(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Okulu Hasan Zühtü, 2025. Creating and Evaluating Instructional Materials with Generative Artificial Intelligence: Visual Representations in Astronomy Education . Education and Information Technologies
2-) Okulu Hasan Zühtü, Muslu Nilay, 2024. Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table. Interactive Learning Environments
3-) Çokçalışkan Halil, Okulu Hasan Zühtü, Yorulmaz Alper, 2024. Perceptions of the sustainable development goals: a Q-methodology study with Turkish preservice teachers. Environmental Education Research
(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Bektaş Onur, Özdem Yılmaz Yasemin, Muslu Nilay, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, 2024. Designing an observation protocol for professional development providers and mentors working with scientific inquiry-supported classroom settings. School Science and Mathematics
2-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Bektaş Onur, 2023. The Readiness of Stakeholders in the Scientific Inquiry-Supported Mentoring Project. International Journal of Education in Mathematics, Science, and Technology
3-) Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, 2022. Doğa ve Bilim Kamplarının Zenginleştirilmesi: Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Tasarlanan Bir STEM Kampının İncelenmesi. Millî Eğitim Dergisİ
4-) Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Using Virtual Museums to Promote Activity Design Competencies for Out-of-School Learning in Pre-Service Teacher Education. International Journal of Technology in Education
5-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2021. The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities. European Journal of STEM Education
6-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2015. Consecutive Course Modules Developed with Simple Materials to Facilitate the Learning of Basic Concepts in Astronomy. International Journal of Environmental & Science Education
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Encouraging Creative Ideas in the Engineering Design Process for Science Classes. International Journal of Research in Education and Science
2-) Muslu Nilay, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, Oğuz Ünver Ayşe, 2022. Determining In-service Teachers’ Professional Development Expectations: An Instrument Development Study
. International Journal on Social and Education Sciences
3-) Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, 2021. Hizmetiçi öğretmen eğitiminde tasarlanan STEM etkinliklerinin incelenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
4-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, 2019. MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp. Journal of Education in Science, Environment and Health
5-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2018. The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions. International Educational Studies
6-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2011. Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy. Western Anatolia Journal of Educational Sciences
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Özdem Yılmaz Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Muslu Kömürcü Nilay, Oğuz Ünver Ayşe, 2024. Bilimsel Sorgulama Destekli Mentorluk Programının Öğretmenlerin Öğretimde Bilimsel Sorgulamaya Yönelik Görüşlerine Etkisi. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
2-) Yorulmaz Alper, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik İnançları, Anlayışları ve Niyetleri: Bir Ölçme Aracı Uyarlama Çalışması. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
3-) Şenler Pehlivan Burcu, Özdem Yılmaz Yasemin, Oğuz Ünver Ayşe, Muslu Nilay, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, 2022. Öğretimde bilimsel sorgulamaya yönelik öğretmen görüşleri ölçeğinin uyarlanması. Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
4-) Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, Şenler Pehlivan Burcu, Okulu Hasan Zühtü, Özdem Yılmaz Yasemin, Muslu Nilay, 2022. Sınıflarda Video Kaydı Hazır Bulunuşluk Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
5-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2021. Mühendisliğin STEM Eğitimine Entegrasyonunda Kuramsal Bir İnceleme. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Okulu Hasan Zühtü, Babaoğlu Meral Güngör, 2024. Fizik Eğitiminde Teknoloji Destekli Yenilikçi Uygulamaların Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine ve Teknolojiyi Kullanma Durumlarına Etkisi. Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
2-) Muslu Nilay, İmer Çetin Nagihan, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi. Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
3-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2015. Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Muslu Kömürcü Nilay, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, 2024. Bilimsel Sorgulama Destekli E-mentorluk Modeli (BİSDEM) Projesi Sonuçları. 16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024)
2-) Durusoy Gizem, Okulu Hasan Zühtü, Muslu Kömürcü Nilay, 2024. 2024 Yılı Taslak Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Küresel İklim Değişikliği Bağlamında İncelenmesi. 16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024)
3-) Muslu Nilay, Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, 2023. Hizmet İçi Eğitiminde Öğretmen Beklentileri. 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2023)
4-) Özdem Yılmaz Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Muslu Nilay, Oğuz Ünver Ayşe, 2023. Bisdem Projesi Mentorluk Programının Öğretmenlerin Fen Öğretiminde Bilimsel Araştırmaya İlişkin Görüşlerine Etkisi. 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2023)
5-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, 2021. Hizmetiçi Öğretmen Eğitiminde Bilimsel Sorgulama Destekli Çevrimiçi Mentörlük (e-scaffolding) Modelinin Tasarlanması ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021)
6-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Astronomi Kazanımlarının Uzamsal Düşünme Becerileri Bağlamında Değerlendirilmesi. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021)
7-) Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2015. Eğitimde Bilimsel Sorgulamanın Geleceği Mekanik Teknolojiden Dijital Teknolojiye. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
8-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, 2015. Bu benim eserim proje yarışması sürecinin incelenmesi Öğretmen görüşleri. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
9-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2014. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Temel Astronomi Kavramlarına Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2014)
10-) Ertekin Pelin, Okulu Hasan Zühtü, 2014. Lisansüstü Öğrencilerinin Astronomi ve Astroloji Kavramlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2014)
11-) Karatepe G, Şen H, Fulya Öztürk, Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2012. T Borusu: Basınç Hacim ve Yüzey Alanı İlişkisinin Tek Bir Materyalde Gösterimi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2012)
12-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2012. Güneş, Dünya ve Ay’ın Etkileşimi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2012)
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, Muslu Nilay, 2023. Introducing a Holistic Scientific Inquiry-Supported Classroom Observation Protocol. The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
2-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Şenler Pehlivan Burcu, Bektaş Onur, Arabacıoğlu Sertaç, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, 2023. The Inter-Rater Reliability of the Scientific Inquiry-Supported Classroom Observation Protocol (SISCOP). The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
3-) Oğuz Ünver Ayşe, Şenler Burcu, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, 2016. Sorgulama Temelli Bilim Uygulamaları: Simple Complex Science (Yalın Karmaşık Bilim). 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016)
4-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2012. How Earth and the Moon Interact. 9th International Conference on Hands-on Science
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2023. Technology-Supported Sequential Astronomy Activities to Foster Spatial Thinking. The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
2-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2023. In-Service Teacher Training Mentoring Model for Scientific Inquiry Teaching. The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
3-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Muslu Nilay, Özden Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, 2022. The Readiness of Stakeholders In the Scientific Inquiry Supported Mentoring Project @BİSDEM. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2022
4-) Muslu Nilay, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Özden Yasemin, Oğuz Ünver Ayşe, 2022. An Instrument Development Study to Determine Teachers' Expectations of Professional Development
. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2022
5-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Encouraging Creative Ideas in The Engineering Design Process for Science Classes. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2022
6-) Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Using Virtual Museums to Promote Activity Design Competencies for Out-Of-School Learning in Pre-Service Teacher Education. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2021
7-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. Astronomi Öğretiminde Hologram Tasarlama: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bil-Iste-Öğren Şemalarının İncelenmesi. 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
