Personel

Doç.Dr. NECLA EKİNCİ
Doç.Dr.
Necla Ekinci
@ E-posta
nekinci@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1764

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim fakültesi Sınıf Öğretmenliği

Yüksek Lisans

Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim

Doktora

Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Ekinci, N., 2015. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. . Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ekinci, N., 2009. Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları. Eğitim ve Bilim

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Ekinci Necla, 2020. A Study on the Experiences of Beginning Classroom Teachers on Teacher Induction Practices in Rural Areas in Turkey. Journal of Teacher Education and Educators

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2022. Araştırmacı Olarak Öğretmenler: Araştırma Yeterlikleri, Engelleri, Algıları ve Araştırmadan Bekledikleri Yararlar. IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Boz Yaman Burçak, Ekinci Necla, 2021. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamları Hazırlamaya İlişkin Algıları. Milli Eğitim
3-) Ünal Rahime Meltem, Ekinci Necla, 2021. Uzaktan Eğitim Yoluyla İngilizce Öğretimi: Fırsat Mı? Tehdit Mi?. Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities
4-) Başaran Semra, Ekinci Necla, Arıkan Serkan, 2017. Öğretim Elemanlarının Etik İlkelere Uygun DavranmaDüzeyi Üzerine Bir Araştırrma. Yükseköğretim Dergisi
5-) Ekinci Necla, Tican Canses, 2017. Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
6-) Ekinci Cemal Ergin, Ekinci Necla, 2017. A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism. Educational Process: International Journal
7-) Ekinci Necla, 2017. Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
8-) Ekinci Necla, 2017. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler. İlköğretim Online (elektronik)
9-) Ekinci Necla, 2017. Relationships between Education Faculty and Engineering Faculty Students’ Critical Thinking and MetacognitiveSelf-regulation Strategies and Their Approach to Learning. Journal of Educational Sciences Research
10-) Ekinci, N., 2012. Teacher Self- Efficacy Beliefs of Candidate Teachers in Education Faculty and Pedagogical Formation Program. . Educational Process: International Journal

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Kocayiğit Ali, Ekinci Necla, 2020. Ortaöğretim Okullarında Uygulanan Program Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
2-) Ekinci Necla, 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Öğrenme Anlayışları ve Öğrenen Özerkliğini Destekleyici Davranışları Arasındaki İlişkiler. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
3-) Ekinci Necla, Kaya Damla, 2016. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi İletişim Yaratıcılık ve Estetik. Sakarya University Journal of Education

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Ekinci, N., Tican Başaran, S., 2015. Okul deneyimi dersinin öğrencilerin öğretmenlik algılarına etkileri. MSKÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ekinci, N., Ekinci, C., 2011. Bazı eğitim fakültelerinde ilköğretim programları öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi.
3-) Ekinci, N., 2006. Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi. Milli Eğitim

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Boz Yaman Burçak, Ekinci Necla, 2019. Matematik Öğretmenlerinin Bireysel Farklılıklara ve Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrencilere Yönelik Yeterlik Algıları. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education
2-) Ekinci Necla, Özer Duygu, Usluoğlu Seda, 2019. Okul Öncesi Stajyer Öğretmenlerinin Lisans Derslerinin Etkililiğine İlişkinGörüşleri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
3-) Ekinci Necla, Boz Yaman Burçak, 2019. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Materyal Hazırlama ve Kullanma Yetkinlikleri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
4-) Ekinci Necla, Başaran Semra, 2014. Okul Deneyimi Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Algılarına Etkisi. 4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF POLICIES AND ISSUES ON TEACHER EDUCATION

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2021. Araştırmacı Olarak Öğretmenler: Araştırma Yeterlikleri ve Eğitim Araştırmalarından Yararlanma Durumla. IV. Felsefe, Eğitim Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Ünal Rahime Meltem, Ekinci Necla, 2021. Teaching English through Distance Education: Is it an Opportunity or a Threat?. VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
3-) Ekinci Necla, Demir Ebru, Uğurcan Zekiye, 2019. Okul Öncesi Hikaye Kitaplarının Cinsiyet Kavramını Ele Alma Biçimlerinin İncelenmesi. II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
4-) Başaran Semra, Ekinci Necla, 2018. Ortaöğretim Programlarında 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilikçilik Becerileri/21St Century Learning And Innovation Skills In Secondary School Curriculums. 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
5-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2017. An Examination of the Relationships between Teachers Use of 21st Century Teacher Skills and Their Curriculum Design Orientations.. 5th International Symposium ISNITE 2017: New Issues on Teacher Education.
6-) Tican Canses, Ekinci Necla, 2017. Fen ve Teknolojİ Öğretmenlerİnİn Öğretİm ProgramIna BağlIlIğIna İlİşkİn Görüşlerİ. 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRICULUM AND INSTRUCTION
7-) Ekinci Necla, 2017. Öğretmen Adaylarının 21. YY Öğrenen Becerilerini Kullanım Durumları. II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongres
8-) Ekinci Necla, 2017. Öğretmen Adaylarının Okuma İlgi ve Alışkanlıkları ile Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
9-) Ekinci Necla, 2016. Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları ile Öğrenmeyi Güdüleyici Stratejileri ArasındakiIlişkiler. International Eurasian Educational Research Congress
10-) Ekinci Necla, 2016. Sınıf öğretmenlerinin öğretme öğrenme anlayışları. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU
11-) Ekinci Necla, Tican Canses, 2016. Öğretmenlerin epistemolojik inançları ile düşünme becerilerinin öğretimine yönelik sınıf içi uygulamaları arasındaki ilişki. 4th International Congress on Curriculum and Instruction
12-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2016. Examining the Relationships between Critical Thinking Skills and Occupational Professionalism of Teachers. ISNITE 2016 International Symposium of New Issues in Teacher Education
13-) Ekinci Necla, Kaya Damla, 2015. Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin İletişim Yaratıcılık ve Estetik Özel Alan Yeterliklerine Sahip Olma Düzeyleri. VII.International Congress of Educational Research
14-) Ekinci Necla, Taşdemir Edip, 2015. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Karşılaştığı Sorunlar ve Çözüm Önerileri. VII.International Congress of Educational Research.
15-) Başaran Semra, Ekinci Necla, 2015. The extent to which academic staffs comply with ethical principles related to their academic responsibilities Öğretim elemanlarının akademik sorumlulukları ile ilgili etik ilkelere uyma düzeyi. Üçüncü Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Yükseköğretimde Program Çalışmaları.
16-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2014. The Perceptions of Prospective Teachers about the Quality of Teaching and LearningEnvironment of Teacher Education Programs and Their Relationships with SomeVariables. ISNITE 2014 Il lnternational symposium
17-) Ekinci Necla, 2011. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları Ve Özyeterlik Düzeylerinin Karşılaştırılmasıı. I. ULUSLARARASI EGiTiM PROGRAMLARIVE ÖGRETiM KONGRESi

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2007. Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Yaklasımları. I. Ulusal İlköğretim Kongresi

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Ekinci Necla, Başaran Semra, 2015. Öğretim Elemanlarının Eğitim ve Öğretim ile İlgili Etik İlkelere Uyma Düzeyi. Felsefe Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Ekinci Cemal Ergin, Altınkurt Yahya, Ekinci Necla, 2015. Öğretmen Adaylarının Yükseköğretim Yeterlikler Çerçevesi Öğretmen Yetiştirme Temel Alan Yeterliklerine Sahip Olma Düzeyleri. I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi
3-) Ekinci Cemal Ergin, Ekinci Necla, 2012. Eğitim Denetimi ile İlgili Yüksek Lisans Programlarının Değerlendirilmesi. IV. Uluslararası katılımlı eğitim denetimi kongresi
4-) Ekinci Necla, Aydemir Esra, Şanlı Gülnihal, 2012. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarımn Öğretmenlik Uygulaması DersindeKarşılaştıkları Sorunlar: Muğl~Sıtkı.l(oçman Üniversitesi Örneği. 2. ulusal eğitim programarı ve öğretim kongresi
5-) Demirel Özcan, Şahan Hasan Hüseyin, Ekinci Necla, Özbay Alev, Begimgil Ali Murat, 2004. Basamaklı Öğretim Programının Süreç ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Necla Ekinci , 2020. Eğitimde Program Dışı Etkinlikler/Temel Kavramlar. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Necla Koksal, Zeynep Ayvaz Tuncel
2-) Ekinci Necla, 2015. Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme. Yayın Evi: PegemA Editör Adı: Özcan Demirel

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Ekinci Necla, 2013. Okul Dünyası/Montessori Okulu. Yayın Evi: Ankara: Vize Yayıncılık Editör Adı: Girgin, Mustafa

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Eğitim ve Bilim . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Eğitim ve Bilim . 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Eğitim ve Bilim . 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Eğitim ve Bilim . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Eğitim ve Bilim . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Eğitim ve Bilim. 2019. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) EJER |Eurasian Journal of Educational Research Eurasian Journal of Educational Research. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Teacher Education and Educators. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
3-) MSKÜ Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
4-) MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
5-) III. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2016. Hakemlik Sayısı: 2

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
4-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
5-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
6-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
7-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
8-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
9-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
10-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
11-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2008 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
6-) Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
8-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Okul deneyimi dersinin öğrencilerin öğretmenlik algılarına etkileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi İletişim Yaratıcılık ve Estetik - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Teacher Self- Efficacy Beliefs of Candidate Teachers in Education Faculty and Pedagogical Formation Program. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
16-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
17-) Relationships between Education Faculty and Engineering Faculty Students’ Critical Thinking and MetacognitiveSelf-regulation Strategies and Their Approach to Learning - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
19-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 5
20-) Bazı eğitim fakültelerinde ilköğretim programları öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
22-) Teacher Self- Efficacy Beliefs of Candidate Teachers in Education Faculty and Pedagogical Formation Program. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 5
23-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
24-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
25-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
26-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
27-) Bazı eğitim fakültelerinde ilköğretim programları öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
28-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
29-) Teacher Self- Efficacy Beliefs of Candidate Teachers in Education Faculty and Pedagogical Formation Program. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
30-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
31-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
32-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Öğrenme Anlayışları ve Öğrenen Özerkliğini Destekleyici Davranışları Arasındaki İlişkiler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Öğrenme Anlayışları ve Öğrenen Özerkliğini Destekleyici Davranışları Arasındaki İlişkiler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi İletişim Yaratıcılık ve Estetik - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Bazı eğitim fakültelerinde ilköğretim programları öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
10-) Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
11-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
12-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
13-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
14-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
15-) Okul deneyimi dersinin öğrencilerin öğretmenlik algılarına etkileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
17-) Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi İletişim Yaratıcılık ve Estetik - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
18-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
19-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
20-) Bazı eğitim fakültelerinde ilköğretim programları öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
21-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
22-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 6
23-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
24-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
25-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
26-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
27-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 2
28-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
29-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 2

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
3-) A Study on the Experiences of Beginning Classroom Teachers on Teacher Induction Practices in Rural Areas in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Ortaöğretim Okullarında Uygulanan Program Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Öğrenme Anlayışları ve Öğrenen Özerkliğini Destekleyici Davranışları Arasındaki İlişkiler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Bazı eğitim fakültelerinde ilköğretim programları öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
11-) Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
12-) Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Öğrenme Anlayışları ve Öğrenen Özerkliğini Destekleyici Davranışları Arasındaki İlişkiler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi İletişim Yaratıcılık ve Estetik - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretim Elemanlarının Etik İlkelere Uygun DavranmaDüzeyi Üzerine Bir Araştırrma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Bazı eğitim fakültelerinde ilköğretim programları öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
21-) Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
24-) Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Öğrenme Anlayışları ve Öğrenen Özerkliğini Destekleyici Davranışları Arasındaki İlişkiler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
25-) Öğretim Elemanlarının Etik İlkelere Uygun DavranmaDüzeyi Üzerine Bir Araştırrma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
27-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
28-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
29-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
30-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
31-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
32-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
33-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
34-) Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
35-) Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
36-) Okul deneyimi dersinin öğrencilerin öğretmenlik algılarına etkileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
37-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Öğrenme Anlayışları ve Öğrenen Özerkliğini Destekleyici Davranışları Arasındaki İlişkiler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
39-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
40-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
41-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
42-) Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi İletişim Yaratıcılık ve Estetik - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
43-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
44-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
3-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
7-) Ortaöğretim Okullarında Uygulanan Program Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretim Elemanlarının Etik İlkelere Uygun DavranmaDüzeyi Üzerine Bir Araştırrma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Öğrenme Anlayışları ve Öğrenen Özerkliğini Destekleyici Davranışları Arasındaki İlişkiler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Teacher Self- Efficacy Beliefs of Candidate Teachers in Education Faculty and Pedagogical Formation Program. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
13-) Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
16-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
17-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
19-) Bazı eğitim fakültelerinde ilköğretim programları öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
21-) Okul deneyimi dersinin öğrencilerin öğretmenlik algılarına etkileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
22-) Bazı eğitim fakültelerinde ilköğretim programları öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
24-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
25-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
26-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
27-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
28-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
29-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
30-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
31-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
32-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
33-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 5
34-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 4

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
3-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
5-) Teacher Self- Efficacy Beliefs of Candidate Teachers in Education Faculty and Pedagogical Formation Program. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Ortaöğretim Okullarında Uygulanan Program Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
8-) Öğretim Elemanlarının Etik İlkelere Uygun DavranmaDüzeyi Üzerine Bir Araştırrma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Eğitimde Program Dışı Etkinlikler/Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
11-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
13-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Öğretmen Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
3-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Eğitimde Yeni Yönelimler/İşbirlikli Öğrenme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 8
5-) Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Basamaklı Öğretim Programının Süreç Ve Ürün Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
7-) Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programı Anahtar Yetkinliklerinin Öğretmen Görüşleri Program Kazanımları ve Ders Kitabı Kapsamında İncelenmesi. Konu: İlköğretim 5. sınıf matematik dersi programında yer alan anahtar yetkinliklerin program kazanımları ve ders kitabında nasıl yer aldığı ve ve öğretmenlerin anahtar yetkinlikler hakkındaki görüşleri ve nasıl hayata geçirdiklerini saptamayı amaçlamaktadır. . LEMANNUR-DALKIRAN. 2023
2-) Tez Adı: Lise Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımları Ve Matematik Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Lise Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımları Ve Matematik Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. NAZLI ZEYNEP-ÇAĞDAŞ. 2023
3-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin bilişüstü farkındalıkları ile yabancı dil öğrenme kaygıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. Konu: Ortaokul öğrencilerinin bilişüstü farkındalıkları ile yabancı dil öğrenme kaygı düzeylerinin belirlenmesi, belli değişkenlere göre incelenmesi ve iki değişken arasındaki ilişkinin incelenmesi. RAHİME MELTEM-ÜNAL. 2022
4-) Tez Adı: Yabancı Dil Ağırlıklı Beşinci Sınıf İngilizce Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri. Konu: Yabancı dil ağırlıklı beşinci sınıf İngilizce öğretim programına ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi . HABİBE-BAL. 2022

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarının Belirlenmesi ve Öğretme Öğrenme Süreci Değişkenleriyle İlişkileri . 2005-2008

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu/ Düzenleme Kurulu Üyesi . . . 2017

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu/ Düzenleme Kurulu Üyesi. . . 2015

Verdiği Dersler

EBB00080 2023-2024 Bahar

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB00290 2023-2024 Bahar

MİKRO ÖĞRETİM

EBB00080 2023-2024 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB00290 2023-2024 Güz

MİKRO ÖĞRETİM

EBB4817 2023-2024 Güz

Program Geliştirme

EPÖ 6545 2023-2024 Güz

ÖĞRENME-ÖĞRETME STRATEJİ VE MODELLERİ

EBB00080 2022-2023 Bahar

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EPÖ 5518 2022-2023 Bahar

ÖĞRENME VE ÖĞRETME STRATEJİLERİ

EBB00080 2022-2023 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB4817 2022-2023 Güz

Program Geliştirme