(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Çetinkaya Peyruze Rana, Kaya Aslı, 2023. Tendencies of Prospective Music Teachers to Use Technology and the Status of Technology Use in Teaching Practice Course. Cumhuriyet University
2-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2021. The Reflections of Pre-service Music Teachers’ Creative Thinking Skills on Their Instrumental Improvisation Ability. International Online Journal of Educational Sciences
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2017. ”Thinking Creatively with Sounds and Words: Sounds and Images IIA” validity study in the Turkish language. Journal of Human Sciences
2-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2016. Assessment of creativity based learning environment for major instrument courses: A case study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education. Journal of Human Sciences
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Başbuğ Çağrı, Kaya Aslı, 2022. TEMEL YETERLİLİK TESTİ BAŞARI SIRASI BARAJININ MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARI ÖZEL YETENEK SEÇME SINAVINA ETKİLERİ. Trakya Eğitim Dergisi
2-) Özevin Tokinan Banu, Kaya Aslı, 2020. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Vilken Gözde, Kaya Aslı, 2023. Sanat Eğitiminin Çocuk Evlerinde Yaşayan Çocukların Sosyal-Duygusal Beceri Algılarına Etkisi. 3. ULUSLARARASI SANAT - TASARIM KONFERANSI, PERFORMANS VE SERGİSİ IADCE 2023
2-) Kaya Aslı, 2022. Okul Öncesi Çocukların Müziğe İlişkin Algıları. 2.ULUSLARARASI SANAT – TASARIM KONFERANSI, PERFORMANS VE SERGİSİ, IADCE 2022
3-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2019. Sanatsal İlginin Öğretmenlik Mesleğine Etkilerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri: Buca Eğitim Fakültesi Örneği. I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu
4-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2015. Assessment of Creativity Supporting Learning Environment for Major Instrument Courses: A Case Study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education. ERPA International Congresses on Education 2015
5-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2014. Oyun Dans ve Müzik Derisine İlişkin Yaratıcılığı Destekleyen Öğrenme Ortamı Değerlendirme Ölçeği Geliştirme. MÜZED Bölge Konferansı İpek Yolu’nda Müzik Kültürü ve Eğitimi
6-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2014. Armoni-Kontrpuan-Eşlik Dersi Yaratıcılığı Destekleyen Öğrenme Ortamı Değerlendirme Ölçeği Geliştirme Süreci. ERPA International Congresses on Education 2014
7-) Kaya Aslı, Özeke Sezen, 2011. İlköğretim (1-8. Sınıflar) Müzik Dersi Öğretim Programına İlişkin Müzik Branş Öğretmenlerinin Görüşleri. III. International Congress of Educational Research
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Kaya Aslı, Özeke Sezen, 2010. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Müzik Dersine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. 9. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Kaya Aslı, 2021. Art Education An Overview: General Music Education From Creativity Perspective. Yayın Evi: Livre de Lyon Editör Adı: Danacı Bolat, Başak
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Online Journal of Educational Sciences. 2021. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makalelerde yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) TEMEL YETERLİLİK TESTİ BAŞARI SIRASI BARAJININ MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARI ÖZEL YETENEK SEÇME SINAVINA ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Assessment of creativity based learning environment for major instrument courses: A case study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar
olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) The Reflections of Pre-service Music Teachers’ Creative Thinking Skills on Their Instrumental Improvisation Ability - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer
almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.
1-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) TEMEL YETERLİLİK TESTİ BAŞARI SIRASI BARAJININ MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARI ÖZEL YETENEK SEÇME SINAVINA ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: TUBİTAK 2209-A Üniversite öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem kapsamında (proje no: 1919B012201824) yapılan bu araştırmada, sanat etkinliklerinin çocuk evlerinde yaşayan çocukların sosyal-duygusal beceri algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi amaçlanmaktır. Araştırma kapsamında yapılacak sanat etkinliklerinin çocuk evlerinde yaşayan çocukların sosyal-duygusal beceri algıları düzeylerinde anlamlı fark yaratıp yaratmadığı ölçülecektir.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sanat Eğitiminin Çocuk Evlerinde Yaşayan Çocukların Sosyal-Duygusal Beceri Algılarına Etkisi. 2023-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Kızılay’ın “Ayrım Gözetmemek” ve “İnsanlık” ilkelerinden hareketle engellilik alanında yapmış olduğu faaliyetler ve projeler kapsamında Türk Kızılayı İzmir Şubesi Gençlik Gönüllüleri’nin Bornova Belediyesi, Konak Belediyesi ve Buca Engelliler Derneği ile yaptığı “Engel Tanımıyoruz Dans Ediyoruz”. Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). Engel Tanımıyotuz Dans Ediyoruz. 2015-2015
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Scientix STEM Keşif Kampanyası Kapsamında STEM temelli "Sesleri Tanıyorum" Atölyesi (Muğla BİLSEM). Türkiye. . 2024
2-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği İkinci Aşama. Türkiye. . 2024
3-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Üçüncü Aşama. Türkiye. . 2024
4-) OKUL ÖNCESİ ÇOCUK GELİŞİMİ EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMI. Türkiye. . 2024
5-) Prodigies Music Curriculum Training. Türkiye. . 2024
6-) Özel Eğitimde Orff-Schulwerk Uygulamaları ve Orff-Sculwerk’le Müzik Terapi. Türkiye. . 2024
7-) DEĞERLER EĞİTİMİ EĞİTMENLİĞİ SERTİFİKA PROGRAMI. Türkiye. . 2023
8-) Active Music Listening for Music Educators. Helsinki. . 2023
9-) ÇOCUKLARDA FELSEFE EĞİTMEN EĞİTİMİ (PC4). Türkiye. . 2023
10-) Erasmus+ Programme: Power of Light Training Course. Yunanistan. . 2022
11-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Temel Aşama. Türkiye. . 2022
12-) Edwin E. Gordon Music Learning Theory (MLT) observation training. İtalya. . 2021
13-) "Gordon'un Müzik Öğrenme Teorisi-Elementer Müzik Pedagojisine Uyarlamalar". Türkiye. . 2021
14-) 3-12 yaş arası çocuklar için pedagojik modeller. Türkiye. . 2021
15-) Anadolu'dan Çıktım Yola. Türkiye. . 2021
16-) Social Active Cycling Team Mugla Seminar and Cycling Tour. Türkiye. . 2021
17-) Hikaye ve masal anlatıcılığı eğitmenliği. Türkiye. . 2020
18-) Özel Eğitim Alanında Orff-Schulwerk Uygulamaları: Eğitsel'den Terapötik'e. Türkiye. . 2020
19-) Kodály Seminar Online. Macaristan. . 2020
20-) Play Sing and Dance: Body Percussion and Orff-Schulwerk Music and Dance Pedagogy. Türkiye. . 2019
21-) Edwin E. Gordon Music Learning Theory (MLT) observation training. İtalya. . 2019
22-) Çocuk resimleri yorumlama. Türkiye. . 2019
23-) Open Streets Day Now We Bike Cycling Tour Wien-Bratislava-Budapest. Macaristan. . 2019
24-) Hikayelerle Orff Schulwerk Uygulamaları ve Türk Müziği ile Orff Schulwerk. Türkiye. . 2018
25-) The art of music education in according to the Music Learning Theory of Edwin E. Gordon. Türkiye. . 2018
26-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu III. Türkiye. . 2018
27-) Playing with the Elements of Music. Türkiye. . 2018
28-) Orff-Schulwerk'de Ürün, Süreç ve Sahneleme. Türkiye. . 2018
29-) Müzik Öğrenme Teorisi (Music Learning Theory-MLT) Doğrultusunda 6 Yaş Üzeri Müzik ve Enstrüman Eğitimi. Türkiye. . 2018
30-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu III'e Hazırlık . Türkiye. . 2018
31-) Orff-Schulwerk Semineri. Türkiye. . 2017
32-) Orff-Schulwerk ve Hikayeler. Türkiye. . 2017
33-) "Orff-Schulwerk Müzik ve Hareket Eğitimi" ve Orff-Schulwerk Müzik ve HAreket Eğitimi II: Ksilofon Çalıyorum". Türkiye. . 2017
34-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu II. Türkiye. . 2017
35-) Okul Öncesi Orff-Schulwerk Uygulamaları-II. Türkiye. . 2017
36-) 1. Uluslararası İstanbul Kodaly Eğitim Günleri. Türkiye. . 2017
37-) 29th International Kodaly Seminar- Music Pedagogy Course. Macaristan. . 2017
38-) "Müzik ve Hareketin Tam Ortasında" ve "Sözsüz Cümleler". Türkiye. . 2016
39-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu I. Türkiye. . 2016
40-) "Sessizlik ve Oyun" Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi. Türkiye. . 2016
41-) Önüm Arkam Taşım Topum ve İçimizdeki Ritim 2. Türkiye. . 2016
42-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/ Liderliği Programı: 1. Aşama . Türkiye. . 2015
43-) Orff-Schulwerk'de Yaratıcı Dans ve Hareket II. Türkiye. . 2015
44-) Orff-Schulwerk Müzik, Dans ve Müzik Dili. Türkiye. . 2015
45-) The International Summer Course "Elemental Music and Dance Padagogy Orff-Schulwerk". Avusturya. . 2015
46-) Masallarla Orff-Schulwerk. Türkiye. . 2015
47-) İçimizdeki Ritim. Türkiye. . 2015
48-) 18th International Summer Course of Orff-Schulwerk in Pilsen. Çekya. . 2015
49-) The Scoring Certificate of the Torrance Tests of Creative Thinking -Verbal Forms. Türkiye. . 2014
50-) Uluslararası Sonbahar Kursu: Küçük Çocuklarla Müzik, Dans ve Müzikreatif. Türkiye. . 2014
51-) Orff-Schulwerk'de Yaratıcı Dans ve Hareket. Türkiye. . 2014
52-) TUBİTAK Ulusal ve Uluslararası Akademik Proje Desteklerine Yönelik Uygulamalı Eğitim. Türkiye. . 2013
53-) Ritimlerle ve şarkılarla Orff-Schulwerk. Türkiye. . 2013
54-) Orff-Schulwerk'de Müzik ve Hareket Demetleri. Türkiye. . 2012
(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için
ders başına) (toplamda yıllık 30 puanı geçemeyecek
şekilde)
1-) Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi Dersi. Türkiye. . 2023
2-) Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi Dersi. Türkiye. . 2022
(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve
komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrenci Sosyal Etkinlik Belgesi Değerlendirme Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2023
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Beste Yarışması Yönetim Kurulu Üyeliği. Muğla. . 2022
3-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrenci Sosyal Etkinlik Belgesi Değerlendirme Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2022
4-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Komisyon Üyeliği. Türkiye. . 2021
5-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Komisyon Üyeliği. Türkiye. . 2020
6-) EPDAD Akreditasyon kurulları: Öz Değerlendirme Raporu Komisyonu. Türkiye. . 2020
(I-19) Yurt İçi Araştırma (Puansız)
1-) Devlet Tiyatroları Opera ve Balesi Çalışanları Yardımlaşma Vakfı (TOBAV) Orff-Schulwerk ile Sanat Eğitimi . Türkiye. . 2017
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 3. Uluslararası Sanat - Tasarım Konferansı, Performans ve Sergisi IADCE 2023 - Bilim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2023
2-) 2.ULUSLARARASI SANAT – TASARIM KONFERANSI, PERFORMANS VE SERGİSİ, IADCE 2022 Bilim Kurulu Üyeliği ve Oturum Başkanlığı. Türkiye. . 2022
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Kentsel Yeşil Altyapı: Bisiklet Politika ve Uygulamaları Çalıştayı. Türkiye. . 2020
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Muğla BİLSEM Öğretmenlerine Yönelik Sanatsal Konularda Bilimsel Proje Hazırlama Yöntem ve Teknikleri. Türkiye. . 2023
2-) TÜBİTAK 2209-A Projesi Yazıyorum. Türkiye. . 2023
3-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Ders Kitabı Yazarlık Eğitimi Çalıştayı. Türkiye. . 2022
4-) Yaratıcı Drama Orff ve Müzik Hareket Eğitim Günleri-II. Türkiye. . 2019
5-) Orff-Schulwerk ve Yaratıcı Dans. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, İstanbul/Türkiye. . 2014
6-) Orff-Schulwerk. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, İstanbul/ Türkiye. . 2014
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) MEB K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Okul Öncesi Öğretim Programı Müzik Alanı Komisyonu. Türkiye. . 2023
(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma.*(sergi, proje, uygulama,
1-) DANS GÖSTERİLERİ/TOPLULUK DANSÇILIĞI/. 2018. TEBEŞİR: KADINLAR VE SINIRLAR
(S-8) Kendi rehberliğinde hazırlanan öğrenci eser
yada yorumlarıyla gerçekleştirilen etkinlikler
(sergi, konser, workshop, heykel, sempozyum
vb.)
1-) DANS GÖSTERİLERİ/EĞİTMENLİK/. 2019. ”BOŞLUK” Yaratıcı Dans Gösterisi