Personel

Doç.Dr. RAŞİT AVCI
Doç.Dr.
Raşit Avcı
@ E-posta
rasitavci@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 3181

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri/Psikolojik Danışma ve Rehberlik 29.06.2002

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri/Psikolojik Danışma ve Rehberlik 14.07.2006

Doktora

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri/Psikolojik Danışma ve Rehberlik 05.05.2011

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Ünlü Muhammet, Avcı Raşit, 2023. Examination of Aggression and School Attitudes of High School Students Exposed to Teacher Violence and Peer Bullying. Journal of School Violence
2-) Uzun Mehmet, Avcı Raşit, 2021. Investigation of the Relationships between Perceived Marital Conflict, Parents\u2019 Irrational Beliefs, Anxiety and Children\u2019s Automatic Thoughts, Problem Solving Skills, and Children's Anxiety and Aggression. Education and Science
3-) Avcı, R., 2016. Validating a measure of forms and functions of aggression in Turkish adolescents.. Revista De Cercetare Si Interventie Sociala
4-) Toker, B., Avcı, R., 2015. Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students. Educational Sciences: Theory & Practice
5-) Avcı, R., Güçray, S.S., 2013. The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
6-) Avcı, R., Güçray, S.S., 2010. An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression.. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri / Educational Sciences: Theory & Practice

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Karababa Alper, Avcı Raşit, 2024. Effect of the Self-Worth Strengthening Group Psycho-Education Program Based on Systemic Therapy on the Self-Worth of Emerging Adults. Contemporary Family Therapy
2-) Özsoy Çiçek Gülay, Avcı Raşit, 2023. Testing the Effectiveness of Psycho-Educational Program for Establishing Safe Relationships Based on Intimate Justice Theory. Journal of the Human and Social Sciences Researchers
3-) Büyüköksüz Engin, Avcı Raşit, 2023. The Quasi-experimental in Mixed Method: Mindfulness-Based Acceptance Therapy and Cognitive Behavioral Therapy in Test Anxiety. Journal of Qualitative Research in Education
4-) Nokay Nur, Avcı Raşit, Alpaslan Muhammet Mustafa, 2023. Life Style as a Predictor of Teacher Motivation. Dokuz Eylul University
5-) Avcı Raşit, Adıgüzel Arca, Zeybek Çaktı Saide Umut, Çolakkadıoğlu Oğuzhan, 2021. The Role of Post-divorce Parental Conflict in Predicting Aggression, Anger, and Symptoms of Anxiety and Depression among University Students. Journal of Divorce & Remarriage
6-) Önder, C., Raşit, A., Oğuzhan, Ç., 2016. Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. . Educational Research and Reviews
7-) Kaya, S., Avcı, R., 2016. Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety. Eurasian Journal of Educational Research
8-) Avcı, R., Çolakkadıoğlu, O., Oz, A.Ş., Akbaş, T., 2015. Adaptation of the boundary violations scale developed based on structural family therapy to the Turkish context: A study of validity and reliability. Educational Research and Reviews

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) May Huri, Avcı Raşit, 2021. OKUL REDDİNİN YORDAYICISI OLARAK LİSE ÖĞRENCİLERİNİN EBEVEYNLERİNDEN ALGILADIKLARI DUYGUSAL İSTİSMAR. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Çelikkaleli Öner, Ata Rıdvan, Avcı Raşit, 2018. Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi. Journal of Computer and Education Research
3-) Avcı Raşit; Çeçen Eroğul Ayşe Rezan; Zeybek Saide Umut, 2017. Psikolojik Danışma ve Rehberliğe (PDR) Yönelik Mitler Ölçeğinin geliştirilmesi ve rehberlik dersinin pedagojik formasyon öğrencilerinin PDR’ye yönelik mitleri üzerindeki etkisi.. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
4-) Avcı, R., Çelikkaleli, Ö., 2016. Peer victimization, trait anger and alienation as predictors of violence tendency in adolescents. Journal of Educational Sciences Research (JESR)
5-) Işık, E., Akbaş, T., Kırdök, O., Avcı, R., Çakır, İ., 2012. Use of the genogram technique in counseling with Turkish families. Journal of Family Psychotherapy.. Journal of Family Psychotherapy

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Arıcıoğlu Ahu, Avcı Raşit, 2021. SURİYELİ MÜLTECİ ÇOCUKLARDA FARKLILIKLARIN KABULÜ VE ÇOCUKLARIN SALDIRGANLIK DAVRANIŞLARINA YÖNELİK ÖNLEYİCİ REHBERLİK HİZMETLERİ. Milli Eğitim
2-) Sarıcaoğlu Ayşe Özlem, Avcı Raşit, 2021. Kişilerarası Duygu Düzenleme Yaklaşımına Dayalı Geliştirilen Grup Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duygu Düzenleme Becerilerine Etkisi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Türk Çatılı Elvan, Avcı Raşit, 2021. BELİREN YETİŞKİNLERDE TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİNE YÖNELİK TUTUMUN, BENLİK KURGUSUNUN VE BENLİĞİN AYRIMLAŞMASININ EŞ SEÇME STRATEJİLERİNİ YORDAMADAKİ ROLÜ. Trakya Eğitim Dergisi
4-) Keleş Selda, Avcı Raşit, 2020. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN ZORBALIĞA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Avcı Raşit, Sanberk İsmail, 2019. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Yüksek LisansÖğrencilerinin Bir Grup Lideri Olarak Kendilerine İlişkinDeğerlendirmeleri. Mesin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Çekici Ferah; Avcı Raşit; Çolakkadıoğlu Oğuzhan, 2017. PSİKOLOJİK DANIŞMADA POSTMODERNİST BİR SÜPERVİZYON YÖNTEMİ: YANSITICI EKİP UYGULAMASI. Turkish Studies
7-) Baygül, Ş., Avcı, R., 2016. Çözüm odaklı kısa süreli aile danışmanlığı kuramına dayalı olarak geliştirilen evlilik programının çiftlerin evlilik uyumlarını artırmadaki etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
8-) Çelikkaleli, Ö., Avcı, R., 2015. Öğretmenlerin empatik eğilimi ve istenmeyen öğrenci davranışları arasındaki ilişki: Öğretmenlerin kişilerarası yetkiliğinin rolü. . Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
9-) Erkan, Z., Avcı, R., 2014. Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri: Mizaç ve Karakter Özelliklerinin Rolü. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
10-) Turhan, Y., Avcı, R., Özcengiz, D., 2012. Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi. Anestezı Dergisi
11-) Çolakkadıoğlu, O., Cenkseven Önder, F., Avcı, R., 2011. Ergenlerde kontrol odağını yordamada karar verme ve problem çözmenin rolü. . Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Dönmez Şerife, Avcı Raşit, 2023. Ebeveyn Yabancılaşması. Klinik ve Ruh Sağlığı Psikolojik Danışmanlığı Dergisi
2-) Çelikkaleli, Ö., Avcı, R., 2016. Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi.. Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Çelikkaleli Öner, Avcı Raşit, 2018. ERGENLERDE BİLİŞSEL ESNEKLİK, OKULA YABANCILAŞMA İLE İÇSELDURUMLARIN KONTROLÜ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ. 3rd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science,

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Dönmez Şerife, Avcı Raşit, 2021. Systemic Approach-Based Family Therapy Case Study. 22th International Congress on Psychological Counseling and Guidance
2-) Ünlü Muhammet, Avcı Raşit, 2021. Investigation of Aggression And Attitudes Towards School of High School Students Exposed To Teacher Violence And Peer Bullying. 22th International Congress on Psychological Counseling and Guidance
3-) Karababa Alper, Avcı Raşit, 2019. Sistemik Yaklaşıma Dayalı Geliştirilen Öz Değer Güçlendirme Grup Psikoeğitim Programının Beliren Yetişkinlerin Öz Değerleri Üzerine Etkisi. 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi (PDRkongre2019)
4-) Avcı Raşit, Kocalar Halil Emre, Çeçen Eroğul Ayşe Rezan, 2019. Yaşam Becerileri Grup Psikoeğitiminin Beliren YetişkinlerinÖznel İyi Oluşlarına Ve İletişim Becerilerine Etkisi. 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
5-) Avcı Raşit, Çolakkadıoğlu Oğuzhan, Çekici Ferah, 2018. Aile ve evlilik danışmanlığında kullanılan teknikler: Yeniden çerçeveleme.. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
6-) Uzun Mehmet, Avcı Raşit, 2018. Investigation Of The Relationship Between Children’S Psycho-Social Adjustment With Perceived MaritalConflict, Parent’S Irrational Beliefs, Parent’S Anxiety And Children’S Automatic Thoughts, Problem SolvingSkills. 20th International Congress on Psychological Counseling and Guidance
7-) Çelikkaleli Öner, Ata Rıdvan, Avcı Raşit, 2018. ERGENLERİN OKULA YABANCILAŞMALARI İLE PROBLEMLİ İNTERNETKULLANIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİN ARACIROLÜ. 3rd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science,
8-) Dedekorkut Senem Ezgi, Avcı Raşit, 2018. Effectiveness of a cognitive-behavioral psychoeducation in improving university students’ romantic relationships. III. International Contemporary Educational Research Congress
9-) Çelikkaleli Öner; Avcı Raşit, 2017. ALGILANAN İÇSEL DURUMLARIN KONTROLÜ ÖLÇEĞİ: TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Avcı Raşit, 2017. ÖN ERGENLERDE TEPKİSEL SALDIRGANLIK: AÇIK VE İLİŞKİSEL SALDIRGANLIK TÜRLERİNİN SAPKIN ARKADAŞLAR, ÖFKE VE ÖFKE İFADE TARZLARIYLA İLİŞKİSİ. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
11-) Çolakkadıoğlu Oğuzhan; Çekici Ferah; Avcı Raşit, 2017. Postmodernist Psikolojik Danışma/Psikoterapi Sürecinde Soru Sorma. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Çelikkaleli Öner; Akbay Sinem Evin; Avcı Raşit, 2017. Predicting Academic Responsibility In University Students: Perceived Family Support, Academic Self-Efficacy, Academic Motivation and Problem Solving. 26th International Conference on Educational Sciences
13-) Avcı, R., 2016. Ön Ergenlerde Saldırganlıgın Tür ve Islevlerinin Yordayıcısı Olarak Algılanan Sosyal Yetkinlik. ULUSLARARASI ÇAGDAS EGITIM ARASTIRMALARI KONGRESI
14-) Kaya, S., Avcı, R., 2016. Bilissel- Davranısçı Yaklasıma Dayalı Olarak Gelistirilen Gelecek Kaygısıyla Bas Etme Psiko-Egitim Grup Yasantısının Üniversite Ögrencilerinin Gelecek Kaygısı Üzerindeki Etkisi.. IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
15-) Çelikkaleli, Ö., Avcı, R., 2016. Üniversite Ögrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Baglanma Stillerinin Incelenmesi. IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
16-) Cenkseven, F., Avcı, R., 2016. Kardeş Ilişkileri Ölçegi’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması.. ULUSLARARASI ÇAGDAS EGITIM ARASTIRMALARI KONGRESI
17-) Avcı, R., Çelikkaleli, Ö., 2016. Ergenlerde Siddet Egiliminin Yordayıcıları Olarak Öfke, Yabancılasma ve Akran Zorbalıgı.. IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
18-) Avcı, R., Çelikkaleli, Ö., Ata, R., 2016. Ergenlerin Internet Bagımlılıklarının Demografik Degiskenler Açısından Incelenmesi.. ULUSLARARASI ÇAGDAS EGITIM ARASTIRMALARI KONGRESI
19-) Avcı, R., Çeçen, A.R., Saide Umut, Z., 2015. Psikolojik danışma ve rehberliğe yönelik mitler ölçeği’nin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. VII. International Congress of Educational Research
20-) Akbaş, T., Işık, E., Kırdök, O., Avcı, R., Çakır, İ., 2008. Using genograms in family counseling: Experiences from within a family counseling doctoral course. International Congress of Counseling, . Counseling in International Perspective: Global Demands and Local Needs

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Büyüköksüz Engin; Avcı Raşit, 2017. Effectiveness of psychoeducation applications using acceptance and commitment theraphy on reducing test anxiety in high school students. ACBS Annual World Conference 15 Seville, Spain

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Avcı, R., Sanberk, İ., 2016. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bir Grup Lideri Olarak Kendilerine İlişkin Değerlendirmeleri. VI. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi
2-) Avcı Raşit, Adıgüzel Arca, Zeybek Saide Umut, Çolakkadıoğlu Oğuzhan, 2015. Boşanma Sonrası Ebeveynler Arası Çatışma Ölçeği nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. XIII. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
3-) Avcı Raşit, Zeybek Saide Umut, Adıgüzel Arca, 2015. Boşanma Sonrası Ebeveynler Arası Çatışma İle Üniversite Öğrencilerinin Saldırganlık Kaygı Ve Depresyonları Arasındaki İlişkiler. XIII. ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ
4-) Toker, B., Avcı, R., 2014. Bilissel Davranısçı Kurama Dayalı Olarak Gelistirilen Akademik Erteleme Davranısıyla Bas Etme Beceri Egitimi Psikoegitim Grup Yasantısının Üniversite Ögrencilerinin Akademik Erteleme Davranıslarına Etkisi.. V. Ulusal Psikolojik Danısma ve Rehberlik Uygulama Kongresi,
5-) Çolakkadıoğlu Oğuzhan, Cenkseven Önder Fulya, Avcı Raşit, 2009. Ergenlerde İç Kontrol Odağının Yordayıcları Olarak KArar Verme ve Problem Çözme. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
6-) Avcı Raşit, Güçray Songül Sonay, 2007. Şİddet Davranışı Gösteren ve Göstermeyen Ergenlerin Ailelerinin Aile İşlevleri Öfke ve Öfke ifade Tarzları Açısından İncelenmesi. IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Cenkseven Önder Fulya, Avcı Raşit, 2023. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL DUYGUSAL BECERİLERİNİ DESTEKLEMEYE YÖNELİK AİLE MÜDAHALE PROGRAMI/. Yayın Evi: Milli Eğitim Bakanlığı Editör Adı: Serpil ALTUNCU VAROL
2-) Avcı Raşit, Cenkseven Önder Fulya, 2023. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL DUYGUSAL BECERİLERİNİ DESTEKLEMEYE YÖNELİK AİLE MÜDAHALE PROGRAMI/. Yayın Evi: Milli Eğitim Bakanlığı Editör Adı: Serpil ALTUNCU VAROL
3-) Yılmaz Yasin, Cenkseven Önder Fulya, Avcı Raşit, 2023. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL DUYGUSAL BECERİLERİNİ DESTEKLEMEYE YÖNELİK AİLE MÜDAHALE PROGRAMI/. Yayın Evi: Milli Eğitim Bakanlığı Editör Adı: Serpil ALTUNCU VAROL
4-) Cenkseven Önder Fulya, Yılmaz Yasin, Avcı Raşit, 2021. AKRAN ZORBALIĞI YAPAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI ORTAOKUL/. Yayın Evi: Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları Editör Adı: Dr. Murat AĞAR • Ebubekir AYDIN
5-) Cenkseven Önder Fulya, Yılmaz Yasin, Avcı Raşit, 2021. AKRAN ZORBALIĞINA MARUZ KALAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI ORTAOKUL/. Yayın Evi: Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları Editör Adı: Dr. Murat AĞAR • Ebubekir AYDIN
6-) Avcı Raşit, Yılmaz Yasin, Cenkseven Önder Fulya, 2021. AKRAN ZORBALIĞINA MARUZ KALAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI LİSE/. Yayın Evi: Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları Editör Adı: Dr. Murat AĞAR • Ebubekir AYDIN
7-) Avcı Raşit, Yılmaz Yasin, Cenkseven Önder Fulya, 2021. AKRAN ZORBALIĞI YAPAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI LİSE/. Yayın Evi: Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları Editör Adı: Dr. Murat AĞAR • Ebubekir AYDIN
8-) Avcı Raşit, Cenkseven Önder Fulya, 2021. AKRAN ZORBALIĞI FARKINDALIK PROGRAMI LİSE/. Yayın Evi: Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları Editör Adı: Dr. Murat AĞAR • Ebubekir AYDIN
9-) Cenkseven Önder Fulya, Avcı Raşit, 2021. AKRAN ZORBALIĞI FARKINDALIK PROGRAMI ORTAOKUL/. Yayın Evi: Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları Editör Adı: Dr. Murat AĞAR • Ebubekir AYDIN

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Dönmez Şerife, Avcı Raşit, 2022. Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I/ 28. Bölüm Sistemik Yaklaşım Temelli Aile Danışmanlığı Vaka Çalışması. Yayın Evi: Duvar Yayınları Editör Adı: Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR
2-) Ünlü Muhammet, Avcı Raşit, 2022. Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I/21. Bölüm Evli Çiftlerin Evlilik Kalitesi Üzerine Sistemik Aile Danışmanlığı Kapsamında Bir Vaka Çalışması. Yayın Evi: Duvar Yayınları Editör Adı: Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR
3-) Avcı Raşit, Yılmaz Yasin, 2022. Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar - II/Bölüm 14 ÖN ERGENLERDE TEPKİSEL SALDIRGANLIK: AÇIK VE İLİŞKİSEL SALDIRGANLIK TÜRLERİNİN SAPKIN ARKADAŞLAR, ÖFKE VE ÖFKE İFADE TARZLARIYLA İLİŞKİSİ. Yayın Evi: Serüven Yayınevi / Serüven Publishing Editör Adı: Prof. Dr. Erdal BAY
4-) Avcı Raşit, Karababa Alper, 2022. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara AİLE DANIŞMANLIĞI/Aile danışmanlığının aşamaları, müdahale ve stratejileri. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK Editör Adı: Prof. Dr. Burhan Çapri, Prof. Dr. Bülent Gündüz

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Avcı Raşit, 2014. Eğitim Psikolojisi El Kitabı/Bitişiklik Kuramları (Watson ve Guthrie). Yayın Evi: Mentis Editör Adı: Ayşe Rezan Çeçen Eroğul, Filiz Yurtal
2-) Avcı Raşit, 2014. Eğitim Psikolojisi El Kitabı/Thorndike'n Bağ-Bağlaşım Kuramı. Yayın Evi: Mentis Editör Adı: Ayşe Rezan Çeçen Eroğul, Filiz Yurtal

(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri

1-) Avcı Raşit, 2012. Aile Terapisi Temelleri/Sistemlere ve Sosyal Yapılanmaya Yönelme. Yayın Evi: Nobel Kitapevi Editör Adı: Turan Akbaş
2-) Avcı Raşit, 2012. Aile Terapisi Temelleri/İlk Görüşme: Değerlendirme ve Görüşmenin Başlatılması. Yayın Evi: Nobel Kitapevi Editör Adı: Turan Akbaş

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Sage Open. 2023. Hakemlik Sayısı: 7
2-) Psychology Research and Behavior Management. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) BMC Women's Health. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of School Violence. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Frontiers in Psychology . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Education and science. 2023. Hakemlik Sayısı: 2
8-) Sage Open. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
9-) EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE. 2021. Hakemlik Sayısı: 4
10-) EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
11-) Education and Sciences. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
12-) Studies in Higher Education. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Studies in Higher Education. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Journal of Child Adolescent Substance Abuse. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri. 2016. Hakemlik Sayısı: 2
16-) Educational Sciences: Theory & Practice. 2015. Hakemlik Sayısı: 2

(D-10-Eski) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik). 2016. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Journal of Advanced Education Studies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Educational Policy Analysis and Strategic Research. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Cukurova University Faculty of Education Journal. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Cukurova University Faculty of Education Journal. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
7-) Journal of Child & Adolescent Mental Health. 2018. Hakemlik Sayısı:
8-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Journal of Human Sciences. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
11-) EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Mehmet Akif Ersoy Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Mersin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
8-) İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Gaziantep ÜniversiTesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 2

(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) Tübitak 3005 . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) TÜBİTAK BİDEB 2209-A/2209-B Programları Başvuru Değerlendirme . 2023. Hakemlik Sayısı: 10
3-) Tübitak 3005 Sobag. 2022. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Role of Post-divorce Parental Conflict in Predicting Aggression, Anger, and Symptoms of Anxiety and Depression among University Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Validating a measure of forms and functions of aggression in Turkish adolescents. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Kişilerarası Duygu Düzenleme Yaklaşımına Dayalı Geliştirilen Grup Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Kişilerarası Duygu Düzenleme Becerilerine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Psikolojik Danışma ve Rehberliğe (PDR) Yönelik Mitler Ölçeğinin geliştirilmesi ve rehberlik dersinin pedagojik formasyon öğrencilerinin PDR’ye yönelik mitleri üzerindeki etkisi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) The Role of Post-divorce Parental Conflict in Predicting Aggression, Anger, and Symptoms of Anxiety and Depression among University Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
12-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Peer victimization, trait anger and alienation as predictors of violence tendency in adolescents - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Validating a measure of forms and functions of aggression in Turkish adolescents. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Peer victimization, trait anger and alienation as predictors of violence tendency in adolescents - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Peer victimization, trait anger and alienation as predictors of violence tendency in adolescents - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Peer victimization, trait anger and alienation as predictors of violence tendency in adolescents - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
27-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
28-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
29-) Peer victimization, trait anger and alienation as predictors of violence tendency in adolescents - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
30-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
31-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
32-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
33-) Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri: Mizaç ve Karakter Özelliklerinin Rolü - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
34-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
35-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
36-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
37-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigation of the Relationships between Perceived Marital Conflict, Parents\u2019 Irrational Beliefs, Anxiety and Children\u2019s Automatic Thoughts, Problem Solving Skills, and Children's Anxiety and Aggression - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Çözüm odaklı kısa süreli aile danışmanlığı kuramına dayalı olarak geliştirilen evlilik programının çiftlerin evlilik uyumlarını artırmadaki etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Use of the genogram technique in counseling with Turkish families. Journal of Family Psychotherapy. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri: Mizaç ve Karakter Özelliklerinin Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) The Role of Post-divorce Parental Conflict in Predicting Aggression, Anger, and Symptoms of Anxiety and Depression among University Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Use of the genogram technique in counseling with Turkish families. Journal of Family Psychotherapy. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) The Role of Post-divorce Parental Conflict in Predicting Aggression, Anger, and Symptoms of Anxiety and Depression among University Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmenlerin empatik eğilimi ve istenmeyen öğrenci davranışları arasındaki ilişki: Öğretmenlerin kişilerarası yetkiliğinin rolü. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Peer victimization, trait anger and alienation as predictors of violence tendency in adolescents - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Öğretmenlerin empatik eğilimi ve istenmeyen öğrenci davranışları arasındaki ilişki: Öğretmenlerin kişilerarası yetkiliğinin rolü. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Use of the genogram technique in counseling with Turkish families. Journal of Family Psychotherapy. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
26-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
27-) Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri: Mizaç ve Karakter Özelliklerinin Rolü - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
28-) Ergenlerde kontrol odağını yordamada karar verme ve problem çözmenin rolü. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
29-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
30-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
31-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
32-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
33-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
34-) Öğretmenlerin empatik eğilimi ve istenmeyen öğrenci davranışları arasındaki ilişki: Öğretmenlerin kişilerarası yetkiliğinin rolü. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
35-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
36-) Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri: Mizaç ve Karakter Özelliklerinin Rolü - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
37-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
38-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
39-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
3-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
7-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
8-) Validating a measure of forms and functions of aggression in Turkish adolescents. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
9-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
10-) Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
11-) Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri: Mizaç ve Karakter Özelliklerinin Rolü - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
12-) Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
13-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
14-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
15-) Ergenlerde kontrol odağını yordamada karar verme ve problem çözmenin rolü. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
16-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
17-) Ergenlerde kontrol odağını yordamada karar verme ve problem çözmenin rolü. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
18-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
19-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) PSİKOLOJİK DANIŞMADA POSTMODERNİST BİR SÜPERVİZYON YÖNTEMİ: YANSITICI EKİP UYGULAMASI - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Çözüm odaklı kısa süreli aile danışmanlığı kuramına dayalı olarak geliştirilen evlilik programının çiftlerin evlilik uyumlarını artırmadaki etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) The Role of Post-divorce Parental Conflict in Predicting Aggression, Anger, and Symptoms of Anxiety and Depression among University Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Investigation of the Relationships between Perceived Marital Conflict, Parents\u2019 Irrational Beliefs, Anxiety and Children\u2019s Automatic Thoughts, Problem Solving Skills, and Children's Anxiety and Aggression - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Psikolojik Danışma ve Rehberliğe (PDR) Yönelik Mitler Ölçeğinin geliştirilmesi ve rehberlik dersinin pedagojik formasyon öğrencilerinin PDR’ye yönelik mitleri üzerindeki etkisi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN ZORBALIĞA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
20-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretmenlerin empatik eğilimi ve istenmeyen öğrenci davranışları arasındaki ilişki: Öğretmenlerin kişilerarası yetkiliğinin rolü. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Öğretmenlerin empatik eğilimi ve istenmeyen öğrenci davranışları arasındaki ilişki: Öğretmenlerin kişilerarası yetkiliğinin rolü. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
23-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
24-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
25-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Role of Post-divorce Parental Conflict in Predicting Aggression, Anger, and Symptoms of Anxiety and Depression among University Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) PSİKOLOJİK DANIŞMADA POSTMODERNİST BİR SÜPERVİZYON YÖNTEMİ: YANSITICI EKİP UYGULAMASI - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri: Mizaç ve Karakter Özelliklerinin Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
7-) Investigation of the Relationships between Perceived Marital Conflict, Parents\u2019 Irrational Beliefs, Anxiety and Children\u2019s Automatic Thoughts, Problem Solving Skills, and Children's Anxiety and Aggression - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
9-) Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmenlerin empatik eğilimi ve istenmeyen öğrenci davranışları arasındaki ilişki: Öğretmenlerin kişilerarası yetkiliğinin rolü. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) PSİKOLOJİK DANIŞMADA POSTMODERNİST BİR SÜPERVİZYON YÖNTEMİ: YANSITICI EKİP UYGULAMASI - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
16-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Peer victimization, trait anger and alienation as predictors of violence tendency in adolescents - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
19-) Use of the genogram technique in counseling with Turkish families. Journal of Family Psychotherapy. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
20-) Üniversite Öğrencilerinde Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre Bağlanma Stillerinin İncelenmesi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
21-) Use of the genogram technique in counseling with Turkish families. Journal of Family Psychotherapy. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
22-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
23-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
24-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
25-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 3

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Validity and Reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish Adolescents. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigation of the Relationships between Perceived Marital Conflict, Parents\u2019 Irrational Beliefs, Anxiety and Children\u2019s Automatic Thoughts, Problem Solving Skills, and Children's Anxiety and Aggression - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Validating a measure of forms and functions of aggression in Turkish adolescents. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Use of the genogram technique in counseling with Turkish families. Journal of Family Psychotherapy. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN ZORBALIĞA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) AKRAN ZORBALIĞI FARKINDALIK PROGRAMI ORTAOKUL/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) AKRAN ZORBALIĞI FARKINDALIK PROGRAMI LİSE/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) AKRAN ZORBALIĞI YAPAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI LİSE/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) AKRAN ZORBALIĞI YAPAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI ORTAOKUL/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) The Role of Post-divorce Parental Conflict in Predicting Aggression, Anger, and Symptoms of Anxiety and Depression among University Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Çözüm odaklı kısa süreli aile danışmanlığı kuramına dayalı olarak geliştirilen evlilik programının çiftlerin evlilik uyumlarını artırmadaki etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Peer victimization, trait anger and alienation as predictors of violence tendency in adolescents - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Çözüm odaklı kısa süreli aile danışmanlığı kuramına dayalı olarak geliştirilen evlilik programının çiftlerin evlilik uyumlarını artırmadaki etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) The relationships among interparental conflict, peer, media effects and the violence behaviour of adolescents: The mediator role of attitudes towards violence | Ebeveynler arasi{dotless} çati{dotless}şma, akran ve medya etkileri ile ergenlerdeki şiddet davrani{dotless}şi{dotless} arasi{dotless}ndaki İlişkiler: Şiddete yönelik tutumlari{dotless}n araci{dotless} rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri: Mizaç ve Karakter Özelliklerinin Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) SURİYELİ MÜLTECİ ÇOCUKLARDA FARKLILIKLARIN KABULÜ VE ÇOCUKLARIN SALDIRGANLIK DAVRANIŞLARINA YÖNELİK ÖNLEYİCİ REHBERLİK HİZMETLERİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Psikolojik Danışma ve Rehberlik Yüksek LisansÖğrencilerinin Bir Grup Lideri Olarak Kendilerine İlişkinDeğerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Elektif Cerrahi Hazırlığında Preoperatif Ve Postoperatif Anksiyetenin Hasta Memnuniyeti İle İlişkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) An Investigation of Violent and Nonviolent Adolescents’ Family Functioning, Problems Concerning Family Members, Anger and Anger Expression. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Effect of Cognitive-Behavioral-Theory-based Skill Training on Academic Procrastination Behaviors of University Students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
27-) PSİKOLOJİK DANIŞMADA POSTMODERNİST BİR SÜPERVİZYON YÖNTEMİ: YANSITICI EKİP UYGULAMASI - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Çözüm odaklı kısa süreli aile danışmanlığı kuramına dayalı olarak geliştirilen evlilik programının çiftlerin evlilik uyumlarını artırmadaki etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: 60-66 AY İLE 67 AY VE ÜZERİ İLKOKULA BAŞLAYAN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OKULA AİDİYETLERİ, AKADEMİK GÜDÜLENME VE BAŞARILARI AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI. Konu: OKULA AİDİYET, AKADEMİK GÜDÜLENME, AKADEMİK BAŞARI. İREM-YILDIZ. 2023
2-) Tez Adı: Beliren yetişkinlerde ebeveynleşme ve siber flört istismarı: Yakın ilişkilerde kaygılı ve kaçınmacı bağlanmanın doğrudan ve dolaylı rolü. Konu: Flört istismarı. ZEHRA-EZER. 2022
3-) Tez Adı: Öğretmen Şiddeti ve Akran Zorbalığına Maruz Kalan Lise Öğrencilerinin Saldırganlıklarının Ve Okula İlişkin Tutumlarının İncelenmesi. Konu: Öğretmen şiddeti, lise öğrencileri, öğrencilerde saldırganlık. Muhammet -Ünlü-Ünlü. 2019
4-) Tez Adı: Beliren Yetişkinlerde Toplumsal Cinsiyet Rollerine Yönelik Tutumun, Benlik Kurgusunun ve Benliğin Ayrımlaşmasının Eş Seçme Stratejilerini Yordamadaki Rolü. Konu: Eş seçme, beliren yetişkinler, cinsiyet rolleri. Elvan-Türk. 2019
5-) Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN ZORBALIĞA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. Konu: Zorbalık, ölçek geliştirme, ortaokul. Selda -Keleş. 2019
6-) Tez Adı: ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNUN YORDAYICISI OLARAK YAŞAM STİLİ. Konu: Motivasyon, Yaşam Stili, Öğretmen. Nur-Nokay. 2019
7-) Tez Adı: OKUL REDDİNİN YORDAYICISI OLARAK LİSE ÖĞRENCİLERİNİN EBEVEYNLERİNDEN ALGILADIKLARI DUYGUSAL İSTİSMAR. Konu: Okul reddi, duygusal istismar, lise öğrencileri. Huri-May. 2019
8-) Tez Adı: Ergenlerde Bağlanma, Şiddete Maruz Kalma Yaşantıları ile Saldırganlık Arasındaki İlişkide Bilişsel Esnekliğin Doğrudan ve Dolaylı Rolü. Konu: Ergenlerde Saldırganlık, Şiddete maruz kalma yaşantıları, Ergenlerde Bağlanma ve Bilişsel Esneklik. Hülya -Kutlu Samet. 2018
9-) Tez Adı: ALGILANAN EVLİLİK ÇATIŞMASI, EBEVEYNİN AKILCI OLMAYAN İNANÇLARI, KAYGILARI VE ÇOCUKLARIN OTOMATİK DÜŞÜNCELERİ, PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE ÇOCUKLARIN PSİKO-SOSYAL UYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ. Konu: Saldırganlık. Mehmet-Uzun. 2017
10-) Tez Adı: Çözüm Odaklı Kısa Süreli Aile Danışmanlığı Kuramına Dayalı Olarak Geliştirilen Evlilik Danışmanlığı Programının Çiftlerin Evlilik Uyumlarını Arttırmadaki Etkisi . Konu: Aile Danışmanlığı. Şenol. 2015
11-) Tez Adı: Bilişsel Davranışçı Kurama Dayalı Olarak Geliştirilen Akademik Erteleme Davranışıyla Baş Etme Beceri Eğitimi Psiko-eğitim Grup Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışlarına Etkisi. Konu: Akedemik Erteleme, Psiko-eğitim . Betül. 2014

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: POZİTİF GENÇ GELİŞİMİ MÜDAHALE PROGRAMININ LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GELİŞİM GÜÇLERİNE ETKİSİ. Konu: POZİTİF GENÇ GELİŞİMİ. Özlem-Sarıcaoğlu. 2021
2-) Tez Adı: AİLE ÖNGÖRÜLEMEZLİĞİ, REDDEDİLME DUYARLILIĞI VE ŞİDDET İLİŞKİSİ. Konu: Aile öngörülemezliği, reddedilme duyarlılığı, şiddet. Ayşenur -TUTUCU. 2021
3-) Tez Adı: Ortaokul öğrencileri için çevresel davranış ölçeğinin geliştirilmesi ve çevresel davranışlarının cinsiyet ve sınıf düzeylerine göre incelenmesi. Konu: Cinsiyet = Gender ; Fen bilgisi eğitimi = Science education ; Ortaokul öğrencileri . Güney -Özgün. 2019

(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Milli Eğitim Bakanlığı ve UNICEF işbirliği ile öğrencilerin gelişim dönemlerine göre sorumlu karar verme, işbirliği yapma, etkili öğrenme, toplumsal yaşam, duygu düzenleme, öz farkındalık, öz yönetim, ilişki becerileri gibi beceri alanlarında yeterli olabilmelerini desteklemek amacıyla ailelere yönelik sosyal duygusal beceri aile eğitim programı hazırlanmıştır. Program ile psikolojik danışman/rehber öğretmenler aracılığı ile tüm ailelere eğitim verilerek çocuklarının sosyal duygusal becerilerini desteklemeleri amaçlanmıştır. ulaşabilmek hedeflenmektedir.. Proje Türü: Diğer(Uluslararası). Sosyal Duygusal Becerilerin Geliştirilmesi Projesi. 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi Projesi (PIKTES), "Sosyal Duygusal Beceri Programı". 2022-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Zorlayıcı Yaşam Olaylarına maruz kalan öğrencilerin desteklenmesi. . Proje Türü: Diğer(Uluslararası). Zorlayıcı Yaşam Olaylarında Psikoeğitim Projesi (ZOYOP). 2020-2021
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: PARENTable is about communicating with parents of newly migrated children in all over Europe. For this purpose PARENTable aims to build bridges between families of newly migrated children and schools. For this, we bring parents and teachers together in Berlin (Germany), Rende (Italy), Muğla (Turkey) and Gävle (Sweden). ? What PARENTable does: 1. PARENTable collects knowledge and interesting practice examples about a great parent-teacher-understanding in Europe and make them available. 2. We develop an inclusive training concept for parents and teachers based on ground-experience in our four workshops in Germany, Sweden, Turkey and Italy. Here, you find our training modules about identities and self-esteem in parenting, parents’ attitudes and expectations between parents and educators, multilingualism, successful communication, stress, coping and growth, preventing discrimination and parenting in times of crisis based on the expertise of our transnational team.. Proje Türü: Avrupa Birliği. PARENTable – communicating with parents of newly migrated children. 2019-2022
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. Self-learning for Arab refugee children – Building a concept for mother-tongue trainers and teachers”. 2017-2019
6-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi» projesi Milli Eğitim Bakanlığı ile AB Türkiye Delegasyonu arasında «Türkiye’deki Mülteciler için Mali Yardım Programı» anlaşması (FRIT) çerçevesinde imzalanan sözleşme ile Suriyeli çocukların Türk Eğitim Sistemine entegrasyonunda Milli Eğitim Bakanlığının faaliyetlerini desteklemeyi amaçlayan bir projedir. Proje süresi 2 yıl ile sınırlıdır ve faaliyetler 03.10.2016 tarihi itibariyle başlamıştır. Milli Eğitim Bakanlığı proje kapsamında doğrudan hibelendirilmiştir.. Proje Türü: AB. Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi (PICTES). 2016--1

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. ALGILANAN EVLİLİK ÇATIŞMASI, EBEVEYNİN AKILCI OLMAYAN İNANÇLARI, KAYGILARI VE ÇOCUKLARIN OTOMATİK DÜŞÜNCELERİ, PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE ÇOCUKLARIN PSİKO-SOSYAL UYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ. 2017--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Akademik Ertleme Psikoeğitim Üniversite öğrencileri. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Bilişsel Davranışçı Kurama Dayalı Olarak Geliştirilen Akademik Erteleme Davranışıyla Baş Etme Beceri Eğitimi Psikoeğitim Grup Yaşantısının Üniversite Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışlarına Etkisi. 2013-2015

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: ÖLÇEK UYARLAMA. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Algılanan İçsel Kontrol Ölçeği’nin (Scale to Measure Percieved Control of Internal States) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. 2017-2017

(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı kurumlarda ders vermek

1-) Erasmus personel hareketliliği. Almanya. . 2017

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü yardımcılığı (her yıl için

1-) Aile danışmanlığı ABD. . . 2022

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)

1-) Cinsel Taciz ve Cinsel Saldırıyla Mücadele Komisyonu. . . 2022
2-) Cinsel Taciz ve Cinsel Saldırıyla Mücadele Komisyonu. . . 2021
3-) Cinsel Taciz ve Cinsel Saldırıyla Mücadele Komisyonu . . . 2020
4-) Cinsel Taciz ve Cinsel Saldırıyla Mücadele Komisyonu. . . 2019
5-) Cinsel Taciz ve Cinsel Saldırıyla Mücadele. . . 2018

(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar

1-) Araştırma. . . 2022
2-) . . . 2022

(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) Piktes Sosyal Duygusal Beceriler Hazırlama Çalıştayı. . . 2022
2-) Sosyal Duygusal Becerilerin Geliştirilmesi Projesi Çalıştayı. . . 2022
3-) Sosyal Duygusal Becerilerin Geliştirilmesi Projesi Çalıştayı. . . 2022
4-) PİKTES Sosyal Duygusal Beceri Programı Çalıştayı. . . 2022
5-) "Sosyal Duygusal Becerilerin Geliştirilmesi Projesi Çalıştayı". . . 2022
6-) "PARENTable communicating with parents of newly migrated children" Workshop. Berlin Almanya. . 2022
7-) "PARENTable communicating with parents of newly migrated children" workshop. . . 2022
8-) "PARENTablecommunicating with parents of newly migrated children" workshop. Gävle/İsveç. . 2021
9-) Akran Zorbalığı ile Baş Etme Psikoeğitim Programı Hazırlama Çalıştayı. Türkiye/Rize. . 2021
10-) Akran Zorbalığı ile Baş Etme Psikoeğitim Programı Hazırlama Çalıştayı. Türkiye . . 2021
11-) Akran Zorbalığı ile Baş Etme Psikoeğitim Programı Hazırlama Çalıştayı. . . 2021
12-) ENABLE workshop. . . 2019

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Travma Eğitimi. İstanbul Türkiye. . 2023

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) CEAD . . . 2023

Verdiği Dersler

AD 7506 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Çift ve Aile Danışmanlığı

AD 7001 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Aile Danışmalığının Temelleri ve Süreci

AD 7002 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Aile Danışmanlığı Uygulaması

PDR30006 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA

AD 7506 2023-2024 Bahar

Çift ve Aile Danışmanlığı

AD 7002 2023-2024 Bahar

Aile Danışmanlığı Uygulaması

PDR30004 2023-2024 Bahar

PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ

PDR30006 2023-2024 Bahar

GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA

PDR40008 2023-2024 Bahar

BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI 2

PDR40010 2023-2024 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

RPD 5002 2023-2024 Bahar

GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA VE UYGULAMASI

AD 7001 2023-2024 Güz

Aile Danışmalığının Temelleri ve Süreci

AD 7002 2023-2024 Güz

Aile Danışmanlığı Uygulaması

PDR30005 2023-2024 Güz

PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ

PDR40001 2023-2024 Güz

AİLE DANIŞMANLIĞI

PDR40007 2023-2024 Güz

BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI 1

PDR40009 2023-2024 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

RPD 5003 2023-2024 Güz

BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA VE UYGULAMASI

AD 5002 2022-2023 Bahar

Aile Danışmanlığı Uygulaması

AD 7002 2022-2023 Bahar

Aile Danışmanlığı Uygulaması

PDR30004 2022-2023 Bahar

PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ

PDR30006 2022-2023 Bahar

GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA

PDR40008 2022-2023 Bahar

BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI 2

PDR40010 2022-2023 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

RPD 5002 2022-2023 Bahar

GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA VE UYGULAMASI

RPD 6032 2022-2023 Bahar

İleri Grupla Psikolojik Danışma Uygulamaları

RPD4010 2022-2023 Bahar

Okul Deneyimi II

RPD4502 2022-2023 Bahar

Grupla Psikolojik Danışma Uyg.

AD 5003 2022-2023 Güz

Aile Danışmalığının Temelleri ve Süreci

AD 7001 2022-2023 Güz

Aile Danışmalığının Temelleri ve Süreci

PDR30005 2022-2023 Güz

PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ

PDR40001 2022-2023 Güz

AİLE DANIŞMANLIĞI

PDR40007 2022-2023 Güz

BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI 1

PDR40009 2022-2023 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

RPD 5003 2022-2023 Güz

BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA VE UYGULAMASI

RPD3001 2022-2023 Güz

Psikolojik Danışma İlke ve Teknikleri