Personel

Doç.Dr. SEVAL DENİZ KILIÇ
Doç.Dr.
Seval Deniz Kılıç
@ E-posta
sdenizkilic@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5520

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik 2000

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik 2003

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik 2011

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Kılıç Seval Deniz, Masal Ercan, 2019. Investigation of Preservice Teachers’s Theory Use Through Course Video. Malaysian Online Journal of Educational Technology
2-) Kılıç Seval Deniz, Masal Ercan, 2019. Secondary School Students’Attitudes towards the Concept of Equality and Preservice Teachers’ Professional Noticing. International Journal of Psychology and Educational Studies
3-) Kılıç Seval Deniz, 2019. High School Mathematics’ Teachers’ Knowledge, Opinions, and Preferences about Types of Problems (An Example from Turkey). Asian Journal of Education and Training
4-) Kılıç Seval Deniz, Alkan Hüseyin, 2018. The Effects of Activities and Approachments Intended PerformanceImprovement on the Students’ Performances in Mathematics. Journal of Education and Learning

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Kılıç Seval Deniz, 2016. Examining Of Mathematics Teachers And Teacher Candidates’ Pedagogical Content Knowledge Regarding The Algebra Within The Context Of Students’ Answers. Turkish Online Journal ofEducational Technology
2-) Elçi, A.N., Kılıç, S.D., Alkan, H., 2012. 4 Mat Model’s Impact On The Learnıng Styles, Success And Attitudes Towards Mathematics. Journal of Educational and Instructional Studies in The World
3-) Kılıç, S.D., Elçi, A.N., Alkan, H., 2012. Lise Öğrencilerinin Performans Geliştirmeye Uygun Öğrenme Ortamı, Öğrenme Etkinlikleri ve Performans Ölçmeye İlişkin Görüşleri. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching)

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Kılıç Seval Deniz, 2019. Öğretmen Adaylarının 7. Sınıf ÖğrencilerininDenklemler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarına İlişkin Farkındalıkları. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Kılıç Seval Deniz, 2019. Matematik Öğretmen Adaylarının, 6. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Örüntüleri Genellemelerine İlişkin Farkındalıkları. Kastamonu Eğitim Dergisi
3-) Kılıç Seval Deniz, 2016. Matematik Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Deneyimlerine İlişkin Görüşleri ve Okul Uygulamaları Dersinden Beklentileri. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Kılıç Seval Deniz, 2019. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefî Görüşleri. Researcher: Social Science Studies

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Kılıç Seval Deniz, 2023. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ORANTISAL MUHAKEMEYE YÖNELIK ÖĞRENCI BILGISI. 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
2-) Seval Deniz Kılıç, 2022. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Oyun Oluşturma Süreçlerinin İncelenmesi. ANADOLU 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
3-) Seval Deniz Kılıç, 2022. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihine Yönelik Problem Kurma Yaklaşımları. ANADOLU 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
4-) Seval Deniz Kılıç, 2022. Determining of Professional Noticing Levels of Teacher Candidates via Lesson Video. 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS
5-) Seval Deniz Kılıç, 2022. Sample Activities for Out-of-School Learning Environments. 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS
6-) Kılıç Seval Deniz, 2019. Matematik Öğretmen Adaylarının Paralelkenar Konusu Bağlamında Teori Kullanma Kategorilerinin Araştırılması. BİLTEK - Uluslararası Bilim, Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler Sempozyumu.
7-) Kılıç Seval Deniz, 2016. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Matematik Problemlerini Çözme Yaklaşımları. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
8-) Kılıç Seval Deniz, 2016. Rutin Olmayan Matematik Problemlerini Çözme Uygulamaları (Bir Atölye Çalışması). 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
9-) Kılıç Seval Deniz, Hüseyin Alkan, 2014. Sampling Problems Can Be Used To Performance Assessment And Examining Student s Solving Processes Of These Problems. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology
10-) Kılıç Seval Deniz, Elçi Aysun Nüket, Alkan Hüseyin, 2012. Lise Öğrencilerinin Performans Geliştirmeye Uygun Öğrenme Ortamı Öğrenme Etkinlikleri ve Performans Ölçmeye İlişkin Görüşleri. 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications
11-) Kılıç Seval Deniz, Elçi Aysun Nüket, Alkan Hüseyin, 2012. Students Performance Level and Its Improvement. Cyprus International Conference on Educational Research
12-) Kılıç Seval Deniz, Alkan Hüseyin, 2011. Problem Çözme İle Bireysel Performans İlişkisinin Örneklenmesi. 10. Matematik Sempozyumu

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kılıç Seval Deniz, Masal Ercan, 2021. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitimde Teori Kullanma Biçimlerinin Araştırılması. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu
2-) Kılıç Seval Deniz, Kılıç Çiğdem, 2019. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihi Dersine İlişkin Görüşleri. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu
3-) Kılıç Çiğdem, Kılıç Seval Deniz, 2019. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Temel Üçgen Çizimleri ile İlgili Deneyimlerinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu
4-) Kılıç Seval Deniz, 2018. Öğretmen adaylarının 7. sınıf öğrencilerinin denklemler konusundaki hata ve kavram yanılgılarına ilişkin farkındalıkları. International Congresses on Education
5-) Kılıç Seval Deniz, 2018. Aday öğretmenlerin örüntülerin genellenmesine ilişkin öğrenci farkındalıklarının incelenmesi. International Congresses on Education
6-) Kılıç Seval Deniz, 2017. Matematik Öğretmen Adaylarının Ortaokul Öğrencilerinin Örüntü Genellemesine İlişkin Farkındalıkları. 1.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu
7-) Kılıç Seval Deniz, 2017. Matematik Öğretmen Adaylarının 6. Sınıf Öğrencilerinin Kavram Yanılgılarına İlişkin Fark etme Becerileri. 1.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu
8-) Kılıç Seval Deniz, 2017. What Are The Prospective Teachers’ Knowledge On TheAlgebraic Pattern Generalisations Made By 6th Grade Students?. 5 TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRICULUM AND INSTRUCTION
9-) Kılıç Seval Deniz, 2017. Can Watching Sample Lesson Videos Improve The Prospective Teachers’ Pedagogical Content Knowledge?. 5 Th International Conference On Curriculum And Instruction
10-) Kılıç Seval Deniz, 2017. Örnek Ders Videosu Yardımıyla Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Araştırılması. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Kılıç Seval Deniz, 2017. 6. Sınıf Öğrencilerinin Örüntüleri Genelleme Stratejilerinin Araştırılması. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Kılıç Seval Deniz, 2017. Fen Fakültesi Matematik Bölümü Ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Matematik Felsefeleri Nelerdir?. Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
13-) Kılıç Seval Deniz, 2016. Lise Matematik Öğretmenlerinin Rutin Olmayan Problemlere İlişkin Görüşleri. III rd International Eurasian Educational Research Congress
14-) Kılıç Seval Deniz, Erbilgin Evrim, Hanife Yabanlı, 2015. Ortaokul Müdürlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeyleri. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
15-) Kılıç Seval Deniz, Alkan Hüseyin, 2014. Öğrenme Ortaminin Öğrencilerin Matematik Performanslarına Olan Etkisi. 1st International Eurasian Educational Research Congress
16-) Kılıç, S.D., 2014. An Alternative Measurement Model In The Mathematics Education. Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş Ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi
17-) Kılıç Seval Deniz, Alkan Hüseyin, 2013. Öğrencilerin Matematik Dersinde Sergiledikleri Performanslari İle Akademik Başarilari Arasindaki İlişki. V. International Congress of Educational Research
18-) Elçi Aysun Nüket, Kılıç Seval Deniz, Alkan Hüseyin, 2012. 4mat Model s Impact On The Learnıng Styles Success And Attıtudes Towards Mathematıcs. 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications
19-) Elçi Aysun Nüket, Kılıç Seval Deniz, Alkan Hüseyin, 2012. The Impact Of A Learning Technique Based on 4 Mat Learning Model On The Learning Styles And Success of Pre Service Teachers. Cyprus International Conference on Educational Research

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kılıç, S.D., 2015. Fen Fakültesi Matematik Bölümü Öğrencilerinin Matematik Felsefeleri Nelerdir?. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Kılıç Seval Deniz, Alkan Hüseyin, 2014. Lise Öğrencilerinin Yillara Göre Performans Düzeylerinin İncelenmesi (Boylamsal Bir Çalişma). 11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yabanlı Hanife, Erbilgin Evrim, Kılıç Seval Deniz, 2015. Muğla İli’nde Görev Yapan Ortaokul Müdürlerinin Mezun Oldukları Okul Türüne Göre Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeyleri. StemMakers Fest/Expo Türkiye ve 1. Stem Öğretmenler Konferansı

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Kılıç Seval Deniz, 2023. Eğitim ve Bilim Araştırmaları/Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntü Genelleme Süreçlerinin İncelenmesi. Yayın Evi: ÇİZGİ KİTABEVİ Editör Adı: Sabahattin Çiftçi
2-) Kılıç Seval Deniz, 2023. Eğitim ve Bilim Araştırmaları/Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesir Kavram Yanılgısına İlişkin Farkındalıkları. Yayın Evi: Çizgi Kitabevi Editör Adı: Sabahattin Çiftçi
3-) Kılıç Seval Deniz, 2023. RETHINKING SCIENCE, EDUCATION, CULTURE AND ART IN THE DIGITAL AGE /Öğretmen Adaylarının, Yüz Yüze ve Online Derslerdeki Farkındalıklarının Analitik Duruşları Açısından Karşılaştırılması. Yayın Evi: GlobeEdit Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Şengül BALKAYA
4-) Kılıç Seval Deniz, 2023. MATEMATİKTE PROBLEM ÇÖZME VE PROBLEM KURMA/Matematik Eğitiminde Performans ve Proje Problemleri. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kemal Özgen, Tuğrul Kar, Selin Çenberci, Yılmaz Zengin
5-) Kılıç Seval Deniz, 2022. Eğitim Araştırmaları 2022/ÖLÇME TÜRLERİNİN ÖRNEKLENMESİ. Yayın Evi: Çizgi Kitabevi Editör Adı: Prof. Dr. Sabahattin Çiftçi Prof. Dr. Erdal Hamarta Doç. Dr. Mustafa Uslu
6-) Kılıç Seval Deniz, 2022. Eğitim Araştırmaları 2022/MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Yayın Evi: Çizgi Kitabevi Editör Adı: Prof. Dr. Sabahattin Çiftçi Prof. Dr. Erdal Hamarta Doç. Dr. Mustafa Uslu
7-) Kılıç Seval Deniz, 2018. Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar/Matematik Eğitiminde Alternatif Bir Ölçme Aracı Örneklemesi. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Adem İşcan
8-) Kılıç Seval Deniz, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Aday Öğretmen Perspektifinden Bilimsel Araştırma Yapan Bireylerin Sahip Olması Gereken Değerler. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide Akpınar Dellal, Mustafa Volkan Coşkun

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Educational Studies in Mathematics. 2018. Hakemlik Sayısı: 9
3-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2014. International Journal of Educational Studies in Mathematics.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Öğretmen Adaylarının 7. Sınıf ÖğrencilerininDenklemler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarına İlişkin Farkındalıkları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının 7. Sınıf ÖğrencilerininDenklemler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarına İlişkin Farkındalıkları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Öğretmen Adaylarının 7. Sınıf ÖğrencilerininDenklemler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarına İlişkin Farkındalıkları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Secondary School Students’Attitudes towards the Concept of Equality and Preservice Teachers’ Professional Noticing - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefî Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Matematik Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Deneyimlerine İlişkin Görüşleri ve Okul Uygulamaları Dersinden Beklentileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Matematik Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Deneyimlerine İlişkin Görüşleri ve Okul Uygulamaları Dersinden Beklentileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Matematik Öğretmen Adaylarının, 6. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Örüntüleri Genellemelerine İlişkin Farkındalıkları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Secondary School Students’Attitudes towards the Concept of Equality and Preservice Teachers’ Professional Noticing - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmen Adaylarının 7. Sınıf ÖğrencilerininDenklemler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarına İlişkin Farkındalıkları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effects of Activities and Approachments Intended PerformanceImprovement on the Students’ Performances in Mathematics - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Matematik Öğretmen Adaylarının, 6. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Örüntüleri Genellemelerine İlişkin Farkındalıkları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının 7. Sınıf ÖğrencilerininDenklemler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarına İlişkin Farkındalıkları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Matematik Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Deneyimlerine İlişkin Görüşleri ve Okul Uygulamaları Dersinden Beklentileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefî Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Matematik Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Deneyimlerine İlişkin Görüşleri ve Okul Uygulamaları Dersinden Beklentileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Öğretmen Adaylarının 7. Sınıf ÖğrencilerininDenklemler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarına İlişkin Farkındalıkları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Matematik Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Deneyimlerine İlişkin Görüşleri ve Okul Uygulamaları Dersinden Beklentileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Oyun Oynarken Problem Çözüyorum. 2021-2022
2-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TEZ/PROJE ADI Matematik Tarihi Yardımıyla Cebir Öğreniyorum. 2021-2022

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Lise Öğretmenlerinin Rutin Olmayan Problemlere İlişkin Görüşleri. 2015-2016

Verdiği Dersler

İME00090 2023-2024 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

İME00120 2023-2024 Bahar

OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME20002 2023-2024 Bahar

ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI

İME30006 2023-2024 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME

İME40006 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İME00090 2023-2024 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

İME00120 2023-2024 Güz

OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME10005 2023-2024 Güz

MATEMATİK TARİHİ

İME30003 2023-2024 Güz

GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ

İME40001 2023-2024 Güz

MATEMATİKTE PROBLEM ÇÖZME

İME40005 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İMÖ3011 2023-2024 Güz

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

İMÖ3013 2023-2024 Güz

GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ

İME00090 2022-2023 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

İME00120 2022-2023 Bahar

OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME20002 2022-2023 Bahar

ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI

İME30006 2022-2023 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME

İME40006 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İMÖ4510 2022-2023 Bahar

OYUNLARLA MATEMATİK

İME00090 2022-2023 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

İME00120 2022-2023 Güz

OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME10005 2022-2023 Güz

MATEMATİK TARİHİ

İME30003 2022-2023 Güz

GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ

İME40001 2022-2023 Güz

MATEMATİKTE PROBLEM ÇÖZME

İME40005 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İMÖ3011 2022-2023 Güz

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

İMÖ3013 2022-2023 Güz

GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