Personel

Araştırma Görevlisi ARCA ADIGÜZEL
Araştırma Görevlisi
Arca Adıgüzel
@ E-posta
arcaadiguzel@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü/Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı 05.06.2014

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı 10.08.2018

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı/Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı Devam Ediyor

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Avcı Raşit, Adıgüzel Arca, Zeybek Çaktı Saide Umut, Çolakkadıoğlu Oğuzhan, 2021. The Role of Post-divorce Parental Conflict in Predicting Aggression, Anger, and Symptoms of Anxiety and Depression among University Students. Journal of Divorce & Remarriage

(A-3-Eski) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Erözkan, A., Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Self-efficacy, Self-esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program . Journal of Education and Training Studies

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Acar Sinem, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, Erözkan Atılgan, 2021. Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Olarak Geliştirilen Belirsizliğe Tahammülsüzlükle Başetme Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük Düzeyleri Üzerindeki Etkililiğinin Sınanması. Pamukkale University Journal of Education
2-) Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2017. Sources of Test Anxiety: A Qualitative Approach. Journal of Education and Practice
3-) Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2017. Effect of Selfie, Social Network Sites Usa ge, Number of Photos Shared on Social Network Sites on Happiness among University Students: A Model Testing. Journal of Education and Practice

(A-5-Eski) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Adıgüzel, A., Doğan, U., Erözkan, A., 2016. Ergenler için Takıntılı Mesajlaşma Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması . ONLINE JOURNAL OF TECHNOLOGY ADDICTION & CYBERBULLYING

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Öğütlü Hakan, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, Türkçapar Mehmet Hakan, 2021. Mediation Role of Experiential Avoidance in the Relationship Between Subjective Vitality and Depression. Bilişsel Davranışçı Psikoterapi ve Araştırmalar Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Okul Psikolojik Danışmanları/Rehber Öğretmenleri Gözünden Güncel Öğrenci Problemleri . III. International Eurasian Educational Research Congress

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Doğan, U., Erözkan, A., Adıgüzel, A., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Rehberlik Hizmetleri. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
2-) Erözkan, A., Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Lise ve Ortaokul Öğrencilerindeki Sınav Kaygısının Kaynakları. III. International Eurasian Educational Research Congress
3-) Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Üniversite Öğrencilerinde Sosyal Ağ Sitelerinin Kullanımı, Paylaşılan Fotoğraf ve Öz çekimin Mutluluğa Etkisi. 1. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi
4-) Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Öğrencilerin Teknoloji Kullanımlarının Değerlendirilmesi . 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
5-) Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Birleştirilmiş Sınıflarda Okuyan Öğrencilerin Deneyimleri. 15. uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
6-) Sarıcaoğlu, H., Adıgüzel, A., 2016. Öğretmen Adaylarının Öznel İyi Oluş Düzeylerinin Yordayıcıları Olarak Öz-Anlayış ve Ruminasyon. III. International Eurasian Educational Research Congress
7-) Adıgüzel, A., Doğan, U., Erözkan, A., 2016. Ergenler için Takıntılı Mesajlaşma Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Avcı, R., Zeybek, S.U., Adıgüzel, A., 2015. BOŞANMA SONRASI EBEVEYNLER ARASI ÇATIŞMA İLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SALDIRGANLIK, KAYGI VE DEPRESYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER. 13. ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK KONGRESİ
2-) Avcı, R., Adıgüzel, A., Zeybek, S.U., Çolakkadıoğlu, O., 2015. BOŞANMA SONRASI EBEVEYNLER ARASI ÇATIŞMA ÖLÇEĞİ’NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. 13. ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK KONGRESİ