Personel

Doç.Dr. BENGİ YURTSEVER İKİNCİ
Doç.Dr.
Bengi Yurtsever İkinci
@ E-posta
bengiyurtsever@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5745

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Mimarlık Fakültesi / Mimarlık Bölümü / Bina Bilgisi Abd

Kadro Birimi

Mimarlık Fakültesi / Mimarlık Bölümü / Bina Bilgisi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Karabük Üniversitesi Safranbolu Fethi Toker Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Mimarlık Bölümü 2008

Yüksek Lisans

İstanbul Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Mimarlık Anabilim Dalı 2011

Doktora

Yıldız Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Mimarlık Anabilim Dalı 2017

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2018. A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept. Open House International

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Zengin Gözde, Yurtsever Bengi, 2023. Spatial transformation of remote working spaces of university students receiving studio education during the pandemic. GRID: Architecture Planning and Design Journal
2-) Yurtsever Bengi, 2022. Kentsel Yalıtılmışlık Üzerine Anlam Arayışları. International Design and Art Journal
3-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2020. Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri. MEGARON / Yıldız Technical University, Faculty of Architecture E-Journal
4-) Yurtsever Bengi, 2019. Architect As The Subject Of Change. International Refereed Journal of Design and Architecture
5-) Yurtsever Bengi, 2017. Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama. Megaron Dergisi

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Yurtsever Bengi, 2023. Mekan Algısının Dönüşümünde Gerçeklik Kavramı: Pleasantville Filminin Okuması. Bodrum Journal of Art and Design
2-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2017. The “Filtering” Concept: Blended Learning Culture in Architectural Education. US-China Education Review B
3-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2013. An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs. Procedia-Social and Behavioral Sciences
4-) Yurtsever Bengi, Çakır Gözde, 2012. An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture. Procedia - Social and Behavioral Sciences
5-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2012. An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample. Procedia - Social and Behavioral Sciences
6-) Yurtsever Bengi, 2012. Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education. Procedia - Social and Behavioral Sciences

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Yurtsever Bengi, 2020. Pandemic Process Returns: Face-to-Face and Remote Gains. The 13th International Conference of Education, Research and Inovation
2-) Yıldız Selin, Düzgün Hande, Yurtsever Bengi, 2015. Informal Education Experience for Architectural Students Through Art Works. IJAS (International Journal of Arts & Sciences) - International Conference for Academic Disciplines
3-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2015. Dilemma at Renewed Housing Zones Bomonti Sample. AMPS Housing – a Critical Perspective
4-) Yurtsever Bengi, 2015. Interior or Exterior. ARCHTHEO '15
5-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2013. An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student s Outputs. International Conference on New Horizons in Education
6-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2012. An Implementation of Distance Education Program For Teaching Common Necessary Courses in Formal Education Karabuk University Sample. International Conference on New Horizons in Education

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yurtsever Bengi, Yıldırım Melek Zühre, 2023. Milas'ın Geleceğini Dijital Eğitim Ortamında Tartışmak: Gelecek 100 Yıl. 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
2-) Yurtsever Bengi, 2020. Search For Housing Between Chaos and Minimalism: Lagom Life. AMPS The City and Complexity – Life, Design and Commerce in the Built Environment
3-) Yurtsever Bengi, 2018. Mimari Tasarım Stüdyolarında Sürece İlişkin Sorumluluk Bilincinin Oluşturulmasına Yönelik Bir Çalışma. 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences
4-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2016. The Filtering Concept in Architectural Design Education. Cyprus International Conference on Educational Research
5-) Yurtsever Bengi, Çakır Gözde, 2012. An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture. World Conference on Design, Arts and Education
6-) Yurtsever Bengi, 2012. Re thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education. World Conference on Design, Arts and Education

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yurtsever Bengi, 2010. Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education. 22. Uluslararası Yapı ve Yaşam Kongresi: Mimarlık ve Değişim

