Personnel

Araş.Gör.Dr. HALİL ÇOKÇALIŞKAN
Araş.Gör.Dr.
Halil Çokçalışkan
@ E-mail
hcokcaliskan@mu.edu.tr
Phone

Staff of

Place of Duty

Eğitim Fakültesi / Temel Eğitim Bölümü / Sınıf Eğitimi Abd

Regular Staff

Eğitim Fakültesi / Temel Eğitim Bölümü / Sınıf Eğitimi Abd

Education

Bachelor's Degree

Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü / Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı 10.06.2011

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı / Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı 07.08.2014

Doctorate

Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Anabilim Dalı Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı 09.04.2019

Academic Publishing

(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Çokçalışkan Halil, Okulu Hasan Zühtü, Yorulmaz Alper, 2024. Perceptions of the sustainable development goals: a Q-methodology study with Turkish preservice teachers. Environmental Education Research

(A-3)

1-) Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, Akaydın Birsen Berfu, Uysal Hümeyra, 2023. İlkokullarda artırılmış gerçeklik uygulamalarının kullanımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
2-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2021. Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity. International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
3-) Yorulmaz Alper, Uysal Hümeyra, Çokçalışkan Halil, 2021. Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving. JRAMathEdu (Journal of Research and Advances in Mathematics Education)
4-) Yorulmaz Alper, Kılıç Zeynep, Ünsal Fatma Özge, Çokçalışkan Halil, 2020. Activities conducted in primary school through the eyes of fourth graders. Educational Policy Analysis and Strategic Research
5-) Akaydın Birsen Berfu, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2020. Investigation of primary school students’xx metacognitive awareness and decision-making skill. International Journal of Progressive Education
6-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, 2018. Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
7-) Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., Önal, H., 2017. Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness. Journal of Education and Training Studies
8-) Çokçalışkan Halil, Çelik Özkan, 2017. Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes. International Electronic Journal of Environmental Education
9-) Yorulmaz Alper, Can Süleyman, Çokçalışkan Halil, 2017. The Relationship between the Pre-service Classroom Teachers’ Techno Pedagogical Instructional Competencies and Epistemological Beliefs. Journal of Education and Training Studies

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2019. Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri. International Primary Education Research Journal
3-) Can Süleyman, Can Şendil, Çokçalışkan Halil, Durukan Erdil, 2017. Determınatıon of Pre-Servıce Teachers’ Adequate and Balanced Eatıng Habıts (The Case of Mugla). International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic

(A-7)

1-) Çokçalışkan Halil, Sakız Gönül, Doğan Midrabi Cihangir, 2019. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik özdüzenlemeli öğrenme envanterinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Çelik Özkan, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Görgen, İ., Çokçalışkan, H., Korkut, Ü., 2012. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğrenimi beklentileri ve epistemolojik inançlarının incelenmesi. XV. International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2016)
2-) Özdemir, G., Çokçalışkan, H., Çava, G., Durukan, Ş., 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının okuma alışkanlıklarına yönelik görüşleri. 15th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2016)
3-) Apaçık, G., Çınar, Z., Çokçalışkan, H., 2016. Eyvah, 4 sınıf bir arada!. VIII. International Congress of Educational Research
4-) Can, S., Çokçalışkan, H., Yorulmaz, A., Ağgül, Ö., Çevik, T., 2014. Problems of Early Childhood Education in Turkey. I st Eurasıan Educatıonal Research Congress
5-) Can, S., Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., Çakır, U., Fakıoğlu, Z., 2014. The Effects of physıcal Condıtıons Pre-School Educatıon Instıtutıons on Chıldren’s Socıal Competence. I st Eurasıan Educatıonal Research Congress
6-) Can, S., Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., Kater, R., Ünlü, A., 2012. Research About The State Of Pre School Teachers’ Use Of Drama Actıvıtıes In Educatıon Programmes. International Congress Of Educational Research
7-) Can, S., Çokçalışkan, H., Yorulmaz, A., Polat, K., Görgün, M., 2012. A Study On The Empathıc Tendencıes Of Pre-School Pre-Servıce Teachers. 4th International Congress Of Educational Research

(B-2)

1-) Çokçalışkan Halil, Görecek Baybars Meryem, 2023. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Fen Eğitimi: Sınıf Öğretmeni Adayları ile Atık Su Arıtım Tesisi Gezisi. 4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2023)
2-) Çokçalışkan Halil, 2023. İlkokulda Fen Bilimleri Eğitimi Araştırmalarında Eğilimler: 2018-2023 Yılları Arası Gerçekleştirilen Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumuna (USOS-2023)
3-) Yorulmaz Alper, Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, 2022. Matematiksel problem çözmeye ilişkin inanç ile matematik kaygısı arasındaki ilişkide bilişsel esnekliğin aracılık rolü: Sınıf öğretmeni adayları. 20th International Primary Teacher Education Symposium
4-) Çokçalışkan Halil, 2021. Sınıf öğretmeni adaylarının çevre, çevre eğitimi ve ekoloji kavramlarına ilişkin algılarının incelenmesi. 5th International Limitless Education and Research Symposium (ISLER 2021)
5-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2021. Bilimsel araştırma projesi hazırlayan sınıf öğretmeni adaylarının sürece ilişkin deneyimleri. 19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021)
6-) Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, Çelik Özkan, 2021. Çevre sorunları ve sorumlulukları hakkında sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri. 19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021)
7-) Akaydın Birsen Berfu, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2019. İlkokul Öğrencilerinin Üst Bilişsel Farkındalıkları İle Karar Verme Becerileri Algısı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)
8-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, 2019. Öğretmen Kimliğinin Oluşmasında Öğretmen EğitimiProgramının Etkinliğine İlişkin İnancın Etkisi. 3. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMASEMPOZYUMU (USEAS 2019)
9-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretimi Kavramlarına Yönelik Oluşturdukları Metaforlar. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
10-) Yorulmaz Alper, Kılıç Zeynep, Ünsal Fatma Özge, Çokçalışkan Halil, 2018. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gözünden İlkokulda Uygulanan Etkinlikler. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
11-) Can Süleyman, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, Durukan Erdil, Dalaman Osman, 2018. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Formasyon Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Çilingir Emel, 2018. Determination Of Pre-Service Classroom Teachers? Opinions About The Concept Of Early Algebra. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018)
13-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Medya Okuryazarlığına Etkisinin İncelenmesi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
14-) Sidekli Sabri, Haskırış Elif, Çokçalışkan Halil, 2018. Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnancını Belirlenmesi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
15-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2018. Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
16-) Yorulmaz Alper, Uysal Hümeyra, Çokçalışkan Halil, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üst Bilişsel Farkındalıkları İle Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnançları Arasındaki İlişki. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017)
17-) Çokçalışkan Ayten, Çokçalışkan Halil, 2017. The Relationship Between Pre-Service Primary School Teachers’ Foreign Language Classroom Anxiety and Self-Regulated Learning Strategies. 3rd International Symposium on Language Education and Teaching
18-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öz-Yeterlikleri ve Özdüzenleme Becerileri Arasındaki ilişki. 7th International Congress of research in Education
19-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Can Süleyman, 2017. Beden Eğitimi ve Sınıf Öğretmenlerinin Sergiledikleri Örgütsel Muhalefet ve Örgütsel Sessizlik Arasındaki İlişki. IX. International Congress of Educational Research
20-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Sidekli Sabri, 2017. Sınıf öğretmeni adaylarının matematikte kanıt yapmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi. IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
21-) Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, Can Süleyman, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Algıları ve Öğretme Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi. 7th International Congress of research in Education
22-) Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünme ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi. III. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)
23-) Çokçalışkan, H., Çokçalışkan, A., 2016. Investigating the prospective primary school teachers English self–efficacy belief. XV. International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2016)
24-) Çokçalışkan, H., Çelik, Ö., 2016. Sınıf Öğretmeni adaylarının çevre farkındalıkları ve çevre tutumlarının incelenmesi. XV. International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2016)
25-) Çokçalışkan, H., Yorulmaz, A., Can, S., 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının çeşitli değişkenler açısından sınıf değerlendirme atmosferi algılarının incelenmesi. III. International Eurasian Educational Research Congress
26-) Çokçalışkan, H., Görgen, İ., 2015. Tematik Portfolyo Uygulamasının Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme Dersindeki Başarı, Kalıcılık Ve Derse Yönelik Tutum Üzerine Etkisi. II. International Eurasian Educational Research Congress
27-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fene Yönelik Tutumları. 7. International Congress of Educational Research
28-) Aykırı, K., Çokçalışkan, H., 2015. Televizyonun Değerler Eğitiminde Kullanımına İlişkin Sınıf ve Sosyal bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri ve Uygulamaları. 7. International Congress of Educational Research
29-) Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. 7. International Congress of Educational Research
30-) Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., Önal, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Durumlarının Belirlenmesi. IInd International Eurasian Educational Research Congress

(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Derslerine Yönelik sorunları ve Çözüm Önerileri. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
2-) Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
3-) Çokçalışkan, H., Öğretmen, S., 2015. Birleştirilmiş Sınıflar: Fen Dersinde Neler Oluyor?. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
4-) Korkut, Ü., Çokçalışkan, H., Dalka, S., 2012. Öğretmen Adaylarının Yönetici (Müdür, Müdür Yardımcısı) Kavramıyla İlgili Metaforları. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
5-) Çokçalışkan, H., Korkut, Ü., Dalka, S., 2012. İlköğretim 4-5 Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Öğretmen Kılavuz Kitabındaki Etkinlikler Hakkındaki Görüşleri ve Yararlanma Şekilleri. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
6-) Çokçalışkan, H., Korkut, Ü., Dalka, S., 2012. İlköğretim Öğrencilerinde Düşünme Becerilerini Geliştirmek İçin Altı Şapkalı Düşünme Tekniği. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
7-) Dalka, S., Yanık, H., Korkut, Ü., Takak, T., Çokçalışkan, H., 2012. Sınıf Öğretmenlerinin Bilgi Okuryazarlığı Becerilerinin Öğrencilerinin Performans ve Proje Görevlerine Yansıması. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

(B-5)

1-) Çokçalıkan Ayten, Çokçalışkan Halil, 2023. İlkokulda İngilizce Dersine Giren Sınıf Öğretmenlerinin İngilizce Öğretimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi. 2. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK 2023)
2-) Çokçalışkan Halil, 2023. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları Dersi Hakkındaki Görüşleri. 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2023)

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Çokçalışkan Halil, 2023. İlkokulda matematik eğitimi okumaları/İlkokul matematik eğitiminde özdüzenlemeli öğrenmenin desteklenmesi. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: YORULMAZ, Alper

(D-11) Referee in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI-Expanded, SSCI and AHCI

1-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Milli Eğitim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2021. Hakemlik Sayısı: 5
9-) International Online Journal of Education and Teaching (IoJET). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) HAYEF: Journal of Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
11-) International Journal of Field Education (IJOFE). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
12-) İnönü University Journal of the Faculty of Education. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
13-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2020. Hakemlik Sayısı: 2
14-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2020. Hakemlik Sayısı: 5
15-) Eurasian Journal of Educational Research (EJER). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
16-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2019. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2019. Hakemlik Sayısı: 5

(D-13)

1-) 2021-2022 Uluslararası StarT Yarışması. 2022. Hakemlik Sayısı: 8
2-) 2020-2021 Uluslararası StarT Yarışması. 2021. Hakemlik Sayısı: 4
3-) 2019-2020 Uluslararası StarT Yarışması. 2020. Hakemlik Sayısı: 5

(D-6)

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. INTERNATIONAL PRIMARY EDUCATION RESEARCH JOURNAL.

(E-1)

1-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
9-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
10-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
15-) Investigation of primary school students’xx metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Activities conducted in primary school through the eyes of fourth graders - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
29-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) The Relationship between the Pre-service Classroom Teachers’ Techno Pedagogical Instructional Competencies and Epistemological Beliefs - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
31-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
32-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
33-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
34-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
36-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
37-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
38-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-3)

1-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Determınatıon of Pre-Servıce Teachers’ Adequate and Balanced Eatıng Habıts (The Case of Mugla) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) The Relationship between the Pre-service Classroom Teachers’ Techno Pedagogical Instructional Competencies and Epistemological Beliefs - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Investigation of primary school students’xx metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
2-) Determınatıon of Pre-Servıce Teachers’ Adequate and Balanced Eatıng Habıts (The Case of Mugla) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
6-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
10-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
13-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
14-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
17-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Investigation of primary school students’xx metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
21-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
22-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) The Relationship between the Pre-service Classroom Teachers’ Techno Pedagogical Instructional Competencies and Epistemological Beliefs - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
27-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
28-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
29-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
31-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
32-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
33-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2

(E-5)

1-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
6-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Investigation of primary school students’xx metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik özdüzenlemeli öğrenme envanterinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
11-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
18-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
19-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
20-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2

(E-6)

1-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 4
2-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik özdüzenlemeli öğrenme envanterinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) The Relationship between the Pre-service Classroom Teachers’ Techno Pedagogical Instructional Competencies and Epistemological Beliefs - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Determınatıon of Pre-Servıce Teachers’ Adequate and Balanced Eatıng Habıts (The Case of Mugla) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
10-) Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) The Relationship between the Pre-service Classroom Teachers’ Techno Pedagogical Instructional Competencies and Epistemological Beliefs - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
14-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
15-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(G-2) Being part of a project supported by international institutions (researcher, trainer, advisor, etc.)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: ? İklim ve çevre ile ilgili zorlukların üstesinden gelmek amacıyla Avrupa Birliği ve vatandaşları için Avrupa Yeşil Anlaşması ile ilgili faaliyetleri konusunda farkındalık yaratmak.? Toplumda iklim değişikliğinin olumsuz etkilerine karşı farkındalık sağlanması,? Bilimsel bilginin geniş toplum kitlelerine ulaştırılması,? Bilim ve teknoloji arasındaki etkileşimin kavratılması,? Doğa – bilim ve teknolojiyle ilgili konularda farkındalık oluşturması,? Bilimsel bilginin topluma eğlenceli ve anlaşılır şekilde kavratılması,? Özellikle çocuklar ve gençler olmak üzere toplumun her kesiminden her yaş grubundan kitlelerin katılımının sağlanmasıdır.. Proje Türü: H2020. Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali - Sustainable Environment and Climate Change International Science Festival SECC-SCIFEST. 2021-2021

