Personel

Doç.Dr. ONUR AKBULUT
Doç.Dr.
Onur Akbulut
@ E-posta
onurakbulut@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5408

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı

Kadro Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Akçakoca Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Turizm İşletmeciliği

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği

Doktora

Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2020. Precautions Taken Against the COVID-19 by Presidency of Religious Affairs in terms of Hajj and Umrah pilgrimage: The case of Turkey. International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2019. Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya. Worldwide Hospitality and Tourism Themes
3-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2018. Battlefield Tourism: An Examination of Events Held by European Institutions and Their Websites Related to Battlefields. International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences
4-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey. Estudios y Perspectivas en Turismo
5-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey. International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage
6-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2017. How Visible Are Sacred Sites Online? : Availability of European sacred site websites. International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage
7-) Aksu Ahmet Akın, Elif Özkara, Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2004. Evaluating the Incentive Tourism Potential of Antalya Region Turkey A Research in Antalya Region Estudios y Perspectivas en Turismo. Estudios y Perspectivas en Turismo

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2021. Toplumsal Hafıza, Kültürel Miras ve Savaş Alanları Turizmi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma. Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
2-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, Bahar Mehmet, 2019. Kırsal Turizmde Uluslararası Pazarlama Yapılanmalarına Örnek: Eurogites Web Sitesi. IRTAD -International Rural Tourism and Development Journal
3-) Akbulut Onur, 2019. A Comparison of the Cultural Heritage Management in the European Union Countries. Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences Journal
4-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2019. Avrupa Destinasyonunda Kültür Turizminin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
5-) Akbulut Onur, 2018. A Criticism of Contemporary Mass Tourism By Historical Analogic Approach. Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
6-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2015. Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey. International Journal of Business, Humanities and Technology
7-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2013. Synopsis of Izmir Regional Plan and Interpretations About Tourism in Izmir. Romanian Economic and Business Review (REBE)

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2022. Mountain Destination Innovativeness Model (MDIM) For Babadag-Turkey. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi (UÜFEFSBD)
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2022. Yaşayan Tarih: Savaş Alanları Turizmi ve Yeniden Canlandırma Toplulukları Örneği. Kent Akademisi (Online)
3-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2021. Destinasyonların Toparlanma Stratejilerine Örnek: Horwath Hotel Travel Leisure [HTL] Covid-19 Toparlanma Yol Haritası. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
4-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2019. Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma . Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
5-) Akbulut Onur, 2018. Okul Gezileri Konusunda Öğretmenlerin Algılamaları: Fethiye İlçesi Örneği. Journal of Turkish Studies
6-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2018. Türk Dünyası Sürdürülebilir Turizm Destinasyonlarında Kullanılabilecek Ağ Örneği. Journal of Turkish Studies
7-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Savaş Alanları Turizmi: Birleşik Krallık (İngiltere) Savaş Alanları Kaynak Merkezi (UK Battlefield Resource Center) Örneği ve Kurtuluş Savaşı Savaş Alanları Turizm Potansiyeli. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
8-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
9-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
10-) Artun Cemal, Akbulut Onur, 2015. Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil ToplumKuruluşlarının Görüşleri. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Akbulut Onur, 2012. Avrupa Müşteri Memnuniyet İndeksinin Sarıgerme’de Faaliyet Gösteren Beş Yildizli Otellerin Müşterileri Üzerinde Uygulamasi. Muğla Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomi ve Yönetim Araştırmalar Dergisi.

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Çelik Tunahan, Akbulut Onur, 2021. Covid-19 Risk Perceptions of Commercial Tandem Paragliding Pilots Operating in Fethiye Babadag. I. INTERNATIONAL MESOPOTAMIA TOURISM CONGRESS
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2021. Potansiyel Savaş Alanları Turizmi Çekiciliği: Karabağ Örneği . KARABAKH II. INTERNATIONAL CONGRESS OF APPLIED SCIENCES
3-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, Bahar Mehmet, 2019. Kırsal Turizmde Uluslararası Pazarlama Yapılanmalarına Örnek: Eurogites Web Sitesi. III. International Rural Tourism and Development Congress
4-) Akbulut Onur, 2018. Savaş Alanları Turizmi: Şafak Ayini (Anzak Günü) Örneği. C-IASOS Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi
5-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2017. An Introduction to Video Game Induced Battlefield Tourism: Reenactment of World War I Battles in Video Games. CONTEMPORARY TOURISM – TRADITIONS AND INNOVATIONS Sofia
6-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, Çelik Yetim Ayşe, 2016. Residents’ Attitudes Toward Screen Tourism: A Case Study Of Bozuyuk, Mugla-Turkey. The 7th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, CzechRepublic (The 7th MAC in Prague 2016)
7-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2014. Synopsis of Izmir Regional Plan and Interpretations about Tourısm in Izmir. International Journal of Arts SciencesMultidisciplinary conferences in a ”study abroad” formatBarcelona
8-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2013. Festivals within the Context of Event Tourism and A Research About Social Impacts of Antalya Altın Portakal Film Festival on Residents. 5th International Scientific Coneference Tourism Trends and Advances in the 21st Century
9-) Aktaş Ahmet, Akbulut Onur, 2012. The New Progresses of Tourism Education in Turkey. 5th International Colloquium on Tourism Leisure
10-) Topaloğlu Cafer, Akbulut Onur, 2012. European Customer Satisfaction Index Scale Compatibility Application in Five Star Hotels of Antalya. 2nd Advances in Hospitality and Tourism Marketing Management Conference (AHTMMC), Corfu, Yunanistan.
11-) Ehtiyar Vesile Rüya, Akbulut Onur, 2008. A Research Aimed at Professional Problems and Find Solutions of Profesional Tourist Guides in Aegean Region of Turkey. 4th International Conferance on Tourism of the University of Aegean, Rodos, Yunanistan.

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2021. An Example of Recovery Strategies of Destinations: Horwath Htl Covid-19 Recovery Roadmap. 5 th International West Asia Congress of Tourism Research
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2019. An Application of Mountain Destination Innovativeness Model (MDIM) in Babadag Mountain-Paragliding Destination of Fethiye District of Mugla Provincein Turkey. International Mountain Conference 2019
3-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. The Tourism Potential Of Balkan Wars’ (1912-1913) Battlefields: A Comparison Of Turkey and Bulgaria. Transborder Commemoration Routes and Rituals
4-) Akbulut Onur, 2018. Battlefield Tourism and Reenactment of Battles: 946th Anniversary Celebrations of the Victory of Battle of Manzikert. Ist International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies
5-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2017. Problems Faced in the Development Process of Tourism in Turkey: the Case of Antalya. CONTEMPORARY TOURISM – TRADITIONS ANDINNOVATIONS SOFIA
6-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2017. An Examination Of The Battles (1910-1922) Between Turkish And Opposite Partıes with Site Sacralisation Theory. Transborder Commemoration Routes and Rituals
7-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2016. How Visible Are Sacred Sites Online? Availability of European Sacred Site Websites. 8. International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage Conference (IJRTP)
8-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2013. The Case of Branding the Memory of Turkish National Independence War in Gallipoli – Canakkale. Post-Conflict, Cultural Heritage and Regional Development
9-) Aktaş Ahmet, Akbulut Onur, 2008. Evaluation of Organizational Communication by Four and Five Star Hotels Staff in Sarıgerme. 19th Biennial International Congress Tourism Hospitality Industry, Opatija, Hırvatistan.

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2018. Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İli Örneği. 19. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Çelik Yetim Ayşe, Akbulut Onur, 2015. Fethiye’de Yamaç paraşütü Aktivitesinin Sürdürülebilirliği ve Rekabetçilik Analizi. Doğu Karadeniz Bölgesi Sürdürülebilir Turizm Kongresi
3-) Artun Cemal, Akbulut Onur, 2015. Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil Toplum Kuruluşlarının Görüşleri. Doğu Karadeniz Bölgesi Sürdürülebilir Turizm Kongresi
4-) Akbulut Onur, Topaloğlu Cafer, 2011. Avrupa Müşteri Memnuniyet İndeksinin Antalya’da Faaliyet Gösteren Beş Yildizli Otellerin Müşterileri Üzerinde Uygulamasi. 12. Ulusal Turizm Kongresi Düzce Üniversitesi, Akçakoca, Düzce.

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2019. Spiritual and Religious Tourism - Motivations and ManagementCABI Religious Tourism and Pilgrimage Series/Chapter 16: Inbound and Outbound Religious Tourism in Turkey. Yayın Evi: CABI Publishing Editör Adı: Ruth Dowson, Jabar Yaqub, Razaq Raj
2-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2018. Traditions and Innovations in Contemporary Tourism/Problems Faced in the Development Process of Tourism in Turkey:The Case of Antalya. Yayın Evi: Cambridge Scholars Publishing Editör Adı: Marinov Vasil, Vodenska Maria, Assenova Mariana and Dogramadjieva Elka
3-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2018. International Event Management: Bridging the Gap between Theory and Practice/Event Management: Case Studies about Practices in Turkey. Yayın Evi: Nova Science Publishers Editör Adı: Seraphin Hugues and Korstanje Maximiliano
4-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Islamic Tourism: Management of Travel Destinations/Battlefield Tourism: The Potential of Badr, Uhud, and the Trench (Khandaq) Battles for Islamic Tourism. Yayın Evi: CABI Publishing Editör Adı: Jamal Ahmad, Raj Razaq

(Ç-1) Alanında kitap çevirisi

1-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2022. Turist Bakışı 3.0. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: John Urry, Jonas Larsen

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Journal of Travel and Tourism Research. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
6-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
7-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage. 2020. Hakemlik Sayısı: 6
8-) Revista de Historia Contemporanea . 2019. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Journal Of Gastronomy, Hospitality And Travel. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Nevşehir Hacı Bektaşi Veli Üniversitesi SBE Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
4-) İş ve İnsan Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 6
5-) Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 5

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. The International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. The International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage IJRTP.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
4-) Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Islamic Tourism: Management of Travel Destinations/Battlefield Tourism: The Potential of Badr, Uhud, and the Trench (Khandaq) Battles for Islamic Tourism - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) How Visible Are Sacred Sites Online? : Availability of European sacred site websites - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Precautions Taken Against the COVID-19 by Presidency of Religious Affairs in terms of Hajj and Umrah pilgrimage: The case of Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
10-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
11-) How Visible Are Sacred Sites Online? : Availability of European sacred site websites - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) European Customer Satisfaction Index Scale Compatibility Application in Five Star Hotels of Antalya - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Residents’ Attitudes Toward Screen Tourism: A Case Study Of Bozuyuk, Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) International Event Management: Bridging the Gap between Theory and Practice/Event Management: Case Studies about Practices in Turkey - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Toplumsal Hafıza, Kültürel Miras ve Savaş Alanları Turizmi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Okul Gezileri Konusunda Öğretmenlerin Algılamaları: Fethiye İlçesi Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Battlefield Tourism: An Examination of Events Held by European Institutions and Their Websites Related to Battlefields - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Destinasyonların Toparlanma Stratejilerine Örnek: Horwath Hotel Travel Leisure [HTL] Covid-19 Toparlanma Yol Haritası - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Toplumsal Hafıza, Kültürel Miras ve Savaş Alanları Turizmi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Savaş Alanları Turizmi: Birleşik Krallık (İngiltere) Savaş Alanları Kaynak Merkezi (UK Battlefield Resource Center) Örneği ve Kurtuluş Savaşı Savaş Alanları Turizm Potansiyeli - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Precautions Taken Against the COVID-19 by Presidency of Religious Affairs in terms of Hajj and Umrah pilgrimage: The case of Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) An Example of Recovery Strategies of Destinations: Horwath Htl Covid-19 Recovery Roadmap - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Precautions Taken Against the COVID-19 by Presidency of Religious Affairs in terms of Hajj and Umrah pilgrimage: The case of Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Savaş Alanları Turizmi: Birleşik Krallık (İngiltere) Savaş Alanları Kaynak Merkezi (UK Battlefield Resource Center) Örneği ve Kurtuluş Savaşı Savaş Alanları Turizm Potansiyeli - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Kırsal Turizmde Uluslararası Pazarlama Yapılanmalarına Örnek: Eurogites Web Sitesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
20-) KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
21-) Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
22-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
23-) Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil ToplumKuruluşlarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
24-) Synopsis of Izmir Regional Plan and Interpretations About Tourism in Izmir - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
25-) Avrupa Müşteri Memnuniyet İndeksinin Sarıgerme’de Faaliyet Gösteren Beş Yildizli Otellerin Müşterileri Üzerinde Uygulamasi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
26-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil ToplumKuruluşlarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Türk Dünyası Sürdürülebilir Turizm Destinasyonlarında Kullanılabilecek Ağ Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Islamic Tourism: Management of Travel Destinations/Battlefield Tourism: The Potential of Badr, Uhud, and the Trench (Khandaq) Battles for Islamic Tourism - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Yaşayan Tarih: Savaş Alanları Turizmi ve Yeniden Canlandırma Toplulukları Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Destinasyonların Toparlanma Stratejilerine Örnek: Horwath Hotel Travel Leisure [HTL] Covid-19 Toparlanma Yol Haritası - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Toplumsal Hafıza, Kültürel Miras ve Savaş Alanları Turizmi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) How Visible Are Sacred Sites Online? : Availability of European sacred site websites - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
12-) Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil ToplumKuruluşlarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
13-) Savaş Alanları Turizmi: Birleşik Krallık (İngiltere) Savaş Alanları Kaynak Merkezi (UK Battlefield Resource Center) Örneği ve Kurtuluş Savaşı Savaş Alanları Turizm Potansiyeli - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Yeşil pazarlama stratejilerinin rekabet avantajına etkisinin incelenmesi: Muğla ilinde yer alan 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerine yönelik bir araştırma. Konu: Turizm. RUŞEN-AKDEMİR. 2018

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Danışmanı. Konu: Tubitak 2209A. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TUBİTAK 2209A-İklim Değişiminin Kış Sporları Turizmi Temalı Kültür Turizm Koruma ve Gelişim Bölgeler (KTKGB) Üzerine Etkisi . 2022-2023

(G-9) Yürütücü olarak TÜBİTAK’a müracaat edilen projelerin C puanı ile reddedilmesi

1-) Proje Durum: Beklemede. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Savaş Alanları Turizmi . Proje Türü: -Tübitak 1001. Malazgirt Savaşı Anma Etkinlikleri: Yerli Ziyaretçilerin Savaş Alanı Ziyaretlerinde Motivasyon Deneyim ve Tatmine Yönelik Bir Araştırma. 2021-2022

(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı kurumlarda ders vermek

1-) Erasmus +. Slovakya . . 2023
2-) Erasmus+ Öğretim Elemanı Ders Verme Hareketi. Litvanya. . 2018
3-) Mevlana Öğretim Elemanı Ders Verme Hareketliliği . Gürcistan . . 2015

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü yardımcılığı (her yıl için

1-) . . . 2021
2-) . . . 2021
3-) . . . 2020
4-) . . . 2020
5-) . . . 2019
6-) . . . 2019
7-) . . . 2018
8-) . . . 2018
9-) . . . 2017
10-) . . . 2016
11-) . . . 2015
12-) . . . 2014
13-) . . . 2013

(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar

1-) . . . 2021

Verdiği Dersler

TUİ1018 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizme Giriş

TUİ3012 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Meslek Stajı (40 İşgünü)

TUİ1018 2023-2024 Bahar

Turizme Giriş

TUİ2016 2023-2024 Bahar

Turizm Ekonomisi

TUİ3012 2023-2024 Bahar

Meslek Stajı (40 İşgünü)

TUİ4526 2023-2024 Bahar

Uluslararası Turizm İşletmeciliği

UİT 5524 2023-2024 Bahar

Uluslararası Turizm Politikaları

TUİ2001 2023-2024 Güz

Turizm Sosyolojisi

TUİ3013 2023-2024 Güz

Tur Planlaması ve Yönetimi

TUİ4515 2023-2024 Güz

Kültürel Miras Yönetimi

UİT 5523 2023-2024 Güz

Uluslararası Otel Yönetimi

TUİ1018 2022-2023 Bahar

Turizme Giriş

TUİ2016 2022-2023 Bahar

Turizm Ekonomisi

TUİ4526 2022-2023 Bahar

Uluslararası Turizm İşletmeciliği

UİT 5524 2022-2023 Bahar

Uluslararası Turizm Politikaları

TUİ2001 2022-2023 Güz

Turizm Sosyolojisi

TUİ3013 2022-2023 Güz

Tur Planlaması ve Yönetimi

TUİ4515 2022-2023 Güz

Kültürel Miras Yönetimi

UİT 5523 2022-2023 Güz

Uluslararası Otel Yönetimi

UİT 6525 2022-2023 Güz

Turizm Politikası ve Planlaması