Personel

Doç.Dr. TUBA YOKUŞ
Doç.Dr.
Tuba Yokuş
@ E-posta
tubayokus@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5523

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü / Müzik Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü / Müzik Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü / Müzik Eğitimi Anabilim Dalı 16.04.2001

Yüksek Lisans

Gaziosmanpaşa Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalı 04.08.2006

Doktora

Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı / Müzik Öğretmenliği Bilim Dalı 31.12.2009

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Yokuş Tuba, 2021. The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement. Psychology of Music
2-) Yokuş, H., Yokuş, T., 2015. Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. . Educational Sciences: Theory & Practice

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Kandemir Özlem, Yokuş Tuba, 2023. The Effect of Learning Strategies on Piano Performance Self-Efficacy Levels and Performance Success. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Kandemir Özlem, Yokuş Tuba, 2020. Piyano Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanılma Durumunun Piyano Eğitimcileri ve Öğrencilerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi. İnönü ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
3-) Yokuş, T., 2015. The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. . Educational Research and Reviews

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Tunçkılıç Mert, Yokuş Tuba, 2022. Müzik Eğitimi Anabilim Dalında Gitar Eğitimi Alan Öğrencilerin Gitar Eserlerini Ezberlemeye İlişkin Tutum ve Eğilimleri. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
2-) Yokuş, T., 2014. Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. . Sanat Eğitimi Dergisi
3-) Yokuş, H., Yokuş, T., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2013. Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki. . e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA-Fine Arts)
4-) Yokuş, T., Yokuş, H., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2013. Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. . e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA-FINE ARTS)
5-) Yokuş, T., Yokuş, H., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2013. The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables.. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
6-) Yokuş, T., 2013. The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. . International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Tepe Ceren, Yokuş Tuba, 2023. Müzik Öğretmeni Adaylarının Güzel Sanatlar Lisesi Bireysel Ses Eğitimi Dersi Kazanımlarına Ulaşma Düzeyleri. Eurasian Journal of Music and Dance (EJMD)
2-) Sakallı Ozan Ali, Yokuş Tuba, 2023. GİTAR ESERLERİNİN DEŞİFRAJINDA TABLATUR SİSTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ. Eurasian Journal of Music and Dance
3-) Yokuş, T., 2016. Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi MSKU Journal of Education
4-) Yokuş, T., 2010. Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. . Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi.

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Yokuş, T., Esin Yürüdür, F., 2015. Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. . Turkish Journal of Arts and Social Sciences
2-) Yokuş, T., 2010. Dizgeli Eğitime Dayalı Gitar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarı Düzeyine Etkisi. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi.
3-) Yokuş, T., Yokuş, H., 2007. İlköğretimde müzik dersi ve ders dışı müzik etkinlikleri. İlköğretmen Eğitimci Dergisi
4-) Yokuş, T., 2006. Sınıf Ortamında Güven . İlköğretmen Eğitimci Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Kılıç Mehmet Umut, Yokuş Tuba, 2023. Müzik öğretmeni adaylarının gitar ve eşlikleme dersine ilişkin tutumlarının incelenmesi. 7.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞITIM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
2-) Tuba Yokuş, 2021. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI . 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Tepe Ceren, Yokuş Tuba, 2021. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Yokuş Tuba, 2016. MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI BİREYSEL ÇALGI VE ÖĞRETİMİ - GİTAR DERS İÇERİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
5-) Yokuş, T., 2012. The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. . New Trends On Global Education Conference
6-) Yokuş, T., Yokuş, H., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2012. The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. New Trends On Global Education Conference
7-) Yokuş, T., 2010. Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık düzeyleri ve akademik başarı puanları arasındaki ilişkinin incelenmesi 23-25 June 2010 (ss. 626-631). . International Conference on New Horizons in Education
8-) Can, A.A., Yokuş, T., Yokuş, H., 2009. Comparison of primary education music lesson curriculums of Turkey and England in terms of acquisition targets. World Conference on Educational Sciences: New Trends and Issues in Educational Sciences / Procedia - Social and Behavioral Sciences

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kılıç Mehmet Umut, Yokuş Tuba, 2023. MÜZIK ÖĞRETMENI ADAYLARININ GITAR VE EŞLIKLEME DERSINE ILIŞKIN TUTUMLARININ INCELENMESI . 7.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞITIM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
2-) Yokuş, T., 2016. Müzik öğretmenliği programı bireysel çalgı ve öğretimi- gitar ders içeriklerinin karşılaştırılması. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Yokuş, T., 2015. Müzik öğretmeni adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Yokuş, T., Yokuş, H., 2010. Türkiye ve Polonya’da uygulanan müzik öğretmenliği lisans programlarının müzik öğretmenliği temel yeterlik alanları açısından karşılaştırılması ve değerlendirilmesi . 9. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu / Türkiye'de Bugünden Yarına Müzik Eğitimi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Hamit Yokuş, Tuba Yokuş, 2010. Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Hamit Yokuş, Tuba Yokuş

