Personel

Öğr.Gör.Dr. AYŞE GÜLGÜN TÜRKEN
Öğr.Gör.Dr.
Ayşe Gülgün Türken
@ E-posta
aysegulgunturken@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 2051

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Muğla Meslek Yüksekokulu / Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü / Pazarlama Programı

Kadro Birimi

Muğla Meslek Yüksekokulu / Yönetim Ve Organizasyon Bölümü / Yerel Yönetimler

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Gazi Üniversitesi - İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi - Uluslararası İlişkiler Bölümü (2008 - 2012)

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme (yl) (tezli) (2013 - 2016)

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi - İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi - İşletme Bölümü (2017 - 2024)

Yayin Bilgileri

(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2020. Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Marangoz Mehmet, Türken Ayşe Gülgün, 2018. Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi. Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies

(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2024. Pazarlama Perspektifinden Dijital Bağımlılık Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2022. Pazarlama Alanına Güncel Bir Bakış: Sürdürülebilir Pazarlama ve Tüketici Yenilikçiliği Kavramlarına Yönelik Bir Bibliyometrik Analiz. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE / ULUSLARARASI KORKUT ATA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2019. Banka Müşterilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma. 3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi / 3. Congress of International Applied Social Sciences

(C-6) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm

1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2023. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXIV/SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMAYA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Doç. Dr. Arzu Kazaz

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf

1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

Verdiği Dersler

İŞY2807 2025-2026 Güz

TİCARET HUKUKU

PZR1001 2025-2026 Güz

PAZARLAMA İLKELERİ

PZR2009 2025-2026 Güz

SATIŞ YÖNETİMİ

PZR2507 2025-2026 Güz

MESLEK ETİĞİ

YRY2535 2025-2026 Güz

İŞLETME

İŞY1810 2024-2025 Bahar

TİCARET HUKUKU

PZR1502 2024-2025 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

PZR2006 2024-2025 Bahar

PERAKENDE YÖNETİMİ

PZR2010 2024-2025 Bahar

ELEKTRONİK PAZARLAMA

PZR2508 2024-2025 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

İŞL2917 2024-2025 Güz

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İŞY2807 2024-2025 Güz

TİCARET HUKUKU

PZR1001 2024-2025 Güz

PAZARLAMA İLKELERİ

PZR2009 2024-2025 Güz

SATIŞ YÖNETİMİ

YRY2535 2024-2025 Güz

İŞLETME

İŞL2917 2023-2024 Bahar

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İŞY1810 2023-2024 Bahar

TİCARET HUKUKU

PZR1502 2023-2024 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

PZR2006 2023-2024 Bahar

PERAKENDE YÖNETİMİ

PZR2010 2023-2024 Bahar

ELEKTRONİK PAZARLAMA

PZR2508 2023-2024 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

İŞY2807 2023-2024 Güz

TİCARET HUKUKU

PZR1001 2023-2024 Güz

PAZARLAMA İLKELERİ

YRY2535 2023-2024 Güz

İŞLETME