Personel

Prof.Dr. BİLAL DUMAN
Prof.Dr.
Bilal Duman
@ E-posta
bduman@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1816

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 1993

Yüksek Lisans

Selçuk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği 1996

Doktora

Çukurova Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim 2002

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Duman Bilal, Göçen Kabaran Güler, 2015. The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills. The Anthropologist
2-) Duman Bilal, Çelik Özkan, 2013. Cognitive scenario writing and concept-usingskills according to cognitive styles. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Duman, B., Yakar, A., Türkoğlu, İ., Yakar, P., 2013. Türkiye’de öğretmen yetiştirme programları çerçevesinde öğretmen adaylarının kişilik tiplerine göre problem çözme becerilerinin incelenmesi. Hacettepe University Journal of Education, Özel sayı (1)
4-) Duman Bilal, Yakar Ali, Türkoğlu İdil Eren, Yakar Pınar, 2013. Türkiye’de öğretmen yetiştirme programları çerçevesinde öğretmen adaylarının kişilik tiplerine göre problem çözme becerilerinin incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Duman Bilal, Göçen Kabaran Güler, Duran Volkan, 2013. İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkinler açısından incelenmesi Analyzing the Collective Efficiency of Primary School Teachers In Terms of Some Variables. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi [Hacettepe University Journal of Education]
6-) Duman, B., Çelik, Ö., 2012. Cognitive Scenario Writing And Concept-Using Skills According to Cognitive Styles.. Hacettepe University Journal of Education. 42
7-) Samur, Y., Duman, B., 2011. How an awareness of the biology of learning may have an effect on performance.. Education as Change
8-) Duman Bilal, 2010. Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri/Educational Sciences: Theory & Practice
9-) Duman Bilal, 2010. Effect of brain based learning on academic achievement a sample case of in class application. Eurasian Journal of Educational Research

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Göçen Kabaran Güler, Duman Bilal, 2021. The Effect of Digital Storytelling Method on Learning and Study Strategies. International Journal of Technology in Education
2-) Duman Bilal, Yakar Ali, 2019. The Effects of Multi-Modal Representations Used Within the Context of Process-Based Instruction on Problem Solving, Academic Achievement, and Retention. International Journal of Contemporary Educational Research
3-) Duman, B., Göçen, G., Yakar, A., 2014. Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
4-) Duman Bilal, Göçen Kabaran Güler, Yakar Ali, 2014. The examination of relationshipsbetween emotional ıntelligence levels and creativity levels of preserviceteachers in the teaching-learning process and environments.. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
5-) Duman Bilal, Samur Yavuz, 2011. How an awareness of the biology of learning may have an effect on performance.. Education as Change
6-) Duman Bilal, 2004. İlköğretim Türkçe programının etkililiğinin değerlendirilmesi (Konya ve Muğla örneklerinin karşılaştırılması). Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
7-) Duman, B., Atar, E., 2004. Data show teknolojisinin coğrafya dersinde soyut konuların öğretilmesinde öğrencilerin akademik başarısı ve motivasyonu üzerindeki etkisi. . The Turkish Online Journal of Educational Technology – TOJET

(A-3-Eski) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Duman Bilal, 2010. Correlation between the graduate-students’ perception ofeducational philosophies and their democratic attitudes. Procedia - Social and Behavioral Sciences
2-) Duman Bilal, Atar Ersin, 2004. DATA SHOW TEKNOLOJİSİNİN COĞRAFYA DERSİNDE SOYUT KONULARIN ÖĞRETİLMESİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISI VE MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. The Turkish Online Journal of Educational Technology – TOJET