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Yokuş Tuba, 2023. Rethinking Science, Education, Culture and Art in The Digital Age,/Dijital çağ: Türkiye’de uzaktan eğitim çerçevesinde müzik eğitimi uygulamaları.. Yayın Evi: GlobeEdit Editör Adı: N. Akpınar Dellal (Ş. Balkaya (Ed.),
2-) Yokuş Tuba, 2023. EDUCATION, SCIENCE AND ART IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION"/DIJITAL DÖNÜÜMÜN TÜRKIYE’DEK MÜZIK EITIMINE YANSIMALARI. Yayın Evi: LAMBERT Academic Publishing Editör Adı: N. Akpınar Dellal (Ed) Ö.Yıldız (Ed.) Ş. Balkaya (Ed.),
3-) Kurt Kemal, Yokuş Tuba, 2022. Music and Dance Research/INVESTIGATION OF REPERTOIRE SELECTION CRITERIA OF THE QANUN INSTRUCTORS IN INDIVIDUAL QANUN LESSONS OF THE MUSIC EDUCATION DEPARTMENTS. Yayın Evi: Sakarya Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Gülbeyaz Kürşad, Sınır İsmail
4-) Yokuş Tuba, 2018. Education and Human Rights/Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin İnsan Hakları Eğitimine Yönelik Tutumları. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide Akpınar Dellal, Witold Stankowski
5-) Yokuş Tuba, 2017. Demokratik Değerler Eğitimi/MÜZİK EĞİTİMİ VE DEMOKRATİK DEĞERLER. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide Akpınar Dellal
6-) Yokuş Tuba, Yokuş Hamit, 2017. Researches on Science and Art in 21 st Century Turkey/A CONCEPTUAL FRAMEWORK PROPOSAL ON THE USE OF METACOGNİTİVE STRATEGİES IN INSTRUMENT EDUCATİON. Yayın Evi: Gece Publishing Editör Adı: Prof. Hasan Arapgirlioğlu- Assist.Prof. Atilla Atik-Prof. Robert L.Elliott-Assoc.Prof. Edward Turgeon
7-) Yokuş Tuba, 2014. Eğitim ve öğretimde masalların önemi Planlama uygulama ve değerlendirme/İlköğretim müzik dersi birinci sınıf kazanımlarının edinilmesinde masalın kullanımı (Etkinlik örnekleri). Yayın Evi: Berlin: Dağyeli Verlag Editör Adı: HASAN COŞKUN

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Psychology of Music. 2022. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) İnternational Journal of Eurasia Social Sciences. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Online Journal of Educational Sciences. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Eurasian Journal of Educational Research . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
4-) International Journal of English and Literature. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Educational Research and Reviews. 2018. Hakemlik Sayısı: 7
6-) Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Educational Research and Reviews. 2017. Hakemlik Sayısı: 7
8-) Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Educational Research and Reviews . 2016. Hakemlik Sayısı: 9

