Personel

Doç.Dr. GÖKHAN GÜVEN
Doç.Dr.
Gökhan Güven
@ E-posta
gokhanguven@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1809 , 0252 211 3297

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Fen Bilgisi Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Fen Bilgisi Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim/Fen Bilgisi Öğretmenliği 22.08.2008

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim/Fen Bilgisi Eğitimi 15.01.2013

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim/Fen Bilgisi Eğitimi 04.10.2017

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, Sülün Yusuf, Çetin Gürcan, Guven Emine, 2022. Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching. Journal of Research on Technology in Education
2-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, 2019. The Relation Between Teachers’ Attitudes Towards Renewable Energy Sources and Critical Thinking Dispositions. Journal of Baltic Science Education
3-) Güven G. & Sülün Y., 2017. Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy. Renewable and Sustainable Energy Reviews
4-) Güven, G., Sülün, Y., Çam, A., 2014. The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory.. Teaching in Higher Education

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Çelik Cüneyd, 2021. Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching. International Journal of Technology in Education
2-) Güven Gökhan, 2021. An Investigation of the Relationship between Science Course Attitudes and Robotics Attitudes. Malaysian Online Journal of Educational Technology
3-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, 2020. Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications. Educational Policy Analysis and Strategic Research
4-) Çelik Cüneyd, Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, 2020. Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart.. Research in Learning Technology
5-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2019. The Role of Metacognitive Awareness and Motivation of Prospective Primary School Teachers in Predicting Their Academic Achievement in the ‘Science and Technology Laboratory Applications’ Course. International Journal of Progressive Education
6-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2019. Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model. Science Activities
7-) Cam, A., Sulun, Y., Topcu, M.S., Guven, G., Arabacıoğlu, S., 2012. Translation and validation of the Epistemic Belief Inventory with Turkish pre-service teachers.. Educational Research and Evaluation

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Güven Gökhan, Özünel Yaren, 2023. Arduino Destekli Robotik Kodlama Etkinlikleri ile İlkokul 2. Sınıf Doğal Afetler Konusunun Öğretimi. Journal of Aegean Scientific Research
2-) Güven Gökhan, Sülün Yusuf, 2019. Interdisciplinary Approach-Based Energy Education.. Multidisciplinary Journal of Educational Research

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Güven Gökhan, Göçen Kabaran Güler, 2023. Yenilenebilir Enerji Eğitimine Teknolojinin Entegrasyonu: Bir Öğretim Tasarımı Geliştirme ve Değerlendirme. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
2-) Güven Gökhan, Göçen Kabaran Güler, 2021. Ortaokul düzeyinde yenilenebilir enerji konusunda öğretim tasarımı geliştirmenin ilk basamağı: İhtiyaç belirleme.. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, Özdemir Oğuz, 2020. Üstkavramsal laboratuvar etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının kavramsal anlamalarına etkisi: Fotosentez ve bitkilerde solunum. Hacettepe University Journal of Education
4-) Güven Gökhan, Yakar Ali, Sülün Yusuf, 2019. Adaptation of the Energy Literacy Scale into Turkish: A Validity and Reliability Study. Cukurova University Faculty of Education Journal
5-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2019. Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Çam Aylin, Güven Gökhan, Sülün Yusuf, 2018. Effect of Case-Based Learning Laboratory Instruction and Scientific Reasoning Ability on Science Preservice Teachers’ Understanding of Some Chemistry Concepts. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Özdemir Oğuz, 2018. Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık, Biyoloji Öğrenmeye Yönelik Motivasyon ve Akademik Başarıları Üzerine Etkisi. Mediterranean Journal of Educational Research
8-) Güven Gökhan, Sülün Yusuf, 2018. Investigation of the Effect of the Interdisciplinary Instructional Approach on Pre-service Science Teachers’ Cognitive Structure about the Concept of Energy. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
9-) Kozcu Çakır, N., Güven, G. & Özdemir, O., 2017. TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine İlişkin Bir Araştırma. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
10-) Küçük, H., Güven, G., Aycan, Ş., 2015. Developing a Holistic Measurement on Nuclear Issues for Preservice Science Teachers.. Journal of Turkish Science Education
11-) Çelik, C., Güven, G., 2015. Development of Blood Donation Attitude Scale: A Study of Validity And Reliability. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
12-) Güven, G., Sulun, Y., 2012. Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi.. Türk Fen Eğitimi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Güven, G., Aysel, İ., 2016. Food Footprint in Daily Life: Opinions about the Consumption of Convenience Food. Journal of Theory and Practice in Education
2-) Güven, G., Çam, A., Sülün, Y., 2015. Effectiveness of Case-Based Laboratory Activities on Chemistry Laboratory Anxiety of Pre-Service Science Teachers. International Journal of Eurasia Social Sciences