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Yakar Ali, Duman Bilal, 2017. Duyuşsal Farkındalığa Dayalı Öğretimin Akademik Başarı ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlar Üzerine Etkisi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
2-) Duman Bilal, Göral Güldehan Neşe, Bilgin Hilal, 2017. Üniversite Öğrencilerinin Sınıf Ortamında Yabancı Dil Konuşma Kaygısı Üzerine Nitel Bir Çalışma (A Qualitative Study on University Students’ Foreign Language Speaking Anxiety in the Classroom Environment). Adnan Menderes University Faculty of Education Journal of Education Sciences
3-) Duman Bilal, Yakar Ali, 2017. Öğretime yönelik duyuşsal farkındalık ölçeği. Cumhuriyet International Journal of Education - CIJE
4-) Saracaloğlu Asuman Seda, Duman Bilal, Yakar Ali, 2016. Fen Öğretiminde Ara Disiplin Kullanımı Başarı Motivasyon ve Fen Bilimleri Öğretmeni Yetiştirme Sürecinde Ara Disiplin Öğretimine İlişkin Öneriler. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (The Journal of International Education Science)-INES Journal
5-) Duman Bilal, Çelik Özkan, 2011. İlköğretim Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri ile Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Arasındaki İlişki . İlköğretim Online
6-) Duman Bilal, Ulubey Özgür, 2008. Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin öğretim teknolojilerini ve interneti kullanma düzeylerine etkisi ile ilgili görüşleri . Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
7-) Duman Bilal, 2008. Öğrenme öğretme sürecindeki entelektüel şizofrenizm. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
8-) Duman Bilal, 2008. Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
9-) Duman Bilal, Girgin Mustafa, 2007. Eğitim Fakültesi öğrencilerinin harita okuryazarlığına ilişkin görüşleri. Doğu Coğrafya Dergisi
10-) Duman, B., 2004. İlköğretim Türkçe Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi (Konya ve Muğla Örneklerinin Karşılaştırılması). Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
11-) Duman, B., Demir, M., 2004. Şiir okumaya dayalı Türkçe öğretimi. İlmi Araştırmalar
12-) Duman Bilal, Aybek Birsel, 2003. Süreç Temelli ve disiplinler arası öğretim yaklaşımlarının karşılaştırılması. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
13-) Duman Bilal, 2002. Küreselleşme sürecinde öğrenme öğretme nasıl yapılmalı. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-5-Eski) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Duman Bilal, 2007. Süreç Temelli Öğrenme-Öğretim Modeli . Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (İLKE)
2-) Demir Mehmet, Duman Bilal, 2004. Şiir okumaya dayalı Türkçe öğretimi.. İlmi Araştırmalar Dil ve Edebiyat incelemeleri
3-) Duman Bilal, 2001. İlköğretim okullarındaki 4. ve 5. sınıf Türkçe programları ve ders kitapları üzerine bir inceleme-araştırma.. Sakarya Üniversitesi Fen Edebiyat Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Duman Bilal, Göral Güldehan Neşe, Yakar Ali, 2021. Üniversite Öğrencilerinin Benimsedikleri Eğitim Felsefesi İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Duman Bilal, İkiel Cercis, 2002. Yapıcı öğrenme kuramına göre sosyal bilgiler öğretimi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Duman, B., 2010. Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Hata, Yanılsama ve Yanıltmacalara İlişkin Öğrenci Görüşleri. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Duman Bilal, 2023. Dijitalleşme ve Nöroplasite; Sanalizm ve Beyin Plasistesi. The 11th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK)
2-) Erk Sema, Duman Bilal, 2023. Diyalojik Argümantasyona Dayalı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Demokrasiye Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. The 11th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK)
3-) Günlük Mehmet, Duman Bilal, 2019. Muhasebe Eğitiminde Altı Şapka Düşünme Tekniğinin Kullanılması. XXXVIII. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu
4-) Bilgin Hilal, Duman Bilal, 2018. What do schools teach students within 21st century skills?. Teacher Education Policy in Europe (TEPE) Conference 2018
5-) Duman Bilal, 2018. Eğitimsel Nörobilim Perspektifinden Toplumsal Nöral Ağın Bir Parçası Olarak Genç Kendini Nasıl Analiz Etmeli. 4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
6-) Yakar Ali, Saracaloğlu Asuman Seda, Duman Bilal, 2016. Keller ın ARCS Motivasyonel Öğretim Tasarımı Kullanımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretime Yönelik Duyuşsal Farkındalık Düzeylerine ve Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerine Etkisi. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, “Öğretmen Eğitiminde Program Çalışmaları
7-) Kubat, U., Yakar, A., Duman, B., 2015. Pre-Service Science Teachers' Cognitive Fictions of Science Teachers' Qualifications: A Comparative Analysis. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
8-) Duman, B., 2015. Öğretmen Adaylarının Hipotetik-Yaratıcı Akıl Yürütme Becerileri İle Akademik Atıf Tarzlarının İncelenmesi. . 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
9-) Duman, B., 2015. An Innovation Case Study in Learning and Teaching: "Learning Clubs". Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Adana
10-) Kubat Ulaş, Duman Bilal, Yakar Ali, 2015. Pre-Service Science Teachers’ Cognitive Fictions of Science Teachers’ Qualifications: A Comparative Analysis. III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2015)
11-) Duman, B., Göçen, G., 2014. Dijital Öyküleme Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi. . 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Duman, B., Kayalı, D., Göçen, G., 2014. Görsel Programlamaya Dayalı (Scratch) Öğretimin 6. Sınıf Öğrencilerinin Proje Hazırlama Becerilerine Etkisi. . 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi – 2014
13-) Duman, B., Göçen, G., Duran, V., 2013. Sınıf öğretmeni adaylarının kişilik tipleri ve öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. . XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu,Aydın/Türkiye.
14-) Duman, B., Aysel, İ., Yakar, A., 2013. Hangi “sınıf”ın “öğretmen”i?. . XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın/Türkiye
15-) Duman, B., Duran, V., Göçen, G., 2013. Öğrenmeyi stratejik olarak öğrenme: Oyun teorisi. . 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Uluslararası Katılımlı, Eskişehir/Türkiye.
16-) Duman, B., Göçen, G., Duran, V., 2013. İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkinler açısından incelenmesi. . Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğillimler Uluslararası Sempozyumu
17-) Duman, B., Yakar, A., Türkoğlu, İ.E., Yakar, P., 2013. Türkiye’de öğretmen yetiştirme programları çerçevesinde öğretmen adaylarının kişilik tiplerine göre problem çözme becerilerinin incelenmesi. . Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğillimler Uluslararası Sempozyumu
18-) Duman, B., Yakar, A., Göçen, G., 2012. Öğrenme Kulüplerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. . 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul/Türkiye.
19-) Duman, B., Aysel, İ., Yakar, A., 2012. Öğretmen Adaylarının Mevcut Öğretmen Yetiştirme Sistemine İlişkin Algı ve Görüşleri. . 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul/Türkiye.
20-) Duman, B., Yakar, A., Göçen, G., 2012. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul/Türkiye.
21-) Duman, B., Yakar, A., Göçen, G., 2012. Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreçte Öğelerine Göre Değerlendirilmesi ve Denetlenmesi.. IV. Uluslar arası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Muğla/Türkiye.
22-) Kömür, Ş., Duman, B., Gün, S., Yakar, A., 2012. Yükseköğretimde İnovasyon İle İlişkili Olarak Avrupa Kredi Transfer Sistemine (AKTS) Geçiş Sürecine Yönelik Öğretim Elemanı Görüşleri: “Öğretmen Yetiştirme Programlarının Denetlenmesi” Örneği. . IV. Uluslar arası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Muğla/Türkiye
23-) Aykaç, N., Duman, B., Yürümezoğlu, K., 2011. Öğretmen Eğitiminde Duyuşsal Boyutun Canlandırılması. . Hasan-Ali Yücel’den Günümüze Eğitim Bilim Kültür Politikaları Sempozyumu, Bildiriler,, İzmir/Türkiye.
24-) Duman, B., 2010. Correlation between the graduate-students’ perception of educational philosophies and their democratic attitudes.. Procedia - Social and Behavioral Sciences
25-) İşler, N., Işık, Ö., Duman, B., 2010. Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ile Matematiğe karşı Tutum Puanları Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.. Internatinal Confrence on New Horizons in Education
26-) Duman, B., 2008. Hipokampüs ve limbik sistemde neler oluyor? (Sınıftaki öğrenmenin fizyolojisi ve belleğin bloke edilmesine ilişkin bir analiz) . 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Özel Sayı,(17)3, Sakarya/Türkiye.
27-) Duman, B., 2008. What is Liberalizing Discipline, Intellecetual Morality, I and the Other.. LO STRANIERO #48
28-) Duman, B., 2007. Beyin ve şiddet; ilköğretim öğrencilerini şiddet algılamaları. . 16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Bildiriler kitabı (3), Gaziosman Paşa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat/Türkiye.
29-) Duman, B., 2007. Celebration of the neurons; the application of brain based learning in classroom enviroment. . The Proceedings of VII. International Educational Technology Conference
30-) Duman, B., 2007. Brain based learning and Emotions.. LO STRANIERO 45
31-) Duman Bilal, 2007. Celebration of the neurons the application of brain based learning in classroom enviroment. VII. International Educational Technology Conference
32-) Duman Bilal, 2006. The effect of brain-based instruction to improve onstudents’ academic achievement in social studies instruction. 9Th International conference on Engineering Education
33-) Can, S., Duman, B., 2006. Eğitim-öğretim teknolojilerinin ilköğretim okulu yöneticilerinin örgütsel stres kaynakları ve stresle başa çıkmada rolü. . VI. International Educational Technology Conference
34-) Duman, B., 2006. The effect of brain-based instruction to improve on students’ academic achievement in social studies instruction. 9Th International conference on Engineering Education.
35-) Duman, B., Kahraman, C., 2004. Tarih kuramlarının Türk tarih yazımına ve öğretimine etkisi. . XII. Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler Kitapçığı (4), Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara/Türkiye.
36-) Duman, B., 2004. Öğretim teknolojilerini kullanma açısından öğrenci beklentilerinin gerçekleşme düzeyleri. . IV. Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 24-26 Kasım 2004, Bildiriler, (II), 842-852. Sakarya, Türkiye.
37-) Duman, B., Demir, M., 2004. Tezsiz yüksek lisans Türk dili ve edebiyatı öğretmen adaylarının, Türkçe öğretmenliği bölümü öğrencilerinin ve Türkçe-edebiyat öğretmenlerinin edebiyat derslerinde bilgisayara dayalı öğretim ve interneti kullanmaya ilişkin görüşleri. IV. Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Bildiriler (II), Sakarya, Türkiye.

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Duman Bilal, 2019. Bilgisayar Destekli Kavram Haritalarının, Öğrencilerin Bilişsel Senaryo Oluşturma Becerileri Ve Erişi Üzerindeki Etkileri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
2-) Duman Bilal, Bilgin Hilal, Göral Güldehan Neşe, 2018. Dijital Platform ve Aygıt Kullanımının Öğrenme Öğretme Süreç ve Ortamlarına Yansıması. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu,
3-) Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, Yakar Ali, Duman Bilal, 2018. Akademisyenlerin araştırma yapma gereksinimlerinin incelenmesi. III. INES Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
4-) Yakar Ali, Saracaloğlu Asuman Seda, Duman Bilal, 2018. Bütünsel bir model önerisi: Türkiye’de fen bilimleri öğretmenlerinin seçimleri, yetiştirilmeleri, atanmaları ve gereklilikler. III. INES Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
5-) Yıldız Mevlüt, Şenel Ender, Duman Bilal, 2017. The Effects of Academic Support and Academic Motivation on Academic Success: Testing the Role of Academic Dishonesty Tendency in Structural Equation. II. International Academic Research Congress
6-) Duman Bilal, Çelebi Necip Türker, İmerci Ezgi, 2017. İlköğretim Öğrencilerinin Yabancı Dil Konuşma Kaygısına Yönelik Bir Çalışma: (İngilizce ve Müzik Öğretmenlerinin İş Birliği). 4th International EurasianEducationalResearch Congress
7-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, Yakut Seda, 2017. Blog İle Hikaye Oluşturmanın Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerindeki Tasarım Odaklı Düşünme ve Yaratıcı Yazma Becerilerine Yansıması. IV nd International Eurasian Educational Research Congress (4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi)
8-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, Aşıcı Cüneyt, 2017. Sosyal Bilgiler Ders Materyallerinin Teknoloji Tabanlı İnfografik Tasarlanması: Bir Eylem Araştırması. 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
9-) Yakar Ali, Duman Bilal, Sarıcaoğlu Halim, 2017. Öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin mış gibi yapma eğilimi ve öğrenme düzeyleri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
10-) Yakar Ali, Duman Bilal, 2017. Duyuşsal farkındalığa dayalı öğretimin öğretmen adaylarının öğretim ilke ve yöntemleri dersine yönelik tutumlarına ve duyuşsal beceri düzeylerine etkisi. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
11-) Coşkun Teyfik Fikret, Duman Bilal, 2017. Çocuğa Saygı Emmi Pikler Pedagojisi’nin Temel Felsefesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
12-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, 2017. Robotik Kodlamanın Ortaokul Öğrencilerindeki Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Yansıması. 26. Uluslar arası Eğitim Bilimleri Kongresi
13-) Duman Bilal, 2017. Eğitimde Neyi Es Geçiyoruz? Diyalojik Demokrasi. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
14-) Duman Bilal, 2017. Yapılandırılmış Teneffüs ve Bedenlenmiş Bilinç Neden Önemlidir?. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
15-) Duman Bilal, 2017. Beyin ve Felsefe: Felsefe ve Beyin Temelli Öğrenme İçin Gerekli Olan Kavramsal Argümantatifler. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
16-) Duman Bilal, 2016. Eğitimsel Nörobilim Öğrenme Öğretme Ortam ve Süreçlerine Yansıması. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, ICCI EPOK
17-) Duman Bilal, İmerci Ezgi, 2016. Öğrenme Performansına Etkileri Açısından Müzik Daha GüçlüOdaklanmış Beyin İçin Müzik Nasıl Kullanılmalı. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (International Contemporary Education Research Congress)
18-) Duman Bilal, Genel Abdülkadir, 2016. Pedagojik Formasyon ve Bilimin Doğası Fizik Kimya ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavrayışlarının İncelenmesi. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian EducationalResearch Congress)
19-) Duman Bilal, İmerci Ezgi, 2016. MÜZİK VE BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME. USOS 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
20-) Duman Bilal, Soy Osman, 2016. KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİLERİNİNGELİŞİMİNDEKİ YANSIMASI. USOS 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
21-) Duman Bilal, Güngör Bahar, 2016. BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME PARADİGMASINA DAYALI ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ DÜŞÜNME ÖĞRETİMETKİNLİKLERİNİNÖĞRENCİLERİN DUYUŞSAL TUTUM VE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİNE YANSIMASI ÖRNEK BİR ÇALIŞMA. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU
22-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, 2016. Sketchup Programına Dayalı EtkinliklerleÖğrencilerin Tasarımcı Düşünme BecerilerininGeliştirilmesi. 13. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı (İÖK 2016)
23-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, 2016. Robotik Kodlama ile Tasarım Odaklı Düşünme Örnek Bir Uygulama. Eğitim Teknolojileri Platformu (ETP 16)
24-) Yakar Ali, Duman Bilal, 2016. Duyuşsal Farkındalığa Dayalı Öğretimin Akademik Başarı ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlar Üzerine Etkisi. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian EducationalResearch Congress)
25-) Yakar Ali, Duman Bilal, 2016. DUYUŞSAL FARKINDALIK VE ÖĞRETİM SÜREÇLERİNDE KULLANIMI. USOS 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
26-) Göçen Kabaran Güler, Duman Bilal, 2016. DİJİTAL ÖYKÜLEME YÖNTEMİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ. USOS 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
27-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, Özgür Yakut, 2016. 3 Boyutlu Modellemeye Dayalı Öğretme Yaklaşımının Matematikteki Geometrik Cisimler Ünitesindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Karşı Tutumlarına Etkisi. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian EducationalResearch Congress)
28-) Yakar Ali, Saracaloğlu Asuman Seda, Duman Bilal, 2016. Keller ın ARCS Motivasyonel Öğretim Tasarımı Kullanımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretime Yönelik Duyuşsal Farkındalık Düzeylerine ve Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerine Etkisi. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, ICCI EPOK
29-) Duman Bilal, 2015. Öğretmen Adaylarının Hipotetik Yaratıcı Akıl Yürütme Becerileri İle Akademik Atıf Tarzlarının İncelenmesi. II. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
30-) Duman Bilal, 2015. An Innovation Case Study in Learning and Teaching:”Learning Clubs”.. III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2015)
31-) Duman Bilal, 2015. Öğretmen Adaylarının Hipotetik-Yaratıcı Akıl YürütmeBecerileri İle Akademik Atıf Tarzlarının İncelenmesi.. 2. Uluslararası AvrasyaEğitim Araştırmaları Kongresi
32-) Duman Bilal, Göçen Kabaran Güler, 2014. Dijital Öyküleme Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi.. 1. Avrasya EğitimAraştırmaları Kongresi
33-) Yakar Ali, Duman Bilal, Türkoğlu İdil Eren, Yakar Pınar, 2013. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri, Karakteristik Özellikleri ve Öğretmen Yetiştirme Programları. Öğretmen EğitimindeYeni Eğillimler Uluslararası Sempozyumu
34-) Duman Bilal, 2004. Öğretim teknolojilerini kullanma açısından öğrenci beklentilerinin gerçekleşme düzeyleri. IV. Eğitim Teknolojileri Sempozyumu
35-) Duman Bilal, 2003. The Implementation of Excellent and Quality Instructionand Education in Higer Education in Turkey. International Conference on Higher Education Innovation

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Duman Bilal, Göçen Kabaran Güler, 2013. İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkinler açısından incelenmesi.. Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu
2-) İşler Neşe, Işık Özlem, Duman Bilal, 2010. Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ile Matematiğe karşı Tutum Puanları Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.. Internatinal Confrence on New Horizons in Education
3-) Can Süleyman, Duman Bilal, 2006. Eğitim-öğretim teknolojilerinin ilköğretim okul yöneticilerinin örgütsel stres kaynakları ve stresle başa çıkmada rolü.. VI.International Educational Technology Conference

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Duman Bilal, 2004. Attrıbutıon theory (katkı, atıf=anlam yükleme teorisinin) öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin öğrenilmiş çaresizliği üzerindeki etkisi. XIII. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Duman Bilal, Göral Güldehan Neşe, Yakar Ali, 2015. Üniversite Öğrencilerinin Benimsedikleri Eğitim Felsefesi ile Karar Verme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. FELSEFE, EĞİTİM VE BİLİM TARİHİ SEMPOZYUMU
2-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, 2015. Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Örnek Bir Okul Uygulaması Özel Milas Özge Okulları Örneği. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
3-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, 2015. Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Örnek BirOkul Uygulaması (Özel Milas Özge Okulları Örneği).. 24. Ulusal EğitimBilimleri Kongresi
4-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, Göçen Kabaran Güler, 2014. Görsel Programlamaya Dayalı (Scratch) Öğretimin 6. Sınıf Öğrencilerinin Proje Hazırlama Becerilerine Etkisi.. 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
5-) Duman Bilal, Duran Volkan, Göçen Kabaran Güler, 2013. Öğrenmeyi stratejik olarak öğrenme: Oyun teorisi.. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
6-) Duman Bilal, Göçen Kabaran Güler, Duran Volkan, 2013. Sınıf öğretmeni adaylarının kişilik tipleri ve öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.. XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
7-) Duman Bilal, Aysel İlker, Yakar Ali, 2012. Öğretmen Adaylarının Mevcut Öğretmen Yetiştirme Sistemine İlişkin Algı ve Görüşleri. 21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
8-) Duman Bilal, Yakar Ali, Göçen Kabaran Güler, 2012. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmes. 21. UlusalEğitim Bilimleri Kongresi
9-) Duman Bilal, Yakar Ali, Göçen Kabaran Güler, 2012. Öğrenme Kulüplerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
10-) Duman Bilal, Yakar Ali, Göçen Kabaran Güler, 2012. Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreçte Öğelerine Göre Değerlendirilmesi ve Denetlenmesi. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi
11-) Kömür Şevki, Duman Bilal, Gün Süleyman, Yakar Ali, 2012. Yükseköğretimde İnovasyon İle İlişkili Olarak Avrupa Kredi Transfer Sistemine (AKTS) GeçişSürecine Yönelik Öğretim Elemanı Görüşleri: “Öğretmen Yetiştirme Programlarının Denetlenmesi” Örneği. IV. Uluslararası Katılımlı EğitimDenetimi Kongresi
12-) Aykaç Necdet, Duman Bilal, Yürümezoğlu Kemal, 2011. Öğretmen Eğitiminde Duyuşsal Boyutun Canlandırılması.. Hasan-Ali Yücel’den Günümüze EğitimBilim Kültür Politikaları Sempozyumu
13-) Duman Bilal, 2008. Hipokampüs ve limbik sistemde neler oluyor? (Sınıftaki öğrenmenin fizyolojisi ve belleğin bloke edilmesine ilişkin bir analiz). 17.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
14-) Duman Bilal, 2007. Beyin ve şiddet ilköğretim öğrencilerini şiddet algılamaları.. 16. Eğitim Bilimleri Kongresi
15-) Duman Bilal, 2006. Örtük ve Episodik Bellekteki Tematik Haritalar ve Öğrenmedeki Gücü.. XV. Eğitim Bilimleri Kongresi
16-) Duman Bilal, Demir Mehmet, 2004. Tezsiz yüksek lisans Türk dili ve edebiyatı öğretmen adaylarının, Türkçe öğretmenliği bölümü öğrencilerinin ve Türkçe-edebiyat edebiyat derslerinde bilgisayara dayalı öğretim ve interneti kullanmaya ilişkin görüşleri.. IV. Eğitim Teknolojileri Sempozyumu
17-) Duman Bilal, 2002. İlköğretim Okulları I. Kademe Türkçe Programı Yeterlilikve Uygulama Düzeylerinin Değerlendirilmesi. XI. Eğitim Bilimleri Kongresi
18-) Duman Bilal, 2002. Öğrenme-Öğretmede Yeni Bir Yaklaşım: Süreç-TemelliÖğretim Modeli. Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Duman, B., 2015. Neden beyin temelli öğrenme. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Bilal DUMAN
2-) Duman Bilal, 2015. Neden beyin temelli öğrenme. Yayın Evi: Pegem A Editör Adı: Bilal DUMAN
3-) Duman Bilal, 2012. Neden beyin temelli öğrenme. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: DUMAN BİLAL
4-) Duman Bilal, 2011. Öğretim İlke ve Yöntemleri. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: BİLAL DUMAN
5-) Duman, B., Çubukçu, Z., Taşdemir, M., Güven, M., Babadoğan, C., Oğuz, A., 2011. Öğretim İlke ve Yöntemleri . Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Bilal DUMAN
6-) Duman Bilal, 2008. Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde çağdaş yaklaşımlar.. Yayın Evi: Pegem A Yayıncılık Editör Adı: Gürbüz OCAK

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Duman Bilal, 2010. Öğretim İlke ve Yöntemleri/. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: DUMAN BİLAL
2-) Duman Bilal, 2009. Neden beyin temelli öğrenme/. Yayın Evi: Pegem A Editör Adı: Bilal DUMAN
3-) Duman Bilal, 2008. Öğrenme Öğretme Kuramları ve Süreç Temelli Öğretim/. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: DUMAN BİLAL
4-) Duman Bilal, 2008. Öğretim İlke ve Yöntemleri. Yayın Evi: Maya Akademi Editör Adı: DUMAN BİLAL
5-) Duman, B., 2008. Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Süreç Temelli Öğretim. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Bilal DUMAN
6-) Duman Bilal, 2007. Eğitim açısından toplumsal değişme ve yenileşme Edit Karslı D Eğitim Bilimlerine Giriş/. Yayın Evi: Pegem A Editör Adı: MEHMET DUDU KARSLI
7-) Duman Bilal, 2007. Neden beyin temelli öğrenme/. Yayın Evi: Pegem A Editör Adı: Bilal DUMAN
8-) Duman Bilal, 2007. Eğitimde çağdaş yaklaşımlar Edit Gürbüz Öğretim İlke ve Yöntemleri/. Yayın Evi: Pegem A Editör Adı: GÜRBÜZ OCAK
9-) Duman Bilal, 2004. Öğrenme öğretme kuramları ve Süreç Temelli Öğretim/. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: DUMAN BİLAL

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Duman Bilal, Ahıskalı Serdar, Manço Ahıskalı Lale, 2023. Rethinking Science, Education, Culture and Art in the Digital Age/Barış Çocukları Okul Öncesi Yuva Öğretmenlerinin Kuantum Eğitimi Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: Globe Edit Editör Adı: Akpınar-Dellal, Nevide, Balkaya, Şengül
2-) Duman Bilal, 2020. Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar . Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Ekici Gülay, Güven Meral
3-) Duman Bilal, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2020. Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine/Program Geliştirme ve Felsefe. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: BERKANT HASAN GÜNER
4-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, 2020. Öğretimde Yaklaşımlar ve Eğitime Yansımaları/Dijital Öyküleme. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: SARACALOĞLU ASUMAN SEDA, AKKOYUNLU BUKET, GÖKDAŞ İBRAHİM
5-) Duman Bilal, 2019. Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri/Beyin Temelli Öğrenme Platformu. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Ekici Gülay, Güven Meral
6-) Duman Bilal, 2017. Demokratik Değerler Eğitimi. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL
7-) Duman Bilal, Kayalı Dinçer, 2016. Eğitim bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı/Teknopedagojik Öğretme Yaklaşımının Tasarım Odaklı Düşünme Becerilerine Etkisi. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: ÖZCAN DEMİREL, SERKAN DİNÇER
8-) Duman, B., 2015. Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme –Öğretme Yaklaşımları-III / Süreç Temelli Öğretim Yaklaşımı. Yayın Evi: Pegem A Yayıncılık Editör Adı: Gülay EKİCİ
9-) Duman Bilal, 2014. Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde çağdaş yaklaşımlar. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: OCAK GÜRBÜZ
10-) Duman Bilal, 2013. Yeni Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve uygulama Örnekleri /Beyin Temelli Öğrenme Platformu. Yayın Evi: PEGEM YAYINCILIK Editör Adı: EKİCİ GÜLAY
11-) Duman Bilal, 2011. Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde çağdaş yaklaşımlar. Yayın Evi: Pegem A Editör Adı: Ocak Gürbüz
12-) Duman, B., Karslı, M.D., Taş, S., İskender, M., Engin, A.O., Yıldız, K., Akgün, N., Karaman, Y., Gündüz, H.B., Çetin, B., Nalçacı, S., Yanıklar, C., Erginer, A., 2010. Eğitim Bilimlerine Giriş / Eğitim açısından toplumsal değişme ve yenileşme. Yayın Evi: Pegem A Yayıncılık Editör Adı: Mehmet Durdu KARSLI
13-) Duman Bilal, 2008. Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitim ve Öğretim ile İlgili Temel Kavramlar. Yayın Evi: Maya Akademi Editör Adı: Bilal Duman

(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri

1-) Arı, A., Duman, B., 2015. Öğretim Teknolojileri ve Öğrenme Araçları/“21. Yüzyılda Öğrenmeyi Keşfetmek” . Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Asım ARI
2-) Aybek, B., Duman, B., 2014. Eğitim Bilimine Giriş / Eğitim ve Psikolojik araştırma. Yayın Evi: Pegem A Yayıncılık Editör Adı: Birsel AYBEK

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2019. Eğitimde Araştırmalar.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The examination of relationshipsbetween emotional ıntelligence levels and creativity levels of preserviceteachers in the teaching-learning process and environments. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Neden beyin temelli öğrenme/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkinler açısından incelenmesi Analyzing the Collective Efficiency of Primary School Teachers In Terms of Some Variables - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Eğitim Fakültesi öğrencilerinin harita okuryazarlığına ilişkin görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin öğretim teknolojilerini ve interneti kullanma düzeylerine etkisi ile ilgili görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Süreç Temelli Öğretim - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
6-) Öğrenme öğretme sürecindeki entelektüel şizofrenizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) İlköğretim Türkçe programının etkililiğinin değerlendirilmesi (Konya ve Muğla örneklerinin karşılaştırılması) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretime yönelik duyuşsal farkındalık ölçeği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Süreç Temelli ve disiplinler arası öğretim yaklaşımlarının karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Üniversite Öğrencilerinin Sınıf Ortamında Yabancı Dil Konuşma Kaygısı Üzerine Nitel Bir Çalışma (A Qualitative Study on University Students’ Foreign Language Speaking Anxiety in the Classroom Environment) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Duyuşsal Farkındalığa Dayalı Öğretimin Akademik Başarı ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlar Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
12-) Üniversite Öğrencilerinin Benimsedikleri Eğitim Felsefesi İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
13-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
14-) Neden beyin temelli öğrenme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
15-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Neden beyin temelli öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde çağdaş yaklaşımlar. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Yapıcı öğrenme kuramına göre sosyal bilgiler öğretimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) The effect of brain-based instruction to improve on students’ academic achievement in social studies instruction - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin öğretim teknolojilerini ve interneti kullanma düzeylerine etkisi ile ilgili görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Üniversite Öğrencilerinin Sınıf Ortamında Yabancı Dil Konuşma Kaygısı Üzerine Nitel Bir Çalışma (A Qualitative Study on University Students’ Foreign Language Speaking Anxiety in the Classroom Environment) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
26-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Öğrenme öğretme sürecindeki entelektüel şizofrenizm - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
3-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
4-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin öğretim teknolojilerini ve interneti kullanma düzeylerine etkisi ile ilgili görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğrenme öğretme kuramları ve Süreç Temelli Öğretim/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde çağdaş yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Eğitim Fakültesi öğrencilerinin harita okuryazarlığına ilişkin görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin öğretim teknolojilerini ve interneti kullanma düzeylerine etkisi ile ilgili görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Correlation between the graduate-students’ perception ofeducational philosophies and their democratic attitudes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Süreç Temelli Öğretim - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) İlköğretim Türkçe programının etkililiğinin değerlendirilmesi (Konya ve Muğla örneklerinin karşılaştırılması) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Süreç Temelli ve disiplinler arası öğretim yaklaşımlarının karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Neden beyin temelli öğrenme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
11-) Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde çağdaş yaklaşımlar. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
15-) Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin öğretim teknolojilerini ve interneti kullanma düzeylerine etkisi ile ilgili görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Süreç Temelli Öğretim - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
17-) Öğrenme öğretme kuramları ve Süreç Temelli Öğretim/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
20-) Neden beyin temelli öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde çağdaş yaklaşımlar. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) Öğrenme öğretme kuramları ve Süreç Temelli Öğretim/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Eğitim Fakültesi öğrencilerinin harita okuryazarlığına ilişkin görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) Neden beyin temelli öğrenme/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin öğretim teknolojilerini ve interneti kullanma düzeylerine etkisi ile ilgili görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
26-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Süreç ve Ortamlarında Duygusal Zekâ ve Yaratıcılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
28-) Öğrenme öğretme sürecindeki entelektüel şizofrenizm - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
29-) Öğretime yönelik duyuşsal farkındalık ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Eğitim Fakültesi öğrencilerinin harita okuryazarlığına ilişkin görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Süreç Temelli Öğretim - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitim ve Öğretim ile İlgili Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) İlköğretim Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri ile Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine/Program Geliştirme ve Felsefe - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
8-) Süreç Temelli ve disiplinler arası öğretim yaklaşımlarının karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) The examination of relationshipsbetween emotional ıntelligence levels and creativity levels of preserviceteachers in the teaching-learning process and environments. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Neden beyin temelli öğrenme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 9
12-) Öğrenme öğretme kuramları ve Süreç Temelli Öğretim/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Eğitim Fakültesi öğrencilerinin harita okuryazarlığına ilişkin görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) Yapıcı öğrenme kuramına göre sosyal bilgiler öğretimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin öğretim teknolojilerini ve interneti kullanma düzeylerine etkisi ile ilgili görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretime yönelik duyuşsal farkındalık ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Süreç Temelli ve disiplinler arası öğretim yaklaşımlarının karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
2-) Neden beyin temelli öğrenme/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Neden beyin temelli öğrenme/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretim İlke ve Yöntemleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Eğitim Fakültesi öğrencilerinin harita okuryazarlığına ilişkin görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
6-) Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitim ve Öğretim ile İlgili Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
7-) Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Yeni Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve uygulama Örnekleri /Beyin Temelli Öğrenme Platformu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Hata, Yanılsama ve Yanıltmacalara İlişkin Öğrenci Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Üniversite Öğrencilerinin Sınıf Ortamında Yabancı Dil Konuşma Kaygısı Üzerine Nitel Bir Çalışma (A Qualitative Study on University Students’ Foreign Language Speaking Anxiety in the Classroom Environment) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Neden beyin temelli öğrenme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
13-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Öğrenme öğretme kuramları ve Süreç Temelli Öğretim/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
15-) Süreç Temelli Öğrenme-Öğretim Modeli - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Yapıcı öğrenme kuramına göre sosyal bilgiler öğretimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Süreç Temelli ve disiplinler arası öğretim yaklaşımlarının karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
18-) Süreç Temelli Öğrenme-Öğretim Modeli - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Süreç Temelli Öğretim - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) Öğrenme öğretme sürecindeki entelektüel şizofrenizm - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğrenme öğretme kuramları ve Süreç Temelli Öğretim/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
22-) Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitimde çağdaş yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Neden beyin temelli öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri/Beyin Temelli Öğrenme Platformu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) Beyin Temelli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stillerindeki Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi The Effects of Brain Based Learning on the Academic Achievement of Students with Different Learning Styles - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) The Effect of the Digital Storytelling Method on Pre Service Teachers Creative Writing Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Öğretim İlke ve Yöntemleri/Eğitim ve Öğretim ile İlgili Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
28-) Eğitim Fakültesi öğrencilerinin harita okuryazarlığına ilişkin görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
29-) Yeni Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve uygulama Örnekleri /Beyin Temelli Öğrenme Platformu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
30-) Öğrencilerin benimsedikleri eğitim felsefeleriyle kullandıkları öğrenme stratejisi ve öğrenme stillerinin karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
31-) Neden beyin temelli öğrenme/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
32-) Öğretim İlke ve Yöntemleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
33-) Yapıcı öğrenme kuramına göre sosyal bilgiler öğretimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
34-) Neden beyin temelli öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
35-) İlköğretim öğretmenlerinin kolektif yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkinler açısından incelenmesi Analyzing the Collective Efficiency of Primary School Teachers In Terms of Some Variables - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Kavram Karikatürleri Aracılığıyla İlkokul 1. Ve 2. Sınıf Öğrencilerinin Okuma-Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Osman-SOY. 2019
2-) Tez Adı: Öğrenci Koçluğunun İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Dersindeki Akademik Başarılarına Ve Duyuşsal Alan Tutumlarına Etkisi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Ayşegül-TAŞKIN. 2019
3-) Tez Adı: Dijital Öyküleme Yöntemi Aracılığıyla 6. Sınıf Öğrencilerinin Tasarım Odaklı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması. Konu: Eğitim ve Öğretim. DİNÇER-KAYALI. 2019
4-) Tez Adı: Suggestopedia yönteminin yabancı dil öğretiminde kullanılması üzerine bir meta-analiz çalışması. Konu: Eğitim ve Öğretim. NECİP TÜRKER-ÇELEBİ. 2018
5-) Tez Adı: Öğretmen adaylarının bilişsel ve bilişüstü öz düzenleme stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Konu: Eğitim ve Öğretim. MEHMET-ESİT. 2016
6-) Tez Adı: Öğretmen adaylarının hipotetik-yaratıcı akıl yürütme becerilerinin, bilimsel epistemolojik inançları, öğrenme stilleri ve demografik özellikleri açısından incelenmesi. Konu: Eğitim ve Öğretim. VOLKAN-DURAN. 2014
7-) Tez Adı: Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin akademik başarı ile öğrenme ve ders çalışma stratejilerine etkisi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Güler-GÖÇEN KABARAN. 2014
8-) Tez Adı: Türkçe öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimleri ve özel alan yeterlilik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Muğla ili örneği). Konu: Eğitim ve Öğretim. Bilal-SELÇUK. 2013
9-) Tez Adı: Duyuşsal farkındalığa dayalı öğretimin akademik başarı ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlar üzerine etkisi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Ali-Yakar. 2012
10-) Tez Adı: Uzaktan öğrenme ortamının öğrencilerin bilişsel stillerine göre bilişsel senaryo oluşturma becerilerine, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Özkan-ÇELİK. 2010
11-) Tez Adı: Beyin temelli e-öğrenmenin (e-learning) ilköğretim İngilizce dersi 7.sınıf öğrencilerinin akademik başarıları ve derse yönelik tutumları üzerine etkisi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Yavuz-SAMUR. 2009
12-) Tez Adı: Bilgisayar destekli kavram haritası kullanımının, öğrencilerin bilişsel senaryo oluşturma becerileri, erişi, öğrenmelerinin kalıcılığı ve derse yönelik tutumları üzerindeki etkileri. Konu: Bilgisayar destekli kavram haritası kullanımının, öğrencilerin bilişsel senaryo oluşturma becerileri, erişi, öğrenmelerinin kalıcılığı ve derse yönelik tutumları üzerindeki etkileri nelerdir?. Nurhayat Kocatürk. 2008
13-) Tez Adı: Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımıyla Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisi Üzerine Etkisi. Konu: Eğitim ve Öğretim. Kader-HASRA. 2007
14-) Tez Adı: Yedinci Sınıf Öğrencilerine Yabancı Dil Öğretiminde Beyin Temelli Öğrenme İlkelerinin Akademik Başarı ve Tutum Üzerine Etkisi . Konu: Muğla Merkez Örneği. Verda . 2006

(G-4-Eski) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman vb, olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. ÖĞRENMEDE EVRENSEL TASARIM: ÖĞRETİM STRATEJİLEİRNE TEKNOLOJİNİN ENTEGRE EDİLMESİ. 2021--1

(G-6) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1002. ÖĞRETİM ELEMANLARININ DİJİTAL YETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRLMESİ VE DEĞERLENDİRLMESİ. 2022--1

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Dijital Platform ve Aygıt Kullanımının Öğrenme Öğretme Süreç ve Ortamlarına Yansıması. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Dijital Platform ve Aygıt Kullanımının Öğrenme Öğretme Süreç ve Ortamlarına Yansıması. 2017-2020
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞSEL VE BİLİŞÜSTÜ ÖZ DÜZENLEME STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. 2017-2017
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Dijital Platform ve Aygıt Kullanımının Öğrenme Öğretme Süreç ve Ortamlarına Yansıması. 2017-2018
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Ve Bilişüstü Öz Düzenleme Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 2016-2017
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Kavram Karikatürlerinin İlkokul 1. Ve 2. Sınıf Öğrencilerinin Okuma-Yazma Becerilerinin Geliştirilmesine Etkisi. 2016-2017
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Dijital Öyküleme Yönteminin 6.Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Tasarımcı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine Etkisi. 2016-2017
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: OKUMA YAZMA . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Kavram Karikatürlerinin İlkokul 1. ve 2. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Yazma Becerilerinin Geliştirilmesine Etkisi. 2016-2017
8-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: DİJİTALLEŞME. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Dijital Öyküleme Yönteminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Tasarımcı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine Etkisi. 2016-2017
9-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: DİJİTALLEŞME. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejilerine Etkisi.. 2014-2015
10-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Dijital Öyküleme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejilerine Etkisi. 2014-2015
11-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Duyuşsal Farkındalık Ölçeği'nin Geliştirilmesi: Güvenilirlik ve Geçerlilik Çalışması. 2012-2013
12-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: ölçek geliştirme. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Duyuşsal Farkındalık Ölçeği nin Geliştirilmesi Güvenilirlik ve Geçerlilik Çalışması. 2012-2016
13-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: duyuşsalfarkındalık, akademik başarı,. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Duyuşsal Farkındalık Stratejilerine Dayalı Öğrencilerin Akademik Başarılrına ve Tutumlarına Etkisi. 2010-2013
14-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Duyuşsal Farkındalık Stratejilerine Dayalı Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi. 2010-2012
15-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Beyin-Temelli Öğretimin Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenci Motivasyonunu, Tutumunu, Akademik Başarısını ve Öğrenmenin Kalıcılığını Artırmada Etkisi Nedir?. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Beyin-Temelli Öğretimin Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenci Motivasyonunu, Tutumunu, Akademik Başarısını ve Öğrenmenin Kalıcılığını Artırmada Etkisi. 2003-2006

(I-1) Uluslar arası sanat ve tasarım yarışma jürilerinde görev almak

1-) Beyin Nasıl Öğrenir . . . 2022
2-) Beyin Temelli Öğrenmenin Eğitime Yansımaları. Türkiye. . 2020

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) Algısal Öğütleme İlkelerine Dayalı Öğrenme Beyinde Nasıl Gerçekleşir. Malatya . . 2022
2-) Eğitim Çalışanlarına Yönelik Şiddetin Önlenmesi. . . 2022
3-) Yaşantı Pedagojisi . . . 2022
4-) Beyin Entelektüelizmi ve Estetizmi Sever. . . 2022
5-) Pandemi sonrası Eğitimde Gelecek Vizyonu. Vestel Beyaz Eşya Grubu. 14 Temmuz. Saat20.00 Youtube.. Türkiye. . 2020
6-) Evde Teakwondo Konuşuyoruz. Türkiye Teakwondo Federasyonu Muğla İl Temsilciliği. 15.Mayıs 2020. Cuma Saat: 21:00 Facebook üzerinden. Türkiye. . 2020
7-) Pandemi Sonrası Eğitimde Gelecek Vizyonu. Türkiye. . 2020
8-) Eğitimde Dönüşümsel Bilinç. Türkiye. . 2020
9-) Neden Beyin Temelli Öğrenme. Türkiye. . 2020
10-) Evde Karantina Süreci Krizi Fırsata Çevirebilir Miyiz?. Türkiye. . 2020
11-) Özge Kolejinin Dijital Okul Gelişim Modeli. Türkiye. . 2020
12-) “Beyin temelli öğrenme ve hafıza geliştirme” Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğünce düzenlenen ve tarafımda verilen semineri.. Türkiye. . 2018

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü yardımcılığı (her yıl için

1-) Eğiitm Bilimleri Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2022
2-) Eğiitm Bilimleri Bölüm Başkanlığı. Türkiye . . 2021
3-) Eğitim Fakültesi Dekanlığı. Türkiye. . 2021
4-) Eğitim Fakültesi Dekanlığı. Türkiye. . 2020
5-) Eğitim Fakültesi Dekanlığı. Türkiye. . 2019
6-) Eğitim Fakültesi Dekanlığı. Türkiye. . 2018

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)

1-) Eğitim Komisyon üyeliği. Türkiye. . 2022
2-) Eğiitm Komisyon Üyeliği. Türkiye. . 2021

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) II. Multidisipliner Dijital Yaşam Kongresi . Gazi Üniversitesi . . 2022

Verdiği Dersler

EPÖ 5700 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

UZMANLIK ALAN DERSİ

EPÖ 5700 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

UZMANLIK ALAN DERSİ

EPÖ 5000 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TEZ ÇALIŞMASI

EPÖ 5000 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TEZ ÇALIŞMASI

EPÖ 5090 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SEMİNER

EPÖ 5521 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRETME-ÖĞRENME KURAMLARI

EPÖ 5526 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRETME MODEL VE İLKELERİ

EPÖ 5700 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

UZMANLIK ALAN DERSİ

EBB00080 2023-2024 Bahar

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB00240 2023-2024 Bahar

ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME

EBB2906 2023-2024 Bahar

Eğitim Psikolojisi

EPÖ 5526 2023-2024 Bahar

ÖĞRETME MODEL VE İLKELERİ

EPÖ 6532 2023-2024 Bahar

DUYUŞSAL ÖĞRENME ÜRÜNLERİ VE ÖĞRETİM

PFD 4034 2023-2024 Bahar

Eğitim Psikolojisi

EBB00080 2023-2024 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB00240 2023-2024 Güz

ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME

EBB3909 2023-2024 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri

EPÖ 5521 2023-2024 Güz

ÖĞRETME-ÖĞRENME KURAMLARI

EPÖ 6547 2023-2024 Güz

EĞİTİMSEL NÖROBİLİM

FTR6001 2023-2024 Güz

Gelişim ve Öğrenme

PFD 4031 2023-2024 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri

TEB 5099 2023-2024 Güz

BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ

EBB00080 2022-2023 Bahar

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB00240 2022-2023 Bahar

ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME

EPÖ 6532 2022-2023 Bahar

DUYUŞSAL ÖĞRENME ÜRÜNLERİ VE ÖĞRETİM

PFD 4024 2022-2023 Bahar

Eğitim Psikolojisi

EBB00080 2022-2023 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB00240 2022-2023 Güz

ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME

EPÖ 5521 2022-2023 Güz

ÖĞRETME-ÖĞRENME KURAMLARI

EPÖ 6533 2022-2023 Güz

ÖĞRENME TEORİLERİ VE UYGULAMALARI

FTR6001 2022-2023 Güz

Gelişim ve Öğrenme

PFD 4023 2022-2023 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri