Personel

Araştırma Görevlisi HALİL EMRE KOCALAR
Araştırma Görevlisi
Halil Emre Kocalar
@ E-posta
hemrekocalar@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü/Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı 02.07.2015

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı 23.07.2019

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı Devam Ediyor

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Parsons, S., Azevedo, F., Elsherif, M. M., Guay, S., Shahim, O. N., Govaart, G. H., ..., Kocalar, H. E., ... & Aczel, B., 2022. A community-sourced glossary of open scholarship terms. Nature Human Behaviour
2-) Self-determination Theory Collaboration Psychological Science Accelerator, 2022. A global experiment on motivating social distancing during the COVID-19 pandemic. Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America
3-) Bago, B., Kovacs, M., Protzko, J., Nagy, T., Kekecs, Z., Palfi, B., ..., Kocalar, H. E., ... & Matibag, C. J., 2022. Situational factors shape moral judgements in the trolley dilemma in Eastern, Southern and Western countries in a culturally diverse sample. Nature Human Behaviour
4-) Wang, K., Goldenberg, A., Dorison, C. A., Miller, J. K., Uusberg, A., Lerner, J. S., ..., Kocalar, H. E., ... & Moshontz, H., 2021. A multi-country test of brief reappraisal interventions on emotions during the COVID-19 pandemic. Nature Human Behaviour

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Dorison, C. A., Lerner, J. S., Heller, B. H., Rothman, A. J., Kawachi, I. I., Wang, K., ..., Kocalar, H. E., ... & Pantazi, M., 2022. In COVID-19 Health Messaging, Loss Framing Increases Anxiety with Little-to-No Concomitant Benefits: Experimental Evidence from 84 Countries. Affective Science

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Kocalar Halil Emre, Çeçen Eroğul Ayşe Rezan, 2017. Üniversite Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışlarının Akademik Yetkinlik ve Akademik Kontrol Odağı ile İlişkisi. II. ULUSLARARASI FELSEFE EĞİTİM SANAT VE BİLİM TARİHİ SEMPOZYUMU

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Avcı Raşit, Kocalar Halil Emre, Çeçen Eroğul Ayşe Rezan, 2019. Yaşam Becerileri Grup Psikoeğitiminin Beliren Yetişkinlerin Öznel İyi Oluşlarına ve İletişim Becerilerine Etkisi. 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi

(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri

1-) Kocalar Halil Emre, Adıgüzel Arca, 2022. Kültür ve Örgüt/Kültürlerin Evrimi. Yayın Evi: Nobel Yayınları Editör Adı: Akkaş, Handan
2-) Dedekorkut Senem Ezgi, Kocalar Halil Emre, 2017. Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Metodolojileri (Research Methods Methodologies in Education)/Görsel Metodolojiler. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: ERÖZKAN Atılgan, BÜYÜKÖKSÜZ Engin
3-) Dedekorkut Senem Ezgi, Kocalar Halil Emre, 2017. Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Metodolojileri (Research Methods Methodologies in Education)/Araştırma Etkisi ve Yayılımı. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: ERÖZKAN Atılgan, BÜYÜKÖZTÜRK Engin

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Situational factors shape moral judgements in the trolley dilemma in Eastern, Southern and Western countries in a culturally diverse sample - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
2-) A global experiment on motivating social distancing during the COVID-19 pandemic - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 9
3-) A community-sourced glossary of open scholarship terms - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
4-) A multi-country test of brief reappraisal interventions on emotions during the COVID-19 pandemic - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 25
5-) A multi-country test of brief reappraisal interventions on emotions during the COVID-19 pandemic - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
6-) A community-sourced glossary of open scholarship terms - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) A multi-country test of brief reappraisal interventions on emotions during the COVID-19 pandemic - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) A global experiment on motivating social distancing during the COVID-19 pandemic - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) A community-sourced glossary of open scholarship terms - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) A multi-country test of brief reappraisal interventions on emotions during the COVID-19 pandemic - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) A multi-country test of brief reappraisal interventions on emotions during the COVID-19 pandemic - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) A global experiment on motivating social distancing during the COVID-19 pandemic - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) A multi-country test of brief reappraisal interventions on emotions during the COVID-19 pandemic - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

Verdiği Dersler

PFD 4038 2023-2024 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması

PFD 4030 2022-2023 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması II

PFD 4029 2022-2023 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I