Personel

Doç.Dr. IŞIL ARIKAN SALTIK
Doç.Dr.
Işıl Arıkan Saltık
@ E-posta
isilas@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5680

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı

Kadro Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Tekstil Mühendisliği 2002
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme 2012

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği ABD 2011

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme 2014

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Çalışkan Uğur, Arıkan Saltık Işıl, Ceylan Reşat, Bahar Ozan, 2019. Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries. Tourism Management Perspectives

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Arıkan Saltık Işıl, 2019. EL EFECTO DEL CINISMO ORGANIZACIONAL EN LA SATISFACCIÓN LABORAL EN LA ORGANIZACIÓN PÚBLICADE TURISMO: EVIDENCIA EMPÍRICA DE TURQUÍA. Anais Brasileiros de Estudos Turísticos - ABET
2-) Arıkan, I., Coşar, Y., Kozak, M., 2011. Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing. European Journal of Tourism Research EJTR

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Mert Nurçin, Arıkan Saltık Işıl, 2023. Otel İşletmelerinde Yeşil Örgüt İklimi ve Yeşil Davranışın İş Tatminine Etkisi: Muğla Örneği. Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi
2-) Arıkan Saltık Işıl, Yücel Mustafa, 2022. Uçak Restoranın Endüstriyel Miras Turizmi Kapsamında Değerlendirilmesi: Muğla Örneği. Journal of Recreation and Tourism Research (JRTR)
3-) Gülduran Çağla Aslı, Arıkan Saltık Işıl, 2021. Yatağan Jeoparkı'nın (Gökbel Vadisi-Marsyas) Jeoturizm Potansiyelinin SWOT Analizi ile Değerlendirilmesi. Journal of Recreation and Tourism Research (JRTR)
4-) Arıkan Saltık Işıl, 2020. TURİST REHBERLİĞİ KONULU ULUSAL LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK PROFİLİ (1989-2018). Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
5-) Gülduran Çağla Aslı, Arıkan Saltık Işıl, 2020. Sahnede Şehirler! Türkiye’nin UNESCO Yaratıcı Şehirler Ağı - Film Alanı Açısından Değerlendirilmesi. IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
6-) Alimanoğlu Çağla, Arıkan Saltık Işıl, 2020. Turizmde Örgütsel Davranış Çalışmaları: ADIM Üniversiteleri’xxnde Tamamlanan Lisansüstü Tezler Üzerine Bibliyometrik Bir Araştırma (1995-2018). Journal of Travel and Tourism Research
7-) Arıkan Saltık Işıl, Yıldız Mehtap, 2019. Kültür Turizminin Yeni Meyvesi: Zeytinyağı Müzeleri Üzerine Bir Araştırma. Journal of Recreation and Tourism Research
8-) Arıkan Saltık Işıl, Tekin Bedirhan, Mert Nurçin, 2019. DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ APİTURİZM (ARICILIK TURİZMİ) POTANSİYELİNİN İNCELENMESİ VE BİR APİROTA ÖNERİSİ. Euroasian Education Literature Journal
9-) Çalişkan Uğur, Arıkan Saltık Işıl, 2019. Turizm faaliyetlerine uzak yerleşimlerde turizmin yerel halkın mutluluğu üzerindeki etkileri. Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
10-) Çalişkan Uğur, Arıkan Saltık Işıl, 2018. RELATIONSHIP BETWEEN COMMUNITY ATTACHMENT, PERCEPTIONS ON ECONOMIC IMPACTS OF TOURISM AND SUPPORT TO TOURISM DEVELOPMENT: AN IMPLEMENTATION IN A SETTLEMENT NEAR BUT DISTANT FROM TOURISM. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv, Economics
11-) Arıkan Saltık Işıl, 2017. Yerli Ziyaretçilerin Çevresel Sürdürülebilirlik Algısının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. International Journal of Contemporary Tourism Research (IJCTR)
12-) Arıkan Saltık Işıl, Asunakutlu Tuncer, 2017. Öncülleri ve Sonuçlarıyla Duygusal Emek Süreci: Konaklama İşletmesi Çalışanları Üzerine Görgül Bir Araştırma. Turizm Akademik Dergisi
13-) Arıkan Saltık Işıl, Çeken Hüseyin, 2017. Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi. Journal of Life Economics
14-) Arıkan Saltık Işıl, 2017. Initiative Activities Of Olive Oil Tourism: A Case From Turkey. The Journal of Academic Social Sciences
15-) Arıkan Saltık Işıl, Gümüş Dönmez Filiz, 2017. Recruitment Days Activities From The Perspective Of Executives: A Case Of Tourism Faculty. The Journal of International Social Research
16-) Arıkan Saltık Işıl, Asunakutlu Tuncer, 2016. Duygusal Emek ve Kültür Konaklama Sektöründe Karşılaştırmalı Bir Araştırma. Mehmet Akif Ersoy SBE Dergisi
17-) Arıkan Saltık, I., Arsezen Otamış, P., Babacan, S., 2015. Ethnographic Research And Content Analyse In Determining Small Businesses’ And Owner Managers’ Performance Perception: Fethiye F&B Firms Focus. Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
18-) Arsezen Pelin, Arıkan Saltık Işıl, Babacan Sümeyra, 2015. The relationship between paternalistic leadership and businessperformance in small tourism businesses: The moderating role ofaffective organizational commitment. Procedia - Social and Behavioral Sciences
19-) Fırat Aytekin, Kutucuoğlu Kemal Yüce, Arıkan Saltık Işıl, Tunçel Özgür, 2013. Consumption Consumer Culture and Consumer Society. Journal of Community Positive Practices

