Personel

Prof.Dr. RAMAZAN BAŞTÜRK
Prof.Dr.
Ramazan Baştürk
@ E-posta
ramazanbasturk@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü/Ölçme ve Değerlendirme ABD 31.06.1989

Yüksek Lisans

Old Dominion University, Darden College of Education, Educational Administration, Norfolk, VA. USA. 1997
The Ohio State University, Fisher College of Business, Management & Human Resources, Columbus, OH. USA 31.03.2001

Doktora

The Ohio State University, College of Education and Human Ecology, Educational Policy & Leadership/Quantitative Research Measurement Evaluation, Columbus, OH. USA. 21.06.2002

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Işıkoğlu Erdoğan Nesrin, Baştürk Ramazan, Karaca Feyyaz, 2009. Assessing in service teachers instructional beliefs about student centered education A Turkish perspective. Teaching and Teacher Education
2-) Baştürk Ramazan, Işıkoğlu Erdoğan Nesrin, 2008. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İşlevsel Kalitelerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Analizi. Educational Sciences: Theory and Practice
3-) Baştürk Ramazan, 2008. Investigation of Appointing Teachers Employed in the Public Education Institutions in Turkey. Hacettepe University Journal of Education
4-) Baştürk Ramazan, 2008. Applying the Many facet Rasch Model to Evaluate PowerPoint Presentation Performance in Higher Education. Assessment and Evaluation in Higher Education
5-) Baştürk Ramazan, 2007. Many-facet Rasch Measurement and its Applicability in Sport Science: An Explanation and Exemplar Data . International Journal of Performance Analysis in Sport
6-) Baştürk Ramazan, 2005. Overview of the Performance Assessment. Eurasian Journal of Educational Research
7-) Baştürk Ramazan, 2005. The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics. Educational Technology & Society

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Yeşilyurt Muhammet Ensar, Baştürk Ramazan, Yeşilyurt Filiz, Kara İzzet, 2014. The effect of technological devices on student's academic success: evidence from Denizli . JOURNAL OF INTERNET APPLICATION AND MANAGEMENT
2-) Tanrıöğen Zeynep Meral, Baştürk Ramazan, Uras Başer Meral, 2014. Bolman ve Deal’ın Dört Çerçeve Kuramı: Müdürlerin Liderlik Tarzları ve Örgüt Kültürü . Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Tanrıöğen Zeynep Meral, Baştürk Ramazan, Uras Başer Meral, 2014. İlköğretim Okullarında Cinsiyet ve Örgütsel Rollere Göre Örgüt Kültürü Algısı. . TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
4-) Baştürk Ramazan, Karagül K, Karagül N, Doğan M, 2012. Meslek yüksekokulu öğrencilerin akademik başarılarının yordanması. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ AKADEMİK
5-) Baştürk Ramazan, 2012. İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
6-) Baştürk Ramazan, 2012. Keman eğitiminde temel becerilerin Rasch ölçme modeli ile değerlendirilmesi. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
7-) Baştürk Ramazan, 2011. Educational background of university rectors in Turkey. e-international Journal of Educational Research
8-) Baştürk Ramazan, 2009. Test Bitirme Süresi İle Test Puanları Arasındaki İlişkinin Sınav Türü ve Cinsiyete Göre Analizi. ilköğretim Online
9-) Baştürk Ramazan, 2009. Fen ve Teknoloji Alanı Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı Başarılarının Yordanması. ilköğretim Online
10-) Tanrıöğen Abdurrahman, Baştürk Ramazan, , 2008. İkinci Öğretim Öğrencilerinin İkinci Öğretim Programına İlişkin Görüşlerinin Meslek Seçimi ve İlgilerine Göre Analizi. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
11-) Baştürk Ramazan, 2007. Kamu Personeli Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınav Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,

(A-4) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar

1-) Topal Kenan, Sarıkaya Özlem, Baştürk Ramazan, Buke Akile, 2015. Do students styles of learning affect how they adapt to learning methods and to the learning environment. Marmara Medical Journal
2-) Tanrıöğen Zeynep Meral, Baştürk Ramazan, Uras Başer Meral, 2014. Usage of four leadershıp frame model accordıng to prımary school managers perceptıon . Journal of Research in Education and Teaching

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Topal Kenan, Saatçı Esra, Baştürk Ramazan, Demirkan Neşe, 2012. Continuous professional development and learning needs of physicians without vocational training: a cross-sectional study. . Turkish Journal of Family Practice

(A-5-Eski) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Baştürk Ramazan, 2007. Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavına Yönelik Tutumları.. Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Baştürk Ramazan, Çelik Zekeriya, 2013. Predicting the occupational job satisfaction level of physical education and sport teacher. Nigde University Journal of Physical Education and Sport Sciences,
2-) Baştürk Ramazan, 2010. Bilimsel Araştırma Ödevlerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Değerlendirilmesi. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Baştürk Ramazan, 2022. Sınıf Öğretmeni ve Adayları İçin Hayat Bİlgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Şimşek, Selçuk

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Baştürk Ramazan, 2010. Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Ramazan Baştürk

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Baştürk Ramazan, 2021. Bilimsel Araştırma Yöntemleri/. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Abdurrahman Tanrıöğen

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Baştürk Ramazan, 2010. Eğitim Bilimine Giriş/. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: A. Tanrıöğen & R. Sarpkaya

