Personel

Doç.Dr. BAKİ ŞAHİN
Doç.Dr.
Baki Şahin
@ E-posta
baki@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1801

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fen Bilimleri Eğitimi 05.06.1992

Yüksek Lisans

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fen Bilimleri Eğitimi/Matematik Öğretmenliği 15.01.1995
Hacettepe Üniversitesi Eğitim İlköğretimde Program Geliştirme Anabilim Dalı 24.06.1997

Doktora

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı 18.09.2003

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Erbilgin Evrim, Şahin Baki, 2021. The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra Teaching. Research in Educational Policy and Management
2-) Şahin Baki, Aykaç Murtaza, 2018. Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Matematik Temel Becerileri’ne İlişkin Görüşleri Üzerindeki Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Şahin Baki, 2016. Effect Of The Use Of Technology In Mathematics Course On Attitude A Meta Analysis Study. The Turkish Online Journal of Educational Technology
4-) Şahin, B., 2015. Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
5-) Şahin, B., 2013. Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-3-Eski) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Şahin, T.Y., Şahin, B., Çakır, Ö.S., 2001. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenmelerini Tahmin Eden Çeşitli Değişkenler ve Tahmin Etme Güçleri. Eğitim Araştırmaları Dergisi
2-) Çakır, Ö.S., Şahin, T.Y., Şahin, B., 2000. İlköğretim 6. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Çeşitli Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Alanlarını Açıklama Gücü. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-5-Eski) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Çakır Özlem Sıla, Yelken Tuğba, Şahin Baki, 2000. İlköğretim 6. sınıf Fen Bilgisi Dersine İlişkin Bazı Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Özelliklerini Açıklama Gücü. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Şahin Baki, 2019. SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Şahin Baki, 2018. LEARNING MATHEMATICS WITH CREATIVE DRAMA. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
3-) Şahin, B., 2015. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılmasına Karşı bakışlarının İncelenmesi. Yaratıcı Drama Dergisi
4-) Erbilgin Evrim, Şahin Baki, Arıkan Serkan, 2015. PASTA DİLİMLERİNİN FİYATI NE KADAR. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED)
5-) Bulut Safure, Şahin Baki, 2003. Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi. Eğitim ve Bilim

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Gün Hilal Kamile, Işık Osman Raşit, Şahin Baki, 2021. OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ulusavaş, M., Şahin, B., Dündar, Ş., Çelik, Ö., 2006. Öğretmen Yetiştirme Sisteminde Çocuk Hakları Bakımından Bir Değerlendirme : Kepirtepe Köy Enstitüsü Örneği.. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
3-) Şahin, B., 1998. İlköğretim 2. Sınıf Matematik Dersinde Toplama ve Çıkarma İşlem Tekniğinin Kavranmasında Sayıların Çözümlenmiş Şeklinden Yararlanmanın Erişiye Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Şahin, B., 2015. Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers. International Conference On New Horizons In Education
2-) Hazer, B., Şahin, T., Bozkurt, A.İ., Şahin, B., 2000. Hazer, B., Şahin, T., Bozkurt, A.İ., Şahin, B. “Kimya Öğretiminde Kullanılan Tümevarım ve Tümdengelim İçerik Yaklaşımlarının Öğrencilerin 3 Farklı Ölçme Aracı Üzerindeki Başarılarına Etkisi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 455-460, Ankara, 6-8 Eylül 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Şahin Baki, 2021. Uzaktan Eğitimde Yaratıcı Drama Yönteminin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Bir Örnek. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu
2-) Şahin Baki, 2021. Sınıf Öğretmenlerinin Geometri Öğretimine İlişkin Görüşleri. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Bulut Safure, Şahin Baki, Yavuz Fatma Derya, 2017. Comparison of Elementary School Mathematics Curricula withrespect to Values Education. International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2017),
4-) Bulut Safure, Yavuz Fatma Derya, Şahin Baki, 2017. Comparisons of Instructional Approaches of Elementray SchoolMathematics Curricula of 1998 and 2009. International Conference on Mathematics and Mathematics Education
5-) Şahin Baki, Bulut Safure, Erbilgin Evrim, 2016. Matematik Öğretmenlerinin Matematik Problemi Kurma Süreçlerini Kullanmadaki Performansları. III.International Eurasian Educational Research Congress
6-) Şahin, B., 2015. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılmasına Karşı Bakışlarının İncelenmesi. 25.Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi
7-) Şahin, B., 2015. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi: Silindir Problemi Örneği.. VII. İnternational Congress of Educational Research
8-) Şahin Baki, 2015. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi Silindir Problemi Örneği. VII. İnternational Congress of Educational Research
9-) Şahin Baki, 2013. Toplumda Matematik. 12.Matematik Sempozyumu
10-) Şahin Baki, 2007. İçerde Neler Oluyor: Yeni İlköğretim Matematik Programının Uygulandığı İlköğretim 1-5.Sınıf Matematik Derslerinin İşlenişine Bir Bakış. XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
11-) Şahin Baki, 2004. Matematik Dersinde Kavram Haritası Yöntemini Kullanarak Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesine İlişkin Bir Araştırma. VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Şahin, B., 2009. How Does Gender Affect The Preference of Being A Maths Teachers? Views From Pre-Service And In-Service Turkish Maths Teachers And Turkish Society. . The First International Congress of Educational Research

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Erbilgin, E., Arıkan, S., Şahin, B., Topçu, M.S., 2014. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Cebir Konusundaki Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
2-) Çakır, Ö.S., Şahin, B., Şahin, T., 2000. Çakır, Ö.S., Şahin, B., Şahin, T. “ Türkiye’de Farklı Coğrafi Bölgelerde Bulunan Okullardaki Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersindeki Kişisel, Bilişsel, Duyuşsal ve Sosyal Açıdan Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 201-206, Ankara, 6-8 Eylül 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Şahin, B., 2013. Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Sayılar Öğrenme Alanındaki Okur Yazarlık Düzeyleri ile Kavram Yanılgıları. 12. Matematik Sempozyumu
2-) Şahin, B., Serçeler, Ö., Atmaca, S., Akgüller, Ö., Bozkurt, B., 2008. Anadolu Güzel sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Matematik ve Müzik Arasındaki İlişkileri Bilmelerinin Matematik Öğrenmelerine Etkisi Nedir?. 7. Matematik Sempozyumu
3-) Şahin, B., 2007. İçeride Neler Oluyor : Yeni İlköğretim Matematik Programının Uygulandığı İlköğretim 1-5. Sınıf Matematik Derslerinin İşlenişine Bir Bakış. XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi.
4-) Şahin, B., 2006. İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Programında Okutulmakta Olan Temel Matematik Derslerinin İçerikleri İle Öğretim Yöntemlerine Eleştirel Bir Bakış13-15 Eylül 2006.. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
5-) Şahin, B., 2004. Şahin, B. “Matematik Dersinde Kavram Haritası Yöntemini Kullanarak Öğrenci Başarısını Değerlendirilmesine İlişkin Bir Araştırma” 2004 Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul, 9 - 11 Eylül 2004.. VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
6-) Bulut, S., Şahin, B., 2000. 1. Bulut, S., Şahin, B. “Orta Öğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Yeterliliklerinin İncelenmesi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, Ankara, 6-8 Ekim 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000
7-) Çakır, Ö.S., Şahin, B., 2000. Bulut, S., Şahin, B. “Orta Öğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Yeterliliklerinin İncelenmesi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, Ankara, 6-8 Ekim 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000
8-) Şahin, B., Çakır, Ö.S., Şahin, T., 1998. İlköğretim Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutum Ölçeği. III. Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu,

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Aykaç Necdet, Çelik Özkan, Yıldırım Kasım, Ulubey Özgür, Korkut Perihan, Keskin Meryem Çolak, 2021. İlkokulda Drama Uygulama Örnekleri/Matematik Dersinde Drama Uygulamaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Aykaç Necdet
2-) Şahin Baki, Aypay Ahmet, Cemaloğlu Necati, Sarpkaya Ruhi, Tomul Ekber, Baştürk Ramazan, Ellez Ahmet Murat, Yolcu Hüseyin, Karakaya İsmail, Turgut Yıldız, 2014. Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji. Yayın Evi: Anı Editör Adı: Abdullah Tanrıöğen
3-) Aypay, A., Cemaloğlu, N., Sarpkaya, R., Ellez, A., Şahin, B., Tomul, E., Yolcu, H., Karakaya, İ., Baştürk, R., Turgut, Y., 2009. Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA . Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Abdullah Tanrıöğen

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Eğitim Araştırmaları(Eurasian Journal of Educational Research). 2013. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Turkish Journal of Education(Turje). 2015. Hakemlik Sayısı: 2

(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) ATED(Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi). 2015. Hakemlik Sayısı: 1

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) 7. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007
2-) 7. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007
3-) 5. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
4-) 5. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
5-) 5. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
6-) 4. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
7-) 4. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
8-) 4. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
9-) 3. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
10-) 3. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
11-) 3. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
12-) 2. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
13-) 2. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
14-) 2. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
15-) 1. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
16-) 1. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
17-) 1. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
3-) The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
5-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
6-) OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
9-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
10-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
11-) SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
13-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
14-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
15-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
17-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
4-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9
5-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
6-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
7-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
8-) Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 5
10-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 7
11-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
13-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
3-) OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
6-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
8-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
10-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
12-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3

(G-4-Eski) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman vb, olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Teknolojinin Cebir Öğretimine Entegrasyonu. 2014-2014

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Japon Ders Araştırması Türkiye’de Nasıl Çalışır? . 2013-2014

(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı (her yıl için)

1-) İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı. Türkiye. . 2023
2-) İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı. . . 2022
3-) Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı. . . 2008
4-) Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı. . . 2007
5-) Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı. Türkiye. . 2006

Verdiği Dersler

İME00010 2023-2024 Bahar

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2023-2024 Bahar

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00080 2023-2024 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

İME10002 2023-2024 Bahar

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 2

İME30004 2023-2024 Bahar

OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ

İME40002 2023-2024 Bahar

MATEMATİK FELSEFESİ

İME40006 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İMÖ4002 2023-2024 Bahar

MATEMATİK FELSEFESİ

İME00010 2023-2024 Güz

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2023-2024 Güz

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00080 2023-2024 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

İME10001 2023-2024 Güz

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 1

İME30005 2023-2024 Güz

İSTATİSTİK

İME40005 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İME40007 2023-2024 Güz

MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME

PDR20007 2023-2024 Güz

TEMEL İSTATİSTİK

İME00010 2022-2023 Bahar

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2022-2023 Bahar

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00080 2022-2023 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

İME10002 2022-2023 Bahar

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 2

İME20008 2022-2023 Bahar

OLASILIK

İME30004 2022-2023 Bahar

OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ

İME40002 2022-2023 Bahar

MATEMATİK FELSEFESİ

İME40006 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İMÖ4002 2022-2023 Bahar

MATEMATİK FELSEFESİ

İME00010 2022-2023 Güz

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2022-2023 Güz

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00080 2022-2023 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

İME10001 2022-2023 Güz

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 1

İME30005 2022-2023 Güz

İSTATİSTİK

İME40005 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İME40007 2022-2023 Güz

MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME

İMÖ3801 2022-2023 Güz

İSTATİSTİK

PDR20007 2022-2023 Güz

TEMEL İSTATİSTİK