Personel

Öğr.Gör.Dr. NEDRET ERBOY
Öğr.Gör.Dr.
Nedret Erboy
@ E-posta
nedreterboy@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 2204

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Muğla Meslek Yüksekokulu / Muhasebe Ve Vergi Bölümü / Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları Programı

Kadro Birimi

Muğla Meslek Yüksekokulu / Muhasebe Ve Vergi Bölümü / Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

İstanbul Üniversitesi - İşletme Fakültesi - İşletme Bölümü (2003 - 2007)

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Yönetim Bilimi (yl) (tezli) (2008 - 2010)

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme (dr) (2012 - 2021)

Yayin Bilgileri

(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Tataroğlu Nihal, Karataş Aslı, Erboy Nedret, 2015. An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla. Procedia - Social and Behavioral Sciences

(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2020. Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma. İşletme Araştırmaları Dergisi
2-) Erboy Nedret, 2013. E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ. Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi
3-) Gümüşoğlu Şevkinaz, Erboy Nedret, Özdağoğlu Güzin, 2013. Siparişe Dayalı Üretim İçin Ürün GruplarınınOluşturulmasında Genetik AlgoritmaTabanlı Bir Yaklaşım. Yönetim ve Ekonomi Dergisi, Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2019. Girişimci Pazarlama Eğiliminin Kendi İşini Kurma Eğilimi ÜzerineEtkileri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
2-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2013. PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ

(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Gümüşoğlu Şevkinaz, Erboy Nedret, Özdağoğlu Güzin, 2011. Siparişe Dayalı Üretim Hücrelerinin Oluşturulmasında Genetik Algoritma Tabanlı Bir Yaklaşım. 10. Ulusal İşletmecilik Kongresi

(B-1) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni CPCI’da basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Tataroğlu Nihal, Karataş Aslı, Erboy Nedret, 2014. An Evaluation On The Process of Being A Brand City Of Muğla. 4th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul

(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2019. DAĞITIM KANALLARINDAKİ DEĞİŞİM VE BÜTÜNLEŞİK KANALSTRATEJİSİ: PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME. 1st INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON IMPLEMENTATIONS OF DIGITAL INDUSTRY AND MANAGEMENT OF DIGITAL TRANSFORMATION 2019
2-) Erboy Nedret, 2019. SİBER GÜVENLİK AÇISINDAN E-DEVLET UYGULAMALARININ VATANDAŞLAR TARAFINDAN BENİMSENMESİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLER: MUĞLA İLİNDE BİR UYGULAMA. 13.ULUSLARARASI KAMU YÖNETİMİ SEMPOZYUMU
3-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2016. Suriyeli Göçmenlerin Türkiye’de İstihdama Etkileri ve Girişimcilik Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi. II. ULUSLARARASI ORTADOĞU KONFERANSLARI Ortadoğu’daki Çatışmalar Bağlamında Göç Sorunu, Kilis
4-) Önce Asım Günal, Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2014. Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi. International Conference On Eurasian Economies, 1-3 July 2014 – Skopje, MACEDONIA, 862-872
5-) Baldemir Ercan, Erboy Nedret, 2013. Karınca Kolonisi Optimizasyon Algoritması İle Türkiye İçin Bir Turistik Tur Programı Denemesi. 14. Uluslar arası Ekonometri, YöneylemAraştırması ve İstatistik Sempozyumu

(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Erboy Nedret, Tataroğlu Nihal, 2023. SUSTAINABLE URBAN TRANSPORTATION SOLUTIONS: A CASE STUDY IN MUĞLA PROVINCE. International Congress of Recycling Economy & Sustainability Policy

(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm

1-) Erboy Nedret, 2023. Pazarlamanın Dijital Dönüşümü Pazarlama 5.0. Yayın Evi: Özgür Yayınevi Editör Adı: Fettahlıoğlu, Hatice Seçil ve Bilginer Özsaatçi, Fatma Gül

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
5-) Girişimci Pazarlama Eğiliminin Kendi İşini Kurma Eğilimi ÜzerineEtkileri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
9-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
12-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Girişimci Pazarlama Eğiliminin Kendi İşini Kurma Eğilimi ÜzerineEtkileri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
18-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
19-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
21-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
22-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
23-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
24-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
25-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
26-) Karınca Kolonisi Optimizasyon Algoritması İle Türkiye İçin Bir Turistik Tur Programı Denemesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
27-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
6-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
7-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
8-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Siparişe Dayalı Üretim İçin Ürün GruplarınınOluşturulmasında Genetik AlgoritmaTabanlı Bir Yaklaşım - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(L-10) Dekanlık/Müdürlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)

