Personel

Doç.Dr. DERYA ATLAY IŞIK
Doç.Dr.
Derya Atlay Işık
@ E-posta
deryaatlay@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 3256

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / Uluslararası Ticaret Ve Lojistik Bölümü / Lojistik Anabilim Dalı

Kadro Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / Uluslararası Ticaret Ve Lojistik Bölümü / Lojistik Anabilim Dalı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Denizcilik İşletmeleri Yöneticiliği 2001

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Denizcilik İşletmeleri Yönetimi 2003

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Denizcilik İşletmeleri Yönetimi Anabilim Dalı 2010

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Atlay Işık Derya, Dinler Ferhat, 2023. CHALLENGES IN INTERNATIONAL HUMANITARIAN LOGISTICS: PROBLEM AREAS. Journal of Community Positive Practices
2-) Diakomihalis Mihail, Parra Katerina, Vaio Assunta D, Atlay Işık Derya, 2018. Criteria of Optimal Portfolio Selection: Evidence From Private Investors in Greece, Turkey, Italy. International Journal of Accounting and Financial Reporting
3-) Atlay Işık, D., Altunoğlu, A.E., 2016. The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey. Journal of Business Research - Turk
4-) Atlay Işık Derya, Hatipoğlu Veysel Fuat, 2016. Logistics From the View Point Of Mathematical Models: A Literature Review.. Management and Education

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Şahin Faruk, Atlay Işık Derya, 2020. Service Employee’s Emotional Intelligence and Customer’s Evaluations of Service Quality in Hospitality Industry. Journal of Advanced Management Science
2-) Günaydın Özge Elmas, Atlay Işık Derya, 2017. ULUSLARARASI TİCARET İŞLEMLERİNDE KARŞILAŞILAN HİZMET HATALARININ BELİRLENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Management Economics and Business
3-) Altunoğlu Ali Ender, Atlay Işık Derya, Erbilgin Ramazan, 2017. SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: YAT İŞLETMECİLİĞİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA. Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi
4-) Çelik Yetim, A., Atlay Işık, D., 2016. Sosyal Amaç Bağlantılı Etkinliklere Katılımı Etkileyen Başlıca Motivasyon Faktörleri: Fethiye Yaşam İçin Yarış Örneği.. Journal of International Social Research
5-) Atlay Işık, D., Altunoğlu, A.E., 2016. İçsel Pazarlamanın Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. . Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
6-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2015. Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Academic Review of Economics and Administrative Sciences)
7-) Tuncer, B., Atlay Işık, D., 2014. Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma. The Journal of Academic Social Science

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Atlay Işık Derya, Topcu Aykut, 2022. PAZARLAMA KARMASI BAKIŞ AÇISIYLA MEDİKAL TURİZM BİLEŞENLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ. KARADENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
2-) Varol Zeynep Nur, Atlay Işık Derya, 2019. Girişimci Pazarlamada Hizmet Baskın Mantığın Önemi: Marinalar Örneği. IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENT AND CAREER CONGRESS
3-) Diakomihalis Mihail, Parra Katerina, Atlay Işık Derya, 2017. Evaluation of Optimal Portfolio Criteria Selection: A comparison of Greek and Turkish Private Investors. Hellenic Finance and Accounting Association (HFAA)16th Annual Conference
4-) Atlay Işık, D., Hatipoğlu, V.F., 2016. Logistics From the View Point of Mathematical Models: A Literature Review. . International Conference of Education, Science, Economics and Technologies.
5-) Çelik Yetim, A., Atlay Işık, D., 2015. Sosyal Amaç Bağlantılı Etkinliklerin Sosyal Girişimcilik Kapsamında Değerlendirilmesi: Fethiye Yaşam İçin Yarış Örneği . II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
6-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2011. Marketing Approaches in the Yacht Tourism Industry: A Factor Analysis Study for the Eastern Mediterranean. . European Conference on Shipping Intermodalism and Ports ECONSHIP 2011
7-) Dıakomıhalıs, M.N., Atlay Işık, D., 2011. Maritime Tourism Potential in the Aegean: A Comparative Study of Yachting Development in Greek Islands and Turkey.. Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management Conference
8-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2010. A Holistic Marketing Approach For Yacht Tourism. 14th International Association of Maritime Economists-IAME Congress
9-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2009. Green Marketing Strategies in Yacht Tourism: An Evaluation of Turkish Marinas.. 13th International Association of Maritime Economists-IAME Congress
10-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2008. Yacht Tourism Education: A Study on Curriculums.. International Maritime Lecturers Association (IMLA) 16th Conference
11-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2007. Outbound Movements in Yacht Tourism: Importance of Logistics Functions.. 5th International Logistics and Supply Chain Congress

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Dinler Ferhat, Atlay Işık Derya, 2023. CHALLENGES IN INTERNATIONAL HUMANITARIAN LOGISTICS: PROBLEM AREAS. LMSCM 2023 21st Logistics and Supply Chain Congress
2-) Şahin Faruk, Atlay Işık Derya, 2019. Service Employee’s Emotional Intelligence and Customer’s Evaluations of Service Quality in Hospitality Industry. 10th International Conference on E-Business, Management and Economics
3-) Günaydın Özge Elmas, Atlay Işık Derya, 2017. Determining of Service Failure in International Trade Transactions: A Qualitative Research. International Congress on Management economics and Business - ICMEB’xx17
4-) Gök Hatice Kübra, Atlay Işık Derya, 2017. Satış Elemanına ve İşletmeye Duyulan Güvenin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. International Multidisiplinary Studies Congress- Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
5-) Günaydın Özge Elmas, Atlay Işık Derya, 2017. Müşteri Odaklılık ve Görev Performansının Hizmet Telafi Performansı Üzerindeki Etkisi: Dış Ticaret Hizmetleri Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma. 22. Pazarlama Kongresi
6-) Altunoğlu, A.E., Atlay Işık, D., 2016. The Effects of Organizational Innovation on Developing Competitive Strategies: Empirical Evidence from Technopark Companies in Turkey.. INTERNATIONAL ANNUAL MEETING Sosyoekonomi Society
7-) Atlay Işık Derya, 2016. The Imporetance of Supplementary Services for Determining Differentiation Strategies A Case Study from Marine Tourism. 5th World Conference On Business, Economics and Management
8-) Altunoğlu, A.E., Atlay Işık, D., Erbilgin, R., 2016. Investigation of Interaction Effect of Social Capital and Relationship Marketing: A Qualitative Study for Yacht Tourism. 2nd INTERNATIONAL ANNUAL MEETING Sosyoekonomi Society
9-) Atlay Işık, D., Kişi, H., 2004. Economic Impact of Ports: Case of Port Izmir.. 10th World Conference on Transport Research

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Şahin Faruk, Atlay Işık Derya, Çelik Yetim Ayşe, 2019. Hizmet Çalışanlarının Duygusal Zekasının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Çok Düzeyli Bir Analiz. PPAD Pazarlaa Kongresi- MMRA Marketing Congress
2-) Atlay Işık, D., Altunoğlu, A.E., 2014. İçsel Pazarlamanın Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. 19. Ulusal Pazarlama Kongresi
3-) Tuncer, B., Atlay Işık, D., 2013. Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Alan Araştırması.. 18. Ulusal Pazarlama Kongresi
4-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2012. Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay. 17. Ulusal Pazarlama Kongresi
5-) Atlay Işık, D., 2009. Türk Marinalarında Mavi Bayrak Ödülünün Sürdürülebilir Çevre ve Rekabet Anlayışlarına Etkileri. Deniz Kirliliğinin Önlenmesine Yönelik Sürdürülebilir Yat ve Deniz Turizmi Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi Çalıştayı
6-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2008. Yat Turizminde Yeşil Pazarlama Stratejileri: Keşifsel Bir Araştırma.. 13. Ulusal Pazarlama Kongresi
7-) Oral, E.Z., Atlay Işık, D., 2006. Ülkemizdeki Yat Turizminin Darboğazları.. Türkiye’nin Kıyı ve Deniz Alanları VI. Ulusal Kongresi

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Atlay Işık, D., 2003. Lojistik Merkezlerin Sosyo-Ekonomik Katkılarının İncelenmesinde Kullanılan Metodlar.. Lisansüstü Eğitimde Lojistik Yönetimi Çalıştayı

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Atlay Işık Derya, 2022. LİMAN EKONOMİK ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE BİR MODEL ÖNERİSİ. Yayın Evi: EKİN YAYINEVİ Editör Adı: -

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Atlay Işık, D., 2011. Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri. Yayın Evi: Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Editör Adı: -

