(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Adnan Müge, 2018. Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors. ReCALL
2-) Adnan Müge, 2017. Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course. Computer Assisted Language Learning
3-) Yıldırım Çağlar, Şumuer Evren, Adnan Müge, Yıldırım İbrahim Soner, 2016. A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students. Information Development
4-) Yildirim, C., Sumuer, E., Adnan, M., Yildirim, S., 2016. A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students. Information Development
(A-2) SCI veya SCI-Expanded , SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar
1-) Rapp Chrıstıan, Gülbahar Güven Yasemin, Adnan Müge, 2016. e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online. The International Review of Research in Open and Distributed Learning
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Gezgin Deniz Mertkan, Adnan Müge, Acar Güvendir Meltem, 2018. MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES. The Turkish Online Journal of Distance Education
2-) Boz Yaman Burçak, Adnan Müge, 2017. How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course?. International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
(A-4) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan
teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve
özet türünden yayınlar
1-) Adnan Müge, Kalelioğlu Filiz, Gülbahar Güven Yasemin, 2017. ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS. Turkish Online Journal of Distance Education
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Hoşgörür Tuğba, Adnan Müge, 2018. Çevrimiçi Öğretime Hazırbulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Adnan Müge, Boz Yaman Burçak, 2017. Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
3-) Adnan Müge, Gezgin Deniz Mertkan, 2016. Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
4-) Gezgin Deniz Mertkan, Adnan Müge, 2016. Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Adnan Müge, Boz Burçak, 2015. Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
6-) Adnan, M., Boz, B., 2015. Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count?. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2018. Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi. Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ata Rıdvan, Adnan Müge, 2016. Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students. Journal of Human Sciences
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Ölmez Ayşe Ceyda, Öksüzer Şafak, Adnan Müge, Karaarslan Enis, 2018. A BLOCKCHAIN-BASED CERTIFICATION SYSTEM FOR EDUCATION: BCERTIFICATED. Future Learning 2018
2-) Adnan Müge, Tondeur Jo, 2018. Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective. EdMedia Innovate Learning
3-) Kızıldağ Seda, Adnan Müge, 2017. Main Components of Blended Mentoring Programmes for English Language Instructors to Teach Online: a Content Analysis. ICT for Language Learning
4-) Kocatürk, N., Adnan, M., 2016. Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi . 6th International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future 2016: Next Generation
5-) Gülbahar Güven Yasemin, Adnan Müge, 2016. Social Media for Teaching and Learning. EDEN 2016 ANNUAL Conference: Re-Imagining Learning Environments
6-) Adnan, M., Boz, B., 2014. Faculty Members' Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Experience Count?. 2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2014)
7-) Sakal, M., Adnan, M., 2014. Bir Harmanlanmış Ders Uygulaması: Görüntü İşleme Paketleri Dersi Örneği. 2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2014)
8-) Adnan, M., 2012. So They Think They Are Ready for Distance Learning..? Faculty Members' Attitude Towards and Their Potential Contribution to Distance Learning Initiatives: Muğla Sıtkı Koçman University Case. . International Future-Learning Conference On Innovations In Learning For The Future: E-Learning
9-) Nisanci, M., 2000. Instructional Software Evaluation Criteria Used by the Teachers: Implications from Theory to Practice. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Tondeur Jo, Adnan Müge, Scherer Ronny, 2019. Technology in teacher education? A profile analysis of Turkish teacher educators. EARLI 2019
2-) Adnan Müge, Stensaker Björn, 2018. Türkiye’de Yükseköğretim Kurumlarında İnternet Tabanlı Uzaktan Eğitimin 2012-2017 Yılları Arasındaki Yayılımına İlişkin Bir Değerlendirme. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
3-) Karaarslan Enis, Adnan Müge, 2018. Açık ve Uzaktan Eğitimde Blokzinciri Tabanlı Sertifikasyon Sistemi Modeli. ICITS’18
4-) Adnan Müge, Yıldırım İbrahim Soner, 2017. Yükseköğretimde E-Öğrenme: 30 Yıl Sonra Neredeyiz?. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
5-) Adnan Müge, 2017. Teaching online to campus-based students: Experiences of different universities. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
6-) Yıldırım İbrahim Soner, Kurt Adile Aşkım, Gezgin Deniz Mertkan, Adnan Müge, Şumuer Evren, 2017. Aradığınız Öğrenciye ve İçeriğe Şu An Ulaşılamıyor! Eğitimin En Güncel İkilemi: Mobil Telefonlar. 11th International Computer Instructional Technologies Symposium
7-) Adnan Müge, 2017. Eski Şarabı Yeni Şişede Sunmak Meselesi: Dijital Çağın Öğrenme Ortamları ve Sosyal Medya. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
8-) Adnan Müge, Hoşgörür Tuğba, 2017. Eğitim Fakültelerinin Çevrimiçi Öğretime Geçiş Sürecinin Yönetimi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
9-) Adnan, M., 2016. Çevrimiçi Teknolojilerle Öğretmeyi Öğrenmek: e-Eğitmenlere Yönelik Bir Eğitim Programının Değerlendirmesi. 3rd International Eurasian Educational Research Congress
10-) Hoşgörür, T., Adnan, M., 2016. Çevrimiçi Öğretime Hazır Bulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. 3rd International Eurasian Educational Research Congress
11-) Gezgin, D.M., Adnan, M., 2016. A Modern Phobia: Prevalence of Nomophobia among College Students. 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
12-) Ata, R., Adnan, M., 2016. Cyberbullying Sensitivity and Awareness among Entry Level University Students. 3rd International Conference on New Trends in Education
13-) Gezgin, D.M., Adnan, M., Acar Güvendir, M., 2016. M-Learning According to Students of Computer Engineering and Computer Education: A Comparison of Attitudes. 3rd International Conference on New Trends in Education
14-) Adnan, M., Üstünel, E., 2015. Learnıng To Teach Onlıne: A Case Of Faculty Development For Foreıgn Language Educators. 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
15-) Yıldırım, S., Adnan, M., 2014. Öğretim Teknolojilerinde Araştırma Yöntemleri Açmazı: Olmayan Sorulara Cevap Yaratma Sanatı . 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium
16-) Adnan, M., Erdil, Y.Z., 2012. From Trials And Tribulations To The Creation Of A Distance Education Centre At Muğla Sıtkı Koçman University: A Managers’ View. International Higher Education Symphosium
(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan
ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Yıldırım Kasım, Ata Rıdvan, Adnan Müge, 2018. Examining Digital Literacy Skills of Turkish Pre-Service Teachers. Digital Learning in the Humanities and Beyond: A UC Irvine-Tel Aviv University Symposium
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Sakal, M., Adnan, M., 2015. Çevrimiçi Eğitmen Sertifika Programına Katılan Öğretim Elemanlarının Memnuniyetleri Üzerine Bir Çalışma. 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Adnan, M., 2016. E-Learning at Higher Education: A Roadmap for Turkish Higher Education Institutions. Yayın Evi: Kriter Yayınevi Editör Adı: .
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Gülbahar Güven Yasemin, Adnan Müge, 2020. Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Lydia Kyei-Blankson, Esther Ntuli, Joseph Blankson
2-) Adnan Müge, Yıldırım İbrahim Soner, 2019. Open and Distance Education in Asia, Africa and the Middle East: National Perspectives in a Digital Age/Turkey-Commentary. Yayın Evi: Springer Editör Adı: Olaf Zawacki-Richter, Adnan Qayyum
3-) Adnan Müge, 2018. KUŞAK KAVRAMINA DİSİPLİNLER ARASI BAKIŞ - 2/Kuşaklar Boyu Öğretim Teknolojileri. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Hatice Hicret Özkoç, Funda Bayrakdaroğlu
4-) Adnan Müge, 2018. ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ/Öğretim Teknolojilerinde Temel Kavramlar. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Adile Aşkım Kurt
5-) Adnan Müge, Gülbahar Güven Yasemin, 2017. Supporting Multiculturalism in Open and Distance Learning Spaces/Learning, Culture,and Social Media. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Toprak, Elif Kumtepe, Evrim GEnc
6-) Adnan, M., 2016. A Brief History of Computers in Turkish Schools. Yayın Evi: PETER LANG GmbH Editör Adı: Figen Ereş
(Ç-1) Alanında kitap çevirisi
1-) Adnan Müge, 2019. Dijital Çağda Öğretim/. Yayın Evi: Tony Bates Associates Ltd Editör Adı: Müge Adnan, Yasemin Gülbahar
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) Cyberpsychology Behavior and Social Networking. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Asia-Pacific Education Researcher. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Information Development. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of Educational Technology & Society. 2015. Hakemlik Sayısı: 2
5-) Applied Research in Quality of Life . 2014. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Applied Research in Quality of Life. 2013. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) 6th International Conference on “Innovations in Learning for the Future”. 2016. Hakemlik Sayısı: 4
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Diğer Yayınlar. 2014. Local Proceedings of the 7th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution and Perspectives.
(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 15
2-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
3-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
6-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
7-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 10
9-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
10-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
11-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makalelerde yapılan atıf
1-) A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
2-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
4-) Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
7-) A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
8-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
10-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
11-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
12-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf
1-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar
olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 10
2-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
3-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
5-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
8-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer
almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.
1-) A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 15
2-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
3-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 10
5-) Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
6-) Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
8-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer
almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın
eserlerine yapılan atıf
1-) A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans,
seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde
davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) EDEN 2016 ANNUAL Conference: Re-Imagining Learning Environments. Macaristan. . 2016