Personel

Prof.Dr. HATİCE FIRAT
Prof.Dr.
Hatice Fırat
@ E-posta
haticefirat@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1862

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü / Türkçe Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü / Türkçe Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Niğde üniversitesi Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği 1999

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 2003

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 2007

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Fırat Hatice, 2018. Grandparent-Grandchild Relationships in Turkish Children’s Novels. Universal Journal of Educational Research
2-) Fırat, H., 2014. "Education in Dede Korkut’s stories: Qualification of bravery in Boghach Khan and Uruz". . Educational Research and Reviews

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Taş Berfin, Fırat Hatice, 2023. Öğretmen Adaylarının Çocuk Haklarına İlişkin Düşünceleri, Tutumları ve Tutumlarını Etkileyen Faktörler. Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
2-) İyison Ayşenur, Fırat Hatice, 2023. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE ÇOCUK EDEBİYATI DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, ÇOCUK EDEBİYATINA YÖNELİK TUTUMLARI VE TUTUMLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER. Asya Studies
3-) Coşkun Erhan, Fırat Hatice, 2023. Covid-19 Salgınının Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Kültürü Üzerindeki Etkisi ve Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuya İlişkin Görüşleri. Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
4-) Küçükçopur Funda, Yolcu Ayşe, Fırat Hatice, 2022. TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA YER ALAN METİNLER ÜZERİNE TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINDA BELİRTİLEN ÖZELLİKLER AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME. ASOS JOURNAL
5-) Er Zeynep Fatma, Fırat Hatice, 2021. TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ZİHİNSEL GELİŞİMİ DESTEKLEYEN BİR ÖĞRETİM ARACI OLARAK YALVAÇ URAL’IN DENEMELERİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
6-) Fırat Hatice, 2020. Çocuk Edebiyatında Antiotoriter Anlatım: Aytül Akal’ın “Güzel Kitaplarım” Öyküsü. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
7-) Fırat Hatice, 2020. Çocuk Edebiyatında Otoriter Anlatım: Örnek Metin İncelemesi. The Journal Of Academic Social Science Studies (JASSS)
8-) Çelik Handan, Fırat Hatice, 2020. ÇOCUK HİKÂYE VE ROMANLARINDA ÇOCUK GERÇEKLİĞİ: SEVİM AK ÖRNEĞİ. International Journal Of Turkish Literature Culture Education (Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi (TEKE)
9-) Fırat Hatice, 2019. Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi (TEKE)
10-) Çelik Handan, Halat Sercan, Fırat Hatice, 2019. Öğretmen Adaylarının Basılı ve E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri. International Journal of Langauges Education and Teaching
11-) Halat Sercan, Çelik Handan, Fırat Hatice, 2018. Çocuk Kitaplarinda Otorite: ”Bacaksiz Serisi” Örneği. Journal of Turkish Studies
12-) Fırat Hatice, Coşkun Mustafa Volkan, 2018. Mustafa Ruhi Şirin’in Çocuk Şiirlerinde Duygu Değeri Doğrultusunda Tanımlanan Kavramlar. Asos Journal
13-) Fırat Hatice, Coşkun Mustafa Volkan, 2017. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Kültürü: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. EBAD JESR
14-) Fırat Hatice, 2017. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bölümde Okumaya Başladıktan Sonra Kitap Okuma Durumlarında Meydana Gelen Değişimler. Turkish Studies
15-) Fırat, H., 2016. Safahat'ta İçki-Kumar Çıkmazındaki Erkeklerin Kadına Bakışı ve Akif'in Çözüm Önerisi: Eğitim. Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi
16-) Fırat, H., Çeker, S., 2016. ÇOCUK KİTAPLARINDA DİLİN ŞİDDET ARACI OLARAK KULLANIMI. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
17-) Fırat, H., 2015. SAFAHAT VE AİLE EĞİTİMİ. TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI
18-) Fırat, H., 2014. "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". . Cumhuriyet International Journal of Education.
19-) Fırat, H., Mocan, A., 2014. "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". . Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi.
20-) Fırat, H., 2013. “Gülen Ada(m) Üzerine”, . Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,
21-) Fırat, H., 2013. Turkısh education and Chıldren's Rıghts. . Internatıonal Journal of Academic Research
22-) Fırat, H., 2013. Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, . Turkısh Studıes International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
23-) Fırat, H., 2012. La Fontain’in Fabllarında Güçlü-Zayıf İlişkisi. Türkiyat Araştırmaları Dergisi
24-) Fırat, H., 2010. “Sait Faik Abasıyanık’ın Dünyasında İki Zıt Kavram: Tembellik ve Çalışkanlık”, . Turkısh Studies
25-) Fırat, H., 2009. "Cumhuriyet Sonrası (1960-1980) Türk Romanlarında Adnan Menderes ve Demokrat Parti,. Turkısh Studies
26-) Fırat, H., 2009. "12 Mart Romanlarında Dönemin İşçi Eylemleri", . Türkiyat Araştırmaları Dergisi,
27-) Fırat, H., 2006. “Çocuk Romanlarında Görülen Kahramanlar Üzerine Bir İnceleme”, . Folklor/Edebiyat Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Halat Sercan, Fırat Hatice, 2021. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sözlük Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Fırat, H., 2012. Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, . Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Fırat, H., 2009. “Çocuk Romalarında Sosyal Yaşama Yönelik Eğitsel Öğeler”, . Selçuk Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Edebiyat Dergisi
3-) Arslantaş, H., 2003. “Yansıtıcı Öğretime Genel Bir Bakış”, . Eğitim Araştırmaları Dergisi
4-) Arslantaş, H., 2002. "Türkçe’de Dolaylı Anlatım”, . Ana Dili Dil ve Eğitim Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Fırat, H., Çelik, H., 2016. İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ATATÜRK TEMASI METİNLERİNİN İNCELENMESİ . XV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
2-) Fırat, H., Çelik, H., 2014. Fırat H., Çelik H., La Fontain'in Fabllarında Olumsuz Kişilik Özelliklerine İlişkin Dersler ve Bu Bağlamdaki Türk Atasözleri, Haziran, 2014. VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimim Öğretimi Kurultayı,
3-) İpek Eğilmez Nigar, Fırat Hatiçe, 2013. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Değer Kavramına İlişkin Görüşleri. VI. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Halat Sercan, Fırat Hatice, 2020. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlere Yönelik Bir Sözlük Çalışması: Derlem Tabanlı Görsel Türkçe Sözlük. II. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Sempozyumu
2-) Halat Sercan, Fırat Hatice, 2020. Derlem Tabanlı Görsel Türkçe Sözlük Kullanımının Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Kelime Öğrenme ve Kalıcılık Düzeyine Etkisi. II. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Sempozyumu
3-) Er Zeynep Fatma, Fırat Hatice, 2019. Türkçe Öğretiminde Zihinsel Gelişimi Destekleyen Bir Araç Olarak Yalvaç Ural’ın Denemeleri. II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
4-) Halat Sercan, Fırat Hatice, 2019. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sözlük Kullanımına ilişkin Öğrenci Görüşleri. 12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
5-) Fırat Hatiçe, 2018. Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS)
6-) Fırat Hatiçe, 2018. Çocuk Romanlarında Torunlar ve Büyük Ebeveynler. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS)
7-) Çelik Handan, Fırat Hatice, 2017. Çocuk Edebiyatı Eserlerinde Çocuk Gerçekliği. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
8-) Çelik Handan, Fırat Hatice, 2017. Çocuk Edebiyatı Eserlerinde Çocuk Sorunları ve Toplumsal Eleştiri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
9-) Fırat Hatice, 2017. Çocuk Kitaplarında Tren. Uluslararası Edebiyatta Tren, Trende Edebiyat
10-) Fırat Hatice, Coşkun Mustafa Volkan, 2017. Mustafa Ruhi Şirin'in Çocuk Şiirlerinde Duygu Değeri Doğrultusunda Tanımlanan Kavramlar. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
11-) Halat Sercan, Çelik Handan, Fırat Hatice, 2017. ÇOCUK KİTAPLARINDA OTORİTE: BACAKSIZ SERİSİ ÖRNEĞİ. 2. uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Çelik Handan, Halat Sercan, Fırat Hatice, 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BASILI VE E-KİTAP KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. 2. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
13-) Fırat Hatice, Çeker Sibel, 2016. ÇOCUK KİTAPLARINDA DİLİN ŞİDDET ARACI OLARAK KULLANIMI. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
14-) Fırat, H., Coşkun, M.V., 2016. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kültürü: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği . Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
15-) Fırat Hatiçe, 2016. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bölümde Okumaya Başladıktan Sonra Kitap Okuma Alışkanlıklarında Meydana Gelen Değişimler. III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Fırat, H., 2013. Aganta Burina Burinata'da Deniz-Toprak/Kara Karşıtlığı, . ulusal Halikarnas Balıkçısı Sempozyumu (Ölümünün 40. yılında Halikarnas Balıkçısı), 3
2-) Fırat, H., 2011. “ İlk Eğitici Çocuk Kitabı Şermin’de İşlenen Değerler”, . 3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu,(Bildiriler ve Atölye Çalışmaları) 05-07 Ekim 2011
3-) Fırat, H., 2011. Meyhane-Kahvehane (içki-Kumar) Çıkmazındaki Erkeklerin Kadına Bakışı, , . Millet Şairi Mehmet Akif Ersoy Sempozyumu
4-) Karataş, E., Fırat, H., 2006. Karataş, E.; Fırat, H. (2006). Çocuk Edebiyatında Bilim Kurgunun Yeri ve Gülten Dayıoğlu'nun Bu Bağlamdaki Çocuk Romanları . II. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Fırat Hatice, 2024. Çocuk Kitaplarında Büyük Harf Kullanımı. Türkiye Yüzyılında Türkçenin Yüzyılı Bilgi Şöleni

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Fırat Hatice, 2020. Çocuk Edebiyatında Çocuk Gerçekliği. Yayın Evi: Ekin yayınevi Editör Adı: -

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Fırat Hatice, 2023. Hayatı Sanat Olarak Yaşamak -Prof. Dr. Namık Açıkgöz Armağanı-/"Dünya Çocukların Olsa” Örneği Üzerinden Çocuk Kitaplarında Didaktik/Otoriter Üslup. Yayın Evi: POST Editör Adı: ÜMRAL DEVECİ-ŞERİFE YALÇINKAYA
2-) Fırat Hatice, 2023. 21. YÜZYILDA DİSİPLİNLERARASILIK VE UYGULAMA BİÇİMLERİ/Çocuklara Yönelik Gezi Hikâyelerinde Gezi Yazısına İlişkin Özellikler. Yayın Evi: PAPATYA BİLİM Editör Adı: Murat KALELİOĞLU, Betül ÇANAKPINAR
3-) Halat Sercan, Fırat Hatice, 2021. TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK UZAKTAN ÖĞRETİMİ/TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERE YÖNELİK BİR ÇEVRİM İÇİ SÖZLÜK ÇALIŞMASI:DERLEM TABANLI GÖRSEL TÜRKÇE SÖZLÜK. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: EMRAH BOYLU, HALUK GÜNGÖR
4-) Küçükçopur Funda, Fırat Hatice, 2021. ÇOCUK VE KİTAP II: EVRENSEL İLKELER/ÇOCUK EDEBİYATINDA KORKU. Yayın Evi: EĞİTEN KİTAP Editör Adı: ERKAN ÇER
5-) Fırat Hatice, 2020. Edebiyatta Jest ve Mimik/“Bacaksız Tatil Köyü”nde Adlı Çocuk Romanında Jest ve Mimik Kullanımı. Yayın Evi: Kitabevi Editör Adı: Ümral Deveci, Ahmet Akgöl
6-) Fırat Hatice, 2018. Çocuk ve Kitap/Çocuk Edebiyatı ve Türkçe Öğretiminde Denemenin Yeri. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Dr. Öğr. Üyesi Erkan ÇER
7-) Fırat Hatice, 2018. İki İstasyon Arası Tren Yazıları/Çocuk Kitaplarında Tren. Yayın Evi: TEDEV (Türk Edebiyatı Vakfı Yayınları) Editör Adı: Dr. Umut Düşgün
8-) Fırat Hatice, İpek Eğilmez Nigar, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavli Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Ortaokul Öğrencilerinin ”Değerler” ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
9-) İpek Eğilmez Nigar, Fırat Hatice, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavli Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Türkçe Öğretmenlerinin ”Değer” Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
10-) Fırat Hatice, Çelik Handan, 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik çalışmalar/La Fontain'in Fabllarında Olumsuz Kişilik Özelliklerine İlişkin Dersler ve Bu Bağlamdaki Türk Atasözleri. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan COŞKUN,Nilgün AÇIK ÖNKAŞ, Nigar İPEK EĞİLMEZ, Hatice FIRAT Özden FİDAN, Didem ÇETİN, Sibel TURHAN TUNA, Mustafa SARGIN, P. Gülce ÖZKAYA, Zeynep Ezgi ERDEMİR, Gülan ÖZŞAVLI, Handan ÇELİK
11-) Fırat, H., İpek Eğilmez, N., 2014. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ YETİŞTİRMEDE ÇOCUK EDEBİYATI DERSİNİN ÖNEMİ - Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar (Çocuk Edebiyatı), 711-727 pp., Ankara, Pegem Akademi, 2014. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: KAMİL İŞERİ, GÖKHAN ÇETİNKAYA VD.
12-) Fırat, H., 2012. "Çocuk Şiirlerinin Türkçe Eğitimindeki Yeri", Türkçenin Eğitimi Öğretimi Üzerine Çalışmalar, . Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: ENGİN YILMAZ, MEHMET GEDİZLİ VD...

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Fırat Hatice, 2018. Batı Edebiyatında Akımlar/Hümanizm ve Rönesans. Yayın Evi: Günce Yayınları Editör Adı: Oktay Yivli
2-) Fırat, H., 2013. "12 Mart Romanlarında Dönemin Öğrenci hareketlerinin Eğitime Yansıyan Boyutları", Muzaffer AKKUŞ Armağanı, Kömen Yayınları, Konya, Ocak 2013. Yayın Evi: KÖMEN Editör Adı: MÜCAHİT AKKUŞ, FATİH DİNÇER

