Personel

Doç.Dr. TUĞBA HOŞGÖRÜR
Doç.Dr.
Tuğba Hoşgörür
@ E-posta
t.hosgorur@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1623

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ / FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ 1999

Yüksek Lisans

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ / EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ ABD 2003

Doktora

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ / EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ ABD. 2008

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Rajic, V., Hosgorur, T., Drvodelic, M., 2015. An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey. Croatian Journal of Education
2-) Hoşgörür, T., 2015. According to former school students’ viewpoints, what aspects turn a bad teacher into a good teacher?. Anthropolojist

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Kahya Orhan, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kizir Mine, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. The Effects of Urban Poverty: An Evaluation on Students' Experiences. Türk Akademik Yayınlar Dergisi
2-) Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. Drama to Investigate Social Exclusion from the View-Points of Children in Urban Poverty. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Korkut Perihan, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. Reflections of Urban Poverty on Education from the Perspectives of School Administrators. Journal of Qualitative Research in Education
4-) Hoşgörür Tuğba, Aysel İlker, 2022. Trends for the Segregation Practices of International Students: A Review of Higher Education in Turkey . Educational Process: International Journal
5-) Yurtseven Cemal, Hoşgörür Tuğba, 2021. The Relationship between Teachers' Autonomy Behaviors and Emotional Labor. e-International Journal of Educational Research
6-) Hoşgörür, T., Yorulmaz, Y.İ., 2015. The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi-Journal of Educational Sciences Research

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Hoşgörür Tuğba, 2017. Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
2-) Hoşgörür, T., Altınkurt, Y., Kan, D., 2017. The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model. Educational Process: International Journal
3-) Hoşgörür, T., Yorulmaz, Y.İ., 2016. The Effect of Power Sources Used by Lecturers in Class Management on The Pre-Service Teachers’ Perceptions of Fairness Regarding Their Learning Environment. Çukurova University Faculty of Education Journal
4-) Hoşgörür, T., Hoşgörür, V., 2014. Thoughts of pre-service classroom teachers on teaching profession. International Journal on New Trends in Education and Their Implications
5-) Hoşgörür, T., Apikoğlu, S., 2013. Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels. Educational Process: International Journal
6-) Hoşgörür, T., Geçer, A., 2012. Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics. Educational Process: International Journal
7-) Hoşgörür, T., 2012. A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers. Procedia-Social and Behavioral Sciences
8-) Hoşgörür, T., 2011. What are the demands of the new millennium from students, learning environments and the curriculum. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Kizir Mine, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kahya Orhan, Yıldırım Kasım, Korkut Perihan, Karaca Evren Mirace, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Gözünden Kent Yoksulluğu. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Öner Nazlı Sıla, Hoşgörür Tuğba, 2021. Organizational Communication Competencies of School Principals According to Teachers’ Views. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Hoşgörür Tuğba, Adnan Müge, 2018. Çevrimiçi Öğretime Hazırbulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Atanur Baskan, G., Aydın, A., Madden, T., 2006. Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Hoşgörür Tuğba, Yıldırım Kasım, Aykaç Necdet, Sezer Sergender, Kizir Mine, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Hoşgörür Vural, 2021. Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansımalarına Yönelik Bir Müdahale Çalışması. Çalışma Ortamı
2-) Hoşgörür, V., Hoşgörür, T., 2011. Planlı dönemde yükseköğretimdeki gelişmeler. İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Hoşgörür, T., 2012. A Discussion of What Makes a Good Teacher: Opinions of Pre-Service Primary School Teachers. 3rd. International Conference on New Horizons in Education, Prague (Çek Cumhuriyeti)
2-) Bayrak Coşkun, Madden Tuğba, 2006. Eğitim Uzmanı Yetiştiren Lisansüstü Eğitim Programlarında Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanımı. III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu
3-) Ağaoğlu Esmahan, Madden Tuğba, 2005. The Level of Alienation of High School Administrators. The Third International JTET Conference-Sustainable Development Culture and Education

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Hoşgörür Tuğba, 2023. Dijital Yoksulluk-Yoksulluk İlişkisinin Eğitim Süreçlerindeki Görünümleri [The Aspects of the Relationship between Digital Poverty and Poverty in Educational Processes]. 7th International Contemprorary Educational Research Congress
2-) Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. Kent yoksulluğunun profil araştırması. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
3-) Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kahya Orhan, Sezer Sergender, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Vural, 2022. Kent yoksulu ebeveynlerin gözünden yoksulluğun eğitime yansımaları. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
4-) Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Korkut Perihan, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. Okul yöneticilerinin görüşlerine göre kent yoksulluğunun eğitme yansımaları. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
5-) Hoşgörür Tuğba, Aysel İlker, 2018. Türkiye’de Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin Yükseköğretimde Karşılaştıkları Sorunlar. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
6-) Hoşgörür Tuğba, 2017. Öğretmenlik: Bir İş mi Yoksa Meslek mi?. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
7-) Hoşgörür Tuğba, Yurtseven Cemal, 2017. Okul İklimi ile Öğretmenlerin Örgütsel Yabancılaşması Arasındaki İlişki. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
8-) Hoşgörür Tuğba, Öner Nazlı Sıla, 2017. Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmeleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
9-) Adnan Müge, Hoşgörür Tuğba, 2017. Eğitim Fakültelerinin Çevrimiçi Öğretime Geçiş Sürecinin Yönetimi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
10-) Hoşgörür, T., Yorulmaz, Y.İ., 2016. Öğretim elemanlarının sınıf yönetiminde kullandıkları güç kaynakları ile adil öğrenme ortamları arasındaki ilişki. 3rd International Eurasion Educational Research Congress
11-) Hoşgörür, T., Adnan, M., 2016. Çevrimiçi öğretime hazırbulunuşluk anketinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. 3rd International Eurasion Educational Research Congress
12-) Hoşgörür, T., Hoşgörür, V., 2014. Thoughts of Pre-Service Classroom Teachers on Teaching Profession. 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications
13-) Hoşgörür, V., Hoşgörür, T., 2011. Changes in the Information Era and its Impacts on Education. 4th International Conference for Theory and Practice in Education. Budapest (Macaristan)
14-) Atanur Baskan, G., Aydın, A., Madden, T., 2006. Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemine Karşılaştırmalı bir Bakış. III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Hoşgörür, V., Hoşgörür, T., 2012. Eğitimde Denetim Sorunları.. IV.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. (Sözlü Bildiri). Muğla: Muğla Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2-) Ağaoğlu Esmahan, Kesim Eren, Ceylan Müyesser, Madden Tuğba, 2004. Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri. XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Hoşgörür, T., Aça, H., 2015. Evrim kuramının fen bilimleri ve sosyal bilimlerdeki yansımaları.. Felsefe, Egitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Adnan, M., Hoşgörür, T., 2015. Geleceğin okullarında öğretmenlerin ve okul yöneticilerinin değişen rol ve yeterlikleri: çevrimiçi teknolojilerin etkisi. Felsefe, Egitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Kırmızı, T., 2009. Örgüt Geliştirme Çabaları Kapsamında Okullarda Planlı Değişim Gerçekleştirilmesi. XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
4-) Ağaoğlu Esmahan, Altınkurt Yahya, Kesim Eren, Ceylan Müyesser, Madden Tuğba, 2005. Okul Yönetimi ile ilgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Hoşgörür Tuğba, 2017. Planlı Değişim Sürecinin Okulların Geliştirilmesinde Kullanılması/. Yayın Evi: Kriter Yayınevi Editör Adı: Tuğba Hoşgörür
2-) Ağaoğlu, E., Altınkurt, Y., Kesim, E., Ceylan, M., Madden, T., 2008. Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Anadolu Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Esmahan Ağaoğlu

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Hoşgörür Tuğba, 2021. Sınıf Yönetimi/Sınıfta Motivasyon. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Necati Cemaloğlu, Kübra Yenel
2-) Hoşgörür Tuğba, 2020. Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama/Takım Liderliği. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kürşad Yılmaz
3-) Hoşgörür Tuğba, 2018. Sosyal Bilimlerde Kuramlar/Kurumsalcılık Kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: EREŞ FİGEN
4-) Hoşgörür Tuğba, 2018. Sosyal Bilimlerde Kuramlar/Örgütsel Ekoloji Kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: EREŞ FİGEN
5-) Hoşgörür Tuğba, 2018. Sosyal Bilimlerde Kuramlar/Sosyal Ağ Kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: EREŞ FİGEN
6-) Hoşgörür Tuğba, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Sapma Kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Yılmaz, Kürşad Demir, Kamile
7-) Hoşgörür Tuğba, 2016. Educational Policies in Turkey and Its Reflections/Teacher-training Policies in Turkey. Yayın Evi: Peter Lang Editör Adı: Figen Ereş

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Hoşgörür Tuğba, 2016. Eğitim Bilimlerine Giriş/Eğitimin Yönetsel Temelleri. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: Prof.Dr. Durmuş Ekiz, Yrd.Doç.Dr. Haydar Durukan
2-) Hoşgörür Tuğba, 2013. Okul Dünyası/Harvard Üniversitesi. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
3-) Hoşgörür Tuğba, 2013. Okul Dünyası/Lyceum. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
4-) Hoşgörür Tuğba, 2012. Pedagojik Değerler/Estetik. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Journal of Language, Identity & Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Education and Science. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Education and Science. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Education and Science. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Education and Science. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Education and Science. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Education and Science. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Education and Science. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Education and Science. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2013. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2013. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2012. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2012. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2011. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2011. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2011. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1

(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The Relationship between Teachers' Autonomy Behaviors and Emotional Labor - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
7-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
2-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Trends for the Segregation Practices of International Students: A Review of Higher Education in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) According to former school students’ viewpoints, what aspects turn a bad teacher into a good teacher? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
11-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
14-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
17-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
19-) What are the demands of the new millennium from students, learning environments and the curriculum - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
20-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
22-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
23-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
24-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
25-) Eğitimde Denetim Sorunları. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
26-) What are the demands of the new millennium from students, learning environments and the curriculum - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
2-) According to former school students’ viewpoints, what aspects turn a bad teacher into a good teacher? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Sapma Kuramı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effect of Power Sources Used by Lecturers in Class Management on The Pre-Service Teachers’ Perceptions of Fairness Regarding Their Learning Environment - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) The Relationship between Teachers' Autonomy Behaviors and Emotional Labor - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Sınıf Yönetimi/Sınıfta Motivasyon - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Planlı dönemde yükseköğretimdeki gelişmeler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
13-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
16-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 9
18-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
19-) The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
20-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
21-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
22-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
23-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
24-) The Effect of Power Sources Used by Lecturers in Class Management on The Pre-Service Teachers’ Perceptions of Fairness Regarding Their Learning Environment - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
25-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
26-) According to former school students’ viewpoints, what aspects turn a bad teacher into a good teacher? - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
27-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 11
28-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Sapma Kuramı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
29-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
30-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
31-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
32-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
33-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
34-) What are the demands of the new millennium from students, learning environments and the curriculum - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
35-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
36-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
37-) Eğitimde Denetim Sorunları. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
38-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
39-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
40-) Eğitimde Denetim Sorunları. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
41-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
42-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
43-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
44-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
45-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 3
46-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
47-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
48-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
49-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2
50-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
51-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 2
52-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 2
53-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2008 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
8-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
10-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
11-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
12-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
13-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
14-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 3
15-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2005 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
2-) Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Reflections of Urban Poverty on Education from the Perspectives of School Administrators - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Planlı dönemde yükseköğretimdeki gelişmeler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
6-) Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Planlı dönemde yükseköğretimdeki gelişmeler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
12-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
14-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
17-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 9
19-) Educational Policies in Turkey and Its Reflections/Teacher-training Policies in Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
22-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
23-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
24-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
25-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
26-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 2

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Sapma Kuramı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Kadın Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin Güç Mesafesi Arasındaki İlişki. Konu: Kadın okul müdürlerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin algıladıkları güç mesafesi arasındaki ilişkiyi incelemek.. DEMET-TOZLU. 2022
2-) Tez Adı: Okul Yöneticiliği İstihdam Süreçlerinin Hukuksal Metinler ve Okul Müdürlerinin Görüşleri Kapsamında Değerlendirilmesi. Konu: Türkiye'de okul yöneticisi istihdam edilme süreçlerine yönelik bir değerlendirme. . TANER-KAYA. 2022
3-) Tez Adı: Öğretmenlerin Özerklik Davranışları İle Duygusal Emekleri Arasındaki İlişki. Konu: Öğretmenlerin özerklik davranışları ile duygusal emekleri arasındaki ilişkiyi belirlemek amacıyla gerçekleştirilen, ilişkisel tarama modelinde desenlenmiş bir çalışmadır.. CEMAL-YURTSEVEN. 2019
4-) Tez Adı: Okul Müdürlerinin Örgütsel İletişim Sürecine İlişkin Yeterlikleri. Konu: Okul müdürlerinin örgütsel iletişim sürecine ilişkin yeterliklerini değerlendirmek amacıyla gerçekleştirilen, nitel araştırma modeli ile desenlenmiş bir çalışmadır.. NAZLI SILA-ÖNER. 2019

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: Bilgi uçurma ile örgütsel güç oyunları arasındaki ilişki. Konu: Bilgi uçurma ile örgütsel güç oyunları arasındaki ilişkinin incelenmesidir.. KISMET-NUR. 2022
2-) Tez Adı: Eğitim Birliği Çerçevesinde Türk Eğitim Sisteminin Temel Amaç ve İlkelerinin Uygulanma Durumu. Konu: Ortaöğretim okullarında Türk Eğitim Sistemi’nin temel amaç ve ilkelerinin uygulanma durumunu belirlemek.. YUSUF ONUR-EREN. 2022
3-) Tez Adı: Eğitim Emeğinin Prekarizasyonu: Öğretmenlerin İş Güvencesizliği Algılarının İncelenmesi. Konu: Bu araştırmada kadrolu, sözleşmeli ve ücretli olarak istihdam edilen öğretmenlerin iş güvencesizliği algılarının incelenmesi amaçlanmaktadır.. İbrahim-Çolak. 2021
4-) Tez Adı: Okulların etik iklimi ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki (Kozan ilçe örneği). Konu: Bu araştırmada okulların etik iklimi ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişkinin belirlenmesi amaçlanmıştır.. Safiye Pınar-Korkmaz. 2019

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Muğla il merkezinde (Menteşe İlçesi) kent yoksulluğunun yoğun yaşandığı mahallerde, kent yoksulluğunun eğitime yansımalarının çok boyutlu olarak görünür hale getirilmesi ve ortaya çıkan profile göre bir müdahale programı geliştirilip uygulanması amacıyla hazırlanmış olan ve eylem araştırması kullanılarak desenlenmiş bir projedir.. Proje Türü: -Tübitak 1001. Yoksulluğun Yeni Yüzü: Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansımalarına İlişkin Bir Eylem Araştırması. 2021-2023

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. İlkokul öğrencilerinde çevre ve iklim krizi konularında farkındalık oluşturmaya yönelik illüstrasyonlu bir İngilizce hikaye kitabı hazırlama. 2022--1
2-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Uluslararası öğrencilerin kültür şoku ile baş etmelerine yönelik çevrimiçi etkinlikler düzenlenmesi. 2022--1

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. OKUL YÖNETİCİLERİNİN NARSİSTİK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE YÖNETİMDE KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. 2015-2016

(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2021

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Online Publication Launch of Holocaust Memorial Days: An overview of remembrance and education in theOSCE region. WEBINAR. . 2020
2-) ”Addressing Anti-Semitism in Schools: Training Curricula” - Publication Launch and Discussion”. WEBINAR. . 2020
3-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2018
4-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2017

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2015

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi . Mğla. . 2023

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Sınıf Yönetimi ve Motivasyon. Türkiye. . 2019

Verdiği Dersler

EBB00110 2023-2024 Bahar

SINIF YÖNETİMİ

EYT 5006 2023-2024 Bahar

İNSAN KAYNAKLARININ YÖNETİMİ

EYT 6504 2023-2024 Bahar

Okul Geliştirmede Dünya Örnekleri

EBB00110 2023-2024 Güz

SINIF YÖNETİMİ

EYT 5515 2023-2024 Güz

EĞİTİMDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ

EYT 6505 2023-2024 Güz

Eğitim Yönetimi ve Küreselleşme

EBB00110 2022-2023 Bahar

SINIF YÖNETİMİ

EBB3802 2022-2023 Bahar

Sınıf Yönetimi

EYT 5006 2022-2023 Bahar

İNSAN KAYNAKLARININ YÖNETİMİ

EBB00110 2022-2023 Güz

SINIF YÖNETİMİ

EBB3803 2022-2023 Güz

Sınıf Yönetimi

EBB3901 2022-2023 Güz

SINIF YÖNETİMİ

EBB4801 2022-2023 Güz

Sınıf Yönetimi

EYT 4555 2022-2023 Güz

SINIF YÖNETİMİ

EYT 5515 2022-2023 Güz

EĞİTİMDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