Personel

Doç.Dr. NEVİN KOZCU ÇAKIR
Doç.Dr.
Nevin Kozcu Çakır
@ E-posta
nkozcu@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1724

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Fen Bilgisi Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Fen Bilgisi Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü/ Fen Bilgisi Öğretmenliği 30.06.2003

Yüksek Lisans

MUğla Sıtkı Koçaman Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü/ Fen Bilgisi Öğretmenliği 17.08.2006

Doktora

Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü/ Fen Bilgisi Öğretmenliği 30.01.2013

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, Sülün Yusuf, Çetin Gürcan, Güven Emine, 2022. Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching. Journal of Research on Technology in Education
2-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, 2019. THE RELATION BETWEEN TEACHERS’S ATTITUDESTOWARDS RENEWABLE ENERGY SOURCES AND CRITICAL THINKING DISPOSITIONS. Journal of Baltic Science Education

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Kozcu Çakır Nevin, Yurdakul Sıla, Çetin Gürcan, 2022. ARDUINO-ASSISTED ROBOTIC AND CODING APPLICATIONS IN SCIENCE TEACHING: BULB BRIGHTNESS ACTIVITY. Journal of Inquiry Based Activities
2-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Çelik Cüneyd, 2021. Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching. International Journal of Technology in Education
3-) Kozcu Çakır Nevin, 2020. The relation between self-efficacy beliefs towards science teaching and learning strategies of primary school teacher candidates. International Journal of Research in Education and Science
4-) Çelik Cüneyd, Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, 2020. Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart. Research in Learning Techonogy
5-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, 2020. Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications. Educational Policy Analysis and Strategic Research
6-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2019. The Role of Metacognitive Awareness and Motivation of Prospective Primary School Teachers in Predicting Their Academic Achievement in the ‘Science and Technology Laboratory Applications’ Course. International Journal of Progressive Education
7-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2019. Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model. Science Activities
8-) Kozcu Çakır Nevin, 2017. Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study. Journal of Education and Training Studies

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Kaya Zehra, Kozcu Çakır Nevin, 2023. Metacognitive Strategies in Electricity Subject According to 5th Grade Students Academic Achievement and Metacognitive Impact on Awareness. Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi
2-) Kozcu Çakır Nevin, Yurdakul Sıla, 2022. The Effect of Robotic Coding Supported Activites on Motivation and Attitude for Science Course.. Journal of Research in Education and Teaching
3-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, Özdemir Oğuz, 2020. Üstkavramsal Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlamalarına Etkisi: Fotosentez ve Bitkilerde Solunum. Hacettepe University Journal of Education
4-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2019. Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Nesil Tımbıl, Göçmen Taşkın Belgin, Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, 2013. İlköğretim Fen Öğretiminde Etkinlik Temelli Öğrenmeye Karşı Drama. The Journal of Academic Social Science Studies
6-) Canbazoğlu Bilici Sedef, Kozcu Çakır Nevin, Öner Armağan Fulya, Yürük Nejla, 2012. Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Türk Fen Eğitimi Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Özdemir Oğuz, 2018. Ustkavramsal Ogretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Ogretmen Adaylarinin UstbilisselFarkindalik, Biyoloji Ogrenmeye Yonelik Motivasyon ve Akademik Basarilari Uzerine Etkisi. Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
2-) Ünal Ballıel Buket, Kozcu Çakır Nevin, Sarıkaya Mustafa, 2018. IMPACT OF WEBQUEST SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING APPROACH ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND RETENTION LEVELS OF STUDENTS. KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
3-) Kozcu Çakır Nevin, Sarıkaya Mustafa, 2018. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Turkish Studies
4-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Özdemir Oğuz, 2017. TGA STRATEJİSİNİN GENEL BİYOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARINDA ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA. Abant İzzet Baysal üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, Göçmen Taşkın Belgin, 2007. İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi. türk eğitim bilimleri dergiisi
6-) Sülün Yusuf, Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, Çil Emine, 2006. İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, Görecek Baybars Meryem, Göçmen Taşkın Belgin, 2006. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi. Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi,

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Kozcu Çakır Nevin, Buket Ballıel, Sarıkaya Mustafa, 2013. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
2-) Sülün Yusuf, Kozcu Çakır Nevin, 2005. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Kozcu Çakır Nevin, Karlıdağ Suna, 2022. Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarım Süreci Döngüsünün Robotik Kodlama Uygulamalarına Uyarlanması. IX th International Eurasian Educational Research Congress
2-) Karlıdağ Suna, Kozcu Çakır Nevin, 2021. FEN BILIMLERI DERSINE YÖNELIK ROBOTIK VE KODLAMA DESTEKLI ETKINLIKLERE YÖNELIK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERI. 6. International Contemporary Educational Research Congress
3-) Yurdakul Sıla, Kozcu Çakır Nevin, 2021. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Robotik Ve Kodlama Destekli Etkinliklerin Akademik Başarıya Etkisi. 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
4-) Karlıdağ Suna, Kozcu Çakır Nevin, 2021. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Robotik Ve Kodlama Destekli Etkinliklerin Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi. 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
5-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2019. Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Işık Konusuna Yönelik Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)
6-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2018. Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık, fen öğretimine yönelik öz-yeterlilik ve akademik başarıları üzerine üstkavramsal öğretim etkinliklerinin etkisi. V. International Eurasian Educational Research Congress
7-) Kozcu Çakır Nevin, Sarıkaya Mustafa, 2014. Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Bazi Değişkenlerin İncelenmesi. VI.Uluslararası Eğitim Arastırmaları Kongresi
8-) Canbazoğlu Bilici Sedef, Öner Armağan Fulya, Kozcu Çakır Nevin, Yürük Nejla, 2011. The development of an Astronomy Concept Inventory ACI. 3rd World Conference on Educational Sciences
9-) Kozcu Çakır Nevin, Sarıkaya Mustafa, 2010. An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors. World Conference on Learning, Teaching and Administration Papers
10-) Kozcu Çakır Nevin, Timur Betül, Öner Armağan Fulya, Mıhladız Gülcan, Timur Serkan, Doğan Alev, 2009. An Analysis of Pre Service Science and Technology Teachers Attitudes Towards Environment. The European Science Education Research Association (ESERA)
11-) Diken Emine Hatun, Kozcu Çakır Nevin, Yetişir Mehmet İkbal, 2009. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. The First İnternational Congress of Educational Research
12-) Sülün Yusuf, Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, 2004. Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Bilgisayar ve İnternet Kullanımına İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği. IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı
13-) Göçmen Taşkın Belgin, Tuna Muammer, Ballıel Buket, Çil Emine, Gök Derya, Kozcu Çakır Nevin, Kuru Çetin Saadet, 2004. An Investigation on the Environmental Awareness of Primary School Students in Turkey. 3rd Global Conference Ecological Justice and Global Citizenship

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kozcu Çakır Nevin, Karlıdağ Suna, Ayyıldız Çisem, 2023. MÜHENDİSLİK TASARIM TEMELLİ FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARI. 7.th International Contemporary Educational Research Congress
2-) Kozcu Çakır Nevin, Karlıdağ Suna, 2023. FEN EĞİTİMİNE MÜHENDİSLİK TASARIM SÜRECİ DÖNGÜSÜNÜN ENTEGRE EDİLMESİ. 14th International Congress on New Trends in Education
3-) Kaya Zehra, Kozcu Çakır Nevin, 2023. ELEKTRİK KONUSUNDA ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNİN 5.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARINA ETKİSİ. 7. th International Contemporary Educational Research Congress
4-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, Çetin Gürcan, Sülün Yusuf, Güven Emine, 2019. Arduino Destekli Robotik Kodlama Uygulamalarının Ortaokul 6. Sınıf Fen Öğretimine Entegrasyonu. 2. Uluslararası Temel Eğtim Kongresi
5-) Kozcu Çakır Nevin, 2019. Yenilenebilir enerji bilgisinin öğretmen adaylarında var olma durumu.. 2. International Elementary Education Congress
6-) Kozcu Çakır Nevin, Çelik Cüneyd, 2019. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Biyoloji Laboratuarı Entegrasyonuna Örnek Bir Etkinlik. I. uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu
7-) Kozcu Çakır Nevin, 2019. Sınıf öğretmenliği anabilim dalinda öğrenim gören öğrencilerin fen öğretmeye yönelik kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. International Symposium of Academic Studies on Education and Culture
8-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Özdemir Oğuz, 2017. Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularına Yönelik Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi. 2th International Contemporary Education Research of Education
9-) Kozcu Çakır Nevin, 2017. Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-analysis Study. International Conference on New Horızons in Education
10-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Özdemir Oğuz, 2017. ÜSTKAVRAMSAL ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK, BİYOLOJİ ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYON VE AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Özdemir Oğuz, Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2016. TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine ilişkin Karma Bir Yöntem. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Kozcu Çakır Nevin, Özcan Hasan, Timur Betül, Öner Armağan Fulya, Mıhladız Gülcan, 2008. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı İle Yürütülen Fen Ve Teknoloji Dersinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi Kuvvet Ve Hareket Ünitesi Örneği. VII.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2008)
2-) Kozcu Çakır Nevin, Sülün Yusuf, 2008. Fen Bilgisi Dersinde Laboratuar Yöntemiyle Öğretimin Öğrenci Başarısına Ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisinin Belirlenmesi. VII.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2008)
3-) Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, 2007. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği. XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
4-) Sülün Yusuf, Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, Görecek Baybars Meryem, 2006. İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği. 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
5-) Sülün Yusuf, Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, 2005. Biyoloji ve Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Derslerinde Bilgisayar ve İnternet Kullanımına İlişkin Görüşleri. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
6-) Başol Tayyip, Görecek Baybars Meryem, Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, Göçmen Taşkın Belgin, 2005. İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Son Sınıf Öğrencilerinin Biyoteknoloji Konusuna İlişkin Bilgi Seviyelerinin Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
7-) Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, 2004. Dünya da ve Türkiye de Sürdürülebilir Kalkınma Kavramına Genel Bir Bakış. IV. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, Ünal Ballıel Buket, 2018. ”ÜSTKAVRAMSAL ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ SES KONUSUNA YÖNELİK KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNE ETKİSİ”. 13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
2-) Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, 2014. Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ile Öğretme ve Öğrenme Anlayışları. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
3-) Tımbıl Nesil, Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, Göçmen Taşkın Belgin, 2012. Aktif Öğrenme Yaklaşımı ile Drama Tekniği Kullanılmasının Öğrencilerin Başarısına Etkilerinin Karşılaştırılması. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
4-) Ballıel Buket, Kozcu Çakır Nevin, Sarıkaya Mustafa, 2010. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Isı ve Sıcaklık Konusunun Öğretiminde Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
5-) Mıhladız Gülcan, Göçmen Taşkın Belgin, Çakan Mehtap, Kozcu Çakır Nevin, 2008. Fen Ve Teknoloji Eğitimde Kullanılan Portfolyo Uygulamalarına Dair Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Karşılaştırılması. VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
6-) Görecek Baybars Meryem, Sülün Yusuf, Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, 2006. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Özelliklerinin Değerlendirilmeleri Muğla Üniversitesi Örneği. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
7-) Sülün Yusuf, Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, Kuru Çetin Saadet, 2006. Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı ve Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
8-) Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, Görecek Baybars Meryem, Göçmen Taşkın Belgin, 2005. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla İli Örneği. XIV. Ulusal Biyoteknoloji Kongresi
9-) Sülün Yusuf, Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, Kuru Çetin Saadet, 2004. Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları. IV. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi

(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Diken Emine Hatun, Kozcu Çakır Nevin, Sert Çıbık Ayşe, Öner Armağan Fulya, 2008. Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri. VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, 2020. FEN EĞİTİMİNDE ROBOTİK KODLAMA SERÜVENİ/. Yayın Evi: Eğiten Yayıncılık Editör Adı: Gokhan Güven, Nevin KOZCU ÇAKIR

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Güven Gökhan, Kozcu Çakır Nevin, Karlıdağ Suna, 2023. Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII/Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarım Temelli Robotik Kodlama Uygulaması: Enerji Tasarrufu Örneği. Yayın Evi: Akademisyen Kitap Evi Editör Adı: Abdullah Aydın, Alev Doğan
2-) Kozcu Çakır Nevin, Karlıdağ Suna, Ayyıldız Çisem, 2023. Rethinking Science, education, Culture andArt in The Digital Age/MÜHENDİSLİK TASARIM TEMELLİ FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARI. Yayın Evi: GlobeEdit Editör Adı: Nevide Akpınar Dellal, şengül Balkaya
3-) Kozcu Çakır Nevin, Karlıdağ Suna, 2023. Fen-Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışları 2023/FEN EĞİTİMİNE MÜHENDSLİK TASARIM SÜRECİ DÖNGÜSÜNÜN ENTEGRE EDİLMESİ. Yayın Evi: Duvar Yayınları Editör Adı: Karışan Dilek
4-) Kozcu Çakır Nevin, Karlıdağ Suna, Şarlakkaya Keziban, 2022. Etkinlik Örnekleriyle Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar/Fen Eğitiminde Robotik Kodlama. Yayın Evi: Nobel Akademik yayıncılık Editör Adı: Şafak Uluçınar Sağır, Fulya Öner Armağan
5-) Kozcu Çakır Nevin, Güven Gökhan, 2022. Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış III/FEN ÖĞRETİMİNDE ARDUİNO DESTEKLİ ROBOTİK KODLAMA UYGULAMALARI: 5E ÖĞRENME MODELİNE UYGUN ELEKTRİKSEL İLETKENLİK ÖLÇÜMÜ ETKİNLİĞİ. Yayın Evi: Akademisyen Kitap Evi Editör Adı: Doğan,, Alev, Aydın Abdullah
6-) Kozcu Çakır Nevin, Şenler Pehlivan Burcu, 2022. Kimya Eğitiminde Güncel Araştırmalar/2017-2022 Yılları Arasında Kimya Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi. Yayın Evi: Akademisyen Kitapevi Editör Adı: Prof. Dr. Ayhan YILMAZ, Prof. Dr. Alev DOĞAN

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Doğan Alev, Dökme İlbilge, Yılmaz Mehmet, Kozcu Çakır Nevin, Timur Betül, Mıhladız Gülcan, Timur Serkan, 2013. Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II/. Yayın Evi: Palme Yayıncılık Editör Adı: Doğan Alev, Dökme İlbilge, Yılmaz Mehmet

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Sakarya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırma Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) ournal of Education in Science, Environment and Health. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Journal of Research in Education and Teaching. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Science Activities. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND EDUCATION. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
2-) III. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2018. Hakemlik Sayısı: 2
3-) 3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK 2017). 2017. Hakemlik Sayısı: 4
4-) Araştırma Temelli Etkinlik. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi. 2014. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
3-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
13-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 2
14-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
15-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
3-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) The relation between self-efficacy beliefs towards science teaching and learning strategies of primary school teacher candidates - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) IMPACT OF WEBQUEST SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING APPROACH ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND RETENTION LEVELS OF STUDENTS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) The relation between self-efficacy beliefs towards science teaching and learning strategies of primary school teacher candidates - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
18-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) TGA STRATEJİSİNİN GENEL BİYOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARINDA ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) The relation between self-efficacy beliefs towards science teaching and learning strategies of primary school teacher candidates - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
28-) IMPACT OF WEBQUEST SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING APPROACH ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND RETENTION LEVELS OF STUDENTS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
29-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
31-) THE RELATION BETWEEN TEACHERS’S ATTITUDESTOWARDS RENEWABLE ENERGY SOURCES AND CRITICAL THINKING DISPOSITIONS - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
33-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
34-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 5
36-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
37-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
38-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
39-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
40-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
41-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1
42-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 2

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
4-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) The relation between self-efficacy beliefs towards science teaching and learning strategies of primary school teacher candidates - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
5-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
6-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
11-) TGA STRATEJİSİNİN GENEL BİYOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARINDA ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
14-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) The Role of Metacognitive Awareness and Motivation of Prospective Primary School Teachers in Predicting Their Academic Achievement in the ‘Science and Technology Laboratory Applications’ Course - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
17-) TGA STRATEJİSİNİN GENEL BİYOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARINDA ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) The development of an Astronomy Concept Inventory ACI - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
25-) The Role of Metacognitive Awareness and Motivation of Prospective Primary School Teachers in Predicting Their Academic Achievement in the ‘Science and Technology Laboratory Applications’ Course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
28-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
29-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
31-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
32-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
33-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
34-) İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
36-) The development of an Astronomy Concept Inventory ACI - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
37-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
39-) İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
40-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
41-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
42-) İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
43-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
44-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
45-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
46-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 7
47-) İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
48-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
49-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 6
50-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
51-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 4
52-) İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
53-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
54-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
55-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
56-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
57-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
58-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
59-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
60-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 3
61-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) TGA STRATEJİSİNİN GENEL BİYOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARINDA ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) IMPACT OF WEBQUEST SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING APPROACH ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND RETENTION LEVELS OF STUDENTS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) The relation between self-efficacy beliefs towards science teaching and learning strategies of primary school teacher candidates - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
12-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) TGA STRATEJİSİNİN GENEL BİYOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARINDA ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) TGA STRATEJİSİNİN GENEL BİYOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARINDA ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude Towards the Science Course: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
28-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
29-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
31-) İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
32-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
33-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
34-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
35-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
36-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
37-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
38-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 7
39-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
40-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
41-) İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
42-) İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
43-) Astronomi Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
44-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
45-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
46-) An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
47-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
48-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 3
49-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 2
50-) İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
51-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Arduino-Assisted robotic and coding applicationsin science teaching: Pulsimeter activity incompliance with the 5E learning model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
5-) Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
7-) Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) TGA STRATEJİSİNİN GENEL BİYOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARINDA ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) IMPACT OF WEBQUEST SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING APPROACH ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND RETENTION LEVELS OF STUDENTS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) The development of an Astronomy Concept Inventory ACI - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
17-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre ve Populasyon Konuları İle İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Koordinatörü. Konu: Fen eğitiminde mühendislik tasarım temelli sınıf içi eğitim uygulamaları. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimi II. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Koordinatörü. Konu: Mühendislik tasarım döngüsü sürecinin fen eğitimine entegresyonu. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimi. 2022-2022

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: fen eğitiminde tasarım atölyeleri. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen Öğretiminde Yazılım ve Tasarım Atölyesi. 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Fen Bilimleri Dersi kapsamında robotik kodlama etkinliklerinin geliştirilmesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen bilimleri dersine yönelik robotik ve kodlama destekli etkinliklerin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi. 2021-2021
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Fen Bilimleri Dersi kapsamında Robotik Kodlama Etkinlikleri Geliştirme. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen bilimleri dersine yönelik robotik ve kodlama destekli etkinliklerin motivasyon, tutum ve başarıya etkisi. 2021-2021
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: bilim ve teknoloji arasındaki etkileşiminin etkinlikler aracılığıyla öğrencilere kavratılması amaçlanmaktadır.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla'nın Bilim Yolcuları. 2021-2021
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: fen eğitiminde yeni yaklaşımların kullanımı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Mucitler Bilim Kampında Araştırıyor Sorguluyor Keşfediyor 2229 TUBİTAK Projesi 1059B291400376 Kodlu. 2015-2015
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: alternatif öğretim yöntemleri. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Yönelik Alternatif Öğretim Yöntem ve Teknikleri Bilim Danışmanlığı Semineri TÜBITAK Projesi, 105B291300022, Eğitmen, 2013. 2013-2013
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: fen eğitiminde özgün materyal geliştirme. Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). Kozcu Çakır, N. Milli Eğitim Bakanlığı Özgün Materyal ve Etkinlik Geliştirme Semineri, Aksaray,25-29 Ağustos 2008, Eğitim Görevlisi olarak.. 2008-2008

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Robitik kodlama ile zenginleştirilmiş fen eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Arduino Destekli Robotik-Kodlama Etkinlikleri ile Zenginleştirilmiş Fen Eğitimi. 2019-2020
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerinin değerlendirilmesi.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Fen Bilgisi Öğretmenliği Ana Bilim Dalında Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değerlendirilmesi. 2009-2013

(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) international conferance on science, mathematics, enterpreneurship and technology education. Turkey. . 2021
2-) 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ. Türkiye. . 2019
3-) International Symposium of Academic Studies on Education and Culture. Türkiye. . 2019

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education. Turkey. . 2021
2-) Uluslararası Prof. Dr. Suzan ERBAŞ Bilim Eğitimi Çalıştayı. Mart. Türkiye. 2008

Verdiği Dersler

İFÖ 5517 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

FEN EĞİTİMİNDE MOTİVASYON

İFÖ 5530 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ LİTERATÜRÜNÜN ELEŞTİREL İNCELENMESİ

EBB00310 2023-2024 Bahar

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

İFÖ 5530 2023-2024 Bahar

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ LİTERATÜRÜNÜN ELEŞTİREL İNCELENMESİ

EBB00310 2023-2024 Güz

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

FBE40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

GKD00410 2023-2024 Güz

BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ

İFÖ 5517 2023-2024 Güz

FEN EĞİTİMİNDE MOTİVASYON

EBB00310 2022-2023 Bahar

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

FBE40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

GKD00410 2022-2023 Bahar

BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ

EBB00310 2022-2023 Güz

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI

FBE40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

GKD00410 2022-2023 Güz

BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