme Becerileri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
7-) Atik Selçuk, Aldan Karademir Çiğdem, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Motivasyonları ve Motivasyon Stratejileri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
8-) Aldan Karademir Çiğdem, Deveci Özge, Özen Deniz, 2016. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DİLİ KULLANIMLARININ İNCELENMESİ. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
9-) Çaylı Burcu, Aldan Karademir Çiğdem, 2016. İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİME İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
10-) Akdoğdu Eda, Aldan Karademir Çiğdem, 2015. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Öğrenme ve Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Aldan Karademir, Ç., Uçak, E., Bağ, H., 2012. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar, . X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,
2-) Saracaloğlu, A.S., Aldan Karademir, Ç., Altay, B., 2012. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlik ve Öz bilinç Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerinin Belirlenmesi, . 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu,
3-) Saracaloğlu Asuman Seda, Aldan Karademir Çiğdem, 2009. Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi. VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
4-) Aldan Karademir, Ç., 2006. Yapılandırmacılık ve Fen Teknoloji Ders Kitapları. Eğitimde Çağdaş Yönelimler–3: “Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları” Sempozyumu

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Durna Barış, Aldan Karademir Çiğdem, 2022. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurma Öz Yeterlikleri, Problem Çözme Tutumları ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi. 3. Eğitim Araştırmaları Kongresi
2-) Türker Süleyman, Aldan Karademir Çiğdem, 2022. İlkokul Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları ile Sözcük Öğrenme Motivasyonlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 3. Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Akbulut Rasime, Aldan Karademir Çiğdem, 2022. Fen Bilimleri Dersi 6. Sınıf Elektriğin İletimi Ünitesi'nde Assure Modeline Dayalı Öğretim Tasarımının Öğrenme Ürünlerine Etkisi. 3. Eğitim Araştırmaları Kongresi
4-) Uçak Esra, Aldan Karademir Çiğdem, Deveci Özge, 2018. Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Sınıf-İçi Değerlendirme Ortamına İlişkin Algıları. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
5-) Aldan Karademir Çiğdem, Yusuf Karademir, 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
6-) Aldan Karademir Çiğdem, Saracaloğlu Asuman Seda, 2014. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerilerinin ncelenmesi. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
7-) Aldan Karademir, Ç., Saracaloğlu, A.S., Karademir, Y., 2013. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye İlişkin Tutumları İle Öğretmen Yeterlik Algılarının Belirlenmesi. Uluslararası Katılımlı XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
8-) Saracaloğlu, A.S., Aldan Karademir, Ç., Uçak, E., 2010. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
9-) Aldan Karademir, Ç., Uçak, E., 2006. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Fen Bilgisi Laboratuarı Dersine İlişkin Tutumları. . XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Uçak, E., Aldan Karademir, Ç., Bağ, H., 2010. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okur-yazarlığın Bir Boyutu Olan Bilimin Doğasına Yönelik Algılama Düzeyleri . IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Eğitim ve Bilim. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Eğitim ve Bilim. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Psycho-Educational Research Reviews Journal. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi’ne (JRET) . 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) ASYA ÖĞRETİM DERGİSİ-ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) DIGITAL STORYTELLING EXPERIENCES OF PRE-SERVICETEACHERS: AN ACTION RESEARCH - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Investigation of the 5th Grade Students’ Engagements in MathematicsCourse towards Student Opinions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramındakiÖğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri veYaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Elementary teachers’ views about their roles in curriculum development and evaluation process:The case of Denizli - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) DIGITAL STORYTELLING EXPERIENCES OF PRE-SERVICETEACHERS: AN ACTION RESEARCH - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Students’ social studies-oriented academic risk-taking behaviours and autonomous learning skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Meraklılık Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA ve ELEŞTİRELDÜŞÜNME BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİKDÜZEYİNE ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) ÖĞRETMENLERİN “ETKİLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENİ”ALGISI: NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
10-) Elementary teachers’ views about their roles in curriculum development and evaluation process:The case of Denizli - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramındakiÖğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri veYaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeleri ve Akademik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Students’ social studies-oriented academic risk-taking behaviours and autonomous learning skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
15-) Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Meraklılık Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) Pre-Service Teachers’ Problem Solving Skills and Curiosity Levels - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramındakiÖğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri veYaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Teknoloji ve Tasarım Dersi 2018 Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Öz-düzenleme Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeleri ve Akademik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Students’ social studies-oriented academic risk-taking behaviours and autonomous learning skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
22-) English Teachers’ Problems Encountered in Teaching Four Basic Language Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) DIGITAL STORYTELLING EXPERIENCES OF PRE-SERVICETEACHERS: AN ACTION RESEARCH - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) DIGITAL STORYTELLING EXPERIENCES OF PRE-SERVICETEACHERS: AN ACTION RESEARCH - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
26-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
27-) Elementary teachers’ views about their roles in curriculum development and evaluation process:The case of Denizli - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
28-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
29-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar, - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
30-) Elementary teachers’ views about their roles in curriculum development and evaluation process:The case of Denizli - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
31-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar, - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Students’ social studies-oriented academic risk-taking behaviours and autonomous learning skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Investigation of the 5th Grade Students’ Engagements in MathematicsCourse towards Student Opinions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) ÖĞRETMENLERİN “ETKİLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENİ”ALGISI: NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) DIGITAL STORYTELLING EXPERIENCES OF PRE-SERVICETEACHERS: AN ACTION RESEARCH - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeleri ve Akademik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) English Teachers’ Problems Encountered in Teaching Four Basic Language Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
9-) Students’ social studies-oriented academic risk-taking behaviours and autonomous learning skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Öz-düzenleme Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
11-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Meraklılık Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Pre-Service Teachers’ Problem Solving Skills and Curiosity Levels - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Investigation of the 5th Grade Students’ Engagements in MathematicsCourse towards Student Opinions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Investigation of the 5th Grade Students’ Engagements in MathematicsCourse towards Student Opinions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Meraklılık Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
19-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
20-) English Teachers’ Problems Encountered in Teaching Four Basic Language Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
21-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA ve ELEŞTİRELDÜŞÜNME BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİKDÜZEYİNE ETKİSİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) DIGITAL STORYTELLING EXPERIENCES OF PRE-SERVICETEACHERS: AN ACTION RESEARCH - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar, - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
26-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
27-) Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
28-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar, - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
29-) Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
30-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
31-) Düzey Dersliklerine İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) ÖĞRETMENLERİN “ETKİLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENİ”ALGISI: NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) English Teachers’ Problems Encountered in Teaching Four Basic Language Skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Elementary teachers’ views about their roles in curriculum development and evaluation process:The case of Denizli - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramındakiÖğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri veYaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeleri ve Akademik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
8-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
10-) Türkçe Dersi Öğretim Programı “Öğrenmeyi Öğrenme” Yetkinlik Alanının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Meraklılık Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz-bildirimleri İle Görsel Matematik Okuryazarlığı Öz-yeterlik Algıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Meraklılık Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) Türkçe Dersi Öğretim Programı “Öğrenmeyi Öğrenme” Yetkinlik Alanının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
16-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
17-) ÖĞRETMENLERİN “ETKİLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENİ”ALGISI: NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Düzey Dersliklerine İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz-bildirimleri İle Görsel Matematik Okuryazarlığı Öz-yeterlik Algıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Elementary teachers’ views about their roles in curriculum development and evaluation process:The case of Denizli - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
21-) DIGITAL STORYTELLING EXPERIENCES OF PRE-SERVICETEACHERS: AN ACTION RESEARCH - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
23-) Teknoloji ve Tasarım Dersi 2018 Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeleri ve Akademik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar, - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
26-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
27-) DIGITAL STORYTELLING EXPERIENCES OF PRE-SERVICETEACHERS: AN ACTION RESEARCH - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
28-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
29-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
30-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
31-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
32-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
33-) Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
34-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
35-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar, - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
36-) Elementary teachers’ views about their roles in curriculum development and evaluation process:The case of Denizli - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Pre-Service Teachers’ Problem Solving Skills and Curiosity Levels - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Elementary teachers’ views about their roles in curriculum development and evaluation process:The case of Denizli - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Sorgulama Becerileri Ölçeği nin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
6-) Eğitsel Oyun Temelli Fen ve Teknoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin problem kurma özyeterlikleri, problem çözme tutumları ve problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerinin incelenmesi. Konu: eğitim ve öğretim. Barış -DURNA. 2022
2-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlığı öz yeterlikleri ile matematik dersi bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Derya -ANBARLI. 2022
3-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin öz-düzenleme becerileri, sosyal bilgiler öğrenme yaklaşımları, anne-baba ve öğretmenlerinin akademik katılımlarının incelenmesi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Aysun-AKGÜL. 2022
4-) Tez Adı: İlkokul öğrencilerinin okumaya yönelik tutumları ile öğrenme motivasyonlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Süleyman-TÜRKER. 2022
5-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin matematik öz bildirimleri ile görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algıları. Konu: eğitim-öğretim. ÖZGE-DEVECİ-DEVECİ. 2017

