(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Çetin Gürcan, Özkaraca Osman, Sakal Murat, Güvenç Ercüment, 2017. A Usability Assessment of an EPUB 3.0 Based Ebook Developed For Algorithms and Programming Course. Information Technologies and Learning Tools
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Özderin Sevgin, Avcı Alihan, Sakal Murat, 2024. Consumer for Non-Wood Forest Products Factors Affecting Their Preferences: Example of Manavgat (Antalya) District. Bartın Orman Fakültesi Dergisi
2-) Çetin Gürcan, Özkaraca Osman, Güvenç Ercüment, Sakal Murat, 2023. Genetic Algorithm-Based Optimization for Nurse Scheduling Problem. Gazi Journal of Engineering Sciences
3-) Güvenç Ercüment, Sakal Murat, Çetin Gürcan, Özkaraca Osman, 2022. Öğrencilerin Dersteki Niteliklerinin Makine Öğrenmesi Teknikleri Kullanılarak Sınıflandırılması. Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
4-) Sakal Murat, 2019. Sanal Örgütlerde Etkin Bilgi Yönetimi: Çölyak Hastaları İçin Geliştirilmiş Bir Örgüt Analizi. Acta Infologica
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Sakal Murat, 2017. Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
2-) Çetin Gürcan, Özkaraca Osman, Güvenç Ercüment, Sakal Murat, 2016. The Development of an Ebook With Dynamic Content for The Introduction of Algorithms and Programming. Mugla Journal of Science and Technology
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Sakal Murat, 2020. Sanal Organizasyonlar İçin Yazılım Geliştirme: Çölyak Hastalığı Bilgi Yönetimi Örneği. 8th International Conference on Future Learning and Informatics Data Revolution
2-) Sakal Murat, 2020. Dijital Yerlilerin Dijital Okuryazarlik Düzeyleri. 7. Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı”Sağlık Bilişimi ve Analitiği
3-) Sakal Murat, Taslak Soner, 2018. Investigation of Factors Affecting Efficient Information Management of Celiac Patients in the Context of Virtual Organizations. 5th International Managament Information Systems Conference
4-) Sakal Murat, Güvenç Ercüment, 2016. Güvenliği Arttırılmış Online Sınav Önerisi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. 3.Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi
5-) Sakal Murat, Taslak Soner, 2016. Öğrencilerin Akıllı Telefon Bağımlılığının Akademik Motivasyona Etkisi. 3. Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı
6-) Sakal, M., Adnan, M., 2014. Bir Harmanlanmış Ders Uygulaması : Görüntü İşleme Paketleri Dersi Örneği. ITTES2014 Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Anadolu Üniversitesi
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Sakal Murat, Güvenç Ercüment, 2017. A Research on Delphi Method of Computerized Argumenton Satisfaction of Instructors in Distance Learning atMuğla Sıtkı Koçman University. 4th International Management Information Systems Conference
(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan
ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Özderin Sevgin, Sakal Murat, 2023. Consumer For Non-Wood Forest Products Factors Affecting Their Preferences Example Of Manavgat (Antalya). 5th International Non-Wood Forest Products Symposium
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Sakal, M., Güvenç, E., 2015. Sınavlara Rasgele Görevli Personel Ataması: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi
2-) Sakal, M., Güvenç, E., 2015. Çevrimiçi Eğitmen Sertifika Programına Katılan Öğretim Elemanlarının Memnuniyetleri Üzerine Bir Çalışma. 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi
3-) Karalar, H., Seyran, İ., Sakal, M., 2013. e-Değerlendirme. Muğla Değerleri Sempozyumu
4-) Dilek, M., Sakal, M., Tarımer, İ., 2007. SPSS İstatistik Paket Programının Öğretiminde, Geleneksel Yöntem ile Bilgisayar Destekli Öğretim Yönteminin Karşılaştırılması. Dumlupınar Üniversitesi Akademik Bilişim Konferansları
5-) Sarı, Y., Deniz, S., Sakal, M., 2005. Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği. 2005, Gaziantep Üniversitesi Akademik Bilişim 2005 Konferansı
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Sakal Murat, 2023. The Essentials of Today's Marketing/Big Data Marketing. Yayın Evi: Efe Academy Publishing Editör Adı: Tarakçı Erdoğan İnci , Aslan Ramazan
2-) Sakal Murat, 2023. The Essentials of The Today's Marketing - 3/Database Marketing. Yayın Evi: Efe Academy Publishing Editör Adı: Baş Mehmet, Erdoğan Tarakçı İnci, Aslan Ramazan
3-) Sakal Murat, Karalar Halit, 2023. Eğitim Bilimleri Araştırmaları- V/Yükseköğretimde Uygulanan Zorunlu Uzaktan Öğretim Sürecinde Madalyonun İki Yüzü: Avantajlar ve Dezavantajlar. Yayın Evi: Özgür Publications. Editör Adı: Önder Baltacı
4-) Eroğlu Şeyma Gün, Sakal Murat, Sakal Aslı, 2021. İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırma ve Teori/Covid-19 Pandemisi Sürecinde Duygusal Zekânın Beyaz Yakalı Çalışanların İşe Adanmışlıkları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Yayın Evi: Livre De Lyon Editör Adı: ÖZKER Ahmet Niyazi
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Sakal Murat, 2022. Endüstri 4.0 ve İşletme Yönetimi/Endüstri 4.0 ve Güvenlik. Yayın Evi: Beta Yayınevi Editör Adı: Marangoz Mehmet, Özkoç Hatice Hicret
2-) Sakal Murat, 2021. Davranışsal Muhasebe Teorik ve Ampirik Çalışmalar/Dijital Okuryazarlığın İş Yapma Becerilerine Etkisi: Dijital Muhasebe Okuryazarlığı. Yayın Evi: Siyasal Kitabevi Editör Adı: Özdemir Fevzi Serkan; Kızıldağ Duygu
3-) Sakal Murat, Güvenç Ercüment, 2018. Yönetim Bilişim Sistemlerinde Gündem/Öğretim Elemanlarının Uzaktan Ders Vermede Duydukları Memnuniyet İle İlgili Bilgisayarlı Argüman Delfi Yöntemiyle Görüşlerinin Araştırılması. Yayın Evi: Çağlayan Yayınevi Editör Adı: Sevinç Gülseçen, Çiğdem Seçukcan Erol, Zerrin Ayvaz Reis, Murat Gezer
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Journal of Advanced Research in Natural and Applied Sciences. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar
olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Development of an Ebook With Dynamic Content for The Introduction of Algorithms and Programming - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
5-) A Usability Assessment of an EPUB 3.0 Based Ebook Developed For Algorithms and Programming Course - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) A Usability Assessment of an EPUB 3.0 Based Ebook Developed For Algorithms and Programming Course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) A Usability Assessment of an EPUB 3.0 Based Ebook Developed For Algorithms and Programming Course - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) The Development of an Ebook With Dynamic Content for The Introduction of Algorithms and Programming - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
10-) The Development of an Ebook With Dynamic Content for The Introduction of Algorithms and Programming - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
11-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
12-) SPSS İstatistik Paket Programının Öğretiminde, Geleneksel Yöntem ile Bilgisayar Destekli Öğretim Yönteminin Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer
almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.
1-) Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
2-) Öğrencilerin Dersteki Niteliklerinin Makine Öğrenmesi Teknikleri Kullanılarak Sınıflandırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Development of an Ebook With Dynamic Content for The Introduction of Algorithms and Programming - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Çevrimiçi Eğitmen Sertifika Programına Katılan Öğretim Elemanlarının Memnuniyetleri Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
6-) The Development of an Ebook With Dynamic Content for The Introduction of Algorithms and Programming - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 12
9-) Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
10-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) SPSS İstatistik Paket Programının Öğretiminde, Geleneksel Yöntem ile Bilgisayar Destekli Öğretim Yönteminin Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
15-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
16-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
17-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
18-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
19-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer
almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın
eserlerine yapılan atıf
1-) Öğrencilerin Akıllı Telefon Bağımlılığının Akademik Motivasyona Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretim Yönteminin Etkililiği - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı
kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine
yapılan atıf.
