(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Çelikel Bülent, 2020. Din Eğitimini Sosyoloji Gözüyle Okumak. TUDEAR: Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
2-) Çelikel Bülent, 2014. Din Eğitiminin Psikolojik Temeli Üzerine Bir Değerlendirme. EKEV Akademi Dergisi
3-) Çelikel Bülent, 2013. Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler. DİN BİLİMLERİ Akademik Araştırma Dergisi
4-) Çelikel Bülent, 2013. Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası. MARİFE: Dinî Araştırmalar Dergisi
5-) Çelikel Bülent, 2008. Fazlur Rahman da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri. DEÜ İlâhiyat Fakültesi Dergisi
6-) Çelikel Bülent, 2008. Fazlur Rahman ın Geleneksel İslâmi Eğitim Eleştirisi. DEÜ İlâhiyat Fakültesi Dergisi
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Çelikel Bülent, 2021. Değerler Eğitiminde 'Özne Olma Durumu' ve Din Eğitimindeki Uzanımları. TOPLUM BİLİMLERİ Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Çelikel Bülent, 2009. Din Eğitimi Neden Çağdaşlaş a madı Fazlur Rahman ın Küreselleşme Bağlamındaki Cevabı. TÜRKİYE GÜNLÜĞÜ
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Çelikel Bülent, 2022. İnsan Doğası ve Erdemlilik: Gazâlî'nin Yaklaşımı. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu
2-) Çelikel Bülent, 2021. İslam Ahlak Düşüncesinde İnsan Olmanın (İnsaniyyet) İmkânı. II. Uluslararası Din ve İnsan Sempozyumu (UDİS 2021) "Din, Ahlak ve Hukuk"
3-) Çelikel Bülent, 2020. "Ahlâk-ı Celâlî'de Benliğin İnşâsı: Eğitim Bakımından Bir Analiz". Uluslararası 14. ve 15. Yüzyıl İslam Düşüncesinde Felsefe, Kelam ve Tasavvuf Sempozyumu
4-) Çelikel Bülent, 2019. Günümüz Gençlik Sorunlarından Biri: Aşırı Bireycilik. Cunda Toplantıları 2: Uluslararası Hz. Peygamber ve Gençlik Sorunları Çalıştayı
5-) Çelikel Bülent, 2017. Yüksek Din Öğretiminde Gerçekliklere Dayanmak: İlahiyat Fakülteleri İçin Bir Yeterlilik Önerisi. Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Kongresi
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Çelikel Bülent, 2018. Din Hizmetlerinde Din Dili. Cunda Toplantıları 1 : Din Anlatımında Din Dili Çalıştayı
2-) Çelikel Bülent, 2011. Anlamlı Yetişkin Olarak Vâiz. DİB Vaaz ve Vâizlik Sempozyumu
(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Çelikel Bülent, 2022. Benliğin İnşâsı: Ahlâk-ı Nâsırî'nin Eğitim Bakımından İçerik Analizi/. Yayın Evi: Ötüken Editör Adı: Ayşegül Büşra Paksoy
2-) Çelikel Bülent, 2014. Benliğin İnşâsı Ahlâk ı Nâsırî nin Eğitim Bakımından İçerik Analizi/. Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Çelikel Bülent, 2008. Gazâlî ve Eğitim/. Yayın Evi: İlâhiyat Fakültesi Vakfı Yayınları, İzmir Editör Adı: Yok
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Çelikel Bülent, 2020. Fârâbi Anısına Türkiye ve Türk Dünyası Araştırmaları - II/”Yüksek Din Öğretiminde Paradigma Değişiminin Gerekliliği”. Yayın Evi: İKSAD Publishing House Editör Adı: Yunus Emre TANSÜ
2-) Çelikel Bülent, 2019. Hz. Peygamber ve Gençlik Sorunları/”Aşırı Bireycilik ve Din Eğitimi”. Yayın Evi: Palet Yayınları Editör Adı: Mehmet Bayyiğit, Mehmet Özkan, Ahmet Ali Çanakçı, Asem Abdelghany
3-) Çelikel Bülent, 2016. Klasik İslam Eğitimcileri/Gazâlî (ss. 287-308). Yayın Evi: Rağbet Yay. Editör Adı: Köylü, Mustafa; Koç, Ahmet
(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri
1-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Makale - Çeviri: Gazali’nin Eğitim Görüşü (Nabil Nofal, “Gazali”, Prospects: the Quarterly Review of Comparative Education, vol. XXIII, no. 3/4, 1993, ss. 519-542). Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
2-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Kitap Bölümü - Çeviri: Çağdaş Batı Eğitimi: İslami Eğitim ile Bir Karşılaştırma (Islamic Versus Modern Western Education (Prospects For The Future), The Institute of Middle Eastern Studies, Japan 1990, ss. 60-73.). Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
3-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Makale - Çeviri: Pakistan’ın Eğitim Sorunlarının Kur’ânî Çözümü (Islamic Studies, VI/4, 1967, ss. 315-326). Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
(Ç-3) Alanıyla ilgili çeviriyazı veya sadeleştirme
1-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Makale - Sadeleştirme: Nâsır Tûsî’nin Terbiye Hakkındaki Fikri: Çocuk Terbiyesi (Mihrab, I/5, ss. 132-140, İstanbul 1340 (1924).. Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
2-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Makale - Sadeleştirme: Terbiyevî Bir Tetkik: İstanbul’da Yetişen İlk Filozoflarımızdan Kınalızâde Âli Efendi’nin Terbiye Hakkındaki Efkâr ve Telâkkiyâtına Bir Nazar (Mihrab, I/4, ss. 100105, İstanbul 1340 (1924).. Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) İslami Araştırmalar. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Yükseköğretim ve Bilim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Anasay. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Avrasya Terim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi: TUDEAR . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
7-) GİFAD Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
8-) TASAVVUR: Tekirdağ İlahiyat Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Değerler Eğitimi Dergisi . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Balıkesir İlahiyat Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi: TUDEAR. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
12-) ANEMON Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Rumeli İslam Araştırmaları . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
15-) TUDEAR Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Çukurova İlahiyat Fakültesi Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi . 2016. Hakemlik Sayısı: 1
18-) MARİFE Dini Araştırmalar Dergisi . 2014. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi . 2014. Hakemlik Sayısı: 1
20-) Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi . 2012. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Değerler Eğitimi Dergisi . 2011. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) KİLİTBAHİR Çanakkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Diyanet İlmi Dergi . 2017. Hakemlik Sayısı: 2
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. Dinî Hayatımızın Temel Taşları Hanefîlik-Mâtürîdîlik-Yesevîlik Dünü-Bugünü-Yarını.
(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar
olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) Benliğin İnşâsı Ahlâk ı Nâsırî nin Eğitim Bakımından İçerik Analizi/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Din Eğitimini Sosyoloji Gözüyle Okumak - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Klasik İslam Eğitimcileri/Gazâlî (ss. 287-308) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
15-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
16-) Fazlur Rahman da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
17-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
18-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
19-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer
almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.
1-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Klasik İslam Eğitimcileri/Gazâlî (ss. 287-308) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
6-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
7-) Fazlur Rahman ın Geleneksel İslâmi Eğitim Eleştirisi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
8-) Fazlur Rahman da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer
almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın
eserlerine yapılan atıf
1-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
2-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı
kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine
yapılan atıf.
1-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Anlamlı Yetişkin Olarak Vâiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Din Eğitiminin Psikolojik Temeli Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Fazlur Rahman da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
8-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Din Hizmetlerinde Din Dili - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
11-) Din Eğitiminin Psikolojik Temeli Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
12-) Fazlur Rahman ın Geleneksel İslâmi Eğitim Eleştirisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
15-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) Klasik İslam Eğitimcileri/Gazâlî (ss. 287-308) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
18-) Fazlur Rahman ın Geleneksel İslâmi Eğitim Eleştirisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
19-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
20-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
21-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
22-) Din Eğitiminin Psikolojik Temeli Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
23-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
24-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
