Personel

Prof.Dr. HASAN ŞEKER
Prof.Dr.
Hasan Şeker
@ E-posta
hseker@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1814

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Hacettepe Eğitim Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları ve Öğretim Haziran, 1988

Yüksek Lisans

Atatürk Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları ve Öğretim 1993

Doktora

Atatürk Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları ve Öğretim 1998

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Şeker, H., 2011. Developing a questionnaire on attitude towards school . Learning Environment Research
2-) Şeker, H., Kömür, Ş., 2008. The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, . European Journal of Teacher Education
3-) Şeker, H., 2008. Will the constructivist approach employed in science teaching change the “grammar” of schooling? . Journal of Baltic Science Education

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Ibrahım Mohammed, Şeker Hasan, 2022. Examination of the attitudes of grade 7 and 8 students towards STEM education in Turkey and Ghana. LUMAT
2-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKSTRA PROGRAM ETKİNLİKLERİNE KATILIMLARI VEMESLEKİ KARAKTERLERİNE YANSIMALARI (MUĞLA SITKI KOÇMANÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). International Journal of Eurasia Social Sciences
3-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2017. Interactive Response Systems IRS Socrative Application Sample. Journal of Education and Learning
4-) Şeker, H., Deniz, S., 2016. Some Dilemmas Regarding Teacher Training: On the Teacher’s (Not) Being a Role Model. . Journal of Education and Training Studies
5-) Şeker Hasan, 2016. Some Criticisms against Exam Questions To What Extent Can Mythic Romantic and Philosophical Questions be Used. Universal Journal of Educational Research
6-) Şeker, H., Deniz, S., Görgen, İ., 2015. Pre-service teachers’ motivations toward teaching profession and their opinions about the pedagogic formation program. Education Research and Reviews
7-) Şeker Hasan, Deniz Sabahattin, Görgen İzzet, 2015. Pre service teachers motivations toward teaching profession and their opinions about the pedagogic formation program. Educational Research and Reviews
8-) Şeker, H., 2015. Unforgettable teaching: Memoirs of pre-service teachers’ encounters with good teaching. Educational Research and Reviews
9-) Şeker, H., 2011. Reflection of teaching approach-related knowledge, beliefs and habits on teaching practice.. Problems of Education in the 21st Century

(A-3-Eski) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Şeker Hasan, 2013. Vermunt un öğrenme stilleri ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması. Milli Eğitim

(A-4) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar

1-) Şeker Hasan, 2019. Hollandalı Öğretmen Adaylarına Göre Türkiye'deki İlköğretime Bir Bakış . Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Esit Mehmet, Şeker Hasan, 2023. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME KAYIPLARININ GİDERİLMESİ. Asos
2-) Şeker Hasan, 2020. ELEMENTARY AND MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ SCHOOL ATTITUDES AND EXTRACURRICULAR ACTIVITIES. Journal of Elementary Education
3-) Şeker Hasan, 2013. Vermunt un öğrenme stilleri ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması. Milli Eğitim
4-) Şeker, H., Kömür, Ş., 2011. Reading critically: Critical thinking and reading comprehension skills. . Qafqaz University Journal
5-) Şeker, H., 2010. Applicability of the approaches-related beliefs of prospective teachers. . Problems of Education in the 21st Century
6-) Deniz Sabahattin, Görgen İzzet, Şeker Hasan, 2006. Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları. Eurasian Journal of Educational Research

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. How a School Can Practice an Authentic Curriculum? Theoretical and Practical Implications. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
2-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. Okul Özerkliğinde Geliştirilen Ekstra Program Etkinliklerinin Yansımaları: Yeni Bir Bakış Açısı Mümkün Mü?. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Şeker Hasan, 2020. Uluslararası Öğrencilerin Dil Yeterlikleri ve Sınıf Öğrenme Çevresine Yönelik Algıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi (J Higher Edu Sci)
4-) Şeker, H., 2013. Vermunt’un öğrenme stilleri ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması. Milli Eğitim Dergisi
5-) Şeker, H., 2010. Bloom’un Taksonomisinden, Bilişsel Süreç Boyutlarının Sınıflandırmasına Doğru Revize Edilen Taksonomi Üzerine, . Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Saraç Ali Gürsan, Şeker Hasan, 2008. GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMLERİNDE ÇALGI ÖĞRTİMİNDEKİ PERFORMANSIN DEĞERLENDİRİLMESİ. Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
7-) Şeker Hasan, Deniz Sabahattin, Görgen İzzet, 2005. Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri. KURAM VE UYGULAMADA Eğitim Yönetimi
8-) Şeker Hasan, Deniz Sabahattin, Görgen İzzet, 2004. Öğretmen yeterlikleri ölçeği. Milli Eğitim

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Şeker, H., Maehara, K., 2014. Turkey and Japan: General outlook of education systems and teacher education. MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Cici Mehmet, Şahin Nurettin, Şeker Hasan, Görgen İzzet, Deniz Sabahattin, 2005. Öğretmen adaylarının katı atık kirliliği bağlamında çevresel farkındalık ve bilgi düzeyleri. Eğitim Bilimleri ve Uygulama
3-) Kömür Şevki, Saraç Ali Gürsan, Şeker Hasan, 2005. TEACHING ENGLISH THROUGH SONGS PRACTICE IN MUĞLA TURKEY. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Şeker, H., 2014. Öğretmen adaylarının okuma anlamaya yönelik soru sorma davranışları ve çalışma alışkanlıkları üzerine. . 7. Uluslararası UTEOK Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı. Muğla 19-21 Haziran.
2-) Şeker, H., Deniz, S., 2012. Some critics on portfolio process and portfolio culture- the perspective of teacher candidates. . International Portfolio Semposium. Erciyes University, Kayseri,Turkey April 02-04, 2012.
3-) Kömür, Ş., Şeker, H., 2005. An ELT course book for communication considering multiple intelligence theory. . On the rood to Sustainable Excellence: communicating across the curriculum. The American University in Cairo, Egypt. November 11–12, 2005.
4-) Şeker, H., Kömür, Ş., 2004. Şeker, H. ve Kömür, Ş. (2006). Image of Quality Lesson, Teacher and Classroom Atmosphere according to the Student Perception . Muğla Üniversitesi. Uluslararsı İmgebilim Sempozyumu. ( 26-28 Eylül 2004), Cilt 2, 261-274. . Uluslararsı İmgebilim Sempozyumu

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Şeker, H., Görgen, İ., Deniz, S., 2011. Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları ile öğretmenlik formasyon programına yönelik düşünceleri. . 1. Uluslar arası Eğitim Programları ve öğretim Kongresi. ( 5-8 Ekim 2011- Eskişehir)
2-) Şeker, H., Kömür, Ş., 2006. Relationship Between Critical Thinking Skills and In-Class Questioning Behaviours of ELT Students. ELT Profession. Challenges and Prospects Eastern Mediterranean University Famagusta, North Cyprus May 2–5
3-) Şeker, H., Kömür, Ş., 2005. Comparison of Critical Thinking, problem solving and reading comprehension skills. . On the rood to Sustainable Excellence: communicating across the curriculum. The American University in Cairo, Egypt. November 11–12, 2005.
4-) Şeker, H., Kömür, Ş., 2003. Students succes in open and closed book examination and some factors affecting theirs. . International Conference on Innovation in Higher Education (ICIHE)
5-) Kömür, Ş., Şeker, H., 2003. Students and teachers attitude towards Cheating in Faculty of Education. . International Conferance on Innovation Higher Education ( ICIHE),
6-) Şeker, H., Kömür, Ş., 2003. Changes in Teaching Practicum, Pedagogical and Branch Courses in Faculty of Education. . International Conferance on Innovation Higher Education ( ICIHE)