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Comparison of primary education music lesson curriculums of Turkey and England in terms of acquisition targets - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Müzik Eğitimi Anabilim Dalında Gitar Eğitimi Alan Öğrencilerin Gitar Eserlerini Ezberlemeye İlişkin Tutum ve Eğilimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Piyano Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanılma Durumunun Piyano Eğitimcileri ve Öğrencilerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Piyano Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanılma Durumunun Piyano Eğitimcileri ve Öğrencilerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
22-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
23-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
27-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
28-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
29-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
30-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
31-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Müzik Eğitimi Anabilim Dalında Gitar Eğitimi Alan Öğrencilerin Gitar Eserlerini Ezberlemeye İlişkin Tutum ve Eğilimleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Comparison of primary education music lesson curriculums of Turkey and England in terms of acquisition targets - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
19-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
20-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
21-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
22-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
23-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
25-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
26-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
27-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
28-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
29-) Dizgeli Eğitime Dayalı Gitar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarı Düzeyine Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
30-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
31-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
32-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
33-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
34-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
35-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
36-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
37-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
38-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
39-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
40-) Türkiye ve Polonya’da uygulanan müzik öğretmenliği lisans programlarının müzik öğretmenliği temel yeterlik alanları açısından karşılaştırılması ve değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
41-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
42-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
43-) The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
44-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
45-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
46-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
47-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Dizgeli Eğitime Dayalı Gitar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarı Düzeyine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) Dizgeli Eğitime Dayalı Gitar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarı Düzeyine Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: GİTAR EĞİTİMİNDE TABLATUR SİSTEMİNİN KULLANILMASININ PERFORMANS BAŞARISINA ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI. Konu: Gitar Eğitimi. Ozan Ali -Sakallı. 2024
2-) Tez Adı: Gitar Eğitiminde Öğrenme Stratejilerine Dayalı Etkinlikler İle Öğrencilerin Eserlerini Ezbere Çalma Becerilerinin Geliştirilmesi:Eylem Araştırması. Konu: Gitar Eğitimi. Mert-Tunçkılıç. 2023
3-) Tez Adı: Piyano Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanımının Piyano Performansı Öz Yeterlik Düzeyine ve Performans Başarısına Etkisi . Konu: Piyano Eğitimi. Özlem -Kandemir. 2021
4-) Tez Adı: Müzik Öğretmeni Adaylarının Güzel Sanatlar Lisesi Bireysel Ses Eğitimi Kazanımlarına Ulaşma Düzeyleri. Konu: Ses Eğitimi. Ceren-Tepe. 2021
5-) Tez Adı: Müzik Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık ve Öz-Yeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Müzik Eğitimi. Figen-Esin. 2015

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: Müzik Eğitimi Anabilim Dallarındaki Viyola Eğitimi Sürecinin Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi (Ege Bölgesi Örneği). Konu: Viyola Eğitimi. Doğukan-Uzakgiden. 2024
2-) Tez Adı: Güzel sanatlar liseleri müzik bölümlerindeki viyola eğitimi sürecinin incelenmesi. Konu: Viyola eğitimi. Barkın -Çalış. 2023
3-) Tez Adı: Güzel sanatlar lisesi 9. ve 12. sınıf öğrencilerinin piyano dersi tutum ve motivasyonlarının incelenmesi (Karadeniz bölgesi örneği). Konu: Piyano eğitimi. Sıla-Gönül. 2022
4-) Tez Adı: Müzik öğretmeni adaylarının beş büyük kişilik özelliklerinin çalgı öz yeterlik durumlarını yordaması (Ege Bölgesi örneği). Konu: Özyeterlik. Aze-Bölek. 2021
5-) Tez Adı: Taksim yapmaya yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi. Konu: Eğitim. Nurten -Çalhan. 2020
6-) Tez Adı: Müzik öğretmeni adaylarının müzik performans kaygısı ile bireysel çalgı performans sınavı kaygısı arasındaki ilişkinin incelenmesi. Konu: Müzik performans kaygısı. İrem-Erözkan. 2020
7-) Tez Adı: Gitar öğrencilerinin lisans öncesi gitar eğitimleri ile lisans gitar eğitimlerinin karşılaştırılarak incelenmesi. Konu: Gitar Eğitimi. Murat-Aydoğan. 2019
8-) Tez Adı: Ortaokul müzik derslerinde müzik öğretmenlerinin kullandıkları harekete dayalı öğrenme etkinlikleri (Tokat ili örneği). Konu: Müzik Dersi. Murat-Ağıl. 2015

(I-1) Uluslar arası sanat ve tasarım yarışma jürilerinde görev almak

1-) Eğitim Fakültesi 11. Kısa Film Festivali’nde jüri üyeliği. . Türkiye. . 2011

(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için ders başına) (toplamda yıllık 30 puanı geçemeyecek şekilde)

1-) Bireysel ders programı (30+2). . . 2021
2-) Bireysel ders programı (30+3). Türkiye. . 2020
3-) Bireysel ders programı (30+5). Türkiye. . 2020
4-) Bireysel ders programı (30+5). Türkiye. . 2019
5-) Bireysel ders programı (30+9). Türkiye. . 2018
6-) Bireysel ders programı (30+4).. . . 2017

(I-17) ÜAK ya da Atama ve Yükseltilme Jüri Üyelikleri

1-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 20/05/2020 tarih ve 89241861-903.02.E.177282 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2020
2-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 05/06/2018 tarih ve 89241861-903.02.00.00/1226 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2018
3-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 02/02/2018 tarih ve 89241861-903.02.00.00-262 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2018
4-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 16/10/2018 tarih ve 89241861-903.02.00.00-2133 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2018
5-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 16/05/2018 tarih ve 89241861-903.02.00.00-1122 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2018
6-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 23/11/2017 tarih ve 89241861-903.02.00.00/2575 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2017

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) EDUCATION, SCIENCE, ART IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION: INDIVIDUAL AND SOCIETY. Türkiye. . 2023

(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya kurullarda görev yapmak (her yıl için )

1-) Akran Değerlendirici Görevlendirme. 24.01.2024 tarih ve E-89241861-060-712336 sayılı yazı ile görevlendirme.. . . 2024
2-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü’nün 02.06.2023 tarih ve E-27817094-100-617648 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2023
3-) . 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresinde bilim ve danışma kurulunda görev almak. (27-30 Eylül, 2023).. . . 2023
4-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü’nün 23.06.2022 tarih ve E-27817094-301.10.04-439176 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2022
5-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yönetim Kurulunun 03.01.2020 tarih ve 316 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2020
6-) Müzik öğretmenliği Programı Yabancı Uyruklu Öğrenciler İçiÖzel Yetenek Sınavı Birinci, İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi (Başkan). Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 16.06.2020 tarih ve 89241861-301.05-E.182791 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2020
7-) Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavı Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 16.06.2020 tarih ve 89241861-301.05-E.182791 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2020
8-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü’nün 04.09.2020 tarih ve E-59763365-302.04-208025 sayılı yazısı ile görevlendirilme. . . . 2020
9-) Özel Yetenek Sınavı İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 08/05/2019 tarih ve 89241861-301.05-E.46292 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2019
10-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyesi. Eğitim Fakültesi 03/01/2019 tarih ve 828/1 sayılı Fakülte Yönetim Kurulu Kararı ile görevlendirilme. . . . 2019
11-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğünün 23.08.2019 tarih ve 59763365-302.14.05-E.85670 sayılı yazısı. . . . 2019
12-) Özel Yetenek Sınavı İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yönetim Kurulunun 14.06.2018 tarih ve 811 sayılı kurul kararı ile görevlendirilme. . . . 2018
13-) Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Kalite Akreditasyon Komisyonu Başkanı. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Rektörlüğü Eğitim Fakültesi Dekanlığının 04.10.2018 tarih ve 89241861-050.06.00.00-2060 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2018
14-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yönetim Kurulunun 04.01.2018 tarih ve 223 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2018
15-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yönetim Kurulunun 27.08.2018 tarih ve 252 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2018
16-) II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu düzenleme kurulunda görev yapmak. (3-7 Mayıs, 2017).. . . 2017
17-) Özel Yetenek Sınavı Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yönetim Kurulunun 08/06/2017 tarih ve 762 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2017
18-) Özel Yetenek Sınavı İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi (Başkan). Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının Yönetim Kurulunun 02/06/2016 tarih ve 709 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2016
19-) Ders Öğretim Programları (AKTS) Koordinatörü. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Başkanlığının 24/10/2016 tarih ve 93236516-407.01.00.00-105 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2016
20-) Bilim Sanat Merkezleri Müzik Yetenek Alanı Bireysel Değerlendirme Komisyon üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölüm Başkanlığının 17.05.2016 tarih ve 42680442-050.06.00.00-141 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2016
21-) Özel Yetenek Sınavı Birinci, İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı jüri üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 13/07/2015 tarih ve 89241861-301.05.00.00-1942 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2015
22-) Sahne Sanatları Bölümü Özel Yetenek Sınavı jüri üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Rektörlüğü Eğitim Fakültesi Dekanlığının 10/07/2014 tarih ve 89241861-903.07.00.00-1770 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2014
23-) Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavı Çalgı Alanı (İkinci Aşama Seçme Sınavı) jüri üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 25.06.2013 tarih ve 12263020-903.07/848 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2013
24-) Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavı Çalgı Alanı jüri üyeliği (Başkan). Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 14.06.2012 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.12.00.00-903.07/837 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2012
25-) 12.Gençlik Şöleni Organizasyon Komisyonu üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığının 08.02.2011 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.79.00.00-0.50.06-173 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2011
26-) Bologna Süreci Yeterlilikleri (TYYÇ) ve Temel Alan Yeterlilikleri komisyon üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Başkanlığının 01.03.2011 tarih ve B.30.2.GOU.0.12.11.00-903.07/80 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2011
27-) Bahar Şenliği Koordinasyon Hazırlıkları Yürütme Komisyonu üyeliği. Görevlendirme Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığının 12.04.2011 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.79.00.00-050.06-366 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2011
28-) Etik Kurul üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Başkanlığının 25.04.2011 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.12.11.00-903.07/142 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2011
29-) Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavı İkinci Aşama Seçme Sınavında (Çalgı Alanı) jüri üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 27.07.2011 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.12.00.00-903.07. 01/1085 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2011

(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma.*(sergi, proje, uygulama,

1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2016. Cumhuriyetin Kuruluşunun 93. Yıl dönümü kapsamında konser. Muğla Valiliği 29 Ekim Cumhuriyet Resepsiyonu
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2008. “Cumhuriyetin 85. Yıl Dönümü Kutlama ve Atatürk’ü Anma Etkinlikleri” kapsamında Konser
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2006. Akademik Konser
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2005. Keltik Havzası Projesi Kültür-Sanat Etkinlikleri Kapsamında Dinleti
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2005. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı Programı Kapsamında Öğretim Elemanları Konseri
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. 24 Kasım Öğretmenler Haftası Kutlama Programı Kapsamında Konser (26.11.2004).
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Akademik Konseri (09.06.2004).
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Halk Konseri:19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı Programı Kapsamında
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Öğretmen Okullarının Kuruluşunun 156. Yılı Kapsamında Konser

(S-8) Kendi rehberliğinde hazırlanan öğrenci eser yada yorumlarıyla gerçekleştirilen etkinlikler (sergi, konser, workshop, heykel, sempozyum vb.)

1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Oda Müziği Konseri
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2022. Gitar Resitali
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2022. Klasik Gitar Konseri
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2019. Bahar Konseri
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2019. Oda Müziği Konseri
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2019. Klasik Gitar Konseri
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. BAHAR KONSERİ
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Gitar Resitali
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Klasik Gitar Konseri
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri /. 2017. Oda Müziği Konseri
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Güz Konseri
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2016. Oda Müziği Dinletisi
13-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Klasik Gitar Dinletisi
14-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Bahar Konseri
15-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2015. Oda Müziği Konseri. Müzik Eğitimi Anabilim Dalı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi B Salonu
16-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2015. Klasik Gitar Dinletisi. Hazırlayan: Müzik Eğitimi Anabilim Dalı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi B Salonu
17-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2014. Oda Müziği Dinletisi
18-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2013. Gitar Konseri
19-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2011. Tokat Müzesi Konseri
20-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2011. Oda Orkestrası ve Korosu Konseri
21-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2010. Oda Müziği Konseri
22-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2004. Gitar Konseri
23-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2004. Gitar Dinletisi: Seçmeli Okul Çalgıları I dersi kapsamında konser(09.06.2004)

Verdiği Dersler

MZK15004 2023-2024 Bahar

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 2-GİTAR

MZK25004 2023-2024 Bahar

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 4-GİTAR

MZK35004 2023-2024 Bahar

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 6-GİTAR

MZK35026 2023-2024 Bahar

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 2 / ODA MÜZİĞİ

MZY 5002 2023-2024 Bahar

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği II

MZY 5506 2023-2024 Bahar

Anadal Eğitimi II - Gitar

GMÖ4013 2023-2024 Güz

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

MZK15003 2023-2024 Güz

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 1-GİTAR

MZK25003 2023-2024 Güz

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 3- GİTAR

MZK35003 2023-2024 Güz

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 5-GİTAR

MZK35025 2023-2024 Güz

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 1 / ODA MÜZİĞİ

MZY 5001 2023-2024 Güz

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği I

MZY 5505 2023-2024 Güz

Anadal Eğitimi I - Gitar

GMÖ4522 2022-2023 Bahar

Orkestra / Oda Müziği ve Yönetimi-Oda Müziği

MZK15004 2022-2023 Bahar

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 2-GİTAR

MZK25004 2022-2023 Bahar

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 4-GİTAR

MZK35004 2022-2023 Bahar

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 6-GİTAR

MZK45026 2022-2023 Bahar

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 4 /ODA MÜZİĞİ

MZY 5002 2022-2023 Bahar

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği II

MZY 5506 2022-2023 Bahar

Anadal Eğitimi II - Gitar

GMÖ4503 2022-2023 Güz

Bireysel Çalgı VII-Gitar

GMÖ4521 2022-2023 Güz

Orkestra / Oda Müziği III-Oda Müziği

MZK15003 2022-2023 Güz

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 1-GİTAR

MZK25003 2022-2023 Güz

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 3- GİTAR

MZK45003 2022-2023 Güz

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 7-GİTAR

MZK45025 2022-2023 Güz

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 3 /ODA MÜZİĞİ

MZY 5001 2022-2023 Güz

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği I

MZY 5505 2022-2023 Güz

Anadal Eğitimi I - Gitar