8-) Muslu Nilay, İmer Çetin Nagihan, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Web 2.0 Araçlarının Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimine Entegrasyonu: Eğitmen Deneyimleri. 1st İnternational Congress Excellence in Education
9-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2019. SPUTNİK 1’den STEM Eğitimine. II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK 2019)
10-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2019. STEM based astronomy activities. International Conference on Education inScience, Mathematics and Technology (ICEMST) 2019
11-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Çibik Naz Fulya, Arabacıoğlu Sertaç, 2019. Erken Çocuklukta Bilimsel Sorgulama Işığında STEM Eğitimi Uygulamaları. II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK 2019)
12-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2018. STEM Based Astronomy Activities: The Basic Astronomical Tools for Observation. World Science Technology Engineering and Mathematics (STEM) Education Conference
13-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, 2018. MUBEM & BİLSEM: STEM Based Science Nature Camp. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST 2018)
14-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2017. STEM Eğitimi Nedir? Ne Değildir?. 4th International Eurasian Educational (EJER 2017)
15-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2017. Astronomi Temelli STEM Eğitimi Uygulamaları: Balon Roket. 26th International Conference on Educational Sciences
16-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, 2016. Sorgulama temelli bilim uygulamaları mıknatıs ve mıknatısın kutupları. 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER 2016)
17-) Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2016. Okul öncesi sorgulama temelli bilim uygulamaları renkli elmalar. 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER 2016)
18-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2016. Bring Cosmos into the Classroom: 3D Hologram. International Conference on Education inScience, Mathematics and Technology (ICEMST 2016)
19-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2016. Experiencing Inquiry with Kindergarten Science for Kids. International Conference on Education inScience, Mathematics and Technology (ICEMST 2016)
20-) Öztürk Fulya, Aycan Hediye Şule, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, 2015. Asitler ve Bazların Diyalektiği. 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
21-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2011. Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy. World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE)
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Okulu Hasan Zühtü, 2024. Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimi Uygulamaları/Astronomi ve Uzay Bilimleri. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: CANBAZOĞLU BİLİCİ SEDEF, KARATAŞ FAİK ÖZGÜR, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN
2-) Okulu Hasan Zühtü, 2023. İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları/STEM Eğitimi Temelli Matematik Etkinliklerinin İlkokulda Kullanımı. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Alper Yorulmaz
3-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. Etkinliklerle Astronomi Öğretimi/STEM Eğitimi ile Bütünleşik Astronomi Eğitimi. Yayın Evi: Palme Yayınevi Editör Adı: Karaçam Sedat
4-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. Etkinliklerle Astronomi Öğretimi/Astronomi Eğitiminde Uzamsal Düşünme ve Hologramlar. Yayın Evi: Palme Yayınevi Editör Adı: Karaçam Sedat
5-) Hasan Zühtü Okulu, 2020. Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar/Çağdaş Rolüyle Astronomi Eğitimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Munise Seçkin Kapucu
6-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2019. Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri/Bilim Merkezleri ve Doğa Bilim Kampları Etkileşimi. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Fitnat KÖSEOĞLU, Uygar KANLI
7-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2016. Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Experiencing Inquiry with Kindergarten: Science for Kids. Yayın Evi: ISRES Publishing-Eğiten Kitap Yayıncılık Editör Adı: Mack Shelley, S. Ahmet Kıray, Ismail Celik
8-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2016. Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram. Yayın Evi: ISRES Publishing-Eğiten Kitap Yayıncılık Editör Adı: Mack Shelley, S. Ahmet Kıray, Ismail Celik
(C-2) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2020. Erken Çocuklukta Fen Eğitimi ve Uygulamaları- Yalın Karmaşık Bilim-STEM Eğitimine Uygun. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: OĞUZ ÜNVER AYŞE,ARABACIOĞLU SERTAÇ,OKULU HASAN ZÜHTÜ
(C-3) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarımı ve Uygulamaları Bir Eşya | Bir Malzeme. Yayın Evi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Ayşe Oğuz Ünver, Hasan Zühtü OKULU
(D-12) Diğer ulusal yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) Bilimsel sorgulama destekli BİSDEM Projesi etkinlikleri. 2023. Hakemlik Sayısı:
(D-14) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergilerde hakemlik
1-) Journal of Science Education and Technology. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of AI. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Journal of STEAM Education . 2022. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Journal of STEAM Education . 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(D-17) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki dergilerde hakemlik
1-) Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2025. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 2025. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
8-) e-Kafkas Journal of Educational Research. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
10-) e-Kafkas Journal of Educational Research. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
(D-18) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik
1-) 2024 NASA International Space Apps Challenge. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Eğitimde İyi Örnekler Yarışması (2023-2024). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Eğitimde İyi Örnekler Yarışması (2022-2023). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Eğitimde İyi Örnekler ve Yaşayan Okullar Projesi (2019-2020). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Ulusal Eğitimde STEM temelli etkinlik tasarım yarışması. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) StarT Ulusal Proje Yarışması. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 6
2-) Determining In-service Teachers’ Professional Development Expectations: An Instrument Development Study
- Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
3-) Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
2-) The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 2
2-) Encouraging Creative Ideas in the Engineering Design Process for Science Classes - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
3-) Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 3
4-) Mühendisliğin STEM Eğitimine Entegrasyonunda Kuramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
5-) Consecutive Course Modules Developed with Simple Materials to Facilitate the Learning of Basic Concepts in Astronomy - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) Doğa ve Bilim Kamplarının Zenginleştirilmesi: Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Tasarlanan Bir STEM Kampının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
7-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Experiencing Inquiry with Kindergarten: Science for Kids - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
8-) Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
9-) The Readiness of Stakeholders in the Scientific Inquiry-Supported Mentoring Project - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
10-) Encouraging Creative Ideas in the Engineering Design Process for Science Classes - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
11-) The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
14-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Experiencing Inquiry with Kindergarten: Science for Kids - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 2
2-) Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Perceptions of the sustainable development goals: a Q-methodology study with Turkish preservice teachers - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarımı ve Uygulamaları Bir Eşya | Bir Malzeme - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretimde bilimsel sorgulamaya yönelik öğretmen görüşleri ölçeğinin uyarlanması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
7-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Sorgulama Temelli Bilim Uygulamaları: Simple Complex Science (Yalın Karmaşık Bilim) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Mühendisliğin STEM Eğitimine Entegrasyonunda Kuramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri/Bilim Merkezleri ve Doğa Bilim Kampları Etkileşimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
19-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
20-) Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
2-) Using Virtual Museums to Promote Activity Design Competencies for Out-of-School Learning in Pre-Service Teacher Education - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
3-) Determining In-service Teachers’ Professional Development Expectations: An Instrument Development Study
- Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
4-) The Readiness of Stakeholders in the Scientific Inquiry-Supported Mentoring Project - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 4
6-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
7-) Doğa ve Bilim Kamplarının Zenginleştirilmesi: Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Tasarlanan Bir STEM Kampının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
