Personel

Doç.Dr. HASAN ZÜHTÜ OKULU
Doç.Dr.
Hasan Zühtü Okulu
@ E-posta
hasanokulu@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Fen Bilgisi Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Fen Bilgisi Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Astronomi ve Uzay Bilimleri Devam Ediyor
MUĞLA SIKTI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ 11.06.2010

Yüksek Lisans

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ 03.01.2013

Doktora

KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ BİLİM DALI (2013-2014)
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM ANABİLİM DALI FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ BİLİM DALI (2014- 13.02.2019

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Çokçalışkan Halil, Okulu Hasan Zühtü, Yorulmaz Alper, 2024. Perceptions of the sustainable development goals: a Q-methodology study with Turkish preservice teachers. Environmental Education Research
2-) Okulu Hasan Zühtü, Muslu Nilay, 2024. Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table. Interactive Learning Environments

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Bektaş Onur, 2023. The Readiness of Stakeholders in the Scientific Inquiry-Supported Mentoring Project. International Journal of Education in Mathematics, Science, and Technology (IJEMST)
2-) Muslu Nilay, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, Oğuz Ünver Ayşe, 2022. Determining In-service Teachers’ Professional Development Expectations: An Instrument Development Study . International Journal on Social and Education Sciences
3-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Encouraging Creative Ideas in the Engineering Design Process for Science Classes. International Journal of Research in Education and Science
4-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2021. The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities. European Journal of STEM Education
5-) Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Using Virtual Museums to Promote Activity Design Competencies for Out-of-School Learning in Pre-Service Teacher Education. International Journal of Technology in Education
6-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, 2019. MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp. Journal of Education in Science, Environment and Health
7-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2018. The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions. International Educational Studies
8-) Okulu Hasan Zühtü, O.H.Z., Okulu Hasan Zühtü, O.Ü.A., 2015. Consecutive course modules developed with simple materials to facilitate the learning of basic concepts in astronomy. International Journal of Environmental and Science Education

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Şenler Pehlivan Burcu, Özdem Yılmaz Yasemin, Oğuz Ünver Ayşe, Muslu Nilay, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, 2022. Öğretimde bilimsel sorgulamaya yönelik öğretmen görüşleri ölçeğinin uyarlanması. Kocaeli Universitesi Egitim Dergisi
2-) Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, Şenler Pehlivan Burcu, Okulu Hasan Zühtü, Özdem Yılmaz Yasemin, Muslu Nilay, 2022. Sınıflarda Video Kaydı Hazır Bulunuşluk Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
3-) Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, 2022. Doğa ve Bilim Kamplarının Zenginleştirilmesi: Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Tasarlanan Bir STEM Kampının İncelenmesi. Millî Eğitim Dergisİ
4-) Yorulmaz Alper, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik İnançları, Anlayışları ve Niyetleri: Bir Ölçme Aracı Uyarlama Çalışması. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
5-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2021. Mühendisliğin STEM Eğitimine Entegrasyonunda Kuramsal Bir İnceleme. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Muslu Nilay, İmer Çetin Nagihan, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi. Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
2-) Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, 2021. Hizmetiçi öğretmen eğitiminde tasarlanan STEM etkinliklerinin incelenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
3-) Oğuz Üver, A., Arabacıoğlu, S., Okulu, H.Z., 2015. Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Okulu, H.Z., Oğuz Ünver, A., 2011. Determination of the Pre-service Teachers’ Attitudes Towards Astronomy. Western Anatolia Journal of Educational Science

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, Muslu Nilay, 2023. Introducing a Holistic Scientific Inquiry-Supported Classroom Observation Protocol. The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
2-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Şenler Pehlivan Burcu, Bektaş Onur, Arabacıoğlu Sertaç, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, 2023. The Inter-Rater Reliability of the Scientific Inquiry-Supported Classroom Observation Protocol (SISCOP). 20th International Conference on Hands-on Science. Celebrating Science and Science Education
3-) Okulu, H. Z., ve A. Oguz-Unver, “How Earth and the Moon Interact” 9th International Conference on Hands-on Science, Akdeniz University,Antalya, October - 2012

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2023. Technology-Supported Sequential Astronomy Activities to Foster Spatial Thinking. The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
2-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2023. In-Service Teacher Training Mentoring Model for Scientific Inquiry Teaching. The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
3-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Muslu Nilay, Özden Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, 2022. THE READINESS OF STAKEHOLDERS IN THE SCIENTIFIC INQUIRY SUPPORTED MENTORING PROJECT @BİSDEM. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2022
4-) Muslu Nilay, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Özden Yasemin, Oğuz Ünver Ayşe, 2022. AN INSTRUMENT DEVELOPMENT STUDY TO DETERMINE TEACHERS' EXPECTATIONS OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2022
5-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2022. ENCOURAGING CREATIVE IDEAS IN THE ENGINEERING DESIGN PROCESS FOR SCIENCE CLASSES. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2022
6-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2019. SPUTNİK 1’den Stem Eğitimine. II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK)
7-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2019. STEM based astronomy activities. International Conference on Education inScience, Mathematics and Technology

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Muslu Nilay, Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, 2023. Hizmet İçi Eğitiminde Öğretmen Beklentileri. 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)
2-) Arabacıoğlu, S., Oğuz-Ünver, A. ve Okulu, H. Z. (2015). Eğitimde Bilimsel Sorgulamanın Geleceği: Mekanik Teknolojiden Dijital Teknolojiye. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla - 2015
3-) Okulu, H. Z., Oğuz-Ünver, A. ve Arabacıoğlu, S. (2015). Bu Benim Eserim Proje Yarışması Sürecinin İncelenmesi: Öğretmen görüşleri. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla - 2015
4-) Okulu, H.Z., Arabacıoğlu, S., Öztürk, F. ve Aycan, Ş. (2015). Asitlerin ve Bazların Diyalektiği. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla - 2015
5-) Arabacıoğlu, S., Okulu, H.Z., Öztürk, F. ve Aycan, Ş. (2015). Diyalektik Yöntemden Kimya Felsefesine Metaforik Dönüştürme: Elektroliz. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla - 2015
6-) Ertekin, P. ve Okulu, H.Z. (2014). Lisansüstü Öğrencilerinin Astronomi ve Astroloji Kavramlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, 2014. - 2014
7-) Okulu, H. Z., & Oğuz-Ünver, A. (2014). Fen bilimleri öğretmen adaylarının temel astronomi kavramlarına yönelik bilgi düzeylerinin belirlenmesi. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, 2014 - 2014
8-) Okulu, H. Z., & Oğuz-Ünver, A., Güneş, Dünya ve Ay’ın etkileşimi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi, Niğde, - 2012
9-) Karatepe, G., Şen, H., Öztürk, F., Okulu, H. Z., & Oğuz-Ünver, A. (2012). T borusu: basınç hacim ve yüzey alanı ilişkisinin tek bir materyalde gösterimi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi, Niğde, 2012 - 2012
10-) Okulu, H. Z., & Oğuz-Ünver, A., Güneş, Dünya ve Ay’ın etkileşimi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi, Niğde, 2012. - 2012
11-) Yürümezoğlu, K., Oguz-Ünver, A., Kasar, K., Seyhan, S., Seçmen, Ö., Okulu, H. Z., Ertekin, P., Erbudak, A., Çetin, H., Dilman, E., & Bozbay, S. (2010). Ses kavramlarının öğretimi. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi, İstanbul, 2010 - 2010

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2020. Erken Çocuklukta FEN EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI - Yalın Karmaşık Bilim - STEM Eğitimine Uygun/. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: OĞUZ ÜNVER AYŞE,ARABACIOĞLU SERTAÇ,OKULU HASAN ZÜHTÜ

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, 2023. Bilimsel sorgulama destekli BİSDEM Projesi etkinlikleri/. Yayın Evi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Editör Adı: Oğuz Ünver, A., Okulu, H. Z., Şenler, B., Arabacıoğlu, S., Muslu, N., & Özdem Yılmaz Y.
2-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarımı ve Uygulamaları Bir Eşya | Bir Malzeme. Yayın Evi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Ayşe Oğuz Ünver, Hasan Zühtü OKULU

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Okulu Hasan Zühtü, 2023. İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları/İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Alper Yorulmaz
2-) Hasan Zühtü Okulu, 2021. Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar/. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Munise Seçkin Kapucu
3-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. ETKİNLİKLERLE ASTRONOMİ ÖĞRETİMİ/STEM Eğitimi ile Bütünleşik Astronomi Eğitimi. Yayın Evi: Palme Editör Adı: Karaçam Sedat
4-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. Etkinliklerle Astronomi Öğretimi /Astronomi Eğitiminde Uzamsal Düşünme ve Hologramlar. Yayın Evi: Palme Editör Adı: Karaçam Sedat
5-) Süral İrfan, Kaleci Devkan, Seçkin Kapucu Munise, Abdüsselam Mustafa Serkan, Arabacıoğlu Sertaç, Erdoğan Saffet, Akdağ Songül, Yurtseven Avcı Zeynep, Aktamış Hilal, Hiğde Emrah, Türk Hanne, Türk Sibel, Okulu Hasan Zühtü, Kahyaoğlu Mustafa, 2020. Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar/Çağdaş Rolüyle Astronomi Eğitimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Seçkin Kapucu Munise
6-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2019. Okul Duvarlarının Öresine Öğrenme Yolculuğı: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri/Bilim Merkezleri ve Doğa Bilim Kampları Etkileşimi. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Fitnat KÖSEOĞLU, Doç. Dr. Uygar KANLI
7-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2016. Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM. Yayın Evi: ISRES Publishing Editör Adı: Mack Shelley, S. Ahmet Kıray, Ismail Celik
8-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2016. Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/EXPERIENCING INQUIRY WITH KINDERGARTEN: SCIENCE FOR KIDS. Yayın Evi: ISRES Publishing Editör Adı: Mack Shelley, S. Ahmet Kıray, Ismail Celik

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Journal of STEAM Education . 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Technology in Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of Education in Science, Environment and Health. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Journal of Astronomy & Earth Sciences Education (JAESE). 2019. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Determination of the Pre-service Teachers’ Attitudes Towards Astronomy - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Consecutive course modules developed with simple materials to facilitate the learning of basic concepts in astronomy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
6-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
9-) Determination of the Pre-service Teachers’ Attitudes Towards Astronomy - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Determination of the Pre-service Teachers’ Attitudes Towards Astronomy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3

(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Öğretmenler için uluslararası katılımlı STEM eğitimi. Proje Türü: Avrupa Birliği. STEAM for ALL. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. Networking primary science educators as a means to provide training and Professional development Inquiry Based Teaching (PRI-Sci-Net) - Capacities Science in Society FP7-Science-In-Society. 2011-2014

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MUBEM & BİLSEM: STEM Temelli Doğa Bilim Kampı II. 2019-2020
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Üstün yetenekliler için STEM eğitimi temelli doğa bilim kampı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MUBEM & BİLSEM: STEM Temelli Doğa Bilim Kampı. 2017-2018