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Güven Gökhan, Şarlakkaya Keziban, 2021. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yazılım ve Tasarım Atölyesine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. 3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresİ
2-) Güven Gökhan, Çelik Cüneyd, 2019. Mobil artırılmış gerçeklik (Mag) uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının biyoloji öğrenmeye yönelik motivasyon ve akademik başarıları üzerine etkisi.. 1st International Science, Education, Art Technology Symposium,
3-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2019. Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Işık Konusuna Yönelik Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi. 3rd International Symposium of Limitless Education and Research
4-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2018. Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık, Fen Öğretmeye Yönelik Öz-Yeterlilik ve Akademik Başarıları Üzerine Etkisi. V. International Eurasian Educational Research Congress
5-) Yakar, A., Güven, G., 2016. Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Kişilik Tiplerine Göre İncelenmesi. XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
6-) Can, Ş., Çelik, C., Güven, G., 2016. İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Kan Bağışına Yönelik Tutumları. XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
7-) Cam, A., Sulun, Y., Topcu, M.S., Guven, G., 2015. The Examination of Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs in Terms of Hofer's and Hammer & Elby's View. Procedia - Social and Behavioral Sciences
8-) Güven, G., Sülün, Y., Çam, A., Topçu, M.S., 2012. The Relationship Between The Attitudes of Preservice Elementary School Teachers Towards Science & Technology Laboratory and Their Scientific Literacy.. IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Güven Gökhan, Göçen Kabaran Güler, Ata Rıdvan, Kılıç Kahraman, Yakar Ali, Keçebaş Ali, 2022. Ortaokul Düzeyinde Etkili Bir Yenilenebilir Enerji Eğitimine İlişkin Öğretim Tasarımının Geliştirilmesi. II. Uluslararası Projeden Uygulamaya Eğitim Sempozyumu
2-) Güven Gökhan, 2020. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Robotik Kavramına İlişkin Algıları. VIIth International Eurasian Educational Research Congress Online
3-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, Çetin Gürcan, Sülün Yusuf, Güven Emine, 2019. Arduino destekli robotik kodlama uygulamalarının ortaokul 6. Sınıf fen öğretimine entegrasyonu.. 2nd International Elementary Education Congress
4-) Güven Gökhan, 2019. Arduino Destekli Robotik Kodlama Uygulamalarının Hesaplamalı Düşünmenin Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik Algı Üzerine Etkisi.. 2nd International Elementary Education Congress
5-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, 2019. İlkokulda Fen Kavramlarının Öğretiminde Robotik Kodlama Uygulamalarının Entegrasyonuna Örnek Bir Etkinlik: Yenilenebilir Enerji. 2nd International Elementary Education Congress
6-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, Özdemir Oğuz, 2017. Üstkavramsal öğretim etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının biyoloji konularına yönelik kavramsal anlamaları üzerine etkisi. 2nd International Contemporary Educational Research Congress
7-) Sülün Yusuf, Güven Gökhan, Yakar Ali, 2017. Ortaokul Öğrencilerinin Enerji Okuryazarlığı Düzeylerinin İncelenmesi: Muğla Örneği. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
8-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Özdemir Oğuz, 2017. Üstkavramsal öğretim etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının üstbilişsel farkındalık, biyoloji öğrenmeye yönelik motivasyon ve akademik başarıları üzerine etkisi. 2nd International Contemporary Educational Research Congress
9-) Güven Gökhan, Sülün Yusuf, 2017. Fen bilgisi öğretmen adaylarının “enerji” kavramına yönelik bilişsel yapılarının belirlenmesi.. 2nd International Contemporary Educational Research Congress
10-) Sülün Yusuf, Güven Gökhan, 2017. Fen bilgisi öğretmen adaylarının enerji kavramı ile ilişkili gündelik hayattan olayları açıklama düzeylerinin belirlenmesi. 2nd International Contemporary Educational Research Congress
11-) Güven, G., Yakar, A., Sülün, Y., 2016. ENERJİ OKURYAZARLIĞI: BİR ÖLÇEK UYARLAMA ÇALIŞMASI. III. International Eurasian Educational Research Congress
12-) Özdemir, O., Kozcu, N., Güven, G., 2016. TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine İlişkin Karma Bir Yöntem. . Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
13-) Güven, G., Sülün, Y., 2016. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama ve Bilgi Düzeyleri: Enerji Kavramı. XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
14-) Sülün, Y., Güven, G., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yansıtıcı Günlük Yazımlarının İncelenmesi ve Öğretmen Görüşleri. VII. International Congress of Educational Research
15-) Çam, A., Sülün, Y., Güven, G., 2015. Effectiveness of Case-Based Learning Laboratory Instruction and Scientific Reasoning Ability on Science Preservice Teachers’ Understanding of Some Science Concepts.. National Association of Research in Science Teaching
16-) Güven, G., Aysel, İ., Yakar, A., 2015. Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kapsamında Gerçekleştirilen Enerji Eğitiminin Metfessel-Mıchael Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi. VII. International Congress of Educational Research
17-) Güven, G., Çam, A., Sülün, Y., 2014. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Laboratuvar Endişeleri Üzerine Örnek Olay Temelli Laboratuvar Uygulamalarının Etkililiği.. 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
18-) Güven, G., Keskin, G., Altıparmak, M., 2014. Fizik Gözüyle Biyoloji: Bitkilerde Taşıma.. 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
19-) Sülün, Y., Çam, A., Topçu, M.S., Güven, G., Arabacıoğlu, S., 2012. Translation and Validation of the Epistemological Beliefs Scale with Preservice Teachers.. National Association of Research in Science Teaching

