Personel

Araş.Gör.Dr. GÜLER GÖÇEN KABARAN
Araş.Gör.Dr.
Güler Göçen Kabaran
@ E-posta
gulergocen@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fizik Öğretmenliği

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Billimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı 06.02.2015

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı 24.07.2020

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Duman, B., Göçen, G., 2015. The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills. The Anthropologist
2-) Duman, B., Göçen, G., Duran, V., 2013. İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Sidekli Sabri, Altıntaş Sedat, Göçen Kabaran Güler, 2022. The Examination of Teachers' Digital Burnout Level. International Technology and Education Journal (ITEJ)
2-) Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2022. Pre-Service Primary Teachers’ Opinions about the Course of Practice Teaching through Distance Education. Mimbar Sekolah Dasar
3-) Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2022. Effectiveness of the project writing training developed for pre-service primary teachers. Journal of Education and Learning (EduLearn)
4-) Göçen Kabaran Güler, Aslan Altan Bilge, 2022. Reflections of Pre-Service Teachers on Digital Material Design After Practising Digitally-Enhanced Instructional Events. Psycho-Educational Research Reviews Journal
5-) Göçen Kabaran Güler, 2022. Graduate students’ perceptions of the academic writing process and its problems: A qualitative study in Turkey. Issues in Educational Research
6-) Göçen Kabaran Güler, 2022. Fen Eğitimi Alanında Dijital Öykü Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması / The Effect of Digital Story Applications on Academic Achievement in Science Education: A Meta-Analysis Study. e-International Journal of Educational Research
7-) Göçen Kabaran Güler, Uşun Salih, 2021. Evaluation of the Professional Development Program in Digital Material Design According to the Kirkpatrick’s Model. International Journal of Curriculum and Instructional Studies
8-) Göçen Kabaran Güler, Duman Bilal, 2021. The Effect of Digital Storytelling Method on Learning and Study Strategies. International Journal of Technology in Education (IJTE)

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Filiz Sevil, Göçen Kabaran Güler, Kabaran Hasret, 2018. THE ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN EDUCATIONAL BELIEFS AND TECHNO-PEDAGOGICAL EDUCATION PROFICIENCY OF CANDIDATE TEACHERS. European Journal of Education Studies
2-) Göçen Kabaran Güler, Uşun Salih, 2017. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
3-) Kabaran, H., Altıntaş, S., Göçen Kabaran, G., 2016. Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları
4-) Aslan Altan, B., Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Etkinlikleri. Cumhuriyet International Journal of Education

