Personel

Öğretim Görevlisi SELİM IŞIK
Öğretim Görevlisi
Selim Işık
@ E-posta
iselim@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5078

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Ortaca Meslek Yüksekokulu / Otel Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / Turizm Ve Otel İşletmeciliği Programı

Kadro Birimi

Ortaca Meslek Yüksekokulu / Otel Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / Turizm Ve Otel İşletmeciliği Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Gazi Üniversitesi - Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi - Ticaret Eğitimi Bölümü (1992 - 1996)

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Eğitimi (yl) (tezli) (1998 - 2002)

Yayin Bilgileri

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Atabey Selma, Işık Selim, 2018. Evaluation of Culinary Culture and Local Foods by Local People, Fethiye Sample. International Conference on Food, Nutrition and Dietetics, Gastronomy Research

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Çakır, H.A., Işık, S., 2016. Otel Mutfaklarının Ergonomik Açıdan İncelenmesi: İşgören Görüşüne Başvuru. Gastronomi Turizm Kongresi

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Korkmaz, N., Özaltın Türker, G., Türker, A., Işık, S., 2016. Agro- Turizm Kapsamında Narın Turistik Ürün Olarak Kullanımı: Ortaca Örneği. 5. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Otel çalışanlarının Covid - 19 pandemisine bakış açısı ve stres ilişkisi . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Otel Çalışanlarında Covid -19 Risk Algısı Stres İlişkisi . 2021--1

Verdiği Dersler

AKD2000 2025-2026 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

AŞÇ1513 2025-2026 Güz

BESLENMENİN TEMEL İLKELERİ

İŞY2809 2025-2026 Güz

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ

TOİ1013 2025-2026 Güz

KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİ

TOİ1015 2025-2026 Güz

YİYECEK-İÇECEK SERVİSİ I

TOİ2551 2025-2026 Güz

MENÜ PLANLAMA

TOİ2911 2025-2026 Güz

YİYECEK İÇECEK SERVİSİ

AKD1000 2024-2025 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

AŞÇ1510 2024-2025 Bahar

MENÜ PLANLAMA

TOİ1012 2024-2025 Bahar

YİYECEK-İÇECEK SERVİSİ II

TOİ1022 2024-2025 Bahar

MESLEK STAJI (40 İŞ GÜNÜ)

TOİ2524 2024-2025 Bahar

BARDA İÇECEK SERVİSİ**

AKD1000 2024-2025 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

AŞÇ1513 2024-2025 Güz

BESLENMENİN TEMEL İLKELERİ

İŞY2809 2024-2025 Güz

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ

TOİ1013 2024-2025 Güz

KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİ

TOİ1015 2024-2025 Güz

YİYECEK-İÇECEK SERVİSİ I

TOİ2551 2024-2025 Güz

MENÜ PLANLAMA

TOİ2911 2024-2025 Güz

YİYECEK İÇECEK SERVİSİ

AKD2000 2023-2024 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

AŞÇ1510 2023-2024 Bahar

MENÜ PLANLAMA

TOİ1012 2023-2024 Bahar

YİYECEK-İÇECEK SERVİSİ II

TOİ2524 2023-2024 Bahar

BARDA İÇECEK SERVİSİ**

AKD2000 2023-2024 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

AŞÇ1513 2023-2024 Güz

BESLENMENİN TEMEL İLKELERİ

İŞY2809 2023-2024 Güz

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ

TOİ1013 2023-2024 Güz

KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİ

TOİ1015 2023-2024 Güz

YİYECEK-İÇECEK SERVİSİ I

TOİ2551 2023-2024 Güz

MENÜ PLANLAMA

TOİ2911 2023-2024 Güz

YİYECEK İÇECEK SERVİSİ