Personel

Doç.Dr. ALİ TÜRKER
Doç.Dr.
Ali Türker
@ E-posta
aturker@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 2057

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Ortaca Meslek Yüksekokulu / Seyahat Turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü / Turizm Ve Seyahat Hizmetleri Programı

Kadro Birimi

Ortaca Meslek Yüksekokulu / Seyahat Turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü / Turizm Ve Seyahat Hizmetleri Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Seyahat İşletmeciliği Bölümü 2005

Yüksek Lisans

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği ABD 2008

Doktora

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme ABD 2013

Yayin Bilgileri

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Aliyev Javid, Türker Ali, 2023. Çalışanların Sosyal Zeka Seviyelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımları Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği. Journal of Travel and Tourism Research
2-) Ayaz Nermin, Türker Ali, 2021. Villa Tipi Konaklama Ünitelerinin Nitelikleri: Seyahat Acentaları Web Siteleri Üzerinden Bir Değerlendirme. Journal of Travel and Tourism Research
3-) Köksal Gökhan, Türker Ali, 2019. Profesyonel Turist Rehberlerinin Kültürel Zekâ Seviyelerinin Mesleğe BakışAçıları Üzerine Etkisi. Journal of Travel and Tourism Research
4-) Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, 2017. Çağdaş Pazarlama İletişim Kanallarının Butik Oteller Tarafından Kullanım Etkinliğinin Analizi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
5-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. PAZARLAMA İLETİŞİM KANALI OLARAK SOSYAL MEDYANIN TURİST REHBERLERİ TARAFINDAN KU. The Journal of Social Sciences
6-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikâyetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması. Researcher Social Science Studies
7-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ DÜZEYLERİNİN TURİZM SEKTÖRÜNDE KALMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ: ORTACA MYO ÖRNEĞİ. the Journal of Academic Social Sciences
8-) Türker, A., 2016. Duygusal Zeka ve Duygusal Emeğin Satış Performansına Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. "İŞ, GÜÇ" Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
9-) Türker, A., 2016. Duygusal Beceri Değerlendirme Sürecinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Turist Rehberleri Üzerine bir Uygulama. SOİD
10-) Korkmaz Nazan, Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, Işık Selim, 2016. Agro-Turizm Kapsamında Narın Turistik Ürün Olarak Kullanımı: Ortaca Örneği. IJSES Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi
11-) Türker, A., Kurt, S., Özaltın Türker, G., 2016. Fakelore ve Folklorizmin Turizm ile İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. TURAN-SAM
12-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Deneyimsel Pazarlamanın Halk Bilimi Ürünlerinde Kullanımı: Yaşayan Müze Örneği. Akademik bakış Dergisi
13-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2015. Turizm Çalışanlarının Boş Zaman Tutumlarının Ölçülmesi: Muğla İli Örneği . Akademik Bakış Dergisi
14-) Türker, A., İşçi, C., Özaltın Türker, G., 2015. Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. Akademik Bakış Dergisi
15-) Türker, A., Özaltın Türker, G., Çelik, A., 2015. Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi . Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
16-) Çokişler, N., Türker, A., 2015. Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı. Karam Karadeniz Araştırmaları Dergisi
17-) Çokişler, N., Türker, A., 2015. Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
18-) Türker, A., 2015. Çevrimiçi Seyahat Topluluklarına Üye Olma ve Aktif Katılımda Bulunma Nedenleri Arasındaki İlişkinin Kanonik Korelasyon Analizi ile İncelenmesi. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi
19-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2014. Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi. International Journal of Science Culture and Sport
20-) Güzel, F.Ö., Türker, A., Şahin, İ., 2014. Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi
21-) Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
22-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği. Electronic Journal of Vocational Colleges
23-) Türker, A., Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., Duman, F., 2014. Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi. International Journal of Science Culture and Sport
24-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2014. Tatil Yeri Seçiminde Ülke İmajının Turistin Risk Algısı Üzerine Etkisi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
25-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2013. Türkiye'de Tatil Yapan Turistlerin Algıladıkları Risk Türleri. SOİD
26-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2013. GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. Electronic Journal of Vocational Colleges
27-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2013. Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
28-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2010. Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği. Süleyman Demirel Ünv. İ.İ.B.F. Dergisi

(A-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanan kitap eleştirisi, teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar

1-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2018. İletişim Becerilerinin Satış Performansı ve Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2013. Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Algıladıkları Ülke İmajı ve Olumsuz Algılara İlişkin Çözüm Önerileri. Yeni Fikir Uluslararası Hakemli Fikir ve Araştırma Dergisi
2-) Türker, A., Çelik, İ., 2012. Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler. Yeni Fikir
3-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2010. Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı, 2020. Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) Salgını Sonrası Turizm ve Turist Rehberliği. TURNAD-Turist Rehberliği Nitel Araştırmalar Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İletişim Becerileri Düzeylerinin Turizm Sektöründe Kalma Eğilimlerine Etkisi: Ortaca MYO Örneği. International EJER Congress 2016
2-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Turizm Rehberliği Bölümü Öğrencilerinin Kültürel Zekâ Seviyelerinin Sektörde Kalma Eğilimleri Üzerindeki Etkisi. International EJER Congress 2016
3-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2015. Tüketicilerin Online Seyahat Topluluklarına Üye Olma ve Aktif Katılımda Bulunma Nedenleri. I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi
4-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2014. Sosyal Paylaşım Sitelerinin Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Konaklama İşletmelerinde Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Muğla İli Örneği. Tourman2014 Uluslararası Kongre: "Turizm İşletmeciliğinde Yeni Perspektifler"

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Antalya ve Ankara Karşılaştırması. 17. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2012. Ağızdan Ağıza İletişimin Ülke İmajı Üzerindeki Etkisi, , Akdeniz Üniversitesi. 13. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Türker, A., Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., 2012. Turizm Aktörü Olarak Profesyonel Turist Rehberlerinin Rehberlik Eğitim Sistemine Bakış Açılarını Belirlemeye Yönelik Bir Odak Grup Çalışması. Turizm Eğitimi Konferansı

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Türker Ali, Aslan Furkan, 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası/Sivas. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Kurt Sinan, Köksal Gökhan
2-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2023. Disiplinler Arası Yaklaşımlarla Kırsal Endüstri Mirası/Geleneksel Mesleklerin Turizm Ürünü Olarak Kullanımı: Muğla İli Örneği. Yayın Evi: Ege Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Baykal Füsun, Karadağ Arife
3-) Türker Ali, 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası/Tunceli. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Kurt Sinan, Köksal Gökhan
4-) Türker Ali, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Seyahat İşletmeleri. Yayın Evi: Detay Yayınları Editör Adı: Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı
5-) Türker Ali, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Girişimcilik. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı
6-) Kaya Ozan, Türker Ali, 2022. Yavaş Turizm ve Türkiye'deki Yavaş Turizm Destinasyonları/Yavaş Turizm Temaları. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Öter Zafer, Yumuk Yurdanur
7-) Türker Ali, Aslan Furkan, 2021. Turist Rehberleri İçin Şehir Turu Rehberi/Sivas. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: Türker Ali, Köksal Gökhan
8-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2021. Destinasyon Yönetimi ve Pazarlaması: Yeni Normal/Destinsyon Yönetimi ve E-Turizm. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Özer Özgür
9-) Kurt Sinan, Türker Ali, 2021. Turist Rehberleri İçin Genel Mitoloji Cilt I/Dede Korkut Hikayeleri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çakmak, Tolga Fahri
10-) Türker Ali, Köksal Gökhan, 2020. Türk Turizmine Kanat Gerenler Cilt V Kadın Turizmciler/June Haimoff (Kaptan june): İztuzu Plajı’nı Kurtaran Kahraman. Yayın Evi: Detay yayıncılık Editör Adı: Kozak Metin, Kozak Nazmi
11-) Gölbaş Alper, Türker Ali, 2020. Turist Rehberleri İçin ANADOLUDA ANTİK KENT VE MERKEZLER/Kaunos. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Tolga Fahri Çakmak
12-) Türker Ali, 2020. Anadolu’da İnanç Turizmi Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar/Hz. Eyüp Peygamber: Sabır Makamı (Şanlıurfa). Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Güzel, Fatma Özlem
13-) Türker Ali, 2020. Anadolu’da İnanç Turizmi Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar/Düzgün Baba: Hızır İnanışıyla Özdeşleştirilen Bir Evliya. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Güzel, Fatma Özlem
14-) Türker Ali, 2019. Güncel Turizm Sorunları/Turime İlişkin Yasal Düzenlemelerde Yaşanan Sorunlar ve Eksiklikler. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Özaltın Türker Gülay
15-) Türker Ali, 2019. Kavramdan Uygulamaya Turist Rehberliği Mesleği/Tur Yönetimi Uygulaması. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Köroğlu Özlem, Güzel Fatma Özlem
16-) Türker Ali, Köksal Gökhan, 2018. Turist Rehberliği Üzerine güncel Araştırmalar/Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistlere Aktalarılmasının Turist Rehberleri Açısından Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Necdet Hacıoğlu Cevdet Avcıkurt, Arzu Kılıç, Hasret Ulusor Yıldırım

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Türker Ali, 2020. 21. Yüzyıl Değerleri/Kritik Düşünme ve Problem Çözme. Yayın Evi: Detay Anattolia Akademik Yayıncılık Editör Adı: Kaya, Ozan
2-) Türker Ali, 2009. Turizm Mevzuatı/Dünyada ve Ülkemizde Turizm. Yayın Evi: Lisans Editör Adı: Nursel Çitli
3-) Çitli, N., Bilgiçli, İ., Türker, A., Karal, B., 2009. "Turizm Mevzuatı" içinde "Dünyada ve Ülkemizde Turizm". Yayın Evi: Lisans Editör Adı: Nursel Çitli

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Akademik Bakış. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Turizm ve Araştırma Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri.
3-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. TURİST REHBERLERİ İÇİN ŞEHİR TURU REHBERİ.

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2019. Güncel Turizm Sorunları.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Tatil Yeri Seçiminde Ülke İmajının Turistin Risk Algısı Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 9
2-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 10
3-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 14
4-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
5-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
6-) Tatil Yeri Seçiminde Ülke İmajının Turistin Risk Algısı Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
7-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
8-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
9-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
10-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 10
11-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Algıladıkları Ülke İmajı ve Olumsuz Algılara İlişkin Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
12-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
13-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
14-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
15-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
16-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
17-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
18-) Agro-Turizm Kapsamında Narın Turistik Ürün Olarak Kullanımı: Ortaca Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
19-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
20-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 15
2-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 12
3-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 17
4-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 16
5-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9
6-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 23
7-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 11
2-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 12
3-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 7
5-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 10
6-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
7-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 12
8-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 8
9-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 12
10-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 8
11-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
12-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
13-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
14-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
15-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 10
16-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 12
17-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 13
18-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
19-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
20-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 13
21-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
22-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 12
23-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 5
24-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
25-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
26-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
27-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
28-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 5
29-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
30-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
31-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
32-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
33-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
34-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
35-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
36-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
37-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
38-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
39-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 5
40-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
2-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
3-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
4-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
5-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Algıladıkları Ülke İmajı ve Olumsuz Algılara İlişkin Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
6-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
7-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
8-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
9-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 4

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
2-) Duygusal Zeka ve Duygusal Emeğin Satış Performansına Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Turist Rehberleri İçin ANADOLUDA ANTİK KENT VE MERKEZLER/Kaunos - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye'de Tatil Yapan Turistlerin Algıladıkları Risk Türleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Turist Rehberliği Üzerine güncel Araştırmalar/Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistlere Aktalarılmasının Turist Rehberleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Turizm Aktörü Olarak Profesyonel Turist Rehberlerinin Rehberlik Eğitim Sistemine Bakış Açılarını Belirlemeye Yönelik Bir Odak Grup Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Çağdaş Pazarlama İletişim Kanallarının Butik Oteller Tarafından Kullanım Etkinliğinin Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Fakelore ve Folklorizmin Turizm ile İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
18-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
19-) Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) Salgını Sonrası Turizm ve Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
21-) Türkiye'de Tatil Yapan Turistlerin Algıladıkları Risk Türleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
23-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
24-) Kavramdan Uygulamaya Turist Rehberliği Mesleği/Tur Yönetimi Uygulaması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
25-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Algıladıkları Ülke İmajı ve Olumsuz Algılara İlişkin Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
26-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
27-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
28-) Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
29-) Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) Salgını Sonrası Turizm ve Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
30-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
31-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
32-) Anadolu’da İnanç Turizmi Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar/Düzgün Baba: Hızır İnanışıyla Özdeşleştirilen Bir Evliya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
33-) İletişim Becerilerinin Satış Performansı ve Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
34-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
35-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
36-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
37-) Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Antalya ve Ankara Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
38-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
39-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
40-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
41-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
42-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
43-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
44-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
45-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Kültürel Zekâ Seviyelerinin Mesleğe BakışAçıları Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
46-) Duygusal Beceri Değerlendirme Sürecinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Turist Rehberleri Üzerine bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
47-) Turizm Aktörü Olarak Profesyonel Turist Rehberlerinin Rehberlik Eğitim Sistemine Bakış Açılarını Belirlemeye Yönelik Bir Odak Grup Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
48-) Fakelore ve Folklorizmin Turizm ile İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
49-) PAZARLAMA İLETİŞİM KANALI OLARAK SOSYAL MEDYANIN TURİST REHBERLERİ TARAFINDAN KU - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
50-) Sosyal Paylaşım Sitelerinin Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Konaklama İşletmelerinde Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
51-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
52-) Kavramdan Uygulamaya Turist Rehberliği Mesleği/Tur Yönetimi Uygulaması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
53-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

Verdiği Dersler

PZR1906 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SATIŞ YÖNETİMİ

RTV1901 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İLETİŞİM

TSH2803 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

TUİ 5506 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Uluslararası Turizm

AKD2000 2023-2024 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

PZR1906 2023-2024 Bahar

SATIŞ YÖNETİMİ

TOİ2018 2023-2024 Bahar

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

TOİ2538 2023-2024 Bahar

KÜLTÜREL MİRAS TURİZMİ**

AKD2000 2023-2024 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

PZR2809 2023-2024 Güz

TURİZM PAZARLAMASI

RTV1901 2023-2024 Güz

İLETİŞİM

TSH1003 2023-2024 Güz

TUR OP. VE SEYAHAT ACENTECİLİĞİ

TSH2803 2023-2024 Güz

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

AKD2000 2022-2023 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

PZR1906 2022-2023 Bahar

SATIŞ YÖNETİMİ

TOİ2018 2022-2023 Bahar

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

TOİ2538 2022-2023 Bahar

KÜLTÜREL MİRAS TURİZMİ**

AKD2000 2022-2023 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

PZR2809 2022-2023 Güz

TURİZM PAZARLAMASI

PZR2815 2022-2023 Güz

SATIŞ YÖNETİMİ

RTV1901 2022-2023 Güz

İLETİŞİM

TSH2803 2022-2023 Güz

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

TSH2803 2022-2023 Güz

TUR.OP.VE SEYAHAT ACENTECİLİĞİ