8-) Consecutive Course Modules Developed with Simple Materials to Facilitate the Learning of Basic Concepts in Astronomy - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
9-) Determining In-service Teachers’ Professional Development Expectations: An Instrument Development Study
- Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
10-) The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
11-) Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
12-) Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
13-) Using Virtual Museums to Promote Activity Design Competencies for Out-of-School Learning in Pre-Service Teacher Education - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
14-) MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
15-) Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri/Bilim Merkezleri ve Doğa Bilim Kampları Etkileşimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
16-) Doğa ve Bilim Kamplarının Zenginleştirilmesi: Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Tasarlanan Bir STEM Kampının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
17-) Consecutive Course Modules Developed with Simple Materials to Facilitate the Learning of Basic Concepts in Astronomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
19-) Using Virtual Museums to Promote Activity Design Competencies for Out-of-School Learning in Pre-Service Teacher Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
20-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Experiencing Inquiry with Kindergarten: Science for Kids - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
21-) The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
22-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
23-) Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
24-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
25-) Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
26-) Using Virtual Museums to Promote Activity Design Competencies for Out-of-School Learning in Pre-Service Teacher Education - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
27-) The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
28-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
29-) MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
30-) The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
31-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
32-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
33-) Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
35-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
36-) The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
37-) Sorgulama Temelli Bilim Uygulamaları: Simple Complex Science (Yalın Karmaşık Bilim) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 3
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
2-) Encouraging Creative Ideas in the Engineering Design Process for Science Classes - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik İnançları, Anlayışları ve Niyetleri: Bir Ölçme Aracı Uyarlama Çalışması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarımı ve Uygulamaları Bir Eşya | Bir Malzeme - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Mühendisliğin STEM Eğitimine Entegrasyonunda Kuramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016/Bring Cosmos into The Classroom: 3D Hologram - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(F-3) Lisansüstü/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyeliği
1-) Tez Adı: Mentorluk Kavramı ve Mentorluk Sürecinin Akademisyen ve Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi. Konu: Bu tez, mentorluk kavramını ve mentorluk sürecini akademisyen ve öğretmenlerin görüşleri doğrultusunda inceleyerek, eğitim alanındaki mentorluk uygulamalarının algılanış biçimlerini ve etkilerini değerlendirmeyi amaçlamaktadır.. Afra Nur-ALTIN. 2024
2-) Tez Adı: Fen Bilimleri Eğitiminde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı ve Geliştirilen İçeriklerin Değerlendirilmesi. Konu: Bu tez, fen bilimleri eğitiminde Web 2.0 araçlarının kullanımını ve bu araçlar aracılığıyla geliştirilen öğretim içeriklerinin etkililiğini değerlendirmeyi amaçlamaktadır.. Onur-DURAN. 2024
3-) Tez Adı: 2006, 2013 ve 2018 Öğretim Programları Fen Bilgisi Ders Kitaplarındaki Astronomi Etkinliklerinin Öğrenci Görevlerinin Sorgulama Becerileri ve Anlayışları Yönünden İncelenmesi. Konu: Bu tez, 2006, 2013 ve 2018 Fen Bilimleri öğretim programlarına göre hazırlanan ders kitaplarındaki astronomi etkinliklerini, öğrencilerden beklenen görevler açısından sorgulama becerileri ve kavramsal anlayışları temelinde karşılaştırmalı olarak analiz etmeyi amaçlamaktadır.. Ayfer-ŞENAY. 2024
4-) Tez Adı: Madde ve Isı Ünitesine İlişkin Çoklu Gösterimlerin Ortaokul Öğrencilerinin Bilişsel Yapılarıyla Karşılaştırarak İncelenmesi. Konu: Bu tez, madde ve ısı ünitesine ilişkin çoklu gösterimlerin ortaokul öğrencilerinin bilişsel yapılarıyla nasıl ilişkili olduğunu karşılaştırmalı olarak incelemeyi amaçlamaktadır.. Burcu-KAYAMAZ. 2024