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Dalan Cesim, Arıkan Saltık Işıl, 2021. Paydaşların Bakış Açısıyla Muğla İli Sağlık Turizmi. Türk Turizm Arastirmalari Dergisi
2-) Arıkan Saltık Işıl, Gümüş Dönmez Filiz, 2021. Toplumsal Bağlılık, Film Turizminin Etkileri ve Memnuniyet Algısı: Yerel Halk Üzerine Bir Araştırma. Turizm Akademik Dergisi
3-) Arıkan Saltık Işıl, 2021. Film Turistlerini Anlamak: Ölçek Geliştirme ve Geçerlilik Çalışması. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
4-) Arıkan Saltık Işıl, 2017. Ölüdeniz Tabiat Parkı Hizmet Kalitesinin Önem Performans Analizi ile Değerlendirilmesi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
5-) Arıkan Saltık Işıl, Avcı Umut, Kaya Ufuk, 2016. Mesleki Bağlılık Ve Mesleği Bırakma Niyeti Üzerinde Etken Faktörler Olarak Birey Meslek Uyumu Ve Mesleğin Sosyal Statüsü Turizm Sektöründe Görgül Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi - Journal of Business Research-Türk
6-) Bahar, O., Arıkan Saltık, I., 2010. Euro’nun Uluslararası Turizm Talebi Üzerindeki Olası Etkisi. Vergi Raporu Dergisi
7-) Arıkan Saltık, I., Coşar, Y., Kozak, M., 2010. Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
8-) Arıkan Saltık Işıl, 2009. Ekrandan Alana Filmin Turizm ve Rekreasyon Üzerindeki Etkisi Seçme Çeviri Makale Beeton S 2008 From the Screen to the Field The Influence of Film on Tourism and Recreation Tourism Recreation Research 30 1 39 47. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi,

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Marangoz Mehmet, Yeşildağ Burak, Arıkan Saltık Işıl, 2012. E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
2-) Fırat Aytekin, Tunçel Özgür, Arıkan Saltık Işıl, Kutucuoğlu Kemal Yüce, 2012. Toplumsal Paradigmadaki Değişimler Bağlamında Tüketim Diyalektiğine Bakış. Finans Politik Ekonomik Yorumlar

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Çaprak Doğan, Arıkan Saltık Işıl, 2023. SEARCHING FOR THE QUALIFIED EMPLOYEES IN TOURISM: AN EVALUATION OF RECRUITMENT DAYS. Avrasya 7th International Conference on Social Sciences
2-) Arıkan Saltık Işıl, Kılıç İrem, 2023. WEAVING THE SUSTAINABLE TOURISM IN ÜZÜMLÜ, FETHİYE. Avrasya 7th International Conference on Social Sciences
3-) Arıkan Saltık Işıl, Çaprak Doğan, 2023. Perceptions of Hospitality Employees towards Accesible Tourism: A Metaphor Analysis. 3rd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism
4-) Çelik İlal Nur, Arıkan Saltık Işıl, 2023. Rejeneratif (Yenileyici) Turizme Yönelik Paydaş Bakış Açıları. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC 2023)
5-) Turgut Uygar, Arıkan Saltık Işıl, Avcı Umut, Okumuş Fevzi, 2023. The impact of environmental knowledge and environmental behavior of hotel employees on environmental performance: A model proposal. The Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON) 2023
6-) Arıkan Saltık Işıl, Karasu Yasin, 2023. Reflection of COVID-19 pandemic on organizational trust perception of hotel employees: An intergenerational comparison. The Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON) 2023
7-) Arıkan Saltık Işıl, Çelik İlal Nur, 2023. Fostering Rural Tourism Through Aromatic Plants. Tourism and Rural Space in National and International Context
8-) Çelik İlal Nur, Arıkan Saltık Işıl, 2023. Evaluation of Rural Tourism Potential of a Taurus Highland: Case of Ağla, Köyceğiz. Tourism and Rural Space in National and International Context
9-) Kaya Oya, Arıkan Saltık Işıl, 2022. INVESTIGATION OF THE POTENTIAL OF MUĞLA TO BE A UNESCO CREATIVE GASTRONOMY CITY. EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
10-) Karakaş Yusuf, Arıkan Saltık Işıl, 2022. Yangın Afeti ve Covid19 Salgını Etkisindeki Muğla Destinasyonunun Sürdürülebilir Turizmle Canlandırılması. 6th International West Asia Congress of Tourism Research
11-) Arıkan Saltık Işıl, Ekinci Kerem, 2022. AN EVALUATION OF SUSTAINABLE TOURISM POTENTIAL OF MENTEŞE URBAN PROTECTED SITE. 6th International West Asia Congress of Tourism Research
12-) Çağlar Yaren, Arıkan Saltık Işıl, 2022. EVALUATION OF OLIVE OIL TOURISM POTENTIAL IN FETHİYE. V. International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences (ICTEBS)
13-) Karasu Yasin, Arıkan Saltık Işıl, 2022. Covıd-19 Pandemisinin Muğla’da Otel İşletmeleri Üzerine Yansımaları. IV. International Tourism And Cultural Heritage Congress
14-) Karasu Yasin, Arıkan Saltık Işıl, 2022. Konaklama İşletmesi Çalışanlarının Demografik Özelliklerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Üzerine Etkisi: Bodrum Örneği. IV. International Tourism And Cultural Heritage Congress
15-) Yücel Mustafa, Arıkan Saltık Işıl, 2021. LOCAL PEOPLE’S PERCEPTIONS OF FILM TOURISM IMPACTS IN AN EMERGING FILM TOURISM DESTINATION. 7. ULUSLARARASI MARDİN ARTUKLU BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
16-) Arıkan Saltık Işıl, Yücel Mustafa, 2021. INDUSTRIAL HERITAGE TOURISM: CASE OF AN AIRPLANE WHICH CONVERTED INTO RESTAURANT IN MUĞLA. 7th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE
17-) Mert Nurçin, Arıkan Saltık Işıl, 2021. EXAMINATION OF ENVIRONMENTAL BEHAVIOR OF HOSPITALITY EMPLOYEES: THE CASE OF MUĞLA. 14th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education
18-) Arıkan Saltık Işıl, Mert Nurçin, 2021. EVALUATION OF APITOURISM IN THE SCOPE OF COMMUNITY BASED TOURISM. 14th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education
19-) Doğan Sema, Arıkan Saltık Işıl, 2021. Turizmde Sosyal Girişimcilik Kapsamında Kuşlar Sizi Çağırıyor Projesi: Örnek Olay İncelemesi. International Conference on Multidisciplinary Studies
20-) Yesset Dana, Arıkan Saltık Işıl, 2021. Konaklama İşletmesi Çalışanlarının Sosyo-Demografik Özelliklerinin Örgütsel Sessizlik Üzerine Etkisi. 5th International EMI Entrepreneurship& SocialSciencesCongress
21-) Arıkan Saltık Işıl, Gümüş Dönmez Filiz, 2021. The impact of socio-demographics on film tourism satisfaction of local residents: The case of Muğla. TOURMAN 2021 Conference “Restarting tourism, travel and hospitality: The day after”
22-) Arıkan Saltık Işıl, 2021. Work Values in Tourism: A Comparative Study between Polish and Turkish Students. TOURMAN 2021 Conference “Restarting tourism, travel and hospitality: The day after”
23-) Arıkan Saltık Işıl, Gümüş Dönmez Filiz, 2020. THE EFFECT OF COMMUNITY ATTACHMENT ON SUPPORT FOR FILM TOURISM. INTERNATIONAL TOKYO CONFERENCE ON INNOVATIVE STUDIES OF CONTEMPORARYSCIENCES-II
24-) Arıkan Saltık Işıl, Gümüş Dönmez Filiz, 2020. A MODEL PROPOSAL FOR IDENTIFYING THE RELATIONSHIP BETWEEN FILM TOURISTS’ MOTIVATION, EXPECTATIONS AND SATISFACTION. Conference on Managing Tourism Across Continents
25-) Arıkan Saltık Işıl, 2020. Work Values of Generation Y in Tourism Industry. XVII’th International Students’ Scientific-Methodical Conference
26-) Dalan Cesim, Arıkan Saltık Işıl, 2020. A Qualitative Research to Evaluate Health Tourism Potential in Muğla. IV. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS – 2020)
27-) Karasu Yasin, Arıkan Saltık Işıl, 2020. Ethical Leadership Perceptions of Hospitality Employees: The Case of Bodrum. 12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education
28-) Benli Onur, Arıkan Saltık Işıl, 2019. Kırsal Turizm Girişimcileri Üzerine Bir İnceleme: Muğla Örneği. III. International Rural Tourism and Development Congress
29-) Sztaba Karolina, Arıkan Saltık Işıl, 2019. AN OVERVIEW OF RURAL TOURISM IN WARMIA AND MAZURY. III. International Rural Tourism and Development Congress
30-) Tarhan Seren, Mert Nurçin, Arıkan Saltık Işıl, 2019. TURİZM LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. III. ULUSLARARASI TURİZM VE KÜLTÜREL MİRAS KONGRESİ
31-) Arıkan Saltık Işıl, Tekin Bedirhan, Mert Nurçin, 2019. Doğu Karadeniz Bölgesi Arıcılık Turizmi (Apiturizm) Potansiyelinin İncelenmesi Ve Bir Apirota Önerisi. III. ULUSLARARASI TURİZM VE KÜLTÜREL MİRAS KONGRESİ
32-) Mert Nurçin, Tarhan Seren, Arıkan Saltık Işıl, 2018. TURİZM ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK NİYETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. ÇUKUROVA I. ULUSLARARASIMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ
33-) Arıkan Saltık Işıl, Alimanoğlu Çağla, 2018. Turizmde Örgütsel Davranış Çalışmaları: ADIM Üniversiteleri’nde Tamamlanan Lisansüstü Tezler Üzerine Bibliyometrik Bir Araştırma. IV.International Conferences on Applied Economics and Finance-Extended with Social Sciences
34-) Çalişkan Uğur, Arıkan Saltık Işıl, Çolak Yıldız Esra, 2018. Turizmin Sosyo-Kültürel Etkilerinin Yerel Halkın Mutluluk AlgısınaEtkisi. The Second International Congress on Future of Tourism:Innovatıon, Entrepreneurship and Sustainability
35-) Arıkan Saltık Işıl, Avcı Nilay, 2018. The Relationship between Occuppational Social Status and Intention to Leave Occuppation and Job Satisfaction in Tourism: A Study on Public Employees. Multidisciplinary Academic Conferences: Economics, Management and Marketing
36-) Çalişkan Uğur, Arıkan Saltık Işıl, 2018. Relationship Between Community Attachment, Perceptions on Economic Impacts of Tourism and Support to Tourism Development: an Implementation in a Settlement near but Distant from Tourism. IECS INTERNATIONAL ECONOMIC CONFERENCE SIBIU
37-) Çalişkan Uğur, Arıkan Saltık Işıl, Ceylan Reşat, Bahar Ozan, 2018. The relationship between International Tourism and Trade of Turkey and some Silk Road countries: Panel cointegration analysis. 15th KIMEPJoint International Research Conference
38-) Çalişkan Uğur, Arıkan Saltık Işıl, Çolak Yıldız Esra, 2018. Turizmin Sosyo-Kültürel Etkilerinin Yerel Halkın Mutluluk Algısına Etkisi. THE SECOND INTERNATIONAL CONGRESSON FUTURE OF TOURISM
39-) Yalçınkaya Pınar, Arıkan Saltık Işıl, 2017. TURİZMDE ÜNİVERSİTE-SEKTÖR İŞBİRLİĞİ ETKİNLİKLERİ:KARİYER GÜNLERİ ÖRNEĞİ. 3. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer Kongresi
40-) Arıkan Saltık Işıl, 2017. Yerli Ziyaretçilerin Çevresel Sürdürülebilirlik Algıları ve Destinasyon Yönetimi Kalitesinin Değerlendirilmesindeki Rolü. 4th INTERNATIONAL CONGRESS OF TOURISM AND MANAGEMENT RESEARCHES
41-) Çalişkan Uğur, Arıkan Saltık Işıl, Bahar Ozan, Elyıldırım Gökhan, 2017. Turist Memnuniyetini Etkileyen Faktörler: Kuzeydoğu Anadolu Örneği. 1st International Rural Tourism and Development
42-) Turgut, U., Avcı, U., Arıkan Saltık, I., 2016. EVALUATION OF ENVIRONMENTAL MANAGEMENT PRACTICES IN RESORT HOTELS: AN IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS. 2nd INTERNATIONAL TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT CONFERENCE
43-) Arıkan Saltık, I., Aktan, V., 2016. ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY PERCEPTION OF LOCAL PEOPLE IN AN INTERNATIONAL TOURISM DESTINATION: FETHIYE CASE. FIFTH EUROPEAN ACADEMIC RESEARCH CONFERENCE ON GLOBAL BUSINESS, ECONOMICS, FINANCE AND BANKING (EAR16TURKEY CONFERENCE)
44-) Arıkan Saltık, I., 2016. IMPORTANT-PERFORMANCE ANALYSIS IN EVALUATING DESTINATION MANAGEMENT QUALITY. FIFTH EUROPEAN ACADEMIC RESEARCH CONFERENCE ON GLOBAL BUSINESS, ECONOMICS, FINANCE AND BANKING (EAR16TURKEY CONFERENCE
45-) Arıkan Saltık, I., Arsezen Otamış, P., 2016. BUSINESS ANALYSIS AND SUSTAINABLE COMPETITION FOR SMALL FOOD & BEVERAGES BUSINESSES IN FETHIYE. 6th Multidisciplinary Academic Conference (MAC)
46-) Arsezen Otamış, P., Arıkan Saltık, I., Babacan, S., 2015. The Relationship between Paternalistic Leadership and Business Performance in Small Tourism Businesses: The Moderating Role of Affective Organizational Commitment. 11th International Strategic Management Conference
47-) Arıkan Saltık, I., Asunakutlu, T., 2014. Konaklama İşletmelerinde Duygusal Emek Süreci: Yapısal Eşitlik Modeli ile Bir Analiz. 9th International Conference: “New Perspectives in Tourism and Hospitality Management
48-) Marangoz, M., Arıkan Saltık, I., Yeşildağ, B., 2012. Arı Ürünlerinin Pazarlanmasında Ortak Marka Oluşturma Stratejisi: Muğla İline Yönelik Bir Araştırma. 3.Muğla Arıcılık ve Çam Balı Kongresi
49-) Arıkan Saltık, I., Coşar, Y., Kozak, M., 2009. Movie-induced Tourism: Benefits and Challanges for Destination Marketing. 4th ATMC (Advances in Tourism Marketing)

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Gülduran Çağla Aslı, Arıkan Saltık Işıl, 2020. SAHNEDE ŞEHİRLER! TÜRKİYE’NİN UNESCO YARATICI ŞEHİRLER AĞI - FİLM ALANI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. 5th International Scientific Research E-Congress (IBAD - 2020)
2-) Arıkan Saltık Işıl, 2019. TURİST REHBERLİĞİ KONULU ULUSAL LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK PROFİLİ (1989-2018). II. Ulusal Turizm Rehberliği Kongresi
3-) Avcı Nilay, Arıkan Saltık Işıl, 2018. THE IMPACT OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS ON WORKVALUES IN PUBLIC SECTOR RELATED TO TOURISM. III. INES INTERNATIONAL EDUCATION AND SOCIALSCIENCE CONGRESS
4-) Arıkan Saltık Işıl, Sayman Ezgi, 2018. Yerel Turizm Örgütlerinin Film Turizmine Bakışı. II. International Rural Tourism and Development Congress
5-) Arıkan Saltık Işıl, Yıldız Mehtap, 2018. Kültür Turizminin Yeni Meyvesi: Zeytin Müzeleri Üzerine Bir Araştırma. II.International Rural Tourism and Development Congress
6-) Arıkan Saltık Işıl, Avcı Umut, 2017. Çok Kültürlü Takım Performansı Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması: Konaklama Sektörü Örneği. 1. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi
7-) Arıkan Saltık Işıl, Çeken Hüseyin, 2017. AGROTURİZMDE YENİ EĞİLİMLER: ZEYTİNYAĞI TURİZMİ. 1st INTERNATIONAL RURAL TOURISM AND DEVELOPMENT CONGRESS
8-) Arıkan Saltık Işıl, Gümüş Dönmez Filiz, Avcı Umut, 2017. The Impact of Multi-cultural Team Performance on Job Satisfaction in Hotels. VI. International Congress on Current Debates in Social Science (CUDES 2017)

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Arıkan Saltık Işıl, Fidan Dilek, 2017. YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ. 18. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Arıkan Saltık, I., 2016. TURİST ÇEKİM MERKEZİNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖNEM PERFORMANS ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ: ÖLÜDENİZ TABİAT PARKI ÖRNEĞİ. 17. ULUSAL TURİZM KONGRESİ
3-) Arıkan Saltık, I., 2016. KIRSAL TURİZM VE ARICILIK: MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ. 5. ULUSAL KIRSAL TURİZM KONGRESİ
4-) Arıkan Saltık, I., Asunakutlu, T., 2014. Duygusal Emek, Duygusal Tükenmişlik ve İş Doyumu İlişkisi: Konaklama İşletmesi Çalışanları Üzerine Bir Araştırma. 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi
5-) Arıkan Saltık, I., Güner Cabael, T., Kozak, M., 2010. Kamp Turizmi: Katılımcıların Beklentileri ve Deneyimleri. 5. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Konferansı, Serbest Bildiriler
6-) Coşar, Y., Kozak, M., Arıkan Saltık, I., 2010. Coşar, Y., Kozak, M. & Arıkan-Saltık, I. (2010). Küreselden Yerele Turizm İşletmelerinde Kalite Belgelendirmesi: Datça Badem Projesi, , Nevşehir (27-30 Mayıs 2010).. 5. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Konferansı, Serbest Bildiriler
7-) Arıkan Saltık, I., Coşar, Y., Kozak, M., 2010. Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları. 5. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Konferansı, Serbest Bildiriler