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: eğitim-öğretim. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimi Etkinliklerini Hazırlama Yeterliklerinin İncelenmesi. 2021-2022
2-) Öğretmen Adaylarının Sorgulama ve Eleştirel Düşünme Becerilerinin Öğretmen Öz Yeterlik Düzeyine Etkisi, Adnan Menderes Üniversitesi, BAP, (Doktora Tezi) 2013. (Araştırmacı). - 2013
3-) Düzey Dersliklerinin İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine İlişkin Akademik Başarıları ve Benlik Saygısı Üzerine Etkisi, Adnan Menderes Üniversitesi, BAP, (Yüksek Lisans Tezi) 2007. (Araştırmacı). - 2007

Verdiği Dersler

EPÖ 5501 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ

EPÖ 5520 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRETİM TASARIMI

EBB00050 2023-2024 Bahar

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

EPÖ 5520 2023-2024 Bahar

ÖĞRETİM TASARIMI

EPÖ 6524 2023-2024 Bahar

NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

EBB00050 2023-2024 Güz

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

EBB3909 2023-2024 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri

EPÖ 5501 2023-2024 Güz

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ

EPÖ 6535 2023-2024 Güz

AKADEMİK YAZMA BECERİLERİ

EBB00050 2022-2023 Bahar

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

EPÖ 5520 2022-2023 Bahar

ÖĞRETİM TASARIMI

EPÖ 6524 2022-2023 Bahar

NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

EBB00050 2022-2023 Güz

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

EPÖ 5501 2022-2023 Güz

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ

EPÖ 6535 2022-2023 Güz

AKADEMİK YAZMA BECERİLERİ

GMÖ4013 2022-2023 Güz

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

PFD 4023 2022-2023 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri