(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Çil Emine, Maccario Hayriye Nihal, Yanmaz Durmuş, 2016. Design implementation and evaluation of innovative science teaching strategies for non formal learning in a natural history museum. Research in Science & Technological Education
2-) Bilgin Ahmet, Yanmaz Durmuş, Yağcı Çiğdem, 2014. Synthesis and properties of novel polymeric metal free and metallophthalocyanines containing peripherally long 1 2 bis 3 oxapropyl oxa benzene derivatives. Turkish Journal of Chemistry
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Çil Emine, Yanmaz Durmuş, 2017. Determination of Pre-service Teachers’Awareness of Plants. International Electronic Journal of Environmental Education
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Çil Emine, Yanmaz Durmuş, 2016. İlkokul Öğrencilerinin Müze Ziyareti Deneyimleri. 15. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
2-) Çil, E., Kar, H., İri, F.G., Şahin Akyüz, S., Yanmaz, D., 2014. Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Lise Öğrenimlerindeki Laboratuvar Yaşantıları. International Conference On Education In Mathematics, Science & Technology
3-) Çil, E., Yanmaz, D., Şahin Akyüz, S., İri, F.G., Kar, H., 2014. Pre-Service Science Teachers' Images Of Physicist And Physics Course. International Conference On Education In Mathematics, Science & Technology
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Güler Özlem, Yanmaz Durmuş, Çil Emine, 2023. Sekizinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Etkinliklerin Girişimcilik Özellikleri Açısından İncelenmesi. 4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
2-) Çil Emine, Yanmaz Durmuş, 2021. Mühendislik Tasarım Temelli STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi ve Mühendislik Kavramlarına Yönelik Algılarına Etkisi. 3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
3-) Yanmaz Durmuş, Çil Emine, 2021. Risk Alma Girişimcilik Özelliği Konusunda Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi. 3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
4-) Yanmaz Durmuş, Çil Emine, 2019. Doğa Tarihi Müzesinde Rehber Hazırlama ve Çalışma Yaprakları ile Öğretimin Öğrencilerin Fen Öğrenimine Yönelik Motivasyonları Üzerine Etkisi. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
5-) Çil Emine, Yanmaz Durmuş, 2017. Doğa Tarihi Müzesinde Rehber Hazırlama Yoluyla Fen Öğrenme Üzerine Öğrenci Görüşleri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
6-) Can Şendil, Yanmaz Durmuş, 2017. Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygıları ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişki. Innovation and Global Issues in Social Sciences II
7-) Çil Emine, Yanmaz Durmuş, 2016. Biyoekonomiye Dayalı Öğretimin Hizmet Öncesi İlkokul Öğretmenlerinin Bitki Körlüğü Üzerine Etkileri. 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Çil Emine, Yanmaz Durmuş, 2016. Hizmet Öncesi Sınıf Öğretmenlerinin Bitki Farkındalıklarının Tespiti. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
9-) Yanmaz Durmuş, 2015. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bulundukları Fakülte ve Bölümden Duydukları Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Çil Emine, Maccario Hayriye Nihal, Yanmaz Durmuş, 2015. Promoting Students Acquisition of Science Concepts from Museums via Worksheets and Visual Arts Activities. 11th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan
ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Bilgin, A., Yanmaz, D., Yağcı, Ç., Kadiroğlu, Ü., 2013. Synthesis And Characterization Of Novel Polymeric Phthalocyanines Bearing N,N-Bis(Ethyleneoxy) P-Nitroaniline Moieties. 44th World Chemistry Congress
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Çil Emine, Yanmaz Durmuş, 2016. Doğa Tarihi Müzesinde Çalışma Yaprakları Yoluyla Fen Öğrenme Üzerine Öğrenci Görüşleri. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
2-) Çil, E., Maccario, N., Yanmaz, D., Kar, H., İri, F.G., 2014. Hizmet Öncesi İlkokul Öğretmenleri ile Doğa Tarihi Müzesinde Fen Eğitimi. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
3-) Çil, E., Kar, H., İri, F.G., Yanmaz, D., 2014. Erime ve Çözünme Kavramlarının Öğretiminde Mum Yapma Sanatı. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
4-) Çil, E., İri, F.G., Kar, H., Yanmaz, D., 2014. Uzunluk Ölçü Birimlerinin Oyun ile Öğretimi. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet
metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Bilgin, A., Yanmaz, D., Yağcı, Ç., 2012. Yeni Polimerik Ftalosiyaninlerin Sentezi, Karakterizasyonu ve Agregasyon Özelliklerinin İncelenmesi. IV. Ulusal Polimer Bilim ve Teknoloji Kongresi
(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) Synthesis and properties of novel polymeric metal free and metallophthalocyanines containing peripherally long 1 2 bis 3 oxapropyl oxa benzene derivatives - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
2-) Synthesis and properties of novel polymeric metal free and metallophthalocyanines containing peripherally long 1 2 bis 3 oxapropyl oxa benzene derivatives - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makalelerde yapılan atıf
1-) Design implementation and evaluation of innovative science teaching strategies for non formal learning in a natural history museum - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
(G-4-Eski) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman vb, olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Alan Uzmanları İle Okul Öncesi Öğretmenleri STEM+A Uygulamalı Eğitimini Tecrübe Ediyor . 2019-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Botanik. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Botanik Dünyasına Yolculuk 2. 2014-2014
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Fen Eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Doğa Tarihi Müzesinde Rehber Hazırlama ve Çalışma Yaprakları ile Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Fen Öğrenimine Yönelik Motivasyonları Üzerine Etkisi Durmuş Yanmaz ın yüksek lisans tezi. 2015-2017
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . Sıtkı Koçman Başarı Ödülü. 2015
2-) Kurum Adı: . Teşekkür Belgesi. 2014
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye . . 2021
2-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi. Türkiye. . 2017
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. Türkiye. 2015