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Çocuk Edebiyatı ve Dil Eğitimi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) LITTERA TURCA JOURNAL OF TURKISH LANGUAGE AND LİTERATURE. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
5-) ASYA STUDIES. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
6-) TEKE (ULUSLARARASI TÜKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM DERGİSİ). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
7-) TURKİSH STUDİES. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
8-) TURKISH STUDIES. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) TURKISH STUDIES. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
10-) ANA DİLİ EĞİTİMİ. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
11-) RUMELİDE. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
12-) PAMUKKALE ÜNİV. EĞİT. FAK. DERGİSİ. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
13-) TURKISH STUDIES. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Milli Eğitim dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
16-) SELÇUK ÜNİV. TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Sakarya Universty Journal of Education. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Sakarya Universty Journal of Education. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Turkish Studies. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
20-) Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
22-) AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
23-) Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
24-) Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
25-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2014. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) TURKISH STUDIES. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Grandparent-Grandchild Relationships in Turkish Children’s Novels - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Basılı ve E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA YER ALAN METİNLER ÜZERİNE TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINDA BELİRTİLEN ÖZELLİKLER AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Grandparent-Grandchild Relationships in Turkish Children’s Novels - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) “Çocuk Romanlarında Görülen Kahramanlar Üzerine Bir İnceleme”, - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
12-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Kültürü: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
16-) Turkısh education and Chıldren's Rıghts. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
17-) ÇOCUK KİTAPLARINDA DİLİN ŞİDDET ARACI OLARAK KULLANIMI - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
19-) Turkısh education and Chıldren's Rıghts. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Çocuk Edebiyatında Antiotoriter Anlatım: Aytül Akal’ın “Güzel Kitaplarım” Öyküsü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
5-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
6-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) “Çocuk Romalarında Sosyal Yaşama Yönelik Eğitsel Öğeler”, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) SAFAHAT VE AİLE EĞİTİMİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) "Education in Dede Korkut’s stories: Qualification of bravery in Boghach Khan and Uruz". - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) ÇOCUK HİKÂYE VE ROMANLARINDA ÇOCUK GERÇEKLİĞİ: SEVİM AK ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Safahat'ta İçki-Kumar Çıkmazındaki Erkeklerin Kadına Bakışı ve Akif'in Çözüm Önerisi: Eğitim - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) ÇOCUK KİTAPLARINDA DİLİN ŞİDDET ARACI OLARAK KULLANIMI - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) TÜRKÇE ÖĞRETMENİ YETİŞTİRMEDE ÇOCUK EDEBİYATI DERSİNİN ÖNEMİ - Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar (Çocuk Edebiyatı), 711-727 pp., Ankara, Pegem Akademi, 2014 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Çocuk Edebiyatında Çocuk Gerçekliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Grandparent-Grandchild Relationships in Turkish Children’s Novels - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
19-) "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) ÇOCUK KİTAPLARINDA DİLİN ŞİDDET ARACI OLARAK KULLANIMI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Safahat'ta İçki-Kumar Çıkmazındaki Erkeklerin Kadına Bakışı ve Akif'in Çözüm Önerisi: Eğitim - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) ÇOCUK HİKÂYE VE ROMANLARINDA ÇOCUK GERÇEKLİĞİ: SEVİM AK ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
24-) Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sözlük Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) SAFAHAT VE AİLE EĞİTİMİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Kültürü: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) “Çocuk Romalarında Sosyal Yaşama Yönelik Eğitsel Öğeler”, - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
28-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 10
31-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
32-) SAFAHAT VE AİLE EĞİTİMİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
34-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Kültürü: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
35-) Safahat'ta İçki-Kumar Çıkmazındaki Erkeklerin Kadına Bakışı ve Akif'in Çözüm Önerisi: Eğitim - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
36-) “Çocuk Romalarında Sosyal Yaşama Yönelik Eğitsel Öğeler”, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
37-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
38-) La Fontain’in Fabllarında Güçlü-Zayıf İlişkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
39-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 6
40-) "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
41-) Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
42-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Kültürü: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
43-) ÇOCUK KİTAPLARINDA DİLİN ŞİDDET ARACI OLARAK KULLANIMI - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
44-) “Çocuk Romalarında Sosyal Yaşama Yönelik Eğitsel Öğeler”, - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
45-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
46-) "Çocuk Şiirlerinin Türkçe Eğitimindeki Yeri", Türkçenin Eğitimi Öğretimi Üzerine Çalışmalar, - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