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Atlay Işık Derya, Özdemir Sercan, 2023. İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler/ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA SÜRECİNE TEORİK BİR YAKLAŞIM. Yayın Evi: Serüven Yayınevi Editör Adı: PROF.DR. GÜLSÜN İŞSEVEROĞLU PROF. DR. MUSTAFA METE DOÇ. DR. CUMHUR ŞAHİN
2-) Hatice Kübra Gök, Atlay Işık Derya, 2018. Disiplinler Arası Akademik Çalışmalar II/Satış Elemanına ve İşletmeye Duyulan Güvenin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: ERASLAN Meriç, DEMİRKAYA Hilmi, DİREKCİ Bekir, ASLAN Fürüzan, KILINÇ, Mustafa
3-) Hatipoğlu Veysel Fuat, Atlay Işık Derya, Altunoğlu Ali Ender, 2017. RESEARCHES ON SCIENCE AND ART IN 21ST CENTURY TURKEY/LOCATION ANALYSIS FOR PACKAGING WASTES RECYCLING CENTER OF MUGLA PROVINCE BY APPLYING AHP METHOD. Yayın Evi: Gece Publishing Editör Adı: ARAPGIRLIOGLU HASAN, ATIK ATILLA, ELLIOTT ROBERT L., TURGEON EDWARD
4-) Atlay Işık Derya, Paker Serim, Şengönül Güven, 2016. Denizcilik İşletmeleri Yönetimi/Deniz Turizmi. Yayın Evi: Beta Editör Adı: A. Güldem CERİT, D. Ali DEVECİ, Soner ESMER

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/YATÇI. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
2-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/YAT BROKERLERİ. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
3-) Atlay Işık Derya, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Yat Çekek Yeri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Orhan İÇÖZ ve Prof. Dr. Muzaffer UYSAL.
4-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/ALTIN ÇIPA. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
5-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/3-4-5 ÇIPALI YAT LİMANLARI. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
6-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/YAT. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
7-) Atlay Işık, D., Paker, S., Şengönül, G., 2013. Denizcilik İşletmeleri Yönetimi. Yayın Evi: Beta Editör Adı: Güldem CERİT, Ali DEVECİ, Soner ESMER
8-) Atlay Işık, D., 2010. Denizcilik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme Senaryoları- Problem Based Learning Scenarios For Maritime Education and Training”, 2010, Editör Doç. Dr. Mustafa KALKAN, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları, İzmir. (Kitabın Denizcilik İşletmeleri Yönetimi Bölümü Senaryoları Ortak Yazarı). Yayın Evi: Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Mustafa KALKAN

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) International Journal of Economic and Administrative Studies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of Yasar University (Yaşar Üniversitesi E-Dergisi). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi . 2020. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Journal of ETA Maritime Sciense. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
9-) İş ve İnsan Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Dokuz Eylül üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi . 2015. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi . 2014. Hakemlik Sayısı: 2

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Denizcilik Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 3

(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1

(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. İş ve İnsan Dergisi.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: YAT İŞLETMECİLİĞİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) İçsel Pazarlamanın Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
3-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
4-) Denizcilik İşletmeleri Yönetimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Criteria of Optimal Portfolio Selection: Evidence From Private Investors in Greece, Turkey, Italy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
6-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) İçsel Pazarlamanın Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
2-) Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
3-) Service Employee’s Emotional Intelligence and Customer’s Evaluations of Service Quality in Hospitality Industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
5-) The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
7-) Denizcilik İşletmeleri Yönetimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
8-) Criteria of Optimal Portfolio Selection: Evidence From Private Investors in Greece, Turkey, Italy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
9-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) ULUSLARARASI TİCARET İŞLEMLERİNDE KARŞILAŞILAN HİZMET HATALARININ BELİRLENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Green Marketing Strategies in Yacht Tourism: An Evaluation of Turkish Marinas. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: YAT İŞLETMECİLİĞİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Pazarlama karması bakış açısıyla medikal turizm bileşenlerinin değerlendirilmesi: Muğla ili örneği. Konu: Pazarlama karması bakış açısıyla medikal turizm bileşenlerinin değerlendirilmesi: Muğla ili örneği. AYKUT-TOPCU. 2022
2-) Tez Adı: Müşteri yönlülüğün hizmet baskın mantık yaklaşımıyla değerlendirilmesi: Yat işletmeciliği üzerine nitel bir araştırma. Konu: Müşteri yönlülüğün hizmet baskın mantık yaklaşımıyla değerlendirilmesi: Yat işletmeciliği üzerine nitel bir araştırma. ZEYNEP NUR-VAROL. 2021
3-) Tez Adı: Markaya, işletmeye ve satış elemanına duyulan güven ve satış elemanının etik davranışlarının yeniden satın alma davranışına etkileri: Elektronik ürünler üzerine bir araştırma. Konu: Markaya, işletmeye ve satış elemanına duyulan güven ve satış elemanının etik davranışlarının yeniden satın alma davranışına etkileri: Elektronik ürünler üzerine bir araştırma. HATİCE KÜBRA-GÖK. 2019
4-) Tez Adı: Müşteri Odaklılık, İş Tatmini ve Güven Performansının Hizmet Telafi Performansı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi: Dış Ticaret Departmanı Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma. Konu: Pazarlama. Özge Elmas -GÜNAYDIN. 2018