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Sülün, Y., Çam, A., Güven, G., 2013. Muğla İli Lise I. Sınıf Öğrencilerinin Değerler Eğitimi Konusundaki Görüşleri.. Muğla Değerler Sempozyumu

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Ballıel Buket, 2018. Üstkavramsal öğretim etkinliklerinin sınıf öğretmen adaylarının fizik konularına yönelik kavramsal anlamaları üzerine etkisi. XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
2-) Güven, G., Sülün, Y., 2014. Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynakları Hakkında Bilgi Ve Tutumları: Enerji Tasarrufu.. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
3-) Çelik, C., Güven, G., 2014. Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması: Kan Bağışı Tutum Ölçeği.. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
4-) Özdemir, O., Güven, G., Küçük, H., Dikmentepe, E., 2014. Günlük Hayatımızda Ne Kadar CO2 Emisyonuna Yol Açıyoruz?: Karbon Ayak İzi Hesaplama Envanteri.. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
5-) Sülün, Y., Çam, A., Topçu, M.S., Güven, G., 2014. Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının ve İlgili Değişkenlerin İncelenmesi.. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, 2020. Fen Eğitiminde Robotik Kodlama Serüveni/. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Gökhan Güven, Nevin Kozcu Çakır
2-) Güven Gökhan, Sülün Yusuf, 2019. Fen Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım: Disiplinler Arası Enerji Öğretimi/. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Gökhan Güven

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Güven Gökhan, Göçen Kabaran Güler, Ata Rıdvan, Yakar Ali, Kılıç Kahraman, 2023. Kuramdan Uygulamaya Yenilenebilir Enerji Eğitimi/Yenilenebilir enerji eğitimi öğretim tasarımı temaları ve modülleri. Yayın Evi: Eğiten Kitap Yayıncılık Editör Adı: Gökhan GÜVEN
2-) Güven Gökhan, 2023. YENİLENEBİLİR ENERJİ EĞİTİMİ/. Yayın Evi: Eğiten Kitap Yayıncılık Editör Adı: Gökhan GÜVEN
3-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, Karlıdağ Suna, 2023. FEN EĞITIMI ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ - VII/Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarım Temelli Robotik Kodlama Uygulaması: Enerji Tasarrufu Örneği. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi Editör Adı: Abdullah AYDIN, Alev DOĞAN
4-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2022. Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-III/FEN ÖĞRETİMİNDE ARDUİNO DESTEKLİ ROBOTİK KODLAMA UYGULAMALARI: 5E ÖĞRENME MODELİNE UYGUN ELEKTRİKSEL İLETKENLİK ÖLÇÜMÜ ETKİNLİĞİ. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi Editör Adı: Alev DOĞAN, Abdullah AYDIN
5-) Güven Gökhan, 2022. FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI/ROBOTİK KODLAMA VE UYGULAMALARI. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Murat Genç; Harika Özge Arslan
6-) Sülün Yusuf, Güven Gökhan, 2019. Biyoloji 2/Metabolizmaya Giriş. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: Güldem Dönel Akgül, Ayşe Birhanlı

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1

(D-4) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde baş editörlük

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi 4.sayı 1.cilt.