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Doğa bilim kampı. Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). MUBEM Doğa Okulu: Knidos Yaz Bilim Kampı II. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Mühendislik tasarım döngüsü sürecinin fen eğitimine entegrasyonu . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Mühendislik tasarım döngüsü sürecinin fen eğitimine entegrasyonu 2. 2023-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Doğa bilim kampı. Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). MUBEM Doğa Okulu: Knidos Yaz Bilim Kampı. 2022-2022
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Doğa Bilim Kampı. Proje Türü: Özel Kuruluşlar. İTK Doğa Bilim Kampı. 2022-2022
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Penceremde Dünya Var II. 2021-2021
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Uzman. Konu: Fizik Eğitiminde Yenilikçi ve Teknoloji Destekli Uygulamalar. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fizik Eğitiminde Yenilikçi ve Teknoloji Destekli Uygulamalar. 2021-2021
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Akdeniz'de El Ele Göyüzünü Keşfetmeye. 2021-2021
8-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Hizmetiçi Öğretmen Eğitiminde Bilimsel Sorgulama Destekli Çevrimiçi Mentörlük (e-scaffolding) Modelinin Tasarlanması ve Etkinliğinin Değerlendirilmesi. 2021--1
9-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Fen bilgisi öğretmen adayları ve astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 2237-A Gök Kubbeye Yolculuk 4. 2021-2021
10-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4007 MUĞLA'NIN BİLİM YOLCULARI BİLİM ŞENLİĞİ. 2021-2022
11-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik Astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Gök Kubbeye Yolculuk III. 2021-2021
12-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Gök Kubbeye Yolculuk II. 2020-2020
13-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Fen Eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar. 2019-2019
14-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: öğrencilerimizinbilimsel süreç becerilerini geliştirmek, eleştirel düşünmelerini sağlamak ve teknolojik gelişmeler hakkında farkındalıklarını oluşturmak adına eğitimdeki güncel ihtiyaçların karşılanması, yeniliklerin topluma aktarılması ve bilimsel bilginin eğlenceli ve anlaşılır şekilde kavratılmasıdır.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4007 MUĞLA BİLİM İLE EL ELE. 2019-2019
15-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Akdenizde El Ele Gökyüzünü Kesfetmeye. 2018-2019

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: STEM eğitimi kapsamında astronomi etkinliklerinin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. STEM eğitimi kapsamında astronomi etkinliklerinin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi. 2016-2019
2-) Geliştirilen astronomi etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen adaylarının astronomi bilgi ve tutum düzeylerine etkisi - 2013

(Ğ-1) Alanında uluslar arası bilimsel nitelikli ödül almak

1-) - 2010

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . Bilişimci Martılar Projesi 2010 En Başarılı Üniversite Ödülü. 2010

(I-1) Uluslar arası sanat ve tasarım yarışma jürilerinde görev almak

1-) SCIENCE ON STAGE 2022. Türkiye. . 2022
2-) 4th Festival on Science & Environmental Education. Türkiye. . 2021

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) Scientix ve Bilim Eğitimi-2022 STEM Discovery Campaign . . . 2022
2-) TÜBİTAK 2204 A-B-C-D Proje Yazım Eğitimi. Türkiye. . 2021
3-) Evreni keşfetmek: TED Bodrum Koleji Bilim Haftası (3-7 Mayıs 2021) etkinlikleri. Bodrum. . 2021
4-) İTK Bilim Haftası. Türkiye. . 2021

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi. . . 2013

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Marmaris Özel Türk Koleji / Bilim Haftası Etkinlikleri - Mart - Türkiye. . . 2015
2-) Ortaca Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenenYeni ve Çağdaş Öğretim Yöntem ve Teknikleri'ne ilişkin uygulamalı seminer. . . 2015
3-) Miniklerle Dünya'dan Uzaya Yolculuk/ Söğütlü Anaokulu Akçaabat/Trabzon. . . 2013
4-) II. Bilim Eğitimi Etkinlikleri Şenliği-Konferans-Evrendeki Yerimiz. Nisan. Türkiye. 2012

(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya kurullarda görev yapmak (her yıl için )

1-) Scientix Elçiliği (AB 7. çerçeve Programı). . . 2021

Verdiği Dersler

EBB00230 2023-2024 Bahar

EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA

FBE40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

GKD00010 2023-2024 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

PFD 4038 2023-2024 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması

EBB00230 2023-2024 Güz

EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA

EBB4803 2023-2024 Güz

Okul Deneyimi

FBE40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

EBB00230 2022-2023 Bahar

EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA

EBB3902 2022-2023 Bahar

Eğitimde Proje Geliştirme

FBE40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

GKD00010 2022-2023 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

SBÖ3804 2022-2023 Bahar

Topluma Hizmet Uygulamaları

EBB00230 2022-2023 Güz

EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA

EBB4803 2022-2023 Güz

Okul Deneyimi

FBE40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1