(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Çelik Mehmet, Cakova Suat, 2018. Effects of Cognitive Task Complexity on L2 Written Output. KTO Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Cakova, S., 2014. "The Depiction of Muslim Women Characters in Elif Shafak’s, Orhan Pamuk’s, Nadeem Aslam’s and Leila Aboulela’s Fiction". IJAS Multidiscipilinary Conference
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Cakova Suat, 2021. Translation Strategies used in the Translation of Jo Jo Moyes' Me Before You into Turkish. 6th International Contemporary Educational Research Congress
2-) Şener Sabriye, Cakova Suat, 2019. Motivational OrIentations and Perceptions of Turkish ELT Students regarding their Speaking Motivation. 13th International Conferance Studies In English
3-) Cakova Suat, 2017. THE DILEMMA OF TEACHING THE AMERICAN ACCENT OR THE RP ACCENT OF ENGLISH TEACHERS IN TURKEY. ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ
4-) Cakova Suat, 2016. TECHNIQUES FOR TEACHING TRANSLATION TO STUDENTS OF ENGLISH AT UNIVERSITY LEVEL. ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ KONGRESİ
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Cakova, S., 2014. "Oriental Stereotypes in Hanif Kureishi’s The Buddha of Suburbia". 8. Uluslararası IDEA Konferansı
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Cakova Suat, 2023. Teaching Stress and Intonation Through Drama. 7th International Contemporary Educational Research Congress - Muğla
(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Şener Sabriye, Cakova Suat, 2020. English Studies in the 21st Century/Motivational Orientations and Perceptions of Turkish ELT Students regarding their Speaking Motivation. Yayın Evi: Cambridge Scholars Publishing Editör Adı: Zekiye Antakyalıoğlu, Kyriaki Asiatidou, Ela İpek Gündüz, Enes Kavak, Gamze Almacıoğlu
(D-10-Eski) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Proceedings of the 8th International IDEA Conference Studies in English 16-18 April 2014 - 2014
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Akademik Dil ve Edebiyat dergisi.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Akademik Dil ve Edebiyat Dergisi.
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2017. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
(D-17) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki dergilerde hakemlik
1-) Söylem Filoloji Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.
1-) Tez Adı: The assessment of speaking skills: Perceptions and reported practices of secondary school teachers. Konu: İngilizce konuşma değerlendirme. CEYDA-TEŞDEMİROĞLU. 2020
2-) Tez Adı: Perceptions and reported practices of English teachers in Muğla regarding learner autonomy. Konu: Learner autonomy. ASLI-AYDEMİR BEKÇİBAŞI. 2018
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yüksek lisans tezleri
1-) Tez Adı: Building a word wall: The implementation of Padlet in facilitating vocabulary learning of high school EFL students. Konu: Kelime Öğretiminde Padlet Kullanımı. ZELİHA-ARSLAN. 2024
(F-3) Lisansüstü/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyeliği
1-) Tez Adı: DIGITAL SYNCHRONOUS CODE-SWITCHING PATTERNS OF LEARNERS IN ONLINE EFL CLASSROOMS. Konu: Dijital Eşzamanlı Dil Değiştirme Örgüleri. Harun-Çiftçi. 2024
2-) Tez Adı: INVESTIGATING EFL TEACHERS’ PRACTICES OF WEB 2.0 TOOLS, SELF-PERCEPTIONS, OPINIONS AND FACTORS INFLUENCING THEIR CHOICES. Konu: İngilizce Öğretiminde web 2 araçlarının kullanımı. Zehra-Kaya. 2024
3-) Tez Adı: AN INVESTIGATION INTO PRIVATE TUTORING WITH A FOCUS ON ENGLISH SPEAKING SKILLS. Konu: İngilizce Özel Ders ve Konuşma Becerisi. Kıvanç İslam-Aksu. 2024
(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak.
uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik,
düzenleme kurulu üyeliği yapmak.
1-) Digitizing Pedagogical Task Design for Interactional Competence. Türkiye. . 2021
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 8th International IDEA Conference. Nisan. Türkiye. 2014
2-) IATEFL TTed SIG Conference "Projecting onto Teaching Young Learners". Türkiye. Türkiye. 2013
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) 3rd Projecting Ourselves into the Future: Teacher as Researcher. Türkiye. . 2018