Personel

Öğretim Görevlisi TAYFUN ÖZCAN
Öğretim Görevlisi
Tayfun Özcan
@ E-posta
tayfunozcan@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1190 , 0252 211 5842

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Yapı İşleri Ve Teknik Daire Başkanlığı

Kadro Birimi

Yatağan Meslek Yüksekokulu / İnşaat Bölümü / İnşaat Teknolojisi Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi İnşaat Mühendisliği

Yüksek Lisans

Pamukkale Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İnşaat Mühendisliği Bölümü / Ulaştırma Anabilim Dalı

Doktora

Pamukkale Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İnşaat Mühendisliği Bölümü / Ulaştırma Anabilim Dalı Devam Ediyor

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Ceylan Hüseyin, Özcan Tayfun, 2018. Optimization of Headways and Departure Times in Urban Bus Networks: A Case Study of Çorlu, Turkey. Advances in Civil Engineering

(A-3-Eski) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Ceylan Hüseyin, Özcan Tayfun, 2018. Optimization of service frequencies in bus networks with Harmony Search Algorithm: An application on Mandl’s test network. Pamukkale University Journal of Engineering Sciences

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Özcan Tayfun, Ceylan Hüseyin, 2018. Kentiçi Otobüs Güzergahlarındaki Sefer Aralıklarının Kullanıcı ve İşletmeci Faydaları Dikkate Alınarak Belirlenmesi. ENAR-2018 International Congress on Engineering and Architecture

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Özcan Tayfun, Ceylan Hüseyin, 2023. Bağlayıcı Sayısındaki Değişimlerin Kentiçi Toplu Taşıma Ağlarının Tasarım Süreci Üzerindeki Etkileri. 14. Ulaştırma Kongresi
2-) Özcan Tayfun, Ceylan Hüseyin, 2019. Toplu Taşıma Ağ Tasarımı ve Sefer Sıklığı Problemlerinin Çözümü: Sezgisel Bir Yaklaşım. 13. Ulaştırma Kongresi

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Optimization of Headways and Departure Times in Urban Bus Networks: A Case Study of Çorlu, Turkey - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 8
2-) Optimization of service frequencies in bus networks with Harmony Search Algorithm: An application on Mandl’s test network - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 3

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Optimization of service frequencies in bus networks with Harmony Search Algorithm: An application on Mandl’s test network - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 4

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Çalışmada kentiçi otobüs güzergahlarındaki sefer sıklıklarını veotobüslerin güzergah başlangıçlarından kalkış zamanlarını eniyileyen iki seviyelibir simülasyon/optimizasyon modeli geliştirilmiştir. Modelin üst seviyesindemeta sezgisel Armoni Araştırması (AA) optimizasyon tekniği ile kullanıcı veişletmeci maliyetlerini temsil eden bir amaç fonksiyonu değerlendirilirken, altseviyede toplu taşıma kullanıcılarının güzergahlara dağılımını temsil eden toplutaşıma ataması problemi çözülmektedir. Önerilen modelde toplu taşıma atamasıproblemi, VISUM ulaşım planlama yazılımının zaman çizelgesi tabanlı atamayaklaşımı kullanılarak çözülmüştür. Zaman çizelgesi tabanlı toplu taşıma ataması,kullanıcıların güzergah seçimindeki algılama hatalarının dikkate alınabildiği veaktarma bekleme sürelerinin kesin olarak hesaplanabildiği bir yaklaşımdır.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Kentiçi toplu taşıma sistemlerinde sefer sıkılığı optimizasyonu. 2017-2018

Verdiği Dersler

İNT1006 2022-2023 Bahar

MUKAVEMET

İNT1012 2022-2023 Bahar

YAPI STATİĞİ

İNT1014 2022-2023 Bahar

BETON TEKNOLOJİSİ

İNT1498 2022-2023 Bahar

MESLEK STAJI (20 İŞGÜNÜ)

İNT2002 2022-2023 Bahar

PROJE ETÜDÜ VE UYGULAMASI

İNT2010 2022-2023 Bahar

KARAYOLU İNŞAATI

İNT1003 2022-2023 Güz

MEKANİK VE STATİK

İNT1007 2022-2023 Güz

MESLEKİ GİRİŞİMCİLİK

İNT1011 2022-2023 Güz

YAPI MALZEMELERİ

İNT2017 2022-2023 Güz

ARAZİ ÖLÇMELERİ

İNT2503 2022-2023 Güz

MESLEKİ UYGULAMALAR