(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Tezcan Fatma, 2021. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı: Genç Yetişkinlerin Katılma Nedenleri ve Programdan Beklentileri. The Journal of Social Science
2-) Tezcan Fatma, Deveci Tanju, 2018. Andragoji ve Yaşamboyu Öğrenme Bağlamında Yetişkinlerin Öğrenmesi. Researcher: Social Science Studies
3-) Tezcan Fatma, Duman Ahmet, 2014. Yetişkin Öğrenenlerin Güdüsel Yönelimleri Üzerine Nitel Bir Araştırma. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
4-) Tezcan Fatma, Duman Ahmet, 2014. Muğla Halk Eğitimi Merkezi Kurslarına Katılan Yetişkin Öğrenenlerin Güdüsel Yönelimleri. e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
(A-7)
1-) Deveci Tanju, Tezcan Fatma, 2017. Andragogical, Pedagogical and Lifelong Learning Orientations of Freshman Engineering Students in a Project-Based Course Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Proje Tabanlı Bir Dersteki Andragojik, Pedagojik ve Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri. Yaşadıkça Eğitim Dergisi
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Tezcan, F., 2008. “Eleştirel Pedagojiden Eleştirel Medya Okuryazarlığına”. abece Aylık Eğitim ve Ekin Dergisi
2-) Bilir, A., Kuru, S., Tezcan, F., 2007. Muğla İli Ortaöğretim Okullarında Disiplin Uygulamalarına İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Tezcan Fatma, 2021. Atatürk ve Halk (Yetişkin) Eğitimi. Doğumunun 140. Yılında Atatürk Uluslararası Sempozyumu
2-) Bilir Aynur, Kuru Saadet, Tezcan Fatma, 2008. Öğretim Üyelerinin Küreselleşmeye İlişkin Görüşleri (Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği). International Conference on Educational Sciences ICES'08
(B-2)
1-) Tezcan Fatma, 2021. Paulo Freire'nin Eleştirel Mirası ve Ezilenlerin Pedagojisi. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Tezcan Fatma, 2018. Pedagojik Formasyon Sertifika Programı: Pedagojik Bir Öğrenme Ortamında Yetişkin Olmak. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Tezcan, F., Duman, A., 2015. Motivatinal Orientations and Positive Teacher Perceptions of Student Teachers Participated Teacher Certification Program at Muğla Sıtkı Koçman University. The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC 2015, Ankara University, Faculty of Educational Sciences, Ankara, Turkey.
(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Tezcan Fatma, Duman Ahmet, 2016. Motivational Orientations and Teacher Perceptions of Student Teachers. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: LAP Lambert
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Tezcan Fatma, 2021. Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar III/Neden Yetişkin Eğitimi?: 21. Yüzyılda Yetişkin Eğitimini Gerekli Kılan Nedenler. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Kıranlı Güngör Semra
2-) Tezcan Fatma, Duman Ahmet, 2014. Eleştirel Eğitim Seçkisi/Öğretmenlik Sertifikası Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği İle İlgili Algı ve Metaforları. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayınları Editör Adı: Nevzat Samet Baykal, Ayhan Ural, Zeynep Alica
(D-11) Referee in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI-Expanded, SSCI and AHCI
1-) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
5-) e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Referee in other refereed science, art and vocational journals
1-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10-13 Ekim 2018 – Giresun. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2)
1-) Andragoji ve Yaşamboyu Öğrenme Bağlamında Yetişkinlerin Öğrenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Andragogical, Pedagogical and Lifelong Learning Orientations of Freshman Engineering Students in a Project-Based Course Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Proje Tabanlı Bir Dersteki Andragojik, Pedagojik ve Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Muğla Halk Eğitimi Merkezi Kurslarına Katılan Yetişkin Öğrenenlerin Güdüsel Yönelimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Andragogical, Pedagogical and Lifelong Learning Orientations of Freshman Engineering Students in a Project-Based Course Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Proje Tabanlı Bir Dersteki Andragojik, Pedagojik ve Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Andragoji ve Yaşamboyu Öğrenme Bağlamında Yetişkinlerin Öğrenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Andragoji ve Yaşamboyu Öğrenme Bağlamında Yetişkinlerin Öğrenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(G-2) Being part of a project supported by international institutions (researcher, trainer, advisor, etc.)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Yetişkin öğrenmesi ile ilgili içerikleri Avrupa tarafından online bir platformda paylaşarak, yetişkin eğitimi alanındaki uzmanları bir araya getirmeyi hedeflemektedir.. Proje Türü: Avrupa Birliği. E-Platform for Adult Learning in Europe (EPALE) National Support Services-NSS Projesi. 2019-2019
(Ğ-2) National scientific awards in related field
1-) Kurum Adı: . TEŞEKKÜR BELGESİ. 2017
2-) Kurum Adı: . TEŞEKKÜR BELGESİ. 2013
(I-5)
1-) DOĞUMUNUN 140. YILINDA ATATÜRK ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, 19.05.2021 (Moderatör). SAMSUN. . 2021
(I-6)
1-) Yetişkin Eğitiminin Geleceği Çalıştayı, 16-19 Şubat 2017 (Alan Uzmanı Akademisyen). TÜRKİYE, ANKARA. . 2017
(I-7)
1-) Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Avrupa Yetişkin Öğrenme Gündemi Uygulamaları İçin Ulusal Koordinatörler Projesi Temel Beceriler Uluslararası Konferansı, Davetli Konuşmacı ( 16-17 Ekim 2015) . TÜRKİYE. . 2015
(I-8)
1-) Yetişkinler ve Öğrenme (MEB, Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü-Seminer), 29.04.2021 (Davetli Konuşmacı). TÜRKİYE. . 2021
2-) Aile Eğitim Programı Eğiticilerin Eğitimi, 20-24 Mart 2017 (Davetli Konuşmacı). TÜRKİYE, MUĞLA.. . 2017
3-) Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Avrupa Yetişkin Öğrenme Gündemi Uygulamaları İçin Ulusal Koordinatörler Projesi Paydaş Toplantısı, Davetli Akademisyen ( 09.10.2015) . TÜRKİYE. . 2015
4-) "Yetişkin Eğitiminde Yaklaşımlar Semineri", Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü, 22-24. 01. 2014, İstanbul (Davetli Konuşmacı). Ocak. Türkiye. 2014
5-) “Başarının Sırrı, Liderlik ve Ekip Ruhu”, Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü Zirvedekilerle Buluşma Eğitim Programı, Mayıs 2013 (Davetli Konuşmacı). Mayıs. Türkiye. 2013