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. Kuramdan Uygulamaya YENİLENEBİLİR ENERJİ EĞİTİMİ.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
5-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
9-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9
11-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Translation and validation of the Epistemic Belief Inventory with Turkish pre-service teachers. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
17-) Development of Blood Donation Attitude Scale: A Study of Validity And Reliability - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 8
19-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
20-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
22-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
23-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
3-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
7-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
8-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Translation and validation of the Epistemic Belief Inventory with Turkish pre-service teachers. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine İlişkin Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
17-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Effectiveness of Case-Based Laboratory Activities on Chemistry Laboratory Anxiety of Pre-Service Science Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Investigation of the Effect of the Interdisciplinary Instructional Approach on Pre-service Science Teachers’ Cognitive Structure about the Concept of Energy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Translation and validation of the Epistemic Belief Inventory with Turkish pre-service teachers. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
24-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
25-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
26-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
27-) Translation and validation of the Epistemic Belief Inventory with Turkish pre-service teachers. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
28-) The Examination of Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs in Terms of Hofer's and Hammer & Elby's View - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
29-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
30-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
31-) Translation and validation of the Epistemic Belief Inventory with Turkish pre-service teachers. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
32-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
33-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
34-) Translation and validation of the Epistemic Belief Inventory with Turkish pre-service teachers. - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
2-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
6-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
7-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Adaptation of the Energy Literacy Scale into Turkish: A Validity and Reliability Study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
14-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine İlişkin Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine İlişkin Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
20-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Effectiveness of Case-Based Laboratory Activities on Chemistry Laboratory Anxiety of Pre-Service Science Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) The Role of Metacognitive Awareness and Motivation of Prospective Primary School Teachers in Predicting Their Academic Achievement in the ‘Science and Technology Laboratory Applications’ Course - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
24-) The Examination of Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs in Terms of Hofer's and Hammer & Elby's View - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) The Examination of Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs in Terms of Hofer's and Hammer & Elby's View - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) The Relation Between Teachers’ Attitudes Towards Renewable Energy Sources and Critical Thinking Dispositions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
28-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) The Role of Metacognitive Awareness and Motivation of Prospective Primary School Teachers in Predicting Their Academic Achievement in the ‘Science and Technology Laboratory Applications’ Course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
31-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
32-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
33-) The Examination of Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs in Terms of Hofer's and Hammer & Elby's View - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
34-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
35-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
36-) Development of Blood Donation Attitude Scale: A Study of Validity And Reliability - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
37-) The Examination of Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs in Terms of Hofer's and Hammer & Elby's View - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
39-) Translation and validation of the Epistemic Belief Inventory with Turkish pre-service teachers. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
40-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
41-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Adaptation of the Energy Literacy Scale into Turkish: A Validity and Reliability Study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Ortaokul düzeyinde yenilenebilir enerji konusunda öğretim tasarımı geliştirmenin ilk basamağı: İhtiyaç belirleme. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Food Footprint in Daily Life: Opinions about the Consumption of Convenience Food - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Investigation of the Effect of the Interdisciplinary Instructional Approach on Pre-service Science Teachers’ Cognitive Structure about the Concept of Energy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Development of Blood Donation Attitude Scale: A Study of Validity And Reliability - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine İlişkin Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Food Footprint in Daily Life: Opinions about the Consumption of Convenience Food - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Investigation of the Effect of the Interdisciplinary Instructional Approach on Pre-service Science Teachers’ Cognitive Structure about the Concept of Energy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine İlişkin Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
20-) Investigation of the Effect of the Interdisciplinary Instructional Approach on Pre-service Science Teachers’ Cognitive Structure about the Concept of Energy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
22-) Effect of Case-Based Learning Laboratory Instruction and Scientific Reasoning Ability on Science Preservice Teachers’ Understanding of Some Chemistry Concepts - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Food Footprint in Daily Life: Opinions about the Consumption of Convenience Food - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 12
26-) Pre-service Teachers' Knowledge and Awareness about Renewable Energy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Food Footprint in Daily Life: Opinions about the Consumption of Convenience Food - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
28-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 12
29-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Food Footprint in Daily Life: Opinions about the Consumption of Convenience Food - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
31-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 12
32-) Development of Blood Donation Attitude Scale: A Study of Validity And Reliability - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
33-) Food Footprint in Daily Life: Opinions about the Consumption of Convenience Food - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
34-) The Examination of Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs in Terms of Hofer's and Hammer & Elby's View - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
35-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 11
36-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
37-) Translation and validation of the Epistemic Belief Inventory with Turkish pre-service teachers. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
38-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 6
39-) Developing a Holistic Measurement on Nuclear Issues for Preservice Science Teachers. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
40-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
41-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3
42-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
5-) Adaptation of the Energy Literacy Scale into Turkish: A Validity and Reliability Study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
7-) Ortaokul düzeyinde yenilenebilir enerji konusunda öğretim tasarımı geliştirmenin ilk basamağı: İhtiyaç belirleme. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
11-) Adaptation of the Energy Literacy Scale into Turkish: A Validity and Reliability Study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Food Footprint in Daily Life: Opinions about the Consumption of Convenience Food - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
14-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) The Examination of Elementary Preservice Teachers' Reflective Diaries and Epistemological Beliefs in Science Laboratory. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
18-) Bilgisayar Destekli Öğretimin 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıya ve Öğrencilerin Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Koordinatörü. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen Öğretiminde Yazılım ve Tasarım Atölyesi. 2022-2022