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Öztürk Rıza, Arıkan Saltık Işıl, 2021. Algılanan Dışsal Prestijin, Turist Rehberlerinin Mesleki Bağlılığı ve İş Tatmini üzerine Etkileri. IV. Turist Rehberliği Kongresi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Arıkan Saltık Işıl, 2023. FİLM TURİZMİ ve Ekranların Doğal Platosu Muğla üzerine Bir İnceleme/. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Işıl ARIKAN SALTIK

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Arıkan Saltık Işıl, Gülduran Çağla Aslı, 2022. YARATICI TURİZM/FİLM TURİZMİ VE YARATICI TURİZM. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Füsun İSTANBULLU DİNÇER, Meltem ALTINAY ÖZDEMİR
2-) Arıkan Saltık Işıl, Artun Cemal, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Kariyer Planlama ve Yönetimi. Yayın Evi: Detay Editör Adı: Ali Türker, Kaan Çağrı Karaca
3-) Doğan Sema, Arıkan Saltık Işıl, 2021. Turizm, Toplum, Kültür/Toplum ve Turizm İlişkisinde Yenilikçi Bir Yaklaşım: Turizmde Sosyal Girişimcilik. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Işıl Arıkan Saltık
4-) Arıkan Saltık Işıl, Gülduran Çağla Aslı, 2021. Turizm, Toplum, Kültür/Kültürel Miras ve Turizm: Önce, Zarar Verme!. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Işıl Arıkan Saltık
5-) Arıkan Saltık Işıl, Turgut Uygar, 2021. Overtourism, Technology Solutions and Decimated Destinations/The Role of Community Based Tourism in avoiding Overtourism. Yayın Evi: Springer Singapore Editör Adı: Hassan, Azizul, Sharma, Anukrati
6-) Karasu Yasin, Arıkan Saltık Işıl, 2020. Human and Business Oriented AcademicResearch/Percepitions of Ethical Leadership Behavior of Hospitality Employees: The Case of Bodrum. Yayın Evi: SRA Academic Publishing Editör Adı: Gürkan KALKAN
7-) Arıkan Saltık Işıl, Çalişkan Uğur, Avcı Umut, 2017. Service Failures and Recovery in Tourism and Hospitality/Staff Training for Service Failures and Recovery. Yayın Evi: CABI Editör Adı: Koç, Erdoğan

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Arıkan Saltık Işıl, 2022. TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ/Çalış Turizm ve Tanıtma Derneği (Çalış-Der). Yayın Evi: Detay Editör Adı: Kozak, Nazmi, Kozak, Metin
2-) Arıkan Saltık Işıl, 2022. TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ/Patara Kültür ve Turizm Tanıtma Derneği. Yayın Evi: Detay Editör Adı: Kozak, Nazmi, Kozak, Metin
3-) Arıkan Saltık Işıl, 2022. TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ/Fethiye Turizm, Tanıtım, Eğitim, Kültür ve Çevre Vakfı (FETAV). Yayın Evi: Detay Editör Adı: Kozak, Nazmi, Kozak, Metin
4-) Arıkan Saltık Işıl, 2022. TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ/Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye İşletme Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü. Yayın Evi: Detay Editör Adı: Kozak, Nazmi, Kozak, Metin
5-) Arıkan Saltık Işıl, 2022. TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ/Amintas Ören Yeri. Yayın Evi: Detay Editör Adı: Kozak, Nazmi, Kozak, Metin
6-) Arıkan Saltık Işıl, 2022. TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ/Göcek Kültür ve Turizm Derneği. Yayın Evi: Detay Editör Adı: Kozak, Nazmi, Kozak, Metin
7-) Arıkan Saltık Işıl, Gümüş Dönmez Filiz, 2018. Turist Rehberliği/Turist Rehberleri ve Kişilik. Yayın Evi: Detay Editör Adı: Seçkin Eser, Seda Şahin, A. Celil Çakıcı
8-) Arıkan Saltık Işıl, Avcı Umut, 2018. Yenilikçilik ve Girişimcilik: Örnek Olay İncelemeli/Girişimcilik, Etik ve Sosyal Sorumluluk. Yayın Evi: Gazi Kitabevi Editör Adı: Hulusi Doğan, Doğan Kutukız, Işıl Arıkan Saltık
9-) Arıkan Saltık Işıl, 2018. Acil Çağrı Yönetimi/Acil Çağrı Hizmetlerinde Stres ve Zaman Yönetimi. Yayın Evi: Anadolu Üniversitesi Basımevi Editör Adı: Doç.Dr. Köksal Büyük, Kamil Karakaya
10-) Çavuş Şenol, Arıkan Saltık Işıl, 2017. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri/Yönetim Teorisinin Tarihsel Gelişimi Ve Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Tekniklerine Geçiş. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: Okumuş, Fevzi, Avcı, Umut
11-) Arıkan Saltık Işıl, 2016. Postmodern Örgütlerde Güncel Davranışsal Konular/Duygusal Emek. Yayın Evi: BETA Editör Adı: Doç. Dr. Soner TASLAK, Doç. Dr.. Birgül ÇİFTÇİ

