Personel

Öğretim Görevlisi HİLMİ TEKİN
Öğretim Görevlisi
Hilmi Tekin
@ E-posta
hilmitekin@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 2041

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Muğla Meslek Yüksekokulu / Çocuk Bakımı Ve Gençlik Hizmetleri Bölümü / Çocuk Gelişimi Programı

Kadro Birimi

Muğla Meslek Yüksekokulu / Çocuk Bakımı Ve Gençlik Hizmetleri Bölümü / Çocuk Gelişimi Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Selçuk Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü/Anaokulu Öğretmenliği 2006

Yüksek Lisans

Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Okul Öncesi Eğitimi 07.08.2018

Doktora

Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi Devam Ediyor

Yayin Bilgileri

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Tekin Hilmi, Kayılı Gökhan, 2023. The Effects of Parental Attitudes on Emotion Regulation Skills of 36-72 Month-Old Children (Example of Three Centers in Menteşe District of Muğla Province). MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
2-) Tekin Hilmi, Temiz Gülay, 2023. Anne-çocuk iletişiminde dinleme engelleri: 60-72 ay çocuğu olan annelerin görüşleri. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Tekin Hilmi, Koçyiğit Sezai, 2020. Öz Düzenleme Becerilerinin Okula Hazırbulunuşluk Üzerindeki Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi
4-) İnal Kızıltepe Gözde, Öztürk Samur Ayşe, Tekin Hilmi, 2018. Çocuk Kitapları Yoluyla Matematik Becerilerinin Kazandırılmasına Yönelik Yapılmış Araştırmaların İncelenmesi. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Kayılı Gökhan, Tekin Hilmi, 2023. Çocuk Gelişimi Bölümü Lisans Öğrencilerinin Bu Bölümü Tercih Nedenlerinin İncelenmesi. International Social Sciences Studies Journal
2-) Tekin Hilmi, Işıkoğlu Erdoğan Nesrin, 2020. Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Algıları ile Medya Alışkanlıklarının İncelenmesi. Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Orçan Kaçan Maide, Nişan Mustafa, Tekin Hilmi, Kimzan İlayda, 2019. Okul Öncesi Sınıflarda Öğretmenlerin Fen Merkezleri ile ilgili Sahip Oldukları Koşullar ve Görüşleri. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Orçan Kaçan Maide, Tekin Hilmi, Nişan Mustafa, Kimzan İlayda, 2019. Anne Babaların Aylık Gelir Düzeylerinin Çocuklarına Karşı Sergiledikleri Tutumlarına Olan Etkisi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Tekin Hilmi, Alabay Kader, Aydınlı Arife, 2023. Ekran Kullanımı Temelli Drama Etkinliklerinin 48-72 Aylık Çocukların Ekran Bağımlılığı Farkındalık Düzeylerine Olan Etkisi. Uluslararası 21. Yüzyıl Eğitim Araştırmaları Kongresi

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Tekin Hilmi, 2015. Değerler Eğitimi Uygulamalarına Aile Merkezli Bir Bakış. 2. ULUSAL DEĞERLER EĞİTİMİ KONGRESİ

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Drama etkinlikleri yoluyla okul öncesi çocuklarda ekran bağımlılığı farkındalık düzeylerini arttırmak. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Farkındayım, Ekrandan Uzaktayım. 2022-2022

Verdiği Dersler

ÇGP1001 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİMDE ARAÇ GELİŞTİRME

ÇGP1004 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUK GELİŞİMİ-II

ÇGP1006 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUK VE DRAMA

ÇGP1011 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUK VE MÜZİK

ÇGP1013 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TEMELTASARIM

ÇGP1015 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUĞU DEĞERLENDİRME

ÇGP2006 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA

ÇGP2012 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA II

ÇGP2511 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUK ANİMATÖRLÜĞÜ

ÇGP1004 2023-2024 Bahar

ÇOCUK GELİŞİMİ-II

ÇGP1006 2023-2024 Bahar

ÇOCUK VE DRAMA

ÇGP2006 2023-2024 Bahar

ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA

ÇGP2012 2023-2024 Bahar

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA II

ÇGP1001 2023-2024 Güz

EĞİTİMDE ARAÇ GELİŞTİRME

ÇGP1011 2023-2024 Güz

ÇOCUK VE MÜZİK

ÇGP1013 2023-2024 Güz

TEMELTASARIM

ÇGP1015 2023-2024 Güz

ÇOCUĞU DEĞERLENDİRME

ÇGP2001 2023-2024 Güz

OKUL ÖNCESİ EĞT. KUR. UYGULAMA-I

ÇGP2511 2023-2024 Güz

ÇOCUK ANİMATÖRLÜĞÜ

ÇGP1004 2022-2023 Bahar

ÇOCUK GELİŞİMİ-II

ÇGP1006 2022-2023 Bahar

ÇOCUK VE DRAMA

ÇGP2006 2022-2023 Bahar

ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA

ÇGP2012 2022-2023 Bahar

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA II

ÇGP1001 2022-2023 Güz

EĞİTİMDE ARAÇ GELİŞTİRME

ÇGP1011 2022-2023 Güz

ÇOCUK VE MÜZİK

ÇGP1013 2022-2023 Güz

TEMELTASARIM

ÇGP1015 2022-2023 Güz

ÇOCUĞU DEĞERLENDİRME

ÇGP2001 2022-2023 Güz

OKUL ÖNCESİ EĞT. KUR. UYGULAMA-I

ÇGP2511 2022-2023 Güz

ÇOCUK ANİMATÖRLÜĞÜ