(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Fırat Aytekin, Sayılan Ali Burak, 2023. A Survey on The Effects of R&D, Advertising Spendings on Businesses Revenue and The Competitive Parity Method. Journal of Community Positive Practices
2-) Fırat Aytekin, Özaltın Türker Gülay, Metin İsmail, 2014. Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla. International Journal of Academic Research
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Yagublu Gulshan, Fırat Aytekin, 2022. MENŞE ÜLKE İMAJININ MÜŞTERİ RİSK ALGISI VE MÜŞTERİ GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ: AZERBAYCAN’DAKİ TÜRK MARKALARI. Girisimcilik Inovasyon ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi
2-) Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2020. Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
3-) Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2020. Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
4-) Şahin Ayşe, Fırat Aytekin, 2018. Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi. Turkish Journal of Marketing
5-) Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2017. Hizmet Algılanan Değeri Açısından Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Araştırma. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies)
6-) Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2017. Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS)
7-) Fırat Aytekin, Aydın Ali Emre, 2016. Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma A Research on Hodonic and Atilitarian Shopping Behavior. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
8-) Fırat Aytekin, Bulut Zeki Atıl, Karabulut Ali Naci, 2014. Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
9-) Fırat Aytekin, Kutucuoğlu Kemal Yüce, Arıkan Saltık Işıl, Tunçel Özgür, 2013. Consumption Consumer Culture and Consumer Society. Journal of Community Positive Practixe
10-) Fırat Aytekin, Açıkgöz İlgi, 2011. Konaklama İşletmelerinin Kriz Döneminde Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri. M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
11-) Fırat Aytekin, Ansen Eda Nazan, 2009. Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği. ÇOMU Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Fırat Aytekin, 2023. TÜKETİCİ YALNIZLIĞININ ALIŞVERİŞ MOTİVASYONU ÜZERİNE ETKİSİ. Doğuş Üniversitesi Dergisi
2-) Akdemir Ruşen, Fırat Aytekin, 2022. PAYLAŞIM EKONOMİSİNDE BİREYLERİN DİJİTAL PLATFORMLARDA ÜRÜN/HİZMET KİRALAMA NİYETLERİNİN AJZEN’İN PLANLANMIŞ DAVRANIŞ TEORİSİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Akademik Hassasiyetler
3-) Aydın Ali Emre, Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, 2015. Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması. Tüketici ve Tüketim Araştırmalrı Dergisi
4-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Fatma, 2015. Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması. Yönetim Bilimleri Dergisi
5-) Fırat Aytekin, Tunçel Özgür, Arıkan Saltık Işıl, Kutucuoğlu Kemal Yüce, 2012. Toplumsal Paradigmadaki Değişimler Bağlamında Tüketim Diyalektiğine Bakış. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
6-) Fırat Aytekin, Bayrakdaroğlu Funda, 2009. Siyasal Pazarın Coğrafi Bölümlendirilmesine İlişkin Genç Seçmenlere Yönelik Bir Analiz. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
7-) Fırat, A., Azmak, E., 2007. “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı”. KMÜ İ.İ.B.F. Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Fırat Aytekin, Öney Tugay, 2017. Kamu Acil Yardım Ekiplerinde Kurumsal İmaj: Muğla İtfaiye Örneği. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
2-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Fatma, 2016. Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama. Soyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
3-) Ersoy Hüseyin, Fırat Aytekin, 2006. Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
4-) Fırat Aytekin, Mortaş Mustafa, 2006. Bilgi Üretim Sürecinde Örgütsel Öğrenme. Pazarlama Dünyası