25-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
26-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
27-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
28-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: İlkokul hayat bilgisi dersi öğretim programının din eğitimi bakımından değerlendirmesi. Konu: Din Eğitimi, Eğitim. NAKİYE-TOPRAK. 2019
2-) Tez Adı: Nurettin Topçu'da milli mektep fikri. Konu: Din Eğitimi. BATTAL-SARAÇOĞLU. 2019
3-) Tez Adı: Ortaokul din kültürü ve ahlâk bilgisi dersi öğretim programı ile temel dini bilgiler dersi öğretim programının karşılaştırılması. Konu: Din Eğitimi. MURAT-ARSLANDAĞI. 2015
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Din Eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Gazali'nin Eğitim Görüşü . 2003-2006
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Din Eğitimi . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Fazlur Rahman'ın Eğitim Anlayışı . 2000-2001
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Hakemliği. Konu: Din Eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Lisans Düzeyindeki İlahiyat Eğitiminde Kalite Standartları. 2017-2019
(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü
yardımcılığı (her yıl için
1-) Bölüm Başkanlığı, MSKÜ İslami İlimler Fakültesi (FDB). Muğla. . 2022
(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı
(her yıl için)
1-) Anabilim Dalı Başkanlığı. TÜRKİYE/Muğla. . 2020
2-) Bölüm Başkan Yardımcılığı, DEÜ İlahiyat Fakültesi (DKAB) . TÜRKİYE/İzmir . . 2012
(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve
komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Birim Kalite Komisyonu Üyesi. TÜRKİYE/Muğla. . 2021
(I-17) ÜAK ya da Atama ve Yükseltilme Jüri Üyelikleri
1-) Atama Ön Değerlendirme ve Sınav Jüri Üyeliği . TÜRKİYE/Muğla. . 2020
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) Bilim Kurulu Üyesi: 3. Uluslararası Din Eğitimi Kongresi . Konya. . 2022
2-) Oturum Başkanlığı: Uluslararası Değerler ve Semboller: Adalet Kavramı Sempozyumu, DEU İlahiyat Fakültesi. TÜRKİYE/İzmir . . 2019
3-) Düzenleme Kurulu Üyeliği: 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi . TÜRKİYE / Ankara . . 2018
4-) Bilim Kurulu Üyeliği: Uluslararası Türk Kültürü ve Medeniyeti Kongresi. TÜRKİYE / Balıkesir . . 2018
5-) Bilim Kurulu Üyeliği: Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı . TÜRKİYE / Muş . . 2016
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Çalıştay: Türkiye'de Yüksek Din Öğretimi Çalıştayı: Sorunlar ve Gelecek, NEÜ İlahiyat Fakültesi. TÜRKİYE/Konya. . 2012
2-) Çalıştay: Değişen Dünyada Yetişkin Eğitimi, DEÜ İlahiyat Fakültesi. Türkiye. . 2004
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Çevrimiçi Seminer: Din Öğretiminde Yeni Yöntem Arayışları", İzmir MEM. Türkiye. . 2022
2-) Konferans: Benliğin İnşası, Türk Ocakları Muğla Şubesi. Türkiye. . 2022
3-) Konferans: "Gazali'ye Göre Davranış Öncesi Psikolojik Süreç", MSKÜ İslami İlimler Fakültesi . Türkiye. . 2021
4-) Seminer: "Tutuklu ve Hükümlü Çocuk, Genç ve Yetişkinlerle Eğitim/İletişim", Muğla İl Müftülüğü (Ceza İnfaz Kurumlarında Görevli Personele Yönelik Eğitim Programı). TÜRKİYE/Muğla. . 2020
5-) Panel: "İstiklal'in Sesi: Mehmed Akif": MSKÜ İslami İlimler Fakültesi Dekanlığı. TÜRKİYE/Muğla. . 2020
6-) Seminer: "Erken Çocuklukta Dini Gelişim", Menteşe Müftülüğü Hizmetiçi Eğitim Programı. Türkiye. . 2019
7-) Seminer: “Benliğin İnşası: Ahlâk-ı Nâsırî Örneği”, DEÜ Din Bilimleri Araştırma Enstitüsü. TÜRKİYE / izmir . . 2018
8-) Konferans: "Benliğin İnşâsı ve Din Eğitimi": Türk Ocakları Şehzadeler Şubesi . TÜRKİYE/Manisa. . 2018
9-) Panel: Güncel Sorunlar ve Yüksek Din Öğretimi Kurumları, Uşak Üniversitesi İslam Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi. TÜRKİYE/Uşak . . 2018
10-) Seminer: Aile ve Dini Rehberlik Bürolarında Görev Yapan Vaizler İçin Hazırlanan Hizmetiçi Eğitim Programı, TC Başbakanlık Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Genel Müdürlüğü. TÜRKİYE / Ankara . . 2017
11-) Konferans: "Eğitim, İnsan ve Din": Türk Ocakları İzmir Şubesi . TÜRKİYE/İzmir . . 2017
12-) Konferans: "Mevlânâ'da İnsan", DEÜ Mevlana Uygulama ve Araştırma Merkezi (DEUMAM). Türkiye/İzmir. . 2016
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) Bölüm Uygulama Koordinatörü. Türkiye. . 2022
2-) Birim Özdeğerlendirme Takım Başkanı. Muğla. . 2022
3-) İntibak Komisyonu Üyesi. TÜRKİYE/Muğla. . 2020
4-) Danışma Kurulu Üyesi: İslami Araştırmalar Dergisi . TÜRKİYE/Ankara. . 2019
5-) Fakülte Kurulu Üyeliği, DEÜ İlahiyat Fakültesi. TÜRKİYE/İzmir . . 2016