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Yurtsever Bengi, Ulukavak Harputlugil Gülsu, Harputlugil Timuçin, 2013. Sürdürülebilir Bina Tasarımının Mimarlık Eğitim Süreci İçerisinde Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma. 11. Ulusal Tesisat Mühendisliği Kongresi
2-) Yurtsever Bengi, Sinem Kaya Akçay, 2011. Tasarım Eğitiminin Dünü Bugünü ve Geleceğinin Sinema Perspektifinden Değerlendirilmesi. Başkent Üniversitesi 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu / Dün, Bugün, Gelecek

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yurtsever Bengi, 2011. Göçten Kaynaklanan Kent Sorunlarına Yaklaşım Bütünleştirme Çalışmaları. Diyarbakır Mimarlık ve Kent Sempozyumu

(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Özkan Altınöz Meltem, Kaya Akçay Sinem, Yurtsever Bengi, 2011. Dere Evler. DOCOMOMO Türkiye Ulusal Çalışma Grubu Poster Sunuşları VII
2-) Yurtsever Bengi, 2011. Reklamlarla Değişen Kültür: Tüketilen Kimlikler. İstanbul Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi IAPS-CSBE Network Kültür ve Mekan Toplantıları 2. Ulusal Sempozyumu

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Ulukavak Harputlugil Gülsu, Harputlugil Timuçin, Yurtsever Bengi, 2014. Çanakkale Belediyesi Yeşil Yerel Yönetim ve Kültür Merkezi Binası ile Yakın Çevresinin Düzenlenmesi/. Yayın Evi: KARABÜK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI Editör Adı: Bengi Yurtsever
2-) Ulukavak Harputlugil Gülsu, Harputlugil Timuçin, Yurtsever Bengi, 2014. Karabük Üniversitesi Demir Çelik Enstitüsü Malzeme Araştırma ve Geliştirme Merkezi MARGEM/. Yayın Evi: KARABÜK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI Editör Adı: Bengi Yurtsever

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Yurtsever Bengi, 2023. Contemporary Manifests on Design Thinking and Practice/The Hidden Ego-Centric Approach in Architectural Education. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Gözde Zengin, Bengi Yurtsever

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) A|Z ITU Journal of the Faculty of Architecture. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Ege Mimarlık. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Civil Engineering and Architecture. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Ege Mimarlık. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Ege Mimarlık. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) GRİD - Mimarlık, Planlama ve Tasarım Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Ege Mimarlık. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Sanat ve Tasarım Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Megaron. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Sanat ve Tasarım Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
11-) GRİD - Mimarlık, Planlama ve Tasarım Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. International Journal of Interdisciplinary and Intercultural Art.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Dilemma at Renewed Housing Zones Bomonti Sample - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
15-) An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
16-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
18-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
19-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
20-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Erişilebilir Öğrenme Ortamı Üzerine Bir Araştırma: Tasarım Stüdyolarının Güncellenmesine Yönelik Model Önerileri. 2021-2022

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . Özel Seçki. 2023
2-) Kurum Adı: . TUCSA-TYÇD Türk Yapısal Çelik Derneği Ulusal Çelik Yapı Ödülü. 2014

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü yardımcılığı (her yıl için

1-) Dekan Yardımcılığı. Türkiye. . 2021

(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı (her yıl için)

1-) Bölüm Başkan Yardımcılığı - 2020/2021. Türkiye. . 2020
2-) Bölüm Başkan Yardımcılığı - 2019/2020. Türkiye. . 2019

(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için ders başına) (toplamda yıllık 30 puanı geçemeyecek şekilde)

1-) 2020-2021 Güz Yarıyılı. Türkiye. . 2020
2-) 2019-2020 Bahar Yarıyılı. Türkiye. . 2020
3-) 2019-2020 Güz Yarıyılı. Türkiye. . 2019
4-) 2018 -2019 Bahar Yarıyılı. Türkiye. . 2019
5-) 2018 -2019 Güz Yarıyılı. Türkiye. . 2018

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)

1-) Üniversite Kalite Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2023
2-) Web Sitesi Sorumluluğu - 2019/2020. Türkiye. . 2019
3-) Muybis Birim Sorumlusu. Türkiye. . 2019
4-) Web Sitesi Sorumluluğu - 2018/2019. Türkiye. . 2018