5-) Tez Adı: Biyoçeşitlilik Konusunda STEM Eğitimi Modülünün Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi. Konu: Bu tez , biyoçeşitlilik konusunda STEM eğitimi modülünün geliştirilmesi ve değerlendirilmesini amaçlamaktadır.. İclal-AKMAN. 2023
(G-3) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede G.1 ve G.2 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bu proje, yapay zekâ destekli öğrenme ortamları aracılığıyla öğrencilerin STEM alanlarındaki bilgi ve becerilerini geliştirerek, onları yapay zekâ odaklı bir dünyaya uyum sağlamaları için desteklemeyi amaçlamaktadır.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Artificial Intelligence in STEM Learning: Supporting Students in their Adaptation to the AI-driven World (AISTEM). 2024-2025
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bu proje, Bilim ve Sanat Merkezleri’ndeki öğrenciler ile araştırmacıları bir araya getirerek, bilimsel farkındalığı artırmak, bilim insanlarına yönelik toplumsal bakışı güçlendirmek ve vatandaşların araştırma süreçlerine katılımını teşvik etmeyi amaçlamaktadır.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Researchers' Night for Citizens & Researchers' Meeting for Science and Art Centers (ReVCitReScArCe). 2024-2024
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Öğretmenlerin STEAM becerilerini disiplinler arası bir anlayışla desteklemek. Proje Türü: Avrupa Birliği. STEAM for ALL: Using various technological tools and enchancing 21st century subskills. 2023-2023
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bu proje, 3R (Replacement, Reduction, Refinement) ilkeleri doğrultusunda hayvanlar kullanılmadan bilimsel araştırma yapılabilirliğini sorgulamakta ve öğrencilere alternatif araştırma yöntemleri hakkında farkındalık kazandırmayı hedeflemektedir.. Proje Türü: Avrupa Birliği. 3rs Pilot - Can We Do Research Without Animals?. 2019-2019
(G-5) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Projede sınıf ve fen bilimleri öğretmenlerinin bilimsel sorgulama çerçevesinde sınıf içi uygulamalarının etkililiğinin araştırması ve geliştirmesi üzerine yüz yüze ve çevrimiçi tasarlanmış bir hizmetiçi öğretmen eğitimi modelinin derinlemesine incelemesi ve değerlendirilmesi . Proje Türü: -Tübitak 1001. Hizmetiçi Öğretmen Eğitiminde Bilimsel Sorgulama Destekli Çevrimiçi Mentörlük (e-scaffolding) Modelinin Tasarlanması ve Etkinliğinin Değerlendirilmesi. 2021-2024
(G-7) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projelerde yürütücülük/koordinatörlük/danışmanlık yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Bilim ve sanat merkezi öğrencileri için STEM eğitimi temelli doğa ve bilim kampı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MUBEM & BİLSEM: STEM Temelli Doğa Bilim Kampı II. 2019-2020
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Bilim ve sanat merkezi öğrencileri için STEM eğitimi temelli doğa ve bilim kampı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MUBEM & BİLSEM: STEM Temelli Doğa Bilim Kampı. 2017-2018
(G-8) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Öğrencilere disiplinler arası, etkileşimli ve kültürel miras temelli öğrenme deneyimi sunmak. Proje Türü: Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar. MUBEM Doğa Okulu: Knidos Yaz Bilim Kampı II. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Öğrencilere disiplinler arası, etkileşimli ve kültürel miras temelli öğrenme deneyimi sunmak. Proje Türü: Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar. MUBEM Doğa Okulu: Knidos Yaz Bilim Kampı. 2022-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Fizik eğitiminde öğretmenlerin yenilikçi ve teknoloji destekli uygulamalara yönelik anlayışlarının desteklenmesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fizik Eğitiminde Yenilikçi ve Teknoloji Destekli Uygulamalar. 2021-2021
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: ortaokul öğrencileri ve fen bilimleri öğretmenlerine yönelik uygulamalı astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Akdeniz'de El Ele Gökyüzünü Keşfetmeye 2. 2020-2022
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: ortaokul öğrencileri ve fen bilimleri öğretmenlerine yönelik uygulamalı astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Akdenizde El Ele Gökyüzünü Kesfetmeye. 2018-2019
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Sürdürülebilir bir gelecek için bilimsel atölyelerle çevresel farkındalık kazandırma. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Mavi Yeşil Muğla Bilim Şenliği . 2024-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Disiplinler arası bilim şenliği etkinlikleriyle toplumda bilimsel farkındalık oluşturma. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Yarımadanın Doğasında Bilim ve Sanat. 2022-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: fen bilimleri öğretmenlerinin temel astronomi konularına yönelik ilgilerini artırmak, uygulamalı etkinliklerle bilgi ve becerilerini geliştirme. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Penceremde Dünya Var 2. 2021-2022
