Personnel

Lecturer AYŞE GÜLGÜN TÜRKEN
Lecturer
Ayşe Gülgün Türken
@ E-mail
aysegulgunturken@mu.edu.tr
Phone
0252 211 2051

Staff of

Place of Duty

Muğla Meslek Yüksekokulu / Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü / Pazarlama Programı

Regular Staff

Muğla Meslek Yüksekokulu / Yönetim Ve Organizasyon Bölümü / Yerel Yönetimler

Education

Bachelor's Degree

Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Uluslararası İlişkiler 04.06.2012

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme 15.08.2016

Doctorate

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Devam Ediyor

Academic Publishing

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2020. Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Marangoz Mehmet, Türken Ayşe Gülgün, 2018. Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi. Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2022. Pazarlama Alanına Güncel Bir Bakış: Sürdürülebilir Pazarlama ve Tüketici Yenilikçiliği Kavramlarına Yönelik Bir Bibliyometrik Analiz. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE / ULUSLARARASI KORKUT ATA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

(B-2)

1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2018. Banka Müşterilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma. 3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi / 3. Congress of International Applied Social Sciences

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2023. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXIV/SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMAYA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Doç. Dr. Arzu Kazaz

(E-2)

1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

Courses

İŞL2917 2023-2024 Bahar

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İŞY1810 2023-2024 Bahar

TİCARET HUKUKU

PZR1502 2023-2024 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

PZR2006 2023-2024 Bahar

PERAKENDE YÖNETİMİ

PZR2010 2023-2024 Bahar

ELEKTRONİK PAZARLAMA

PZR2508 2023-2024 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

İŞY2807 2023-2024 Güz

TİCARET HUKUKU

PZR1001 2023-2024 Güz

PAZARLAMA İLKELERİ

YRY2535 2023-2024 Güz

İŞLETME

İŞY1810 2022-2023 Bahar

TİCARET HUKUKU

PZR1502 2022-2023 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

PZR2006 2022-2023 Bahar

PERAKENDE YÖNETİMİ

PZR2010 2022-2023 Bahar

ELEKTRONİK PAZARLAMA

PZR2508 2022-2023 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

PZR1001 2022-2023 Güz

PAZARLAMA İLKELERİ

PZR2009 2022-2023 Güz

SATIŞ YÖNETİMİ

YRY2535 2022-2023 Güz

İŞLETME