Personnel

Doçent Doktor KEVSER ÖZAYDINLIK
Doçent Doktor
Kevser Özaydınlık
@ E-mail
baykara@mu.edu.tr
Phone
0252 211 1827

Staff of

Place of Duty

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Regular Staff

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Education

Bachelor's Degree

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü 1991

Master's Degree

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü 1994

Doctorate

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü 1999

Academic Publishing

(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Özaydınlık Kevser, 2011. Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-3)

1-) Özaydınlık Kevser, Sağlık Mehmet Aydın, 2021. Teachers’ Approaches to The Principles of Critical Pedagogy: A Mixed-Method Study. Psycho-Educational Research Reviews
2-) Özaydınlık Kevser, 2018. Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Öğrenme Stratejileri ve Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme. Hacettepe University Journal of Education

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Özaydınlık Kevser, 2018. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Denetim Odağı Eğilimleri. İlköğeretrim Online
2-) Aktürkoğlu Banu, Özaydınlık Kevser, 2017. The perceptions of Turkish children living in Germany towards Turkish, learning and using Turkish.. Kastamonu Eğitim Dergisi
3-) Özaydınlık Kevser, Erdem Mukaddes, 2017. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Düzeyi Algıları ve Öğretimsel Karar Süreçleri. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
4-) Özaydınlık Kevser, Kabaran Hasret, Altıntaş Sedat, Göçen Kabaran Güler, 2014. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
5-) Özaydınlık Kevser, Kabaran Hasret, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2014. Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarında Bulunan Öğretmenlik Niteliklerine İlişkin Algıları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
6-) Özaydınlık Kevser, Aykaç Necdet, 2013. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Güdülenme Kaynakları ve Sorunları. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Özaydınlık Kevser, 2010. Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma. İlköğretim Online
8-) Özaydınlık Kevser, 2010. Öğretmen Adaylarının ÖğretimTeknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Görüşleri. Çağdaş Eğitim
9-) Özaydınlık Kevser, Baykara Acar Yüksel, 2009. Çocuklar ve eğitimde dışlanma. Toplum ve Sosyal Hizmet
10-) Özaydınlık Kevser, 2008. Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
11-) Parla Fatma, Baykara Acar Yüksel, Özaydınlık Kevser, Acar Hakan, 2006. Gençlerin koçu göçmen gençlerin bütünleşme çabalarına sivil toplum kuruluşlarının katkısı Köln örneği. Sivil Toplum Dergisi
12-) Özaydınlık Kevser, 2005. Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma. İlköğretim-online

(A-6)

1-) Tekin Oğuzhan, Özaydınlık Kevser, 2019. Uzaktan Eğitim Yöntemi Kullanılan Hizmetiçi Eğitim Programının Öğretmenlerin Bilgisayar Öz Yeterlik Algıları ve Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi (Tez özeti). Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-7)

1-) Özaydınlık Kevser, 2014. Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim. Sosyal Politika Çalışmaları
2-) Özaydınlık Kevser, 2004. Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki. Eğitim Araştırmaları Dergisi. Eurasian Journal of Educational Research.

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Özaydınlık Kevser, Baykara Acar Yüksel, Acar Hakan, 2014. Sosyal Hizmet Öğretim Elemanlarının Eğitim Felsefelerine ilişkin Bir Araştırma. Elelektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
2-) Çaşkurlu Serap, Özaydınlık Kevser, 2011. Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri. İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Özaydınlık Kevser, 2000. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Teknikleri ve Denetim Odakları Üzerine Bir Çalışma. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-9) Technical Notes, Letters to the Editor, Discussions and Abstracts published in Refereed National Journals

1-) Özaydınlık Kevser, 2007. Yaratıcılık ve Öğretmen. Çoluk Çocuk
2-) Özaydınlık Kevser, 1996. Türkiye de Anadili Öğretimi ve Programlar. Yaşadıkça Eğitim

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Örmeci Güney Gülay, Özaydınlık Kevser, 2019. BİREYLERİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ İLE BİLİŞSEL STİLLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. 4. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer Kongresi

(B-2)