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bilim şenliği ile öğrencilerin eleştirel düşünme ve bilimsel süreç becerilerini desteklemek. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla'nın Bilim Yolcuları. 2020-2021
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Muğla Öğretmen Akademisi Projesi, öğretmenler, yöneticiler, öğrenciler ve velilere yönelik düzenlenen eğitimlerle 21. yüzyıl becerilerini destekleyerek mesleki gelişimi artırmak ve eğitimin niteliğini yükseltmeyi amaçlamaktadır.. Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). Öğretmen Akademisi Projesi. 2020-2021
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Fen eğitiminde öğretmenlerin derslerinde yeni teknolojilerden yararlanmalarını teşvik edecek materyaller oluşturmaları için fırsatlar sunulması. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar. 2019-2019
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Disiplinler arası etkinliklerle bilimsel farkındalık ve teknoloji okuryazarlığı kazandırma. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla bilim ile el ele. 2019-2020
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: STEM eğitimi kapsamında geliştirilen astronomi etkinliklerinin öğretim sürecinde uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. STEM eğitimi kapsamında astronomi etkinliklerinin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi. 2016-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Astronomi temelli geliştirilen öğretim etkinliklerinin fen ve teknoloji öğretmen adaylarının astronomi bilgileri ile bu alana yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Geliştirilen astronomi etkinliklerinin fen ve teknoloji öğretmen adaylarının astronomi bilgi ve tutum düzeylerine etkisi. 2011-2013
(G-12) Tamamlanmış TÜBİTAK 2209-A ve 2209-B projelerinde görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Mühendislik tasarım döngüsü sürecinin fen eğitimine entegrasyonu . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Mühendislik tasarım döngüsü sürecinin fen eğitimine entegrasyonu 2. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Gök Kubbeye Yolculuk 3. 2021-2021
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Gök Kubbeye Yolculuk 4. 2021-2021
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Gök Kubbeye Yolculuk. 2020-2020
(Ğ-9) Başvuru sahibinin alanı ile ilgili yapmış olduğu mesleki, bilimsel veya sanatsal faaliyetler dolayısıyla almış olduğu ödül
1-) Kurum Adı: . Sıtkı Koçman Araştırma Ödülü. 2024
2-) Kurum Adı: . Sıtkı Koçman Araştırma Ödülü. 2024
(L-3) Ulusal sertifikalı eğitim kursuna eğitici olarak katılmış olmak
1-) Öğretmenler İçin Uygulamalı Teleskop Kullanım Eğitimi. Türkiye. . 2024
2-) Milli Eğitim Bakanlığının Okul Temelli Mesleki Gelişim (OTMG) programı-Proje Hazırlama Eğitimi. Türkiye-Muğla/Fethiye. . 2022
3-) Milli Eğitim Bakanlığının Okul Temelli Mesleki Gelişim (OTMG) programı-Proje Hazırlama Eğitimi. Türkiye-Muğla/Seydikemer. . 2022
4-) Milli Eğitim Bakanlığının Okul Temelli Mesleki Gelişim (OTMG) programı-Proje Hazırlama Eğitimi. Türkiye-Muğla/Marmaris. . 2022
5-) Milli Eğitim Bakanlığının Okul Temelli Mesleki Gelişim (OTMG) programı-Proje Hazırlama Eğitimi. Türkiye-Muğla/Kavaklıdere. . 2022
6-) 2l. Yüzyıl Becerileri Projesi ve eTwinning Projesi. Türkiye. . 2021
7-) STEM (Temel Seviye) Kursu. Türkiye-Muğla/Fethiye. . 2020
8-) Ula İlçe Milli Eğitim Müdürlü STEM Eğitimi Kursu. Türkiye. . 2019
9-) STEM (İleri Seviye) Kursu. Türkiye. . 2019
(İ-1) Doğrudan topluma hizmet amacı güden ve topluma açık şekilde gerçekleştirilen söyleşi, panel, konferans, seminer, gezi vb. etkinlikler kapsamında görev almak
1-) STEM Entegrasyon Formları ve Uygulama Örnekleri. 2024
2-) TÜBİTAK Bilim Söyleşileri-Evreni Keşfetmek. 2024
3-) Türk Eğitim Derneği (TED) Bodrum Koleji Bilim Şenliği- Evrenin Sınırlarını Keşfetmek . 2024
4-) Atatürk Bilim ve Eğitim Parkı Dünya Uzay Haftası Etkinlikleri - Evreni Keşfetmek. 2024
5-) TÜBİTAK Bilim Söyleşileri-Evreni Keşfetmek. 2023
6-) İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Akademisi Astronomi ve Uzay Bilimleri Akademisi Semineri. 2023
7-) Gökyüzü gözlem araçlarının geliştirilmesi. 2022
8-) Scientix ve Bilim Eğitimi. 2022
9-) Scientix STEM Keşif Haftası Etkinlikleri. 2022
10-) Akademisyenlerle Bilim Buluşmaları. 2021
(J-1) Akreditasyonu sağlamış bölümün akreditasyon çalışmalarında (resmi yazı ile) sürdürülen tanımlı görev
1-) Fakülte Akreditasyon Koordinasyon Anabilim Dalı Koordinatörü. 2024
2-) Fakülte Kurumsal Akreditasyon Programı (KAP) Koordinatörü. 2024
(S-28-1) Festival, Şenlik, Sempozyum vb. sanatsal ve bilimsel etkinliklerde düzenleme kurulu üyeliği
1-) Uluslararası Kongre Düzenleme Kurulu Üyeliği. 2024. I. ULUSLARARASI SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK KONGRESİ
2-) Ulusal Çalıştay Düzenleme Kurulu Üyeliği. 2022. BİSDEM Projesi Öğretmen Çalıştayı