(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Akdemir Ruşen, Fırat Aytekin, 2024. MEASURING TRUST IN SHARING ECONOMY AND EVALUATING THE EFFECT ON SHARING INTENTION ACROSS TWO CULTURES. Èasopis za ekonomiju i trzišne komunikacije“
2-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Çetin Gürcan, Özkoç Hatice Hicret, Fırat Aytekin, Gülsunar Gazel Gamze, 2024. Investigation of user-product interaction by determining the focal points of visual interest in different types of kitchen furniture: An eye-tracking study. Displays
3-) Fırat Aytekin, Sayılan Ali Burak, 2023. A Survey on The Effects of R&D, Advertising Spendings on Businesses Revenue and The Competitive Parity Method. Journal of Community Positive Practices
4-) Fırat Aytekin, Özaltın Türker Gülay, Metin İsmail, 2014. Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla. International Journal of Academic Research
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Yagublu Gulshan, Fırat Aytekin, 2022. MENŞE ÜLKE İMAJININ MÜŞTERİ RİSK ALGISI VE MÜŞTERİ GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ: AZERBAYCAN’DAKİ TÜRK MARKALARI. Girisimcilik Inovasyon ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi
2-) Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2020. Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
3-) Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2020. Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
4-) Şahin Ayşe, Fırat Aytekin, 2018. Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi. Turkish Journal of Marketing
5-) Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2017. Hizmet Algılanan Değeri Açısından Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Araştırma. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies)
6-) Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2017. Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS)
7-) Fırat Aytekin, Öney Tugay, 2017. Kamu Acil Yardım Ekiplerinde Kurumsal İmaj: Muğla İtfaiye Örneği. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
8-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Fatma, 2016. Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama. Soyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
9-) Fırat Aytekin, Aydın Ali Emre, 2016. Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma . Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
10-) Fırat Aytekin, Bulut Zeki Atıl, Karabulut Ali Naci, 2014. Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
11-) Fırat Aytekin, Kutucuoğlu Kemal Yüce, Arıkan Saltık Işıl, Tunçel Özgür, 2013. Consumption Consumer Culture and Consumer Society. Journal of Community Positive Practixe
12-) Fırat Aytekin, Açıkgöz İlgi, 2011. Konaklama İşletmelerinin Kriz Döneminde Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri. M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
13-) Fırat Aytekin, Ansen Eda Nazan, 2009. Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği. ÇOMU Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2024. PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN DİJİTAL BAĞIMLILIK ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Cankiri Karatekin Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi
2-) Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Fırat Aytekin, 2023. TÜKETİCİ YALNIZLIĞININ ALIŞVERİŞ MOTİVASYONU ÜZERİNE ETKİSİ. Doğuş Üniversitesi Dergisi
3-) Akdemir Ruşen, Fırat Aytekin, 2022. PAYLAŞIM EKONOMİSİNDE BİREYLERİN DİJİTAL PLATFORMLARDA ÜRÜN/HİZMET KİRALAMA NİYETLERİNİN AJZEN’İN PLANLANMIŞ DAVRANIŞ TEORİSİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Akademik Hassasiyetler
4-) Aydın Ali Emre, Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, 2015. Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması. Tüketici ve Tüketim Araştırmalrı Dergisi
5-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Fatma, 2015. Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması. Yönetim Bilimleri Dergisi
6-) Fırat Aytekin, Tunçel Özgür, Arıkan Saltık Işıl, Kutucuoğlu Kemal Yüce, 2012. Toplumsal Paradigmadaki Değişimler Bağlamında Tüketim Diyalektiğine Bakış. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
7-) Fırat Aytekin, Bayrakdaroğlu Funda, 2009. Siyasal Pazarın Coğrafi Bölümlendirilmesine İlişkin Genç Seçmenlere Yönelik Bir Analiz. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
8-) Fırat, A., Azmak, E., 2007. “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı”. KMÜ İ.İ.B.F. Dergisi
9-) Ersoy Hüseyin, Fırat Aytekin, 2006. Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
10-) Tanyeri, M., Fırat, A., 2005. “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)”. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
11-) Fırat Aytekin, 1999. Kriz Dönemlerinde İşletmelerde İzlenecek Pazarlama Stratejileri. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Fırat Aytekin, Mortaş Mustafa, 2006. Bilgi Üretim Sürecinde Örgütsel Öğrenme. Pazarlama Dünyası
2-) Fırat Aytekin, Mortaş Mustafa, 2005. Çokuluslu İşletmelerin Yabancı Ülkeye Giriş Yollarından Biri: Ortak Yatırım (Joint Venture). Mevzuat Dergisi
3-) Fırat, A., Emgin, O., 2005. “Sermaye Piyasası Kanunu’na Tabi Anonim Ortaklıkların Düzenledikleri Mali Tablolar İle Mali Yapı Analizlerinin Önemi”. Yaklaşım Dergisi
4-) Fırat Aytekin, Firuzan Ali Rıza, 2004. Dağıtım Kanalının Etkinliğinin Artırılmasında Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing) Üzerine Bir Araştırma. Akademik Fener
5-) Fırat Aytekin, Elagöz İsmail, Aydemir Muzaffer, 2001. Satışta Etik Sorunlar ve Satışçı Sorumluluğunun Önemi. TSE Standard Ekonomik ve Teknik Dergi
(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Bayrakdaroğlu Funda, Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, 2016. Tüketim Tarzı Olarak Vejetaryenlik Vegan ve Vejetaryen Tüketicilerin Davranışlarına İlişkin Netnografik Bir İnceleme. 21st Marketing Congress 21. Pazarlama Kongresi
2-) Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, Bayrakdaroğlu Funda, Aydın Ali Emre, 2013. Şehir Markalaşmasında İhracata Dayalı Ürünlerin Rekabet Aracı Olarak Rolü: Muğla İline Yönelik Bir İnceleme. Muğla Değerleri Sempozyumu
3-) Baldemir Ercan, Fırat Aytekin, Metin İsmail, Akyurt Kurnaz Hande, 2011. İlçelerin Turizm Potansiyellerinin Analitik Hiyerarşi Yöntemi İle Sıralanması: Muğla Örneği. 12. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Fırat Aytekin, Bayrakdaroğlu Funda, Karadağ Levent, 2009. Şehirlerin Pazarlamasında Turizm Bölgeleri İmajının Algılama Haritalarıyla İncelenmesi. 14. Ulusal Pazarlama Kongresi
5-) Fırat Aytekin, Bulut Zeki Atıl, Güler Mehmet Emre, 2008. Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma. 13. Ulusal Pazarlama Kongresi
(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2014. Stratejik İşbirliklerinin Geliştirilmesinin, Optisyenlik Müesseseleri Açısından Önemi. I. Ulusal Optisyenlik Sempozyumu
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2022. PAZARLAMA ALANINA GÜNCEL BİR BAKIŞ SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA VE TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİ KAVRAMLARINA YÖNELİK BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE
2-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Özkoç Hatice Hicret, Fırat Aytekin, Çetin Gürcan, Gülsunar Gazel Gamze, 2021. A Model for Visualization of Customer’s Attention That Occurs on the Furniture by Using Eye-Tracking Technology and Determination Its Effect on New Product Design. 1 st International Conference on Advances in Engineering, Architecture, Science and Technology
3-) Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2019. Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi. 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
4-) Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2019. Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi: Kalitatif Bir Analiz. 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
5-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, Günaydın Özge Elmas, 2019. Y KUŞAĞI BİREYLERİNİN İÇ GİRİŞİMCİLİK ALGILAMALARININ BELİRLENMESİ: TURİZM SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, FETHİYE ÖRNEĞİ. 4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
6-) Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2017. Havayolu Yolcu Pazarının Fiyat ve Zaman Duyarlılığı Temelinde Bölümlendirilmesi. I. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimler Kongresi
7-) Fırat Aytekin, Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, 2017. Üniversite Mezunlarının Girşimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma:Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Optisyenlik Programı Mezunları Örneği. III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
8-) Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2017. Ürün Algılanan Değeri Açısından Optisyenlik Müesseselerindeki Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi. I. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi
9-) Fırat Aytekin, Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, 2017. Sosyal Medyadaki Girişimcilik Paylaşımlarının Girişimcilik Niyetine Etkileri. III. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer
10-) Özen Ertan, Fırat Aytekin, Karaca Özkan, 2016. İşletmelerde Rekabeti Etkileyen Markalaşmanın Yetersizliği Ve Çözüm Önerileri. 3. ULUSLARARASI İŞLETME ÖĞRENCİLERİ KONGRESİ /3RD INTERNATIONAL CONFERENCE OF BUSINESS STUDENTS
11-) Metin İsmail, İncili Veysel, Çetin Numan Sabit, Fırat Aytekin, 2013. Küçük Ölçekli Elektrik Enerjisinin Üretiminin Çevreye Duyarlı Girişimcilik Açısından Önemi. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
12-) Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, 2012. Kadın Çalışanların İş Ahlakına Yönelik Tutum ve Davarnışları: Muğla İli Örneği. II. Uluslararası Ahilik Sempozyumu
13-) Baldemir, E., Fırat, A., Karabulut, A.N., Kaya, F., 2010. “The Effect of The Children Under Year Old on Families Food Purchasing Decision”. 2. International Symposium on Sustainable Development
14-) Fırat Aytekin, Dirlik Serkan, Bayrakdaroğlu Funda, 2007. Paradigm Changes in Marketing Value Creation and Strategies of The Edge of Chaos. International Conference on Business, Management and Ecanomics
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Özkoç Hatice Hicret, Çetin Gürcan, Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Gülsunar Gazel Gamze, 2023. FARKLI TİP MUTFAK MOBİLYALARINDA GÖRSEL İLGİ ODAKLARININ BELİRLENEREK KULLANICI-ÜRÜN ETKİLEŞİMİNİN
İNCELENMESİ: BİR GÖZ İZLEME ÇALIŞMASI. VII. Uluslararası Mobilya Kongresi IFC2023
2-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Çetin Gürcan, Özkoç Hatice Hicret, Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Gülsunar Gazel Gamze, 2021. GÖZ İZLEME TEKNOLOJİSİNİN MOBİLYA SATIŞLARINI ARTIRMAK İÇİN KULLANILABİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR MODEL
. 4.ULUSAL ÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞ BİRLİĞİ AR-GE VE İNOVASYON KONGRESİ
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Fırat Aytekin, Uzun Gülcan, 2023. HAYATI SANAT OLARAK YAŞAMAK/Bilgi Toplumunda Halkla İlişkilerin Dijital Dönüşümü. Yayın Evi: POST YAYINEVİ Editör Adı: Deveci Ümral, Yalçınkaya Şerife
2-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2023. SOSYAL, BEŞERI VE İDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXIV/SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMAYA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Kazaz Arzu
3-) Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Fırat Aytekin, 2023. YEŞİL EKONOMİDE GÜNCEL EĞİLİMLER/YEŞİL PAZARLAMA VE TÜRKİYE’DEKİ İŞLETMELERDE KULLANILAN UYGULAMA ÖRNEKLERİ. Yayın Evi: NOBEL BİLİMSEL ESERLER SERTİFİKA NO.: 20779 Editör Adı: Vatansever Deviren, Nursen., Duran, Tarık
4-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, 2021. BİREYDEN TOPLUMA COVİD-19 PANDEMİSİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR/COVİD-19 PANDEMİSİNİN TÜKETİCİLERİN İÇGÜDÜSEL SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Yayın Evi: Iksad Publications Editör Adı: ALTIPARMAK, Sümeyye
5-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, 2021. Muğla Kent Ekonomisi/Muğla İlinin Markalaşması ve Markalı Ürünler. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: BAHAR Ozan, AVCI Mehmet
6-) Fırat Aytekin, Uzun Gülcan, 2020. Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Tüketim ve Tüketim Yaklaşımlarının Gelişimi. Yayın Evi: Beta Basım Yayn Editör Adı: Marangoz Mehmet , Fırat Aytekin
7-) Fırat Aytekin, Işık Şengül, 2020. Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Gönüllü Sade Yaşam. Yayın Evi: Beta Basım Yayın Editör Adı: Marangoz Mehmet , Fırat Aytekin
8-) Fırat Aytekin, Uzun Gülcan, 2020. Edebiyatta Jest ve Mimik/Reklam Metinlerinde Jest ve Mimik Kullanımı. Yayın Evi: KİTABEVİ Yayınları Editör Adı: Deveci Ümral, Akgöl Ahmet
9-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Fatma, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: BABACAN, Hasan, SOLDATOVIC, Tanja, DELOBEGOVIC DZANIC, Nihada
10-) Kömürcüoğlu Fatma, Fırat Aytekin, 2018. Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III/Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi A.Ş. Editör Adı: Azmi YALÇIN
11-) Fırat Aytekin, Kızgın Yıldıray, 2017. Pazarlama Yönetimi/Kriz ve Durgunluk Dönemlerinde Pazarlama Yönetimi. Yayın Evi: Beta Editör Adı: Mehmet Marangoz
12-) Fırat Aytekin, Dirlik Serkan, 2008. Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü. Yayın Evi: Nobel Yayın Dağıtım Editör Adı: Bekmez, Selahattin
13-) Fırat Aytekin, Mortaş Mustafa, Dirlik Serkan, 2008. Güncel İşletmecilik Konuları/Yeşil Pazarlama (Green Marketing). Yayın Evi: Tablet Yayınları Editör Adı: Doğan, Zeki, İnal, M. Emin
14-) Fırat Aytekin, Dirlik Serkan, 2007. Hizmet Kalitesi Kavramlar Yaklaşımlar ve Uygulamalar/Müşteri ve Kalite. Yayın Evi: Detay Yayınları Editör Adı: Gümüşoğlu, Şevkinaz, Pırnar, İge, Akan Perran, Akbaba, Atilla
(C-6) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Aytekin, F., Ali Emre, A., 2011. Pazarlama İlkeleri-Dağıtım Kanalları. Yayın Evi: BETA Editör Adı: CANAN AY
2-) Alkan Gönül, Fırat Aytekin, 2005. Uluslararası Rekabet Sürecinde Türkiye/Avrupa Birliği’ne Giriş Sürecinde Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin Rekabet Güçlerinin Belirlenmesi. Yayın Evi: Beyaz Yayınları Editör Adı: Gökalp, M. Faysal, Kesbiç, C. Yenal
(C-3) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, Daşkıran Filiz, 2017. III. Girişimcilik İstihdam ve Kariyer Kongresi Bildiri Kitabı/. Yayın Evi: Birlik Fotokopi Baskı Ozalit Gıda San. Tic. Ltd. Şti Editör Adı: MARANGOZ MEHMET,FIRAT AYTEKİN,DAŞKIRAN FİLİZ
(D-3) Diğer uluslararası hakemli veya TR Dizin kapsamındaki dergilerde baş editörlük/konuk editörlük (her yıl için)
1-) SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ. 2014. Hakemlik Sayısı:
(D-8) Diğer uluslararası hakemli veya TR Dizin kapsamındaki dergilerde editör yardımcılığı, alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği (her yıl için)
1-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı:
2-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı:
3-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı:
4-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı:
5-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı:
6-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı:
7-) SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ. 2013. Hakemlik Sayısı:
8-) SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ. 2012. Hakemlik Sayısı:
9-) SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ. 2011. Hakemlik Sayısı:
(D-11) Diğer uluslararası yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) HAVAYOLU İŞLETMELERİNDE PAZAR BÖLÜMLENDİRME. 2021. Hakemlik Sayısı:
2-) Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar. 2020. Hakemlik Sayısı:
3-) IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENTAND CAREER CONGRESS PROCEEDINGS BOOK. 2019. Hakemlik Sayısı:
4-) III. Uluslararası Girişimcilik İstahdam ve Kariyer Kongresi Bildiriler Kitabı. 2017. Hakemlik Sayısı:
(D-14) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergilerde hakemlik
1-) International Journal of Hospitality Management. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
3-) MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
4-) Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Öneri Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Management and Political Sciences Review. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (UUSBD). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi . 2019. Hakemlik Sayısı: 4
14-) Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
15-) İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
16-) Business and Economics Research Journal (BERJ). 2018. Hakemlik Sayısı: 3
17-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 7
18-) Research Journal of Business and Management (RJBM). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
(D-17) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki dergilerde hakemlik
1-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Yönetim Bilimleri Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Journal of Internet Applications and Management. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
8-) BAP. 2016. Hakemlik Sayısı: 5
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
2-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
4-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
7-) “The Effect of The Children Under Year Old on Families Food Purchasing Decision” - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) MENŞE ÜLKE İMAJININ MÜŞTERİ RİSK ALGISI VE MÜŞTERİ GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ: AZERBAYCAN’DAKİ TÜRK MARKALARI - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
4-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
5-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
6-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