1-) Özaydınlık Kevser, 2023. Öğretmen Adaylarının Tasarım Odaklı Düşünme ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Üzerine Bir Çalışma. ICCI-EPOK 2023 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
2-) Yılmaz Özlem, Özaydınlık Kevser, 2023. Kuantum Öğrenme Modelinden Yaratıcılığa Farklı Bir Bakış . ICCI-EPOK 2023 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
3-) Sağlık Mehmet Aydın, Özaydınlık Kevser, 2022. Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretim Programı 7. ve 8. Sınıf Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi. 11. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Konferansı
4-) Çakmak Kadriye, Özaydınlık Kevser, 2021. ÖĞRETMENLERİN BİLİŞSEL KAPALILIK VE YANSITICI DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
5-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Özaydınlık Kevser, 2017. Yabancı Dil Öğretiminde Alternatif Gerçeklik Oyunları Ve Öğrenen Özerkliği Üzerine Bir Çalışma. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
6-) Özaydınlık Kevser, Erdem Mukaddes, 2017. Öğretmenlerin Düşünmeye İlişkin Eğilimleri. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
7-) Özaydınlık Kevser, Çelikkaleli Öner, 2017. Öğretmen Adaylarının Akademik Sahtekarlık Algıları İle Akademik Yetkinlik İnançları Ve Temel Değerleri Arasındaki İlişki. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
8-) Özaydınlık Kevser, Erdem Mukaddes, 2017. Temel Eğitim Programlarının 21.Yy Becerilerini Kazandırma Gücüne Dair Öğretmen Görüşleri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
9-) Özaydınlık Kevser, Aktürkoğlu Banu, 2016. Öğretmenlerin Aldıkları Öğretmen Yetiştirme Eğitiminin Etkililiğine İlişkin Görüşleri. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Özaydınlık Kevser, Erdem Mukaddes, 2016. Pedagojik formasyon öğrencilerinin yansıtıcı düşünme düzeyleri ve öğrenmelerinin niteliği üzerine bir çalışma. IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress.
11-) Özaydınlık Kevser, Öztürk Yurtseven Gülşen, Türkkaş Burcu, 2015. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemine İlişkin Metaforları Üzerine Bir Çalışma. II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Aktürkoğlu Banu, Özaydınlık Kevser, 2015. Almanya da Yaşayan Türk Çocuklari Ve Türkçe. 4thCyprus International Conference onEducational Research

(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Özaydınlık Kevser, Baykara Acar Yüksel, Acar Hakan, 2014. Sosyal Hizmet Öğretim Elemanlarının Eğitim Felsefelerine İlişkin Bir Araştırma . 7. Ulusal Sosyal Hizmetler Kongresi, Ankara,
2-) Filiz Demiröz, Y Baykara Acar, Gülsüm Çamur Duyan, Kevser Baykara, 2011. Sosyal Hizmet Öğrencilerinin Öğrenme Stili. Sosyal Hizmet Sempozyumu, Ankara

(B-5)

1-) Özaydınlık Kevser, 2015. Pedagojik Formasyon Eğitimi ve Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ve Öğretmen Yeterlik Algıları Arasındaki İlişki Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme. Ulusal Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Özaydınlık Kevser, Göçen Güler, Altıntaş Sedat, Kabaran Hasret, 2014. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algılarıa Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Makale olarak yayınlandı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. 3. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
3-) Özaydınlık Kevser, Göçen Güler, Altıntaş Sedat, Kabaran Hasret, 2014. Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarında Bulunan Öğretmenlik Niteliklerine İlişkin Algıları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği Makale olarak yayınladı. 3. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
4-) Işıktaş Beyza, Aykaç Necdet, Özaydınlık Kevser, Kabaran Hasret, 2013. Türkiye de ve Bazı Avrupa Birliği Ülkelerinde Okul Öncesi Eğitimin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi Almanya Belçika Fransa Lüksemburg ve Türkiye Örneği. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Özaydınlık Kevser, 2019. Kuramdan Uygulamaya Kapsayıcı Eğitim Bölüm adı: "Kapsayıcı Eğitime Giriş" . Yayın Evi: Pegem Editör Adı: Oya Taneri
2-) Özaydınlık Kevser, 2012. Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar yaklaşımlar/İçeriğin ve Eğitim Durumlarının Düzenlenmesi. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Hasan şeker

(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field

1-) Özaydınlık Kevser, 2013. Okul Dünyası/1840 Kindergarten. Yayın Evi: Zirve Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
2-) Özaydınlık Kevser, 2012. Pedagojik Değerler/Paylaşmak. Yayın Evi: Vize Editör Adı: Mustafa Girgin
3-) Özaydınlık Kevser, 2010. Birleşmiş Milletler Çocuk Haklarına Dair Sözleşmenin 20 Yılında Türkiye de Çocuk Hakları/Çocuğun Eğitim Hakkı. Yayın Evi: Maya Akademi ve Sosyal Hizmet Uzmanları Derneği Yayını, ISBN (Yayın) No: 978-605-5985-58-1 Editör Adı: Hakan Acar

(D-10) Referee in journals indexed by SCI or SCI-Expanded, SSCI and AHCI

1-) Thinking Skills and Creativity. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Education and Science. 2022. Hakemlik Sayısı: 3
3-) Eğitim ve Bilim. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Eğitim ve Bilim. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Eğitim ve Bilim. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Eğitim ve Bilim. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Eğitim ve Bilim. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Kuramdan Uygulamaya Eğitim Bilimleri. 2013. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Eğitim ve Bilim. 2013. Hakemlik Sayısı: 2
13-) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2012. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Eğitim ve Bilim. 2012. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education. 2011. Hakemlik Sayısı: 2
16-) Eğitim ve Bilim. 2010. Hakemlik Sayısı: 3
17-) Eğitim ve Bilim. 2009. Hakemlik Sayısı: 2

(D-11) Referee in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI-Expanded, SSCI and AHCI

1-) International Journal of Curriculum and Instructional Studies. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Psycho-Educational Research Reviews (PERR). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Psycho-Educational Research Reviews (PERR). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Turkish Studies. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
7-) International Journal of Research in Education and Science. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Eurasian Journal of Educational Research. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Yükseköğretim Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
10-) İlköğretim Online. 2012. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1)

1-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
4-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
6-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
8-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 3
9-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
10-) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
11-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
12-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
4-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
6-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar yaklaşımlar/İçeriğin ve Eğitim Durumlarının Düzenlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
12-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Öğrenme Stratejileri ve Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarında Bulunan Öğretmenlik Niteliklerine İlişkin Algıları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarında Bulunan Öğretmenlik Niteliklerine İlişkin Algıları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
19-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
20-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
21-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
22-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
23-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
24-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
25-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
26-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 5
27-) Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Güdülenme Kaynakları ve Sorunları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
28-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
29-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
30-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
31-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
32-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
33-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
34-) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
35-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2
36-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
37-) İşbirliğine Dayalı Öğrenme Teknikleri ve Denetim Odakları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
38-) Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Düzeyi Algıları ve Öğretimsel Karar Süreçleri - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-3)

1-) Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Öğrenme Stratejileri ve Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 11
3-) Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarında Bulunan Öğretmenlik Niteliklerine İlişkin Algıları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 8
5-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
6-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
8-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3
9-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 5
10-) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Öğrenme Stratejileri ile Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 3

(E-4)

1-) Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarında Bulunan Öğretmenlik Niteliklerine İlişkin Algıları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
4-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
5-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
6-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
7-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
8-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Öğrenme Stratejileri ve Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
11-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
12-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
13-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
14-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 14
15-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 6
16-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 9
17-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 8
18-) Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Öğrenme Stratejileri ve Öğretmen Yeterlik Algıları Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar yaklaşımlar/İçeriğin ve Eğitim Durumlarının Düzenlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
20-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
21-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 15
22-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
23-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 10
24-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
25-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
26-) Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarında Bulunan Öğretmenlik Niteliklerine İlişkin Algıları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
27-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 7
28-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 16
29-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
30-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 13
31-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 9
32-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
33-) İşbirliğine Dayalı Öğrenme Teknikleri ve Denetim Odakları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
34-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3
35-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 16
36-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 9
37-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 3
38-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
39-) İşbirliğine Dayalı Öğrenme Teknikleri ve Denetim Odakları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 2
40-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 3
41-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 3
42-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
43-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
44-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
45-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
46-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 2
47-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2006 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
3-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
4-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarında Bulunan Öğretmenlik Niteliklerine İlişkin Algıları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
10-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
11-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
16-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
17-) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
18-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
19-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
20-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
22-) İşbirliğine Dayalı Öğrenme Teknikleri ve Denetim Odakları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
23-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
24-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
25-) İşbirliğine Dayalı Öğrenme Teknikleri ve Denetim Odakları Üzerine Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
26-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
27-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
28-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
29-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
30-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
31-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 2
32-) Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
33-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
34-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 6
35-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 2
36-) Öğretmen adaylarının iletişim becerisi algıları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
37-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 2
38-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
39-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2008 Atıf Sayısı: 1
40-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2006 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
2-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Okul Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının sosyo kültürel özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir çalışma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) The perceptions of Turkish children living in Germany towards Turkish, learning and using Turkish. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancılaşma Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Duyarlılık Düzeyleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar yaklaşımlar/İçeriğin ve Eğitim Durumlarının Düzenlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
6-) Toplumsal Cinsiyet Temelinde Türkiye de Kadın ve Eğitim - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2

(F-1) Administered PhD/B.S./B.A. Dissertations.

1-) Tez Adı: TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENMEYE DAYALI HARMANLANMIŞ ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİLERİN TUTUM, ÖZ DÜZENLEME, BİLİMSEL YARATICILIK VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ. Konu: Proje Tabanlı Öğrenmeye dayalı harmanlanmış öğrenme. MEHMET AYDIN-SAĞLIK. 2023
2-) Tez Adı: Öğretmen Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). Konu: Eğitim felesefeleri ve Yansıtıcı Düşünme. MAŞİDE-YÖRÜK. 2023
3-) Tez Adı: 2019 TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ). Konu: Değerler eğitimi ve 2019 Türkçe programı. BATUHAN-ALBAYRAK. 2023
4-) Tez Adı: Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı ve Komut (A Stili) Özel Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme, Karar Verme ve Akademik Öz-Yeterlik Algıları Üzerindeki Etkisi . Konu: Turizm Meslek Yüksekokullarında (TMYO) Turizm Animasyonu Programında (TAP) yer alan ritim ve dans eğitimi derslerinde kullanılan özel öğretim yöntemlerinden komut stili (A stili) ve proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanarak bu yaklaşımın öğrencilerin eleştirel düşünme, karar verme ve akademik öz-yeterlik algılarına olan etkisi üzerine bir çalışma . Emre-Üstgörül. 2019

(F-2) Administered graduate dissertations

1-) Tez Adı: İlköğretim Yabancı Dil Öğretiminde Akran Eğitiminin Öğrencilerin Başarısına ve Tutumlarına Etkisi. Konu: Eğitim ve öğretim. Özlem -Yılmaz. 2019
2-) Tez Adı: Sınıf İçi Disiplini Bozan Davranışlara Yönelik Öğretmen Görüşleri (Şanlıurfa İli Örneği). Konu: Disiplini bozan davranışlar, sınıf yönetimi, disiplin,disiplini bozan davranışların nedenleri. Elvan-Gökçen-Gökçen. 2018
3-) Tez Adı: YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE ALTERNATİF GERÇEKLİK OYUNLARI VE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA. Konu: Yabancı Dil Öğretimi, Alternatif Gerçeklik Oyunları, Öğrenen Özerkliği. Gülşen-Öztürk Yurtseven-Öztürk Yurtseven. 2016
4-) Tez Adı: Orta öğretim öğretmenlerinin öğretmen öz - yeterlik ve yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerilerine yönelik algıları (Manisa ili örneği). Konu: Öğretmen öz-yeterlik algısı- yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerisi. Radiye -Aksoy-Aksoy. 2011
5-) Tez Adı: İlköğretim fen ve teknoloji dersinde, çoklu zekâ kuramına dayalı öğretimin öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve sınıf içi etkinliklere katılım algısına etkisi. Konu: Çoklu Zeka Kuramı, Derse Yönelik Tutum ve Sınıf İçi Etkinliklere Katılım. Selçuk -Atik-Atik. 2010
6-) Tez Adı: Yeni ilköğretim birinci sınıf ilkokuma yazma dersi öğretim programı uygulamasına yönelik öğretmen görüşleri. Konu: İlkokuma Yazma Dersi, Öğretim Programı ve öğretmen görüşleri. Çiğdem-Gülbaş Çatak-Gülbaş Çatak. 2008
7-) Tez Adı: Uzaktan eğitim yöntemi ile verilen hizmet içi eğitim programının öğretmenlerin öz yeterlik algıları ve tutumlarına etkisi (Muğla ili örneği)”, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. Konu: Uzaktan eğitim yöntemi, hizmet içi eğitim programı, öğretmenlerin öz yeterlik algıları ve tutumları. Oğuzhan -Tekin-Tekin. 2007

(G-2) Being part of a project supported by international institutions (researcher, trainer, advisor, etc.)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Digitasiling VET: The Flipped Work-Based Learning. Proje Türü: AB. Digitasiling VET: The Flipped Work-Based Learning. 2021--1

(G-4)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: 81 İLE 150 BİN ŞİDDETLE SİVİL MÜCADELE DANIŞMANI YETİŞTİRME. Proje Türü: Diğer (Ulusal). ŞİDDETLE SİVİL MÜCADELE SAHA AKTÖRLERİ YETİŞTİRME PROJESİ ( 2021 - 2024 ). 2021--1

(G-7)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Muğla ilinde görev yapan orta öğretim öğretmenlerin öğrenen özerkliğini destekleme davranışlarının ve denetim odağı eğilimlerin belirlenmesine yönelik akademik araştırma projesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ile Denetim Odakları Üzerine Bir Çalışma.. 2015-2016
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Yabancı dil öğretiminde alternatif gerçeklik oyunlarının öğrencilerin erişi düzeylerine ve özerkliklerine etkisini belirlemeye yönelik araştırma projesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yabancı Dil Öğretiminde Alternatif Gerçeklik Oyunları ve Öğrenen Özerkliği Üzerine Bir Çalışma. 2015-2016

(I-18)

1-) Yaratıcılık ve Öğretmen. Türkiye. . 2007
2-) Türkiye de Anadili Ögretimi ve Programlar Makale. Türkiye. . 1996

(I-20)

1-) Duisburg-Essen Universitesi Türkiye ve Uyum Araştırmaları Merkezi- Araştırma. Almanya. . 2013

(I-5)

1-) 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi-Kongre Düzenleme Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2017

(I-6)

1-) Eğitim Bilimleri Soru Hazırlama Çalıştayı (ÖSYM). Türkiye. . 2014
2-) 4. Milli Eğitim Şurası, Muğla İli Ön Hazırlık Çalıştayı (Alt Komisyon Başkanlığı), "Yaşam Boyu Öğrenme" Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü. Türkiye. . 2006
3-) 15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi-Kongre Düzenleme Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2006

(I-8)

1-) Etkili Öğretim Yöntem ve Teknikleri_"Öğretmek". Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi. . 2022
2-) Kadın ve Eğitim”(Konferans) Bodrum Kaymakamlığı, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Etkinlikleri. Türkiye. . 2007
3-) “İletişim” Milas İlçe Emniyet Müdürlüğü. Türkiye. . 2006
4-) Kadın ve Eğitim” (Panel) . Türkiye. . 2006
5-) "İletişim”Muğla Turizm Müdürlüğü, “Profesyonel Turist Rehberlerine Yönelik Tamamlama Eğitimi Programı” . Türkiye. . 2005

Courses

EPÖ 5514 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM

EPÖ 5517 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİMİN FELSEFİ, SOSYAL VE EKONOMİK TEMELLERİ

EBB00020 2023-2024 Bahar

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

EBB00280 2023-2024 Bahar

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM

EBB2906 2023-2024 Bahar

Eğitim Psikolojisi

EPÖ 6534 2023-2024 Bahar

KARŞILAŞTIRMALI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARI

EBB00020 2023-2024 Güz

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

EBB00080 2023-2024 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB00280 2023-2024 Güz

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM

EPÖ 6541 2023-2024 Güz

ÖĞRETİM TASARIMLARI

EBB00080 2022-2023 Bahar

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB00280 2022-2023 Bahar

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM

EBB4810 2022-2023 Bahar

Karşılaştırmalı Eğitim

EPÖ 5514 2022-2023 Bahar

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM

EPÖ 6534 2022-2023 Bahar

KARŞILAŞTIRMALI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARI

EPÖ 6900 2022-2023 Bahar

TEZ ÖNERİSİNE HAZIRLIK

EBB00080 2022-2023 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB2801 2022-2023 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri

EBB2801 2022-2023 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EPÖ 5517 2022-2023 Güz

EĞİTİMİN FELSEFİ, SOSYAL VE EKONOMİK TEMELLERİ

EPÖ 6541 2022-2023 Güz

ÖĞRETİM TASARIMLARI