(G-4)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Fen Bilimleri Dersi Müfredatına Entegre Bir Müdahale Programının Ortaokul Öğrencilerinin Üst Düzey Bilişsel Becerilerine Etkisinin Örtük Büyüme Modelleriyle İzlenmesi. Proje Türü: -Tübitak 1001. Fen Bilimleri Dersi Müfredatına Entegre Bir Müdahale Programının Ortaokul Öğrencilerinin Üst Düzey Bilişsel Becerilerine Etkisinin Örtük Büyüme Modelleriyle İzlenmesi. 2023-2026
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bodrum İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün TÜBİTAK 4007 Bilim Şenlikleri Destekleme Programı kapsamında hayata geçirdiği "'Yarımadanın Doğasında Bilim ve Sanat" başlıklı Bilim Şenliği, 13-14-15 Ekim 2022 tarihlerinde Bodrum Umurça Parkı'nda gerçekleştirildi.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4007 - Yarımadanın Doğasında Bilim ve Sanat. 2022-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Bilim Şenliği Formula 1. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4007 Muğla'nın Bilim Yolcuları. 2021-2021
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Okul Öncesi Öğretmenlerine STEM A uygulamalı eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Alanında Uzmanlar İle Okul Öncesi Öğretmenleri STEM A Uygulamalı Eğitimini Tecrübe Ediyor. 2019-2019
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Muğla Bilim Şenliği - Gizemli Kemikler atölyesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBITAK 4007 Muğla Bilim Şenliği. 2018-2018

(G-8)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Proje No 12/42 Türkiye’de çocukları okul öncesi eğitim alan ebeveynlerin, çocuklarına oyuncak alırken gösterdikleri eğilimleriyle birlikte bilinç düzeylerini belirleyerek, dikkat etmeleri gereken hususları öne çıkarmak olup, sonucunda da daha doğru ve daha sağlıklı oyuncak seçimi için bilinçlenmeleri sağlamayı amaçlamaktadır.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkiye'de Okul Öncesi Eğitimi Alan Öğrencilerin Anne-Babalarının Oyuncak Seçimindeki Eğilimlerinin Belirlenmesi. 2012-2015

(I-10)

1-) kültür varlıklarının öğrenilmesi ve farkındalık yaratılması. Türkiye. . 2014

(I-5)

1-) 2. International Primary Education Congress (UTEK2019). Türkiye. . 2019
2-) 15th International Primary Teacher Education Symposium. Türkiye. . 2016
3-) IIIrd International Eurasian Educational Research Congress. Türkiye. . 2016
4-) XXIV. International Congres of Creative Drama. Türkiye. . 2014

(I-6)

1-) TÜBA IV. Uygulamalı Bilim Eğitimi Kursu. Türkiye. . 2016

(I-9)

1-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2023
2-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2022
3-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2021
4-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2020
5-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2019
6-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2018
7-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğünce okul öncesi eğitim ile ilköğretim okul ve kurumlarının eğitim ve öğretim programlarını, ders kitaplarını, eğitim araç ve gereçlerini hazırlama veya hazırlatma komisyonu (Program Geliştirme Uzmanı - 6. Sınıf İngilizce Dersi). Türkiye. . 2018
8-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğünce okul öncesi eğitim ile ilköğretim okul ve kurumlarının eğitim ve öğretim programlarını, ders kitaplarını, eğitim araç ve gereçlerini hazırlama veya hazırlatma komisyonu (Program Geliştirme Uzmanı-7. Sınıf Matematik Dersi). Türkiye. . 2018
9-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2017
10-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğünce okul öncesi eğitim ile ilköğretim okul ve kurumlarının eğitim ve öğretim programlarını, ders kitaplarını, eğitim araç ve gereçlerini hazırlama veya hazırlatma komisyonu (Program Geliştirme Uzmanı-7. Sınıf Matematik Dersi). Türkiye. . 2017

Courses

TSE10002 2023-2024 Bahar

ÇEVRE EĞİTİMİ

TSE20006 2023-2024 Bahar

ÇEVRE EĞİTİMİ

TSE40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

TSE20003 2023-2024 Güz

FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI

TSE40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

TSE10002 2022-2023 Bahar

ÇEVRE EĞİTİMİ

TSE40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

TSE20003 2022-2023 Güz

FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI

TSE40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1