5-) Fırat Aytekin, Mortaş Mustafa, 2005. Çokuluslu İşletmelerin Yabancı Ülkeye Giriş Yollarından Biri: Ortak Yatırım (Joint Venture). Mevzuat Dergisi
6-) Tanyeri, M., Fırat, A., 2005. “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)”. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
7-) Fırat, A., Emgin, O., 2005. “Sermaye Piyasası Kanunu’na Tabi Anonim Ortaklıkların Düzenledikleri Mali Tablolar İle Mali Yapı Analizlerinin Önemi”. Yaklaşım Dergisi
8-) Fırat Aytekin, Firuzan Ali Rıza, 2004. Dağıtım Kanalının Etkinliğinin Artırılmasında Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing) Üzerine Bir Araştırma. Akademik Fener
9-) Fırat Aytekin, Elagöz İsmail, Aydemir Muzaffer, 2001. Satışta Etik Sorunlar ve Satışçı Sorumluluğunun Önemi. TSE Standard Ekonomik ve Teknik Dergi
10-) Fırat Aytekin, 1999. Kriz Dönemlerinde İşletmelerde İzlenecek Pazarlama Stratejileri. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2022. PAZARLAMA ALANINA GÜNCEL BİR BAKIŞ SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA VE TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİ KAVRAMLARINA YÖNELİK BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE
2-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Özkoç Hatice Hicret, Fırat Aytekin, Çetin Gürcan, Gülsunar Gazel Gamze, 2021. A Model for Visualization of Customer’s Attention That Occurs on the Furniture by Using Eye-Tracking Technology and Determination Its Effect on New Product Design. 1 st International Conference on Advances in Engineering, Architecture, Science and Technology
3-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, Günaydın Özge Elmas, 2019. Y KUŞAĞI BİREYLERİNİN İÇ GİRİŞİMCİLİK ALGILAMALARININ BELİRLENMESİ: TURİZM SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, FETHİYE ÖRNEĞİ. 4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
4-) Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2019. Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi. 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
5-) Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2019. Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi: Kalitatif Bir Analiz. 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
6-) Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2017. Havayolu Yolcu Pazarının Fiyat ve Zaman Duyarlılığı Temelinde Bölümlendirilmesi. I. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimler Kongresi
7-) Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2017. Ürün Algılanan Değeri Açısından Optisyenlik Müesseselerindeki Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi. I. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi
8-) Fırat Aytekin, Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, 2017. Üniversite Mezunlarının Girşimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma:Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Optisyenlik Programı Mezunları Örneği. III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
9-) Fırat Aytekin, Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, 2017. Sosyal Medyadaki Girişimcilik Paylaşımlarının Girişimcilik Niyetine Etkileri. III. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer
10-) Özen Ertan, Fırat Aytekin, Karaca Özkan, 2016. İşletmelerde Rekabeti Etkileyen Markalaşmanın Yetersizliği Ve Çözüm Önerileri. 3. ULUSLARARASI İŞLETME ÖĞRENCİLERİ KONGRESİ /3RD INTERNATIONAL CONFERENCE OF BUSINESS STUDENTS
11-) Metin İsmail, İncili Veysel, Çetin Numan Sabit, Fırat Aytekin, 2013. Küçük Ölçekli Elektrik Enerjisinin Üretiminin Çevreye Duyarlı Girişimcilik Açısından Önemi. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
12-) Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, 2012. Kadın Çalışanların İş Ahlakına Yönelik Tutum ve Davarnışları: Muğla İli Örneği. II. Uluslararası Ahilik Sempozyumu
13-) Baldemir, E., Fırat, A., Karabulut, A.N., Kaya, F., 2010. “The Effect of The Children Under Year Old on Families Food Purchasing Decision”. 2. International Symposium on Sustainable Development