(I-2) Ulusal sanat ve tasarım yarışma jürilerinde görev almak

1-) Bodrum'da İki Meydan Bir Cadde . Türkiye. . 2021

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Bilim Komitesinde Görev Alma. Türkiye. . 2020

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) DAKAM ARCHTHEO . İstanbul / Türkiye. . 2015

(S-1) Özgün yapıt, proje yada tasarımlarla kişisel etkinliklerde

1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje ekibinde yer almak /. 2012. Karabük Üniversitesi Gençlik Merkezi
2-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje ekibinde yer almak /. 2012. Karabük Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi ve Turizm Fakültesi
3-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje yürütücüsü /. 2010. Karabük Üniversitesi Demir Çelik Enstitüsü Malzeme Araştırma Geliştirme Merkezi Tasarımı (MAR-GEM)
4-) Kamu kurumları ile özel hukuk tüzel kişileri bünyesinde uygulamaya konmuş proje. 2010. Karabük Üniversitesi Demir Çelik Enstitüsü Malzeme Araştırma Geliştirme Merkezi (MAR-GEM)

(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma.*(sergi, proje, uygulama,

1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje ekibinde yer almak /. 2010. Karabük Üniversitesi Merkezi Derslik

(S-20-1) Sanat ve Tasarım Atölye Çalışmaları Atölye Yöneticiliği

1-) WORKSHOP /Workshop yöneticiliği /. 2019. What If?
2-) WORKSHOP /Workshop /. 2017. Student Hubs: New Nodes of Living
3-) WORKSHOP /Workshop /. 2014. Konut Nasıl Tasarlanır? I
4-) WORKSHOP /Workshop /. 2014. Konut Nasıl Tasarlanır? II
5-) WORKSHOP /Workshop /. 2012. Üç Boyut Düzeni

(S-4) Seçici kurul tarafından veya davetli olarak sergi, proje, uygulama, tasarım, gösteri vb. sanatsal organizasyonlarda ödül alma.

1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /Yarışmalarda birincilik ödülü /. 2014. TUCSA-TYÇD Türk Yapısal Çelik Derneği Ulusal Çelik Yapı Ödülü

(S-7) Yapıtların, projelerin, tasarımların, uygulamaların yayınlarda yer alması (kitap, ansiklopedi, katalog, periyodik sanat dergileri, belgesel nitelikli tv yayınları, film) (Duyuru niteliğindeki yayınlar geçerli değildir.)

1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /Yarışmalarda diğer ödüller /. 2021. ”Mimarca Mekan Anlatımı” Metin Yarışması / "Kaçıyor muyuz?"
2-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /Yarışmalarda diğer ödüller /. 2020. ”Mimarca Mekan Anlatımı” Metin Yarışması / ”Göçebe Huzursuzluk”

Verdiği Dersler

AKD1000 2023-2024 Bahar

Akademik Danışmanlık

MİM2004 2023-2024 Bahar

MİMARLIK TARİHİ VE KURAMI III

MİM2504 2023-2024 Bahar

HESAPLAMALI TASARIM

MİM4002 2023-2024 Bahar

MİMARİ TASARIM ATÖLYESİ VIII

AKD1000 2023-2024 Güz

Akademik Danışmanlık

MİM1005 2023-2024 Güz

MİMARLIĞA GİRİŞ

MİM3001 2023-2024 Güz

MİMARİ TASARIM ATÖLYESİ V

MİM3505 2023-2024 Güz

DOĞA VE MİMARLIK

AKD1000 2022-2023 Bahar

Akademik Danışmanlık

MİM1010 2022-2023 Bahar

MİMARİ TASARIM ATÖLYESİ II

MİM1012 2022-2023 Bahar

MİMARİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ II

MİM2004 2022-2023 Bahar

MİMARLIK TARİHİ VE KURAMI III

MİM3010 2022-2023 Bahar

STAJ III (BÜRO)

AKD1000 2022-2023 Güz

Akademik Danışmanlık

MİM1005 2022-2023 Güz

MİMARLIĞA GİRİŞ

MİM1007 2022-2023 Güz

MİMARİ TASARIM ATÖLYESİ I

MİM3501 2022-2023 Güz

SANAT VE ELEŞTİRİ