11-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
12-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
13-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
14-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
15-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
16-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
17-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) MENŞE ÜLKE İMAJININ MÜŞTERİ RİSK ALGISI VE MÜŞTERİ GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ: AZERBAYCAN’DAKİ TÜRK MARKALARI - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Tüketim ve Tüketim Yaklaşımlarının Gelişimi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) PAYLAŞIM EKONOMİSİNDE BİREYLERİN DİJİTAL PLATFORMLARDA ÜRÜN/HİZMET KİRALAMA NİYETLERİNİN AJZEN’İN PLANLANMIŞ DAVRANIŞ TEORİSİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
7-) Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
9-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Y KUŞAĞI BİREYLERİNİN İÇ GİRİŞİMCİLİK ALGILAMALARININ BELİRLENMESİ: TURİZM SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, FETHİYE ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
11-) Hizmet Algılanan Değeri Açısından Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
24-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
29-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
31-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
33-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
34-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 6
35-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
36-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
37-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
38-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
39-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
40-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
41-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
42-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
43-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
44-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
45-) Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
46-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
47-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
48-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
49-) Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
50-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
51-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
52-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
53-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
54-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
55-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
56-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
57-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) MENŞE ÜLKE İMAJININ MÜŞTERİ RİSK ALGISI VE MÜŞTERİ GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ: AZERBAYCAN’DAKİ TÜRK MARKALARI - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 4
3-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Konaklama İşletmelerinin Kriz Döneminde Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Hizmet Algılanan Değeri Açısından Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
19-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
21-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
23-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
24-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
25-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
26-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
27-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
28-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
29-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
3-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Tüketim ve Tüketim Yaklaşımlarının Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
21-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
23-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
25-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III/Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
31-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
32-) Kriz Dönemlerinde İşletmelerde İzlenecek Pazarlama Stratejileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
33-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
34-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
35-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
6-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Konaklama İşletmelerinin Kriz Döneminde Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Hizmet Kalitesi Kavramlar Yaklaşımlar ve Uygulamalar/Müşteri ve Kalite - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
10-) Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık veya sanatta yeterlik tezleri
1-) Tez Adı: ZAMAN PERSPEKTİFİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİMİN TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNE ETKİSİ. Konu: Tüketici Yenilikçiliği ve Sürdürülebilir Tüketim. Ayşe Gülgün-TÜRKEN. 2024
2-) Tez Adı: Tüketici Yalnızlığının Alışveriş Motivasyonu İle İçgüdüsel Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Konu: Tüketici Yalnızlığının Alışveriş Motivasyonu İle İçgüdüsel Satın Alma Davranışı. FATMA-KÖMÜRCÜOĞLU SOYTÜRK. 2023
3-) Tez Adı: Paylaşım ekonomisinde güven faktörünün ölçülmesi ve paylaşım niyetine etkisinin kültür bağlamında değerlendirilmesi. Konu: Paylaşım ekonomisi . RUŞEN-AKDEMİR. 2023
4-) Tez Adı: Algılanan Değerin Müşteri Memnuniyeti İle İlişkisinin Araştırılması: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Uygulama. Konu: Pazarlama. Fatih Mehmet-DEMİR. 2018
5-) Tez Adı: Havayolu İşletmelerinde Pazar Bölümlendirme ve Müşteri Tercihleri Açısından Değerlendirilmesi. Konu: Pazarlama. Ali-YILDIZ. 2018
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yüksek lisans tezleri
1-) Tez Adı: SOSYAL MEDYADA HELAL GIDA PAYLAŞIMLARININ İÇERİK ANALİZİ. Konu: Sosyal Medya ve Helal Gıda . MUHAMMET ÇAĞRI-ERKAN. 2024
2-) Tez Adı: Sivil Toplum Örgütlerinde Halkla İlişkiler Faaliyetleri Muğla Ticaret ve Sanayi Odası Örneği. Konu: Halkla İlişkiler. Bekir Çağatay-ÖZDEN. 2019
3-) Tez Adı: “Alternatif Tüketim Tarzı Olarak Gönüllü.Sadelik: Muğla Örneği”. Konu: Pazarlama. Şengül-IŞIK. 2019
4-) Tez Adı: “Mobil Pazarlama Uygulamalarının Destinasyon Seçimine Etkileri (Marmaris İlçesi Örneği)”. Konu: Pazarlama. İsmail-KILIÇ. 2019
5-) Tez Adı: Bireylerin hedonik tüketim davranışlarına sosyal medyanın etkisi. Konu: Pazarlama. AYŞE-ŞAHİN. 2018
6-) Tez Adı: Marina işletmelerinde yeşil pazarlama uygulamaları. Konu: Yeşil Pazarlama. ONUR-ERDOĞAN. 2017
7-) Tez Adı: Kamu acil yardım ekiplerinde kurumsal imaj: Muğla itfaiye örneği. Konu: Kurumsal İmaj. TUGAY-ÖNEY. 2017
8-) Tez Adı: "Pazarlama İletişim Sürecinin Etkinliğini Arttırmada Nöropazarlama: Bir Alan Araştırması". Konu: Nöropazarlama. Fatma -KÖMÜRCÜOĞLU. 2016
9-) Tez Adı: Örgütsel çatışma ve çalışan stresi ilişkisi: Özel hastane çalışanları üzerine bir araştırma. Konu: Örgütsel Çatışma, Çalışan Stresi. HACER-USLU. 2014
10-) Tez Adı: "Şirket Birleşmeleri ve Gözlükçülük İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama". Konu: Şirket Birleşmeleri. Mehmet Fatih -DEMİR. 2013
11-) Tez Adı: "Algılanan Liderlik Davranışları-İş Doyumu İlişkisi". Konu: Algılanan Liderlik. Sabire -Şen. 2012
12-) Tez Adı: "Pazarlama Bilgi Sistemleri: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma". Konu: Pazarlama Bilgi Sistemleri. Demet -SERVET. 2012
13-) Tez Adı: “Kriz Dönemlerinde Turistlerin Satı Alma Davranışlarının İncelenmesi: Bodrum Örneği”. Konu: Satı Alma Davranışları. Pınar -Eldem Çulhaoğlu. 2011
14-) Tez Adı: “Turizm İşletmelerinde Yeşil Pazarlama : Marmaris Örneği”. Konu: Yeşil Pazarlama. Serap -Turhan. 2011
15-) Tez Adı: “Turizm İşletmelerinde Kriz Dönemlerinde Pazarlama Stratejileri ve Muğla Örneği”. Konu: Kriz, Pazarlama Stratejileri. İlgi -Kalkan. 2011
16-) Tez Adı: “Siyasal Pazarlamada Konumlandırma: Siyasi Parti Liderlerinin Genç Seçmenlerce Algılanması”. Konu: Siyasal Pazarlama. Funda -Kaya. 2009
17-) Tez Adı: “Küçük ve Orta Ölçekli Konaklama İşletmelerinde Hedef Pazar Belirleme: Muğla İli’nde Faaliyet Gösteren Butik Oteller Üzerine Bir Araştırma”. Konu: Hedef Pazar Belirleme, KOBİ. Gülay -Özaltın. 2008
18-) Tez Adı: “Seyahat İşletmelerinde Elektronik Pazarlama Uygulamaları ve Antalya İlinde Faaliyet Gösteren A Grubu Seyahat Acentelerine Yönelik Bir Araştırma”. Konu: Elektronik Pazarlama . Eda Nazan -Ansen. 2008
(G-3) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede G.1 ve G.2 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: ”Cadianda” Projesi. Proje Türü: Avrupa Birliği. Üzümlü Gleneksel El Dokumacılığının Ekonomiye Kazandırılması. 2006-2006
(G-5) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Göz izleme teknolojisi ile mobilyalar üzerinde oluşan ilgi odaklarının görüntülenmesi ve yeni ürün tasarımındaki etkinliğinin belirlenmesi. 2021-2024
(G-8) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 2223-B Yurtiçi Bilimsel Etkinlik Düzenleme Desteği. 2019-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi kapsamında, “Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Girişimcilik Sertifika Programı” adlı proje (proje no:4150006). Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 1601 TÜBİTAK Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Destek Programı . 2015-2018
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi kapsamında, “Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Girişimcilik Sertifika Programı” adlı proje (proje no:4150006). Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 1601 TÜBİTAK Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Destek Programı. 2015-2018
(G-10) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük/koordinatörlük yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Pazarlama Bilgi Sistemleri: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma. 2013-2013
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Kurumsal Kaynak Planlaması Laboratuvarı 18/021. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. MSKÜ İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Kurumsal Kaynak Planlaması Laboratuvarı. 2018-2019
(L-10) Dekanlık/Müdürlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2024
2-) Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2023
3-) Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2022
4-) Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2021
5-) Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2020
(L-12) Bölüm Başkanlığı/Disiplinler arası ABD/ASD Başkanlığı, Dekan Yardımcılığı, Yüksekokul/Enstitü Müdür Yardımcılığı yapmak (her yıl için)
1-) Dekan Yardımcılığı. . . 2020
2-) Dekan Yardımcılığı. . . 2019
3-) Dekan Yardımcılığı. . . 2018
4-) Dekan Yardımcılığı. . . 2017
5-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2014
6-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2013
7-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2012
8-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2011
9-) Dekan Yardımcılığı. . . 2010
10-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2010
11-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2007
(L-13) Bölüm Başkan Yardımcılığı ve Anabilim/Anasanat Dalı Başkanlığı yapmak (her yıl için)
1-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2013
2-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2012
3-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2011
4-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2010
5-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2009
6-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2008
(L-24) Yurt Dışı Araştırma (Puansız)
1-) Academic Researcher. İngiltere. . 2013
(L-4) Alanı ile ilgili olarak, uluslararası bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak
1-) "V. Uluslararası Türk Dünyası Ekonomi Forumu". Türkiye. . 2017
2-) "V. Uluslararası STK'lar Kongresi". Türkiye. . 2008
(L-5) Alanı ile ilgili olarak, ulusal bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak
1-) Uluslararası Ticarette Pazarlamanın Gelişimi. Türkiye. . 2024
2-) "Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar". Türkiye. . 2019
3-) "Sektörel Gelişmeler Bağlamında Hizmet Kalitesi". Türkiye. . 2018
4-) "Turizmde Rekabetin Anahtarı: Turistik Ürün Çeşitlendirme". Türkiye. . 2017
5-) "Pazarlama Yönetiminde Güncel Yaklaşımlar". . . 2016
6-) "Çağdaş Pazarlama Metodları". 27.11.2015. Türkiye. 2013
7-) Otantik Çocuk Oyunları ve Oyuncakları "Oyun ve Reklam". Türkiye. . 2010
(L-9) Rektörlük tarafından kurum içi/kurum dışı oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu. Muğla. . 2023
2-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu. Muğla. . 2022
3-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu. Muğla. . 2021
4-) MSKÜ Kavaklıdere Şehit Mustafa Alper MYO. Türkiye. . 2020
5-) IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENTAND CAREER CONGRESS. Türkiye. . 2019
6-) MSKÜ Ula Ali Koçman MYO. Türkiye. . 2019
7-) MSKÜ Ula Ali Koçman MYO. Türkiye. . 2018
8-) III. Uluslararası Girişimcilik , İstihdam ve Kariyer Sempozyumu. Türkiye. . 2017
9-) Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
10-) MSKÜ Ula Ali Koçman MYO. Türkiye. . 2015
11-) II. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK VE KARİYER SEMPOZYUMU. Türkiye. Türkiye. 2015