Personel

Araş.Gör.Dr. BİLGE ASLAN ALTAN
Araş.Gör.Dr.
Bilge Aslan Altan
@ E-posta
bilgeaslan@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2011

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim 2015

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim 28.11.2019

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Aslan Altan Bilge, Yorulmaz Alper, Karalar Halit, 2024. Modelling primary school teachers’ acceptance of distance-based educational technologies: A post-pandemic perspective. Education and Information Technologies

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Aslan Altan Bilge, 2023. Experiences of Preservice Teachers on Online-Based Microteachings: New Insights for Initial Teacher Education (ITE) Programs. Asian Institute of Research
2-) Aslan Altan Bilge, Hızlı Alkan Sinem, 2023. Changing Landscapes of Teacher Quality in Initial Teacher Education: Examples from Scotland and Turkey. Afyon Kocatepe University
3-) Aslan Altan Bilge, 2022. Students’ Behavior of Asking Questions Through Narrative and Informative Texts. Journal of Education
4-) Tican Başaran Semra, Aslan Altan Bilge, Gündoğdu Kerim, 2022. Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to Autonomy. International Journal of Progressive Education
5-) Göçen Kabaran Güler, Aslan Altan Bilge, 2022. Reflections of Pre-Service Teachers on Digital Material Design After Practising Digitally-Enhanced Instructional Events. Psycho-Educational Research Reviews
6-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2022. Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, 2018. NEW TECHNOLOGIES IN MICROTEACHINGS: IS IT POSSIBLE FOR WEB 2.0TOOLS TO AFFECT PROSPECTIVE TEACHERS’ WEB PEDAGOGICALCONTENT KNOWLEDGE AND SELF-EFFICACY?. International Online Journal of Education and Teaching
8-) Aslan Altan Bilge, Altıntaş Havva Özge, 2017. Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities. Journal of Education and Training Studies
9-) Aslan, B., Şeker, H., 2016. Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample. Journal of Education and Learning

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Aslan Altan Bilge, 2018. Hayat bilgisi dersi kazanımlarında çocuk istismarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi. Journal of Human Sciences
2-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2018. How students digitally age: by gaining or losing?. İlköğretim Online
3-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKSTRA PROGRAM ETKİNLİKLERİNE KATILIMLARI VEMESLEKİ KARAKTERLERİNE YANSIMALARI (MUĞLA SITKI KOÇMANÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). International Journal of Eurasia Social Sciences
4-) Uşun Salih, Aslan Altan Bilge, 2017. Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının Eğitim Programları Çerçevesinde İncelenmesi. Journal of Turkish Studies
5-) Karalar, H., Aslan Altan, B., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi . CUMHURİYET INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION
6-) Aslan Altan, B., Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Etkinlikleri. CUMHURİYET INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION
7-) Aslan, B., Görgen, İ., 2015. Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi. Turkish Studies Academic Journal

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2022. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SENKRON EĞİTİME KATILIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Trakya Eğitim Dergisi
2-) Aslan Altan Bilge, 2021. Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. How a School Can Practice an Authentic Curriculum? Theoretical and Practical Implications. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
4-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. Okul Özerkliğinde Geliştirilen Ekstra Program Etkinliklerinin Yansımaları: Yeni Bir Bakış Açısı Mümkün Mü?. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Göçen Kabaran Güler, Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, Altıntaş Sedat, 2019. Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde. Cumhuriyet International Journal of Education
6-) Aslan Altan Bilge, 2018. Değişen Dünyada Değişen Okul. Kastamonu Eğitim Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Aslan Altan Bilge, 2023. INNOVATIVE PEDAGOGIES vs. ADAPTIVE TEACHING: A COMPREHENSIVE EXAMINATION FOR THE FUTURE OF EDUCATION. 4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH
2-) Aslan Altan Bilge, 2021. DİJİTAL ÖĞRETİCİ YETERLİKLERİNDE DÖNÜŞÜM: ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ. Ahi Evran International Conference On Scientific Research
3-) Şeker, H., Aslan, B., 2016. Farklı Mesleklerde Çalışanların Öğretmenlik Mesleğini Tercih Motivasyonları. III. International Eurasian Educational Research Congress

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Aslan Altan Bilge, 2021. Process of Evaluating Prospective Teachers’ Performances on Practice Teaching Course During Covid-19 Period. Ninth International Congress on Curriculum and Instruction
2-) Tican Başaran Semra, Gündoğdu Kerim, Aslan Altan Bilge, 2021. Another New Term in Initial Teacher Training: Views and Suggestions of Curriculum and Instruction Specialists. 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING
3-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. Okula Dayalı Program Geliştirme Çalışmaları: Yaklaşımlar - Uygulamalar. IV. Uluslararası Felsefe Eğitim Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
4-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2020. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime YönelikGörüşleri. 4. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2020)
5-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2020. Ortaöğretimde Öğretim Teknolojileri. 2. Uluslararası Fen, Matematik,Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
6-) Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, 2018. Güncellenen Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Web 2.0 AraçlarınınSınıflandırılması. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
7-) Uşun Salih, Aslan Altan Bilge, 2017. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİME YABANCILAŞMA DURUMLARININ İNCELENMESİ. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Aslan Altan Bilge, 2017. Temel Eğitimde Güvenli Hayat ve Çocuk İstismarı. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
9-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2017. Teknoloji Kullanımı İlkokul Öğrencilerini Nasıl Etkiliyor?. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
10-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2017. ÇAĞDAŞ EĞİTİM AKIMLARI ÜZERİNE: ÇOCUKTAN HAREKET AKIMI. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Uşun Salih, Aslan Altan Bilge, 2017. Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının İncelenmesi. 2. Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Karalar, H., Aslan, B., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliklerinin ve Öğretmen Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi. 15. International Primary Education Symposium
13-) Aslan, B., Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Öğretiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Eğilimleri . 15. International Primary Education Symposium
14-) Aslan, B., Şeker, H., 2016. Öğretmen Adaylarının Mesleki Karakterleri ve Ekstra Program Etkinlikleri (Muğla Üniversitesi Örneği). III. International Eurasian Educational Research Congress
15-) Aslan Altan, B., Altıntaş, H.Ö., 2016. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Profesyonel Kimlikleri ve Ekstra Program Etkinlikleri. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
16-) Aslan, B., Görgen, İ., 2015. Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri ve Materyallerine Farkındalık Düzeyleri. International Congress of Educational Research

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Şeker Hasan, Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2023. Eğitim ve Program Üzerine: Düşünceler Yönelimler/. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Hasan Şeker
2-) Şeker Hasan, Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2020. Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler/. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: -

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2023. International Studies in Educational Sciences/EVALUATION OF DIGITAL STORIES AS TEACHING MATERIALS OF PRESERVICE TEACHERS OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING. Yayın Evi: Serüven Yayınevi Editör Adı: Pekdağ, Bülent
2-) Bektaş Berna, Aslan Altan Bilge, 2023. International Research in Education Sciences/EXTRACURRICULAR ACTIVITIES THROUGH TECHNO-CURRICULAR ACTIVITIES: DIGITAL GAMES IN MATHS. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Afacan, Özlem
3-) Aslan Altan Bilge, 2022. DİJİTAL OYUNLAR -1 :Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler/ÖĞRETIMDE DIJITAL OYUNLAR. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Sağıroğlu, Şeref; Bülbül, Halil İbrahim; Samur, Yavuz; Kılıç, Ahmet; Küçükali, Mustafa; Bayzan, Şahin
4-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2022. Eğitim Bilimleri Çalışmaları/Çağdaş Eğitim Akımları Üzerine: Çocuktan Hareket Akımı. Yayın Evi: Livre De Lyon Editör Adı: Harun Şahin

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Education and Information Technologies. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Education and Information Technologies. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Education and Information Technologies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Education and Information Technologies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Education and Information Technologies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) The Asia-Pacific Education Researcher. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Üniversite Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Psycho-Educational Research Reviews. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Psycho-Educational Research Reviews. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) International Journal of Progressive Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Education Journal. 2019. Hakemlik Sayısı: 1

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Education Journal.

(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Özerkliğinde Geliştirilen Ekstra Program Etkinliklerinin Yansımaları: Yeni Bir Bakış Açısı Mümkün Mü? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) NEW TECHNOLOGIES IN MICROTEACHINGS: IS IT POSSIBLE FOR WEB 2.0TOOLS TO AFFECT PROSPECTIVE TEACHERS’ WEB PEDAGOGICALCONTENT KNOWLEDGE AND SELF-EFFICACY? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Reflections of Pre-Service Teachers on Digital Material Design After Practising Digitally-Enhanced Instructional Events - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to Autonomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının Eğitim Programları Çerçevesinde İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
19-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
20-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının Eğitim Programları Çerçevesinde İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
3-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
5-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Değişen Dünyada Değişen Okul - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Hayat bilgisi dersi kazanımlarında çocuk istismarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to Autonomy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) NEW TECHNOLOGIES IN MICROTEACHINGS: IS IT POSSIBLE FOR WEB 2.0TOOLS TO AFFECT PROSPECTIVE TEACHERS’ WEB PEDAGOGICALCONTENT KNOWLEDGE AND SELF-EFFICACY? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
16-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
5-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
7-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Etkinlikleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Kapsayıcı toplum uygulamalarında öğretimsel etkinliklerle destek. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenme Güçlüklerine Eğlenceli Destek: Dijital Oyunlar. 2022-2023

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 122B126, Yarımadanın Doğasında Bilim Ve Sanat, Bilim ve Toplum. 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Dijital Oyunlarla Hazırlanan Matematik Dersine Yönelik Program Dışı Etkinlikler. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Matematik Dersine Yönelik Dijital Oyun İçerikli Program Dışı Etkinliklerin Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi. 2021-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dijital Ötkü Atölyesi. 2016-2016

Verdiği Dersler

EBB00090 2023-2024 Bahar

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ

EBB3906 2023-2024 Bahar

Öğretim Teknolojileri

EBB00080 2023-2024 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB10001 2023-2024 Güz

Eğitime Giriş