47-) “Sait Faik Abasıyanık’ın Dünyasında İki Zıt Kavram: Tembellik ve Çalışkanlık”, - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
48-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
49-) La Fontain’in Fabllarında Güçlü-Zayıf İlişkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
50-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Kültürü: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 6
51-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bölümde Okumaya Başladıktan Sonra Kitap Okuma Durumlarında Meydana Gelen Değişimler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
52-) "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
53-) ÇOCUK KİTAPLARINDA DİLİN ŞİDDET ARACI OLARAK KULLANIMI - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
54-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 5
55-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
56-) ÇOCUK KİTAPLARINDA DİLİN ŞİDDET ARACI OLARAK KULLANIMI - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
57-) "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
58-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bölümde Okumaya Başladıktan Sonra Kitap Okuma Durumlarında Meydana Gelen Değişimler - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
59-) La Fontain’in Fabllarında Güçlü-Zayıf İlişkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
60-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
61-) "Cumhuriyet Sonrası (1960-1980) Türk Romanlarında Adnan Menderes ve Demokrat Parti, - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
62-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
63-) La Fontain’in Fabllarında Güçlü-Zayıf İlişkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
64-) SAFAHAT VE AİLE EĞİTİMİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
65-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
66-) "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
67-) "Türkçe’de Dolaylı Anlatım”, - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
68-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
69-) “ İlk Eğitici Çocuk Kitabı Şermin’de İşlenen Değerler”, - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
70-) "Cumhuriyet Sonrası (1960-1980) Türk Romanlarında Adnan Menderes ve Demokrat Parti, - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
71-) Karataş, E.; Fırat, H. (2006). Çocuk Edebiyatında Bilim Kurgunun Yeri ve Gülten Dayıoğlu'nun Bu Bağlamdaki Çocuk Romanları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
72-) "Cumhuriyet Sonrası (1960-1980) Türk Romanlarında Adnan Menderes ve Demokrat Parti, - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
73-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
74-) “Çocuk Romanlarında Görülen Kahramanlar Üzerine Bir İnceleme”, - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
75-) “Gülen Ada(m) Üzerine”, - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
76-) "Cumhuriyet Sonrası (1960-1980) Türk Romanlarında Adnan Menderes ve Demokrat Parti, - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
77-) "Türkçe’de Dolaylı Anlatım”, - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Kültürü: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) “Çocuk Romalarında Sosyal Yaşama Yönelik Eğitsel Öğeler”, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) SAFAHAT VE AİLE EĞİTİMİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) La Fontain’in Fabllarında Güçlü-Zayıf İlişkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Öğretmen Adaylarının Basılı ve E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ATATÜRK TEMASI METİNLERİNİN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bölümde Okumaya Başladıktan Sonra Kitap Okuma Durumlarında Meydana Gelen Değişimler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) “Gülen Ada(m) Üzerine”, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) "Türkçe’de Dolaylı Anlatım”, - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
3-) Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bölümde Okumaya Başladıktan Sonra Kitap Okuma Durumlarında Meydana Gelen Değişimler - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) "Türkçe’de Dolaylı Anlatım”, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sözlük Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
11-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) “Çocuk Romalarında Sosyal Yaşama Yönelik Eğitsel Öğeler”, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) SAFAHAT VE AİLE EĞİTİMİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Turkısh education and Chıldren's Rıghts. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) "Ömer Seyfettin’in Fıkra Kaynaklı Hikâyelerinde Din Ve Ahlakî Değerler". - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) ÇOCUK HİKÂYE VE ROMANLARINDA ÇOCUK GERÇEKLİĞİ: SEVİM AK ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Çocuk Edebiyatında Antiotoriter Anlatım: Aytül Akal’ın “Güzel Kitaplarım” Öyküsü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Turkısh education and Chıldren's Rıghts. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) Öğretmen Adaylarının Basılı ve E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Kültürü: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
24-) Çocuk Edebiyatında Çocuk Gerçekliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Çocuk Edebiyatının Türkçe Eğitimindeki Yeri: Biyografi Örneği, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
28-) ÇOCUK KİTAPLARINDA DİLİN ŞİDDET ARACI OLARAK KULLANIMI - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Çizgi Filmlerde Çocuk Gerçekliği: Niloya Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
31-) “Sait Faik Abasıyanık’ın Dünyasında İki Zıt Kavram: Tembellik ve Çalışkanlık”, - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
32-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
33-) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerde Yer Alan Değerler". - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
34-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
35-) Turkısh education and Chıldren's Rıghts. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Çocuk Kitaplarinda Otorite: ”Bacaksiz Serisi” Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Çocuk Oyunları-Eğitim İlişkisi: Bezirgân Başı Örneği, - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
3-) “Gülen Ada(m) Üzerine”, - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2