1-) Çevrimiçi Öğrenmede Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: HAVA KALİTESİ VE METEOROLOJİK ETKİLER ARASINDAKİ İLİŞKİNİN REGRESYON YAKLAŞIMI İLE MODELLEMESİNDE VERİ MADENCİLİĞİ SÜREÇLERİNİN KULLANIMI. Konu: veri madenciliği. NURİ ERGÜN-TANRIÖVER. 2024
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Bu teknik projenin kapsamı, Muğla Valiliği kurumuna Veri Takip Sistemi Altyapısının Oluşturulması konusunda eğitimlerin/danışmanlık faaliyetlerinin sağlanmasıdır. (Proje No: TR32/18/TD/0054 ). Proje Türü: Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç). Muğla Veri Takip Sistemi Projesi (Vetaksis). 2018-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: TÜBİTAK Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Destek Programı” kapsamında “Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi Çağrısı” ile proje yürütüldü.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Girişimcilik Sertifika Programı. 2015-2019
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Kar amacı gütmeyen sanal bir organizasyonda çölyak hastalarının etkin bilgi yönetimini sağlamak. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Örgütlenmenin Yeni Formları Olarak Sanal Örgütlerde Bilgi Yönetimi: Çölyak Hastalarının Örgütlenmesi İçin Model Önerisi. 2018-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Algoritmalar ve Programlama dersi için interaktif içerikli bir epub3 formatlı ebook tasarımı. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Bilgisayar Mühendisliği Eğitiminde Verilen Algoritmalar ve Programlama Dersi için epub3 Formatında Dijital İçerikli İnteraktif Bir Elektronik Kitabın e kitap Geliştirilmesi Proje No 15 106. 2015-2017
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Sınav Organizasyon ve Yönetim Sistemi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Sınav Organizasyon ve Yönetim Sistemi. 2013-2015
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Aile Hekimlerine yönelik hazırlanan web sitesi ile hastaların bilgiye kolay ve hızlı ulaşmalarını sağlamak. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Muğla Bölgesinde bulunan aile hekimlerinin web sitesine bakışı ve ihtiyaçlarını ortaya koymaya yönelik istatistiksel araştırmanın gerçekleştirilmesi ve hazırlanacak içerik yönetim panelli web sitesiyle hastaların doğru veriye güvenli ve hızlı ulaşmalarını sağlamak . 2012-2013
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Uzaktan Eğitimle ilgili çalışmaları gerçekleştirmek uzaktan eğitim programları ile öğrencilerin ders almalarını sağlamak Bunun için gerekli akademik idari personel öğrenme yönetim sistemi ve sanal sınıf çalışmaları yapmak. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Muğla Üniversitesi nin Uzaktan Eğitime Hazırbulunuşluğu Öğretim Üyelerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri Katkıları Ve Türkiye deki Diğer Uygulamalar Işığında Muğla Üniversitesi İçin Bir Uzaktan Eğitim Modeli Geliştirilmesi . 2012-2016
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 4. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer Kongresi. Türkiye. . 2019
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) V. işletme Tarihi Konferansı. Türkiye. . 2022
2-) MSKÜ Ulusal Disiplinlerarası Öğrenci Kongresi. Türkiye. . 2022
3-) 8. Örgütsel Davranış Kongresi. Türkiye. . 2021
4-) 17. Ulusal Turizm Kongresi. Türkiye. . 2016
5-) 23. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi . Türkiye. . 2015
6-) VI. Örgüt Kuramı Çalıştayı. Türkiye. . 2015