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. OPTIMIZATION OF ALTERNATIVE TRANSPORTATION ROUTES FOR FOREIGN TRADE SHIPMENTS BETWEEN TURKEY AND GERMANY: mix research method approach. 2022--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla İli Ters Lojistik Faaliyetlerinin Geri Dönüşüm Uygulamaları Kapsamında Yeniden Değerlendirilmesi. 2022-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla İli Domates İhracatının Gıda Lojistiği Kapsamında Değerlendirilmesi. 2022-2023
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Özel Kuruluşlar. “Kurumsal Yapısı, Yasal Çerçevesi ve Göstergeleriyle Ulaştırma Sektörü” başlıklı, Şubat 2007 tarihli TUSİAD Raporu’nun “Türkiye’de Ulaştırma ve Gelişmeler” bölümü yazarlığı. Nisan 2006 – Şubat 2007, Proje Koordinatörü: Prof. Dr. A.Güldem CERİT, İzmir. . 2007-2007

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Satış Elemanının Etik Davranışlarının Tüketici Algısı, Güven ve Memnuniyet Üzerinden Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi. 2017-2019

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Hizmet Çalışanlarının Duygusal Zekâsı, Algılanan Hizmet Kalitesi Ve Müşteri Memnuniyeti. 2019-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Muğla İli Ambalaj Atıkları Geri Dönüşüm Merkezi İçin AHP Yöntemi İle Kuruluş Yeri Seçimi. 2016-2017
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: Yat İşletmeciliğine Yönelik Nitel Bir Araştırma. 2016-2017

(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı kurumlarda ders vermek

1-) ERASMUS+ STAFF TEACHING MOBILITY (ERASMUS+ PERSONEL DERS VERME HAREKETLİLİĞİ). Portekiz. . 2023

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü yardımcılığı (her yıl için

1-) Fethiye İşletme Fakültesi Dekan Yardımcılığı. Türkiye. . 2020
2-) Fethiye İşletme Fakültesi Dekan Yardımcılığı . Türkiye. . 2019
3-) Fethiye İşletme Fakültesi Dekan Yardımcılığı . Türkiye. . 2018
4-) Fethiye İşletme Fakültesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölüm Başkanlığı. . . 2014
5-) Fethiye İşletme Fakültesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölüm Başkanlığı . Türkiye. . 2013

(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için ders başına) (toplamda yıllık 30 puanı geçemeyecek şekilde)

1-) Azami ders saati dışında verilen ders (2022-2023 Güz Dönemi). . . 2022
2-) Azami ders saati dışında verilen ders (2022-2023 Güz Dönemi). . . 2022

(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar

1-) soruşturmacı. Türkiye/Muğla. . 2023

(I-17) ÜAK ya da Atama ve Yükseltilme Jüri Üyelikleri

1-) Yardımcı Doçent Kadrosu Atama Dosyası Jüri Üyeliği. Türkiye. . 2019

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi Deniz İşletmeciliği ve Yönetimi Yüksekokulu, 1-3 Kasım 2006, İzmir, Kongre Düzenleme Kurulu Üyesi. . Kasım . Türkiye. 2006

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) İzmir Deniz Ticaret Odası/ Yat Turizmi ve Türk Yat Turizminin Değerlendirilmesi . Türkiye / İzmir. . 2011

Verdiği Dersler

UİT 6504 2023-2024 Bahar

Ulaştırma, Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi

UTL1002 2023-2024 Bahar

Lojistiğe Giriş

UTL2004 2023-2024 Bahar

Lojistik Yönetimi II

UTL3006 2023-2024 Bahar

Tedarik Zinciri Yönetimi II

UTL2003 2023-2024 Güz

Lojistik Yönetimi I

UTL3003 2023-2024 Güz

Uluslararası Taşımacılık Yönetimi

UTL3005 2023-2024 Güz

Tedarik Zinciri Yönetimi I

UİT 6504 2022-2023 Bahar

Ulaştırma, Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi

UTL1002 2022-2023 Bahar

Lojistiğe Giriş

UTL2004 2022-2023 Bahar

Lojistik Yönetimi II

UTL3006 2022-2023 Bahar

Tedarik Zinciri Yönetimi II

UİT 6505 2022-2023 Güz

Uluslararası Lojistik Yönetimi

UTL2003 2022-2023 Güz

Lojistik Yönetimi I

UTL3003 2022-2023 Güz

Uluslararası Taşımacılık Yönetimi

UTL3005 2022-2023 Güz

Tedarik Zinciri Yönetimi I