(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Çevik Özge, Ata Rıdvan, Çevik Mustafa, 2021. Bullying and victimization among Turkish adolescents: The predictive role of problematic internet use, school burnout and parental monitoring. Education and Information Technologies
2-) Ata Rıdvan, Çevik Mustafa, 2020. Understanding predictor effects of computational thinking skills and media and technology use and attidues of pre-service teachers for STEM awareness. The KEDI Journal of Educational Policy
3-) Ata Rıdvan, Çevik Mustafa, 2019. Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study. Education and Information Technologies
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Alpaslan Muhammet Mustafa, Ulubey Özgür, Ata Rıdvan, 2021. Adaptation of Technological Pedagogical Content Knowledge Scale into Turkish Culture within the Scope of 21st Century Skills. Psycho-Educational Research Review
2-) Ata Rıdvan, Yıldırım Kasım, İpek Pelin, Ataş Umut Can, 2021. Technology Integration of Turkish Elementary School: Teaching Literacy Skills in the Post-COVID-19 Era. THE EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCHER
3-) Ata Rıdvan, Yıldırım Kasım, 2020. Analysis of the Relation Between Computational Thinking and New Media Literacy Skills of First-Year Engineering Students. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
4-) Ata Rıdvan, Yıldırım Kasım, 2019. Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy. Education Sciences
5-) Ata Rıdvan, Yıldırım Kasım, 2019. TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS. Journal of Information Technology Education: Research
6-) Çevik Mustafa, Ata Rıdvan, 2019. Turkish Validation of STEAM Scale and Examination of Relations Between Art Attitudes, STEM Awareness and STEAM Attitudes among Pre-Service Teachers. i.e.: inquiry in education
7-) Ata, R., 2016. An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning. The Turkish Online Journal of Educational Technology
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Yarbaşı Yasemin, Ata Rıdvan, 2023. Yabancı Dil Eğitiminde Oyunlaştırma: Bir Sistematik Derleme Çalışması. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Çelikkaleli Öner, Ata Rıdvan, Avcı Raşit, 2018. Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi. Journal of Computer and Education Research
3-) Ata, R., Adnan, M., 2016. Cyberbullying sensitivity and awareness among entry-level university students. International Journal of Human Sciences
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Ata Rıdvan, Alpaslan Muhammet Mustafa, 2019. İnternet Tabanlı Epistemolojik İnançlar Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adayları ile Bir İnceleme. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ata Rıdvan, Alpaslan Muhammet Mustafa, 2019. İNTERNET TABANLI OKUMA MOTIVASYONU VE ETKİLEŞİM ÖLÇEĞİ TÜRKÇE UYARLAMA ÇALIŞMASI VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE BİR İNCELEME. Educational Technology Theory and Practice
3-) Ata Rıdvan, Yıldırım Kasım, 2016. Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Dersi Kapsamında İnternet ve Sosyal Medya Kullanımları. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Afşar, B., Ata, R., 2015. Architectural Design of Multi-agent Massive Open Online Courses (MOOCs) with Gaia Methodology. Mugla Journal of Science and Technology
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Ata Rıdvan, Alpaslan Muhammet Mustafa, 2023. SELF-EFFICACY PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE TEACHERS REGARDING 21st CENTURY SKILLS TEACHING. INTERNATIONAL KHAZAR SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE - IV
2-) Karabıyık Sevgi, Ata Rıdvan, 2023. MATEMATİK EĞİTİMİNDE OYUNLAŞTIRMA: BİR SİSTEMATİK DERLEME ÇALIŞMASI. EDUCATION, SCIENCE AND ART IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION
3-) Kocaayak İ., Ata R., 2022. Bilişim Teknolojileri Eğitiminde Oyunlaştırma: Bir Sistematik Derleme Çalışması. 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning
4-) Ata, R., Tekin Ersan, D., 2015. Engeli olan çocuğa sahip aile bireylerinin bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik tutumlarının incelenmesi. International Congress on Information and Communication Technologies For Social Welfare of Disabled People
5-) Aydoğan, H., Ata, R., Orhan, S., Aras, F., 2014. A Study of Education on Power Transformers in a Virtual World. 5th World Conference on Educational Science, Procedia- Social and Behavioral Joirnal
6-) Orhan Özen, S., Ata, R., Uysal, Ö., 2014. Perceptions of Educators in Higher Education regarding Educational Affordances of Virtual Worlds in Turkey . 4th World Conference Learning, Teaching & Educational Leadership Procedia- Social and Behavioural Journal
7-) Ata, R., Orhan, S., 2013. An Implementation of Virtual Worlds Platform for Educators in Second Life
. Procedia - Social and Behavioral Sciences
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Kaçan Soner, Ata Rıdvan, 2023. TÜRKİYE'DE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANINDA EĞİTİMDE OYUNLAŞTIRMA VE EĞİTSEL OYUNLARLA İLGİLİ YAPILMIŞ MAKALE ÇALIŞMALARININ ANALİZİ. 7th International Contemporary Educational Research Congress
2-) Avcı Raşit, Çelikkaleli Öner, Ata Rıdvan, 2018. ERGENLERİN OKULA YABANCILAŞMALARI İLE PROBLEMLİ İNTERNET KULLANIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİN ARACI ROLÜ. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Uşun Salih, Ata Rıdvan, 2017. Educational Components Based Model Proposal for Evaluating Computer Assisted Instruction Coursewares. 2.Uluslararası Felsefe Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Ata, R., Adnan, M., 2016. Cyberbullying Sensitivity and Awareness Among Entry-Level University Students
. 3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION REGISTERREACH CONFERENCE VENUE
5-) Ata, R., Yıldırım, K., 2016. Öğrencilerin Medya Okuryazarlığı Dersi Kapsamında İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı ve Okuma Stratejileri
. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
6-) Ata, R., Karaarslan, E., 2016. Bilgisayar Ağları Eğitiminde Fiziksel Ağ ve Emülasyon Uygulamaları üzerine Katılımcı Görüşleri :
MSKÜ Deneyimi
. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
7-) Çevik, M., Ata, R., 2016. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Hafif Düzey Zihinsel Yetersizliği
Olan Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Avcı, R., Çelikkaleli, Ö., Ata, R., 2016. Ergenlerin İnternet Bağımlılıklarının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi . International Contemporary Education Research Congress
9-) Ata, R., 2014. Theme of creativity within immersive teaching experience. Virtual Worlds Best Practice in Education Conference
10-) Ata, R., 2013. Are you educating me or my avatar? New Educational Paradigms to Approach Teaching in Virtual Worlds
. International Journal of Information Technology & Computer Science
11-) Ata, R., 2013. Teaching and learning in second life as part of a blended approach: reflections and lessons learned. First School of Education Research Student Conference
(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan
ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Yıldırım Kasım, Ata Rıdvan, Adnan Müge, 2018. Examining Digital Literacy Skills of Turkish Pre-Service Teachers. Digital Learning in the Humanities and Beyond: A UC Irvine-Tel Aviv University Symposium
2-) Ata, R., 2012. A mix of the real (physical) world & virtual worlds: Case study with orchestrating teaching in blended situations
. Poster Presentation at Challenging The Binaries, Centre for the Study of Literacies International Conference
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Ata Rıdvan, Alpaslan Muhammet Mustafa, 2023. Eğitim Bilimleri Araştırmaları- III/Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Demografik Değişkenlere Göre Değişimi. Yayın Evi: Özgür Yayınları Editör Adı: Baltacı, Önder
2-) Körükçüoğlu Aynur, Ata Rıdvan, 2023. Geleceğin Eğitimi: Yapay Zeka ve Dijital Öğrenme/Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları, Güncel Yönelimler ve Meseleler. Yayın Evi: BİDGE Yayınları Editör Adı: RAMAZANOĞLU Mehmet, AYAZ Barış
3-) Güven Gökhan, Göçen Kabaran Güler, Ata Rıdvan, Yakar Ali, Kılıç Kahraman, 2023. Kuramdan Uygulamaya Yenilenebilir Enerji Eğitimi/Yenilenebilir Enerji Eğitimi Öğretim Tasarımı Temaları ve Modülleri. Yayın Evi: EğitenKitap Editör Adı: Güven, Gökhan
4-) Ata Rıdvan, 2023. İLKOKULLARDA METAVERSE ve DİJİTAL OYUNLAR/KAÇIŞ ODALARI. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Ahmet Oğuz Akçay, M. Serhat Semercioğlu, İrfan Şimşek
5-) Ata Rıdvan, 2022. FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI/MOBİL UYGULAMA GELİŞTİRME VE UYGULAMALARI. Yayın Evi: Nobel Bilimsel Editör Adı: Genç Murat, Arslan Harika Özge
6-) Ata Rıdvan, 2022. GELECEĞİN SINIFLARINDA STEAM (STEM+Arts) UYGULAMALARI/Tersyüz Öğrenme Tabanlı STEAM. Yayın Evi: Vizetek Editör Adı: Çevik Mustafa, Yaman Fikriye, Bilgiç Uçak Burcu, Toprak Yakup
7-) Ata Rıdvan, 2022. EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR X/METAVERSE ve EĞİTİM: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Özçelik, Nurten
8-) Ata Rıdvan, 2020. Ders Planları Kurgusunda Öğretme Öğrenme Yaklaşımlarıyla Uygulamalı Stem Eğitimi/Oyunlaştırılmış Kodlama ile STEM Eğitimi. Yayın Evi: Nobel Akademi Yayıncılık Editör Adı: Cevik, Mustafa
9-) Şentürk C. & Ata, R., 2019. Technology-Supported Teaching and Research Methods for Educators/Ramifications of E-Learning Within Education. Yayın Evi: IGI Global Publishing Editör Adı: Lazarus Ndiku Makewa, Baraka Manjale Ngussa and Joshua Michael Kuboja
10-) Ata, R., 2016. Virtual Worlds: The Virtual Reality & Augmented Reality Intersections. Yayın Evi: Inter-Disciplinary Press: Oxford Editör Adı: Paul Jerry and Nancy Tavares-Jones
11-) Ata, R., 2013. Riding the Hype Cycle. Yayın Evi: Inter-Disciplinary Press Editör Adı: Jerry, P., Tavares-Jones, N. and Gregory, S.
12-) Ata, R., 2012. Rethinking Educational Ethnography: Researching Online Communities and Interactions . Yayın Evi: IRPPS e-Publishing Editör Adı: Marques da Silva, S. and Landri, P.
(Ç-1) Alanında kitap çevirisi
1-) Ata Rıdvan, 2022. YouTube Videoları Hazırlama/. Yayın Evi: Nobel Yaşam Editör Adı: Nick Willougby
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) Studies in Higher Education. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) SAGE Open. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Studies in Higher Education. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Technology, Pedagogy and Education. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) E-Learning and Digital Media. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Research & Reviews Journal of Educational Studies . 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce
desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve
panelistlik
1-) 2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
3-) Bullying and victimization among Turkish adolescents: The predictive role of problematic internet use, school burnout and parental monitoring - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
6-) Analysis of the Relation Between Computational Thinking and New Media Literacy Skills of First-Year Engineering Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Adaptation of Technological Pedagogical Content Knowledge Scale into Turkish Culture within the Scope of 21st Century Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
10-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Bullying and victimization among Turkish adolescents: The predictive role of problematic internet use, school burnout and parental monitoring - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
12-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry-level university students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
15-) Bullying and victimization among Turkish adolescents: The predictive role of problematic internet use, school burnout and parental monitoring - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Analysis of the Relation Between Computational Thinking and New Media Literacy Skills of First-Year Engineering Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makalelerde yapılan atıf
1-) Analysis of the Relation Between Computational Thinking and New Media Literacy Skills of First-Year Engineering Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Technology Integration of Turkish Elementary School: Teaching Literacy Skills in the Post-COVID-19 Era - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) İnternet Tabanlı Epistemolojik İnançlar Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adayları ile Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
7-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry-level university students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Understanding predictor effects of computational thinking skills and media and technology use and attidues of pre-service teachers for STEM awareness - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Bullying and victimization among Turkish adolescents: The predictive role of problematic internet use, school burnout and parental monitoring - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
11-) İNTERNET TABANLI OKUMA MOTIVASYONU VE ETKİLEŞİM ÖLÇEĞİ TÜRKÇE UYARLAMA ÇALIŞMASI VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE BİR İNCELEME - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Analysis of the Relation Between Computational Thinking and New Media Literacy Skills of First-Year Engineering Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Understanding predictor effects of computational thinking skills and media and technology use and attidues of pre-service teachers for STEM awareness - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Adaptation of Technological Pedagogical Content Knowledge Scale into Turkish Culture within the Scope of 21st Century Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Technology Integration of Turkish Elementary School: Teaching Literacy Skills in the Post-COVID-19 Era - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Dersi Kapsamında İnternet ve Sosyal Medya Kullanımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Dersi Kapsamında İnternet ve Sosyal Medya Kullanımları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Dersi Kapsamında İnternet ve Sosyal Medya Kullanımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
25-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
26-) Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Dersi Kapsamında İnternet ve Sosyal Medya Kullanımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
27-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
28-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf
1-) Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Dersi Kapsamında İnternet ve Sosyal Medya Kullanımları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
3-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar
olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
3-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Adaptation of Technological Pedagogical Content Knowledge Scale into Turkish Culture within the Scope of 21st Century Skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Analysis of the Relation Between Computational Thinking and New Media Literacy Skills of First-Year Engineering Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Bullying and victimization among Turkish adolescents: The predictive role of problematic internet use, school burnout and parental monitoring - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) İnternet Tabanlı Epistemolojik İnançlar Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adayları ile Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Dersi Kapsamında İnternet ve Sosyal Medya Kullanımları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Turkish Validation of STEAM Scale and Examination of Relations Between Art Attitudes, STEM Awareness and STEAM Attitudes among Pre-Service Teachers - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry-level university students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry-level university students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer
almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.
1-) İNTERNET TABANLI OKUMA MOTIVASYONU VE ETKİLEŞİM ÖLÇEĞİ TÜRKÇE UYARLAMA ÇALIŞMASI VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE BİR İNCELEME - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry-level university students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Analysis of the Relation Between Computational Thinking and New Media Literacy Skills of First-Year Engineering Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) İNTERNET TABANLI OKUMA MOTIVASYONU VE ETKİLEŞİM ÖLÇEĞİ TÜRKÇE UYARLAMA ÇALIŞMASI VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE BİR İNCELEME - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Dersi Kapsamında İnternet ve Sosyal Medya Kullanımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer
almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın
eserlerine yapılan atıf
1-) Exploring Turkish Pre-Service Teachers’ Perceptionsand Views of Digital Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) TURKISH PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF DIGITAL CITIZENSHIP IN EDUCATION PROGRAMS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Technology-Supported Teaching and Research Methods for Educators/Ramifications of E-Learning Within Education - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Adaptation of Technological Pedagogical Content Knowledge Scale into Turkish Culture within the Scope of 21st Century Skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) An Exploration of Higher Education Teaching in Second Life in the Context of Blended Learning - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Yenilikçi Öğrenme Yaklaşımları ile Çevrimiçi Eğitmen Atölyesi. 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Geleceğin Sınıflarında STEAM Uygulamaları. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Geleceğin Sınıflarında STEAM Uygulamaları. 2022-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Robotik kodlama . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğlanın Bilim Yolcuları. 2021-2021
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Gelin Tanış Olalım Fen ve Matematiği Eğlenceli Kılalım!-2. 2021-2021
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Oyunlaştirma/ Dijital Oyun Tasarimi Ve Eğitimde Kaçiş Odalari Uygulamalari Eğitimi. 2021-2021
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Yenilenebilir Enerji. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Yenilenebilir Enerji Eğitimi: Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bir Öğretim Tasarımının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi . 2021-2021
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Hakemliği. Konu: 15. Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması İzmir Bölge Sergisi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması. 2021-2021
8-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç). Eğitimde Oyunlaştırma ve Eğitimde Kaçış Odaları Uygulamaları, BEBKA Ajans. 2020-2020
9-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Artırılmış Gerçeklik. Proje Türü: Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç). Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Destekli Ekoturizm Bilinci. 2020-2020
10-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). Oyun Temelli Öğrenme ve Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamaları. 2019-2019
11-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç). Web 2.0 Araçları ile Geleceği Yakala, GEKA Ajans. 2019-2019
(G-6) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve
tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen,
danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: robotik kodlama, üç boyutlu tasarım, mobil uygulama. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen Öğretiminde Yazılım ve Tasarım Atölyesi. 2022-2022
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . Turkish-German Frontiers of Social Science Symposium Participation Funding. 2019
2-) Kurum Adı: . Yurtdisi yuksek lisans ve doktora egitimi bursu. 2007
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Ana sınıfları için Codeorg İlkokullar için Scratch. . . 2021
2-) Medya Okuryazarlığı ve Dezenformasyon . . . 2021
3-) Scratch ile Kodlama. . . 2021
4-) Temel Kodlama Eğitimi: Scratch- Arduino- AppInventor-VEX. Türkiye. . 2021
5-) Web 2.0 Araçlarını Tanıma ve Eğitimde İçerik Geliştirme. . . 2020
6-) Temel Kodlama ve Bilgisayar Kullanımı. . . 2020
(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı
kurumlarda ders vermek
1-) Staff Teaching Mobility within Erasmus+ Programme. Çek. . 2023
(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü
yardımcılığı (her yıl için
1-) BÖTE Bölüm Başlanlığı. . . 2023
2-) Bölüm başkanlığı. türkiye. . 2022
3-) BÖTE Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2021
(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak.
uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik,
düzenleme kurulu üyeliği yapmak.
1-) II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi . Türkiye. . 2016
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) III. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2017
2-) II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
3-) III. International Eurasian Educational Research Congress. Türkiye. . 2016