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Güven Gökhan, Göçen Kabaran Güler, 2023. YENİLENEBİLİR ENERJİ EĞİTİMİNE YÖNELİK BİR ÖĞRETİM TASARIMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
2-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2022. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SENKRON EĞİTİME KATILIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Trakya Eğitim Dergisi
3-) Güven Gökhan, Göçen Kabaran Güler, 2021. Ortaokul düzeyinde yenilenebilir enerji konusunda öğretim tasarımı geliştirmenin ilk basamağı: İhtiyaç belirleme.. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Göçen Kabaran Güler, Uşun Salih, 2021. DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİ ÖLÇEĞİ (DMTYÖ): BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
5-) Altıntaş Sedat, Göçen Kabaran Güler, Uşun Salih, 2020. Pre-Service Teachers’ Perceptions on Distance Education. Turkish Studies-Educational Sciences
6-) Göçen Kabaran Güler, Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, Altıntaş Sedat, 2019. Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
7-) Uşun Salih, Göçen Kabaran Güler, 2019. THE PERCEPTIONS AND THE EXPECTATIONS OF STUDENTSIN FACULTY OF EDUCATION ON INSTRUCTORS’COMMUNICATION SKILLS. Turkish studies
8-) Altıntaş Sedat, Göçen Kabaran Güler, Kabaran Hasret, 2018. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMI KAVRAMINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ. Turkish Studies
9-) Göçen Kabaran Güler, Aldan Karademir Çiğdem, 2017. Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research. TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
10-) Göçen Kabaran, G., Görgen, İ., 2016. Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
11-) Kabaran, H., Göçen Kabaran, G., Altıntaş, S., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Yazılımı Kullanımına İlişkin Görüşleri . Turkish Studies
12-) Altıntaş, S., Kabaran, H., Göçen Kabaran, G., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir Durum Araştırması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
13-) Özaydınlık, K., Kabaran, H., Altıntaş, S., Göçen Kabaran, G., 2016. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). Kastamonu Eğitim Dergisi
14-) Göçen Kabaran, G., Altıntaş, S., Kabaran, H., Sidekli, S., 2016. ANALİTİK VE HOLİSTİK DÜŞÜNEN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KULLANDIKLARI OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİ . Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
15-) Özaydınlık, K., Kabaran, H., Göçen, G., Altıntaş, S., 2014. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ELEMANLARINDA BULUNAN ÖĞRETMENLİK NİTELİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). Electronic Turkish Studies
16-) Duman, B., Göçen, G., Yakar, A., 2014. Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Göçen, G., Kabaran, H., 2013. Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. Fen eğitimi ve araştırmaları dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) İnanç Cansu, Göçen Kabaran Güler, 2023. STEM EĞİTİMİNİN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. CUKUROVA 10th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE
2-) Göçen Kabaran Güler, 2022. PANDEMİ DÖNEMİNDE UZAKTAN EĞİTİM: SWOT ANALİZİ. INTERNATIONAL ANKARA CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH IV
3-) Göçen Kabaran Güler, 2021. PANDEMİ DÖNEMİNDE UZAKTAN EĞİTİM SONRASI YÜZ YÜZE EĞİTİM: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. Ahi Evran International Conference on Scientific Research
4-) Göçen Kabaran Güler, Kabaran Hasret, 2019. Dijital Materyal Tasarım Atölyesi. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
5-) Göçen Kabaran Güler, Adanalı Rukiye, 2019. SINIF DIŞINDA COĞRAFYA EĞİTİMİ: KAREKOD DESTEKLİ SCAVENGER HUNT OYUNU. II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ
6-) Duman Bilal, Duran Volkan, Göçen Kabaran Güler, 2013. Öğrenmeyi Stratejik Olarak Öğrenme Oyun Teorisi. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Uluslararası Katılımlı
7-) Duman Bilal, Yakar Ali, Göçen Kabaran Güler, 2012. Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreçte Öğelerine Göre Değerlendirilmesi ve Denetlenmesi. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Göçen Kabaran Güler, 2021. ÖĞRETMEN ADAYLARININ PANDEMİ SÜRECİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN SENKRON UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021)
2-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2020. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime YönelikGörüşleri. 4. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2020)
3-) Kabaran Hasret, Göçen Kabaran Güler, 2019. İlkokul Öğrencilerinin Matematikte Dört İşlem Sembollerine İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
4-) Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, Kabaran Hasret, 2018. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
5-) Göçen Kabaran Güler, 2018. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması Deneyimlerininİncelenmesi. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
6-) Göçen Kabaran Güler, 2018. Lisansüstü Öğrencilerinin Akademik Yazma Süreci ve Sorunlarına İlişkinAlgıları: Fenomenolojik Bir Araştırma. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
7-) Göçen Kabaran Güler, Kabaran Hasret, 2017. Öğretmenlerin Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihlerinin İncelenmesi. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
8-) Uşun Salih, Göçen Kabaran Güler, 2017. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Adaylarının GörüşleriDoğrultusunda Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi(Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
9-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2017. ÇAĞDAŞ EĞİTİM AKIMLARI ÜZERİNE: ÇOCUKTAN HAREKET AKIMI. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Göçen Kabaran Güler, 2017. EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME TARİHİ: BİLİM İNSANLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME. II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Uşun, S., Göçen Kabaran, G., 2016. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretim Elemanlarının İletişim Davranışlarına Yönelik Algı ve Beklentileri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
12-) Kabaran, H., Göçen Kabaran, G., 2016. Ortaokul öğrencilerinin bilişim teknolojileri kavramına ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi ile belirlenmesi. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
13-) Göçen Kabaran, G., Duman, B., 2016. Dijital Öyküleme Yönteminin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutuma Etkisi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016)
14-) Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2016. İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerinin İncelenmesi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016)
15-) Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2016. Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye İlişkin Metaforları. 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
16-) Göçen Kabaran, G., Uşun, S., 2016. Eğitim fakültesi öğrencilerinin fakülte ve öğretim elemanı kavramlarına ilişkin metaforları. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
17-) Aslan, B., Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Öğretiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Eğilimleri . 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016)
18-) Uşun, S., Göçen Kabaran, G., Altıntaş, S., 2016. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Algıları (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
19-) Altıntaş, S., Göçen, G., Kabaran, H., 2015. Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Belirlenmesi. II. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
20-) Kabaran, H., Altıntaş, S., Göçen, G., 2015. Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
21-) Göçen, G., Aldan Karademir, Ç., 2015. Öğretmen Adaylarının Dijital Öyküleme Deneyimleri: Bir Eylem Araştırması.. II. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
22-) Duman, B., Göçen, G., 2014. Dijital Öyküleme Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi. . 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
23-) Duman, B., Göçen, G., Duran, V., 2013. İlköğretim Öğretmenlerinin Kolektif Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. . Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, Göçen Kabaran Güler, 2014. Görsel Programlamaya Dayalı Scratch Öğretimin 6 Sınıf Öğrencilerinin Proje Hazırlama Becerilerine Etkisi. 3. Ulusal Eğitim PRogramları ve Öğretim Kongresi
2-) Duman Bilal, Göçen Kabaran Güler, Duran Volkan, 2013. Sınıf öğretmeni Adaylarının Kişilik Tipleri ve Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kabaran, H., Göçen, G., Altıntaş, S., 2015. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Yazılımı Kullanımına İlişkin Görüşleri. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
2-) Göçen, G., Altıntaş, S., Kabaran, H., Sidekli, S., 2015. Analitik ve Holistik Düşünen Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejileri. . 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
3-) Altıntaş, S., Kabaran, H., Göçen, G., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir Durum Araştırması. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
4-) Özaydınlık, K., Kabaran, H., Altıntaş, S., Göçen, G., 2014. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. . 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
5-) Özaydınlık, K., Kabaran, H., Göçen, G., Altıntaş, S., 2014. Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarında Bulunan Öğretmenlik Niteliklerine İlişkin Algıları. . 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
6-) Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2013. Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. . I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
7-) Göçen Kabaran Güler, 2013. Fizik Eğitimi Alanında Yapılan Tezlerin İncelenmesi. I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
8-) Duman, B., Yakar, A., Göçen, G., 2012. Öğrenme Kulüplerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. . 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
9-) Duman Bilal, Yakar Ali, Göçen Güler, 2012. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Şeker Hasan, Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2020. Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler/. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Hasan Şeker

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2023. INTERNATIONAL STUDIES IN EDUCATIONAL SCIENCES/EVALUATION OF DIGITAL STORIES AS TEACHING MATERIALS OF PRESERVICE TEACHERS OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING. Yayın Evi: Serüven Yayınevi Editör Adı: Pekdağ, Bülent
2-) Güven Gökhan, Göçen Kabaran Güler, Ata Rıdvan, Yakar Ali, Kılıç Kahraman, 2023. Kuramdan Uygulamaya Yenilenebilir Enerji Eğitimi/Yenilenebilir Enerji Eğitimi Öğretim Tasarımı Temaları ve Modülleri. Yayın Evi: Eğiten Kitap Yayıncılık Editör Adı: Güven, Gökhan
3-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2022. Eğitim Bilimleri Çalışmaları/ÇAĞDAŞ EĞİTİM AKIMLARI ÜZERİNE: ÇOCUKTAN HAREKET AKIMI. Yayın Evi: Livre de Lyon Editör Adı: Şahin Harun
4-) Kabaran Hasret, Göçen Kabaran Güler, 2019. EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KİTABI/İlkokul Öğrencilerinin Matematikte Dört İşlem Sembollerine İlişkin Bilişsel YapılarınınBelirlenmesi. Yayın Evi: EĞİTEN KİTAP Editör Adı: Bilal Duman, Sabri Sidekli

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Reflective Practice. 2021. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Education and Learning (EduLearn). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Journal of Education in Science Environment and Health. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Psycho-Educational Research Reviews (PERR) . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Reflective Practice. 2017. Hakemlik Sayısı: 1

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2022. Alphabetisches Kreuzworträtselbuch (Alfabetik Bulmaca Kitabı).

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Evaluation of the Professional Development Program in Digital Material Design According to the Kirkpatrick’s Model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) ANALİTİK VE HOLİSTİK DÜŞÜNEN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KULLANDIKLARI OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Graduate students’ perceptions of the academic writing process and its problems: A qualitative study in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİ ÖLÇEĞİ (DMTYÖ): BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
4-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) The Effect of Digital Storytelling Method on Learning and Study Strategies - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMI KAVRAMINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Fen Eğitimi Alanında Dijital Öykü Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması / The Effect of Digital Story Applications on Academic Achievement in Science Education: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Reflections of Pre-Service Teachers on Digital Material Design After Practising Digitally-Enhanced Instructional Events - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Effectiveness of the project writing training developed for pre-service primary teachers - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMI KAVRAMINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ELEMANLARINDA BULUNAN ÖĞRETMENLİK NİTELİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
16-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) The Effect of Digital Storytelling Method on Learning and Study Strategies - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
19-) DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİ ÖLÇEĞİ (DMTYÖ): BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
23-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
24-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMI KAVRAMINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
28-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
29-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
30-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMI KAVRAMINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
32-) Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
33-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
34-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
35-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Graduate students’ perceptions of the academic writing process and its problems: A qualitative study in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİ ÖLÇEĞİ (DMTYÖ): BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The Effect of Digital Storytelling Method on Learning and Study Strategies - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Evaluation of the Professional Development Program in Digital Material Design According to the Kirkpatrick’s Model - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Ortaokul düzeyinde yenilenebilir enerji konusunda öğretim tasarımı geliştirmenin ilk basamağı: İhtiyaç belirleme. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
13-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Pre-Service Teachers’ Perceptions on Distance Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
19-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
20-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
26-) ANALİTİK VE HOLİSTİK DÜŞÜNEN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KULLANDIKLARI OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
27-) Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
28-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
29-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
31-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
32-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
33-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
34-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
35-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
36-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
37-) Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ELEMANLARINDA BULUNAN ÖĞRETMENLİK NİTELİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
39-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
40-) Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
41-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
42-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
43-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
44-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
45-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ELEMANLARINDA BULUNAN ÖĞRETMENLİK NİTELİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
46-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
47-) Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMI KAVRAMINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Pre-Service Teachers’ Perceptions on Distance Education - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİ ÖLÇEĞİ (DMTYÖ): BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
15-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
16-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMI KAVRAMINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Yazılımı Kullanımına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ELEMANLARINDA BULUNAN ÖĞRETMENLİK NİTELİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
21-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
22-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ELEMANLARINDA BULUNAN ÖĞRETMENLİK NİTELİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
23-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ELEMANLARINDA BULUNAN ÖĞRETMENLİK NİTELİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
2-) Fen Eğitimi Alanında Dijital Öykü Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması / The Effect of Digital Story Applications on Academic Achievement in Science Education: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
3-) Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Etkinlikleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) YENİLENEBİLİR ENERJİ EĞİTİMİNE YÖNELİK BİR ÖĞRETİM TASARIMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Ortaokul düzeyinde yenilenebilir enerji konusunda öğretim tasarımı geliştirmenin ilk basamağı: İhtiyaç belirleme. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Ortaokul düzeyinde yenilenebilir enerji konusunda öğretim tasarımı geliştirmenin ilk basamağı: İhtiyaç belirleme. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMI KAVRAMINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-Yeterlik İnançları İle Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
11-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir Durum Araştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
18-) ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMI KAVRAMINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) ANALİTİK VE HOLİSTİK DÜŞÜNEN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KULLANDIKLARI OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre-Service Teachers’ Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
24-) Digital Storytelling Experiences of Pre-Service Teachers: an Action Research - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Uzman. Konu: Mersin Yenişehir Belediyesi tarafından yürütülen Avrupa Komisyonu Marie Sklodowska ­Curie AvrupalıAraştırmacılar Gecesi (European Researchers' Night / H2020­MSCA­NIGHT­2020bis) çağrısıkapsamında ilişik olay olarak gerçekleştirilen projede, proje kurgusu gereği Türkiye'deki 7 bölgede kurulan Konsorsiyumlar ortaklığında -Ege Bölgesi Konsorsiyum lideri olarak- toplumda iklim değişikliğinin olumsuz etkilerine karşı farkındalık sağlamak amacıyla uluslararası araştırmacılar ve bilim gecesi düzenlemek. Proje Türü: Diğer(Uluslararası). “SECC­SCIFEST / Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali-SustainableEnvironment and Climate Change International Science Festival” projesi. 2021-2021