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. YENİLİKÇİ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI İLE ÇEVRİMİÇİ EĞİTMEN ATÖLYESİ. 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimi. 2022-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerine TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Yurt İçi Araştırma Projeleri Hazırlama Eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerine TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Yurt İçi Araştırma Projeleri Hazırlama Eğitimi. 2021--1
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Danışmanı. Konu: Öğretim Portalı. Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). MUĞLA ETKİLEŞİMLİ ÖĞRETİM PORTALI PROJESİ. 2020-2021

(G-5) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Yenilenebilir Enerji Eğitimi. Proje Türü: -Tübitak 1002. Yenilenebilir Enerji Eğitimi: Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bir Öğretim Tasarımının Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi. 2021-2022

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Robotik ve Kodlama. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Arduino Destekli Robotik-Kodlama Etkinlikleri ile Zenginleştirilmiş Fen Eğitimi. 2019-2020

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: enerji eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM YAKLAŞIMINA DAYALI ENERJİ EĞİTİMİ. 2015-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: epistemoloji. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Örnek Olay Yönteminin Fen Ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarına Etkisi.. 2013-2015
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: epistemoloji. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Gregory Schraw, L. D. Bendixen ve M. E. Dunkle (2002) tarafından geliştirilen “Epistemolojik İnanç Anketi” ni Türkçeye kazandırmak ve bu anketi ve mülakat soruları kullanarak üniversitelerin Eğitim Fakülteleri’nin birinci ve dördüncü sınıf öğrencilerinin epistemolojik inançlarını belirlemektir.. 2012-2013

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)

1-) Rektörlük Eğitim Komisyonu Üyeliği. . . 2023
2-) Değerlendirme Komisyonu. . . 2023

(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) İlkokulda robotik kodlama çalıştayı. . . 2019

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Robotik Kodlama Eğitimi-1. . . 2019
2-) Açık Uçlu Soru Hazırlama Kursu . Muğla. . 2019
3-) Bilgisayarsız Kodlama Eğitimi. . . 2019
4-) Robotik Kodlama Eğitimi-2. . . 2019
5-) Robotik Kodlama Eğitimi-3. . . 2019
6-) Robotik Kodlama Eğitimi-4. . . 2019

Verdiği Dersler

İFÖ 5523 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Fen Öğretiminde Güncel Öğretim Teknolojilerinin Kullanımı

İFÖ 5534 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Fen Öğretiminde Robotik Kodlama

FBE00070 2023-2024 Bahar

KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ

FBE40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

GKD00240 2023-2024 Bahar

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR

İFÖ 5534 2023-2024 Bahar

Fen Öğretiminde Robotik Kodlama

ORD0070 2023-2024 Bahar

Sürdürülebilir Gelişme ve Çevre Yönetimi

EBB00310 2023-2024 Güz

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

FBE00070 2023-2024 Güz

KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ

FBE40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

GKD00240 2023-2024 Güz

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR

İFÖ 5523 2023-2024 Güz

Fen Öğretiminde Güncel Öğretim Teknolojilerinin Kullanımı

ORD0070 2023-2024 Güz

Sürdürülebilir Gelişme ve Çevre Yönetimi

EBB00310 2022-2023 Bahar

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

EBB3818 2022-2023 Bahar

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

FBE40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

GKD00240 2022-2023 Bahar

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR

İFÖ 5534 2022-2023 Bahar

Fen Öğretiminde Robotik Kodlama

ORD0070 2022-2023 Bahar

Sürdürülebilir Gelişme ve Çevre Yönetimi

EBB00310 2022-2023 Güz

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

FBE00070 2022-2023 Güz

KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ

FBE40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

GKD00240 2022-2023 Güz

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR

İFÖ 5523 2022-2023 Güz

Fen Öğretiminde Güncel Öğretim Teknolojilerinin Kullanımı

İFÖ-4003 2022-2023 Güz

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II

ORD0010 2022-2023 Güz

Proje Geliştirme

ORD0070 2022-2023 Güz

Sürdürülebilir Gelişme ve Çevre Yönetimi

PFD 4027 2022-2023 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri