(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Aslan Altan Bilge, Yorulmaz Alper, Karalar Halit, 2024. Modelling primary school teachers’ acceptance of distance-based educational technologies: A post-pandemic perspective. Education and Information Technologies
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Aslan Altan Bilge, 2023. Experiences of Preservice Teachers on Online-Based Microteachings: New Insights for Initial Teacher Education (ITE) Programs. Asian Institute of Research
2-) Aslan Altan Bilge, Hızlı Alkan Sinem, 2023. Changing Landscapes of Teacher Quality in Initial Teacher Education: Examples from Scotland and Turkey. Afyon Kocatepe University
3-) Aslan Altan Bilge, 2022. Students’ Behavior of Asking Questions Through Narrative and Informative Texts. Journal of Education
4-) Tican Başaran Semra, Aslan Altan Bilge, Gündoğdu Kerim, 2022. Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to
Autonomy. International Journal of Progressive Education
5-) Göçen Kabaran Güler, Aslan Altan Bilge, 2022. Reflections of Pre-Service Teachers on Digital Material Design After Practising Digitally-Enhanced Instructional Events. Psycho-Educational Research Reviews
6-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2022. Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, 2018. NEW TECHNOLOGIES IN MICROTEACHINGS: IS IT POSSIBLE FOR WEB 2.0TOOLS TO AFFECT PROSPECTIVE TEACHERS’ WEB PEDAGOGICALCONTENT KNOWLEDGE AND SELF-EFFICACY?. International Online Journal of Education and Teaching
8-) Aslan Altan Bilge, Altıntaş Havva Özge, 2017. Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities. Journal of Education and Training Studies
9-) Aslan, B., Şeker, H., 2016. Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample. Journal of Education and Learning
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Aslan Altan Bilge, 2018. Hayat bilgisi dersi kazanımlarında çocuk istismarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi. Journal of Human Sciences
2-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2018. How students digitally age: by gaining or losing?. İlköğretim Online
3-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKSTRA PROGRAM ETKİNLİKLERİNE KATILIMLARI VEMESLEKİ KARAKTERLERİNE YANSIMALARI (MUĞLA SITKI KOÇMANÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). International Journal of Eurasia Social Sciences
4-) Uşun Salih, Aslan Altan Bilge, 2017. Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının Eğitim Programları Çerçevesinde İncelenmesi. Journal of Turkish Studies
5-) Karalar, H., Aslan Altan, B., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
. CUMHURİYET INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION
6-) Aslan Altan, B., Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Etkinlikleri. CUMHURİYET INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION
7-) Aslan, B., Görgen, İ., 2015. Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi. Turkish Studies Academic Journal
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2022. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SENKRON EĞİTİME KATILIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Trakya Eğitim Dergisi
2-) Aslan Altan Bilge, 2021. Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. How a School Can Practice an Authentic Curriculum? Theoretical and Practical
Implications. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
4-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. Okul Özerkliğinde Geliştirilen Ekstra Program Etkinliklerinin Yansımaları: Yeni Bir Bakış Açısı Mümkün Mü?. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Göçen Kabaran Güler, Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, Altıntaş Sedat, 2019. Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde. Cumhuriyet International Journal of Education
6-) Aslan Altan Bilge, 2018. Değişen Dünyada Değişen Okul. Kastamonu Eğitim Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Aslan Altan Bilge, 2023. INNOVATIVE PEDAGOGIES vs. ADAPTIVE TEACHING: A COMPREHENSIVE EXAMINATION FOR THE FUTURE OF EDUCATION. 4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH
2-) Aslan Altan Bilge, 2021. DİJİTAL ÖĞRETİCİ YETERLİKLERİNDE DÖNÜŞÜM: ÖĞRETMEN ADAYLARININ
GÖRÜŞLERİ. Ahi Evran International Conference On Scientific Research
3-) Şeker, H., Aslan, B., 2016. Farklı Mesleklerde Çalışanların Öğretmenlik Mesleğini Tercih Motivasyonları. III. International Eurasian Educational Research Congress
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Aslan Altan Bilge, 2021. Process of Evaluating Prospective Teachers’ Performances on Practice Teaching Course During Covid-19 Period. Ninth International Congress on Curriculum and Instruction
2-) Tican Başaran Semra, Gündoğdu Kerim, Aslan Altan Bilge, 2021. Another New Term in Initial Teacher Training: Views and Suggestions of Curriculum and Instruction Specialists. 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING
3-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. Okula Dayalı Program Geliştirme Çalışmaları: Yaklaşımlar - Uygulamalar. IV. Uluslararası Felsefe Eğitim Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
4-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2020. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime YönelikGörüşleri. 4. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2020)
5-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2020. Ortaöğretimde Öğretim Teknolojileri. 2. Uluslararası Fen, Matematik,Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
6-) Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, 2018. Güncellenen Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Web 2.0 AraçlarınınSınıflandırılması. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
7-) Uşun Salih, Aslan Altan Bilge, 2017. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİME YABANCILAŞMA DURUMLARININ İNCELENMESİ. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Aslan Altan Bilge, 2017. Temel Eğitimde Güvenli Hayat ve Çocuk İstismarı. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
9-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2017. Teknoloji Kullanımı İlkokul Öğrencilerini Nasıl Etkiliyor?. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
10-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2017. ÇAĞDAŞ EĞİTİM AKIMLARI ÜZERİNE: ÇOCUKTAN HAREKET AKIMI. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Uşun Salih, Aslan Altan Bilge, 2017. Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının İncelenmesi. 2. Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Karalar, H., Aslan, B., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliklerinin ve Öğretmen Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi. 15. International Primary Education Symposium
13-) Aslan, B., Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Öğretiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Eğilimleri . 15. International Primary Education Symposium
14-) Aslan, B., Şeker, H., 2016. Öğretmen Adaylarının Mesleki Karakterleri ve Ekstra Program Etkinlikleri (Muğla Üniversitesi Örneği). III. International Eurasian Educational Research Congress
15-) Aslan Altan, B., Altıntaş, H.Ö., 2016. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Profesyonel Kimlikleri ve Ekstra Program Etkinlikleri. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
16-) Aslan, B., Görgen, İ., 2015. Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri ve Materyallerine Farkındalık Düzeyleri. International Congress of Educational Research
(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Şeker Hasan, Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2023. Eğitim ve Program Üzerine: Düşünceler Yönelimler/. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Hasan Şeker
2-) Şeker Hasan, Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2020. Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler/. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: -
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2023. International Studies in Educational Sciences/EVALUATION OF DIGITAL STORIES AS TEACHING MATERIALS OF PRESERVICE TEACHERS OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING. Yayın Evi: Serüven Yayınevi Editör Adı: Pekdağ, Bülent
2-) Bektaş Berna, Aslan Altan Bilge, 2023. International Research in Education Sciences/EXTRACURRICULAR ACTIVITIES THROUGH TECHNO-CURRICULAR ACTIVITIES: DIGITAL GAMES IN MATHS. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Afacan, Özlem
3-) Aslan Altan Bilge, 2022. DİJİTAL OYUNLAR -1 :Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler/ÖĞRETIMDE DIJITAL OYUNLAR. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Sağıroğlu, Şeref; Bülbül, Halil İbrahim; Samur, Yavuz; Kılıç, Ahmet; Küçükali, Mustafa; Bayzan, Şahin
4-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2022. Eğitim Bilimleri Çalışmaları/Çağdaş Eğitim Akımları Üzerine: Çocuktan Hareket Akımı. Yayın Evi: Livre De Lyon Editör Adı: Harun Şahin
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) Education and Information Technologies. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Education and Information Technologies. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Education and Information Technologies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Education and Information Technologies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Education and Information Technologies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) The Asia-Pacific Education Researcher. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Üniversite Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Psycho-Educational Research Reviews. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Psycho-Educational Research Reviews. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) International Journal of Progressive Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Education Journal. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı
editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Education Journal.
(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde
yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu
üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Özerkliğinde Geliştirilen Ekstra Program Etkinliklerinin Yansımaları: Yeni Bir Bakış Açısı Mümkün Mü? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) NEW TECHNOLOGIES IN MICROTEACHINGS: IS IT POSSIBLE FOR WEB 2.0TOOLS TO AFFECT PROSPECTIVE TEACHERS’ WEB PEDAGOGICALCONTENT KNOWLEDGE AND SELF-EFFICACY? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makalelerde yapılan atıf
1-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Reflections of Pre-Service Teachers on Digital Material Design After Practising Digitally-Enhanced Instructional Events - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to
Autonomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının Eğitim Programları Çerçevesinde İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
19-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
20-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf
1-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının Eğitim Programları Çerçevesinde İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
3-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar
olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
5-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Değişen Dünyada Değişen Okul - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Hayat bilgisi dersi kazanımlarında çocuk istismarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to
Autonomy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) NEW TECHNOLOGIES IN MICROTEACHINGS: IS IT POSSIBLE FOR WEB 2.0TOOLS TO AFFECT PROSPECTIVE TEACHERS’ WEB PEDAGOGICALCONTENT KNOWLEDGE AND SELF-EFFICACY? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
16-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer
almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.
1-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
5-) Orta okul ve Lise Kademelerinde Çalışan Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
7-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer
almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın
eserlerine yapılan atıf
1-) Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Etkinlikleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı
kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine
yapılan atıf.
1-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje
yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Kapsayıcı toplum uygulamalarında öğretimsel etkinliklerle destek. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenme Güçlüklerine Eğlenceli Destek: Dijital Oyunlar. 2022-2023
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 122B126, Yarımadanın Doğasında Bilim Ve Sanat, Bilim ve Toplum. 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Dijital Oyunlarla Hazırlanan Matematik Dersine Yönelik Program Dışı Etkinlikler. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Matematik Dersine Yönelik Dijital Oyun İçerikli Program Dışı Etkinliklerin Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi. 2021-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dijital Ötkü Atölyesi. 2016-2016