1-) Muğla Meslek Yüksekokulu Disiplin Kurulu Üyeliği. . . 2025
2-) Muğla Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyeliği. . . 2025
3-) Muğla Meslek Yüksekokulu Yüksekokul Kurulu Üyeliği. . . 2025
4-) Muğla Meslek Yüksekokulu Danışma Kurulu Üyeliği. . . 2025
5-) Muğla Meslek Yüksekokulu Danışma Kurulu Üyeliği. . . 2024
6-) Muğla Meslek Yüksekokulu Disiplin Kurulu Üyeliği. . . 2024
7-) Muğla Meslek Yüksekokulu Yüksekokul Kurulu Üyeliği. . . 2024
8-) Muğla Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyeliği. . . 2024
9-) Muğla Meslek Yüksekokulu Yüksekokul Kurulu Üyeliği. . . 2023
10-) Muğla Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyeliği. . . 2023
11-) Muğla Meslek Yüksekokulu Disiplin Kurulu Üyeliği. . . 2023

(L-12) Bölüm Başkanlığı/Disiplinler arası ABD/ASD Başkanlığı, Dekan Yardımcılığı, Yüksekokul/Enstitü Müdür Yardımcılığı yapmak (her yıl için)

1-) Muğla Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcılığı. . . 2025
2-) Muğla Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcılığı. . . 2024
3-) Muğla Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcılığı. Türkiye. . 2023

(L-9) Rektörlük tarafından kurum içi/kurum dışı oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)

1-) İhale Komisyonu. Türkiye. . 2024
2-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Koordinatörlüğü Birim Koordinatörlüğü. Türkiye. . 2024
3-) Öğrenci Hakları Birim Temsilcisi. . . 2024

Verdiği Dersler

İŞY1801 2025-2026 Güz

İŞLETME YÖNETİMİ I

İŞY1809 2025-2026 Güz

TİCARİ MATEMATİK

MUH2507 2025-2026 Güz

MESLEKİ MATEMATİK

PZR2001 2025-2026 Güz

PAZARLAMA İLETİŞİM TEKN.

PZR2801 2025-2026 Güz

PAZARLAMA VE SATIŞ

İŞL1804 2024-2025 Bahar

İşletme Matematiği

İŞY1804 2024-2025 Bahar

İŞLETME YÖNETİMİ II

İŞY1808 2024-2025 Bahar

İSTATİSTİK

İŞY1812 2024-2025 Bahar

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

MUH2506 2024-2025 Bahar

E-TİCARET

PZR2008 2024-2025 Bahar

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

PZR2012 2024-2025 Bahar

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

YRY 2512 2024-2025 Bahar

STRATEJİK YÖNETİM

İŞY1801 2024-2025 Güz

İŞLETME YÖNETİMİ I

İŞY1809 2024-2025 Güz

TİCARİT MATEMATİK

MUH2507 2024-2025 Güz

MESLEKİ MATEMATİK

PZR2001 2024-2025 Güz

PAZARLAMA İLETİŞİM TEKN.

PZR2801 2024-2025 Güz

PAZARLAMA VE SATIŞ

PZR2803 2024-2025 Güz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

YRY2531 2024-2025 Güz

MATEMATİK

İŞY1804 2023-2024 Bahar

İŞLETME YÖNETİMİ II

İŞY1812 2023-2024 Bahar

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

MUH2506 2023-2024 Bahar

E-TİCARET

PZR2008 2023-2024 Bahar

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

PZR2012 2023-2024 Bahar

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

YRY 2512 2023-2024 Bahar

STRATEJİK YÖNETİM

İŞY1801 2023-2024 Güz

İŞLETME YÖNETİMİ I

İŞY1809 2023-2024 Güz

TİCARİT MATEMATİK

MUH2507 2023-2024 Güz

MESLEKİ MATEMATİK

PZR2001 2023-2024 Güz

PAZARLAMA İLETİŞİM TEKN.

PZR2801 2023-2024 Güz

PAZARLAMA VE SATIŞ

PZR2803 2023-2024 Güz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

YRY2531 2023-2024 Güz

MATEMATİK