(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.

1-) Tez Adı: Derlem tabanlı görsel Türkçe sözlük kullanımının yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin kelime öğrenme düzeyine etkisi. Konu: Yabancılara Türkçe Öğretimi. SERCAN-HALAT. 2020

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: BİR ÖĞRETİM ARACI OLARAK YALVAÇ URAL’IN DENEMELERİ. Konu: çocuk edebiyatı. Zeynep Fatma-ER. 2019
2-) Tez Adı: Hikâye Kitaplarında Dilin Şiddet Aracı Olarak Kullanımı: Ömer Seyfettin Örneği. Konu: çocuk edebiyatı. Sibel-KAYA. 2019
3-) Tez Adı: Çocuk Hikâye ve Romanlarında Çocuk Gerçekliği, Sorunları ve Toplumsal Eleştiri. Konu: Çocuk hikâye ve romanlarında çocuk gerçekliği, sorunları ve toplumsal eleştiri. Handan-ÇELİK. 2017
4-) Tez Adı: Abdullah Ziya Kozanoğlu'nun Tarihi Romanlarındaki Değerlerin Türkçe Eğitimi Açısından İncelenmesi, . Konu: Çocuk romanlarında değerler. AhmeT-MOCAN. 2011

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: ZİYA GÖKALP MASALLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ. Konu: DEĞERLER EĞİTİMİ. PINAR -ERTÜRK. 2023
2-) Tez Adı: 2019 Türkçe dersi öğretim programının değerler eğitimi açısından incelenmesi ve Türkçe öğretmenlerinin değerler eğitimine ilişkin görüşleri (Muğla ili örneği) . Konu: EĞİTİM VE ÖĞRETİM. BATUHAN-ALBAYRAK. 2023
3-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerine okutulmak üzere önerilen öykü kitaplarında toplumsal cinsiyet rolleri / Ortaokul öğrencileri için önerilen öykü kitaplarında toplumsal cinsiyet rolleri. Konu: TOPLUMSAL CİNSİYET. DİDEM -ÇELİK SARI. 2020
4-) Tez Adı: Ortaokul 5, 6, 7 ve 8. sınıf Türkçe ders kitabındaki metin incelemesi inceleme ve incelemesi / Ortaokul 5, 6, 7 ve 8. sınıf metin türlerinin incelenmesi ve değerlendirilmesi.. Konu: DERS KİTAPLARI. M. AYHAN-ŞAFAK. 2019
5-) Tez Adı: Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin atasözü dağarcıklarının belirlenmesi (Konya ili Selçuklu ilçesi örneği) / 7. sınıf öğrencilerinin atasözü dağarcığının belirlenmesi. Konya ili Selçuklu ilçesi. Konu: SÖZ DAĞARCIĞI. AHMET-YONCACI. 2019
6-) Tez Adı: Liselere geçiş sınavı (2018) Türkçe sorularının Türkçe dersi öğretimi yer alan kazanmalara yönelik değerlendirmesi değerlendirmesi / Liselere geçiş sınavı (2018) Türkçe dersi sorularının öğretim programında yer alan kazanımlara uygunluğu açısından değerlendirilmesi. Konu: SINAV. ZEYNEP-ÇEMREK. 2019
7-) Tez Adı: "Okuma kültürü" edindirme örneği Türkçe testinin etkisi (Muğla ili örneği) / Türkçe öğretmenlerinin "Okuma kültürü" aşılama sürecine etkisi (Muğla ili örneği). Konu: OKUMA KÜLTÜRÜ. SAADET-ÜNLÜ. 2019
8-) Tez Adı: Haldun Taner'in öykülerinde tespit edilen değerlerin Türkçe öğretim görevi (1-8. sınıf) yer alan kök değerlerle uyum / Haldun Taner'in öykülerinde belirlenen değerlerin Türkçe müfredatındaki kök değerlerle uyumu (1-8. sınıflar). Konu: KÖK DEĞERLER. ZEHRA-ERGÜL ÖZKUL. 2019
9-) Tez Adı: Küçürek öykü temelli yazma eğitiminin 6. sınıf öğrencilerinin küçürek öykü yazma eğilimlerine ve yazma tutumlarına etkisi / Kısa öykü temelli yazma eğitiminin altıncı sınıf öğrencilerinin öykü yazma becerilerine ve yazma tutumlarına etkisi. Konu: KÜÇÜREK ÖYKÜ. ZEYNEP-ÇAKIR. 2019
10-) Tez Adı: Doğrudan ve dolaylı anlatımın ortaokul 8. sınıf bölgeleri tarafından tanıma düzeyi ile merkezi liselere sınav yerleştirmelerinde yer alma hızı / Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin doğrudan ve dolaylı cümle tanımlama düzeyleri ve merkezi liseye yerleştirme sınavlarının yapılma sıklığı. Konu: dolaylı anlatım. AYLİN-ASLAN. 2019
11-) Tez Adı: 1923 LOZAN MÜBADELESİNMİN TÜRK ROMANINA YANSIMASI. Konu: MÜBADELE. UMUT-DÜŞKÜN. 2017
12-) Tez Adı: Bilgi teknolojilerine dayalı hikâye anlatımıyla öbek-anlam ilişkisinin kavranması. Konu: DİJİTAL ÖYKÜ. PERİHAN GÜLCE-ÖZKAYA. 2017
13-) Tez Adı: ERKEN CUMHURİYET DÖNEMİ (1923-1938) ROMANLARINDA MİLİTARİZM. Konu: EDEBİYAT. ŞENER ŞÜKRÜ-YİĞİTLER. 2017
14-) Tez Adı: 100 temel eser listeleri yer alan masallardaki bibliyoterapik unsurlar / 100 temel edebî eserin masallarında bibliyoterapik unsurlar. Konu: BİBLİYOTERAPİ. ZEYNEP EZGİ-ERDEMİR. 2016
15-) Tez Adı: 5, 6, 7 ve 8. sınıf bağ Türkçe ders kitaplarında yakın ve uzak bağdaştırmalar ve Türkçe öğretmeni adaylarının uzlaştırma algıları. Konu: BAĞDAŞTIRMALAR. EDİP-TAŞDEMİR. 2016
16-) Tez Adı: Ahmet Ümit'in romanlarında kullanılan yazılar / Ahmet Ümit'in romanlarındaki suç karakterleri. Konu: ROMAN. DUYGU-HAMZAOĞLU. 2014
17-) Tez Adı: İkinci Yeni'de düzyazı şiir / İkinci yeni düzyazı şiirinde. Konu: EDEBİYAT. NAZLI-ESER. 2010
18-) Tez Adı: İLKÖĞRETİM 6,7,8. SINIF Ö. O. VE D. YAZILARINA GÖRE DİNLEME BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ MUĞLA ÖRNEĞİ. Konu: DİNLEME BECERİSİ. H.MURAT-ÇELEBİ. 2008
19-) Tez Adı: 6. VE 7. SINIF TÜRKÇE DERSLERİNDE Y. Y. Ö. DEĞER K. ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ. Konu: DEĞERLER. ÖMER -KEMİKSİZ. 2008
20-) Tez Adı: TÜRKÇE E. B. MEZUN. ÖĞR. İLE 1. SINIF ÖĞR. SESLİ OK. B. PARÇALARSÜTÜ B. A. KARŞILAŞTIRILMASI. Konu: SESLİ OKUMA. DİDEM-ÇETİN. 2006

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: çocuk kitapları. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Çocuk Hikâye ve Romanlarında Çocuk Gerçekliği, Sorunları ve Toplumsal Eleştiri.. 2016-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Değer Eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Ortaokul Öğrencilerinin "Değerler" hakkındaki Görüşleri ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Önemi. 2015-2017

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Değer eğitimi, . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkçe Öğretmenlerinin “Değer” Hakkındaki Görüşleri. 2015-2017

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) Masal Saati: Bir Varmış Bir Yokmuş Dinleti Etkinliği: "Bit Hatun ve Pire Bey". Türkiye/Muğla. . 2022
2-) Masal Saati: Bir Varmış Bir Yokmuş Dinleti Etkinliği: "Çiğdem Çiçeği ve Padişahın Oğlu". Türkiye/Muğla. . 2022
3-) Masal Saati: Bir Varmış Bir Yokmuş "Fesleğenci Kız". MUĞLA/TÜRKİYE. . 2022
4-) 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Kutlama Programı. Türkiye/Muğla. . 2022
5-) Eğitim Fakültesi Tanıtma ve Yönlendirme Toplatısı. Türkiye/Muğla. . 2012
6-) İstanbul Şiirleri Şiir Dinletisi. Türkiye/Muğla. . 2012

(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı (her yıl için)

1-) Ana Bilim Dalı Başkanlığı. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2023
2-) Ana Bilim Dalı Başkanlığı. Türkiye/Muğla. . 2022
3-) Ana Bilim Dalı Başkanlığı. Türkiye. . 2020
4-) Anabilim dalı başkanlığı. . . 2019
5-) Anabilim dalı başkanlığı. . . 2018
6-) Anabilim dalı başkanlığı. . . 2017
7-) Anabilim dalı başkanlığı. . . 2016
8-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. Türkiye. . 2014
9-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2013
10-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2012
11-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2011

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)

1-) Sosyal ve Kültürel Alanlar Koordinatörlüğü Yönetim Kurulu Üyeliği. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2023
2-) Sosyal ve Kültürel Alanlar Koordinatörlüğü Yönetim Kurulu Üyeliği. . . 2022
3-) Sosyal ve Kültürel Alanlar Koordinatörlüğü Yönetim Kurulu Üyeliği. . . 2021
4-) Sosyal ve Kültürel Alanlar Koordinatörlüğü Yönetim Kurulu Üyeliği. . . 2020

(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar

1-) araştırma komisyonu. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2023
2-) disiplin/ ceza araş. ve soruşturma . . . 2013
3-) disiplin/ ceza araş. ve soruşturma . . . 2010
4-) disiplin/ ceza araş. ve soruşturma . . . 2010

(I-17) ÜAK ya da Atama ve Yükseltilme Jüri Üyelikleri

1-) atama jüri üyeliği. . . 2019
2-) atama jüri üyeliği. . . 2018
3-) atama jüri üyeliği. . . 2017

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Türkiye. . 2022
2-) VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Türkiye. . 2021
3-) 6. uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Ukrayna. . 2021
4-) UTEOK (13. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Sempozyumu) 2020. Türkiye. . 2020
5-) II. uluslararası Temel Eğitim Kongresi. Türkiye. . 2019
6-) UTEOK (12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Sempozyumu) 2019. Türkiye. . 2019
7-) 5. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ. ALMANYA. . 2019
8-) II. uluslararası temel Eğitim Kongresi/oturum başkanlığı. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2019
9-) 2. uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018)/oturum başkanlığı. Türkiye. . 2018
10-) 4. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ. Türkiye. . 2018
11-) Edebiyatta Tren Trende Edebiyat Sempozyumu/ Bilim Kurulu Üyeliği . Türkiye/Muğla. . 2017
12-) Edebiyatta Tren Trende Edebiyat sempozyumu/DÜZENLEME KURULU ÜYELİĞİ. Türkiye/Muğla. . 2017
13-) II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu /oturum başkanlığı. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2017
14-) 2. uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları /oturum başkanlığı. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2017
15-) IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2016
16-) III. İnternational Eurasian Educational R. Congres/III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi /oturum başkanlığı. Türkiye/Muğla. . 2016
17-) FELSEFE, EĞİTİM VE BİLİM TARİHİ SEMPOZYUMU. Türkiye. . 2015
18-) UTEOK (8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Sempozyumu) 2015. Türkiye. . 2015
19-) 7. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ. Türkiye. . 2015
20-) UTEOK (7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Sempozyumu) 2014, /bilim kurulu üyeliği. Türkiye. . 2014
21-) UTEOK (7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Sempozyumu) 2014, /düzenleme k. ü.. Türkiye. . 2014
22-) UTEOK (6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Sempozyumu) 2013. Türkiye/Muğla. . 2013
23-) UTEOK (4. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Sempozyumu) 2011. Türkiye/Muğla. . 2011
24-) IV. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU. Türkiye. . 2011

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) 7. Yerkesik Otantik Çocuk Oyunları ve Oyuncakları Şenliği, . Türkiye/Muğla. . 2017
2-) 5. Yerkesik Otantik Çocuk Oyunları ve Oyuncakları Şenliği, . TÜRKİYE/MUĞLA. . 2015
3-) 4. Yerkesik Otantik Çocuk Oyunları ve Oyuncakları Şenliği, . TÜRKİYE/MUĞLA. . 2014
4-) 3. Yerkesik Otantik Çocuk Oyunları ve Oyuncakları Şenliği, . TÜRKİYE/MUĞLA. . 2013
5-) III. Ege Bölgesi Dilcileri Sürekli Çalıştayı. Türkiye/Muğla. . 2013
6-) Ulusal Halikarnas Balıkçısı Sempozyumu/Düzenleme Kurulu Üyeliği. . Türkiye. 2013
7-) 2. Yerkesik Otantik Çocuk Oyunları ve Oyuncakları Şenliği, . TÜRKİYE/MUĞLA. . 2012
8-) 1. Yerkesik Otantik Çocuk Oyunları ve Oyuncakları Şenliği, . TÜRKİYE/MUĞLA. . 2011

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) 100. Yılında Cumhuriyetin Altın Işık'larından Ziya Gökalp Paneli. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2023
2-) ÇOCUK KİTAPLARINDA GERÇEĞİN EN ÇOCUK HALİ: ÇOCUK GERÇEKLİĞİ. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2021
3-) " Ömer Seyfettin'in Fıkra Kaynaklı Hikayelerinde Değerler", Ömer Seyfettin Hikayeciliği İçin 6 Açı , 25 Ekim 2011, Muğla Üniversitesi Metinbilim Topluluğu . EKİM. TÜRKİYE. 2011
4-) “Oyun ve Eğitim”, Otantik çocuk oyunları ve oyuncakları Paneli, 13 Mart 2010, Metin Bilim Enstitüsü Derneği, . MART. TÜRKİYE. 2010
5-) Mevlüt Kaplan Edebiyat Ödülleri/2006 Ödül Töreni. TÜRKİYE/İZMİR. . 2007

(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya kurullarda görev yapmak (her yıl için )

1-) Türkçe Öğretim Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2023
2-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yönetim kurulu Üyeliği. Türkiye/Muğla. . 2023
3-) Türkçe Öğretim Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2022
4-) Türkçe Öğretim Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye/Muğla. . 2019
5-) Türkçe Öğretim Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2018
6-) Eğitim Fakülteleri Programları Değerlendirme ve Akreditasyonu Çalışmaları komisyon üyeliği. Türkiye/Muğla. . 2018
7-) Türkçe Öğretim Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2017
8-) Tiyatro Değerlendirme Komisyonu Üyeliği. MUĞLA/TÜRKİYE. . 2015

Verdiği Dersler

TEB 5512 2023-2024 Bahar

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE EDEBİ METİNLER

TEB10014 2023-2024 Bahar

EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI 2

TEB20018 2023-2024 Bahar

YENİ TÜRK EDEBİYATI 2

TEB2008 2023-2024 Bahar

Yeni Türk Edebiyatı II

TEB 5523 2023-2024 Güz

YENİ TÜRK EDEBİYATI METİNLERİNDE ANLATIM TEKNİKLERİ

TEB20011 2023-2024 Güz

ÇOCUK EDEBİYATI

TEB20017 2023-2024 Güz

YENİ TÜRK EDEBİYATI 1

TEB4009 2023-2024 Güz

Dünya Edebiyatı

EBB4804 2022-2023 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması

TEB 5512 2022-2023 Bahar

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE EDEBİ METİNLER

TEB10014 2022-2023 Bahar

EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI 2

TEB20018 2022-2023 Bahar

YENİ TÜRK EDEBİYATI 2

TEB2008 2022-2023 Bahar

Yeni Türk Edebiyatı II

TEB40008 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

EBB4803 2022-2023 Güz

Okul Deneyimi

TEB 5523 2022-2023 Güz

YENİ TÜRK EDEBİYATI METİNLERİNDE ANLATIM TEKNİKLERİ

TEB20011 2022-2023 Güz

ÇOCUK EDEBİYATI

TEB20017 2022-2023 Güz

YENİ TÜRK EDEBİYATI 1

TEB3005 2022-2023 Güz

ÇOCUK EDEBİYATI