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Tourism Management. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Tourism Management. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Tourism Management. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Tourism Management. 2017. Hakemlik Sayısı: 2
5-) Tourism Management . 2016. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Tourism Management . 2015. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Journal of Recreation and Tourism Research . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Türk Turizm Araştırmaları. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Ekonomi Maliye İşletme Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Turizm Akademik Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Marmara Üniversitesi Kadın ve Toplumsal Cinsiyet Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Knowledge. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) International Journal of Contemporary Tourism Research. 2020. Hakemlik Sayısı: 3
11-) International Journal of Contemporary Tourism Research. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
12-) OPUS International Journal of Society Researches. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Turizm Akademik Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Turizm Akademik Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
16-) ANKA E-Dergi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
17-) OPUS International Journal of Society Researches. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
18-) International Journal of Contemporary Tourism Research. 2018. Hakemlik Sayısı: 2
19-) Journal of Tourism Research & Hospitality. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
20-) International Journal of Contemporary Tourism Research. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Alanya Akademik Bakış. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) INTERNATIONAL BOOK CHAPTER . 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi . 2016. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi . 2016. Hakemlik Sayısı: 1

(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) TÜBİTAK 3005 Panelist. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) TÜBİTAK. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
3-) TÜBİTAK. 2021. Hakemlik Sayısı: 1

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Vadyba / Journal of Management.

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. Turizm, Toplum, Kültür.

