(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2020. Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Marangoz Mehmet, Türken Ayşe Gülgün, 2018. Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi. Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2022. Pazarlama Alanına Güncel Bir Bakış: Sürdürülebilir Pazarlama ve Tüketici Yenilikçiliği Kavramlarına Yönelik Bir Bibliyometrik Analiz. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE / ULUSLARARASI KORKUT ATA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2018. Banka Müşterilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma. 3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi / 3. Congress of International Applied Social Sciences
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2023. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXIV/SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMAYA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Doç. Dr. Arzu Kazaz
(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makalelerde yapılan atıf
1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer
almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.
1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer
almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın
eserlerine yapılan atıf
1-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı
kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine
yapılan atıf.
1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1