Personel

Doç.Dr. SEDA ATA ERDOĞAN
Doç.Dr.
Seda Ata Erdoğan
@ E-posta
sedaata@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5705

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Temel Eğitim Bölümü / Okul Öncesi Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Temel Eğitim Bölümü / Okul Öncesi Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Selçuk Üniversitesi Okul Öncesi Eğitimi 2006

Yüksek Lisans

Muğla Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı 2010

Doktora

Hacettepe Üniversitesi Okul Öncesi Eğitimi 2014

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Ata Seda, 2021. Parenting issues and attachment orientations: a comparison between Turkey and Bosnia and Herzegovina Seda Ata. Early Child Development and Care
2-) Ata Seda, Yağan Güder Sevcan, 2018. Parents’ attachment to their children and their level of interest in them in predicting children’s self-concepts. Early Child Development and Care
3-) Erozkan, A., Karakas, Y., Ayberk, A., 2011. Erozkan, A., Karakas, Y., Ata, S., & Ayberk, A. (2011). “The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students”, Social Behavior and Personality: an international journal, 39(4), 451-464). . SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Karaçelik Seda, 2021. Comparatively Investigation of the Quality of Preschool Education Environments in Turkey and the US . European Journal of Educational Sciences,
2-) Ata Seda, 2021. Investigation of the Relationship Between Mothers’ Attitudes Towards Disabled Individuals and Their Children’s Acceptance Levels.. Education Quarterly Reviews
3-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Nişan Mustafa, Kimzan İlayda, 2020. Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’ Perceptions of Efficacy in Mathematics Education and Their Attitudes Towards Mathematics Education. International Journal of Progressive Education
4-) Yağan Güder Sevcan, Ata Seda, 2018. Father Involvement, Gender Perception and Children’xxs Gender Stereotypes. Universal Journal of Educational Research
5-) Tekin Ersan Deniz, Ata Seda, Kaya Sinem, 2017. Examining the Psychometric Properties of Acceptance Scale for Kindergarten-Revised (ASK-R) in Turkish. Journal of Education and Training Studies

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Ata Seda, 2017. PRESCHOOL TEACHER CANDIDATES’xx OPINIONS ON THE TEACHER-STUDENT RELATIONSHIP. European Journal of Education Studies
2-) Ata Seda, 2016. Examination of Relationship between Attachment Dimensions and Teaching Profession Attitudes of Preschool Pre service Teachers in Turkey. Journal of Education and Training Studies
3-) Ata, S., Deniz, A., Akman, B., 2012. Ata, S., Deniz, A.,& 'Akman, B (2012).The Physical Environment Factors in Preschools in Terms of Environmental Psychology: A Review, Procedia - Social and Behavioral Sciences., 46, 2034–2039.. Procedia - Social and Behavioral Sciences
4-) Ata, S., Deniz, A., 2012. Ata, S.,& Akman, B. (2012). The Trait Anger And Anger Explanation Styles Of Preschool Teachers , Procedia - Social and Behavioral Sciences, 46, 5163–5167.. Procedia - Social and Behavioral Sciences 4

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Tekin Ersan Deniz, Ata Seda, Kaya Sinem, 2020. Acceptance in Early Childhood: A Study from Turkish Children. International Journal of Early Childhood Special Education
2-) Ata Seda, Karayol Seda, 2019. Preschool Teacher Opinions on Undesirable Behaviors. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Kimzan İlayda, Karayol Seda, 2019. Bazı değişkenlere göre annelerin çocuklarının öz bakım becerilerini destekleme uygulamaları. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Ata Seda, Yakar Ali, Karadağ Orçin, 2018. Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz. Turkish Studies - Educational Sciences
5-) Tekin Ersan Deniz, Ata Seda, 2017. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Ata Seda, Akman Berrin, 2016. Bağlanma Boyutları Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Ilköğretim Online

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Ata Seda, 2021. Pandemi Sürecinde Okul Öncesi Eğitim. 9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ
2-) Ata, S., Tarım, Ş.D., 2016. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen-Öğrenci İlişkisi Hakkındaki Görüşleri. Ejer6
3-) Tekin Ersan, D., Ata, S., Tarım, Ş.D., 2016. SINIFLARINDA KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ BULUNAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) HAZIRLANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU
4-) Tarım, Ş.D., Ata, S., 2016. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Çatışma Durumlarına Yönelik Görüşleri. Ejer 2016
5-) Erozkan, A., Karakas, Y., 2014. Ata, S., & Akman, B. (2014).“Adult Attachment Styles Of Mothers In Preschool” ,3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES.24-25 April 2014 Tirana - Albania. 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES
6-) Ata, S (2013.)An Analysis Of Application To Preschool Guidance And Counseling Service During A School Year. World Congress of Psychological Counselling and Guidance. İstanbul. - 2013
7-) Ata, S.,& Akman, B.(2013). Personal and Relational Themes in Professional Development of Early Childhood Educators 15th Annual International Conference on Education, Atina. - 2013
8-) Ata, S.,& Veziroğlu, M.(2012). Early Childhood Education As A First Step To Create Successful Multicultural Society, International Journal of Arts & Sciences Conferences. Boston. - 2012
9-) Ata, S., & Deniz, A . Religious Elements in Picture Books in terms of the Content, London International Educational Conference (LICE), Kasım 2012, London. - 2012
10-) Ata, S.,& Ayberk, A., ' The Importance of Attachment and Symbolic Play in Early Childhood', 2th World Congress of Education, Şubat 2010, İstanbul. - 2010
11-) Erözkan, A., Hamarta, E., Deniz, E.M., Özyeşil, Z.,& Ata, S., 'Parental styles Bases of Rejection Sensitivity and Self-Compassor: An investigation Into Turkish University Students', The First International Congress Of Educational Research, Mayıs 2009, Çanakkale. - 2009
12-) Ata, S.,& Ayberk, A., 'Erken Çocukluk Döneminde Gelişimsel Rehberliğin Anlamı' The First International Congress Of Educational Research, Mayıs 2009, Çanakkale - 2009
13-) Erözkan, A., Ayberk, A.,& Ata, S., 'Intimate Relationships : The Importance of Attachment and Attachment Styles',The 5th Balkan Education and Science Congress, Ekim 2009, Edirne. - 2009

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Üstek, Şefika, Ata Seda, , 2019. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUĞU OLAN EBEVEYNLERİN ÖDÜL VE CEZA YAKLAŞIMLARININİNCELENMESİ. UTEK 2019
2-) Ata Seda, Karadağ Orçin, Yakar Ali, 2017. Reinforcing feedback: Does it matter?. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Ata Seda, Tekin Ersan Deniz, Kaya Sinem, 2017. Annelerin Engelli Bireylere Yönelik Tutumları ile Çocuklarının Kabul Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Ata Seda, Yağan Güder Sevcan, 2017. 60-72 Ay Çocuğu Olan Ebeveynlerin Bağlanma Boyutları ve Çocuklarına Yönelik İlgi Düzeyleri ile Çocukların Benlik Algısı Arasındaki İlişkinin İncelenmes. 5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
5-) Ata Seda, Karayol Seda, 2017. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İstenmeyen Davranışlar Hakkındaki Görüşleri. 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi’
6-) Yağan Güder Sevcan, Ata Seda, 2017. Baba Katılımı, Baba Toplumsal Cinsiyet Algısı ve Çocuğun Toplumsal Cinsiyet Kalıp Yargıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
7-) Ata, S., Karadağ, O., Yakar, A., 2016. Yabancı Dil Öğretmenlerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Dönüt Türleri: Erken Yaş Yabancı Dil Eğitiminde Bir Mikroanaliz. International Contemporary Education Research Congress
8-) Ata Seda, A.S., Akman, B., 2014. Ata, S., Akman, B. (2014)Examination of Relationship between Attachment Styles and Teaching Profession Attitudes of Preschool Teacher Candidates.The 14th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence (EARA) September 3-6. EARA

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Ata Seda, A.S., Erözkan, A., 1900. Ata, S. Erozkan, A (2013)The Investigation of the Attachment Styles, Emotional Intelligence and Empathic Tendency of Prechool Teachers. 6th International Attachment Conference in Pavia, Italy. 6th International Attachment Conference

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Ata Erdoğan Seda, 2023. Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları/Ülkemizde Sivil Toplum Kuruluşlarının Erken Çocukluk Eğitimi Alanında Yaptığı Çalışmalardan Örnekler. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: Kılıçgün,Yurtsever, Müge
2-) Ata Erdoğan Seda, Serçe Sinem, 2023. Erken Çocuklukta Fen Eğitimi/Erken Çocukluk Döneminde Dünya'da ve Ülkemizde Uygulanan Fen Eğitimi Programları ve Öğrenme Merkezleri. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi Editör Adı: Altun Yalçın, Sema; Çakır,Zehra
3-) Ata Seda, 2021. Erken Çocukluk Eğitiminde Temel Kavramlara Çoklu Bakış/OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ.. Yayın Evi: Efe Akademi Yayınevi Editör Adı: Duygu YALMAN POLATLAR
4-) Karaçelik Seda, Ata Seda, 2020. TÜRK KÜLTÜRÜNDE AİLE VE ÇOCUK/Kültüre Duyarlı Öğretmenlik ve Aile Danışmanlığı. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Ege Akgün
5-) Ata Seda, 2020. Türkiye’de Yükseköğretimin Panoraması/YÜKSEKÖĞRETİMDE AKREDİTASYON. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK Editör Adı: Saracaloğlu, Asuman Seda Eranıl, Anıl Kadir
6-) Ata Seda, 2020. Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi/Finlandiya’da Erken Çocukluk Eğitimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Arslan, Durmuş
7-) Ata Seda, 2020. Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi/Avustralya’da Erken Çocukluk Eğitimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Arslan, Durmuş
8-) Ata Seda, 2020. Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları/Erken Çocukluk Döneminde Etkili Öğrenme. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Aslı YILDIRIM
9-) Ata Seda, 2019. Erken Çocukluk Eğitimine Giriş/Erken Çocukluk Eğitiminde Temel Olan Görüşler. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Yıldırım Aslı
10-) Ata Seda, 2019. EĞİTİMDEEYLEM ARAŞTIRMALARI/OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININALDIKLARI ÖĞRETMENLİK UYGULAMASIDERSİNİN VERİMLİLİĞİNİN ARTTIRILMASINAYÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Saracalıoğlu Asuman Seda, Eranıl Anıl Kadir
11-) Ata Seda, 2019. Okul Öncesi Eğitim Programları/EĞİTİM PROGRAMININ ÖNEMİ, İLKELERİ VE ÖGELERİ. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Yıldırım Aslı
12-) Ata Seda, 2019. Okul Öncesi Eğitimde Program Kuramdan Uygulamaya/Okul Öncesi Eğitim Programında Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: Özbey Saide, Demiriz Serap
13-) Ata Seda, Karayol Seda, 2017. Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi/Okul Öncesi Dönem Fen Eğitiminde Ailenin ve Toplumun Rolü. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Hakan Şevki Ayvacı, Suat Ünal

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Ata, S., 2016. Erken Çocuklukta Cinsel Eğitim ve Toplumsal Cinsiyet. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Sevcan Yağan Güder

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Ata, S., Deniz, A.,& 'Akman, B (2012).The Physical Environment Factors in Preschools in Terms of Environmental Psychology: A Review, Procedia - Social and Behavioral Sciences., 46, 2034–2039. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Erozkan, A., Karakas, Y., Ata, S., & Ayberk, A. (2011). “The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students”, Social Behavior and Personality: an international journal, 39(4), 451-464). - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Father Involvement, Gender Perception and Children’xxs Gender Stereotypes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Acceptance in Early Childhood: A Study from Turkish Children - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
5-) Parents’ attachment to their children and their level of interest in them in predicting children’s self-concepts - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Parenting issues and attachment orientations: a comparison between Turkey and Bosnia and Herzegovina Seda Ata - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Ata, S., Deniz, A.,& 'Akman, B (2012).The Physical Environment Factors in Preschools in Terms of Environmental Psychology: A Review, Procedia - Social and Behavioral Sciences., 46, 2034–2039. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Acceptance in Early Childhood: A Study from Turkish Children - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Father Involvement, Gender Perception and Children’xxs Gender Stereotypes - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Ata, S. Erozkan, A (2013)The Investigation of the Attachment Styles, Emotional Intelligence and Empathic Tendency of Prechool Teachers. 6th International Attachment Conference in Pavia, Italy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
11-) Erozkan, A., Karakas, Y., Ata, S., & Ayberk, A. (2011). “The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students”, Social Behavior and Personality: an international journal, 39(4), 451-464). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
12-) Ata, S., Deniz, A.,& 'Akman, B (2012).The Physical Environment Factors in Preschools in Terms of Environmental Psychology: A Review, Procedia - Social and Behavioral Sciences., 46, 2034–2039. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Father Involvement, Gender Perception and Children’xxs Gender Stereotypes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigation of the Relationship Between Mothers’ Attitudes Towards Disabled Individuals and Their Children’s Acceptance Levels. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Ata, S. Erozkan, A (2013)The Investigation of the Attachment Styles, Emotional Intelligence and Empathic Tendency of Prechool Teachers. 6th International Attachment Conference in Pavia, Italy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
2-) Erozkan, A., Karakas, Y., Ata, S., & Ayberk, A. (2011). “The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students”, Social Behavior and Personality: an international journal, 39(4), 451-464). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Ata, S., Deniz, A.,& 'Akman, B (2012).The Physical Environment Factors in Preschools in Terms of Environmental Psychology: A Review, Procedia - Social and Behavioral Sciences., 46, 2034–2039. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Erozkan, A., Karakas, Y., Ata, S., & Ayberk, A. (2011). “The Relationship between Perfectionism and Depression in Turkish High School Students”, Social Behavior and Personality: an international journal, 39(4), 451-464). - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Acceptance in Early Childhood: A Study from Turkish Children - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’ Perceptions of Efficacy in Mathematics Education and Their Attitudes Towards Mathematics Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Ata, S., Deniz, A.,& 'Akman, B (2012).The Physical Environment Factors in Preschools in Terms of Environmental Psychology: A Review, Procedia - Social and Behavioral Sciences., 46, 2034–2039. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
8-) Father Involvement, Gender Perception and Children’xxs Gender Stereotypes - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Ata, S., Deniz, A.,& 'Akman, B (2012).The Physical Environment Factors in Preschools in Terms of Environmental Psychology: A Review, Procedia - Social and Behavioral Sciences., 46, 2034–2039. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Ata, S., Deniz, A.,& 'Akman, B (2012).The Physical Environment Factors in Preschools in Terms of Environmental Psychology: A Review, Procedia - Social and Behavioral Sciences., 46, 2034–2039. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 2

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Dönüt türleri, erken dönem yabancı dil eğitimi,mikro-analiz. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken yaş yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz. 2016-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. MSKÜ Gündüz Bakım Evi Veli ve Personelinin Okul Aile İşbirliğinin Teknoloji Temelli Yaklaşım ile Desteklenmesi. 2016-2018

Verdiği Dersler

TOÖ00030 2023-2024 Bahar

ÇOCUKTA DAVRANIŞ YÖNETİMİ

TOÖ30004 2023-2024 Bahar

ÇOCUK RUH SAĞLIĞI

TOÖ40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

TOÖ40004 2023-2024 Bahar

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİM POLİTİKALARI

TOÖ00010 2023-2024 Güz

AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI

TOÖ30003 2023-2024 Güz

ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME

TOÖ40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

TOÖ40005 2023-2024 Güz

OKULA UYUM VE ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ

İOÖ4002 2022-2023 Bahar

İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI

TOÖ00010 2022-2023 Bahar

AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI

TOÖ30004 2022-2023 Bahar

ÇOCUK RUH SAĞLIĞI

TOÖ40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

TOÖ40004 2022-2023 Bahar

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİM POLİTİKALARI

İOÖ4003 2022-2023 Güz

ARAŞTIRMA PROJESİ I

İOÖ4509 2022-2023 Güz

DIL SOSYALLEŞMESI

TOÖ00010 2022-2023 Güz

AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI

TOÖ00030 2022-2023 Güz

ÇOCUKTA DAVRANIŞ YÖNETİMİ

TOÖ30003 2022-2023 Güz

ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME

TOÖ40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

TOÖ40005 2022-2023 Güz

OKULA UYUM VE ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