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Proje Yazma. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerine TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Yurt İçi Araştırma Projeleri Hazırlama Eğitimi. 2021-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Dijital Öyküleme Yöntemi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dijital Öykü Atölyesi. 2016-2016

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bu Resimler Çok Hareketli!/Artırılmış Gerçeklik. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Yarımadanın Doğasında Bilim Ve Sanat. 2022-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: STEM. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Stem Eğitiminin İşbirlikli Öğrenme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Öğrenci Görüşleri. 2022-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Dijital Oyun. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenme Güçlüklerine Eğlenceli Destek: Dijital Oyunlar. 2022-2023
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Fen öğretimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen Öğretiminde Yazılım ve Tasarım Atölyesi. 2022-2022
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Alfabetik Bulmaca, Almanca. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Lise Düzeyi Ögrenciler için Alfabetik Bulmaca Kitabı Hazırlama ve Değerlendirme. 2021-2022
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Dijital Oyun, Türkçe. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Türkçe Dersi Metin Türleri Konusuna Yönelik Dijital Oyunlar Geliştirme ve Değerlendirme. 2021-2022
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Drama, Toplumsal Cinsiyet. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. DRAMA YÖNETIMI ILE SINIF ÖGRETMENLERINE YÖNELIK CINSIYET ESITSIZLIGI KONUSUNDA FARKINDALIK KAZANDIRMA. 2021-2022
8-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Dijital materyal, karekod, sosyal bilgiler eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Karekod Destekli Dijital Oyunların Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi. 2020-2021
9-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Artırılmış Gerçeklik Destekli Dijital Materyaller . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla'Nın Bilim Yolcuları-Artırılmış Gerçeklik Destekli Dijital Materyaller Atölyesi. 2020-2021

(G-6) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: yenilenebilir enerji eğitimi. Proje Türü: -Tübitak 1002. Yenilenebilir Enerji Eğitimi: Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bir Öğretim Tasarımının Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi. 2021-2022

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejilerine Etkisi-Araştırmacı. 2014-2015

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . TÜBİTAK YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ. 2015
2-) Kurum Adı: . Sıtkı Koçman Vakfı Yayın Teşvik Ödülü. 2015
3-) Kurum Adı: . Sıtkı Koçman Vakfı Yayın Teşvik Ödülü. 2014

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019). Türkiye. . 2019
2-) 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Türkiye. . 2017
3-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016). Türkiye. . 2016
4-) 24. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi. Nisan. Türkiye. 2014

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK2021)/ Coğrafya Öğretimine Yönelik Dijital Öykü Hazırlama Ders Tasarım Atölyesi. Türkiye. . 2021
2-) 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019)/Dijital Materyal Tasarım Atölyesi. Türkiye. . 2019

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Dijital Materyal Tasarım Kursu. Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Muğla. 17-21 Haziran 2019. Türkiye. . 2019
2-) Dijital materyal Tasarım Kursu. Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Muğla. 24-28 Haziran 2019. Türkiye. . 2019
3-) Bir Aktif Öğretim Yöntemi: Dijital Öyküleme (2015). Kardeş Okul Projesi- Cumhuriyet Ortaokulu, Muğla.. Haziran. Türkiye. 2015
4-) Öğretim Sürecini Aktifleştirme (2014). Kardeş Okul Projesi- Yeşilyurt Ortaokulu, Muğla.. Mayıs. Türkiye. 2014

Verdiği Dersler

EBB00090 2023-2024 Bahar

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ

EBB3906 2023-2024 Bahar

Öğretim Teknolojileri

EBB00090 2023-2024 Güz

Öğretim Teknolojileri

EBB00230 2023-2024 Güz

EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA

EBB2911 2023-2024 Güz

Eğitime Giriş

EBB3909 2023-2024 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri

EBB2911 2022-2023 Güz

Eğitime Giriş