(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2018. A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept. Open House International
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Zengin Gözde, Yurtsever Bengi, 2023. Spatial transformation of remote working spaces of university students receiving studio education during the pandemic. GRID: Architecture Planning and Design Journal
2-) Yurtsever Bengi, 2022. Kentsel Yalıtılmışlık Üzerine Anlam Arayışları. International Design and Art Journal
3-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2020. Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri. MEGARON / Yıldız Technical University, Faculty of Architecture E-Journal
4-) Yurtsever Bengi, 2019. Architect As The Subject Of Change. International Refereed Journal of Design and Architecture
5-) Yurtsever Bengi, 2017. Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama. Megaron Dergisi
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Yurtsever Bengi, 2023. Mekan Algısının Dönüşümünde Gerçeklik Kavramı: Pleasantville Filminin Okuması. Bodrum Journal of Art and Design
2-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2017. The “Filtering” Concept: Blended Learning Culture in Architectural Education. US-China Education Review B
3-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2013. An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs. Procedia-Social and Behavioral Sciences
4-) Yurtsever Bengi, Çakır Gözde, 2012. An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture. Procedia - Social and Behavioral Sciences
5-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2012. An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample. Procedia - Social and Behavioral Sciences
6-) Yurtsever Bengi, 2012. Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education. Procedia - Social and Behavioral Sciences
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Yurtsever Bengi, 2020. Pandemic Process Returns: Face-to-Face and Remote Gains. The 13th International Conference of Education, Research and Inovation
2-) Yıldız Selin, Düzgün Hande, Yurtsever Bengi, 2015. Informal Education Experience for Architectural Students Through Art Works. IJAS (International Journal of Arts & Sciences) - International Conference for Academic Disciplines
3-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2015. Dilemma at Renewed Housing Zones Bomonti Sample. AMPS Housing – a Critical Perspective
4-) Yurtsever Bengi, 2015. Interior or Exterior. ARCHTHEO '15
5-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2013. An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student s Outputs. International Conference on New Horizons in Education
6-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2012. An Implementation of Distance Education Program For Teaching Common Necessary Courses in Formal Education Karabuk University Sample. International Conference on New Horizons in Education
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Yurtsever Bengi, Yıldırım Melek Zühre, 2023. Milas'ın Geleceğini Dijital Eğitim Ortamında Tartışmak: Gelecek 100 Yıl. 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
2-) Yurtsever Bengi, 2020. Search For Housing Between Chaos and Minimalism: Lagom Life. AMPS The City and Complexity – Life, Design and Commerce in the Built Environment
3-) Yurtsever Bengi, 2018. Mimari Tasarım Stüdyolarında Sürece İlişkin Sorumluluk Bilincinin Oluşturulmasına Yönelik Bir Çalışma. 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences
4-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2016. The Filtering Concept in Architectural Design Education. Cyprus International Conference on Educational Research
5-) Yurtsever Bengi, Çakır Gözde, 2012. An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture. World Conference on Design, Arts and Education
6-) Yurtsever Bengi, 2012. Re thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education. World Conference on Design, Arts and Education
(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan
ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Yurtsever Bengi, 2010. Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education. 22. Uluslararası Yapı ve Yaşam Kongresi: Mimarlık ve Değişim
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Yurtsever Bengi, Ulukavak Harputlugil Gülsu, Harputlugil Timuçin, 2013. Sürdürülebilir Bina Tasarımının Mimarlık Eğitim Süreci İçerisinde Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma. 11. Ulusal Tesisat Mühendisliği Kongresi
2-) Yurtsever Bengi, Sinem Kaya Akçay, 2011. Tasarım Eğitiminin Dünü Bugünü ve Geleceğinin Sinema Perspektifinden Değerlendirilmesi. Başkent Üniversitesi 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu / Dün, Bugün, Gelecek
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Yurtsever Bengi, 2011. Göçten Kaynaklanan Kent Sorunlarına Yaklaşım Bütünleştirme Çalışmaları. Diyarbakır Mimarlık ve Kent Sempozyumu
(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet
metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Özkan Altınöz Meltem, Kaya Akçay Sinem, Yurtsever Bengi, 2011. Dere Evler. DOCOMOMO Türkiye Ulusal Çalışma Grubu Poster Sunuşları VII
2-) Yurtsever Bengi, 2011. Reklamlarla Değişen Kültür: Tüketilen Kimlikler. İstanbul Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi IAPS-CSBE Network Kültür ve Mekan Toplantıları 2. Ulusal Sempozyumu
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Ulukavak Harputlugil Gülsu, Harputlugil Timuçin, Yurtsever Bengi, 2014. Çanakkale Belediyesi Yeşil Yerel Yönetim ve Kültür Merkezi Binası ile Yakın Çevresinin Düzenlenmesi/. Yayın Evi: KARABÜK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI Editör Adı: Bengi Yurtsever
2-) Ulukavak Harputlugil Gülsu, Harputlugil Timuçin, Yurtsever Bengi, 2014. Karabük Üniversitesi Demir Çelik Enstitüsü Malzeme Araştırma ve Geliştirme Merkezi MARGEM/. Yayın Evi: KARABÜK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI Editör Adı: Bengi Yurtsever
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Yurtsever Bengi, 2023. Contemporary Manifests on Design Thinking and Practice/The Hidden Ego-Centric Approach in Architectural Education. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Gözde Zengin, Bengi Yurtsever
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) A|Z ITU Journal of the Faculty of Architecture. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Ege Mimarlık. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Civil Engineering and Architecture. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Ege Mimarlık. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Ege Mimarlık. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) GRİD - Mimarlık, Planlama ve Tasarım Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Ege Mimarlık. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Sanat ve Tasarım Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Megaron. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Sanat ve Tasarım Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
11-) GRİD - Mimarlık, Planlama ve Tasarım Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı
editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. International Journal of Interdisciplinary and Intercultural Art.
(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makalelerde yapılan atıf
1-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından
taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer
almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI
dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf
1-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar
olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Dilemma at Renewed Housing Zones Bomonti Sample - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
15-) An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
16-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
18-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
19-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
20-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer
almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın
eserlerine yapılan atıf
1-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı
kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine
yapılan atıf.
1-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Erişilebilir Öğrenme Ortamı Üzerine Bir Araştırma: Tasarım Stüdyolarının Güncellenmesine Yönelik Model Önerileri. 2021-2022
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . Özel Seçki. 2023
2-) Kurum Adı: . TUCSA-TYÇD Türk Yapısal Çelik Derneği Ulusal Çelik Yapı Ödülü. 2014
(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü
yardımcılığı (her yıl için
1-) Dekan Yardımcılığı. Türkiye. . 2021
(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı
(her yıl için)
1-) Bölüm Başkan Yardımcılığı - 2020/2021. Türkiye. . 2020
2-) Bölüm Başkan Yardımcılığı - 2019/2020. Türkiye. . 2019
(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için
ders başına) (toplamda yıllık 30 puanı geçemeyecek
şekilde)
1-) 2020-2021 Güz Yarıyılı. Türkiye. . 2020
2-) 2019-2020 Bahar Yarıyılı. Türkiye. . 2020
3-) 2019-2020 Güz Yarıyılı. Türkiye. . 2019
4-) 2018 -2019 Bahar Yarıyılı. Türkiye. . 2019
5-) 2018 -2019 Güz Yarıyılı. Türkiye. . 2018
(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve
komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Üniversite Kalite Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2023
2-) Web Sitesi Sorumluluğu - 2019/2020. Türkiye. . 2019
3-) Muybis Birim Sorumlusu. Türkiye. . 2019
4-) Web Sitesi Sorumluluğu - 2018/2019. Türkiye. . 2018
(I-2) Ulusal sanat ve tasarım yarışma jürilerinde görev almak
1-) Bodrum'da İki Meydan Bir Cadde . Türkiye. . 2021
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) Bilim Komitesinde Görev Alma. Türkiye. . 2020
(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans,
seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde
davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) DAKAM ARCHTHEO . İstanbul / Türkiye. . 2015
(S-1) Özgün yapıt, proje yada tasarımlarla kişisel etkinliklerde
1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje ekibinde yer almak /. 2012. Karabük Üniversitesi Gençlik Merkezi
2-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje ekibinde yer almak /. 2012. Karabük Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi ve Turizm Fakültesi
3-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje yürütücüsü /. 2010. Karabük Üniversitesi Demir Çelik Enstitüsü Malzeme Araştırma Geliştirme Merkezi Tasarımı (MAR-GEM)
4-) Kamu kurumları ile özel hukuk tüzel kişileri bünyesinde uygulamaya konmuş proje. 2010. Karabük Üniversitesi Demir Çelik Enstitüsü Malzeme Araştırma Geliştirme Merkezi (MAR-GEM)
(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma.*(sergi, proje, uygulama,
1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje ekibinde yer almak /. 2010. Karabük Üniversitesi Merkezi Derslik
(S-20-1) Sanat ve Tasarım Atölye Çalışmaları Atölye
Yöneticiliği
1-) WORKSHOP /Workshop yöneticiliği /. 2019. What If?
2-) WORKSHOP /Workshop /. 2017. Student Hubs: New Nodes of Living
3-) WORKSHOP /Workshop /. 2014. Konut Nasıl Tasarlanır? I
4-) WORKSHOP /Workshop /. 2014. Konut Nasıl Tasarlanır? II
5-) WORKSHOP /Workshop /. 2012. Üç Boyut Düzeni
(S-4) Seçici kurul tarafından veya davetli olarak sergi, proje, uygulama,
tasarım, gösteri vb. sanatsal organizasyonlarda ödül alma.
1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /Yarışmalarda birincilik ödülü /. 2014. TUCSA-TYÇD Türk Yapısal Çelik Derneği Ulusal Çelik Yapı Ödülü
(S-7) Yapıtların, projelerin, tasarımların,
uygulamaların yayınlarda yer alması (kitap,
ansiklopedi, katalog, periyodik sanat dergileri,
belgesel nitelikli tv yayınları, film) (Duyuru
niteliğindeki yayınlar geçerli değildir.)
1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /Yarışmalarda diğer ödüller /. 2021. ”Mimarca Mekan Anlatımı” Metin Yarışması / "Kaçıyor muyuz?"
2-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /Yarışmalarda diğer ödüller /. 2020. ”Mimarca Mekan Anlatımı” Metin Yarışması / ”Göçebe Huzursuzluk”