14-) Fırat Aytekin, Dirlik Serkan, Bayrakdaroğlu Funda, 2007. Paradigm Changes in Marketing Value Creation and Strategies of The Edge of Chaos. International Conference on Business, Management and Ecanomics
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Özkoç Hatice Hicret, Çetin Gürcan, Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Gülsunar Gazel Gamze, 2023. FARKLI TİP MUTFAK MOBİLYALARINDA GÖRSEL İLGİ ODAKLARININ BELİRLENEREK KULLANICI-ÜRÜN ETKİLEŞİMİNİN
İNCELENMESİ: BİR GÖZ İZLEME ÇALIŞMASI. VII. Uluslararası Mobilya Kongresi IFC2023
2-) Kömürcü Fatma, Fırat Aytekin, 2018. Ege Bölgesindeki Büyük Şehir Belediyelerinin Sürdürebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi. 3. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Bayrakdaroğlu Funda, Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, 2016. Tüketim Tarzı Olarak Vejetaryenlik Vegan ve Vejetaryen Tüketicilerin Davranışlarına İlişkin Netnografik Bir İnceleme. 21st Marketing Congress 21. Pazarlama Kongresi
2-) Süleyman, B., Aytekin, F., Selin, Ç., 2015. "Honaz İlçe İmajı Algısının Ölçümlenmesi: Pamukkale Üniversitesi, Honaz Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma". Honaz Sempozyumu 26 Kasım 2015 - 27 Kasım 2015
3-) Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, Bayrakdaroğlu Funda, Aydın Ali Emre, 2013. Şehir Markalaşmasında İhracata Dayalı Ürünlerin Rekabet Aracı Olarak Rolü: Muğla İline Yönelik Bir İnceleme. Muğla Değerleri Sempozyumu
4-) Baldemir Ercan, Fırat Aytekin, Metin İsmail, Akyurt Kurnaz Hande, 2011. İlçelerin Turizm Potansiyellerinin Analitik Hiyerarşi Yöntemi İle Sıralanması: Muğla Örneği. 12. Ulusal Turizm Kongresi
5-) Fırat Aytekin, Bayrakdaroğlu Funda, Karadağ Levent, 2009. Şehirlerin Pazarlamasında Turizm Bölgeleri İmajının Algılama Haritalarıyla İncelenmesi. 14. Ulusal Pazarlama Kongresi
6-) Fırat Aytekin, Bulut Zeki Atıl, Güler Mehmet Emre, 2008. Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma. 13. Ulusal Pazarlama Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Çetin Gürcan, Özkoç Hatice Hicret, Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Gülsunar Gazel Gamze, 2021. GÖZ İZLEME TEKNOLOJİSİNİN MOBİLYA SATIŞLARINI ARTIRMAK İÇİN KULLANILABİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR MODEL
. 4.ULUSAL ÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞ BİRLİĞİ AR-GE VE İNOVASYON KONGRESİ
2-) Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2014. Stratejik İşbirliklerinin Geliştirilmesinin, Optisyenlik Müesseseleri Açısından Önemi. I. Ulusal Optisyenlik Sempozyumu
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, Daşkıran Filiz, 2017. III. Girişimcilik İstihdam ve Kariyer Kongresi Bildiri Kitabı/. Yayın Evi: Birlik Fotokopi Baskı Ozalit Gıda San. Tic. Ltd. Şti Editör Adı: MARANGOZ MEHMET,FIRAT AYTEKİN,DAŞKIRAN FİLİZ
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2023. SOSYAL, BEŞERI VE İDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXIV/SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMAYA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Kazaz Arzu
2-) Fırat Aytekin, Uzun Gülcan, 2023. HAYATI SANAT OLARAK YAŞAMAK/Bilgi Toplumunda Halkla İlişkilerin Dijital Dönüşümü. Yayın Evi: POST YAYINEVİ Editör Adı: Deveci Ümral, Yalçınkaya Şerife
3-) Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Fırat Aytekin, 2023. YEŞİL EKONOMİDE GÜNCEL EĞİLİMLER/YEŞİL PAZARLAMA VE TÜRKİYE’DEKİ İŞLETMELERDE KULLANILAN UYGULAMA ÖRNEKLERİ. Yayın Evi: NOBEL BİLİMSEL ESERLER SERTİFİKA NO.: 20779 Editör Adı: Vatansever Deviren, Nursen., Duran, Tarık
4-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, 2021. BİREYDEN TOPLUMA COVİD-19 PANDEMİSİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR/COVİD-19 PANDEMİSİNİN TÜKETİCİLERİN İÇGÜDÜSEL SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Yayın Evi: Iksad Publications Editör Adı: ALTIPARMAK, Sümeyye
5-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, 2021. Muğla Kent Ekonomisi/Muğla İlinin Markalaşması ve Markalı Ürünler. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: BAHAR Ozan, AVCI Mehmet
6-) Fırat Aytekin, Uzun Gülcan, 2020. Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Tüeketim ve Tüketim Yaklaşımlarının Gelişimi. Yayın Evi: Beta Basım Yayn Editör Adı: Marangoz Mehmet , Fırat Aytekin
7-) Fırat Aytekin, Işık Şengül, 2020. Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Gönüllü Sade Yaşam. Yayın Evi: Beta Basım Yayın Editör Adı: Marangoz Mehmet , Fırat Aytekin
8-) Fırat Aytekin, Uzun Gülcan, 2020. Edebiyatta Jest ve Mimik/Reklam Metinlerinde Jest ve Mimik Kullanımı. Yayın Evi: KİTABEVİ Yayınları Editör Adı: Deveci Ümral, Akgöl Ahmet
9-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Fatma, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: BABACAN, Hasan, SOLDATOVIC, Tanja, DELOBEGOVIC DZANIC, Nihada
10-) Kömürcüoğlu Fatma, Fırat Aytekin, 2018. Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III/Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi A.Ş. Editör Adı: Azmi YALÇIN
11-) Fırat Aytekin, Kızgın Yıldıray, 2017. Pazarlama Yönetimi/Kriz ve Durgunluk Dönemlerinde Pazarlama Yönetimi. Yayın Evi: Beta Editör Adı: Mehmet Marangoz
12-) Aytekin, F., Ali Emre, A., 2011. Pazarlama İlkeleri-Dağıtım Kanalları. Yayın Evi: BETA Editör Adı: CANAN AY
13-) Fırat Aytekin, Dirlik Serkan, 2008. Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü. Yayın Evi: Nobel Yayın Dağıtım Editör Adı: Bekmez, Selahattin
14-) Fırat Aytekin, Dirlik Serkan, 2007. Hizmet Kalitesi Kavramlar Yaklaşımlar ve Uygulamalar/Müşteri ve Kalite. Yayın Evi: Detay Yayınları Editör Adı: Gümüşoğlu, Şevkinaz, Pırnar, İge, Akan Perran, Akbaba, Atilla
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Fırat Aytekin, Mortaş Mustafa, Dirlik Serkan, 2008. Güncel İşletmecilik Konuları/Yeşil Pazarlama (Green Marketing). Yayın Evi: Tablet Yayınları Editör Adı: Doğan, Zeki, İnal, M. Emin
2-) Alkan Gönül, Fırat Aytekin, 2005. Uluslararası Rekabet Sürecinde Türkiye/Avrupa Birliği’ne Giriş Sürecinde Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin Rekabet Güçlerinin Belirlenmesi. Yayın Evi: Beyaz Yayınları Editör Adı: Gökalp, M. Faysal, Kesbiç, C. Yenal
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) International Journal of Hospitality Management. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Business and Economics Research Journal. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
3-) İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Turkish Journal of Marketing (TUJOM). 2018. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Business and Economics Research Journal (BERJ). 2018. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi . 2017. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Bülent Ecevit Üniversitesi, Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (UUSBD). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
6-) MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ. 2015. Hakemlik Sayısı: 3
(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce
desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve
panelistlik
1-) BAP. 2016. Hakemlik Sayısı: 5
(D-4) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde
baş editörlük
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2014. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ.
(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı
editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. HAVAYOLU İŞLETMELERİNDE PAZAR BÖLÜMLENDİRME.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2020. Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar.
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2019. IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENTAND CAREER CONGRESS PROCEEDINGS BOOK.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2017. III. Uluslararası Girişimcilik İstahdam ve Kariyer Kongresi Bildiriler Kitabı.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2011. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ.
(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
2-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
4-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
7-) “The Effect of The Children Under Year Old on Families Food Purchasing Decision” - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makalelerde yapılan atıf
1-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
2-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
3-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf
1-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
2-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma A Research on Hodonic and Atilitarian Shopping Behavior - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
6-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
7-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
8-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
9-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar
olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
4-) Y KUŞAĞI BİREYLERİNİN İÇ GİRİŞİMCİLİK ALGILAMALARININ BELİRLENMESİ: TURİZM SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, FETHİYE ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Hizmet Algılanan Değeri Açısından Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma A Research on Hodonic and Atilitarian Shopping Behavior - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
27-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
28-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
29-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 6
31-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
32-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
33-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
34-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma A Research on Hodonic and Atilitarian Shopping Behavior - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
35-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
36-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
37-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
38-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
39-) Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
40-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
41-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
42-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
43-) Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
44-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
45-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
46-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
47-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
48-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
49-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
50-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
51-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer
almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.
1-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Hizmet Algılanan Değeri Açısından Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
9-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma A Research on Hodonic and Atilitarian Shopping Behavior - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
14-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma A Research on Hodonic and Atilitarian Shopping Behavior - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
17-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
20-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
21-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
22-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
23-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
24-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer
almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın
eserlerine yapılan atıf
1-) Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
7-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
15-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma A Research on Hodonic and Atilitarian Shopping Behavior - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Tüeketim ve Tüketim Yaklaşımlarının Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III/Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
27-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
28-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
29-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
31-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
32-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
33-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
34-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı
kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine
yapılan atıf.
1-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Hizmet Kalitesi Kavramlar Yaklaşımlar ve Uygulamalar/Müşteri ve Kalite - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
4-) Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.
1-) Tez Adı: Tüketici Yalnızlığının Alışveriş Motivasyonu İle İçgüdüsel Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Konu: Tüketici Yalnızlığının Alışveriş Motivasyonu İle İçgüdüsel Satın Alma Davranışı. FATMA-KÖMÜRCÜOĞLU SOYTÜRK. 2023
2-) Tez Adı: Algılanan Değerin Müşteri Memnuniyeti İle İlişkisinin Araştırılması: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Uygulama. Konu: İşletme. Fatih Mehmet-DEMİR. 2018
3-) Tez Adı: Havayolu İşletmelerinde Pazar Bölümlendirme ve Müşteri Tercihleri Açısından Değerlendirilmesi. Konu: İşletme. Ali-YILDIZ. 2018
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: “Alternatif Tüketim Tarzı Olarak Gönüllü.Sadelik: Muğla Örneği”. Konu: Pazarlama. Şengül-IŞIK. 2019
2-) Tez Adı: “Mobil Pazarlama Uygulamalarının Destinasyon Seçimine Etkileri (Marmaris İlçesi Örneği)”. Konu: Pazarlama. İsmail-KILIÇ. 2019
3-) Tez Adı: Sivil Toplum Örgütlerinde Halkla İlişkiler Faaliyetleri Muğla Ticaret ve Sanayi Odası Örneği. Konu: Halkla İlişkiler. Bekir Çağatay-ÖZDEN. 2019
4-) Tez Adı: "Pazarlama İletişim Sürecinin Etkinliğini Arttırmada Nöropazarlama: Bir Alan Araştırması". Konu: Nöropazarlama. Fatma -KÖMÜRCÜOĞLU. 2016
5-) Tez Adı: "Pazarlama Bilgi Sistemleri: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma". Konu: Pazarlama Bilgi Sistemleri. Demet -SERVET. 2013
6-) Tez Adı: "Şirket Birleşmeleri ve Gözlükçülük İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama". Konu: İŞLETME. Mehmet Fatih -DEMİR. 2013
7-) Tez Adı: "Algılanan Liderlil Davranışları-İş Doyumu İlişkisi". Konu: İŞLETME. Sabire -Şen. 2012
8-) Tez Adı: “Kriz Dönemlerinde Turistlerin Satı Alma Davranışlarının İncelenmesi: Bodrum Örneği”. Konu: İŞLETME. Pınar Eldem -Çulhaoğlu. 2010
9-) Tez Adı: “Turizm İşletmelerinde Yeşil Pazarlama : Marmaris Örneği”. Konu: İŞLETME. Serap -Turhan. 2010
10-) Tez Adı: “Turizm İşletmelerinde Kriz Dönemlerinde Pazarlama Stratejileri ve Muğla Örneği”. Konu: İŞLETME. İlgi -Kalkan. 2010
11-) Tez Adı: “Siyasal Pazarlamada Konumlandırma: Siyasi Parti Liderlerinin Genç Seçmenlerce Algılanması”. Konu: İŞLETME. Funda -Kaya. 2009
12-) Tez Adı: “Küçük ve Orta Ölçekli Konaklama İşletmelerinde Hedef Pazar Belirleme: Muğla İli’nde Faaliyet Gösteren Butik Oteller Üzerine Bir Araştırma”. Konu: İŞLETME. Gülay -Özaltın. 2008
13-) Tez Adı: “Seyahat İşletmelerinde Elektronik Pazarlama Uygulamaları ve Antalya İlinde Faaliyet Gösteren A Grubu Seyahat Acentelerine Yönelik Bir Araştırma”. Konu: İŞLETME. Eda Nazan -Ansen. 2008
(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: ”Cadianda” Projesi. Proje Türü: Avrupa Birliği. Üzümlü Gleneksel El Dokumacılığının Ekonomiye Kazandırılması. 2006-2006
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 2223-B Yurtiçi Bilimsel Etkinlik Düzenleme Desteği. 2019-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi kapsamında, “Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Girişimcilik Sertifika Programı” adlı proje (proje no:4150006). Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 1601 TÜBİTAK Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Destek Programı. 2015-2018
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi kapsamında, “Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Girişimcilik Sertifika Programı” adlı proje (proje no:4150006). Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 1601 TÜBİTAK Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Destek Programı . 2015-2018
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Pazarlama Bilgi Sistemleri: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma. 2013-2013
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Göz izleme teknolojisi ile mobilyalar üzerinde oluşan ilgi odaklarının görüntülenmesi ve yeni ürün tasarımındaki etkinliğinin belirlenmesi. 2023--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Kurumsal Kaynak Planlaması Laboratuvarı 18/021. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. MSKÜ İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Kurumsal Kaynak Planlaması Laboratuvarı. 2018-2019
(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü
yardımcılığı (her yıl için
1-) Dekan Yardımcılığı. . . 2020
2-) Dekan Yardımcılığı. . . 2019
3-) Dekan Yardımcılığı. . . 2018
4-) Dekan Yardımcılığı. . . 2017
5-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2014
6-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2013
7-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2012
8-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2011
9-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2010
10-) Dekan Yardımcılığı. . . 2010
(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı
(her yıl için)
1-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2013
2-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2012
3-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2011
4-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2010
5-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2009
6-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2008
7-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2007
(I-20) Yurt Dışı Araştırma (Puansız)
1-) Academic Researcher. İngiltere. . 2013
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENTAND CAREER CONGRESS. Türkiye. . 2019
2-) III. Uluslararası Girişimcilik , İstihdam ve Kariyer Sempozyumu. Türkiye. . 2017
3-) Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
4-) II. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK VE KARİYER SEMPOZYUMU. 9-11 Ekim 2015. Türkiye. 2015
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) "Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar". Türkiye. . 2019
2-) "Sektörel Gelişmeler Bağlamında Hizmet Kalitesi". Türkiye. . 2018
3-) "Pazarlama Yönetiminde Güncel Yaklaşımlar". . . 2016
4-) "Pazarlamanın Değişen Yüzü". 27.11.2015. Türkiye. 2015
5-) Otantik Çocuk Oyunları ve Oyuncakları "Oyun ve Reklam". Türkiye. . 2010