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Şeker Hasan, Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2020. Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler/. Yayın Evi: Pegem A Editör Adı: sadece yazarlar bulunmakta
2-) Şeker Hasan Başaran Gençdoğan , 2020. Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme/. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Hasan Şeker Başaran Gençdoğan
3-) Şeker Hasan, 2018. Ortaokul matematik öğretim programları, Tarihsel bir inceleme/Ortaokul matematik öğretim programlarının öğretim ilkeleri perspektifinden incelenmesi.. Yayın Evi: Pegem Editör Adı: . Özmantar, M.F., Akkoç, H., Kayıran, B.K., Özyurt, M.
4-) Şeker, H., 2014. Program değerlendirme: Şeker,H. (Ed.). Eğitimde Program Geliştirme. Kavramlar Yaklaşımlar. . Yayın Evi: Anı yayıncılık Editör Adı: Hasan Şeker
5-) Şeker Hasan Başaran Gençdoğan , 2014. Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Hasan Şeker Başaran Gençdoğan
6-) Şeker, H., Gençdoğan, B., 2006. Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme. . Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Hasan Şeker, Başaran Gençdoğan
7-) Şeker Hasan, Gençdoğan Başaran, 2006. Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Ortak yazar

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Şeker, H., 2013. In/Out-of-School Learning Environment and SEM Analyses on Attitude towards School.-Application of Structural Equation Modeling in Educational Research and Practice. Yayın Evi: Springer, Sense Publishers Editör Adı: Myint, S. K.

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Şeker, H., Gündoğdu, K., 2007. Eğitim araştırmaları, Bilimsel araştırma ve araştırma etiği” s. 375–396. Eğitim Bilimine Giriş . Yayın Evi: Grafiker Yayınları Editör Adı: Zuhal Cafoğlu

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) SA Journal of Education. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Spanish Journal of Psychology -REVISTA. 2012. Hakemlik Sayısı: 2

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Journal of Education and Learning. 2017. Hakemlik Sayısı: 2
2-) International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS). 2017. Hakemlik Sayısı: 3
3-) Journal of Education and Training Studies. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Educational Research and Reviews. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Journal of Education and Learning. 2016. Hakemlik Sayısı: 3

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Eğitim programları ve Öğretim Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 3
2-) KEFAD Ahi Evran. 2016. Hakemlik Sayısı: 1

(D-3-Eski) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli dergilerde baş editörlük

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2014

(D-4) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde baş editörlük

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Journal of Education and Learning.
2-) Journal of Education and Learning (Editorial Board Members) - 2014

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2017. Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar.
2-) Şeker, H. (Ed.) (2012). Eğitimde Program Geliştirme. Kavramlar Yaklaşımlar. [Curriculum Development, concepts and approaches]Ankara: Anı yayıncılık - 2014

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Examination of the attitudes of grade 7 and 8 students towards STEM education in Turkey and Ghana - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) In/Out-of-School Learning Environment and SEM Analyses on Attitude towards School.-Application of Structural Equation Modeling in Educational Research and Practice - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Okul Özerkliğinde Geliştirilen Ekstra Program Etkinliklerinin Yansımaları: Yeni Bir Bakış Açısı Mümkün Mü? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Examination of the attitudes of grade 7 and 8 students towards STEM education in Turkey and Ghana - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Developing a questionnaire on attitude towards school - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
11-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen yeterlikleri ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Applicability of the approaches-related beliefs of prospective teachers. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
17-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
18-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
19-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
20-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
21-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen yeterlikleri ölçeği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) TEACHING ENGLISH THROUGH SONGS PRACTICE IN MUĞLA TURKEY - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen adaylarının katı atık kirliliği bağlamında çevresel farkındalık ve bilgi düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Interactive Response Systems IRS Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Applicability of the approaches-related beliefs of prospective teachers. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 9
9-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Öğretmen yeterlikleri ölçeği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Öğretmen adaylarının katı atık kirliliği bağlamında çevresel farkındalık ve bilgi düzeyleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) TEACHING ENGLISH THROUGH SONGS PRACTICE IN MUĞLA TURKEY - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) ELEMENTARY AND MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ SCHOOL ATTITUDES AND EXTRACURRICULAR ACTIVITIES - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Some Criticisms against Exam Questions To What Extent Can Mythic Romantic and Philosophical Questions be Used - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Vermunt’un öğrenme stilleri ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 9
18-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Program değerlendirme: Şeker,H. (Ed.). Eğitimde Program Geliştirme. Kavramlar Yaklaşımlar. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Interactive Response Systems IRS Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
24-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 8
25-) Öğretmen yeterlikleri ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
26-) Öğretmen adaylarının katı atık kirliliği bağlamında çevresel farkındalık ve bilgi düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
28-) TEACHING ENGLISH THROUGH SONGS PRACTICE IN MUĞLA TURKEY - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Bloom’un Taksonomisinden, Bilişsel Süreç Boyutlarının Sınıflandırmasına Doğru Revize Edilen Taksonomi Üzerine, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Developing a questionnaire on attitude towards school - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
31-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
32-) Interactive Response Systems IRS Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) TEACHING ENGLISH THROUGH SONGS PRACTICE IN MUĞLA TURKEY - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen adaylarının katı atık kirliliği bağlamında çevresel farkındalık ve bilgi düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) ELEMENTARY AND MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ SCHOOL ATTITUDES AND EXTRACURRICULAR ACTIVITIES - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Examination of the attitudes of grade 7 and 8 students towards STEM education in Turkey and Ghana - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 15
8-) Pre service teachers motivations toward teaching profession and their opinions about the pedagogic formation program - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Öğretmen yeterlikleri ölçeği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Interactive Response Systems IRS Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
13-) Öğretmen yeterlikleri ölçeği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
15-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
16-) TEACHING ENGLISH THROUGH SONGS PRACTICE IN MUĞLA TURKEY - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Program değerlendirme: Şeker,H. (Ed.). Eğitimde Program Geliştirme. Kavramlar Yaklaşımlar. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Developing a questionnaire on attitude towards school - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Bloom’un Taksonomisinden, Bilişsel Süreç Boyutlarının Sınıflandırmasına Doğru Revize Edilen Taksonomi Üzerine, - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMLERİNDE ÇALGI ÖĞRTİMİNDEKİ PERFORMANSIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
22-) ELEMENTARY AND MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ SCHOOL ATTITUDES AND EXTRACURRICULAR ACTIVITIES - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
24-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 10
25-) Öğretmen yeterlikleri ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
26-) Öğretmen adaylarının katı atık kirliliği bağlamında çevresel farkındalık ve bilgi düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
28-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) TEACHING ENGLISH THROUGH SONGS PRACTICE IN MUĞLA TURKEY - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Bloom’un Taksonomisinden, Bilişsel Süreç Boyutlarının Sınıflandırmasına Doğru Revize Edilen Taksonomi Üzerine, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 14
33-) Interactive Response Systems IRS Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Developing a questionnaire on attitude towards school - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Developing a questionnaire on attitude towards school - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Vermunt’un öğrenme stilleri ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 13
6-) Program değerlendirme: Şeker,H. (Ed.). Eğitimde Program Geliştirme. Kavramlar Yaklaşımlar. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterlikleri üzerine değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Bloom’un Taksonomisinden, Bilişsel Süreç Boyutlarının Sınıflandırmasına Doğru Revize Edilen Taksonomi Üzerine, - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Program değerlendirme: Şeker,H. (Ed.). Eğitimde Program Geliştirme. Kavramlar Yaklaşımlar. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) Turkey and Japan: General outlook of education systems and teacher education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Vermunt’un öğrenme stilleri ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) TEACHING ENGLISH THROUGH SONGS PRACTICE IN MUĞLA TURKEY - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Bloom’un Taksonomisinden, Bilişsel Süreç Boyutlarının Sınıflandırmasına Doğru Revize Edilen Taksonomi Üzerine, - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
12-) Program değerlendirme: Şeker,H. (Ed.). Eğitimde Program Geliştirme. Kavramlar Yaklaşımlar. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
13-) Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Program değerlendirme: Şeker,H. (Ed.). Eğitimde Program Geliştirme. Kavramlar Yaklaşımlar. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Bloom’un Taksonomisinden, Bilişsel Süreç Boyutlarının Sınıflandırmasına Doğru Revize Edilen Taksonomi Üzerine, - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Psikolojide ve eğitimde ölçme aracı geliştirme/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) Öğretmen yeterlikleri ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Öğretmen adaylarının katı atık kirliliği bağlamında çevresel farkındalık ve bilgi düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) The relationship between critical thinking skills and in-class questioning behaviours of English language teaching students. European Journal of Teacher Education, - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Psikolojide ve Eğitimde Ölçme Aracı Geliştirme. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Vermunt’un öğrenme stilleri ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 2

(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.

1-) Tez Adı: Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavının ortaokul matematik dersi bilişsel-duyuşsal kazanım ve uygulamaları ile uyumunun incelenmesi. Konu: Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavının ortaokul matematik dersi bilişsel-duyuşsal kazanım ve uygulamaları ile uyumunun incelenmesi. ÇAĞATAY-ÇOŞKUN. 2020
2-) Tez Adı: OKULA DAYALI EKSTRA PROGRAM ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ. Konu: OKULA DAYALI EKSTRA PROGRAM ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ. BİLGE-ASLAN ALTAN. 2019

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: TÜRKİYE VE GANA ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİNİN FEN EĞİTİMİ VE FeTeMM ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. Konu: TÜRKİYE VE GANA ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİNİN FEN EĞİTİMİ VE FeTeMM ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. MOHAMMED-IBRAHIM. 2020
2-) Tez Adı: MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK EDİNME VE İSTİHDAM SÜREÇLERİNDEKİ BAZI PROBLEM ALANLARI DOĞRULTUSUNDA İNCELENMESİ.. Konu: MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK EDİNME VE İSTİHDAM SÜREÇLERİNDEKİ BAZI PROBLEM ALANLARI DOĞRULTUSUNDA İNCELENMESİ.. NERGİZ-AYDEMİR. 2019
3-) Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETMENİ VE MATEMATİK ÖĞRETİM ÇEVRESİNE YÖNELİK ALGILARI. Konu: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETMENİ VE MATEMATİK ÖĞRETİM ÇEVRESİNE YÖNELİK ALGILARI. ŞELALE-ÖZTÜRK ŞİMŞEK. 2019
4-) Tez Adı: Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin temel geometrik kavramlar ve çizimler alt öğrenme alanına yönelik kavram yanılgıları. Konu: Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin temel geometrik kavramlar ve çizimler alt öğrenme alanına yönelik kavram yanılgıları. ERHAN-ÇEKİÇ. 2018
5-) Tez Adı: İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji ders programının öğrenme -öğretme ve ölçme değerlendirme yaklaşımları kapsamında incelenmesi( Muğla ili örneği). Konu: fen ve teknoloji ders programının . REYHAN-TABAK. 2007
6-) Tez Adı: İlköğretim dördüncü sınıf öğretmenlerinin matematiğe karşı tutumlarının öğrencilerin matematik başarısı üzerindeki etkisi. Konu: öğretmenlerinin matematiğe karşı tutumlarının öğrencilerin matematik başarısı üzerindeki etkisi. BÜLENT-ALCI. 2001

(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: http://nidetr.uludag.edu.tr/amac.htm. Proje Türü: AB. TR0604.01-03/071 Arası Diyalog ve Eğitim İçin İletişim Türkiye Bulgaristan AB ve Türkiye Arasında Sivil toplum diyalogunun Geliştirilmesi. 2008-2009

(G-6) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 116B192 No lu DİJİTAL ÖYKÜ ATÖLYESİ . 2016-2016

(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Muğla. . 2017

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) IX. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi’nde (ICCI-EPOK 2021). Türkiye. . 2021
2-) Altıncı Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018). Türkiye. . 2018
3-) Reinventing Childhood Education Seminar . Endonezya. . 2015

Verdiği Dersler

EPÖ 5524 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİMDE ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME

EBB00060 2023-2024 Bahar

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

EBB3904 2023-2024 Bahar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

EPÖ 5524 2023-2024 Bahar

EĞİTİMDE ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME

EBB00060 2023-2024 Güz

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

EBB00080 2023-2024 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB2801 2023-2024 Güz

Öğrenme İlke ve Yöntemleri

EPÖ 6099 2023-2024 Güz

BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ

EBB00060 2022-2023 Bahar

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

EBB00220 2022-2023 Bahar

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

EBB2806 2022-2023 Bahar

Ölçme ve Değerlendirme

EPÖ 5524 2022-2023 Bahar

EĞİTİMDE ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME

EBB00080 2022-2023 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB00080 2022-2023 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri

EBB2801 2022-2023 Güz

Öğrenme İlke ve Yöntemleri

EPÖ 6099 2022-2023 Güz

BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ

EPÖ 6539 2022-2023 Güz

PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME ALAN ARAŞTIRMALARI