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Applying the Many facet Rasch Model to Evaluate PowerPoint Presentation Performance in Higher Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Assessing in service teachers instructional beliefs about student centered education A Turkish perspective - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The effect of technological devices on student's academic success: evidence from Denizli - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Assessing in service teachers instructional beliefs about student centered education A Turkish perspective - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
6-) The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Applying the Many facet Rasch Model to Evaluate PowerPoint Presentation Performance in Higher Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Assessing in service teachers instructional beliefs about student centered education A Turkish perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Applying the Many facet Rasch Model to Evaluate PowerPoint Presentation Performance in Higher Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Keman eğitiminde temel becerilerin Rasch ölçme modeli ile değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İşlevsel Kalitelerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Assessing in service teachers instructional beliefs about student centered education A Turkish perspective - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Bolman ve Deal’ın Dört Çerçeve Kuramı: Müdürlerin Liderlik Tarzları ve Örgüt Kültürü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Investigation of Appointing Teachers Employed in the Public Education Institutions in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) The effect of technological devices on student's academic success: evidence from Denizli - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Bilimsel Araştırma Ödevlerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
12-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
13-) Fen ve Teknoloji Alanı Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı Başarılarının Yordanması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
14-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
15-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
16-) The effect of technological devices on student's academic success: evidence from Denizli - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Bilimsel Araştırma Ödevlerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Assessing in service teachers instructional beliefs about student centered education A Turkish perspective - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
19-) The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) Kamu Personeli Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınav Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
21-) İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İşlevsel Kalitelerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
23-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
24-) Kamu Personeli Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınav Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Keman eğitiminde temel becerilerin Rasch ölçme modeli ile değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
26-) The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
27-) Bilimsel Araştırma Ödevlerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
28-) Applying the Many facet Rasch Model to Evaluate PowerPoint Presentation Performance in Higher Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
29-) Investigation of Appointing Teachers Employed in the Public Education Institutions in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
30-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Kamu Personeli Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınav Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Bilimsel Araştırma Ödevlerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) İlköğretim Okullarında Cinsiyet ve Örgütsel Rollere Göre Örgüt Kültürü Algısı. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Investigation of Appointing Teachers Employed in the Public Education Institutions in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İşlevsel Kalitelerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Usage of four leadershıp frame model accordıng to prımary school managers perceptıon - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) İlköğretim Okullarında Cinsiyet ve Örgütsel Rollere Göre Örgüt Kültürü Algısı. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Kamu Personeli Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınav Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 2

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
3-) The effect of technological devices on student's academic success: evidence from Denizli - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Bilimsel Araştırma Ödevlerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
5-) The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
6-) Kamu Personeli Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınav Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Keman eğitiminde temel becerilerin Rasch ölçme modeli ile değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
11-) Predicting the occupational job satisfaction level of physical education and sport teacher - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Applying the Many facet Rasch Model to Evaluate PowerPoint Presentation Performance in Higher Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Fen ve Teknoloji Alanı Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı Başarılarının Yordanması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) The effect of technological devices on student's academic success: evidence from Denizli - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Assessing in service teachers instructional beliefs about student centered education A Turkish perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) Investigation of Appointing Teachers Employed in the Public Education Institutions in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Bolman ve Deal’ın Dört Çerçeve Kuramı: Müdürlerin Liderlik Tarzları ve Örgüt Kültürü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Fen ve Teknoloji Alanı Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı Başarılarının Yordanması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) İkinci Öğretim Öğrencilerinin İkinci Öğretim Programına İlişkin Görüşlerinin Meslek Seçimi ve İlgilerine Göre Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
7-) Kamu Personeli Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınav Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Keman eğitiminde temel becerilerin Rasch ölçme modeli ile değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İşlevsel Kalitelerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Analizi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Bilimsel Araştırma Ödevlerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
11-) Applying the Many facet Rasch Model to Evaluate PowerPoint Presentation Performance in Higher Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Fen ve Teknoloji Alanı Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı Başarılarının Yordanması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Assessing in service teachers instructional beliefs about student centered education A Turkish perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Investigation of Appointing Teachers Employed in the Public Education Institutions in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) İlköğretim Okullarında Cinsiyet ve Örgütsel Rollere Göre Örgüt Kültürü Algısı. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Bolman ve Deal’ın Dört Çerçeve Kuramı: Müdürlerin Liderlik Tarzları ve Örgüt Kültürü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Overview of the Performance Assessment - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The effect of technological devices on student's academic success: evidence from Denizli - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) İlköğretim Okullarında Cinsiyet ve Örgütsel Rollere Göre Örgüt Kültürü Algısı. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İşlevsel Kalitelerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Overview of the Performance Assessment - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Eğitim Bilimine Giriş/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Bütün Yönleriyle SPSS Örnekli Nonparametrik İstatistiksel Yöntemler/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) Kamu Personeli Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınav Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) The Effectiveness of Computer assisted Instruction in Teaching Introductory Statistics - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İşlevsel Kalitelerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Analizi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) The effect of technological devices on student's academic success: evidence from Denizli - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Assessing in service teachers instructional beliefs about student centered education A Turkish perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Overview of the Performance Assessment - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 2

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Educational background of university rectors in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Eğitim Bilimine Giriş/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

Verdiği Dersler

EBB00060 2023-2024 Bahar

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

EBB3904 2023-2024 Bahar

Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme

EBB3904 2023-2024 Bahar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

PFD 4032 2023-2024 Bahar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

SBÖ 5512 2023-2024 Bahar

SOSYAL BİLİMLERDE VERİ ANALİZİ

EBB00060 2023-2024 Güz

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

EBB3904 2023-2024 Güz

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

EBB00060 2022-2023 Bahar

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

EBB3804 2022-2023 Bahar

Ölçme ve Değerlendirme

PFD 4022 2022-2023 Bahar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

SBÖ 5512 2022-2023 Bahar

SOSYAL BİLİMLERDE VERİ ANALİZİ

EBB00060 2022-2023 Güz

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME