Personnel

 HAKAN ASLAN
Hakan Aslan
@ E-mail
hakanaslan@mu.edu.tr
Phone
0252 211 5496

Staff of

Place of Duty

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Seyahat-turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü / Turist Rehberliği Programı

Regular Staff

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Seyahat-turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü / Turist Rehberliği Programı

Education

Bachelor's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu - Seyahat İşletmeciliği Bölümü (2010 - 2015)

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği (yl) (tezli) (2016 - 2018)

Doctorate

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği (dr) (2018 - 2019)
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği (dr) (2019 - 2023)

Academic Publishing

(A-5)

1-) Aslan Hakan, Kıykaç Berkant, 2025. Van-Akdamar Adası ve Kilisesi Ziyaretçi Deneyimleri Üzerine Netnografik Bir Araştırma: Tripadvisor Örneği . International Journal of Contemporary Tourism Research

(A-7)

1-) Kılıç Burhan, Aslan Hakan, 2022. Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
2-) Kılıç Burhan, Aslan Hakan, Gövce Mete, 2020. Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları. Journal of Tourism and Gastronomy Studies

(B-4)

1-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, 2018. Yaratıcı Deneyim ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Avanos Örneği. 19. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları. II. Gastronomi Turizmi Kongresi

(B-5)

1-) Akyurt Kurnaz Hande, Aslan Hakan, 2019. Özel İlgi Turizmi Kapsamında Turistik Ürün Geliştirilmesine Yönelik Bir Araştırma: Marmaris Örneği. II. Ulusal Turizm Rehberliği Kongresi

(B-2)

1-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, Bucak Turgay, Urlu Hakan, 2020. Yaratıcı Turizme İlişkin Makalelerin Bibliyometrik Analizi (2006-2020). 6. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu

(C-5)

1-) Aslan Hakan, 2025. Turizmde Güncel Konular/Turist Rehberliğinde Güncel Gelişmeler. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Altıntaş Volkan
2-) Baysal Kadir, Aslan Hakan, 2023. Birey, Örgüt ve Toplum/Deneyimsel Turizmin Turist ve Yerel Halk Açısından Önemi. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Avcı Müjdat, Kara Ergün
3-) Gövce Mete, Aslan Hakan, 2023. Deneyimsel Turizmde Yenilikçi Uygulamalar/Yenilikçi Konaklama Deneyimleri: Kamp Alanları, Glamping ve Karavan Parkları. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Gündüz, Cemil
4-) Aslan Hakan, Akyurt Kurnaz Hande, 2023. Turist Davranışı/Turist ve Yiyecek İçecek Tüketimi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Koç, Erdoğan; Ayyıldız, Tuğrul
5-) Aslan Hakan, 2020. Turizm İşletmelerinde Güncel Stratejik Yaklaşımlar/Stratejik Ortaklıklar. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çolakoğlu Ülker, Avşar Melahat, Altun Erhan H., Demir Ramazan
6-) Aslan Hakan, 2020. Turizm İşletmelerinde Güncel Stratejik Yaklaşımlar/Kıyaslama. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çolakoğlu Ülker, Avşar Melahat, Altun Erhan H., Demir Ramazan
7-) Aslan Hakan, 2019. Sıra Dışı Turizm/Su Sporları Turizmi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kurnaz, Alper; Kılıç, Burhan

(C-7)

1-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Uçurtma Sörfü. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
2-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizmin ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Shaker. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
3-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Show Plate. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
4-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Sommelier. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
5-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Sorbe. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer

(D-16) Hakemlikler

1-) Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1

(D-17) Hakemlikler

1-) Journal of Tourism and Gastronomy Studies. 2025. Hakemlik Sayısı: 1

(E-2)

1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
3-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 10
6-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
2-) Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
7-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
3-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Sıra Dışı Turizm/Su Sporları Turizmi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9

Courses

AKD1000 2024-2025 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ2018 2024-2025 Bahar

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYEHAT ACENTALIĞI

TRP1028 2024-2025 Bahar

ANADOLU UYGARLIKLARI II

TRP2514 2024-2025 Bahar

KÜLTÜREL MİRAS VE MÜZECİLİK

TRP2520 2024-2025 Bahar

TURİST REHBERLİĞİNDE UZMANLAŞMA

TSH2812 2024-2025 Bahar

TUR PROGRAMLARI

AKD1000 2024-2025 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1801 2024-2025 Güz

GENEL TURİZM

TOİ1909 2024-2025 Güz

GENEL TURİZM

TRP1031 2024-2025 Güz

TURİST REHBERLİĞİ MESLEK DERSİ

TRP1035 2024-2025 Güz

ANADOLU UYGARLIKLARI I

TRP2501 2024-2025 Güz

GÜNCEL TURİZM SORUNLARI

TSH2803 2024-2025 Güz

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

AKD1000 2023-2024 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ2018 2023-2024 Bahar

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYEHAT ACENTALIĞI

TRP1028 2023-2024 Bahar

ANADOLU UYGARLIKLARI II

TRP2514 2023-2024 Bahar

KÜLTÜREL MİRAS VE MÜZECİLİK

TRP2520 2023-2024 Bahar

TURİST REHBERLİĞİNDE UZMANLAŞMA

TSH2812 2023-2024 Bahar

TUR PROGRAMLARI

AKD1000 2023-2024 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1801 2023-2024 Güz

GENEL TURİZM

TOİ1909 2023-2024 Güz

GENEL TURİZM

TRP1031 2023-2024 Güz

TURİST REHBERLİĞİ MESLEK DERSİ

TRP1035 2023-2024 Güz

ANADOLU UYGARLIKLARI I

TSH2803 2023-2024 Güz

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI