(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Coşkun Mustafa Volkan, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, 2017. Phrase-Meaning Relationship According to Situational and İncidental Texts. Educational Policy Analysis and Strategic Research
2-) İpek Eğilmez Nigar, Uysal Zeynep Ezgi, 2016. Eflâtun Cem Güney In Terms Of Bibliotheraphic Elements Once Upon A Time. International Journal of Proggressive Education
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Uysal Zeynep Ezgi, Coşkun Mustafa Volkan, 2022. Fablların Türkçe ve Edebiyat Derslerinde Uygulanabilecek Gelişim Bibliyoterapisine Uygunlukları Açısından İncelenmesi. Turkish Studies-Language and Literature
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Uysal Zeynep Ezgi, Coşkun Mustafa Volkan, 2023. Öğretmen Adaylarına Yönelik Yaratıcı Okuma Becerisi Ölçeği’nin (YOBÖ) geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi
2-) Uysal Zeynep Ezgi, Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2020. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıkları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
3-) Coşkun Mustafa Volkan, Uysal Zeynep Ezgi, Özkaya Perihan Gülce, 2017. 3. ve 4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Söz Dizimi. Trakya Sosyal Bilimler Dergisi
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Uysal Zeynep Ezgi, Coşkun Mustafa Volkan, 2021. Sessiz Kitaplar Aracılığıyla Yaratıcı Okuma. 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
2-) Uysal Zeynep Ezgi, Coşkun Mustafa Volkan, 2017. Fabllar Aracılığıyla Gelişim Bibliyoterapisi. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Coşkun Mustafa Volkan, Uysal Zeynep Ezgi, Özkaya Perihan Gülce, 2016. Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Söz Dizimi. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
4-) Coşkun Mustafa Volkan, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, 2016. Durum ve Olay Yazılarına Göre Öbek Anlam İlişkisi. IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
5-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Kalı Gülan, 2015. Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi. 8. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, 2015. Yapılandırmacı Yaklaşımda Felsefe. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, 2015. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Değerler Eğitimi ve Değer Aktarımına Yönelik Görüş ve Önerileri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) İpek Eğilmez Nigar, Fırat Hatice, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavlı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Türkçe Öğretmenlerinin Değer Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
2-) Fırat Hatice, İpek Eğilmez Nigar, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavlı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Ortaokul Öğrencilerinin ”Değerler” ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavli Gülan, 2016. Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Selahattin DİLİDÜZGÜN
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2015. Türkçenin Eğitimi-Öğretiminine Yönelik Çalışmalar.
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkçe Öğretmenlerinin “Değer” Hakkındaki Görüşleri. 2015--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Ortaokul Öğrencilerinin "Değerler" Hakkındaki Görüşleri ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri. 2015-2017
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . 2211-E-Doğrudan Doktora Burs Programı. 2016
2-) Kurum Adı: . 2211-A Yurtiçi Yüksek Lisans Burs Programı. 2014
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Muğla. . 2021
2-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2018
3-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2017
4-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Türkiye. . 2016
5-) 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
6-) 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı. Türkiye. . 2014
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. Türkiye. 2015