Personel

Doktor Öğretim Üyesi HALİM SARICAOĞLU
Doktor Öğretim Üyesi
Halim Sarıcaoğlu
@ E-posta
hsaricaoglu@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1812

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü/ Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı 15.06.2007

Yüksek Lisans

Selçuk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/ Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı 31.05.2011

Doktora

Konya N.E. Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı 02.12.2015

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Sarıcaoğlu, H., Arslan, C., 2013. An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion. Educational Sciences: Theory & Practice

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Kahya Orhan, Sarıcaoğlu Halim, Yakar Ali, 2019. A Mixed Research on Cheating and Absenteeism Behaviors of Teacher Certificate Program Students. European Journal of Educational Research

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Uzun Özer, B., Sarıcaoğlu, H., 2014. An Experimental Study on Academic Procrastination: Effects of Weekly Homework. International Journal of Psycho-Educational Sciences
2-) Sarıcaoğlu, H., Arslan, C., Köksal, O., 2014. Psychological Counseling and Guidance Department Students' Metaphoric Perceptions Related to Their Profession. Applied Psychology
3-) Yılmaz, H., Arslan, C., Sarıcaoğlu, H., Yılmaz, A.S., 2013. An Investigation of Subjective Well-Being in Terms of Coping with Stress and Decision-Making in University Students. Middle-East Journal of Scientific Research

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Sarıcaoğlu Halim, Arslan Coşkun, 2019. Bilinçli öz-Anlayış programının üniversite öğrencilerinin öz-anlayışına etkisi. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Yakar, A., Sarıcaoğlu, H., Kahya, O., 2016. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Öğrencilerinin Devamsızlık Tutumlarının Ve Eğilimlerinin İncelenmesi. The 4th International Congress on Curriculum and Instruction
2-) Sarıcaoğlu, H., Baltacı, Ö., 2016. Öğretmen Adaylarının Kişilik Özellikleri ve Öz-Anlayış Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Vl.Uluslararası Canik Sempozyumu - Psikolojik Danışma ve Rehberlik

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, Göral Kemal, Babayiğit İrez Gönül, Kılıç Kahraman, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2023. An investigation of social and emotional learning skills of high school students in adolescence: A needs analysis study. 5th International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS)
2-) Kahya Orhan, Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, 2018. Öğretmenlerin algıladıkları örgütsel destek ile politik becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
3-) Sarıcaoğlu Halim, 2018. Okul Psikolojik Danışmanlarının Bilimsel Yayın ve Toplantılara İlişkin Görüşleri. III. INES Education and Social Science Congress
4-) Sarıcaoğlu Halim, 2018. PDR Öğrencilerinin Psikolojik Danışman/Rehber Öğretmen Kavramına Yönelik Algıları: Bir Metafor Analizi. 2nd International Symposium of Limitless Education And Research
5-) Sarıcaoğlu Halim, 2018. Pedagojik Formasyon ve PDR Öğrencilerinin PDR Hizmetlerine Yönelik Mitlerinin İncelenmesi. III. INES Education and Social Science Congress
6-) Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, 2018. Öğretmenlerin güçlü hissettikleri niteliklerine, “öğretmen strateji belgesi”ne ve “öğretmen performans değerlendirme sistemi”ne yönelik görüşleri. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
7-) Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, Yakar Ali, Duman Bilal, 2018. Akademisyenlerin araştırma yapma gereksinimlerinin incelenmesi. III. INES Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
8-) Yakar Ali, Duman Bilal, Sarıcaoğlu Halim, 2017. Öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin mış gibi yapma eğilimi ve öğrenme düzeyleri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
9-) Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, 2017. Pedagojik Formasyon Eğitiminde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Eğitimin Niteliği İleÖğrencilerin Kopya Çekme ve Devamsızlık Davranışlarına İlişkin Görüşleri. 26th International Conference on Educational Sciences
10-) Sarıcaoğlu, H., Kahya, O., Yakar, A., 2016. Pedagojik Formasyon Eğitimi Öğrencilerinin Kopya Çekmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. I. International Academic Research Congress
11-) Sarıcaoğlu, H., Saygın, Y., 2016. Üniversite Öğrencilerinde Psikolojik Sağlamlık ve Ruminasyonun Mental İyi Oluşu Yordama Gücü. 1st Eurasian Positive Psychology Congress
12-) Sarıcaoğlu, H., Kahya, O., 2016. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Psikolojik Sermaye ve Mental İyi Oluş Düzeyleri Arasındaki İlişki: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. 1st Eurasian Positive Psychology Congress
13-) Sarıcaoğlu, H., Baltacı, Ö., 2016. Üniversite Öğrencilerinde Mental İyi Oluş ve Öz-Anlayış Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. IIIrd International Eurasian Educational Research Congress
14-) Sarıcaoğlu, H., Adıgüzel, A., 2016. Öğretmen Adaylarının Öznel İyi Oluş Düzeylerinin Yordayıcıları Olarak Öz-Anlayış ve Ruminasyon. IIIrd International Eurasian Educational Research Congress
15-) Kahya, O., Yakar, A., Sarıcaoğlu, H., 2016. Pedagojik Formasyon Eğitimi Öğrencilerinin Kopya Çekmeye ve Devamsızlığa İlişkin Görüşleri. I. International Academic Research Congress

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Sarıcaoğlu, H., Arslan, C., 2015. Kişilerarası Problem Çözmenin, Duyguları İfade Etme ve Akılcı Olmayan İnançlar Açısından İncelenmesi. XIII. Ulusal PDR Kongresi
2-) Sarıcaoğlu, H., Arslan, C., 2015. Bilinçli Öz-Anlayış Programının Üniversite Öğrencilerinin Öz-Anlayışına Etkisi. XIII. Ulusal PDR Kongresi
3-) Sarıcaoğlu, A.Ö., Sarıcaoğlu, H., 2015. PDR Öğrencilerinin Yaşam Doyumlarının Değer Eğilimleri ve Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi (Cumhuriyet Üniversitesi Örneği). XIII. Ulusal PDR Kongresi
4-) Uzun Özer, B., Verster, V., Sarıcaoğlu, H., 2013. An Experimental Study Of Academic Procrastination: Effect Of The Method Used During The Semester. XII. Ulusal PDR Kongresi
5-) Baltacı, Ö., Sarıcaoğlu, H., Ülker Tümlü, G., Alsancak, D., 2011. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinin Eğitsel İnternet Kullanım Yetkinliklerinin İncelenmesi. XI. Ulusal PDR Kongresi
6-) Baltacı, Ö., Sarıcaoğlu, H., Ülker Tümlü, G., 2011. Lise Öğrencilerin İnternet Bağımlılığı, Yalnızlık ve Aileden Algıladıkları Sosyal Destek Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. XI. Ulusal PDR Kongresi
7-) Turan, N., Sarıcaoğlu, H., 2011. Ergenlerde Stresin Yordayıcıları Olarak Sosyal Destek ve Yalnızlık. XI. Ulusal PDR Kongresi
8-) Sarıcaoğlu, H., Arslan, C., 2011. Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik İyi Olma Düzeylerinin Kişilik Özellikleri ve Öz-Anlayış Açısından İncelenmesi. XI. Ulusal PDR Kongresi

(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri

1-) Sarıcaoğlu Halim, 2017. Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ve Metodolojileri/Varyans Analizi. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Atılgan Erözkan, Engin Büyüköksüz
2-) Sarıcaoğlu Halim, 2017. Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ve Metodolojileri/Çoklu Doğrusal Regresyon. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Atılgan Erözkan, Engin Büyüköksüz
3-) Sarıcaoğlu Halim, 2017. Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ve Metodolojileri/İstatistiksel Hipotez Testleri. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Atılgan Erözkan, Engin Büyüköksüz
4-) Sarıcaoğlu Halim, 2017. Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ve Metodolojileri/Çok Düzeyli Analiz. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Atılgan Erözkan, Engin Büyüköksüz

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Bağımlılık Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Turkish Journal of Educational Studies. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Okul Psikolojik Danışmanlığı Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
9-) International Journal of Educational Studies and Policy . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) International Online Journal of Education and Teaching . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Psycho-Educational Research Reviews Journal. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Kastamonu Education Journal. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
17-) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
19-) e-International Journal of Educational Research. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
20-) Elementary Education Online. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 5
22-) İlköğretim Online (elektronik). 2018. Hakemlik Sayısı: 10
23-) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
24-) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
25-) MANAS Journal of Social Studies. 2018. Hakemlik Sayısı: 6
26-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
27-) Journal of Education and Training Studies. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
28-) Cumhuriyet International Journal of Education. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
29-) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
30-) International Journal Of Eurasia Social Sciences. 2017. Hakemlik Sayısı: 2

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2020. Hakemlik Sayısı: 4

(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) TÜBİTAK 2209 Lisans Öğrenci Projeleri. 2022. Hakemlik Sayısı: 4
2-) TÜBİTAK 2209 Lisans Öğrenci Projeleri. 2020. Hakemlik Sayısı: 4

(D-2) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde baş editörlük

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2017. Cumhuriyet International Journal of Education.

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2016. Cumhuriyet International Journal of Education.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2016. Cumhuriyet International Journal of Education.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2016. Cumhuriyet International Journal of Education.
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2016. Cumhuriyet International Journal of Education.
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2016. Cumhuriyet International Journal of Education.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) A Mixed Research on Cheating and Absenteeism Behaviors of Teacher Certificate Program Students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) An Investigation of Subjective Well-Being in Terms of Coping with Stress and Decision-Making in University Students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) An Investigation of Subjective Well-Being in Terms of Coping with Stress and Decision-Making in University Students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
3-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
4-) An Investigation of Subjective Well-Being in Terms of Coping with Stress and Decision-Making in University Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
5-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
3-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 8
4-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
5-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
6-) An Investigation of Subjective Well-Being in Terms of Coping with Stress and Decision-Making in University Students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) An Experimental Study on Academic Procrastination: Effects of Weekly Homework - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) An Investigation of Subjective Well-Being in Terms of Coping with Stress and Decision-Making in University Students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 5
10-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
11-) An Investigation of Subjective Well-Being in Terms of Coping with Stress and Decision-Making in University Students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
12-) An Investigation of Subjective Well-Being in Terms of Coping with Stress and Decision-Making in University Students - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
13-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) An Investigation into Psychological Well-being Levels of Higher Education Students with Respect to Personality Traits and Self-compassion - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Lise öğrencilerinin öz yeterlilik, umut ve sınıf ikliminin psikolojik sağlamlığı yordama gücü. Konu: öz yeterlilik, umut, sınıf iklimi, psikolojik sağlamlık. RESUL-ALKAN. 2023
2-) Tez Adı: Üniversite Öğrencilerinin Öz-Anlayışını Yordamada Zaman Perspektifinin Rolü. Konu: öz anlayış, zaman perspektifi. IŞIL-ÖZKILIÇ. 2023
3-) Tez Adı: Genç yetişkinlerde aşırı düşünme: Psikolojik esneklik ve mükemmeliyetçilik ile ilişkisinin incelenmesi. Konu: aşırı düşünme, psikolojik esneklik, mükemmeliyetçilik. BETÜL-BOSTANCI. 2023

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Ergenlerde Biyomotorik Özellik ve Becerilerin Egzersiz, Eğitsel Oyun Ve Dijital Destek ile Arttırılması Yoluyla Sosyal ve Duygusal Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Disiplinlerarası Eğitim Programının Tasarlanması . 2022--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Bilişsel Davranışçı Terapiler Özelinde Sanal Gerçeklik Uygulamasının Kullanımı: Sınav Kaygısı. 2020-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4004 Mersin Çocuk Üniversitesi Ben Olabilmek: Psikoloji Bilimini Sevdiren Okul Projesi'nde Eğitmenlik. 2012-2012

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Pedagojik Formasyon Eğitimi, Devamsızlık, Kopya Çekme. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Pedagojik Formasyon Eğitimi Öğrencilerinin Kopya Çekmeye Yönelik Tutumları ve Devamsızlık Eğilimleri: Karma Bir Araştırma. 2016-2017

(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar

1-) Disiplin Soruşturması. . . 2022

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Etkili ve Verimli Çalışma Teknikleri – Sınav Stresi ile Başa Çıkma Yolları. Türkiye. . 2016
2-) Üniversiteye Girişte Yeni Sınav Sistemi: YGS – LYS Semineri. . Türkiye. 2009

Verdiği Dersler

PDR10002 2023-2024 Bahar

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ 1

PDR10004 2023-2024 Bahar

FİZYOLOJİK PSİKOLOJİ

PDR20004 2023-2024 Bahar

YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM SORUNLARI

PDR30008 2023-2024 Bahar

MESLEKİ REHBERLİK UYGULAMALARI

PDR40002 2023-2024 Bahar

ÇOCUK HUKUKU

PDR40006 2023-2024 Bahar

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ

PDR40010 2023-2024 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

PDR00240 2023-2024 Güz

CİNSEL SAĞLIK EĞİTİMİ

PDR20001 2023-2024 Güz

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ 2

PDR30003 2023-2024 Güz

PSİKOLOJİK TESTLER

PDR30009 2023-2024 Güz

MESLEKİ REHBERLİK

PDR40009 2023-2024 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

EBB4910 2022-2023 Bahar

Sapma Davranışları Eğitimi

PDR10002 2022-2023 Bahar

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ 1

PDR10004 2022-2023 Bahar

FİZYOLOJİK PSİKOLOJİ

PDR20004 2022-2023 Bahar

YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM SORUNLARI

PDR40002 2022-2023 Bahar

ÇOCUK HUKUKU

PDR40006 2022-2023 Bahar

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ

PDR40010 2022-2023 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

RPD4002 2022-2023 Bahar

Rehberlik ve Psikolojik Danışma Semineri

RPD4004 2022-2023 Bahar

Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalış.

RPD4506 2022-2023 Bahar

RPD'de Güncel Konular

PDR00240 2022-2023 Güz

CİNSEL SAĞLIK EĞİTİMİ

PDR20001 2022-2023 Güz

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ 2

PDR30003 2022-2023 Güz

PSİKOLOJİK TESTLER

PDR40009 2022-2023 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

RPD3003 2022-2023 Güz

Yaşam Dönemleri ve Uyum Problemleri

RPD4001 2022-2023 Güz

Psikolojik Testler