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2018. Yenilikçilik ve Girişimcilik: Örnek Olay İncelemeli.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
2-) Initiative Activities Of Olive Oil Tourism: A Case From Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Initiative Activities Of Olive Oil Tourism: A Case From Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Initiative Activities Of Olive Oil Tourism: A Case From Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
10-) The relationship between paternalistic leadership and businessperformance in small tourism businesses: The moderating role ofaffective organizational commitment - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Initiative Activities Of Olive Oil Tourism: A Case From Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
15-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
16-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Toplumsal Bağlılık, Film Turizminin Etkileri ve Memnuniyet Algısı: Yerel Halk Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ APİTURİZM (ARICILIK TURİZMİ) POTANSİYELİNİN İNCELENMESİ VE BİR APİROTA ÖNERİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Initiative Activities Of Olive Oil Tourism: A Case From Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
11-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
12-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Initiative Activities Of Olive Oil Tourism: A Case From Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
17-) Turizmin Sosyo-Kültürel Etkilerinin Yerel Halkın Mutluluk Algısına Etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
19-) Initiative Activities Of Olive Oil Tourism: A Case From Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
20-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
21-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
22-) Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
23-) The Relationship between Paternalistic Leadership and Business Performance in Small Tourism Businesses: The Moderating Role of Affective Organizational Commitment - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
24-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
25-) Mesleki Bağlılık Ve Mesleği Bırakma Niyeti Üzerinde Etken Faktörler Olarak Birey Meslek Uyumu Ve Mesleğin Sosyal Statüsü Turizm Sektöründe Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
26-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
27-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
28-) The Relationship between Paternalistic Leadership and Business Performance in Small Tourism Businesses: The Moderating Role of Affective Organizational Commitment - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
29-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
30-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
31-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
32-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
33-) The Relationship between Paternalistic Leadership and Business Performance in Small Tourism Businesses: The Moderating Role of Affective Organizational Commitment - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
34-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
35-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3
36-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Mesleki Bağlılık Ve Mesleği Bırakma Niyeti Üzerinde Etken Faktörler Olarak Birey Meslek Uyumu Ve Mesleğin Sosyal Statüsü Turizm Sektöründe Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
2-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
3-) Ölüdeniz Tabiat Parkı Hizmet Kalitesinin Önem Performans Analizi ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
5-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) EL EFECTO DEL CINISMO ORGANIZACIONAL EN LA SATISFACCIÓN LABORAL EN LA ORGANIZACIÓN PÚBLICADE TURISMO: EVIDENCIA EMPÍRICA DE TURQUÍA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) The relationship between paternalistic leadership and businessperformance in small tourism businesses: The moderating role ofaffective organizational commitment - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Kültür Turizminin Yeni Meyvesi: Zeytinyağı Müzeleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Öncülleri ve Sonuçlarıyla Duygusal Emek Süreci: Konaklama İşletmesi Çalışanları Üzerine Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Initiative Activities Of Olive Oil Tourism: A Case From Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri/Yönetim Teorisinin Tarihsel Gelişimi Ve Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Tekniklerine Geçiş - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) Mesleki Bağlılık Ve Mesleği Bırakma Niyeti Üzerinde Etken Faktörler Olarak Birey Meslek Uyumu Ve Mesleğin Sosyal Statüsü Turizm Sektöründe Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
16-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
17-) The Relationship between Paternalistic Leadership and Business Performance in Small Tourism Businesses: The Moderating Role of Affective Organizational Commitment - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
19-) Duygusal Emek ve Kültür Konaklama Sektöründe Karşılaştırmalı Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Paydaşların Bakış Açısıyla Muğla İli Sağlık Turizmi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
2-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Turizm faaliyetlerine uzak yerleşimlerde turizmin yerel halkın mutluluğu üzerindeki etkileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) DOĞU KARADENİZ BÖLGESİ APİTURİZM (ARICILIK TURİZMİ) POTANSİYELİNİN İNCELENMESİ VE BİR APİROTA ÖNERİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) TURİST REHBERLİĞİ KONULU ULUSAL LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK PROFİLİ (1989-2018) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Öncülleri ve Sonuçlarıyla Duygusal Emek Süreci: Konaklama İşletmesi Çalışanları Üzerine Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) TURİST REHBERLİĞİ KONULU ULUSAL LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK PROFİLİ (1989-2018) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
11-) Mesleki Bağlılık Ve Mesleği Bırakma Niyeti Üzerinde Etken Faktörler Olarak Birey Meslek Uyumu Ve Mesleğin Sosyal Statüsü Turizm Sektöründe Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
12-) Mesleki Bağlılık Ve Mesleği Bırakma Niyeti Üzerinde Etken Faktörler Olarak Birey Meslek Uyumu Ve Mesleğin Sosyal Statüsü Turizm Sektöründe Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Ölüdeniz Tabiat Parkı Hizmet Kalitesinin Önem Performans Analizi ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
17-) The Relationship between Paternalistic Leadership and Business Performance in Small Tourism Businesses: The Moderating Role of Affective Organizational Commitment - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
18-) Öncülleri ve Sonuçlarıyla Duygusal Emek Süreci: Konaklama İşletmesi Çalışanları Üzerine Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
19-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
20-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
21-) The Relationship between Paternalistic Leadership and Business Performance in Small Tourism Businesses: The Moderating Role of Affective Organizational Commitment - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
22-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
23-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
24-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Öncülleri ve Sonuçlarıyla Duygusal Emek Süreci: Konaklama İşletmesi Çalışanları Üzerine Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Paydaşların Bakış Açısıyla Muğla İli Sağlık Turizmi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Yatağan Jeoparkı'nın (Gökbel Vadisi-Marsyas) Jeoturizm Potansiyelinin SWOT Analizi ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Turist Rehberliği/Turist Rehberleri ve Kişilik - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Sahnede Şehirler! Türkiye’nin UNESCO Yaratıcı Şehirler Ağı - Film Alanı Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
8-) Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
9-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Kültür Turizminin Yeni Meyvesi: Zeytinyağı Müzeleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Yerli Ziyaretçilerin Çevresel Sürdürülebilirlik Algısının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Agroturizmde Yeni Eğilimler: Zeytinyağı Turizmi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
14-) Sahnede Şehirler! Türkiye’nin UNESCO Yaratıcı Şehirler Ağı - Film Alanı Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Öncülleri ve Sonuçlarıyla Duygusal Emek Süreci: Konaklama İşletmesi Çalışanları Üzerine Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) The relationship between paternalistic leadership and businessperformance in small tourism businesses: The moderating role ofaffective organizational commitment - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Service Failures and Recovery in Tourism and Hospitality/Staff Training for Service Failures and Recovery - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Mesleki Bağlılık Ve Mesleği Bırakma Niyeti Üzerinde Etken Faktörler Olarak Birey Meslek Uyumu Ve Mesleğin Sosyal Statüsü Turizm Sektöründe Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Yerli Ziyaretçilerin Çevresel Sürdürülebilirlik Algısının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
26-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
27-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
28-) E-Ticaret işletmelerinin Web ve Sosyal Ağ Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
29-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
30-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
31-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
32-) Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
33-) Film-induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Muğla'nın gastronomi potansiyelinin UNESCO yaratıcı şehirler ağı kapsamında değerlendirilmesi. Konu: Muğla'nın gastronomi potansiyelinin UNESCO yaratıcı şehirler ağı kapsamında değerlendirilmesi. OYA-KAYA. 2023
2-) Tez Adı: Turizm Ve Sosyal Girişimcilik:"Gelecek Turizmde" Örneği. Konu: Turizm Ve Sosyal Girişimcilik:"Gelecek Turizmde" Örneği. SEMA-DOĞAN. 2023
3-) Tez Adı: Yerel halkın film turizmine yönelik tutum ve algıları: Kuşaklar arası bir karşılaştırma. Konu: Yerel halkın film turizmine yönelik tutum ve algıları: Kuşaklar arası bir karşılaştırma. MUSTAFA-YÜCEL. 2022
4-) Tez Adı: Otel işletmelerinde yeşil örgüt iklimi ve yeşil davranışın iş tatminine etkisi: Muğla örneği. Konu: Otel işletmelerinde yeşil örgüt iklimi ve yeşil davranışın iş tatminine etkisi. NURÇİN-MERT. 2022
5-) Tez Adı: Otel işletmelerinde örgütsel sessizliğin duygusal emek üzerine etkisi: Muğla ili örneği. Konu: Otel işletmelerinde örgütsel sessizliğin duygusal emek üzerine etkisi. DANA-YESSET. 2022
6-) Tez Adı: Konaklama İşletmelerinde Etik Liderlik Algısının Örgütsel Bağlılığa Etkisi: Bodrum Örneği. Konu: Konaklama İşletmelerinde Etik Liderlik Davranışlarının Örgütsel Bağlılığa Etkisi:. Yasin-Karasu. 2021
7-) Tez Adı: Muğla İli Sağlık Turizmi Potansiyelinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Konu: Sağlık Turizmi. Cesim -Dalan. 2019
8-) Tez Adı: Kırsal Turizmde Kadın Girişimcinin Yeri ve Önemi: Muğla İli Örneği. Konu: Kırsal Turizmde Kadın Girişimciler. Cihan -Açıkgöz. 2019

(G-1) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Proje ile Muğla’da gastronomi sektörüne nitelikli iş gücü sağlamak ve böylece gastronomi turizmini desteklemek amaçlanmaktadır. Proje kapsamında 80 gence 12 ay süre ile eğitim verilerek ve mesleki yeterlilik sertifikalarını almaları sağlanarak işe yerleştirme süreçleri desteklenecektir. Bir pilot proje olması amaçlanan bu çalışma ile Muğla’nın gastronomi alanında nitelikli personel yetiştirme kapasitesinin arttırılması amaçlanmaktadır.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Youth at work in Mentese . 2023-2024

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Çevreci Davranış, Konaklama İşletmeleri, Çevresel Performans, Sürdürülebilir Turizm. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Çevresel Bilgi ve Çevreci Lider Davranışının Çevresel Performansa Etkisinde Çevreci Davranışın Aracılık Rolü: Konaklama İşletmesi Çalışanları ve Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma. 2022--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Menteşe Kentsel Sit Alanında Turist Rehberliği Eğitimi. Proje Türü: Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç). Menteşe Kentsel Sit Alanında Turist Rehberliği Eğitimi. 2021-2022

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Engelsiz Turizm. Proje Türü: Özel Kuruluşlar. Turizme Erişiyoruz. 2022-2023
2-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Covid 19 Salgını Etkisinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Covid 19 Salgını Etkisinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi. 2022--1
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Paydaşların Bakış Açısıyla Fethiye Yöresinin Zeytinyağı Turizmi (Oleoturizm) Potansiyelinin İncelenmesi . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Paydaşların Bakış Açısıyla Fethiye Yöresinin Zeytinyağı Turizmi (Oleoturizm) Potansiyelinin İncelenmesi (TÜBİTAK 2209A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı). 2021-2023
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Yangın Afeti ve Covid 19 Salgını Etkisindeki Muğla Destinasyonunun Sürdürülebilir Turizmle Canlandırılması. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Yangın Afeti ve Covid 19 Salgını Etkisindeki Muğla Destinasyonunun Sürdürülebilir Turizmle Canlandırılması (TÜBİTAK 2209A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı). 2021-2023
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: İş Planı Hazırlama Eğitimi. Proje Türü: Diğer (Ulusal). GEKA Teknik Destek Programı: İş Planı Hazırlama Eğitimi. 2013-2013

(G-5) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Film Turizmi. Proje Türü: Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç). Ekranların Doğal Platosu: Muğla İli Film Turizmi Uygulamalarının Değerlendirilmesi. 2019-2021

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Turizm ve Sosyal Girişimcilik. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Turizm ve Sosyal Girişimcilik: "Gelecek Turizmde" Örneği. 2021-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Sessizlik Ve Duygusal Emek İlişkisi: Muğla İli Örneği. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Sessizlik Ve Duygusal Emek İlişkisi: Muğla İli Örneği. 2021-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Turizme İlişkin Kamu Sektöründe İş Değerleri ve Mesleki Sosyal Statü Algılarının Çalışan Davranışları Üzerine Etkisi: Muğla İli Örneği. 2017-2018

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Muğla il merkezinde ikamet eden kişilerin mutlulukları ile turizmin sosyal, ekonomik ve çevresel etkilerine yönelik algıları arasındaki ilişki. 2017-2018
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Mikro ve Küçük Turizm İşletme Sahip-Yöneticilerinin Yönetim Uygulamalarının İşletme Performansına Etkisi: Fethiye Örneği. 2015-2016

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) Turizmde Güncel Konular (Tazelenme Üniversitesi Fethiye Kampüsü). Türkiye. . 2023
2-) Agroturizmde Yeni Eğilimler. Türkiye. . 2022
3-) İyi, Temiz, Adil Gıda İçin Yavaş Yemek . Türkiye. . 2022

(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı kurumlarda ders vermek

1-) Erasmus Personel Hareketliliği (Ders Verme). İtalya. . 2017

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü yardımcılığı (her yıl için

1-) Bölüm Başkanlığı . . . 2023
2-) Bölüm Başkanlığı . . . 2022
3-) Bölüm Başkanlığı. . . 2021

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)

1-) Üniversite Kalite Komisyonu Üyeliği . . . 2023
2-) Üniversite Kalite Komisyonu Üyeliği . . . 2022
3-) Üniversite Kalite Komisyonu Üyeliği. . . 2021

(I-19) Yurt İçi Araştırma (Puansız)

1-) Muğla İli Yaratıcı Turizm Potansiyelinin Araştırılması Ve Muğla'nın Yaratıcı Turizm Destinasyonu Olmasına Yönelik Turizm Ürün Ve Hizmetlerinin Geliştirilmesi. Türkiye. . 2022
2-) Muğla ili somut ve somut olmayan kültürel miras değerlerinin araştırılması. Türkiye. . 2021

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Arıcılık ve Çam Balı Çalıştayı. Türkiye. . 2021

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) XVII’th International Students’ Scientific-Methodical Conference. Polonya. . 2020

(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya kurullarda görev yapmak (her yıl için )

1-) Fakülte Danışma Kurulu Üyeliği . . . 2023
2-) Muğla İli Oda ve Borsaları Akademik Danışmanı. Türkiye. . 2023
3-) Fethiye-Seydikemer Ekoturizm Komisyonu. . . 2022
4-) Fakülte Danışma Kurulu. Türkiye. . 2022
5-) Fethiye-Seydikemer Destinasyon Yönetimi YK. Türkiye. . 2022
6-) Fethiye-Seydikemer Ekoturizm Komisyonu. . . 2021
7-) Fethiye-Seydikemer Destinasyon Yönetimi YK. Türkiye. . 2021

Verdiği Dersler

TUİ 5516 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizmde Örgütsel Davranış

TUİ2501 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizm ve Çevre

TUİ2012 2023-2024 Bahar

Turizm İşletmeciliği

TUİ3524 2023-2024 Bahar

İnsan Kaynakları Yönetimi

TUİ4542 2023-2024 Bahar

Turist Rehberliği

İŞL1825 2023-2024 Güz

İşletme Bilimine Giriş

İŞL1837 2023-2024 Güz

Örgütsel Davranış

TUİ 6527 2023-2024 Güz

Turizm, Toplum ve Kültür

TUİ4525 2023-2024 Güz

Turizmde Güncel Konular

TUİ 5516 2022-2023 Bahar

Turizmde Örgütsel Davranış

TUİ 6527 2022-2023 Bahar

Turizm, Toplum ve Kültür

TUİ2012 2022-2023 Bahar

Turizm İşletmeciliği

TUİ3524 2022-2023 Bahar

İnsan Kaynakları Yönetimi

TUİ4542 2022-2023 Bahar

Turist Rehberliği

TUİ2501 2022-2023 Güz

Turizm ve Çevre

TUİ3011 2022-2023 Güz

Örgütsel Davranış

TUİ4525 2022-2023 Güz

Turizmde Güncel Konular